Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160408/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160408/81534-N-2016.html |
<p class="kh_header"><b>Gniezno: Roboty budowlane polegające na renowacji elewacji kamienic wchodzących w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna z dopuszczeniem ofert częściowych</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 81534 - 2016; data zamieszczenia: 08.04.2016</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <!--zamówienia publicznego.</p>--> <table class="text2"> <tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td> <td>zamówienia publicznego</td></tr> <tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td> <td>zawarcia umowy ramowej</td></tr> <tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td> <td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr> </table> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Gniezno , ul. Lecha 6, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 61 4260400, faks 061 4261687.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gniezno.eu</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty budowlane polegające na renowacji elewacji kamienic wchodzących w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna z dopuszczeniem ofert częściowych.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p> <p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Renowacja elewacji ul. Bolesława Chrobrego 8 - CZĘŚĆ I. 2. Renowacja elewacji ul. Sienkiewicza 11 - CZĘŚĆ II. 3. Renowacja elewacji ul. Dąbrówki 9/Krzywe Koło 7a - CZĘŚĆ III..</p> <p><b>II.1.5) <table class="text2"> <tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b> </b></td> <td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr> </table> </b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li> <li></li></ul> <p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.31.00-8.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p> <p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Dla CZĘŚCI I 3 000 zł (słownie: Trzy tysiące złotych) Dla CZĘŚCI II 3 000 zł (słownie: Trzy tysiące złotych) Dla CZĘŚCI III 3 000 zł (słownie: Trzy tysiące złotych)</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Celem postawionego warunku jest zweryfikowanie, czy Wykonawca wywiązywał się ze swoich dotychczasowych zobowiązań w sposób, który nie podważa poziomu jego kwalifikacji, kompetencji i rzetelności przy realizacji zleconych mu zadań. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, tj.: Dla CZĘŚCI I zamówienia: - min. dwie roboty z renowacji elewacji budynków znajdujących się w strefie objętej nadzorem konserwatorskim o wartości brutto min. 50 000,00 zł każda, Dla CZĘŚĆI II zamówienia: - min. dwie roboty z renowacji elewacji budynków znajdujących się w strefie objętej nadzorem konserwatorskim o wartości brutto min. 30 000,00 zł każda, Dla CZĘŚCI III zamówienia: - min. dwie roboty z renowacji elewacji budynków znajdujących się w strefie objętej nadzorem konserwatorskim o wartości brutto min. 100 000,00 zł każda, W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na CZĘŚĆ I i II Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, tj.: - min. dwie roboty z renowacji elewacji budynków znajdujących się w strefie objętej nadzorem konserwatorskim o wartości brutto min. 50 000,00 zł każda, - min. dwie roboty z renowacji elewacji budynków znajdujących się w strefie objętej nadzorem konserwatorskim o wartości brutto min. 30 000,00 zł każda, W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na CZĘŚĆ I i III Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, tj.: - min. dwie roboty z renowacji elewacji budynków znajdujących się w strefie objętej nadzorem konserwatorskim o wartości brutto min. 50 000,00 zł każda, - min. dwie roboty z renowacji elewacji budynków znajdujących się w strefie objętej nadzorem konserwatorskim o wartości brutto min. 100 000,00 zł każda, W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na CZĘŚĆ II i III Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, tj.: - min. dwie roboty z renowacji elewacji budynków znajdujących się w strefie objętej nadzorem konserwatorskim o wartości brutto min. 30 000,00 zł każda, - min. dwie roboty z renowacji elewacji budynków znajdujących się w strefie objętej nadzorem konserwatorskim o wartości brutto min. 100 000,00 zł każda, W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na CZĘŚĆ I, II i III Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, tj.: - min. dwie roboty z renowacji elewacji budynków znajdujących się w strefie objętej nadzorem konserwatorskim o wartości brutto min. 50 000,00 zł każda, - min. dwie roboty z renowacji elewacji budynków znajdujących się w strefie objętej nadzorem konserwatorskim o wartości brutto min. 30 000,00 zł każda, - min. dwie roboty z renowacji elewacji budynków znajdujących się w strefie objętej nadzorem konserwatorskim o wartości brutto min. 100 000,00 zł każda.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje: Dla CZĘŚCI I - kierownikiem budowy, posiadającym ważne na dzień składania ofert uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz posiadającym aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; Dla CZĘŚCI II - kierownikiem budowy, posiadającym ważne na dzień składania ofert uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz posiadającym aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; Dla CZĘŚCI III - kierownikiem budowy, posiadającym ważne na dzień składania ofert uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz posiadającym aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; W przypadku składania oferty na jedną, dwie lub trzy części zamówienia Zamawiający dopuszcza jednego kierownika budowy dla każdej z tych części.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualną na dzień otwarcia ofert i opłaconą polisę Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości: - Dla CZĘŚCI I min.100.000,00 zł, - Dla CZĘŚCI II min. 60 000,00 zł - Dla CZĘŚCI III min. 200 000,0 zł. W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na CZĘŚĆ I i II Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłacona polisę w wysokości nie mniejszej niż 160 000,00 zł. Z oferty winien wynikać fakt opłacenia polisy, aktualny na dzień otwarcia ofert; W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na CZĘŚĆ I i III Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłacona polisę w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł. Z oferty winien wynikać fakt opłacenia polisy, aktualny na dzień otwarcia ofert; W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na CZĘŚĆ II i II Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłacona polisę w wysokości nie mniejszej niż 260 000,00 zł. Z oferty winien wynikać fakt opłacenia polisy, aktualny na dzień otwarcia ofert; W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na CZĘŚĆ I, II i III Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłacona polisę w wysokości nie mniejszej niż 360 000,00 zł. Z oferty winien wynikać fakt opłacenia polisy, aktualny na dzień otwarcia ofert</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>wykaz robót budowlanych w zakresie wskazanym w pkt. III.3.2) ogłoszenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów, dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, wg załącznika nr 3 do SIWZ;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li> </ul> <p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> </ul> <p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p> <p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p> <p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> </ul><p class="bold">III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li> </ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p> <p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p> <p>formularz ofertowy, kosztorys ofertowy</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1"> <li>1 - Cena - 95</li> <li>2 - okres rękojmi na wykonane roboty - 5</li> </ul> <p><b>IV.2.2)</b> <table class="text2"> <tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b> </b></td> <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr> </table> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p> <p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p> <p>Okoliczności i warunki przeprowadzania zmian w umowie: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie, o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, np. powodzie; b) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego /np. niesprzyjające warunki atmosferyczne - tj. np. długotrwałe intensywne opady deszczu, śniegu, podtopienia, temperatura powietrza, przy której niedopuszczalne jest prowadzenie robót budowlanych, itp./, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności; c) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień, lub do wykonania dodatkowych ekspertyz, badań; d) zatrzymania robót przez urzędy nadzoru budowlanego, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; e) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy; f) ograniczenia dostępności surowców lub innych materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia; g) wykonania zamówień dodatkowych lub zamiennych, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia robót objętych umową podstawową. 2. Zmiana przedstawicieli Stron, podmiotów biorących udział w zamówieniu - w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji, realizacji zamówienia (np. zdarzenia losowe, zmiana pracy, rezygnacja itp.) np. kierownika budowy, kierownika robót, inspektora nadzoru. Zmiana jest możliwa wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki określone w siwz. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zakresu (robót) prac, jakie Wykonawca wskazał w ofercie do wykonania przy pomocy podwykonawców, jeżeli w odniesieniu do danej części nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa. 5. Zmiana zakresu rzeczowego w przypadku, gdy: a) dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów, niezbędne jest użycie rozwiązań zamiennych, innych materiałów, parametrów, innego rodzaju robót niż te wskazane w ofercie Wykonawcy lub siwz; b) zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego i interesu publicznego - Wykonawca bez zwiększania swojego wynagrodzenia zaoferował materiały o znacznie lepszych parametrach niż te wskazane w siwz i ofercie, a które w sposób znaczący poprawią jakość wykonania roboty budowlanej; c) zamiana materiałów budowlanych, urządzeń, technologii, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe, bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa, lepszym funkcjonowaniem modernizowanego/ przebudowywanego/remontowanego obiektu. Materiały budowlane, urządzenia i sprzęt powinny posiadać co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty. Jeżeli z tytułu ww. zmian Wykonawca poniósłby znacząca stratę Zamawiający może podwyższyć jego wynagrodzenie. 6. Zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego, w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego. Zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia wiązać się będzie ze zmianą wysokości umownego wynagrodzenia. 7. Zmiany zapisów umowy, wynikające z potrzeby wykonania robót zamiennych w stosunku do robót planowanych, jeżeli roboty zamienne uzasadnione są koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa robót budowlanych lub usprawnią proces budowlany. 8. Zmiany zapisów umowy wynikające z wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 9. Warunkiem zmiany postanowień umownych jest rzetelne udokumentowanie konieczności jej przeprowadzenia w formie protokołu konieczności sporządzonego przez kierownika budowy, akceptowanego przez inspektora nadzoru oraz Zamawiającego. 10. Wszelkie zmiany w umowie, pod rygorem nieważności, sporządzane będą na podstawie protokołu konieczności, w drodze aneksu.</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://umgniezno.bip4.e-zeto.eu/<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Gnieźnie ul. Lecha 6, budynek oficyny (cena formularza 150,00 zł).</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.04.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Gnieźnie ul. Lecha 6, Biuro Obsługi Interesanta.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p> <p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Renowacja elewacji ul. Bolesława Chrobrego 8.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Renowacja elewacji ul. Bolesława Chrobrego 8..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.31.00-8.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 95</li> <li>2. okres rękojmi na wykonane roboty - 5</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Renowacja elewacji ul. Sienkiewicza 11.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Renowacja elewacji ul. Sienkiewicza 11.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.31.00-8.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 80.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 95</li> <li>2. okres rękojmi na wykonane roboty - 5</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Renowacja elewacji ul. Dąbrówki 9/Krzywe Koło 7a.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Renowacja elewacji ul. Dąbrówki 9/Krzywe Koło 7a.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.31.00-8.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 80.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 95</li> <li>2. okres rękojmi na wykonane roboty - 5</li> </ul> </li> </ul><br>